Jeesuksen nimessä ja veressä: KR 1933/-38 Joh. 12:46-
Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
Luuk. 2:32 valkeus,
joka on ilmestyvä pakanoille,
ja kirkkaudeksi kansallesi Israelille."
Joh. 1:9 Totinen valkeus,
joka valistaa jokaisen ihmisen,
oli tulossa maailmaan.
minua seuraa,
se ei pimeydessä vaella,
vaan hänellä on oleva elämän valkeus."
Joh. 9:5 Niin kauan kuin minä maailmassa olen,
olen minä maailman valkeus."
(niin kauan kuin Jeesuksen Seurakunta on maan päällä, on myös Jeesuksen armo ja rakkaus löydettävissä. Jeesus ei tullut tuomitsemaan, vaan pelastamaan.
Eikä Jumalakaan tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken tuomiovallan Pojalleen Jeesukselle. ja koska Jeesuskaan ei tuomitse ketään.
Niin kuka on sitten sinut tuomitseva:
KR 1933/-38 Joh. 3:18
Joka uskoo häneen,
sitä ei tuomita;
mutta joka ei usko,
se on jo tuomittu,
koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
https://www.youtube.com/watch?v=hsluuvJlrrc
vastaan tähän: jeesustelu aiheuttaa kostonkierteen
22
<50
Vastaukset
- Wautsi-vau
Joh 3:36 Joka uskoo Poikaan,
sillä on iankaikkinen elämä;
mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle,
se ei ole elämää näkevä,
vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."- jeesusonvitsi
Hyvin olen elellyt, miten minä en ole elämää näkevä.
Ei minun päälläni mitään Damokleen miekkaa ole. - Mielen-rauhaa-kaikille
jeesusonvitsi kirjoitti:
Hyvin olen elellyt, miten minä en ole elämää näkevä.
Ei minun päälläni mitään Damokleen miekkaa ole.No tilinteon päivähän se Damokleen miekka vasta iskee.
Stefanuspaavali:http://www.youtube./watch?v=Xqa-PjLgpa0 Uutisvuoto com ohjelmassa Pekka Jalava rienasi Päivi Räsästä.
Merkille pantavaa oli, että vähän ajan kuluttua Pekka Jalava kuoli.
Tulee mieleen Jumalan Sanan kohdat: "Älkää koskeko Herran voideltuihin"
"Jumala ei salli itseänsä pilkata.
Paljon puhutaan Armollisesta Jumalasta,
mutta eihän armollisuutta ole ilman tuomiota.
On vaarallista väärällä tavalla arvostella Jumalan voideltuja. - kauankoelätpiip
Mielen-rauhaa-kaikille kirjoitti:
No tilinteon päivähän se Damokleen miekka vasta iskee.
Stefanuspaavali:http://www.youtube./watch?v=Xqa-PjLgpa0 Uutisvuoto com ohjelmassa Pekka Jalava rienasi Päivi Räsästä.
Merkille pantavaa oli, että vähän ajan kuluttua Pekka Jalava kuoli.
Tulee mieleen Jumalan Sanan kohdat: "Älkää koskeko Herran voideltuihin"
"Jumala ei salli itseänsä pilkata.
Paljon puhutaan Armollisesta Jumalasta,
mutta eihän armollisuutta ole ilman tuomiota.
On vaarallista väärällä tavalla arvostella Jumalan voideltuja.2v eli eikä se mikään herjaus näyttänyt olevan.
Minä olen haukkunut 4v ja halveksin valehtelijoita hautaan saakka. - allahin-asia-on-auttaa
kauankoelätpiip kirjoitti:
2v eli eikä se mikään herjaus näyttänyt olevan.
Minä olen haukkunut 4v ja halveksin valehtelijoita hautaan saakka.Eikös malesia ole islamilainen valtio no ei allah pystynyt torjumaan tuhoja
- äläjeesustele
allahin-asia-on-auttaa kirjoitti:
Eikös malesia ole islamilainen valtio no ei allah pystynyt torjumaan tuhoja
Hiekkakansa ei asu täällä ja minä olen vihoviimeinen, joka uskoo hiekkakansan satuihin.
- hyyssääminen-on-liikaa
äläjeesustele kirjoitti:
Hiekkakansa ei asu täällä ja minä olen vihoviimeinen, joka uskoo hiekkakansan satuihin.
Sinä taidat olla rasisti, ota nyt se lusikkasi nätisti oikeaan käteen, emmehän me voi niitä noin vain ulos, Suomesta heittää. Mutta heidän jumalansa syytä tämä kaaos on.
Se on totta ,että Kristitty ei lähde kostamaan vihaa vihalla ja se on totta ,että kun antaa Jumalan oma asian Jumalalle ja sanoo asian ääneen Hänelle niin Jumala kun ottaa asian omaksi asiakseen niin pilkkajan elo saattaa loppua hyvinkin nopeasti ...toki se ei ole mikään ihanne tilanne kun sellaiseen ei pitäisi joutua vaan siihen rauhallisuuteen ja rakkauteen ,joka näkyy Kristuksen oman elämässä ilman mitään suoritusta .
- kaikkeinhyvin
4v olen valehtelijoita piinannut ja tulen hautaan asti piinaamaan.
Voi olla myös toisinkin päin eli Jumala sallii ruoskana käytettävän ateistia tai suuremmassa luokassa ,kuten raamatusta näkee valtioit/hallitsijoita .Israelin kohtalo on jo lähes tavaramerkki tuosta.
- 6mkatosi
Te jeesustelette veljenne hiekkakansan tänne tekemään tuhojaan.
Tämä koston kierre on jo alkanut, eikä sitä voi pysäyttää. - hullut-hurrit
Hurrien uusin ristiretken malli on muuttunut. Nyt näyttää olevan niin että he toivat pakolaiset linja-autoillaan ja junilla Suomen rajalle ja käskivät menkää ja raiskatkaa Suomi.
Ja näinhän se kaikki alkoi. - Turha-kieli
6mkatosi kirjoitti:
Te jeesustelette veljenne hiekkakansan tänne tekemään tuhojaan.
Tämä koston kierre on jo alkanut, eikä sitä voi pysäyttää.Onneksi Sipilän hallituksessa ei ollut RKP tuo takiaispuolue on osannut ajaa ruotsinkielisten ja ruotsin etua ja Veronmaksajat maksaa kielitukea
6 miljardia/v Lisäsi pakko ruotsi suomen koululaisille on turha, koska ei sitä kieltä suomi tarvitse, sillä Jumala puhuu Suomea, - opetelkaasuomea
Turha-kieli kirjoitti:
Onneksi Sipilän hallituksessa ei ollut RKP tuo takiaispuolue on osannut ajaa ruotsinkielisten ja ruotsin etua ja Veronmaksajat maksaa kielitukea
6 miljardia/v Lisäsi pakko ruotsi suomen koululaisille on turha, koska ei sitä kieltä suomi tarvitse, sillä Jumala puhuu Suomea,Nyt olemme samalla linjalla, mitä helvettiä me Ruotsia puhumme, emme ole
heidän alamaisiaan enää.
- paha-naapuri
Islamin miekka iskee myös Sunneja ja sunnit taistelee sijoja vastaan ja sijat sunneja vastaan. oikein mielenkiintoista,
Ja nyt Ruotsalaiset toivat ne tänne.- demokratiaonvale
Katolilaiset taistelee protestantteja vastaan.
- mielen-rauhaa-kaikille
demokratiaonvale kirjoitti:
Katolilaiset taistelee protestantteja vastaan.
Paavi on paavi ja sillä siisti, mutta ei Luther ollut mikään pyhimys, kuten ei kuningas eerikin poika, joka tuli miekka miehineen muka kastamalla tekemään suomalaisista kristittyjä.
Eikä siinä onnistunut, samoin toimivat myös suomalaiset viime sodan aikoina Karjalassa.
- Jeesuksen-veren-kautta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15595536/ensimmainen-tuomio-oulun-seksuaalirikossarjassa
yksi usko kirjoitti:
Tekijä on tadzikistanilainen mies.
En tiedä,
että
kristinuskossa
on
tapana
määrätä
tyttölapselle
miespuolinen
uskonnollinen
kasvattaja.
En tiedä missä näin on tapana,
mutta epäilen yhtä uskontoa.
Jokainen arvaa kyllä mitä tarkoitan.
( tämä ei kuulu oulun raiskaus tuomioon. vaan kertoo kuinka Jeesus meitä neuvoo ja rakastaa.
https://www.youtube.com/watch?v=6uk87EbqN6Y
https://www.youtube.com/watch?v=n_K3lQiGzRk- pohjoinenkansa
Hiekkakansaa oli jeesuskin, luuletko sinä, että minä kamelikansaa kumarran.
- Jeesuksen-veren-kautta
pohjoinenkansa kirjoitti:
Me kaikki joudumme tekemään tiliä Juutalaisen Jeesus Nasaretilaiselle, sillä Hänet on Jeesuksen Jahven nimellä oleva Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala määrännyt Tuomariksi.
KR 1933/-38 Ap.t. 10:42-48
Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa,
että hän on se,
jonka Jumala on asettanut elävien
ja kuolleitten tuomariksi
Hänestä kaikki profeetat todistavat,
että jokainen,
joka uskoo häneen,
saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
Kun Pietari vielä näitä puhui,
tuli Pyhä Henki kaikkien päälle,
jotka puheen kuulivat.
Ja kaikki ne uskovaiset,
jotka olivat ympärileikatut
ja olivat tulleet Pietarin mukana,
hämmästyivät sitä,
että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä
ja ylistävän Jumalaa.
Silloin Pietari vastasi:
"Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä,
jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?"
Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen.
Silloin he pyysivät häntä viipymään siellä muutamia päiviä. - Ota-tämä-iisisti-nyt
pohjoinenkansa kirjoitti:
Jeesus on Juutalainen eikä arabi ja nykyinen Israel on eräs vihreimmistä keitaista ja Lähi-idän ainoa Demokraattinen valtio.
- saamelaisiaeiole
Ota-tämä-iisisti-nyt kirjoitti:
Jeesus on Juutalainen eikä arabi ja nykyinen Israel on eräs vihreimmistä keitaista ja Lähi-idän ainoa Demokraattinen valtio.
Minä olen saamelainen enkä suomalainen, ei täällä inuiitteja asu.
Juutalaisia Saksassa odottaa sama kohtalo arabeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821