https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb4fe921-15e2-4d20-8241-e19a794c58d4
Turvapaikanhakijana Suomeen tullut.
"Ryhmittymän joukkojen on sanottu syyllistyneen sunnalaisten moskeijoiden tuhoamiseen, kidutuksiin, murhiin ja sieppauksiin."
Hyvä ettei tästä jätkästä viitsitty kuvia pistää... ulkopuoliset eivät ole vaarassa...
Haagan puukottaja kuului shiialaisiin kidutusjoukkoihin
30
87
Vastaukset
- Mitähähkö
Oliko tää pakolaisparka siellä Sipilän kämpillä?
- Anonyymi
sipilän kutsun kuulija . . "kaikkien tulijoiden taustat on tutkittu".. <-migri akan hokemaa,, .
No tuota piti oikein Suomen Poliisin suojella ja piilotella kuvaa. Toisekseen tuo ei ole mikään yksittäistapaus niitä on paljon Suomessa. Että silleen.
- Paratiisi-Rikollisille
Suomi suojelee isis joukkomurhaajia!!
- raiskauksetpäälle
No tietenkin. Miten muuten joidenkin kansojen sukupuoli olisi vaan mies?
Miehiähän siellä pakolaista esittää ja oikeat pakolaiset eivät koskaan pääse perille. Kai ne tapetaan jo lähtökuoppiin. Pääasia että sdp ja punavihreä kaarti saa maksaa niille kelarahaa. - persusussu
Melko harvalle "pakolaisryhmälle" perustetaan ihan oma kansainvälinen tuomioistuin.
Mykkänen: Suomi tukee tuomioistuimen perustamista Isis-taistelijoille
https://yle.fi/uutiset/3-10677714
Suomen hallituksen mielestä terrorijärjestö Isisin riveissä taistelleita varten tulisi perustaa kansainvälinen tuomioistuin Lähi-itään. Tuomioistuimen perustamista kannattavat kaikki Pohjoismaat.
- Wqerew
Eiköhän noista suurin osa ole sotilaita, karkureista terroristeihin.
- Vittut.tätä.touhua
Miten helvetissä noille myönnetään mitään turvapaikkaa! Taas on Orvon kädet veressä ja Sipilälä rukoilee sunnuntain omantunnon puhtaaksi.
Nyt kun ei ole suomessa rajatarkastuksia, niin isistaistelija voi hankkia väärennetyn suomenpassin ja tulla läpi euroopan turvallisesti lintukodon lihapatojen äärelle (ei sianlihaa kuitenkaan).
- Anonyymi
betonia munalla voi nauttia!
- persusussu
Millä perusteella Nerg väitti, että jokaisen Suomeen tulijan tausta tiedetään?
mvlehti.net/2019/03/07/lisaa-kuvia-haagan-puukottajasta-onko-supon-miehet-pitkallakin-lomalla/ - Migri_haloo
Miten tuo aselliseen ryhmittymään kuulunut pienimunainen, huonon itsetunnon omaava porsaalta näyttävä muslimi on saanut oleskeluluvan suomesta?
- Petteriksi-luulin
Lukaisin kuvauksen pikaiseen. Luulin alkuun että tarkoitat tuossa Petteri Opperoa, tumma pikkumies, jolla pieni muna.
- Anonyymi
Ensinnäkin valeturvapaikanhaku tulee kriminalisoida.
Helppo tapa karsia jyvät akanoista on ottaa käyttöön valheenpaljastustestit.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Valheenpaljastus
Tämä sääntö pitää poistaa:
Jos hakijaa uhkaa kuoleman rangaistus, hakijaa ei voi palauttaa.
Tämä on islamin monikyldyyriä ja edellisen hallinnon lahatarit eivät ansaitse meidän turvaa. Emme halua suojella tappajia.
Irak esimerkki on se, että Saddamin sunni lahtarit hakeutuivat ISIS:iin tai tänne turvapaikka hakemaan, kun valta vaihtui enemmistölle shiioille.
Mielestäni nämä islaministit saavat itse ratkoa kaunansa omien lakiensa ja tapojen mukaan.
- niinväsynyt
No niin, poliisikin on tutkinut tämän veijarin sivuja MV lehden sivuilta. Ja kas kummaa arabian kielisestä facesta löytyy ....
- Persu
Elukoita on tullut suloiseen Suomeen jo monta vuotta, pallinaamat ovat aivan pihalla!
- Anonyymi
Veli ja heimo uhkaa tappamisella ex-vaimoa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006252119.html?ref=rss- Anonyymi
No tuliko tämä totuus vielä joillekin " Ullatuksena " ? Että silleen.
- Anonyymi
Ensinnäkin valeturvapaikanhaku tulee kriminalisoida.
Helppo tapa karsia jyvät akanoista on ottaa käyttöön valheenpaljastustestit.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Valheenpaljastus
Tämä sääntö pitää poistaa:
Jos hakijaa uhkaa kuoleman rangaistus, hakijaa ei voi palauttaa.
Tämä on islamin monikyldyyriä ja edellisen hallinnon lahatarit eivät ansaitse meidän turvaa. Emme halua suojella tappajia.
Irak esimerkki on se, että Saddamin sunni lahtarit hakeutuivat ISIS:iin tai tänne turvapaikka hakemaan, kun valta vaihtui enemmistölle shiioille.
Mielestäni nämä islaministit saavat itse ratkoa kaunansa omien lakiensa ja tapojen mukaan.
- Anonyymi
ihanaa vihervassari touhua
- Anonyymi
Jaha. Pitikös tässä nyt ymmärtää taas monikulttuurisuuden kulttuuria?
- Anonyymi
Kotoutumisongelmia vaan. Kyllä kaikki hoituu parhainpäin, kunhan ymmärrämme kulttuurien erilaisuutta.
- Anonyymi
Äärivasemmiston(vihreät,vasemmisto,sdp) suosimaa monikulttuuria ja unelmaa.
- Anonyymi
Eikö nuo kaikki ole kiduttaja/raiskaaja/tappajia?
- Anonyymi
Tämä on sitä kulttuurin rikastuttamista mitä Halonen ja Halla-aho ovat Suomeen halunneet.
- Anonyymi
Ensinnäkin valeturvapaikanhaku tulee kriminalisoida.
Helppo tapa karsia jyvät akanoista on ottaa käyttöön valheenpaljastustestit.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Valheenpaljastus
Tämä sääntö pitää poistaa:
Jos hakijaa uhkaa kuoleman rangaistus, hakijaa ei voi palauttaa.
Tämä on islamin monikyldyyriä ja edellisen hallinnon lahatarit eivät ansaitse meidän turvaa. Emme halua suojella tappajia.
Irak esimerkki on se, että Saddamin sunni lahtarit hakeutuivat ISIS:iin tai tänne turvapaikka hakemaan, kun valta vaihtui enemmistölle shiioille.
Mielestäni nämä islaministit saavat itse ratkoa kaunansa omien lakiensa ja tapojen mukaan. - Anonyymi
Tuo elukka pääsi pakenemaan, kun poliisi ei rasismin pelossa julkaissut tuntomerkkejä kaverista.
- Anonyymi
Sai kuitenkin Suomesta turvapaikan! Kaikki tuon läjän selitykset nieltiin migrissä. Kyllä suomalainen viranomainen on oikeasti vajakki idiootti. Kaikista tulijoista tiedetään kaikki, jne.... = Täyttä paskaa!!!
- Anonyymi
"Poliisi kertoo, että sillä on hyvin tarkat tiedot epäillyn taustoista."
Näinhän Nerg kertoi, että tarkat tiedot on. - Anonyymi
Kuinkahan monta kymmentä-sataa vastaavaa sadistia musuradikaalia suomessa naatiskelee tulonsiirtoja tälläkin hetkellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482