Persussuomalaisia on saatu kiinni ties mistä teoista! En edes kehtaa mainita niitä!
Vastaukset 35
- huohhuh
Hyvä kun et kehtaa mainita mitään. Me voimme rauhassa äänestää persuja!
- qkiz
Ei persuja enää kukaan järkevä ihminen äänestä.
- PyhJärveltä
qkiz kirjoitti:
On niillä piruilla kuitenkin kova kannatus, ja tuntuu että se vielä nousee ennen vaaleja.
- ParaOlympialaisiin
qkiz kirjoitti:
Mut onneks meillä epäjärkevilläkin ihmisillä on äänioikeus! :P
*läl-läl-lää*
- säälittävää
Eikö jatkuva toisten syyttely rupea ahdistamaan, kerro jotain omasta hyvyydestäsi.
- pymfb
Minutkin. syy on porvaripersuissa silloin.
- wqasd
Jeps.
- aika.hurjaa
Huutomerkkijäbä arvuuttelee tuumien.
- realismi______
Persuja trollaavien taso on laskenut mistä johtuu täällä ei ole enää mitään haastetta?
- ertyq
Porvarismi teidän syy.
- kannatuksen-lasku
Mikä häpeän päivä
- nenä_pitenee
Hallituskin saatiin kiinni ties mistä teoista, heillä oli onneksi hyväveli
systeemi apunaan. - JotainRajaaValehteluun
Älä jauha paskaa. Yhtään persua ei ole hyökkäillyt vaaliehdokkaiden kimppuun.
- näytävielä
Linkki?
- ihanhirveetä
kukaan ÄLYKÄS ihminen EI hyökkää kenenkään kimppuun.mielipiteitä on ja ne on hyväksyttävä.politiikka ei ole syyttely vain kuuntelu ja nähty mikä ei ole hyväksi eteenpäin Suomelle.TARINA:en ottas perheeseeni ketään joka minun tai lasteni leivän olis viemässä.se olen minä joka rahoillani ansioillani jonkun hyvinvointia lisään.ja ne on mun lapseni.vanhempani ja joku mille kohdistan.MISTÄ.kaik on kuralla kohta,ku mikään EI raha RIITÄ:!
- Häpeäksieduskuntaan
Persukset on väkivaltainen idioottien joukko. Ei mulla muuta!
- twex
Tasan näin.
- samat-sanat-
Linkki näkyviin, muuten mutua.
- annakuulua
Halla-Ahosta saadaan oikein hyvä pääministeri.
- fngue
Joo esim. Botswanaan.
- LicenseToVote
fngue kirjoitti:
Joo esim. Botswanaan.
Kyllä! Myöskin Botswanaan! Koska eikös useimmissa Afrikan maissa aseenkantolupa, ja varsinkin se aseen kantaminen - etenkin vallankaappauksen aikana - ole ehdoton edellytys valta-asemaan pääsylle? Ja kun se demokratiakin on jo niin ”ysäriä”! Ja lupahan Halla-aholta kyllä löytyy.
- pömugd
ok.
- ustqwy
Ei persuääliöt osaa edes hävetä.
- ustqwy
Itse häpeän itseäni.
- npoiutd
Koomupersut ovat uunoja.
- Nolointa_persuilla
on ollut hassun vaalivideon tekeminen.
Kalpenee kuitenkin vihervasemmiston lastenraiskuu-kampanjan rinnalla. Olen samaa mieltä, joskin iso osa Perussuomalaisten kannattajista tuskin kokee asiaa saamalla tavalla.
Ensinnäkin hyökkäysiä seurannut keskustelu. Se osoitti Perussuomalaisen kentän olemuksesta ja hajaannuksestakin paljon. Osa hyrisi tyytyväisyyttään; niin, tällaista jälkeä sitä tulee kun kansaparkaa poljetaan. Väkivalta katsottiin hyväksyttäväksi, jopa oikeutetuksi, ja uhreja pilkattiin minkä ehdittiin. Osa aloitti välittömän käsienpesun; ei olleet 'meikäläisiä' he. (Mikä paljasti mm., että aidot SoO:n jäsenet olisivat olleet 'omia'). Kerrottiin, miten uhrit itse sepittivät tapaukset tai olivat järjestäneet ne. Se, mikä jäi puuttumaan, oli tekojen tuomitseminen. Niistä ei löytynyt mitään pahaa sanottavaa itsessään nähdäkseni muilta kuin Halla-aholta, joka toisaalta tuomitsevalla kommentillaan aiheutti närkästystä radikaaleimmissa Perussuomalaisten kannattajissa, jotka pitivät hyökkääjiä sankareinaan. Mielenkiintoista nähdä, miten tilanne etenee.
Toinen on sitten se paljon puhuttanut vaalivideo ja sitä seurannut keskustelu. Videon kohderyhmä tuli varsin hyvin selväksi ja uskallan väittää, että sen lapsenomainen retoriikka ja tietynlainen, sadun muotoon puettu yksinkertaistaminen vastasi aika monen kliseisiä ajatuksia Perussuomalaisten kannattajakunnasta. Kun kohderyhmä vastasi hurrauksin ja otti videon heti omakseen totuutena, se vahvisti näitä käsityksiä. En törmännyt esimerkiksi yhteen ainoaankaan Perussuomalaisen kannattajan kommenttiin, jossa hän olisi millään lailla pahastunut siitä, että video vähättelee puolueen kannattajia ja olettaa heidät niin yksinkertaisiksi, että heihin purisi tuollainen. Siinä mielessä video kai todella sitten paljasti sen totuuden, joskin minun näkökulmastani vähän eri tavalla kuin hurraajien mielestä.- PahinMahdollinen
Persut ovat syyllistyneet rikoksista pahimpaan: totuuden julkituontiin.
- älä.pelkää.äänestä.vaan
Aloittaja voisi keskittyä näiden paholaisenpalvojien tekoihin ja lapsirinkeihin.
Ne aiheuttavat todellista järkytystä ja usko ihmiseen alkaa mennä.
Ehkä persut ovatkin pienin paha tässä yhtälössä, ja ehkäpä heitä juuri siksi kannattaakin äänestää, rohkeutta vaan aloittajalle! - ethbjethb
Persujen poliittista väkivaltaa sisältävä, ja jopa siihen yllyttäväksi helposti tulkittava video, on hyvä esimerkki niiden ajatusmaailmasta ja arvoista. Sen vaikutuksethan jo nähtiinkin toreilla tuoreeltaan.
- Veli-Jaakko
Tänä päivänä poliitikkojen meriitteihin kuuluvat rikoksista saadut tuomiot. Saavutukset politiikan saralla tai oikeissa töissä eivät merkitse äänestäjille mitään. Näin ainakin Keski-Suomessa.
- fgihz
Totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591286
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35778Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8719- 70688
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50662- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23601Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67578