Suurin osa naisista on ilmasto- ja mamusuvakkeja

JussiHalla-aho

Suuri enemmistö naisista uskoo kritiikittömästi ilmastonmuutospropagandaan, ja lisäksi pitkälti yli puolet naisista on mamumyönteisiä.

Olenkin sitä mieltä, että yhtenä suurimpana syynä siihen, että kaikki menee viturallaan, on se, että naisille on annettu äänioikeus. Naisten ei pitäisi osallistua lainkaan päätöksentekoon, vaan olla kotona siivoamassa ja hoitamassa lapsia.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnonvaleuskotaan

      Mitä isompi vale, sitä paremmin naiset sen uskoo.

    • Kriuhn00
    • jknbdedsfz

      Naiset onkin idiootteja. t. nainen

      • hyödytön.idiootti

        Jep, mutta hyödyllisiä sellaisia.


      • ijhtjhgfd
        hyödytön.idiootti kirjoitti:

        Jep, mutta hyödyllisiä sellaisia.

        Niin, sekin vielä.


    • realismi______

      Uskokaa jo hyvällä vain persuja äänestämällä voitte enää vaikuttaa?

      • rdtghjh

        Just jokui sanoi politiikkaradiossa, että ainoa keino vaikuttaa on se, että kaikki jättää äänestämättä.


      • realismi______
        rdtghjh kirjoitti:

        Just jokui sanoi politiikkaradiossa, että ainoa keino vaikuttaa on se, että kaikki jättää äänestämättä.

        Voiko typerämpää olla äänestämättä jättäminen suosii näitä vanhoja puolueita ainoastaan persuja äänestämällä voi protestoida tehokkaasti nykymenoa?


      • gfyghhkko
        realismi______ kirjoitti:

        Voiko typerämpää olla äänestämättä jättäminen suosii näitä vanhoja puolueita ainoastaan persuja äänestämällä voi protestoida tehokkaasti nykymenoa?

        Oon joskus persuja äänestänyt ja jouduin pettymään. Siksi kuulun nykyään nukkuvien puolueeseen.


      • realismi______
        gfyghhkko kirjoitti:

        Oon joskus persuja äänestänyt ja jouduin pettymään. Siksi kuulun nykyään nukkuvien puolueeseen.

        Mikään ei muutu ennenko persujen kannatus on niin suurta ettei valtapuolueet voi enää sivuuttaa heitä?


    • sdfggg

      Se selittää, miksi Suomi on tuhon oma.
      Akoilta pois äänioikeus ja kenkää tärkeimmilta valtionhallinnon työpaikoilta.

    • Koska tällainen aloituksen kaltainen naisten halveksinta valitettavan usein kulkee käsi kädessä maahanmuuttovastaisuuden kanssa, ei ole ihme, että Perussuomalaisten kannattajakunta on niin voimakkaasti painottunut matalasti koulutettuihin miehiin.

      • ThöUrbanLegends

        Eli UrbaaniKaupunkiTumputtaja kuuluu siis PS-puolueen kannattajiin, niinkö?


    • Onhan se hieno ura naiselle, kun alkaa mamulle lapsentekijäksi ja vetää kaavun ylleen.Ei tarvitse enään omia ajatuksia tai mielipiteitä mietiskellä.Aviomieskin on aina yöt pois, kun allah nukkuu niin voi vähän vääräuskoisten naisten kanssa elostella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe