GS onkin totta!

Anonyymi

En uskonut siihen, mutta viime yönä se tapahtui minulle. Oli normaali su-ma välinen yö, ja menin nukkumaan ennen puoltayötä. Heräsin siihen, kun autot ajoivat edes takaisin ilman syytä, ja aina välillä soittivat torvea. Lisäksi kadulle oli kokoontunut iso joukko ihmisiä jotka rytmikkäästi huusivat jotain mörköä, ja varmaan muita saatanan kätyreitä. Tapahtuiko muillekin samaa vainoamista?

192

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      meniks se mörkö sit sisää?

      • Anonyymi

        Meni ja tuli ulos. Ei se osannut päättää missä olla.


    • Anonyymi

      noni vakava asia mutta nyt repesin ihan totaallisesti!!!

      • Kiitos.


    • Anonyymi

      Ei ne ollu gängstäreitä vaan Mustia hahmoja Black Shadow men niitä on alkanut näkyä ja ne pitää s-tananmooista älämölöä missä liikkuvatkin ettei kunnon veronmaksajat saa siunaaman rauhaa

      • Anonyymi

        Stalkkerini salakuuntelevat kaikki puheluni riippumatta soitanko vai vastaanko. Äskeisessä puhelussa kuului kaiku selvästi, joten se oli teknisesti järjestetty salakuuntelu, minkä seurauksena useimmat vastaukseni jäivät 1-2 sanan pituisiksi.


      • Anonyymi

        Minun stalkkerini panivat minun osuuteni puheluista kaiken kansan kultavaksi, jossakin nettisoitteessa kai. Operattorin ja puh.numeron vaihtaminen ei auttanut.

        Ensin hmettelin, mistä ihmiset tietävät asioitani. Sitten kun tiesin, käytin sitä hyväksi ja keroin stalkkaksista ja stalkkereista. Se kostettiin aika rankasti.

        Vuoden 2013 jälkeen olen käyttänyt puhelinta lähinnä vain viestien vastaanottamiseen. "Autonne huolto on valmis. Voitte hakea se," Muistuksian ajanvarauks4esta, ym.


      • Anonyymi

        Tietokoneessani on ainakin yksi vakoiluohjelma. Minulle on kerrottu, että jos tietää toisen henkilön IP:n pystyy urkkimaan hänen konettaan.

        Tämä ohjelma tallentaa kaiken, mitä teen koneellani ja lähettää tiedon jonnekin jollekin. Kaikki mitä kirjoitan, joutuu stalkkereiden haltuun. - Kun käytän kirjoitusohjelmaa, seuranta on ollut reaaliaikaista. On häiritty ja estetty. Nyt olen jonkin aikaa voinut kirjoitella ilman häirintää. Stalkkereita kai kiinnostaa , mitä kirjoitan. Olen kirjoittanut raportteja siitä, milloin vainoni alkoi.


      • Anonyymi

        Odota vaan, kun rupeavat lukemaan ajatuksesi.

        Hesarissa oli aiheesta hyvä artikkeli. Miten se on kehittynyt NLP-tekniikoiden jälkeen ( silmien liikkeet ja lihasten värähtelyt kasvoissa.) - Todistetusti kurkunpään lihasten värähtelyt voidaan muuttaa sanoiksi. - Nyt jo aivojen sähköistä toimintaa ajattelun aikana pystytään laboratorio-olosuhteissa muuttamaan keinopuheeksi. Ja sitten viimeisin kehitys, mikä vielä salataan.)


      • Anonyymi

        Kun autossani on navigaattori ja joku muu (poliisi?) on tilannut USA:sta palvelun, jolla autoni liikkumista voi kuka tahansa seurata netistä, niin kyllä stalkkerit seuraavat.


      • Anonyymi

        Liikuin paljon kävellen ihankin takia, ettei voida seurata kuin silminnäkijöiden ja älypuhelimen voimin.

        Poliisi ei ilmeisesti tykännyt siitä. Nyt olen henkilöseurannankin alainen. Kun se otettiin käyttöön, poliisi käytännössä demonstroi, että pystyvät seuraamaan minua henkilönä. Halusivat minun tietävän. Ainakin pelastuslaitos saattoi myös. En ole varma, ketkä muut.


      • Anonyymi

        Kotonani, koe-eläinlaboratoriossa ja kidutuskammiossa seuranta on hurjaa.

        Olen sanonut, että elän Tosi TV:ssä 24 tuntia vuorokaudessa Ketkä kaikki voivat katsella, en tiedä. Päätelmiä olen tehnyt käyttymisen, stalkkausten ajoittamisen ym.p erusteella.

        Elwktromagneettinen häirintä edellyttää sen tietämistä, missä huoneistossani olen.
        Itse asiassa jo vuosia niin tarkkaa näkemistä, että ovatko silmäni auki vai
        kiinni.
        Sen jälkeen häirintä on mennyt niin tarkaksi kohditukeltaan, että hyvän tutkan tarkkuus on ollut välttämätöntä.. Neulanpään terävyys häirintäiskussa.
        Lisäksi olen sellaisten tutkien tarkkailussa, jotka seuraavat monia elintoimintojani.
        Jne.
        Kestätkö kuulla lisää?


      • Anonyymi

        Olen iloinnut siitä, että digimaailmassa ovat gs-vainotut tasa-arvoisempia tavisten kanssa. Ennen niin vaivalloisesti tuhottu gs-kohteiden yksityisyys sujuu digiaikana tavistenkin kohdalta helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odota vaan, kun rupeavat lukemaan ajatuksesi.

        Hesarissa oli aiheesta hyvä artikkeli. Miten se on kehittynyt NLP-tekniikoiden jälkeen ( silmien liikkeet ja lihasten värähtelyt kasvoissa.) - Todistetusti kurkunpään lihasten värähtelyt voidaan muuttaa sanoiksi. - Nyt jo aivojen sähköistä toimintaa ajattelun aikana pystytään laboratorio-olosuhteissa muuttamaan keinopuheeksi. Ja sitten viimeisin kehitys, mikä vielä salataan.)

        On telepatia brain-to-brain teknologialla ollut täysin mahdollista jo pitkään. Luulin että kaikki häirityt sen tietävät. No, ehkä se on hieman eri asia olla vain kotona häiritty, kuin käydä telepaattista keskustelua ympäri vuorokauden joka paikassa.


      • Anonyymi

        Kirjoitin lyhyen viestin vinkiksi, en kattavaa artikkelia lähteineen. Ja lyhyen luettelon yksityisyyden rikkomisista.

        En kertonut omista kokemuksista mitään ajatuksen luvun suhteen, mutta voin kertoa, etten käy telepaattista keskustelua, saati ympäri vuorokauden.

        En ole vain kotona häiritty


      • Anonyymi

        Kun tietokoneella on vakoiluohjelma, ei voi käyttää pankkitunnuksia. Ja mitä siitä seuraakaan.


      • Anonyymi

        No, vakoiluohjelmia asennellaan tavistenkin tietokoneisiin, että tasa-arvoista.


      • Anonyymi

        Univajeen ylläpito alkoi v.2015. Aluksi siinä käytettiin liikennemelua, kerran tunnissa vartti ajettiin koslilla. Kun verhonraosta katselin ja näyttäydyin, kun poliisimaija ajoi kohdalle ja huomasivat, loppui siihen. Tuli muut konstit ja nykyään enimmäkseen e-häirintää. Nytkin on valvotettu koko yö tähän asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Univajeen ylläpito alkoi v.2015. Aluksi siinä käytettiin liikennemelua, kerran tunnissa vartti ajettiin koslilla. Kun verhonraosta katselin ja näyttäydyin, kun poliisimaija ajoi kohdalle ja huomasivat, loppui siihen. Tuli muut konstit ja nykyään enimmäkseen e-häirintää. Nytkin on valvotettu koko yö tähän asti.

        Toistaiseksi paras ase jumputi-apina-mölyäjä gängstereitä vastaan on soittaa poliisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iloinnut siitä, että digimaailmassa ovat gs-vainotut tasa-arvoisempia tavisten kanssa. Ennen niin vaivalloisesti tuhottu gs-kohteiden yksityisyys sujuu digiaikana tavistenkin kohdalta helposti.

        kieltämättä tietoisuus yksityisyyden menettämisestä on ensimmäinen askel kohteena olemisen tiedostamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuin paljon kävellen ihankin takia, ettei voida seurata kuin silminnäkijöiden ja älypuhelimen voimin.

        Poliisi ei ilmeisesti tykännyt siitä. Nyt olen henkilöseurannankin alainen. Kun se otettiin käyttöön, poliisi käytännössä demonstroi, että pystyvät seuraamaan minua henkilönä. Halusivat minun tietävän. Ainakin pelastuslaitos saattoi myös. En ole varma, ketkä muut.

        Minä liikun pyörällä tai jalkaisin. Osa poliisseista on stalkannut, aina tietyn numeroisilla autoilla, samoin ambulansseista, paloautoista todennäköisesti myös, alussa myös joitakin lähes päällekäyviä helikoptereita, Rovaniemellä joskus hävittäjiä heti kun olen astunut aseman ovesta ulos ja sen jälkeen suurin piirtein vierailuni ajan. Kaikki selvästi paikallistaneet minut jotenkin. Poliisi, jota olen informoinut stalkkauksesta, on sanonut että minuun ei kohdistu pakkotoimia, joihin seuraaminenkin ilmeisesti luetaan.. Sanoo saavansa kaikista itedon reaaliajassa. Uskon häntä. Siis virallisesti ei ole. Todellisuus on toinen. Virkamiehissä on siis rikollisia, joilla on käytössään laittomat pelit ja vehkeet joita ovat käyttäneet rikollisesti ja luvatta. Yläkertahäiriköt, jotka stalkkavat joka yö, ovat samaa tai toista rikollisporukkaa. Gang stalking -rikollisuus on uinut asuintalojen ohella virkakoneistoon, jossa pomoilla ei ehkä ole aavistustakaan siitä mitä jotkut alaiset puuhaavat. Tai sitten on... ehkä joillakin.

        Tällä hetkellä virkamiesten harjoittama stalkkaus vaikuttaa olevan ainakin tauolla, yläkertakusipäiden harjoittama ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä liikun pyörällä tai jalkaisin. Osa poliisseista on stalkannut, aina tietyn numeroisilla autoilla, samoin ambulansseista, paloautoista todennäköisesti myös, alussa myös joitakin lähes päällekäyviä helikoptereita, Rovaniemellä joskus hävittäjiä heti kun olen astunut aseman ovesta ulos ja sen jälkeen suurin piirtein vierailuni ajan. Kaikki selvästi paikallistaneet minut jotenkin. Poliisi, jota olen informoinut stalkkauksesta, on sanonut että minuun ei kohdistu pakkotoimia, joihin seuraaminenkin ilmeisesti luetaan.. Sanoo saavansa kaikista itedon reaaliajassa. Uskon häntä. Siis virallisesti ei ole. Todellisuus on toinen. Virkamiehissä on siis rikollisia, joilla on käytössään laittomat pelit ja vehkeet joita ovat käyttäneet rikollisesti ja luvatta. Yläkertahäiriköt, jotka stalkkavat joka yö, ovat samaa tai toista rikollisporukkaa. Gang stalking -rikollisuus on uinut asuintalojen ohella virkakoneistoon, jossa pomoilla ei ehkä ole aavistustakaan siitä mitä jotkut alaiset puuhaavat. Tai sitten on... ehkä joillakin.

        Tällä hetkellä virkamiesten harjoittama stalkkaus vaikuttaa olevan ainakin tauolla, yläkertakusipäiden harjoittama ei.

        Paitsi että muistin varmaankin käsitteen väärin. Poliisi taitaa käyttääkin pakkokeinoja, psykiatrit taas pakkotoimia. En ole varma onko näin, mutta luulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä liikun pyörällä tai jalkaisin. Osa poliisseista on stalkannut, aina tietyn numeroisilla autoilla, samoin ambulansseista, paloautoista todennäköisesti myös, alussa myös joitakin lähes päällekäyviä helikoptereita, Rovaniemellä joskus hävittäjiä heti kun olen astunut aseman ovesta ulos ja sen jälkeen suurin piirtein vierailuni ajan. Kaikki selvästi paikallistaneet minut jotenkin. Poliisi, jota olen informoinut stalkkauksesta, on sanonut että minuun ei kohdistu pakkotoimia, joihin seuraaminenkin ilmeisesti luetaan.. Sanoo saavansa kaikista itedon reaaliajassa. Uskon häntä. Siis virallisesti ei ole. Todellisuus on toinen. Virkamiehissä on siis rikollisia, joilla on käytössään laittomat pelit ja vehkeet joita ovat käyttäneet rikollisesti ja luvatta. Yläkertahäiriköt, jotka stalkkavat joka yö, ovat samaa tai toista rikollisporukkaa. Gang stalking -rikollisuus on uinut asuintalojen ohella virkakoneistoon, jossa pomoilla ei ehkä ole aavistustakaan siitä mitä jotkut alaiset puuhaavat. Tai sitten on... ehkä joillakin.

        Tällä hetkellä virkamiesten harjoittama stalkkaus vaikuttaa olevan ainakin tauolla, yläkertakusipäiden harjoittama ei.

        Missä kaupungissa sinulla on ollut poliisiautoilla, ambulansseilla ja paloautoilla stalkkaamista? Minulla on ollut sitä täällä Helsingissä todella paljon viime vuosina, mutta viime syksystä lähtien jostain syystä vähemmän. Yksi toinen vainottu, jonka olen tavannut livenä, kertoi että samoihin aikoihin, kun minun stalkkaaminen oli vähentynyt, niin häntä oli yhtäkkiä stalkattu tosi paljon poliisiautoilla. Me asumme samassa kaupunginosassa, joten on mielenkiintoista, että minä en samana aikana nähnyt kuin pari poliisiautoa ja tämä toinen vainottu kymmeniä. Ei se olekaan normaalia, että poliisiautot ajelevat joka päivä moneen kertaan ohi.

        Onko sinulla ollut usein sitä, että helikopterit pörräävät yläpuolella? Minulla sitä ei ole ollut usein, mutta ainakin yksi tapaus oli ilmiselvää ilmastalkkausta, koska yhtenä päivänä sama helikopteri tuli useamman kerran pörräämään minun yläpuolelle ja yhdessä vaiheessa pysähtyi niin, että nokka osoitti suoraan minuun päin. Ja sitten, kun tulin kotiin, niin se lensi kaksi kertaa suoraan meidän taloyhtiön yli. Kuvasin kaikki ne ylilennot kännykkäkameralla.

        Jotenkin käsittämätöntä, miten pitkälle nuo mielipuolet voivat mennä, ja minulta on usein kysytty, että mikä minusta tekee niin tärkeän, että tuollaista minulla tehdään, mutta sitä pitää kysyä niiltä, jotka ovat panneet alulle koko operaation.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaupungissa sinulla on ollut poliisiautoilla, ambulansseilla ja paloautoilla stalkkaamista? Minulla on ollut sitä täällä Helsingissä todella paljon viime vuosina, mutta viime syksystä lähtien jostain syystä vähemmän. Yksi toinen vainottu, jonka olen tavannut livenä, kertoi että samoihin aikoihin, kun minun stalkkaaminen oli vähentynyt, niin häntä oli yhtäkkiä stalkattu tosi paljon poliisiautoilla. Me asumme samassa kaupunginosassa, joten on mielenkiintoista, että minä en samana aikana nähnyt kuin pari poliisiautoa ja tämä toinen vainottu kymmeniä. Ei se olekaan normaalia, että poliisiautot ajelevat joka päivä moneen kertaan ohi.

        Onko sinulla ollut usein sitä, että helikopterit pörräävät yläpuolella? Minulla sitä ei ole ollut usein, mutta ainakin yksi tapaus oli ilmiselvää ilmastalkkausta, koska yhtenä päivänä sama helikopteri tuli useamman kerran pörräämään minun yläpuolelle ja yhdessä vaiheessa pysähtyi niin, että nokka osoitti suoraan minuun päin. Ja sitten, kun tulin kotiin, niin se lensi kaksi kertaa suoraan meidän taloyhtiön yli. Kuvasin kaikki ne ylilennot kännykkäkameralla.

        Jotenkin käsittämätöntä, miten pitkälle nuo mielipuolet voivat mennä, ja minulta on usein kysytty, että mikä minusta tekee niin tärkeän, että tuollaista minulla tehdään, mutta sitä pitää kysyä niiltä, jotka ovat panneet alulle koko operaation.

        Asun pohjoisempana. Helikoptereita ei ole ollut usein, mutta lensivät matalalla ja edestakaisin. Eivät ole tehneet sitä nyt vuosiin, Ilmoittelin milloin minnekin, myös tällä palstalla. En tiedä mikä taho tehosi. Tänään taas lensi saattue hävittäjiä kaupunginosani yli puolilta päivin, en tiedä millä asialla, pohjoisen ilmavoimien suuri harjoitus kun päättyi jo eilen. Tänään klo 15 ujeltanut ambulanssi, joka jatkoi kevyen liikenteen sillalle, vaikka siihen saaren menee autoliikennetiekin, saattoi toki olla oikeallakin asialla, en tiedä, enkä niistä hävittäjistäkään, yleensä niiden harjoituksista kuitenkin ilmoitetaan tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun autossani on navigaattori ja joku muu (poliisi?) on tilannut USA:sta palvelun, jolla autoni liikkumista voi kuka tahansa seurata netistä, niin kyllä stalkkerit seuraavat.

        Joo. Minun tapauksessa tekivät virheen. Rekisteröivät navigaattorin osoitteellani ja nyt postiini tulee valmistajalta postia että navigaattorisi (sarjanumero xxx) pitää päivittää.

        Itselläni on tasan 2 navigaattoria eikä kummankaan sarjanumero vastaa valmistajan ilmoittamaa. Missähän se kolmas on?


      • Anonyymi

        Usko jo ettei kukaan klikkaa noita valejulkaisuiden linkkejä.


    • Anonyymi

      Miedoin eli lievin määritelmä gang stalkingista yhteisövainona, mitä on vastaan tullut. Itse en ole edes alussa päässyt näin vähällä.

      Suorittajatason konrollitason käskyvallassa toimivat tavaliset "luottokansalaiset" suurelta osin hoitavat tämän psykologistyyppisen vainoamisen .Siinä pyritään viestittämään kiusaamisen ja vainoamisen kohteelle , että kaikki tavalliset ihmiset, siis koko "yhteisö"paheksuu, epäilee ja tarkkailee häntä.

      • Anonyymi

        "Suorittajatason konrollitason käskyvallassa toimivat tavaliset "luottokansalaiset" suurelta osin hoitavat tämän psykologistyyppisen vainoamisen .Siinä pyritään viestittämään kiusaamisen ja vainoamisen kohteelle , että kaikki tavalliset ihmiset, siis koko "yhteisö"paheksuu, epäilee ja tarkkailee häntä."

        Kuinka paljon arvioisit noita "luottokansalaisia" olevan, koska minusta näyttää siltä, että vainoamiseen ruohonjuuritasolla osallistuvia on todella paljon ja siltä se kieltämättä vaikuttaa, että koko ns. yhteisö on ollut minua vastaan. Niin ei kai oikeasti sentään ole, ja jos minua olisi laajasti mustamaalattu niin, että koko yhteisölle olisi levitetty minusta valheita, niin tuijottelua ja supattelua luulisi olevan enemmän. Tuota tuijottelua ja supattelua oli paljon vainoamisen alkuvaiheessa, mutta sitten se väheni oleellisesti ja nyt sitä on hyvin vähän. Vaikuttaa siis siltä, että niitä mustamaalaavia valheita levitetään lähinnä suljetussa piirissä ja ne tuijottelijat ja supattelijat ovat vainoamista harjoittavaan verkostoon kuuluvia eikä ulkopuolisia ihmisiä, jotka ovat kuulleet minusta mustamaalaavia huhuja ja juoruja.


      • Anonyymi

        Joskus vielä 2015 oli paljon gang stalking -ketjuja. Olivat aika sekasortoisia häiriköiden, trollien ja stalkkereiden sotkiessa niitä.

        Mieleen jäi aika usein julkaistu lista gang stalkingin psykologisista taktiikoista. Kyllä niidenkin avulla ihmisen elämä pystytään epämiellyttäväksi ja vaikeaksi tekemään.
        Siitä puuttuivat digimaailman suomat mahdollsudet psykologiseen vainoon.

        Siten lstan lopssa oli pieni osio kovemman luokan vainosta.Siellä oli salaa huumaaminen, lääkitseminen ja myrkyttäminen sekä elektroninen häirintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vielä 2015 oli paljon gang stalking -ketjuja. Olivat aika sekasortoisia häiriköiden, trollien ja stalkkereiden sotkiessa niitä.

        Mieleen jäi aika usein julkaistu lista gang stalkingin psykologisista taktiikoista. Kyllä niidenkin avulla ihmisen elämä pystytään epämiellyttäväksi ja vaikeaksi tekemään.
        Siitä puuttuivat digimaailman suomat mahdollsudet psykologiseen vainoon.

        Siten lstan lopssa oli pieni osio kovemman luokan vainosta.Siellä oli salaa huumaaminen, lääkitseminen ja myrkyttäminen sekä elektroninen häirintä.

        Hyvin luultavasti on olemassa MiB eli ulkoavaruudesta tulleet Men in Black jotka liikkuu mustilla kylmän sodan aikaisilla Volgilla ihmisiä uhkailemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suorittajatason konrollitason käskyvallassa toimivat tavaliset "luottokansalaiset" suurelta osin hoitavat tämän psykologistyyppisen vainoamisen .Siinä pyritään viestittämään kiusaamisen ja vainoamisen kohteelle , että kaikki tavalliset ihmiset, siis koko "yhteisö"paheksuu, epäilee ja tarkkailee häntä."

        Kuinka paljon arvioisit noita "luottokansalaisia" olevan, koska minusta näyttää siltä, että vainoamiseen ruohonjuuritasolla osallistuvia on todella paljon ja siltä se kieltämättä vaikuttaa, että koko ns. yhteisö on ollut minua vastaan. Niin ei kai oikeasti sentään ole, ja jos minua olisi laajasti mustamaalattu niin, että koko yhteisölle olisi levitetty minusta valheita, niin tuijottelua ja supattelua luulisi olevan enemmän. Tuota tuijottelua ja supattelua oli paljon vainoamisen alkuvaiheessa, mutta sitten se väheni oleellisesti ja nyt sitä on hyvin vähän. Vaikuttaa siis siltä, että niitä mustamaalaavia valheita levitetään lähinnä suljetussa piirissä ja ne tuijottelijat ja supattelijat ovat vainoamista harjoittavaan verkostoon kuuluvia eikä ulkopuolisia ihmisiä, jotka ovat kuulleet minusta mustamaalaavia huhuja ja juoruja.

        Samaa olen kokenut. Tuo "suorittajatason kontrollitaso" toimi minun kohdallani lähinnä Stean ja sen edeltäjän, Ray:n, rahoituksella. En tiedä, selostivatko he toiminnan rahahakemuksissaan vai jättivätköhän "vahingossa" pois. "Ihmiset ovat ehkä todella luulleet olevansa "kontrollitason" käskyvallassa kun eivät olleet perehtyneet lainsäädäntöön ja eikä tämä "taso" heitä siinä opastanut vaan käytti hyväkseen heidän laintuntemattomuuttaan saaden heidät tekemään hulluja asioita.

        Tuota tuijottelua ja ehkä vähän supatteluakin havaitsin minäkin alkuvaiheessa tuon seurakunnan ulkopuolellakin, mutta se meni niin nopeasti ohi, että en siitä edes ehtinyt ottamaan enemmälti selvää. Oletan, että kun olen kauan asunut tässä kaupungissa ja aika monet tuntevat minut, niin pienen piirin, joka ehkä muutenkin tunnetaan toimintaperiaatteiltaan jokseenkin omalaatuisena, levittelemät hullut emävaleet eivät kovin helposti ihmisiin uppoa. Yrityksetkin vaikuttaa laajemmin ovat ehkä siksikin nopeasti vaimenneet eivätkä ole enää tietooni tulleet.

        Siksi olenkin saanut elää nämä vuodet omaa elämääni suhteellisen normaalisti. Yhden piirteen noiden "kontrollitasojen" harjoittamasta lainvastaisesta toiminnasta totesin osallistuessani kerran poikkeuksellisesti erään niitä lähellä olevan tahon järjestämään tilaisuuten. Se piirre oli sananvapauteni rajoittaminen joidenkin tilaisuuteen osallistuneiden taholta. Oletan, että se perustui yhden hyvin manipulatiiviseksi tuntemani alkuperäisen "kontrollitason"päähenkilön joskus antamiin lainvastaisiin ohjeisiin. Siellä havaitsin ilmapiirissä myös hiukan sitä samaa vihamielisyyttä kuin "kontrollitason" toiminnassa, mutta vain hyvin hiukan. Useimmat suhtautuvat minuun normaalin ystävällisesti kuten noiden piirien ulkopuoliset ihmiset lähes poikkeuksetta aina.

        "Kontrollitason" vihamielisyys johtui käsitykseni mukaan siitä että olin heti alussa paljastanut joitakin sen korruptoituneita toimintatapoja, joitakin niistä melko julkisestikin.


    • Olen ollut hieman skeptinen vainoamisille.
      Nyt olen kuitenkin todennut että sitä harrastetaan maassamme laajamittaisesti nationalisteja kohtaan.

      • Tuo jalkalkapanta on nyt vähintä mitä pitää tehdä maassamme hortoileville paperittomille hönöille.
        Mielestäni heidät pitäisi sulkea vankilanomaisiin laitoksiin odottamaan palautusta. Vastaanpanijat voidaan rauhoittaa pakkolääkityksellä.
        Näin toimittiin mm. Ilja Janitskinin luovutuksen yhteydessä eikä valtamedia siitä kohua nostanut.

        Paperittomat ulos maastamme!


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Tuo jalkalkapanta on nyt vähintä mitä pitää tehdä maassamme hortoileville paperittomille hönöille.
        Mielestäni heidät pitäisi sulkea vankilanomaisiin laitoksiin odottamaan palautusta. Vastaanpanijat voidaan rauhoittaa pakkolääkityksellä.
        Näin toimittiin mm. Ilja Janitskinin luovutuksen yhteydessä eikä valtamedia siitä kohua nostanut.

        Paperittomat ulos maastamme!

        Turha sitten nillittää, jos sua stalkataan.

        Jokainen liike, joka valtaanpäästessään sulkee pois demokratian, on uhka demokratialle itselleen. IE valtion vihollinen.


      • Anonyymi

        Natsit ulos maasta, voisit vaikka kerran mennä käymään siellä Thaimassa, minkä keskustelupalstallakin trollaat, samoin kun täällä.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Tuo jalkalkapanta on nyt vähintä mitä pitää tehdä maassamme hortoileville paperittomille hönöille.
        Mielestäni heidät pitäisi sulkea vankilanomaisiin laitoksiin odottamaan palautusta. Vastaanpanijat voidaan rauhoittaa pakkolääkityksellä.
        Näin toimittiin mm. Ilja Janitskinin luovutuksen yhteydessä eikä valtamedia siitä kohua nostanut.

        Paperittomat ulos maastamme!

        Joo tässä maassa ei kuuluisi olla ensimmäistäkään paperitonta vaan ne kuuluu laittaa internointileireille kylmään tyrmään odottamaan lisätoimenpiteitä. Jatkokäsittelyä odottavat siirretään metallisiin kuljetuskontteihin valmiiksi maasta ulorahtausta varten


    • Anonyymi

      Saatana tuommoset pellet täällä leikkii vakavalla asialla ( aloittaja ). Taijat ite olla stalkkeri, ellei peräti rotta! No, G-S:n palkka on kuolema, niinkiu FBI opettaa-

      • Anonyymi

        Totta mielenterveyden häiriöillä ei saa leikkiä, toivottavasti kaikki vainotuiksi itsensä kokevat ymmärtävät hakea ammattiapua.


      • Anonyymi

        Millähän ammattitaidolla ja etäselvänäköisyydella sinä näet, että vainotuksi itsensä tuntevat olisivat mielenterveyshäiriöisiä.

        Ammattiapu kyllä olisi tarpeen. Esim. Sveitsissä Dr.Horton ai aikaiseksi 2 aikkaa, joissa etsitään ja poistetaan siruja ja implantteja. - Kyllä löytyisi Suomessakin asiakkaita,mm. minä.

        Elektronisen häirinnän tutkiminen vaikeaa. On niin monenlaista energiaa ja taajuutta, että kalliita mittareitakin pitäisi olle monenlaisia ja ammattimiehet niitä käyttämään. - Stalkkerit näkisivät, että tuonne huusholliin on tultu mittaamaan ja keskeyttäisivät häirinnän.

        Turvauduin ammattiapuun. Tein kaksi rikosilmoitusta. Nettivihasta ja uhkailusta sekä kunnianloukkauksesta mustamaalaamalla. Sitä ensimmäistä poliisi tutki, mutta ei ryhtynyt jatkotoimiin. Epäilty sai poliisin palautteen. Toisesta mustamaalaajat saivat poliisin palautteen.
        Rauhoitti tilanteet, muta eivätköhän kostoa haudo.

        Ei nyt enempää.


      • Anonyymi

        Hait apua väärästä paikasta, terveyskeskuksessa voit saada lähetteen mielenterveyshoitojen pariin. Akuutissa psykoosissa voi mennä suoraan ensiapuun.


      • Anonyymi

        Mitä tiedät mielenterveysavusta. Käypä lukemassa Yleistä mielenterveydestä. Omien kokemusten lisäksi siellä on paljon asiantuntevaa keskustelu aiheesta psykiatrit, psykiarinen hoitolkäytäntö, jne.

        Poliisi oli minun tapauksessa juuri oikea osoite, Sai nämä minun vainoajat ruotuun, taas kerran.


      • Anonyymi

        Ymmärräm, että hädissäsi yrität kiistää vainon. Jos kyse olisi vain mt-häiriöstä, et sinäkään koskaan voisi joutua vainotuksi, mikä uhka nyt on ihan mahdollinen. Niin paljon vainontaa Suomessakin esiintyy.

        Jaa niin, mutta mt-häiriön uhka on mahdollinen, tosin pieni. Ei sen takia, että sinä olisit niin terve, vaan sen takia, että harhaluuloisuushäiriö on sen verran harvinainen, olisiko esiintyvyys 1 %.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärräm, että hädissäsi yrität kiistää vainon. Jos kyse olisi vain mt-häiriöstä, et sinäkään koskaan voisi joutua vainotuksi, mikä uhka nyt on ihan mahdollinen. Niin paljon vainontaa Suomessakin esiintyy.

        Jaa niin, mutta mt-häiriön uhka on mahdollinen, tosin pieni. Ei sen takia, että sinä olisit niin terve, vaan sen takia, että harhaluuloisuushäiriö on sen verran harvinainen, olisiko esiintyvyys 1 %.

        Niin, harhaluuloisuushäiriön esiintyvyys hyvinkin saattaa olla 1%.

        Mutta "vainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa.

        Kumpi on suurempi, noin 1 vai noin nolla?

        Mikä hinku mielestään vainotuilla on haluta olla vainottu - tila joka olisi helvetin ikävä ja käytännössä kenties korjaamaton - sen sijaan että kyseessä olisi helposti korjattava mielenterveysongelma?

        Olen sitä mieltä että koska halu olla vainottu on noin valtava, on vain hyvä etteivät usko olevansa mielisairaita. Saavat juuri sen elämän jonka itse haluavat.


      • Anonyymi

        Jaa että vainon esiintyvyys nolla.

        Tuolla Laki ja rikos -pslstalla on nostettu ylös ketju:
        Stalkkaajat huomio! Motiivi toiminnalle?

        Siellä asiallista asiatekstiä mm. vainoamisaista, siihen liittyvistä asioista, tutkimustieoa, jne.

        Tämä oli viimeinen vinkki sinulle. Voit sen jälkeen toitottaa tietämättömyyttäsi rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, harhaluuloisuushäiriön esiintyvyys hyvinkin saattaa olla 1%.

        Mutta "vainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa.

        Kumpi on suurempi, noin 1 vai noin nolla?

        Mikä hinku mielestään vainotuilla on haluta olla vainottu - tila joka olisi helvetin ikävä ja käytännössä kenties korjaamaton - sen sijaan että kyseessä olisi helposti korjattava mielenterveysongelma?

        Olen sitä mieltä että koska halu olla vainottu on noin valtava, on vain hyvä etteivät usko olevansa mielisairaita. Saavat juuri sen elämän jonka itse haluavat.

        "Mikä hinku mielestään vainotuilla on haluta olla vainottu - tila joka olisi helvetin ikävä ja käytännössä kenties korjaamaton - sen sijaan että kyseessä olisi helposti korjattava mielenterveysongelma?"

        En halua olla vainottu eikä kukaan muukaan, joka on joukkovainoamisen kohteeksi joutunut. Suomessa on nyt yhdistyskin, joka ajaa joukkovainottujen asiaa, ja asiaa tullaan viemään eteenpäin mm. vetoomuksilla virallisille tahoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, harhaluuloisuushäiriön esiintyvyys hyvinkin saattaa olla 1%.

        Mutta "vainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa.

        Kumpi on suurempi, noin 1 vai noin nolla?

        Mikä hinku mielestään vainotuilla on haluta olla vainottu - tila joka olisi helvetin ikävä ja käytännössä kenties korjaamaton - sen sijaan että kyseessä olisi helposti korjattava mielenterveysongelma?

        Olen sitä mieltä että koska halu olla vainottu on noin valtava, on vain hyvä etteivät usko olevansa mielisairaita. Saavat juuri sen elämän jonka itse haluavat.

        Skitsofreniaa sairastaa 1 %, mutta harhaluuloisuushäiriötä vain 0,1-0,4 %.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Harhaluuloisuushäiriö
        Vielä harvinaisempi on elimellinen harhaluuloisuushäiriö (F1x.5).

        Sitä paitsi kaikki psykiatrian diagnoosit ovat subjektiivisia, oman edun tavoittelijoiden laatimia, kun taas tieteelliset diagnoosit ovat objektiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, harhaluuloisuushäiriön esiintyvyys hyvinkin saattaa olla 1%.

        Mutta "vainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa.

        Kumpi on suurempi, noin 1 vai noin nolla?

        Mikä hinku mielestään vainotuilla on haluta olla vainottu - tila joka olisi helvetin ikävä ja käytännössä kenties korjaamaton - sen sijaan että kyseessä olisi helposti korjattava mielenterveysongelma?

        Olen sitä mieltä että koska halu olla vainottu on noin valtava, on vain hyvä etteivät usko olevansa mielisairaita. Saavat juuri sen elämän jonka itse haluavat.

        "Mutta "vainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa."

        Viime vuonna poliisin tietoon tuli jo 767 vainoamistapausta, selviää Poliisiammattikorkeakoulun keräämistä tilastoista. Luku on jäävuoren huippu. Euroopan unionin perusoikeusviraston toteuttamassa kyselyssä joka neljäs suomalainen nainen kertoi kokeneensa vainoa. Tämä oli kuudenneksi eniten EU:ssa. Ruotsissa jopa joka kolmas nainen kokee vainoa.

        – Luulen, että edelleen voi olla kynnystä ilmoittaa vainoamisesta.
        Samaa mieltä on väitöskirjaa vainoamisesta tekevä komisario Jarkko Hynninen. Hän on kouluttanut ammattilaisia tunnistamaan tilanteita.
        – On selvää, että huomattava osa vainoamisrikoksista jää ilmoittamatta.

        Suomessa on annettu lukuisia tuomioita vainoamisesta.

        Viime vuonna käräjäoikeuksissa käsiteltiin yhteensä 145:tä vainoamistapausta. Oikeusrekisterikeskuksen tilastossa ovat ne tapaukset, joissa vainoaminen on ollut vakavin rikos. Jos henkilöä on syytetty myös murhasta, vainoaminen ei näy tässä tilastossa.

        Käräjäoikeuksissa on vuosina 2014–2017 annettu yhteensä 301 tuomiota vainoamisesta. Syyte on hylätty 71 kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta "vainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa."

        Viime vuonna poliisin tietoon tuli jo 767 vainoamistapausta, selviää Poliisiammattikorkeakoulun keräämistä tilastoista. Luku on jäävuoren huippu. Euroopan unionin perusoikeusviraston toteuttamassa kyselyssä joka neljäs suomalainen nainen kertoi kokeneensa vainoa. Tämä oli kuudenneksi eniten EU:ssa. Ruotsissa jopa joka kolmas nainen kokee vainoa.

        – Luulen, että edelleen voi olla kynnystä ilmoittaa vainoamisesta.
        Samaa mieltä on väitöskirjaa vainoamisesta tekevä komisario Jarkko Hynninen. Hän on kouluttanut ammattilaisia tunnistamaan tilanteita.
        – On selvää, että huomattava osa vainoamisrikoksista jää ilmoittamatta.

        Suomessa on annettu lukuisia tuomioita vainoamisesta.

        Viime vuonna käräjäoikeuksissa käsiteltiin yhteensä 145:tä vainoamistapausta. Oikeusrekisterikeskuksen tilastossa ovat ne tapaukset, joissa vainoaminen on ollut vakavin rikos. Jos henkilöä on syytetty myös murhasta, vainoaminen ei näy tässä tilastossa.

        Käräjäoikeuksissa on vuosina 2014–2017 annettu yhteensä 301 tuomiota vainoamisesta. Syyte on hylätty 71 kertaa.

        Tarkennan lausuntoa.

        "Mutta "säteilyvainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa."

        Nuo tilastojen vainot eivät ole sellaisia missä naapuri on saatu kiinni seinänläpi säteilytyksestä. Sellaistahan vaino teidän mielestä on.

        Niissä ei myöskään ole kyse tapauksista missä jokainen vastaantulija on vainon suorittaja.

        Noissa mainitsemissasi tapauksissa pääosin on kyse parisuhteesta joka on mennyt tavalla tai toisella vituiksi ja sitten se parisuhteen toinen osapuoli on alkanut vainoamaan toista osapuolta.

        Kyseessä on siis yleensä kahden henkilön välillä tapahtuva asia; ei sellainen jossa on yksi vainottu ja 10000 vainoajaa.

        Huomaat varmaan eron?


      • Anonyymi

        Sinä joukkovainon olemassa olon kieltäjä.

        Uakotko koulukusaamiseen? Vai onko vain harhaluuloisuushäiriöisiä oppilaita, jotka kuvittelevat olevansa kiusaamisen kohteita.?


        Työhöni kuuluin käydä koulilla 2090-luvulla. Tapasin kiusattuja oppilaita. Ilmiö kiellettiin silloin täysin. Opettajat kielsivät-
        Nyt on tultu pitkä matka. On tunnistettu ja tunnustettu kiusaaminen ja pahat ja kauaskantoiset seuraukset kohteelle.
        On kehitelty Kiva koulu-ohjelmaa ja yritetty saada se loppumaan.
        Ei ole saatu. Ikäluokat vaihtuvat ja tulee aina uusia kiusaajia ja uhreja.

        Silloin 90-luvulla sinä olisit varmaan paasannut, ettei mitään koulukiusaamista ole, jotkut nyt vaan ovat sellaisia.

        Tapasin myös työpaikkakiusattuja. Sitäkään ilmiötä ei myönnetty. Nkyään myönnetään. Edelleen ainoa kunnon apu on vaihtaa työpaikkaa.. -Sinä olisit varmaan kieltänyt tämänkin ilmiön

        Toimittajille on perustettu vainorahasto, josta saavat raha-apua asian hoitamiseen, oikeuskuluihin, ym. - Mene ihmeessä kertomaan niille, ettei ole mitään vainoa. Menkööt vaan psykiatriseen hoitoon kaikki, jotka semmoista väittävät.

        Vihapuhe netissä. Kuvittelua

        Olet harvinaisen kapea-alainen ja tietämätön ellet sitten piruuttasi esitä sellaista.


      • Anonyymi

        KORJAUS
        1990-luvulla ( vaikka eiköhän edelleen 2090 luvullakin kiusata ja vainota.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan lausuntoa.

        "Mutta "säteilyvainon" esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa."

        Nuo tilastojen vainot eivät ole sellaisia missä naapuri on saatu kiinni seinänläpi säteilytyksestä. Sellaistahan vaino teidän mielestä on.

        Niissä ei myöskään ole kyse tapauksista missä jokainen vastaantulija on vainon suorittaja.

        Noissa mainitsemissasi tapauksissa pääosin on kyse parisuhteesta joka on mennyt tavalla tai toisella vituiksi ja sitten se parisuhteen toinen osapuoli on alkanut vainoamaan toista osapuolta.

        Kyseessä on siis yleensä kahden henkilön välillä tapahtuva asia; ei sellainen jossa on yksi vainottu ja 10000 vainoajaa.

        Huomaat varmaan eron?

        "Nuo tilastojen vainot eivät ole sellaisia missä naapuri on saatu kiinni seinänläpi säteilytyksestä. Sellaistahan vaino teidän mielestä on."

        Ei loppujen lopuksi kovinkaan monen. Peacepinkissä ihmiset laitettu uskomaan mikroaaltopyssyjä olalla kantaviin, joka paikkaan seuraaviin stalkkaajiin, mikä tuskin pitää missään tapauksessa paikkaansa, mutta on GS :sää kuitenkin olemassa. Niinkuin hyvin tiedät.

        Noissa vainoamistapauksissa on kyllä mukana myös paljon joukolla vainoamista. Monenlaista. Lisäksi oikeusrekisterikeskuksen tilastossa ovat ne tapaukset, joissa vainoaminen on ollut vakavin rikos. Jos henkilöä on syytetty myös esimerkiksi pahoinpitelystä, sitä ei tuossa tilastossa näy.


      • Anonyymi

        Peaepink ei ole uskonlahko, ei laiteta ketään uskomaan. Mihin lahkoon sinä kuulut.


      • Anonyymi

        Ei sellaisia vainottuja, joita mahdollisesti säteilytetään, olekaan varmaan kovin suurta määrää, mutta ei niitä, jotka ovat siitä kertoneet, ole myöskään kovin montaa, Suomessa ehkä korkeintaan muutama kymmentä.

        Suomessa on 50000 skitsofreenikkoa, eli siihen nähden säteilytyksestä ja/tai joukkovainoamisesta valittavia on mitättömän vähän. Eli ei se ole mikään argumentti, että on pieni todennäköisyys joutua elektronisen häirinnän uhriksi. Vähän samalla logiikalla voisi sanoa, että joku, joka väittää voittaneensa lotossa jättipotin, ei voi olla oikeasti lottovoittaja, koska siinä on häviävän pieni todennäköisyys voittaa. Silti niitä lottovoittajia on, vuositasolla suurin piirtein saman verran kuin on näitä elektronisesta häirinnästä valittavia.

        Toisekseen, jos asiaa ei tutki, niin ei joku satunnainen nettikirjoittaja voi edes tietää, mikä on todennäköisyys sille, että joku voi oikeasti olla elektronisen häirinnän uhri. Ts. tuo "säteilyvainon esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa" on pelkkä seinästä revitty mutuarvio, jolla ei ole mitään painoarvoa.

        Voi se olla tietysti niinkin, että tuon kirjoittaja tietää, että elektronista häirintää tapahtuu ja on täällä tarkoituksella levittämässä disinformaatiota. Itse asiassa kyseisen kommentoijan kirjoitustyylissä, tavassa suhtautua tähän aiheeseen ja keskustelun vastapuoleen on joitain tyypillisiä disinformaatiotrollauksen piirteitä. Olen oppinut tunnistamaan niitä, kun olen kirjoittanut ja osallistunut keskusteluihin netissä lukemattomilla palstoilla jo yli vuosikymmenen ajan.


      • Anonyymi

        Trolliksi minäkin epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joukkovainon olemassa olon kieltäjä.

        Uakotko koulukusaamiseen? Vai onko vain harhaluuloisuushäiriöisiä oppilaita, jotka kuvittelevat olevansa kiusaamisen kohteita.?


        Työhöni kuuluin käydä koulilla 2090-luvulla. Tapasin kiusattuja oppilaita. Ilmiö kiellettiin silloin täysin. Opettajat kielsivät-
        Nyt on tultu pitkä matka. On tunnistettu ja tunnustettu kiusaaminen ja pahat ja kauaskantoiset seuraukset kohteelle.
        On kehitelty Kiva koulu-ohjelmaa ja yritetty saada se loppumaan.
        Ei ole saatu. Ikäluokat vaihtuvat ja tulee aina uusia kiusaajia ja uhreja.

        Silloin 90-luvulla sinä olisit varmaan paasannut, ettei mitään koulukiusaamista ole, jotkut nyt vaan ovat sellaisia.

        Tapasin myös työpaikkakiusattuja. Sitäkään ilmiötä ei myönnetty. Nkyään myönnetään. Edelleen ainoa kunnon apu on vaihtaa työpaikkaa.. -Sinä olisit varmaan kieltänyt tämänkin ilmiön

        Toimittajille on perustettu vainorahasto, josta saavat raha-apua asian hoitamiseen, oikeuskuluihin, ym. - Mene ihmeessä kertomaan niille, ettei ole mitään vainoa. Menkööt vaan psykiatriseen hoitoon kaikki, jotka semmoista väittävät.

        Vihapuhe netissä. Kuvittelua

        Olet harvinaisen kapea-alainen ja tietämätön ellet sitten piruuttasi esitä sellaista.

        Koulukiusaus onkin oikeaa vainoa; siinä ei ketään säteilytetä.

        Kuten ehkä huomasit, tarkensin lausuntoani.

        Ja itse aikanaan koulukiusauksen uhrina olen ilmiölle hyvin tuttu. Tekijöitä ei ollut satoja, eivät olleet öisin seinän takana naputtamassa saatika poraamassa; eivätkä odottaneet porraskäytävässä että lähden kotoani. Ylivoimaisesti suurin osa koulun oppilaista ei osallistunut toimintaan mitenkään.

        Toiminta myös loppui sinä päivänä - helvetin kauan sitten - kun valmistuin ylioppilaaksi ja näin tyypit viimeisen kerran elämässäni. Itseasiassa yli puolet joukosta (pienestä joukosta siis, toistan itseäni) katosi kuviousta jo ysiluokan jälkeen, enkä heitä sen jälkeen koskaan nähnyt. Eivät olleet pääosin kykeneviä lukioon älynsä puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaisia vainottuja, joita mahdollisesti säteilytetään, olekaan varmaan kovin suurta määrää, mutta ei niitä, jotka ovat siitä kertoneet, ole myöskään kovin montaa, Suomessa ehkä korkeintaan muutama kymmentä.

        Suomessa on 50000 skitsofreenikkoa, eli siihen nähden säteilytyksestä ja/tai joukkovainoamisesta valittavia on mitättömän vähän. Eli ei se ole mikään argumentti, että on pieni todennäköisyys joutua elektronisen häirinnän uhriksi. Vähän samalla logiikalla voisi sanoa, että joku, joka väittää voittaneensa lotossa jättipotin, ei voi olla oikeasti lottovoittaja, koska siinä on häviävän pieni todennäköisyys voittaa. Silti niitä lottovoittajia on, vuositasolla suurin piirtein saman verran kuin on näitä elektronisesta häirinnästä valittavia.

        Toisekseen, jos asiaa ei tutki, niin ei joku satunnainen nettikirjoittaja voi edes tietää, mikä on todennäköisyys sille, että joku voi oikeasti olla elektronisen häirinnän uhri. Ts. tuo "säteilyvainon esiintyvyys lähestyy rajatta nollaa" on pelkkä seinästä revitty mutuarvio, jolla ei ole mitään painoarvoa.

        Voi se olla tietysti niinkin, että tuon kirjoittaja tietää, että elektronista häirintää tapahtuu ja on täällä tarkoituksella levittämässä disinformaatiota. Itse asiassa kyseisen kommentoijan kirjoitustyylissä, tavassa suhtautua tähän aiheeseen ja keskustelun vastapuoleen on joitain tyypillisiä disinformaatiotrollauksen piirteitä. Olen oppinut tunnistamaan niitä, kun olen kirjoittanut ja osallistunut keskusteluihin netissä lukemattomilla palstoilla jo yli vuosikymmenen ajan.

        Se arvio "lähestyy nollaa" tulee siitä että sen tiedon (siis riippumattoman lähteen todistettavissa oleva) perusteella mitä tällä hetkellä maailmassa on, säteilytyshäirinnnästä ei ole tällä hetkellä yhtään konkreettista esimerkkiä.

        Koko planeetalta.

        Hetken aikaa oli epäilyä että äänellä (vapaasti tulkittavissa säteilytykseksi tässä yhteydessä) olisi väkeä häiritty Kuubassa ja Kiinassa, mutta ilmeisesti asia paljastui joksikin muuksi. Tai selitettiin joksikin muuksi jotta totuus ei paljastu.

        Mitään muuta tapausta, sikäli kun tiedän, ja olet vapaa korjaamaan käsitystäni todellisilla, riippumattoman lähteen todistamana, ei maailmassa ole tähän mennessä "säteilytys vainosta" näytetty toteen.

        Oikeiden todisteiden valossa olen täysin valmis korjaamaan tätäkin käsitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se arvio "lähestyy nollaa" tulee siitä että sen tiedon (siis riippumattoman lähteen todistettavissa oleva) perusteella mitä tällä hetkellä maailmassa on, säteilytyshäirinnnästä ei ole tällä hetkellä yhtään konkreettista esimerkkiä.

        Koko planeetalta.

        Hetken aikaa oli epäilyä että äänellä (vapaasti tulkittavissa säteilytykseksi tässä yhteydessä) olisi väkeä häiritty Kuubassa ja Kiinassa, mutta ilmeisesti asia paljastui joksikin muuksi. Tai selitettiin joksikin muuksi jotta totuus ei paljastu.

        Mitään muuta tapausta, sikäli kun tiedän, ja olet vapaa korjaamaan käsitystäni todellisilla, riippumattoman lähteen todistamana, ei maailmassa ole tähän mennessä "säteilytys vainosta" näytetty toteen.

        Oikeiden todisteiden valossa olen täysin valmis korjaamaan tätäkin käsitystä.

        Ei siitä Kuuban tapausta ole ratkaistu kumpaankaan suuntaan, vaan se on jäänyt auki. Teknologia elektronisen häirinnän totauttamiseen on olemassa, ja USA:ssa sitä on kokeiltu ihan virallisesti vankien hallinnassa (hae "Silent Guardian").

        Riippumattomia tutkimuksia on ollut maailmalla, jossa jotkut häirityt ovat todistaneet erilaisilla mittauksilla, että heihin on kohdistettu huomattavasti normaali taustasäteilyä suurempia sähkömagneettisen säteilyn voimakkuuksia. Mutta niin kauan, kun viranomaiset eivät suostu tekemään virallisia tutkimuksia asiasta, niin ei ole mahdollista saada oikeuskäsittelyn kautta ennakkotapauksia.

        USA:ssa hallituksen alainen bioeettinen komissio järjesti 2011 paneelin, jossa kuultiin lukemattomien elektronisen häirinnän uhrien ja asiaa tutkineiden riippumattomien tutkijoiden todistukset, mutta komissio sanoi, ettei se itse tutkisi asiaa pitemmälle, koska se ei kuulunut komission toimialaan. Komissio sanoi tiedotteessaan antavansa tiedot eteenpäin, mutta minkäänlaista lainvalvojien ja oikeusviranomaisten tutkintaa ei ole kuulunut. USA:n hallitus siis järjesti kansalaisjärjestöjen taholta tulleen paineen takia paneelin, mutta lakaisi asian maton alle ja pesi siitä kätensä.

        Ei voi vedota siihen, että ei ole ennakkotapauksia, jos ja kun mitään rikostutkintoja ei tehdä, vaikka kantajalla olisi todisteitakin. Ei tämä ole normaalia oikeusvaltion toimintaa, että viranomaiset kieltäytyvät tutkimasta asiaa, vaikka tuhannet ihmiset tekevät asiasta rikosilmoituksia ja kanteluita.


      • Anonyymi

        Voi herran pieksut. On olemassa DEW elo directed energy weapon. Tutkmusta ja tietoa ja aseita vaikka kuinka. Katsokaa netistä.

        Tai katsokaa vaikka STUK:n sivuilta ionismoitammoat energiat, mitä vaiktuksia eri energioilla on

        Onko teillä mikroaaltouuni kotona. Uskotteko, että mikroaallot lämmittävät eineksenne

        Nyt on jotkut trollit hämmentämässä asiaa.


      • Anonyymi

        siis:
        ionisoimattomat


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peaepink ei ole uskonlahko, ei laiteta ketään uskomaan. Mihin lahkoon sinä kuulut.

        Peace Pinkissä kirjoittelevat uskovat huomattavasti kummallisempiin ja mahdottomampiin teorioihin kuin normi gs valittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai katsokaa linkkiä aiheesta Silnet Guardian . USA:n armeijan alihankkija Raytheon kehitti ADS:stä pienemän version.

        https://www.wired.com/2009/08/pain-ray-first-commercial-sale-looms/

        Ei tommosen laitteen kanssa kukaan perässäsi ainakaan juokse tai aja pyörällä. Kantomatka 250 metriä. Seinien läpi varmasti lyhyempi. Jos tiputetaan pois nämä joita häiritään vain kotona, ymmärtävät "valitut" varmasti, ettei käytännössä tuolla ketään ammuskella. Jos vähän liikkuu, vaikkapa pyörälenkeillä tai vähän pidemmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tommosen laitteen kanssa kukaan perässäsi ainakaan juokse tai aja pyörällä. Kantomatka 250 metriä. Seinien läpi varmasti lyhyempi. Jos tiputetaan pois nämä joita häiritään vain kotona, ymmärtävät "valitut" varmasti, ettei käytännössä tuolla ketään ammuskella. Jos vähän liikkuu, vaikkapa pyörälenkeillä tai vähän pidemmällä.

        Noista laitteista on olemassa pienempiäkin versioita, ja pienen magnetronin pystyy varmaan itsekin rakentamaan joku, joka harrastaa radioteknologiaa tms. Ei se ole mitään scifi-teknologiaa.


      • Anonyymi

        Helpoin versio on ottaa mikroaaltpuunista se mikrojuttu irti. Sillä pystyy häiritsemään naapuria tai ulkona vaikka jotakin porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpoin versio on ottaa mikroaaltpuunista se mikrojuttu irti. Sillä pystyy häiritsemään naapuria tai ulkona vaikka jotakin porukkaa.

        Voitko kertoa tarkemmin miten? Miltä etäisyydeltä ja mitä vaikutuksia sillä saa aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpoin versio on ottaa mikroaaltpuunista se mikrojuttu irti. Sillä pystyy häiritsemään naapuria tai ulkona vaikka jotakin porukkaa.

        Tai tappamaan itsensä.

        Otatko vastuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa tarkemmin miten? Miltä etäisyydeltä ja mitä vaikutuksia sillä saa aikaan?

        tota ei pidä tehdä- ne on vaarallisia aseita- ja tuhoaa ihmisiä.


    • Stalkkaus eli vainoaminen on toki aivan yleistä maassamme.
      Tässä nyt toki reaalitietoa asiasta:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoaminen

      Vainoamiset kohdistuvat julkisiin vaikuttajiin jotka vastustavat, herjaavat ja pilkkaavat eliittimme rakkikoiria.

      • Anonyymi

        Ei se kohdistu vain julkisiin vaikuttajiin, vaan myös anonyymisti netin kautta vaikuttaviin toisinajattelijoihin, kuten esim. minä.

        Tosin muutama vuosi ennen sitä, kun vainoaminen alkoi, olin jonkin verran jakanut yksin ja yhden aktivistiryhmän kanssa lentolehtisiä kadulla ym. Ja silloin, kun vainoaminen oli juuri alkanut, niin vainoajat hakkeroivat juuri sen sähköpostitilin, jolla olin ollut sähköpostiryhmässä, jossa keskusteltiin sen aktivistiryhmän asioista.


    • Anonyymi

      VAINOAMINEN ON RIKOSLAKIRIKOS. SEN TUTKIMINEN KUULUU POLIISILLE, EI PSYKIATRILLE.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, mutta maassamme toimii korruptoitunut poliisi- ja oikeustoimi, kuten Vaasan yliopiston tutkimukset osoittavat. Hyvävelijärjestelmä on liian voimakas poliisitoimen ja psykiatrien välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, mutta maassamme toimii korruptoitunut poliisi- ja oikeustoimi, kuten Vaasan yliopiston tutkimukset osoittavat. Hyvävelijärjestelmä on liian voimakas poliisitoimen ja psykiatrien välillä.

        Kiinnostava tieto. Korruptiosta löytyi useita tutkimuksia. Voitko vielä antaa linkin tai osoitteen tuohon poliisi- ja oikeustointa koskevaan. Se voisi olla yksi syy mksi poliisi ei toimi asiassani. Toinen mitä epäilen on lestaverkosto.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos googlaa
        tutkimus, vaasa, korruptio.
        Löytyy paljon.

        https://www.univaasa.fi/fi/news/piilokorruptiotutkimus/

        Mikähän rooli valviralla on hoitosuosituksissa? Olisiko se niin että velvoittaa lääkärit jotenkin noudattamaan hoitosuosituksia vaikka ne olisivat perseestäkin, esimerkiksi psykiatrit, ja sillä tavalla suosii lääkebisnestä ihmisten terveyden kustannuksella vai mitenkähän? Pitänee lukea se tutkimus.


      • Anonyymi

        Jos lääkäri ei määrää lääkkeitä, käy kuin Antti Heikkiläle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän rooli valviralla on hoitosuosituksissa? Olisiko se niin että velvoittaa lääkärit jotenkin noudattamaan hoitosuosituksia vaikka ne olisivat perseestäkin, esimerkiksi psykiatrit, ja sillä tavalla suosii lääkebisnestä ihmisten terveyden kustannuksella vai mitenkähän? Pitänee lukea se tutkimus.

        Tuskin se niin tekee. Suositusten tekijäthän korostavat sitä että ne ovat vain suosituksia, ainakin psykiatriset.


    • Anonyymi

      Jos jokainen vainoharhainen juoppohullu olisi oikeasti vainon kohteena ei Suomessa olisi tarpeeksi väkeä vainoamaan kaikkia kun päivätyössäkin pitää käydä.

      Onko tässä siis syy miksi maahan on tulossa ne 60 miljoonaa; jotta on tarpeeksi vainoajia jokaiselle juoppohullulle?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        korjaus:
        collection

        näppäimistössäni c on jumissa


      • Minä palkkaan lapsenlapsiani usein puhdistamaan näppäimistöni.
        Oten niistä valokuvan, sitten palikat irti ja tiskiin. Kuivaus föönillä ja takaisin.
        Vitosen olen tästä duunista maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korjaus:
        collection

        näppäimistössäni c on jumissa

        Minun näppäimistössä v on jumissa silloin tällöin.


    • Anonyymi

      Sinä aloittaja, jonka tarkoitus oli nauraa lyttyyn gangstalking, sait aikaan näinkin hyvä ketjun, jonka rinnalle nostettiin toinen vielä parempi.

      Harmittaako?

      • Anonyymi

        Ketju tosiaan on hyvä kun kaikki juoppohullut luulee että koska Amerikoissa kehitetään sodankäyntiin säteilyaseita juuri heidän naapurissaan on sellainen käytössä.

        Tää on vain moderni ilmiö siitä ikiaikaisesta tilasta jossa henkilö luettuaan lääkärikirjaa luuli että hänellä on vähintään puolet kirjassa kuvatuista sairauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju tosiaan on hyvä kun kaikki juoppohullut luulee että koska Amerikoissa kehitetään sodankäyntiin säteilyaseita juuri heidän naapurissaan on sellainen käytössä.

        Tää on vain moderni ilmiö siitä ikiaikaisesta tilasta jossa henkilö luettuaan lääkärikirjaa luuli että hänellä on vähintään puolet kirjassa kuvatuista sairauksista.

        En ole kuullut tai nähnyt kenenkään juoppohullun valittavan elektronisesta häirinnästä, vaan sen uhrit ovat yleensä sinänsä ihan tavallisia ihmisiä. Olen tavannut muita uhreja livenä eikä niistä kukaan käytä esim. huumeita tai mitään sellaista. Yksi näistä tapaamistani henkilöistä on yli 60-vuotias työtätekevä isoäiti, jolla ei ole koskaan todettu mitään mielenhäiriöitä.

        Ja edelleenkin ei elektronisesta häirinnästä valittavia ole Suomessa kuin korkeintaan muutama kymmentä, vaikka täällä on esim. 50000 skitsofreenikkoa.

        USA:n hallituksen alainen bioeettinen komissio myös järjesti elektronisen häirinnän uhreille paneelin vuonna 2011 (ks. aiempi viesti ylempänä).


      • Anonyymi

        Tämä isoäiti onkin kova mummu. Kun hänellä vaino alkoi rajuna, ei kukaan uskonut. psykiatriseen sairaalaan joutui ja diagnoosin sai.
        Sen jälkeen tutkitutti itsensä asiantuntijoilla ja tulos oli, ettei diagnoosi pidä paikkaansa.Se poistettiin joka asiakirjasta.
        Tutkitutti myös e-häirinnän, joka oli mm. sotkenut unen perusteellisesti. Diagnoosin paikalla lukee, että on e-häirinnän kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä isoäiti onkin kova mummu. Kun hänellä vaino alkoi rajuna, ei kukaan uskonut. psykiatriseen sairaalaan joutui ja diagnoosin sai.
        Sen jälkeen tutkitutti itsensä asiantuntijoilla ja tulos oli, ettei diagnoosi pidä paikkaansa.Se poistettiin joka asiakirjasta.
        Tutkitutti myös e-häirinnän, joka oli mm. sotkenut unen perusteellisesti. Diagnoosin paikalla lukee, että on e-häirinnän kohde.

        Tiedätkö miten sen e-häirinnän voi tutkia. Poliisi sanoi minulle että ei voida tutkia poliisin keinoin. Entä tarkoittavatko ne muut asiantuntijat yksityisiä psykiatreja vai muita tutkijoita? Olen jumissa.


      • Anonyymi

        Tältä isoäidiltä tutkittiin mm. häirinnän seurauksia esim. unenlaadun pilaaminen. Sitä tutkittiin yliopistoklinikalla.En tiedä tarkemmin muusta.

        Olen lueskellut yleistä mielenterveydestä-palstaa ja siellä on käsitys, että psykiatrin diagnoosin kumoaminen Suomessa on suunnilleen mahdotonta, Neuvoksi annettiin tutkituttaa itsensä ja vaatia niitä uusia johtopäätöksiä liitettäväksi terveystietoihin. Tämä koskee tavallisia ihmisiä, mutta voihan sitä vainotutkin käyttää.


      • Anonyymi

        Tästä isoäidistä sen verran, että tunnen hänet, olen tavannut livenä ja tiedän hänestä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä isoäidistä sen verran, että tunnen hänet, olen tavannut livenä ja tiedän hänestä paljon.

        Millä menetelmällä häirintä todennettiin?

        Miten helposti sitä voi soveltaa jokaiseen teistä?

        Hyväksyttekö todellisuuden jos tutkinta toteaisi teidät mielisairaiksi?

        Minä hyväksy todellisuuden jossa ammattitaitoinen tutkinta toteaa e-häirinnän tapahtuneen jonkun kohdalla. Ei ole pienintäkään vaikeutta hyväksyä tuota.

        Miten on teidän laitanne? Vastaa rehellisesti.


      • Anonyymi

        Mitä tämä e-häirintä oikein on?
        Olen täällä satunnaisesti käynyt lukemassa ja vieläkään en ole selvyyttä saanut asiaan.
        Onko joku Suomessa saatu kiinni tekemässä tätä e-häirintää?
        Perustitteko te häirityt yhdistyksen?
        Voisitteko te yhdistyneet nyt tehdä vastaiskun näitä häiriköitä kohtaan?
        Tarkoitan tietenkin rauhaomaisen vastaiskun ei tietenkään mitään väkivaltaa.
        Mitähän keinoja tälläiseen ''vastaiskuun'' voisi keksiä?
        Gaslightning ikään kuin suunnataan takaisin sinne, mistä sitä aiheutetaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä menetelmällä häirintä todennettiin?

        Miten helposti sitä voi soveltaa jokaiseen teistä?

        Hyväksyttekö todellisuuden jos tutkinta toteaisi teidät mielisairaiksi?

        Minä hyväksy todellisuuden jossa ammattitaitoinen tutkinta toteaa e-häirinnän tapahtuneen jonkun kohdalla. Ei ole pienintäkään vaikeutta hyväksyä tuota.

        Miten on teidän laitanne? Vastaa rehellisesti.

        En hyväksyisi. Häirintää ei voi mitenkään sekoittaa mielisairauteen kukaan muu kuin psykiarisesti aivopesty harhaisen ylemmyydentuntoisesti kanssaihmisiin suhtautuva persoona. Ei psykiatreilla ole mitään viisastenkiveä erottaa mikä muilla ihmisillä on häirintää ja mikä mielisairautta, ainakaan silloin kun häirintä on riittävän taitavasti toteutettua. Niinpä he suhtautuvat asiaan niinkuin yleensä muihinkin elämänilmiöhin, määrittelemällä ne siltä pohjalta että psyykenlääkkeiden kulutus pitää saada kasvuun - ilman että eidän itsensä tarvitsee asiaan vaikuttaa muuten kuin niiden määrääjinä. Pystyvät sen tekemään koska heillä liikaa kontrolloimatonta valtaa, toistaiseksi.

        En tiedä minkä alan ihminen olisi paras tutkimaan häirintää, mutta luulen että ensinnäkin rakentajat, korjausalan ammattilaiset olisivat siinä tärkeitä, poliisi tietysti rikosten tutkimiseksi, elektroniikka-alan ihmiset, sotahäirinnän kehittelijät ja tutkijat, kemistit, talkkarit, Kyllä ihan tavalliset ihmiset ovat saaneet häirinnän loppumaan ihan tavallisissa rakennuksissa, Häirintä tapahtuu niin monilla eri tekniikoilla ja jotkut ovat hyvinkin yksinkertaisia, ei tarvita kuin työhön ryhtymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä e-häirintä oikein on?
        Olen täällä satunnaisesti käynyt lukemassa ja vieläkään en ole selvyyttä saanut asiaan.
        Onko joku Suomessa saatu kiinni tekemässä tätä e-häirintää?
        Perustitteko te häirityt yhdistyksen?
        Voisitteko te yhdistyneet nyt tehdä vastaiskun näitä häiriköitä kohtaan?
        Tarkoitan tietenkin rauhaomaisen vastaiskun ei tietenkään mitään väkivaltaa.
        Mitähän keinoja tälläiseen ''vastaiskuun'' voisi keksiä?
        Gaslightning ikään kuin suunnataan takaisin sinne, mistä sitä aiheutetaankin.

        Ne on niitä keneltä saattaa joskus pulpahtaa esimerkiksi tämmösiä ulos päästä.
        http://www.indianmemories.net/wp-content/uploads/anegde-bump-behind-ear-4.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tältä isoäidiltä tutkittiin mm. häirinnän seurauksia esim. unenlaadun pilaaminen. Sitä tutkittiin yliopistoklinikalla.En tiedä tarkemmin muusta.

        Olen lueskellut yleistä mielenterveydestä-palstaa ja siellä on käsitys, että psykiatrin diagnoosin kumoaminen Suomessa on suunnilleen mahdotonta, Neuvoksi annettiin tutkituttaa itsensä ja vaatia niitä uusia johtopäätöksiä liitettäväksi terveystietoihin. Tämä koskee tavallisia ihmisiä, mutta voihan sitä vainotutkin käyttää.

        Mielenkiintoista. Siis asian vakavasti ottavat yliopistoklinikat pystyvät asian todentamaan. Toivottavasti nyt uhreja leimanneet ja kiduttaneet psykiatrit alkavat tippua liian korkeilta palleiltaan.

        Psykiatristen diagnoosin kumoamisen vaikeuden vuoksi psykiatristen diagnoosien kuuluisi vähintäänkin pysyä psyksiatristen hoitolaitosten sisällä, kukaan muuhan ei niitä tarvitse, eivät muut hoitopaikat eivätkä poliisit tai kukaan muukaan. Harhaiset ja/tai rikolliset hölösuiset psykiatrit jotka potilaiden selkien takana levittelevät toisten harhaisten psykiatrien laatimia salassapidettäviä asiakirjoja valtuuksiensa rajoja tuntemattomille hölösuisille rikollisille järjestötyöntekijöille ja muille ei "ammatti"-ihmisille pitäisi panna eliniäkseen pakkohoitoon.

        Näin siksikin että sairaudentunnottomat harhaiset psykiatrit paiskovat diagnooseja lonkalta ilman ammattitaitoa ja panevat potilaat hankkimaan todisteet totuudesta. Eihän se näin voi olla? Eikö ammattilaisten kuulu osata työnsä eikä paiskoa olettamuksia? Kuka sanoo että jos psykiatrit määrittelevät diagnoosiperusteet niin että terve voi joutua hoitoon, niin todistustaakka on potilaalla? Eikö ammattilaisten pitäisi osata esittää todisteet ennenkuin tekevät diagnooseja?

        Arja Mainio piti relisointina sitä, että hän vain sanoo, että häirintää ei ole olemassa. Minusta relisointia olisi ollut sen toteen näyttäminen että minua ei häiritä. Sitä hän ei edes yrittänyt, vaan turvautui psykiatriseen väkivaltaan sanojensa vakuudeksi, mihin he muutenkin niin herkästi turvautuvat. Sitä en anna hänelle anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Siis asian vakavasti ottavat yliopistoklinikat pystyvät asian todentamaan. Toivottavasti nyt uhreja leimanneet ja kiduttaneet psykiatrit alkavat tippua liian korkeilta palleiltaan.

        Psykiatristen diagnoosin kumoamisen vaikeuden vuoksi psykiatristen diagnoosien kuuluisi vähintäänkin pysyä psyksiatristen hoitolaitosten sisällä, kukaan muuhan ei niitä tarvitse, eivät muut hoitopaikat eivätkä poliisit tai kukaan muukaan. Harhaiset ja/tai rikolliset hölösuiset psykiatrit jotka potilaiden selkien takana levittelevät toisten harhaisten psykiatrien laatimia salassapidettäviä asiakirjoja valtuuksiensa rajoja tuntemattomille hölösuisille rikollisille järjestötyöntekijöille ja muille ei "ammatti"-ihmisille pitäisi panna eliniäkseen pakkohoitoon.

        Näin siksikin että sairaudentunnottomat harhaiset psykiatrit paiskovat diagnooseja lonkalta ilman ammattitaitoa ja panevat potilaat hankkimaan todisteet totuudesta. Eihän se näin voi olla? Eikö ammattilaisten kuulu osata työnsä eikä paiskoa olettamuksia? Kuka sanoo että jos psykiatrit määrittelevät diagnoosiperusteet niin että terve voi joutua hoitoon, niin todistustaakka on potilaalla? Eikö ammattilaisten pitäisi osata esittää todisteet ennenkuin tekevät diagnooseja?

        Arja Mainio piti relisointina sitä, että hän vain sanoo, että häirintää ei ole olemassa. Minusta relisointia olisi ollut sen toteen näyttäminen että minua ei häiritä. Sitä hän ei edes yrittänyt, vaan turvautui psykiatriseen väkivaltaan sanojensa vakuudeksi, mihin he muutenkin niin herkästi turvautuvat. Sitä en anna hänelle anteeksi.

        "Mielenkiintoista. Siis asian vakavasti ottavat yliopistoklinikat pystyvät asian todentamaan. "

        Helposti. Koko vartalon mri-kuvasta kyllä voit itsekin todeta sirut. Fmri-videosta varmasti vielä helpommin. Ultraäänilaitteella näet siruja. Lämpökameralla saatat nähdä sirut kun ovat toiminnassa. Pidät vain huolen ettei kukaan pysty laitetta hakkeroimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on niitä keneltä saattaa joskus pulpahtaa esimerkiksi tämmösiä ulos päästä.
        http://www.indianmemories.net/wp-content/uploads/anegde-bump-behind-ear-4.jpg

        Tollanen kannattaa ottaa varovasti pois tai tossa vaiheessa jos lääkäri ei uskoisi siruihin, olisi se vähän outoa. Kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä syväaivostimulaattorit tuntevaan lääkäriin. Esimerksiksi tänne. https://www.parkinson.fi/artikkelit/syvaaivostimulaatio-essentiaalisessa-vapinassa-ja-dystoniassa
        https://hoito-ohjeet.fi/OhjepankkiVSSHP/Syväaivostimulaattorin (DBS) asennuksen jälkeen.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielenkiintoista. Siis asian vakavasti ottavat yliopistoklinikat pystyvät asian todentamaan. "

        Helposti. Koko vartalon mri-kuvasta kyllä voit itsekin todeta sirut. Fmri-videosta varmasti vielä helpommin. Ultraäänilaitteella näet siruja. Lämpökameralla saatat nähdä sirut kun ovat toiminnassa. Pidät vain huolen ettei kukaan pysty laitetta hakkeroimaan.

        Isoäidin tapauksessa ei kylläkään kerrottu siruista vaan unenlaadun pilaamisesta. Sitä tehdään minullekin. Tapahtuu herättelemällä pitkin yötä mm. hajuilla ja äänillä. En usko että siruilla on mitään tekemistä asian kanssa. Äänet ja hajut ovat kenen tahansa todettavissa silloin kun niitä on, jos on normaali hajuaisti ja kuulee riittävän matalia ja korkeita ääniä. Niitä on toisinaan myös kirjastossa. Tällä hetkellä siellä häiritään ilmanvaihtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksyisi. Häirintää ei voi mitenkään sekoittaa mielisairauteen kukaan muu kuin psykiarisesti aivopesty harhaisen ylemmyydentuntoisesti kanssaihmisiin suhtautuva persoona. Ei psykiatreilla ole mitään viisastenkiveä erottaa mikä muilla ihmisillä on häirintää ja mikä mielisairautta, ainakaan silloin kun häirintä on riittävän taitavasti toteutettua. Niinpä he suhtautuvat asiaan niinkuin yleensä muihinkin elämänilmiöhin, määrittelemällä ne siltä pohjalta että psyykenlääkkeiden kulutus pitää saada kasvuun - ilman että eidän itsensä tarvitsee asiaan vaikuttaa muuten kuin niiden määrääjinä. Pystyvät sen tekemään koska heillä liikaa kontrolloimatonta valtaa, toistaiseksi.

        En tiedä minkä alan ihminen olisi paras tutkimaan häirintää, mutta luulen että ensinnäkin rakentajat, korjausalan ammattilaiset olisivat siinä tärkeitä, poliisi tietysti rikosten tutkimiseksi, elektroniikka-alan ihmiset, sotahäirinnän kehittelijät ja tutkijat, kemistit, talkkarit, Kyllä ihan tavalliset ihmiset ovat saaneet häirinnän loppumaan ihan tavallisissa rakennuksissa, Häirintä tapahtuu niin monilla eri tekniikoilla ja jotkut ovat hyvinkin yksinkertaisia, ei tarvita kuin työhön ryhtymistä.

        Missä kohtaa kirjoitelmaani sanoin sanan "psykiatri"; pystytkö osoittamaan sen kohdan?

        Tarkasti sanoin "Hyväksyttekö todellisuuden jos tutkinta toteaisi teidät mielisairaiksi?"

        Miten sairas mieli täytyy olla että mieltää tuon psykiatriksi? Minä kun kirjoittaessani tuota mietin ihan toisenlaisia tutkimuksia; säteilymittareita jne.

        Et siis ole valmis hyväksymään mielihalusi vastaista todellisutta jos sellainen todennettaisiin? Eikös tuota sitten voisi kutsua mielisairaudeksi?

        Minulla taas ei ole todisteiden niin osoittaessa mitään syytä olla uskomatta että sinä olisit säteilyhäiritty.

        Huomaatko eron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isoäidin tapauksessa ei kylläkään kerrottu siruista vaan unenlaadun pilaamisesta. Sitä tehdään minullekin. Tapahtuu herättelemällä pitkin yötä mm. hajuilla ja äänillä. En usko että siruilla on mitään tekemistä asian kanssa. Äänet ja hajut ovat kenen tahansa todettavissa silloin kun niitä on, jos on normaali hajuaisti ja kuulee riittävän matalia ja korkeita ääniä. Niitä on toisinaan myös kirjastossa. Tällä hetkellä siellä häiritään ilmanvaihtoa.

        Siruilla voi kyllä siirtää kaikki aistit. On tehty vaikka mitä hajuja, makuja, ääni, näköaistimuksia jne jne.... On niilläkin siruja kuitenkin. Ei varmaankaan kaikkia samoja kuin esim. sinun tapauksessa todennäköisesti, mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siruilla voi kyllä siirtää kaikki aistit. On tehty vaikka mitä hajuja, makuja, ääni, näköaistimuksia jne jne.... On niilläkin siruja kuitenkin. Ei varmaankaan kaikkia samoja kuin esim. sinun tapauksessa todennäköisesti, mutta kuitenkin.

        Ja on tehty samat "hallusinaatiot" muutaman kaverin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siruilla voi kyllä siirtää kaikki aistit. On tehty vaikka mitä hajuja, makuja, ääni, näköaistimuksia jne jne.... On niilläkin siruja kuitenkin. Ei varmaankaan kaikkia samoja kuin esim. sinun tapauksessa todennäköisesti, mutta kuitenkin.

        Ja on tehty samat "hallusinaatiot" muutaman kaverin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on tehty samat "hallusinaatiot" muutaman kaverin kanssa.

        Ja ihan joka puolella näitä on tehty....kotona, metsissä, ulkomailla, kirjastoissa jne jne...kun 24h/vrk tehdään näitä vuosia, ei jää enää epäselväksi että millä tavalla se tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa kirjoitelmaani sanoin sanan "psykiatri"; pystytkö osoittamaan sen kohdan?

        Tarkasti sanoin "Hyväksyttekö todellisuuden jos tutkinta toteaisi teidät mielisairaiksi?"

        Miten sairas mieli täytyy olla että mieltää tuon psykiatriksi? Minä kun kirjoittaessani tuota mietin ihan toisenlaisia tutkimuksia; säteilymittareita jne.

        Et siis ole valmis hyväksymään mielihalusi vastaista todellisutta jos sellainen todennettaisiin? Eikös tuota sitten voisi kutsua mielisairaudeksi?

        Minulla taas ei ole todisteiden niin osoittaessa mitään syytä olla uskomatta että sinä olisit säteilyhäiritty.

        Huomaatko eron?

        En huomaa. Miten säteilymittari voi todeta ketään mielisairaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomaa. Miten säteilymittari voi todeta ketään mielisairaaksi?

        Säteilyä mitä ei mitkään säteilymittarit pysty toteamaan ei ole olemassa.

        Mutta mentiin tosiaan asian viereen.

        Kysyin, olisitko valmis hyväksymään jos - olkoon menetelmät mitä tahansa - lopputuloksena on absoluuttinen varmuus ettet ole säteilyhäirinnän uhri myöntämään että et ole säteilyhäirinnän uhri.

        Keskustelemme siis siitä mikä valmius sinulla olisi asian myöntämiseen jos absoluuttinen varmuus on jollain menetelmällä saavutettu.

        Käsitätkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säteilyä mitä ei mitkään säteilymittarit pysty toteamaan ei ole olemassa.

        Mutta mentiin tosiaan asian viereen.

        Kysyin, olisitko valmis hyväksymään jos - olkoon menetelmät mitä tahansa - lopputuloksena on absoluuttinen varmuus ettet ole säteilyhäirinnän uhri myöntämään että et ole säteilyhäirinnän uhri.

        Keskustelemme siis siitä mikä valmius sinulla olisi asian myöntämiseen jos absoluuttinen varmuus on jollain menetelmällä saavutettu.

        Käsitätkö.

        RF/mikroaaltosäteilystä ei jää jäämiä elimistöön, kuten radioaktiivisesta säteilystä, joten miten saavutetaan absoluuttinen varmuus? Jos säteilytys on jo esim. lopetettu, niin sitä ei voi suoraan mitenkään enää todistaa, eikä ole olemassa mitään täysin yksiselitteisiä RF/mikroaaltosäteilyn terveyshaittoja, jotka voidaan absoluuttisen varmasti osoittaa sellaisen säteilyn aiheuttamiksi. Sellainen on määritelty kuin mikroaaltosairaus, mutta siinä ei ole ainakaan vielä mitään aivan selvää diagnostiikkaa, se on kokoelma erilaisia oireita, jollaisia voi esiintyä muissakin sairauksissa.

        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11235831

        Näissä tapauksissa pitää siis käytännössä katsoa, jos eri tyyppiset todisteet kumuloituvat kokonaisuudeksi, jonka perusteella voidaan todeta kantajan joutuneen todennäköisin syin elektronisen häirinnän uhriksi. Näitä todisteita voivat olla mittaustulokset, lääkäritutkimukset, uhrin omat todistukset ja aihetodisteet. Elektronista häirintää ei voi ylipäätään samalla tavalla todistaa yhtä helposti kuin useimpia muita väkivaltarikoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siruilla voi kyllä siirtää kaikki aistit. On tehty vaikka mitä hajuja, makuja, ääni, näköaistimuksia jne jne.... On niilläkin siruja kuitenkin. Ei varmaankaan kaikkia samoja kuin esim. sinun tapauksessa todennäköisesti, mutta kuitenkin.

        Niin. Tämä on tärkeä ymmärtää. Kaikki aistit voidaan siis siirtää suoraan päästä päähän (tai päihin). Ja tietysti kumpaankin suuntaan. Tietenkään Gang Stalkingia harjoittavat ihmiset eivät laita itseään ihan täyteen syöpää aiheuttavaa elektroniikkaa. Monilla on ihan vain kontrollin tarkkuuden vuoksi laitettu esimerkiksi kaikkien hermoratojen liitoskohtiin hermostimulaattorit.

        Näitä pystyvät ohjaamaan esim. tietokoneella, mutta pystyvät ohjaamaan ja aiheuttamaan kaikenlaisia "aistiharhoja" ajatuksillaan. Eli konetta ei välttämättä tarvitse edes koko ajan käyttää. Riittää, että esimerkiksi muistaa jonkin maun niin sen voi siirtää toiselle ihmiselle samantien. Tämä on tärkeää ymmärtää, jos tahtoo ymmärtää, miten siruilla saa aikaan kokemukset, että kaikki tapahtuisi oikeasti ulkomaailmassa. Silti kukaan vieressä oleva ei havaitse näitä, ellei niitä heille tehdä. On laitettu myös esimerkiksi maailmaan joka on täynnä erivärisiä kirkkaita mandaloita. Tuossa maailmassa ei ollut kipuja tai epämiellyttäviä ääniä lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isoäidin tapauksessa ei kylläkään kerrottu siruista vaan unenlaadun pilaamisesta. Sitä tehdään minullekin. Tapahtuu herättelemällä pitkin yötä mm. hajuilla ja äänillä. En usko että siruilla on mitään tekemistä asian kanssa. Äänet ja hajut ovat kenen tahansa todettavissa silloin kun niitä on, jos on normaali hajuaisti ja kuulee riittävän matalia ja korkeita ääniä. Niitä on toisinaan myös kirjastossa. Tällä hetkellä siellä häiritään ilmanvaihtoa.

        Kirjastossa on tällä hetkellä samanlaista ylimääräistä pientä sirinää kuin aamulla oli kotonani. Tämä on tyypillistä: samantyyppinen härintä jatkuu seuraavassa paikassa kuin siinä mistä olen juuri lähtenyt. Halunnevatkohan ne kusipäät osoittaa psytyvänsä seuraamaan minua paikasta toiseen. No, se ei kyllä kummoista taitoa vaadi, senhän osaa poliisitkin, Ei sitä ainakaan sen vuoksi kannattaisi tehdä. Hullun hommaa.


      • Anonyymi

        Loppulause ainakin pitää teidän kohdalla paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tämä on tärkeä ymmärtää. Kaikki aistit voidaan siis siirtää suoraan päästä päähän (tai päihin). Ja tietysti kumpaankin suuntaan. Tietenkään Gang Stalkingia harjoittavat ihmiset eivät laita itseään ihan täyteen syöpää aiheuttavaa elektroniikkaa. Monilla on ihan vain kontrollin tarkkuuden vuoksi laitettu esimerkiksi kaikkien hermoratojen liitoskohtiin hermostimulaattorit.

        Näitä pystyvät ohjaamaan esim. tietokoneella, mutta pystyvät ohjaamaan ja aiheuttamaan kaikenlaisia "aistiharhoja" ajatuksillaan. Eli konetta ei välttämättä tarvitse edes koko ajan käyttää. Riittää, että esimerkiksi muistaa jonkin maun niin sen voi siirtää toiselle ihmiselle samantien. Tämä on tärkeää ymmärtää, jos tahtoo ymmärtää, miten siruilla saa aikaan kokemukset, että kaikki tapahtuisi oikeasti ulkomaailmassa. Silti kukaan vieressä oleva ei havaitse näitä, ellei niitä heille tehdä. On laitettu myös esimerkiksi maailmaan joka on täynnä erivärisiä kirkkaita mandaloita. Tuossa maailmassa ei ollut kipuja tai epämiellyttäviä ääniä lainkaan.

        Niin että ei näiden tarvitse istua tietokoneen ääressä vaan voivat ajatuksillaan tehdä GS:sää missä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RF/mikroaaltosäteilystä ei jää jäämiä elimistöön, kuten radioaktiivisesta säteilystä, joten miten saavutetaan absoluuttinen varmuus? Jos säteilytys on jo esim. lopetettu, niin sitä ei voi suoraan mitenkään enää todistaa, eikä ole olemassa mitään täysin yksiselitteisiä RF/mikroaaltosäteilyn terveyshaittoja, jotka voidaan absoluuttisen varmasti osoittaa sellaisen säteilyn aiheuttamiksi. Sellainen on määritelty kuin mikroaaltosairaus, mutta siinä ei ole ainakaan vielä mitään aivan selvää diagnostiikkaa, se on kokoelma erilaisia oireita, jollaisia voi esiintyä muissakin sairauksissa.

        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11235831

        Näissä tapauksissa pitää siis käytännössä katsoa, jos eri tyyppiset todisteet kumuloituvat kokonaisuudeksi, jonka perusteella voidaan todeta kantajan joutuneen todennäköisin syin elektronisen häirinnän uhriksi. Näitä todisteita voivat olla mittaustulokset, lääkäritutkimukset, uhrin omat todistukset ja aihetodisteet. Elektronista häirintää ei voi ylipäätään samalla tavalla todistaa yhtä helposti kuin useimpia muita väkivaltarikoksia.

        Ei jäämiä, mutta solumuutoksia.

        Ja jos kämppään pistetään joukko mittalaitteita ja ne ovat siellä kuukausia tai vuosia 24/7 mittaamassa onko ääniä ja säteilyjä niin eikös se pitäisi sillä selvitä?

        Toki on mahdollista että häiritsijä pelästyy noita mittalaitteita ja lopettaa toimintansa. Mutta jos ne mittalaitteet siis on kämpässä häirityn lopun elämän ajan niin eikös sekin sitten ole win-win; häirintää ei tapahdu.

        Sen sijaan jos häiritty mittalaitteista jotka mitään ei havaitse huolimatta edelleen kokee olevansa häiritty ei häirintä voi olla todellista; silloinkin kyseessä on win, lääkitys voidaan aloittaa ja "uhrin" elämä normalisoituu.

        Eri asia on sitten onko "uhri" tosiaan valmis myöntämään ettei tilanne ole todellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jäämiä, mutta solumuutoksia.

        Ja jos kämppään pistetään joukko mittalaitteita ja ne ovat siellä kuukausia tai vuosia 24/7 mittaamassa onko ääniä ja säteilyjä niin eikös se pitäisi sillä selvitä?

        Toki on mahdollista että häiritsijä pelästyy noita mittalaitteita ja lopettaa toimintansa. Mutta jos ne mittalaitteet siis on kämpässä häirityn lopun elämän ajan niin eikös sekin sitten ole win-win; häirintää ei tapahdu.

        Sen sijaan jos häiritty mittalaitteista jotka mitään ei havaitse huolimatta edelleen kokee olevansa häiritty ei häirintä voi olla todellista; silloinkin kyseessä on win, lääkitys voidaan aloittaa ja "uhrin" elämä normalisoituu.

        Eri asia on sitten onko "uhri" tosiaan valmis myöntämään ettei tilanne ole todellinen.

        Hyväksyisitkö sirujen olemassaolon ihmisissä jos kokisit sen itse esimerkiksi tämmöisten laitteiden avulla? Laitat vain yhden "valitun" yhteen omien ajatustesi kanssa, ja ymmärrät.... mahdotontako? Voisiko olla että näillä laitteilla voisi ymmärtää TI:n kokemuksia paremmin?

        https://news.rice.edu/2019/05/20/feds-fund-creation-of-headset-for-high-speed-brain-link-2/

        DARPAkin kehittänyt tämmöistä.
        https://www.tomsguide.com/us/darpa-mind-control-weapons-n3-project,news-30136.html

        Tässäkin headset, joka lukee ajatukset ja jolla voi ohjailla konetta tms.
        https://www.tomsguide.com/us/mit-alterego,news-26919.html

        Onko se sula mahdottomuus, että ajatuksia voisi lukea/siirtää teknologialla.... Ja ohjailla toisessa ihmisessä olevia siruja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jäämiä, mutta solumuutoksia.

        Ja jos kämppään pistetään joukko mittalaitteita ja ne ovat siellä kuukausia tai vuosia 24/7 mittaamassa onko ääniä ja säteilyjä niin eikös se pitäisi sillä selvitä?

        Toki on mahdollista että häiritsijä pelästyy noita mittalaitteita ja lopettaa toimintansa. Mutta jos ne mittalaitteet siis on kämpässä häirityn lopun elämän ajan niin eikös sekin sitten ole win-win; häirintää ei tapahdu.

        Sen sijaan jos häiritty mittalaitteista jotka mitään ei havaitse huolimatta edelleen kokee olevansa häiritty ei häirintä voi olla todellista; silloinkin kyseessä on win, lääkitys voidaan aloittaa ja "uhrin" elämä normalisoituu.

        Eri asia on sitten onko "uhri" tosiaan valmis myöntämään ettei tilanne ole todellinen.

        "Ja jos kämppään pistetään joukko mittalaitteita ja ne ovat siellä kuukausia tai vuosia 24/7 mittaamassa onko ääniä ja säteilyjä niin eikös se pitäisi sillä selvitä?

        Toki on mahdollista että häiritsijä pelästyy noita mittalaitteita ja lopettaa toimintansa. Mutta jos ne mittalaitteet siis on kämpässä häirityn lopun elämän ajan niin eikös sekin sitten ole win-win; häirintää ei tapahdu."

        Jos ja jos. Erittäin korkeiden sähkömagneettisen säteilyn taajuuksien mittaamiseen tarkoitetut laitteet maksavat ostettuna vähintään 10000 euroa tai jopa kymmeniä tuhansia euroja ja kuukausivuokrat ovat jossain 1000 euron paikkeilla. Valitettavasti minulla eikä juuri kenelläkään muulla elektronisen häirinnän uhrilla ole millään varaa tuollaiseen. Joukkovainoamisen ja elektronisen häirinnän uhreiksi valitaan muutenkin yleensä taloudellisesti heikossa asemassa olevia juuri siksi, ettei heillä ole resursseja esim. asianajajien tai yksityisetsivien palkkaamiseen.

        Miksi kukaan tai mikään taho antaisi minulle käyttöön kuukausiksi tuollaisia kalliita laitteita, kun viranomaiset eivät nykyään edes ota vastaan rikosilmoituksia elektronisesta häirinnästä, vaan ohjaavat ilmoituksen tekijän mielenterveysviranomaisille. Voisitko siis tehdä vilpittömänä huolestuneena kansalaisena omalta osaltasi jotain sen edistämiseksi, että epäillyt elektronisen häirinnän uhrit saisivat asiallisia tutkimuksia sen sijaan, että heidät leimataan automaattisesti mielisairaiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja jos kämppään pistetään joukko mittalaitteita ja ne ovat siellä kuukausia tai vuosia 24/7 mittaamassa onko ääniä ja säteilyjä niin eikös se pitäisi sillä selvitä?

        Toki on mahdollista että häiritsijä pelästyy noita mittalaitteita ja lopettaa toimintansa. Mutta jos ne mittalaitteet siis on kämpässä häirityn lopun elämän ajan niin eikös sekin sitten ole win-win; häirintää ei tapahdu."

        Jos ja jos. Erittäin korkeiden sähkömagneettisen säteilyn taajuuksien mittaamiseen tarkoitetut laitteet maksavat ostettuna vähintään 10000 euroa tai jopa kymmeniä tuhansia euroja ja kuukausivuokrat ovat jossain 1000 euron paikkeilla. Valitettavasti minulla eikä juuri kenelläkään muulla elektronisen häirinnän uhrilla ole millään varaa tuollaiseen. Joukkovainoamisen ja elektronisen häirinnän uhreiksi valitaan muutenkin yleensä taloudellisesti heikossa asemassa olevia juuri siksi, ettei heillä ole resursseja esim. asianajajien tai yksityisetsivien palkkaamiseen.

        Miksi kukaan tai mikään taho antaisi minulle käyttöön kuukausiksi tuollaisia kalliita laitteita, kun viranomaiset eivät nykyään edes ota vastaan rikosilmoituksia elektronisesta häirinnästä, vaan ohjaavat ilmoituksen tekijän mielenterveysviranomaisille. Voisitko siis tehdä vilpittömänä huolestuneena kansalaisena omalta osaltasi jotain sen edistämiseksi, että epäillyt elektronisen häirinnän uhrit saisivat asiallisia tutkimuksia sen sijaan, että heidät leimataan automaattisesti mielisairaiksi?

        "Voisitko siis tehdä vilpittömänä huolestuneena kansalaisena omalta osaltasi jotain sen edistämiseksi"

        Tämän ketjun kanssa on tullut selväksi ettei liene tilannetta todisteista riippumatta missä et pystyisi hyväksymään toista mahdollisista lopputuloksista. Mikäli tutkinta ei säteilyä tai ääniä löytäisi jatkaisit tekosyiden esittämistä hamaan kuolemaan asti.

        Sen perusteella tosiaan on vaikea kenenkään kuluttaa energiaansa tai rahavarojaan asiat todistamiseksi, todennäköisyys kun ajan ja rahan hukkaamiseen on ainakin 50%.

        Olisi helpompaa jos olisit suhtautunut asiaan avoimesti ja pystyisit olemaan valmis ottamaan myös toivomustesi vastaisen tuloksen todellisuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voisitko siis tehdä vilpittömänä huolestuneena kansalaisena omalta osaltasi jotain sen edistämiseksi"

        Tämän ketjun kanssa on tullut selväksi ettei liene tilannetta todisteista riippumatta missä et pystyisi hyväksymään toista mahdollisista lopputuloksista. Mikäli tutkinta ei säteilyä tai ääniä löytäisi jatkaisit tekosyiden esittämistä hamaan kuolemaan asti.

        Sen perusteella tosiaan on vaikea kenenkään kuluttaa energiaansa tai rahavarojaan asiat todistamiseksi, todennäköisyys kun ajan ja rahan hukkaamiseen on ainakin 50%.

        Olisi helpompaa jos olisit suhtautunut asiaan avoimesti ja pystyisit olemaan valmis ottamaan myös toivomustesi vastaisen tuloksen todellisuutena.

        Olen epäsuorien todisteiden perusteella varma, että minuun on kohdistettu elektronista häirintää, vai onko sinulla antaa jokin luonnollinen selitys tälle:

        1. Akuutteja oireita on vain kotona ollessa ja ne häviävät kokonaan, kun lähden ulos.
        2. Oireet lievittyvät merkittävästi, kun suojaan itseäni EMF/RF-suojautumiseen tarkoitetuilla liinoilla tai vaatteilla (jollaisia saa ulkomaisista verkkokaupoista).
        3. Oireet lievittyvät myös suihkuun menemällä, mikä on odotettavissa, koska myös vesi blokkaa sähkomagneettista säteilyä.

        Oireet, joita tuossa tarkoitan, on mm. pistely, kihelmöinti, polttelu, kuumotus, nivelsärky, ihonalainen "kirvely", päänsärky, paineen tunne päässä, epämiellyttävä tunne pään alueella ja kehon hiljainen värinä. Kivuliainta polttava kipu on yleensä jalkapohjissa, josta se säteilee ylöspäin sääriin. Jalat suojaamalla kipu lievittyy huomattavasti.

        Kyse ei voi olla fysiologisesta/neurologisesta sairaudesta, koska ei ole olemassa sairauksia, joiden oireet ilmenevät vain yhdessä paikassa. Jos kärsii esim. parestesiasta tai neuropatiasta, niin oireita ei ole vain kotona, vaan niitä on myös ulkona tai jonkun muun kotona vieraillessa. Oireiden ei pitäisi myöskään lievittyä dramaattisesti sillä, että suojaa itsensä EMF-blokkaamiseen tarkoitetuilla varusteilla tai esim. foliota sisältävillä ensiapukäyttöön tarkoitetuilla lämpöpeitoilla.

        Sitten tämä aihetodiste:

        4. Säteilyssä on tullut usein voimakkaita piikkejä sellaisessa yhteydessä, kun olen tehnyt vastatoimia joukkovainoamista ja elektronista häirintää harjoittavaa verkostoa vastaan, kuten tehnyt blogikirjoituksen, saanut videolle mahdollisen vainoajan epäilyttävää käytöstä tai tehnyt yhteistyötä muiden uhrien kanssa.

        Tuohon voisi lisätä vielä, että jatkuva vaihtelevan voimakkaan intensiteetin elektroninen häirintä alkoi kesällä 2014 sen jälkeen, kun aloin tutkimaan asiaa netissä ja vielä kovemmalle tasolle se nostettiin, kun perustin blogin, jossa kirjoitan joukkovainoamisesta ja elektronisesta häirinnästä. Sitäkin ennen sitä oli ollut jossain määrin vuodesta 2013 lähtien, jolloin vainoaminen alkoi, mutta se ei ollut ollut niin rajua.

        Mitä voisit siis tehdä vilpittömänä huolestuneena kansalaisena sen eteen, että elektronisen häirinnän uhrien tapauksista aloitettaisiin tutkinta, johon sisältyisi kaikki, mitä normaaliin rikostutkintaan yleensä ja lisäksi pitkäaikaiset säteilymittaukset, mahdollisten implanttien etsiminen ja laajat lääketieteelliset tutkimukset - sen sijaan, että heidän rikosilmoituksensa heitetään suoraan roskiin ja heidät ohjataan automaattisesti mielenterveysviranomaisille?

        Olisi helpompaa, jos viranomaiset suhtautuisivat asiaan avoimesti ja olisivat valmiita ottamaan toivomustensa vastaisen tuloksen todellisuutena eli sen, että epäillyt elektronisen häirinnän uhrit eivät ehkä olekaan mielisairaita, vaan törkeän rikoksen uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen epäsuorien todisteiden perusteella varma, että minuun on kohdistettu elektronista häirintää, vai onko sinulla antaa jokin luonnollinen selitys tälle:

        1. Akuutteja oireita on vain kotona ollessa ja ne häviävät kokonaan, kun lähden ulos.
        2. Oireet lievittyvät merkittävästi, kun suojaan itseäni EMF/RF-suojautumiseen tarkoitetuilla liinoilla tai vaatteilla (jollaisia saa ulkomaisista verkkokaupoista).
        3. Oireet lievittyvät myös suihkuun menemällä, mikä on odotettavissa, koska myös vesi blokkaa sähkomagneettista säteilyä.

        Oireet, joita tuossa tarkoitan, on mm. pistely, kihelmöinti, polttelu, kuumotus, nivelsärky, ihonalainen "kirvely", päänsärky, paineen tunne päässä, epämiellyttävä tunne pään alueella ja kehon hiljainen värinä. Kivuliainta polttava kipu on yleensä jalkapohjissa, josta se säteilee ylöspäin sääriin. Jalat suojaamalla kipu lievittyy huomattavasti.

        Kyse ei voi olla fysiologisesta/neurologisesta sairaudesta, koska ei ole olemassa sairauksia, joiden oireet ilmenevät vain yhdessä paikassa. Jos kärsii esim. parestesiasta tai neuropatiasta, niin oireita ei ole vain kotona, vaan niitä on myös ulkona tai jonkun muun kotona vieraillessa. Oireiden ei pitäisi myöskään lievittyä dramaattisesti sillä, että suojaa itsensä EMF-blokkaamiseen tarkoitetuilla varusteilla tai esim. foliota sisältävillä ensiapukäyttöön tarkoitetuilla lämpöpeitoilla.

        Sitten tämä aihetodiste:

        4. Säteilyssä on tullut usein voimakkaita piikkejä sellaisessa yhteydessä, kun olen tehnyt vastatoimia joukkovainoamista ja elektronista häirintää harjoittavaa verkostoa vastaan, kuten tehnyt blogikirjoituksen, saanut videolle mahdollisen vainoajan epäilyttävää käytöstä tai tehnyt yhteistyötä muiden uhrien kanssa.

        Tuohon voisi lisätä vielä, että jatkuva vaihtelevan voimakkaan intensiteetin elektroninen häirintä alkoi kesällä 2014 sen jälkeen, kun aloin tutkimaan asiaa netissä ja vielä kovemmalle tasolle se nostettiin, kun perustin blogin, jossa kirjoitan joukkovainoamisesta ja elektronisesta häirinnästä. Sitäkin ennen sitä oli ollut jossain määrin vuodesta 2013 lähtien, jolloin vainoaminen alkoi, mutta se ei ollut ollut niin rajua.

        Mitä voisit siis tehdä vilpittömänä huolestuneena kansalaisena sen eteen, että elektronisen häirinnän uhrien tapauksista aloitettaisiin tutkinta, johon sisältyisi kaikki, mitä normaaliin rikostutkintaan yleensä ja lisäksi pitkäaikaiset säteilymittaukset, mahdollisten implanttien etsiminen ja laajat lääketieteelliset tutkimukset - sen sijaan, että heidän rikosilmoituksensa heitetään suoraan roskiin ja heidät ohjataan automaattisesti mielenterveysviranomaisille?

        Olisi helpompaa, jos viranomaiset suhtautuisivat asiaan avoimesti ja olisivat valmiita ottamaan toivomustensa vastaisen tuloksen todellisuutena eli sen, että epäillyt elektronisen häirinnän uhrit eivät ehkä olekaan mielisairaita, vaan törkeän rikoksen uhreja.

        Onko sinulla kulmikkaat sääriluutkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kulmikkaat sääriluutkin?

        Minulla muuten tuntuu olevan. Kokeilin vähän edestä hieman sisäänpäin, niin ihan kuin olisi jokin kulmikas esine sääriluun päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kulmikkaat sääriluutkin?

        Minulla on tietääkseni ihan normaalit sääriluut, minkälaiset ovat kulmikkaat sääriluut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen epäsuorien todisteiden perusteella varma, että minuun on kohdistettu elektronista häirintää, vai onko sinulla antaa jokin luonnollinen selitys tälle:

        1. Akuutteja oireita on vain kotona ollessa ja ne häviävät kokonaan, kun lähden ulos.
        2. Oireet lievittyvät merkittävästi, kun suojaan itseäni EMF/RF-suojautumiseen tarkoitetuilla liinoilla tai vaatteilla (jollaisia saa ulkomaisista verkkokaupoista).
        3. Oireet lievittyvät myös suihkuun menemällä, mikä on odotettavissa, koska myös vesi blokkaa sähkomagneettista säteilyä.

        Oireet, joita tuossa tarkoitan, on mm. pistely, kihelmöinti, polttelu, kuumotus, nivelsärky, ihonalainen "kirvely", päänsärky, paineen tunne päässä, epämiellyttävä tunne pään alueella ja kehon hiljainen värinä. Kivuliainta polttava kipu on yleensä jalkapohjissa, josta se säteilee ylöspäin sääriin. Jalat suojaamalla kipu lievittyy huomattavasti.

        Kyse ei voi olla fysiologisesta/neurologisesta sairaudesta, koska ei ole olemassa sairauksia, joiden oireet ilmenevät vain yhdessä paikassa. Jos kärsii esim. parestesiasta tai neuropatiasta, niin oireita ei ole vain kotona, vaan niitä on myös ulkona tai jonkun muun kotona vieraillessa. Oireiden ei pitäisi myöskään lievittyä dramaattisesti sillä, että suojaa itsensä EMF-blokkaamiseen tarkoitetuilla varusteilla tai esim. foliota sisältävillä ensiapukäyttöön tarkoitetuilla lämpöpeitoilla.

        Sitten tämä aihetodiste:

        4. Säteilyssä on tullut usein voimakkaita piikkejä sellaisessa yhteydessä, kun olen tehnyt vastatoimia joukkovainoamista ja elektronista häirintää harjoittavaa verkostoa vastaan, kuten tehnyt blogikirjoituksen, saanut videolle mahdollisen vainoajan epäilyttävää käytöstä tai tehnyt yhteistyötä muiden uhrien kanssa.

        Tuohon voisi lisätä vielä, että jatkuva vaihtelevan voimakkaan intensiteetin elektroninen häirintä alkoi kesällä 2014 sen jälkeen, kun aloin tutkimaan asiaa netissä ja vielä kovemmalle tasolle se nostettiin, kun perustin blogin, jossa kirjoitan joukkovainoamisesta ja elektronisesta häirinnästä. Sitäkin ennen sitä oli ollut jossain määrin vuodesta 2013 lähtien, jolloin vainoaminen alkoi, mutta se ei ollut ollut niin rajua.

        Mitä voisit siis tehdä vilpittömänä huolestuneena kansalaisena sen eteen, että elektronisen häirinnän uhrien tapauksista aloitettaisiin tutkinta, johon sisältyisi kaikki, mitä normaaliin rikostutkintaan yleensä ja lisäksi pitkäaikaiset säteilymittaukset, mahdollisten implanttien etsiminen ja laajat lääketieteelliset tutkimukset - sen sijaan, että heidän rikosilmoituksensa heitetään suoraan roskiin ja heidät ohjataan automaattisesti mielenterveysviranomaisille?

        Olisi helpompaa, jos viranomaiset suhtautuisivat asiaan avoimesti ja olisivat valmiita ottamaan toivomustensa vastaisen tuloksen todellisuutena eli sen, että epäillyt elektronisen häirinnän uhrit eivät ehkä olekaan mielisairaita, vaan törkeän rikoksen uhreja.

        Minulla on oireita paitsi kotona myös melkein aina hotelleissa ja myös joskus ihmisten kotona joiden luona vierailen, varsinkin muiden uhrien. Häirintä on ollut samanlaista mutta kohdistunut eri paikkaan kehoa, sen mukaan mihin kyseistä henkiöä yleensäkin häiritään. Lieviä oireita on ollut myös joidenkin sellaisten henkilöiden kotona, jotka eivät ainakaan vielä itse tunnista häirintää, enkä ole silloin tietojani tyrkyttänyt. Jos henkilö on valmis vastaanottamaan, olen kyllä kertonut mitä koen. Ulkona ei oireita ole.

        Käytän suojautumiseen Clas Ohlssonilta saatavia halpoja folio-lämpöpeittoja, metallisia ja puisia kulhoja ja tarjottimia, paksuhko kirjakin suojaa. Sateenvarjon avulla pystyy suojautumaan ohuen nauhana tulevilta häirintähajuilta ja tunnistamman mistä suunnasta ne tulevat. Tulevat yleensä paikoista, joihin asunnossa ei näe: komeroiden peitelevyjen ja kappalautojen takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on oireita paitsi kotona myös melkein aina hotelleissa ja myös joskus ihmisten kotona joiden luona vierailen, varsinkin muiden uhrien. Häirintä on ollut samanlaista mutta kohdistunut eri paikkaan kehoa, sen mukaan mihin kyseistä henkiöä yleensäkin häiritään. Lieviä oireita on ollut myös joidenkin sellaisten henkilöiden kotona, jotka eivät ainakaan vielä itse tunnista häirintää, enkä ole silloin tietojani tyrkyttänyt. Jos henkilö on valmis vastaanottamaan, olen kyllä kertonut mitä koen. Ulkona ei oireita ole.

        Käytän suojautumiseen Clas Ohlssonilta saatavia halpoja folio-lämpöpeittoja, metallisia ja puisia kulhoja ja tarjottimia, paksuhko kirjakin suojaa. Sateenvarjon avulla pystyy suojautumaan ohuen nauhana tulevilta häirintähajuilta ja tunnistamman mistä suunnasta ne tulevat. Tulevat yleensä paikoista, joihin asunnossa ei näe: komeroiden peitelevyjen ja kappalautojen takaa.

        E-Häirintä = lyhenne sanasta 'Elektroninen häirintä' - eli SÄHKÖINEN HÄIRINTÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-Häirintä = lyhenne sanasta 'Elektroninen häirintä' - eli SÄHKÖINEN HÄIRINTÄ

        Tarkoitat varmaankin:

        e-häirintä == ei-todellinen mielikuvitushäirintä.


    • Anonyymi

      Sitten kuulit kuinka joku huusi ”Leijonat voitti” vai oliko se ”Suomi voitti”.

      Näin ainakin Rovaniemellä, joku nuori tammenterho huusi rallin aikana, muistaakseni kaksi kertaa, ihan keskustassa.

      Mutta saatiinpahan taas kaikille keskustelua.

    • Anonyymi

      Ihan vinkiksi yhdistystä puuhaaville. Älkää jättäkö tiedottamisessanne siruja pois mahdollisena tapana, vaikka ette itse pitäisi sitä kovin todennäköisenä.

      • Anonyymi

        Totta tämä. Siruja löytyy myös ympäri vartaloa. Hermoratojen risteytymiskohdissa. Älkää unohtako tutkituttaa kaikki kystat huolella sirujen löytämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämä. Siruja löytyy myös ympäri vartaloa. Hermoratojen risteytymiskohdissa. Älkää unohtako tutkituttaa kaikki kystat huolella sirujen löytämiseksi.

        Itselläni näkyy olevan esimerkiksi "kiedottu" hermoratojen ympärille. Esimerkiksi rystysten kohdalla hermoradat ovat valkoiset ja hieman paksummat kuin sormessa. Lisäksi rystysten sisällä näyttäisi olevan jonkinlainen "kysta" tms. jossa hieman jotakin nestettä. Tämän voi nähdä puristamalla käden tiukasti nyrkkiin ja liikuttamalla rystysiä hieman.


      • Anonyymi

        Tämä. On ihmisiä Suomessakin, jotka ovat löytäneet itsestään siruja ja tietävät näistä tekniikoista. Kannattaa pyytää joku tällainen esimerkiksi merkkaamaan paikkoja kehosta, missä niitä siruja yleensä on. Tai tulla jollekin teille näyttämään omia sirujanne.


      • Anonyymi

        Yhdistyksen kansanedustajille lähettämässä kirjeessä on mainittu myös implantit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdistyksen kansanedustajille lähettämässä kirjeessä on mainittu myös implantit.

        Mikä ero on sirulla ja implantilla? Entä tietävätkö kansanedustajat, että sähkömagneettista häirintää voidaan ilmavaihtoputkien, väljien läpivientien tai seinään tai välipohjaan porattujen reikien kautta tehdä myös ilman niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ero on sirulla ja implantilla? Entä tietävätkö kansanedustajat, että sähkömagneettista häirintää voidaan ilmavaihtoputkien, väljien läpivientien tai seinään tai välipohjaan porattujen reikien kautta tehdä myös ilman niitä?

        Implantti = siru. Kirjeessä on myös linkkejä, joissa on asiaa sähkömagneettisen häirinnän suorittamisesta etänä ilman implantteja. Kirje on tiivis paketti, mutta siihen on mahdutettu paljon asiaa. Jatkossa on tarkoitus lähettää tiedotteita ja vetoomuksia myös muille tahoille ja niitä muokataan tarkoituksen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Implantti = siru. Kirjeessä on myös linkkejä, joissa on asiaa sähkömagneettisen häirinnän suorittamisesta etänä ilman implantteja. Kirje on tiivis paketti, mutta siihen on mahdutettu paljon asiaa. Jatkossa on tarkoitus lähettää tiedotteita ja vetoomuksia myös muille tahoille ja niitä muokataan tarkoituksen mukaan.

        Voisiko tämän kirjeen laittaa jonnekin julkiseen paikkaan vaikka palautekentän kanssa?


    • Anonyymi

      Ei voi olla totta. Kukaan ei osannut nauraa aloittajan viestille. Kyllä suomalaiset ovat vakavaa kansaa. Mun mielestä ihan paras aloitus. :D

      • Anonyymi

        Ha ha, osasin. Ei se siitä ollut kiinni.


      • Anonyymi

        Minäkin nauroin, kun olen huumorintajuinen. Sen lisäksi olen TI eli Targeted Individual.
        Kun siinä joku otti puhelupulmansa esille käytin tilaisuutta hyväksi. Panin jatkoksi pienen luettelon yksityisyyden loukkauksista.
        Olen uomannut, että trollien aloittamat ketjut säilyvät helmommin kuin gs-kohteiden aloittamat.
        Joku oli vähän rahvaanomaisesti moitti aloittajaa. Aloittaja vastasi, että joo, mielenterveysongelmia saa pilkata Varmisti näin ketjun jatkumisen.
        KIITOKSET TROLLILLE.


      • Anonyymi

        Ylläpidon vakiovitsi: jättää EI-sanan pois silloin, kun sen pois jättäminen muuttaa merkityksen päinvastaiseksi nk. nyt.

        Siis trolli kirjoitti, ettei mielenterveysongelmia saa pilkata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpidon vakiovitsi: jättää EI-sanan pois silloin, kun sen pois jättäminen muuttaa merkityksen päinvastaiseksi nk. nyt.

        Siis trolli kirjoitti, ettei mielenterveysongelmia saa pilkata.

        Aika monet mielenterveysongelmaiset ja mielisairaat osaavat myös nauraa omille ongelmilleen, mutta eivät kaikki eivätkä kaikissa sairauden vaiheissa. Heidän kanssaan voi silloin myös nauraa niille, kun sen tekee ystävyydellä, silloin se ei ole pilkkaamista. Normaali hyvä käytös tarvitaan ja se että ei tee sitä silloin kun ihmisellä on herkin vaihe, Toisten ihmisten tunteiden huomioonottamisen taito on hyvä taito jokaiselle. Yleensä kaikki sairaudet aiheuttavat paljonkin kärsimystä, eikä sitä ei ole syytä lisätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet mielenterveysongelmaiset ja mielisairaat osaavat myös nauraa omille ongelmilleen, mutta eivät kaikki eivätkä kaikissa sairauden vaiheissa. Heidän kanssaan voi silloin myös nauraa niille, kun sen tekee ystävyydellä, silloin se ei ole pilkkaamista. Normaali hyvä käytös tarvitaan ja se että ei tee sitä silloin kun ihmisellä on herkin vaihe, Toisten ihmisten tunteiden huomioonottamisen taito on hyvä taito jokaiselle. Yleensä kaikki sairaudet aiheuttavat paljonkin kärsimystä, eikä sitä ei ole syytä lisätä.

        "Hulluista" ja heidän viisaudestaan on olemassa myös paljon vitsejä. Mielenterveyden keskusliitto on kauan sitten julkaissut ainakin yhden vitsikirjan, "Voiko vessanpytystä pilkkiä?" Monet psyykkisesti sairastuneet ovat paitsi normaalia herkempiä myös keskimääräistä älykkäämpiä ihmisiä, mitä taas ei voi hyvällä tahdollakaan aina sanoa psykiatreista.


      • Anonyymi

        Onpa sinulla laaja kokemus mielenterveysongelmaisista ja mielisairaista.

        Oletko itse mt-kuntoutuja, joka viettää päivänsä yhdistyksessä vai onko mt-hoitaja eksynyt väärälle forumille.

        Vaiko vain ilkeä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa sinulla laaja kokemus mielenterveysongelmaisista ja mielisairaista.

        Oletko itse mt-kuntoutuja, joka viettää päivänsä yhdistyksessä vai onko mt-hoitaja eksynyt väärälle forumille.

        Vaiko vain ilkeä ihminen.

        Ihmettelen, mitä ilkeää sanoissani näet? Senkö, että en pidä ylimalkaan sairastuneiden pilkkaamista hyvänä käytöksenä?


    • Anonyymi

      Ostakaa vaikka tämmöiset kypärät, niin voitte olla telepaattisessa yhteydessä toisiinne. Tuo lukee ajatukset ja kokemukset ja aistit voi siirtää toiselle. Näin voitte näyttää vaikka psykiatrille, mitä joudutte kokemaan. Muut myös kuulevat vaikka Gråstenin pedofiilijutut. Viikon kun joku kuuntelee, näkee ja kokee näitä juttuja, saa varmasti paremman käsityksen siitä, mitä teille on tehty.
      https://news.rice.edu/2019/05/20/feds-fund-creation-of-headset-for-high-speed-brain-link-2/

      DARPAkin kehittänyt tämmöistä.
      https://www.tomsguide.com/us/darpa-mind-control-weapons-n3-project,news-30136.html

      Tässäkin headset, joka lukee ajatukset ja jolla voi ohjailla konetta tms.
      https://www.tomsguide.com/us/mit-alterego,news-26919.html

      Oonhan se sula mahdottomuus, että ajatuksia voisi lukea/siirtää teknologialla....

    • Anonyymi

      Miks hemmetissä näitä pitää tunkea ihmisten päihin ja muuhun kroppaan sisään syöpää aiheuttamaan. kun voisi laittaa vaikka vaatteisiin?

    • Anonyymi

      Mörkö! Mörkö! Mörkö! Mörkö! Mörkö! xD

    • Anonyymi

      Ei GS ole totta. Henkilöt jotka kokevat näin ovat mielisairaita. Tähän vaivaan on lääkitys.

      • Anonyymi

        Siinä vaihteeksi perinteistä trollaamista suoraan mielisairaaksi leimaamalla.

        Et kai vaan ole se sama kirjoittaja, joka on esiintynyt täällä asiallisena skeptisenä kansalaisena, joka suhtautuu asiaan neutraalisti ilman ennakko-oletuksia ja olisi valmis hyväksymään joukkovainoamiseen usein liittyvän elektronisen häirinnän todelliseksi, jos se todistettaisiin tieteellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaihteeksi perinteistä trollaamista suoraan mielisairaaksi leimaamalla.

        Et kai vaan ole se sama kirjoittaja, joka on esiintynyt täällä asiallisena skeptisenä kansalaisena, joka suhtautuu asiaan neutraalisti ilman ennakko-oletuksia ja olisi valmis hyväksymään joukkovainoamiseen usein liittyvän elektronisen häirinnän todelliseksi, jos se todistettaisiin tieteellisesti?

        "Et kai vaan ole se sama kirjoittaja"

        Ei, kyseessä ei ole sama jätkä.

        Koska siis mittalaitteet on kalliita, lupaan että jos lotossa voitan rahoitan kotiisi asetettavat mittalaitteet; saat ne omaksi kunhan pidät ne aina päällä, ja lupaat että jos mittalaitteet (tarvitaan niitä mitenkä paljon tahansa) eivät säteilyjä ja ääniä osoita mutta edelleen tunnet oireita olet valmis ottamaan lääkityksen.

        Mikäli mittauksissa säteily ja äänet löytyvät tulen tekemään kaiken sen eteen että asia on mediassa kunnes viranomainen toimii; vaikka oman henkeni uhalla.

        Sovitaanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et kai vaan ole se sama kirjoittaja"

        Ei, kyseessä ei ole sama jätkä.

        Koska siis mittalaitteet on kalliita, lupaan että jos lotossa voitan rahoitan kotiisi asetettavat mittalaitteet; saat ne omaksi kunhan pidät ne aina päällä, ja lupaat että jos mittalaitteet (tarvitaan niitä mitenkä paljon tahansa) eivät säteilyjä ja ääniä osoita mutta edelleen tunnet oireita olet valmis ottamaan lääkityksen.

        Mikäli mittauksissa säteily ja äänet löytyvät tulen tekemään kaiken sen eteen että asia on mediassa kunnes viranomainen toimii; vaikka oman henkeni uhalla.

        Sovitaanko?

        Ok. Mutta pitääkö minun siis ottaa psykoosilääkkeitä fyysisiin oireisiin, jos mittalaitteet eivät osoita absoluuttisen aukottomasti, että ne johtuvat sähkömagneettisesta säteilystä? En nimittäin tiedä yhtään psyykkistä sairautta, jonka oireisiin kuuluu kaikki nämä: ihon pistely ja polttelu, kuumotus, ihonalainen kirvely, voimakas kipu jaloissa, voimakas päänsärky, tinnitus, paineentunne päässä ja nivelsäryt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et kai vaan ole se sama kirjoittaja"

        Ei, kyseessä ei ole sama jätkä.

        Koska siis mittalaitteet on kalliita, lupaan että jos lotossa voitan rahoitan kotiisi asetettavat mittalaitteet; saat ne omaksi kunhan pidät ne aina päällä, ja lupaat että jos mittalaitteet (tarvitaan niitä mitenkä paljon tahansa) eivät säteilyjä ja ääniä osoita mutta edelleen tunnet oireita olet valmis ottamaan lääkityksen.

        Mikäli mittauksissa säteily ja äänet löytyvät tulen tekemään kaiken sen eteen että asia on mediassa kunnes viranomainen toimii; vaikka oman henkeni uhalla.

        Sovitaanko?

        Voitko tuoda kädessä pidettävän ultraäänikuvaajan, näytöllisen lämpökameran, röntgenkuvaajan, ja mri-kuvaajan näin aluksi? Kaikki ilman modeemeja tai muita hakkerointimahdollisuuksia. Joku Arduino tms, josta näkee heti onko sitä kopeloitu. Siihen näyttö ja usb-ultraanikuvaaja, niin näkee hermoradat ja verisuonet. Ei noihin niin kovin paljon uppoa rahaa.


      • Anonyymi

        Jos sinun huusholliin tuodaan pysyväst mittalaitteet, kaikki sellainen häirintä, jota ne pystyvät mittaamaan, loppuu.

        Vainosi ei lopu, tulee vaan uudet tejkniikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tuoda kädessä pidettävän ultraäänikuvaajan, näytöllisen lämpökameran, röntgenkuvaajan, ja mri-kuvaajan näin aluksi? Kaikki ilman modeemeja tai muita hakkerointimahdollisuuksia. Joku Arduino tms, josta näkee heti onko sitä kopeloitu. Siihen näyttö ja usb-ultraanikuvaaja, niin näkee hermoradat ja verisuonet. Ei noihin niin kovin paljon uppoa rahaa.

        Pet-scan kuvat ovat tässä kanssa hyviä.
        TJEU
        https://ibb.co/gvsmyNV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mutta pitääkö minun siis ottaa psykoosilääkkeitä fyysisiin oireisiin, jos mittalaitteet eivät osoita absoluuttisen aukottomasti, että ne johtuvat sähkömagneettisesta säteilystä? En nimittäin tiedä yhtään psyykkistä sairautta, jonka oireisiin kuuluu kaikki nämä: ihon pistely ja polttelu, kuumotus, ihonalainen kirvely, voimakas kipu jaloissa, voimakas päänsärky, tinnitus, paineentunne päässä ja nivelsäryt.

        "En nimittäin tiedä yhtään psyykkistä sairautta, jonka oireisiin kuuluu kaikki nämä: ihon pistely ja polttelu, kuumotus, ihonalainen kirvely, voimakas kipu jaloissa, voimakas päänsärky, tinnitus, paineentunne päässä ja nivelsäryt."

        Et voi olla tosissas? Kaikille noille oireille löytyy järkevä selitys. Käy lääkärissä ja mieti hänen kanssaan mistä oireet voisivat johtua. En voi kuvitella ollenkaan että oireesi johtuisivat elektronisestahäirinnästä, jos sellaista on edes olemassa.


      • Anonyymi

        Osaakohan lääkäri selittää, miksi noita oireita ilmenee vain kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En nimittäin tiedä yhtään psyykkistä sairautta, jonka oireisiin kuuluu kaikki nämä: ihon pistely ja polttelu, kuumotus, ihonalainen kirvely, voimakas kipu jaloissa, voimakas päänsärky, tinnitus, paineentunne päässä ja nivelsäryt."

        Et voi olla tosissas? Kaikille noille oireille löytyy järkevä selitys. Käy lääkärissä ja mieti hänen kanssaan mistä oireet voisivat johtua. En voi kuvitella ollenkaan että oireesi johtuisivat elektronisestahäirinnästä, jos sellaista on edes olemassa.

        Niin, ei ole olemassa sellaisia fysiologisia sairauksia, joiden oireet ilmenevät vain kotona. Jos ihmisellä on jokin fysiologinen sairaus, niin sen oireet ilmenevät kaikkialla, ei vain kotona. Vai onko sinulla tiedossa jokin fysiologinen sairaus, jonka oireet ilmenevät vain kotona?

        Ja kyllä kuvaamani oireet ovat tyypillisiä elektronisen häirinnän uhreille, pistely, polttelu ja kihelmöinti niistä ehkä kaikkein tyypillisimpiä. Juuri noita kolmea oiretta esiintyy joidenkin neurologisten sairauksien yhteydessä, mutta jos on neurologinen sairaus, niin ne oireet ilmenevät kaikkialla, ei vain kotona.

        Lisättäköön, että minulla ei ollut mitään noista oireista, ennen kuin vainoaminen alkoi.


      • Anonyymi

        Olen eri ihminen, kuin tuo yllä oleva häiritty. Vaikka hänelläkin on melkoinen lista e-häirinnällä aikaan saatavista riesoista, se on kuitenkin kapea verrattuna siihen hyvin moninaiseen listaan vaikutuksista, mikä on mahdollinen.
        Minulla esim. on meneillään häirintä, jossa klo 8.00 - 16.00 välillä kotona minut tehdään väsyneeksi, huonovointiseksi, apaattiseksi aina aivosumuun asti. Kodin ulkopuolella on normaali olo. - En tiedä, mitä energiaa käytetään.

        Minulla on ollut paljon häirintää, jossa sen hetkisestä paikasta, esi, tuolilta tai patjalta pois lähteminen saa häirinnän loppumaan. Ei tarvitse lähteä ulos.

        On kertaluonteisia iskuja. Esim kun .stalkkerikytät haluavat estää tietokoneelle kirjoittamisen, täräyttävät päähän niin, että tipahdan vintti pimeänä pöydän päälle.

        Lista on aika loputon. Jos kiinnostaa, netistä löytyy eri energioilla tehtäviä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pet-scan kuvat ovat tässä kanssa hyviä.
        TJEU
        https://ibb.co/gvsmyNV

        Onko tosiaan niin että esimerkiksi TiFi ei näe noissakaan mitään omituista? Mites keuhkot, kylkiluut, alapää? Alapäätä ei lääkärit tutki niin tarkkaan jos ei ole vaivoja ja onhan täällä kuvattu erään nauttivan sinne tavaran tunkemisesta lapsiin.


      • Anonyymi

        Joskus vuosia sitten ilmoitin stalkkereile, että he ovat kohdistaneet e-häirintää niin paljon päähäni, ettei se kestä enää. Jos voi valita: kohteesi yläpää vai alapää , niin suosittelen alapäätä. Minä en sitä tarvitse muuhun kuin kuonan poistoon.
        Unohdin seksifunktion, joka kyllä kiinnosti stalkkereita ja kauheat ajat koitti.

        Päähän kohdistui edelleen vaikutuksia, mutta ei rajuja hyökkäyksiä.

        Jos katsot tämän ketjun alusta listaa yksityisyyden loukkauksista, näet minkälaisessa talossa asun. Stalkkereita täynnä.

        Tämä TiFi tuntee minut vuodesta 2015 alkaen.


      • Anonyymi

        Nyt minä en ala pitää mitään valistuskampanjaa täällä
        Toivottavsti TiFi tai jokumuu osaa antaa linkkejä tietolähteisiin.


      • Anonyymi

        Sen verran voin sanoa, että gang stalkingissa tapahtuu niin omituisia ja kauheita juttuja, että olen sanonut, etten voisi todeksi uskoa, ellen olisi itse joutunut kokemaan.
        Sama on e-häirinnän suhteen. Varsinkin aluksi, kun joku vertainen kertoi, mitä hänelle tehdään, tuli mieleen epäilys: voiko olla totta, jos vain luulee. Mutta sitten kun itselle tehtiin samaa, kyllä tiesi, että totta on. Ei yhtään tarvinnyut epäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mutta pitääkö minun siis ottaa psykoosilääkkeitä fyysisiin oireisiin, jos mittalaitteet eivät osoita absoluuttisen aukottomasti, että ne johtuvat sähkömagneettisesta säteilystä? En nimittäin tiedä yhtään psyykkistä sairautta, jonka oireisiin kuuluu kaikki nämä: ihon pistely ja polttelu, kuumotus, ihonalainen kirvely, voimakas kipu jaloissa, voimakas päänsärky, tinnitus, paineentunne päässä ja nivelsäryt.

        Noin mielenkiinnosta. Mikä muu kuin säteily tai ääni voisi siis nuo oireet aiheuttaa mielen lisäksi?

        Kysyn tätä avoimella mielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tuoda kädessä pidettävän ultraäänikuvaajan, näytöllisen lämpökameran, röntgenkuvaajan, ja mri-kuvaajan näin aluksi? Kaikki ilman modeemeja tai muita hakkerointimahdollisuuksia. Joku Arduino tms, josta näkee heti onko sitä kopeloitu. Siihen näyttö ja usb-ultraanikuvaaja, niin näkee hermoradat ja verisuonet. Ei noihin niin kovin paljon uppoa rahaa.

        Kuten sanoin, heti kun on ylimääräistä rahaa tuon edestä lupaan hoitaa asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin mielenkiinnosta. Mikä muu kuin säteily tai ääni voisi siis nuo oireet aiheuttaa mielen lisäksi?

        Kysyn tätä avoimella mielellä.

        Mikä ongelma siruissa olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan niin että esimerkiksi TiFi ei näe noissakaan mitään omituista? Mites keuhkot, kylkiluut, alapää? Alapäätä ei lääkärit tutki niin tarkkaan jos ei ole vaivoja ja onhan täällä kuvattu erään nauttivan sinne tavaran tunkemisesta lapsiin.

        Mitä noissa pitäisi nähdä? En ole lääkäri enkä ole koskaan analysoinut PET-kuvia, joten en tiedä, miltä niissä näyttää normaalin tai epänormaalin kehon kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan niin että esimerkiksi TiFi ei näe noissakaan mitään omituista? Mites keuhkot, kylkiluut, alapää? Alapäätä ei lääkärit tutki niin tarkkaan jos ei ole vaivoja ja onhan täällä kuvattu erään nauttivan sinne tavaran tunkemisesta lapsiin.

        En ole TiFi, mutta onhan tossa vaikka mitä omituista.
        https://ibb.co/gvsmyNV
        Katsokaa ihmeessä vähän tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä noissa pitäisi nähdä? En ole lääkäri enkä ole koskaan analysoinut PET-kuvia, joten en tiedä, miltä niissä näyttää normaalin tai epänormaalin kehon kuva.

        Esimerkiksi se, että kaikki "sirut" eivät tosiaankaan ole mitään "mikrosiruja". Missä esim. kykiluut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi se, että kaikki "sirut" eivät tosiaankaan ole mitään "mikrosiruja". Missä esim. kykiluut?

        Onko ihmisessä niin, että osa luista näkyy kuvissa, osa ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin mielenkiinnosta. Mikä muu kuin säteily tai ääni voisi siis nuo oireet aiheuttaa mielen lisäksi?

        Kysyn tätä avoimella mielellä.

        No jotkut sanovat, että tuollaisia oireita voidaan aiheuttaa mikrosiruilla, mutta täytyy taas palata siihen, että minulla on noita oireita vain kotona. Eli jos minulla on mikrosiruja ja elektroninen häirintä tehdään niiden avulla, niin ne pystytään aktivoimaan vain, kun olen kotona.

        Jotkut ovat teorioineet, että elektronisessa häirinnässä hyödynnetään jotenkin etälukumittareita tai joitain kohteen omia asunnossa olevia sähkölaitteita. Niissä teorioissa kai oletetaan, että noista laitteista lähtee signaali, joka aktivoi kohteessa olevan mikrosirun.

        Kyllä se minuakin mietityttää, että onko jossain viereisissä asunnoissa todella käytössä esim. röntgen-tutka, jolla minut voidaan paikantaa ja sitten jokin suunnattua sähkömagneettista säteilyä lähettävä laite, vai onko tarkoitus saada minut uskomaan niin. Poissulkevan päättelyn perusteella olen toistaiseksi päätynyt siihen, että elektroninen häirintä suoritetaan säteilyttämällä viereisistä asunnoista, mutta voin olla myös väärässä.

        Joka tapauksessa EMF-suojautumisella ei pitäisi olla dramaattista vaikutusta oireisiin, jos ne ei eivät ole sähkömagneettisen säteilyn aiheuttamia. Yksi teoria, jonka olen nähnyt, on että vainottuja kidutettaisiin aiheuttamalla hapenpuute hiilimonoksidin eli hään avulla. Lievän häkämyrkytyksen oireet ovat osittain samanlaisia kuin, mistä monet vainotut ovat valittaneet, mutta minun oireista suuri osa ei sovi siihen eikä oireiden tosiaan pitäisi silloin lievittyä EMF-suojauksella.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide_poisoning#Chronic_poisoning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi se, että kaikki "sirut" eivät tosiaankaan ole mitään "mikrosiruja". Missä esim. kykiluut?

        Eihän noissa kuvissa näy edes käsivarsien luita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut sanovat, että tuollaisia oireita voidaan aiheuttaa mikrosiruilla, mutta täytyy taas palata siihen, että minulla on noita oireita vain kotona. Eli jos minulla on mikrosiruja ja elektroninen häirintä tehdään niiden avulla, niin ne pystytään aktivoimaan vain, kun olen kotona.

        Jotkut ovat teorioineet, että elektronisessa häirinnässä hyödynnetään jotenkin etälukumittareita tai joitain kohteen omia asunnossa olevia sähkölaitteita. Niissä teorioissa kai oletetaan, että noista laitteista lähtee signaali, joka aktivoi kohteessa olevan mikrosirun.

        Kyllä se minuakin mietityttää, että onko jossain viereisissä asunnoissa todella käytössä esim. röntgen-tutka, jolla minut voidaan paikantaa ja sitten jokin suunnattua sähkömagneettista säteilyä lähettävä laite, vai onko tarkoitus saada minut uskomaan niin. Poissulkevan päättelyn perusteella olen toistaiseksi päätynyt siihen, että elektroninen häirintä suoritetaan säteilyttämällä viereisistä asunnoista, mutta voin olla myös väärässä.

        Joka tapauksessa EMF-suojautumisella ei pitäisi olla dramaattista vaikutusta oireisiin, jos ne ei eivät ole sähkömagneettisen säteilyn aiheuttamia. Yksi teoria, jonka olen nähnyt, on että vainottuja kidutettaisiin aiheuttamalla hapenpuute hiilimonoksidin eli hään avulla. Lievän häkämyrkytyksen oireet ovat osittain samanlaisia kuin, mistä monet vainotut ovat valittaneet, mutta minun oireista suuri osa ei sovi siihen eikä oireiden tosiaan pitäisi silloin lievittyä EMF-suojauksella.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide_poisoning#Chronic_poisoning

        Ei niitä siruja tarvitse migtenkään aktivoida millään säteilyllä. Ovat kyllä koko ajan päällä. Lue vaikka suomeksi syväaivostimulaattoreista ja neurostimulaattoreista. Tietenkin dataliikenne kulkee niistä/niihin.

        Jos haluaa ymmärtää, miten tämä homma toimii, kannattaa opetella ihmisen fysiologia. Hermosto nyt vaikka ensin. Noista kuvista ymmärtää myös paremmin, kun tuntee mm. sisäelimet ja kuvantamistekniikoiden erot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ongelma siruissa olisi?

        Miten niitä komennetaan toimimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut sanovat, että tuollaisia oireita voidaan aiheuttaa mikrosiruilla, mutta täytyy taas palata siihen, että minulla on noita oireita vain kotona. Eli jos minulla on mikrosiruja ja elektroninen häirintä tehdään niiden avulla, niin ne pystytään aktivoimaan vain, kun olen kotona.

        Jotkut ovat teorioineet, että elektronisessa häirinnässä hyödynnetään jotenkin etälukumittareita tai joitain kohteen omia asunnossa olevia sähkölaitteita. Niissä teorioissa kai oletetaan, että noista laitteista lähtee signaali, joka aktivoi kohteessa olevan mikrosirun.

        Kyllä se minuakin mietityttää, että onko jossain viereisissä asunnoissa todella käytössä esim. röntgen-tutka, jolla minut voidaan paikantaa ja sitten jokin suunnattua sähkömagneettista säteilyä lähettävä laite, vai onko tarkoitus saada minut uskomaan niin. Poissulkevan päättelyn perusteella olen toistaiseksi päätynyt siihen, että elektroninen häirintä suoritetaan säteilyttämällä viereisistä asunnoista, mutta voin olla myös väärässä.

        Joka tapauksessa EMF-suojautumisella ei pitäisi olla dramaattista vaikutusta oireisiin, jos ne ei eivät ole sähkömagneettisen säteilyn aiheuttamia. Yksi teoria, jonka olen nähnyt, on että vainottuja kidutettaisiin aiheuttamalla hapenpuute hiilimonoksidin eli hään avulla. Lievän häkämyrkytyksen oireet ovat osittain samanlaisia kuin, mistä monet vainotut ovat valittaneet, mutta minun oireista suuri osa ei sovi siihen eikä oireiden tosiaan pitäisi silloin lievittyä EMF-suojauksella.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide_poisoning#Chronic_poisoning

        Voisiko olla mahdollista että nykyinen tekninen kehitys vain on aiheuttanut ympäristön joissa jotkut oireilevat muiden kannalta normaaleista asioista?

        WiFi verkot tms.

        Muistan taannoin lukeneeni myös artikkelin missä sähköverkossa toimivasta ethernetistä mainittiin että sellaista ei kannata käyttää jos naapurustossa on Ham-redisteja; kun kuulemma muuttavat talon sähköverkon massiiviseksi antenniksi joka lähettää härösignaaleja ympäristöönsä, sekoittaen esim Ham-miesten radiot.

        Mitäs jos sun naapurissa on tuollainen; kyllähän se säteilee ties mitä; täysin tahattomasti, ja laillisesti(?).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niitä komennetaan toimimaan?

        Tietokoneella tai ajatuksilla tai puhelimeilla tms. Ei näiden tarvitse istua välttämättä koko aikaa tietokoneen ääressä. Ajatuksillaan voi ohjata näitä siruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla mahdollista että nykyinen tekninen kehitys vain on aiheuttanut ympäristön joissa jotkut oireilevat muiden kannalta normaaleista asioista?

        WiFi verkot tms.

        Muistan taannoin lukeneeni myös artikkelin missä sähköverkossa toimivasta ethernetistä mainittiin että sellaista ei kannata käyttää jos naapurustossa on Ham-redisteja; kun kuulemma muuttavat talon sähköverkon massiiviseksi antenniksi joka lähettää härösignaaleja ympäristöönsä, sekoittaen esim Ham-miesten radiot.

        Mitäs jos sun naapurissa on tuollainen; kyllähän se säteilee ties mitä; täysin tahattomasti, ja laillisesti(?).

        "Voisiko olla mahdollista että nykyinen tekninen kehitys vain on aiheuttanut ympäristön joissa jotkut oireilevat muiden kannalta normaaleista asioista?"

        Ei. Voi olla, että jotkut ihmiset saavat sähköallergiaa tms mm. Wifi- säteilystä, siruista tms. ympäristöherkkyyksiä. Ei kuitenkaan selitä mitenkään täällä kuvattuja kokemuksia. Kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voisiko olla mahdollista että nykyinen tekninen kehitys vain on aiheuttanut ympäristön joissa jotkut oireilevat muiden kannalta normaaleista asioista?"

        Ei. Voi olla, että jotkut ihmiset saavat sähköallergiaa tms mm. Wifi- säteilystä, siruista tms. ympäristöherkkyyksiä. Ei kuitenkaan selitä mitenkään täällä kuvattuja kokemuksia. Kaksi eri asiaa.

        Minulla on ollut aiemmin käytössä WiFi-laitteita, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta oliko ne päällä vai pois päältä. Eikä minulla ole elektronisen häirinnän oireita muiden kodeissa tai kesämökillä, joissa on koko ajan käytössä WiFi-laitteita nettiä varten. Joten WiFi-säteilystä ei ainakaan ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokoneella tai ajatuksilla tai puhelimeilla tms. Ei näiden tarvitse istua välttämättä koko aikaa tietokoneen ääressä. Ajatuksillaan voi ohjata näitä siruja.

        Eli potilas itse ohjaa sirujaan, vai naapuri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tuoda kädessä pidettävän ultraäänikuvaajan, näytöllisen lämpökameran, röntgenkuvaajan, ja mri-kuvaajan näin aluksi? Kaikki ilman modeemeja tai muita hakkerointimahdollisuuksia. Joku Arduino tms, josta näkee heti onko sitä kopeloitu. Siihen näyttö ja usb-ultraanikuvaaja, niin näkee hermoradat ja verisuonet. Ei noihin niin kovin paljon uppoa rahaa.

        Mistä niitä laitteita saa ostaa ja kuka niitä opettaa käyttämään?


    • Anonyymi

      Miks sitten esimerkiksi lantiossa näkyy "luita"? Toinen olkapää? Kylkiluista kuitenkin vähän pilkottaa. Entä tuo alapää?

    • Anonyymi

      Onko TiFi siu-aivopesun kohteena. Väkisin tuputetaan siru-asiaa.

      • Anonyymi

        Miksi sanot noin? Joku motiivi sinulla varmaankin on toistella tuollaista ja poistella laittamiani linkkejä jne. Anteeksi, jos meni Anonyymit sekaisin.


      • Anonyymi

        Ei se haittaa, vaikka vähän nyt näköjään tuputetaan, koska en ole kuitenkaan vielä pystynyt todistamaan suoraan, että minua säteilytetään viereisistä asunnoista käsin. Epäilen, että niin on, mutta en ole sataprosenttisen varma.

        Mutta siruteoria ontuu pahasti siinä, että minulla on elektronisen häirinnän oireita vain kotona ja että suojamateriaalien kietominen kehon ympärille lievittää niitä heti. Jos esim. kiedon foliolämpöpeiton jalkojen ympärille, niin kipu lievittyy heti juuri jalkojen alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa, vaikka vähän nyt näköjään tuputetaan, koska en ole kuitenkaan vielä pystynyt todistamaan suoraan, että minua säteilytetään viereisistä asunnoista käsin. Epäilen, että niin on, mutta en ole sataprosenttisen varma.

        Mutta siruteoria ontuu pahasti siinä, että minulla on elektronisen häirinnän oireita vain kotona ja että suojamateriaalien kietominen kehon ympärille lievittää niitä heti. Jos esim. kiedon foliolämpöpeiton jalkojen ympärille, niin kipu lievittyy heti juuri jalkojen alueella.

        Tuo auttaako juuri tietyn tyyppinen peitto vai ei pitäisi tehdä sokkotestinä apurin kanssa jossa sinä et tiedä millainen peitto on käytössä.

        Ihmismieli on kykenevä uskomattomiin juttuihin.

        Kärsin paniikkihäiriöstä, ja se aiheuttaa todella laajan kirjon oireita; mutta ne tulevat vain joissain paikoissa tai tilanteissa. Aikanaan tarvitsin siihen lääkettä, sittemmin en. Kohtausta on vaikea kuvailla, mutta sanotaanko että sellaisen saadessaan tietää kuolevansa - ei siis luule, tietää. Pitkän aikaa, osin vieläkään, ei auttanut että tiesi ettei kyseessä ole muu kuin tilanne omassa päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo auttaako juuri tietyn tyyppinen peitto vai ei pitäisi tehdä sokkotestinä apurin kanssa jossa sinä et tiedä millainen peitto on käytössä.

        Ihmismieli on kykenevä uskomattomiin juttuihin.

        Kärsin paniikkihäiriöstä, ja se aiheuttaa todella laajan kirjon oireita; mutta ne tulevat vain joissain paikoissa tai tilanteissa. Aikanaan tarvitsin siihen lääkettä, sittemmin en. Kohtausta on vaikea kuvailla, mutta sanotaanko että sellaisen saadessaan tietää kuolevansa - ei siis luule, tietää. Pitkän aikaa, osin vieläkään, ei auttanut että tiesi ettei kyseessä ole muu kuin tilanne omassa päässä.

        Hyvä yritys, mutta ei jatkoon. Yksi elektroniseen häirintään perehtynyt sanoi, että kaikki tässä minun tapauksessa viittaa heikkotehoiseen paikalliseen lähettimeen.


      • Anonyymi

        Tuo paikallinen lähetin voisi periaatteessa olla esim. etälukumittari, joita väitetään usein käytettävän elektronisessa häirinnässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys, mutta ei jatkoon. Yksi elektroniseen häirintään perehtynyt sanoi, että kaikki tässä minun tapauksessa viittaa heikkotehoiseen paikalliseen lähettimeen.

        Silloinhan sokkotesti varmistaa asian; eikös niin?

        Miksi vastustaisit sokkotestiä jos luotat että lopputulos on ennaltaodotettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinhan sokkotesti varmistaa asian; eikös niin?

        Miksi vastustaisit sokkotestiä jos luotat että lopputulos on ennaltaodotettu?

        Kyllä minulle sokkotesti kävisi, mutta vihjailut, että oireet voisivat olla psykosomaattisia, on keittiöpsykologista hömppää. Minulla on hyvin laaja tietämys psykologiasta, joten ymmärrän kyllä psykosomaattisten oireiden takana olevaa teoriaa, ja ei, tässä minun tapauksessa ei ole kyse siitä. Ja jos itse kokisit elektronisen häirinnän oireita, niin sinullakaan ei olisi enää pienintäkään epäilystä asiasta, koska ne kyllä erottaa luonnollisista syistä johtuvista oireista.

        Onko tässä ketjussa käynnissä nyt joku kampanja, jossa yritetään keksiä mahdollisimman monta selitystä minun tapaukselleni, jotka vievät kauemmas totuudesta. Olenko pääsemässä liian lähelle totuutta?


      • Anonyymi

        Tässä ketjussa on menossa kampanja elektronisen häirinnän olemassa olon kieltämiseksi.
        Kun olet kertonut omasta tapauksestasi, olet joutunut tikunnokkaan eli vähän nk. maalitetuksi.

        Luulen, ettei sinun kannata kirjoittaa tänne enää mitään henkilökotaista.

        Sen sijaan voisit aloittaa kampanjan, jossa esität ihan yleistä tietoa ja aina mukaan hyvä linkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa on menossa kampanja elektronisen häirinnän olemassa olon kieltämiseksi.
        Kun olet kertonut omasta tapauksestasi, olet joutunut tikunnokkaan eli vähän nk. maalitetuksi.

        Luulen, ettei sinun kannata kirjoittaa tänne enää mitään henkilökotaista.

        Sen sijaan voisit aloittaa kampanjan, jossa esität ihan yleistä tietoa ja aina mukaan hyvä linkki.

        Ehkä noin kannattaa tosiaan tehdä. Voisin myös kirjoittaa blogiin uuden artikkelin, johon on kerätty asiaa elektronisen häirinnän eri muodoista, sen todistamisesta ja paljon hyviä linkkejä.


      • Anonyymi

        Olisi ehkä parempi niin. Tämähän on alun perinkin huumoriketju trolleja pullollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle sokkotesti kävisi, mutta vihjailut, että oireet voisivat olla psykosomaattisia, on keittiöpsykologista hömppää. Minulla on hyvin laaja tietämys psykologiasta, joten ymmärrän kyllä psykosomaattisten oireiden takana olevaa teoriaa, ja ei, tässä minun tapauksessa ei ole kyse siitä. Ja jos itse kokisit elektronisen häirinnän oireita, niin sinullakaan ei olisi enää pienintäkään epäilystä asiasta, koska ne kyllä erottaa luonnollisista syistä johtuvista oireista.

        Onko tässä ketjussa käynnissä nyt joku kampanja, jossa yritetään keksiä mahdollisimman monta selitystä minun tapaukselleni, jotka vievät kauemmas totuudesta. Olenko pääsemässä liian lähelle totuutta?

        Noniin, ei tässä ei ole todellakaan kyse mistään "kampanjasta" pimittää totuutta, vaan päästä absoluuttisen totuuden alkulähteelle.

        Sellaiseen kuuluu kääntää kaikki kivet; mikä tarkoittaa sokkotestejä yms.

        Todistaa että kaikki vaihtoehtoiset selitykset eivät päde.

        Sen jälkeen kun säteily on mitattu ei ole kenelläkään mitään urputtamista vaihtoehtosyista koska ne on otettu tutkinnassa huomioon ja käyty läpi.

        Mikäli matkalla totuuteen jää yksikin kivi kääntämättä voi aina vastakkaisen näkökulman edustaja (esim. säteilyhäirintä skeptikko) ylenkatsoa tutkimustulokset. Sen takia tutkimukset pitää suorittaa molempia näkökantoja huomioon ottaen.


    • Anonyymi

      `Tänään aamulla tuli telkkarista Kansan liike Yle1 klo 11.55, jossa tulevaisuuden tutkija sanoi, että sirut ovat tulevaisuudessa käytössä esim. verisuonitukoksia avaamassa.

    • Anonyymi

      SIRU-TROLLIT LIIKEKANNALLA, kun muut eivät päässeet tavoitteisiinsa.

    • Anonyymi

      Elektronisen häirinnän huomaa jos tuntee oman kehonsa. Kipu tulee kehon ulkopuolelta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe