Säätytalon katastrofi , SDP sinun kukkarolla

Anonyymi

Aivan älytön veronkiritys tulossa joka iikalle jos tämä epärealistinen Rinne saa muodostaa
hallitukse.

Toivon, että keskusta irtoaa ja sopii uuden hallituksen pesrussusuomalaisten ja kokoomuksen

Huomattavasti enemmän äänestettii keskusta-oikea
kuin keskusta-vasen vaaleissa.

Nyt ei ole menossa oikein.

Berner pilasi edellisen hallituksen ja nyt sitä jatkaa Rinne. Ei hyvä.

3

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veronkiristyksen myötä myös polttomoottoriautot kuuluvat tappolistalle ja lopuksi kaikki yksityiset henkilöautot. Joukkokulkuvälinettä se olla pitää.

SDP:n henkilöautovastaisuus on tietysti luontevaa, koska koko demarien aate perustuu yli sadan vuoden taakse. Ei silloin ollut vielä kuin höyryvetoista julkista liikennettä, auto oli keksimättä.

SDP:n talousajattelu ja terveydenhuollon ajattelu myös perustuu 1800- luvun tilanteeseen. Niitä nyt väkisin yritetään runtata 17,7%:n äänestyskannatuksella suomalaisille.

Halùtaanko tosiaan palata 1800-luvun aatosmaailmaan?

• Anonyymi

Missä demari, siellä ongelma.

• Voi tätä tietotaitoa. Kerro mikä terveydenhuoltojärjestelmä oli voimassa 1800-luvulla? Kun sitä ei oikein ollut edes 1960-luvulla? Myöskään veroja ei juuri ollut 1800-luvulla, mutta ei ollut mitään hyvinvointiakaan, paitsi muutamilla aatelisilla ja papeilla. 1960-luvulla (esim meidän perheessä ei käyty koskaan lääkärissä 5 lasta). Jos olisi päässyt lääkäriin, sitä onnea olisi voinut "odottaa" vaikka kuukauden. Nyt ihmiset turhautuvat kahden tunnin jonoista.

Verotuksen myötä tuloja tasataan tulonsiirroilla. Tämä mahdollistaa sen, että yrityksille on enemmän asiakkaita palvelujen ja tuotteiden ostoon. Aatelinen (kuten vaikkapa Björn Wahlroos) ei ehdi yksin olla kuluttamassa. Parturiin 1500 kertaa päivässä tai kahvilaan, ehtiikö? Tulonsiirrot on myös yrittäjän etu.

Ruotsissa SDP oli vallassa 50 vuotta. Sinä aikana Ruotsi vaurastui ja yrityksillä meni hyvin. Olin itse maassa kun 1978 Moderat (Ruotsin Kokoomus) tuli valtaan. Siitä alkoi Ruotsin alamäki.

Reaganin ja Thatcherin jälkeen (liberalismi) verotusta on löyhennetty lähes jokaisessa maassa. Seurauksena on ollut, että yksityinen varallisuus on yli 30 kertaistunut. Valtioiden varallisuus (verojen kertymä) on pysynyt samana tai vähän noussut, mutta valtioiden omaisuutta on hävitetty. Lisäksi tämä yksityinen varallisuus on kasautunut pienelle vähemmistölle, joka ei kuluta sitä kotimaassa. Kierretään veroja jne.

Tässäpä tätä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4634
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3852
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2591
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1735
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1607
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1521
    9. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      16
      1394
    10. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1339
    Aihe