Haagan puukottaja kuului shiialaisiin kidutusjoukkoihin

fobiini

30

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähähkö

      Oliko tää pakolaisparka siellä Sipilän kämpillä?

      • Anonyymi

        sipilän kutsun kuulija . . "kaikkien tulijoiden taustat on tutkittu".. <-migri akan hokemaa,, .


    • No tuota piti oikein Suomen Poliisin suojella ja piilotella kuvaa. Toisekseen tuo ei ole mikään yksittäistapaus niitä on paljon Suomessa. Että silleen.

    • Paratiisi-Rikollisille

      Suomi suojelee isis joukkomurhaajia!!

      • raiskauksetpäälle

        No tietenkin. Miten muuten joidenkin kansojen sukupuoli olisi vaan mies?
        Miehiähän siellä pakolaista esittää ja oikeat pakolaiset eivät koskaan pääse perille. Kai ne tapetaan jo lähtökuoppiin. Pääasia että sdp ja punavihreä kaarti saa maksaa niille kelarahaa.


      • persusussu

        Melko harvalle "pakolaisryhmälle" perustetaan ihan oma kansainvälinen tuomioistuin.

        Mykkänen: Suomi tukee tuomioistuimen perustamista Isis-taistelijoille

        https://yle.fi/uutiset/3-10677714

        Suomen hallituksen mielestä terrorijärjestö Isisin riveissä taistelleita varten tulisi perustaa kansainvälinen tuomioistuin Lähi-itään. Tuomioistuimen perustamista kannattavat kaikki Pohjoismaat.


    • Wqerew

      Eiköhän noista suurin osa ole sotilaita, karkureista terroristeihin.

    • Vittut.tätä.touhua

      Miten helvetissä noille myönnetään mitään turvapaikkaa! Taas on Orvon kädet veressä ja Sipilälä rukoilee sunnuntain omantunnon puhtaaksi.

    • Nyt kun ei ole suomessa rajatarkastuksia, niin isistaistelija voi hankkia väärennetyn suomenpassin ja tulla läpi euroopan turvallisesti lintukodon lihapatojen äärelle (ei sianlihaa kuitenkaan).

      • Anonyymi

        betonia munalla voi nauttia!


    • persusussu

      Millä perusteella Nerg väitti, että jokaisen Suomeen tulijan tausta tiedetään?

      mvlehti.net/2019/03/07/lisaa-kuvia-haagan-puukottajasta-onko-supon-miehet-pitkallakin-lomalla/

    • Migri_haloo

      Miten tuo aselliseen ryhmittymään kuulunut pienimunainen, huonon itsetunnon omaava porsaalta näyttävä muslimi on saanut oleskeluluvan suomesta?

      • Petteriksi-luulin

        Lukaisin kuvauksen pikaiseen. Luulin alkuun että tarkoitat tuossa Petteri Opperoa, tumma pikkumies, jolla pieni muna.


      • Anonyymi

        Ensinnäkin valeturvapaikanhaku tulee kriminalisoida.

        Helppo tapa karsia jyvät akanoista on ottaa käyttöön valheenpaljastustestit.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Valheenpaljastus

        Tämä sääntö pitää poistaa:
        Jos hakijaa uhkaa kuoleman rangaistus, hakijaa ei voi palauttaa.

        Tämä on islamin monikyldyyriä ja edellisen hallinnon lahatarit eivät ansaitse meidän turvaa. Emme halua suojella tappajia.
        Irak esimerkki on se, että Saddamin sunni lahtarit hakeutuivat ISIS:iin tai tänne turvapaikka hakemaan, kun valta vaihtui enemmistölle shiioille.

        Mielestäni nämä islaministit saavat itse ratkoa kaunansa omien lakiensa ja tapojen mukaan.


    • niinväsynyt

      No niin, poliisikin on tutkinut tämän veijarin sivuja MV lehden sivuilta. Ja kas kummaa arabian kielisestä facesta löytyy ....

    • Persu

      Elukoita on tullut suloiseen Suomeen jo monta vuotta, pallinaamat ovat aivan pihalla!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No tuliko tämä totuus vielä joillekin " Ullatuksena " ? Että silleen.


      • Anonyymi

        Ensinnäkin valeturvapaikanhaku tulee kriminalisoida.

        Helppo tapa karsia jyvät akanoista on ottaa käyttöön valheenpaljastustestit.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Valheenpaljastus

        Tämä sääntö pitää poistaa:
        Jos hakijaa uhkaa kuoleman rangaistus, hakijaa ei voi palauttaa.

        Tämä on islamin monikyldyyriä ja edellisen hallinnon lahatarit eivät ansaitse meidän turvaa. Emme halua suojella tappajia.
        Irak esimerkki on se, että Saddamin sunni lahtarit hakeutuivat ISIS:iin tai tänne turvapaikka hakemaan, kun valta vaihtui enemmistölle shiioille.

        Mielestäni nämä islaministit saavat itse ratkoa kaunansa omien lakiensa ja tapojen mukaan.


    • Anonyymi

      ihanaa vihervassari touhua

    • Anonyymi

      Jaha. Pitikös tässä nyt ymmärtää taas monikulttuurisuuden kulttuuria?

    • Anonyymi

      Kotoutumisongelmia vaan. Kyllä kaikki hoituu parhainpäin, kunhan ymmärrämme kulttuurien erilaisuutta.

    • Anonyymi

      Äärivasemmiston(vihreät,vasemmisto,sdp) suosimaa monikulttuuria ja unelmaa.

    • Anonyymi

      Eikö nuo kaikki ole kiduttaja/raiskaaja/tappajia?

    • Anonyymi

      Tämä on sitä kulttuurin rikastuttamista mitä Halonen ja Halla-aho ovat Suomeen halunneet.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin valeturvapaikanhaku tulee kriminalisoida.

      Helppo tapa karsia jyvät akanoista on ottaa käyttöön valheenpaljastustestit.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Valheenpaljastus

      Tämä sääntö pitää poistaa:
      Jos hakijaa uhkaa kuoleman rangaistus, hakijaa ei voi palauttaa.

      Tämä on islamin monikyldyyriä ja edellisen hallinnon lahatarit eivät ansaitse meidän turvaa. Emme halua suojella tappajia.
      Irak esimerkki on se, että Saddamin sunni lahtarit hakeutuivat ISIS:iin tai tänne turvapaikka hakemaan, kun valta vaihtui enemmistölle shiioille.

      Mielestäni nämä islaministit saavat itse ratkoa kaunansa omien lakiensa ja tapojen mukaan.

    • Anonyymi

      Tuo elukka pääsi pakenemaan, kun poliisi ei rasismin pelossa julkaissut tuntomerkkejä kaverista.

    • Anonyymi

      Sai kuitenkin Suomesta turvapaikan! Kaikki tuon läjän selitykset nieltiin migrissä. Kyllä suomalainen viranomainen on oikeasti vajakki idiootti. Kaikista tulijoista tiedetään kaikki, jne.... = Täyttä paskaa!!!

    • Anonyymi

      "Poliisi kertoo, että sillä on hyvin tarkat tiedot epäillyn taustoista."
      Näinhän Nerg kertoi, että tarkat tiedot on.

    • Anonyymi

      Kuinkahan monta kymmentä-sataa vastaavaa sadistia musuradikaalia suomessa naatiskelee tulonsiirtoja tälläkin hetkellä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe