Rasismi- ja/tai edes eurooppalainen terve rasismi ovat nykyään kuulemma totaalisesti OUT. Kaikki poikkeava hyväksytään ehdoitta. Näin ollen päätyin edes hetkeksi liittyä sokeiden suvakkien kerhoon, toivottaessani erityisen hyvää ja munarikasta juhannusta kaikkien teitin "aikuisvanhempien" naaraspuolisille jälkikasvuille, jotka seikkailevat täydessä festarihuumassa parasta-aikaa ja mahdollisesti ilman pikkareita siellä jossakin, missä arabitaustaisia "uusiosuomalsisia" vaeltelee häntä pystyssä ympäri festarialuetta, ja etsii poimittavaa, tai edes lohkaistavaa. On ilo olla kantasuomalainen "lapseton rasisti"...ja lukea näin jälkikäteen rikostilastoja elokuussa 2019, tai hieman sen jälkeen... Btw. Kuinka monet Suomi_mullah ristiäiset on luvassa 03/2020 - 04/2020? Samoihin aikoihin on uumoiltu myös tusinoittain raskauden keskeytyksiä. Miksi ihmeessä, - sillä; monikulttuurisuushan on suorastaan ylirummutettu rikkaus suomessa!
Onneksi olkoon - Ihqun festarikesän uudet monikultuurisuuden mukanaan tuomat isovanhemmat!
Anonyymi
1
70
Vastaukset 1
Kuhannussiivat!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4291771- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht421656- 44645
- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541