PS:n syrjintä on kansanpettureiden hommaa

Anonyymi

Kokoomus sanoo "Ei PS:n kanssa samaan hallitukseen", sitä mieltä ovat monet muutkin puolueet.

Ja vain sen vuoksi, että PS ei halua haittamaahanmuuttajien tulevan ja pilaavan rakasta maatamme !

Miettikää, jeille valta on annettava, turvallisuus on ykkösasia kaikessa.

Nytkin on sellinanen tilanne eräässä kaupungissa (tuskin on ainoa !), että pieniä koululaisia houkutellaan partasuupakolaisten osalta ansaan, pedofiilit sun muut yrittää saada lapsia heidän seuraan, jopa 8-vuotiaita !

Viranomaiset vitkastelevat. pitääkö ehtiä sattua jotain ?
Vanhemmat olkaapa tarkkoina lastenne kanssa !

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämähän on hyvä asia.
      Kun persut nousevat valtaan, niin kokkareet ovat itse tahtoneet jäädä ulos.
      Ja niin kaikki muutkin puolueet, paitsi KD.

      Kaikkien aikojen paras hallitus on nousemassa Suomessa.
      Nykyinen hallitus vielä hetken kituuttelee, kunnes paljastuvat.

      • Anonyymi

        sama meno punikeilla oli sotien jälkeen lottia ja suojeluskuntalaisia kohtaan


      • Kenen kanssa Persut menee hallitukseen? Kuka haluaa olla Persujen kanssa siellä? Vastenmielinen puolue, yksinkertaisilla iskulauseilla jotka eivät toimi käytännössä.

        On niin helppo hajoittaa jo valmista hyvin toimivaa. Tilalle riitaa ja tappelua. Näin toimii pikkuvauva, joka ei vielä ole oppinut sivistykseen. Persut.

        Persut olivat jo hallituksessa, hajoittivat ja hajosivat itsekin. Ihan surkeaa katsottavaa.

        En ikinä halua sitä enää Suomeen!!!


      • Suomeen ja koko maailmaan tulee Jeesuksen hallitus.
        Ennemmin kuin ehkä arvaammekaan...?


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Kenen kanssa Persut menee hallitukseen? Kuka haluaa olla Persujen kanssa siellä? Vastenmielinen puolue, yksinkertaisilla iskulauseilla jotka eivät toimi käytännössä.

        On niin helppo hajoittaa jo valmista hyvin toimivaa. Tilalle riitaa ja tappelua. Näin toimii pikkuvauva, joka ei vielä ole oppinut sivistykseen. Persut.

        Persut olivat jo hallituksessa, hajoittivat ja hajosivat itsekin. Ihan surkeaa katsottavaa.

        En ikinä halua sitä enää Suomeen!!!

        Sinä ootkin niitä maailman hulluuden perseen nuolijoita, ja ketä ovatkaan ne, jotka eivät siedä kuunnella totuutta !
        Onko siinä mielestäsi jotain väärää, kun PS vaatii laittamaan maamme asiat tärkeysjärjestykseen, kun just TE olette sotkeneet kaikki täysin järjettömään siansontaan, joka ei ikinä selviä teidän sotkijoiden avulla, se on päivänselvä juttu !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ootkin niitä maailman hulluuden perseen nuolijoita, ja ketä ovatkaan ne, jotka eivät siedä kuunnella totuutta !
        Onko siinä mielestäsi jotain väärää, kun PS vaatii laittamaan maamme asiat tärkeysjärjestykseen, kun just TE olette sotkeneet kaikki täysin järjettömään siansontaan, joka ei ikinä selviä teidän sotkijoiden avulla, se on päivänselvä juttu !

        Maailma on muuttunut. Vanhat keinot eivät toimi enää. Rajojen sulkeminen, usko että pieni maa voi selvitä yksin on harhaa. Ihmiskunta voi selvitä vain yhteistyöllä. Tässä pitää kyetä ajatella koko maapalloa. Edes kaupaa ei voi tehdä ilman yhteistyötä, ilman tulleja. On taaksepäin menoa, jos jokainen maa sulkeutuu itseensä. Vai kykenemällä tekemään päätöksiä koko maapalloa koskien voimme menestyä.

        On lapsellista ja harhaista pistää pää pensaaseen ja kuvitella olevansa suojassa. Se aika meni jo. Sinne ei enää pääse pakoon.

        On surkean tyhmää ajatella, että suomalaiset selviytyvät yksin. Vähenevä väestömme taantuu ja joudumme yhä pahempaan kierteeseen. Jos emme ala tehdä yhtäkkiä lapsia niin, että väestömme elpyy, olemme muutamassa kymmenessä vúodessa joka tapauksessa lirissä.

        On siis kaksi vaihtoehtoa. Päästää maahan uusia ihmisiä muualta tai tehdä niitä itse. Muuten olemme kohta yksin ISOSSA tyhjässä maassa kuin POHOIS KOREA!


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Kenen kanssa Persut menee hallitukseen? Kuka haluaa olla Persujen kanssa siellä? Vastenmielinen puolue, yksinkertaisilla iskulauseilla jotka eivät toimi käytännössä.

        On niin helppo hajoittaa jo valmista hyvin toimivaa. Tilalle riitaa ja tappelua. Näin toimii pikkuvauva, joka ei vielä ole oppinut sivistykseen. Persut.

        Persut olivat jo hallituksessa, hajoittivat ja hajosivat itsekin. Ihan surkeaa katsottavaa.

        En ikinä halua sitä enää Suomeen!!!

        orpohan sinne oli jo kertaalleen menossa persujen kanssa.
        mutta lopullinen kokoonpanohan nähdään sitten aikanaan.
        kristilliset lähtee varmaan mielellään,räsäsellä sen verran isänmaallisia ajatuksia.miks ei keskustakin.


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Maailma on muuttunut. Vanhat keinot eivät toimi enää. Rajojen sulkeminen, usko että pieni maa voi selvitä yksin on harhaa. Ihmiskunta voi selvitä vain yhteistyöllä. Tässä pitää kyetä ajatella koko maapalloa. Edes kaupaa ei voi tehdä ilman yhteistyötä, ilman tulleja. On taaksepäin menoa, jos jokainen maa sulkeutuu itseensä. Vai kykenemällä tekemään päätöksiä koko maapalloa koskien voimme menestyä.

        On lapsellista ja harhaista pistää pää pensaaseen ja kuvitella olevansa suojassa. Se aika meni jo. Sinne ei enää pääse pakoon.

        On surkean tyhmää ajatella, että suomalaiset selviytyvät yksin. Vähenevä väestömme taantuu ja joudumme yhä pahempaan kierteeseen. Jos emme ala tehdä yhtäkkiä lapsia niin, että väestömme elpyy, olemme muutamassa kymmenessä vúodessa joka tapauksessa lirissä.

        On siis kaksi vaihtoehtoa. Päästää maahan uusia ihmisiä muualta tai tehdä niitä itse. Muuten olemme kohta yksin ISOSSA tyhjässä maassa kuin POHOIS KOREA!

        paremminahn meillä menee kun emme rahoita turhaa haittamaahanmuuttoa ja pahenna kehtiysavulla ilmastopoliittisia ongelmia,katsomme oman etumme ensin itsenäisenä valtiona,hyvin näkyy pyyhkivän ukrainallakin.
        väestö taantuu kun sumeen tuodaan uku ja kirjoitustaidotonta porukkaa joka osaa kuitenkin tehdä putkipommeja ja harrastaa väkivaltaa,polttaa autoja kuten ruotsissa.


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Suomeen ja koko maailmaan tulee Jeesuksen hallitus.
        Ennemmin kuin ehkä arvaammekaan...?

        Uskoisin kuitenkin kaikkituhoavan ydinjumalan saapuvan ennen Jeesusta. Ja sittenkin se saattaa olla vain jeesustelija..


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Maailma on muuttunut. Vanhat keinot eivät toimi enää. Rajojen sulkeminen, usko että pieni maa voi selvitä yksin on harhaa. Ihmiskunta voi selvitä vain yhteistyöllä. Tässä pitää kyetä ajatella koko maapalloa. Edes kaupaa ei voi tehdä ilman yhteistyötä, ilman tulleja. On taaksepäin menoa, jos jokainen maa sulkeutuu itseensä. Vai kykenemällä tekemään päätöksiä koko maapalloa koskien voimme menestyä.

        On lapsellista ja harhaista pistää pää pensaaseen ja kuvitella olevansa suojassa. Se aika meni jo. Sinne ei enää pääse pakoon.

        On surkean tyhmää ajatella, että suomalaiset selviytyvät yksin. Vähenevä väestömme taantuu ja joudumme yhä pahempaan kierteeseen. Jos emme ala tehdä yhtäkkiä lapsia niin, että väestömme elpyy, olemme muutamassa kymmenessä vúodessa joka tapauksessa lirissä.

        On siis kaksi vaihtoehtoa. Päästää maahan uusia ihmisiä muualta tai tehdä niitä itse. Muuten olemme kohta yksin ISOSSA tyhjässä maassa kuin POHOIS KOREA!

        Ihmiskunnan selviämistä ei mitenkään paranna ongelmia yhdistämällä... Kenties kansainvälinen älykköpiiri voisi saada jotain aikaan. Sivistymättömien ihmisten rahtaus suomeen ei ole mikään ratkaisu, vaan ongelman paisutus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        paremminahn meillä menee kun emme rahoita turhaa haittamaahanmuuttoa ja pahenna kehtiysavulla ilmastopoliittisia ongelmia,katsomme oman etumme ensin itsenäisenä valtiona,hyvin näkyy pyyhkivän ukrainallakin.
        väestö taantuu kun sumeen tuodaan uku ja kirjoitustaidotonta porukkaa joka osaa kuitenkin tehdä putkipommeja ja harrastaa väkivaltaa,polttaa autoja kuten ruotsissa.

        Näissä maissa jotka ottaneet paljon maahanmuuttajia ei huonosti mene. Saksa ja Ruotsi. Saksan ongelmat lähinnä autoskandaaleja ja Ruotsi pärjää hyvin kaikilla sektoreilla. Kun muistaa suomalaiset siirtolaiset 1970-luvulla Göteborossa ja Tukholmassa, tietää, että nämäkin ongelmat menevät aikanaan ohi. Ruotsi pärjää paremmin kuin Suomi.

        Suomi näivettyy ja kohta maassa asuu vain vanhoja eläkeläisiä, Muuta patriootti, joka yhä jaksaa jankuttaa "rajat kiinni politiikkaa". Mitä me teemme tyhjällä ISOLLA maalla? Kaikki suomalaiset kohta iäkkäät ihmiset mahtuvat pienelle "lokkikivelle" Uudellemaalle.

        Ne jotka uskaltavat ja osaavat yrittää muuttavat pois, koska siellä ne asiakkaat ovat. Maa taantuu "Hakkaraisten tasolle". Meistä tulee yhä tyhmempiä. Nettti vie viimeisetkin älynrippeet.

        Kun ihmiset muuttavat Helsinkiin (20 000 joka vuosi), tyhjenee Suomi kuin Pajatso eturessuun.

        Siinä on suurin Suomen ongelma, ei maahan muutto!! Ihmisten mukana loppuu kaikkialta Suomesta koulut, kaupat ja yritykset. Talot muuttuvat arvottomiksi jne jne...

        Siinä teillä ongelma!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiskunnan selviämistä ei mitenkään paranna ongelmia yhdistämällä... Kenties kansainvälinen älykköpiiri voisi saada jotain aikaan. Sivistymättömien ihmisten rahtaus suomeen ei ole mikään ratkaisu, vaan ongelman paisutus.

        lakkaavat tulemasta heti kun elatusrahaa ei makseta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiskunnan selviämistä ei mitenkään paranna ongelmia yhdistämällä... Kenties kansainvälinen älykköpiiri voisi saada jotain aikaan. Sivistymättömien ihmisten rahtaus suomeen ei ole mikään ratkaisu, vaan ongelman paisutus.

        Minä epäilen, että se sivistymättömyys on juuri sitä, että luulee oman rotunsa olevan sivistyneempi. Tässä muukalaisten vihassa on kyse siitä samasta, joka vallitsi Suomessa nakkikioskitappeluina naapuripitäjässä. Tai jalkapallofanien tappeluina. En kutsuisi tätä sivistykseksi.

        Jos uskoo netissä tapahtuvaan maahanmuuttokeskusteluun ja keskustelupalstojen sisältöön, erkanee todella kauas sivistyksestä.

        Ei ole mikään sääntö, että mitä harvaan asutumpi maa (Suomi on erämää jos ajat autolla sitä ympäri) toimisi jotenkin paremmin. Me mahtuisimme hyvin asumaan Etelä-Suomen lääniin. Voisimme vaikka myydä maata toisille kansoille jos haluamme. Maailma kaupungistuu, sille ei näytä voivan mitään.

        Ihmiskunnan väkimäärään voidaan vaikuttaa helposti jos halutaan. Se maksaa myös uskomattoman vähän. Mutta ihmiset eivät sitä halua järjestää. Jos annamme ilmaisen ehkäisyn koko maapallolle, laskee väkimäärä nopeasti Nopeasti tarkoittaa noion 50-100 vuotta, joka on maapallon iässä pikkuriikkinen.

        Ihmiset kuitenkin haluavat valmistaa aseita (jotta rajat voidaan sulkea ja olla vihamielisiä toisiamme kohtaa), tämän hinta on 1000 kertainen verrattuna siihen, että pidämme väestön hallituissa rajoissa.

        Ihminen ei ole sivistynyt.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Persuhan se on. Kuvitteletko niiden ymmärtävän sitä ettei yksi puolue saa Suomessa hallitusta aikaan ilman muita puolueita? Siihen vaadittaisiin yli 50 % äänistä eduskuntavaaleissa, eikä kai edes persuissa ole niin taulapäistä jäsentä joka siihen uskoisi.


    • Anonyymi

      Jos minä saisin päättää niin maksettaisiin persuille kouraan menoliput Siperiaan

      • Anonyymi

        Halvemmaksi tulee, kun sinä alat taputtaa itseäsi sinne Siperiaan, jatka vielä siitäkin pitemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvemmaksi tulee, kun sinä alat taputtaa itseäsi sinne Siperiaan, jatka vielä siitäkin pitemmälle.

        kehitysmaat hänelle parempi osoite,saa työskennellä lämpimässä rakentamassa unelmaa mitä uralin takana


    • Itsepäisyyspäivänä 6.12. 2018 isäm maaliset persu natsit huusi tätä kansanpetturia kurkku suorana hakaristiliput liehuen ja Hallaahokin oli kansanpetturi. Laillinen esivalta otti hakaristiliput pois natseilta kuin tikkarin tenavalta. isäm maaliset persu natsi öyhöt, nuo äitin pikku kakkapyllyt... Heh.

      • Anonyymi

        kannattaa muistaa se tosiasia että suomessa on edelleen laillista kantaa natsilippuja.
        kannattaa myös muistaa mikä porukka siellä aiheutti välikohtauksia,taisi olla niitä vasemmiston anarkomarkoja,jotain kumisilmiä


    • Anonyymi

      Pidetään sitten huolta että olemme niin suuria ettemme tarvi kokoomusta. 51% riittänee.

    • Anonyymi

      Oppositiossa persut on vielä suhteellisen yhtenäisenä ryhmänä, vaikkakin aina välillä Halla-aho joutuu toppuuttelemaan innokaimpia "farmijoukkueidensa" pelaajia.
      Jos persut jotenkin pääsisi hallitukseen muiden oikeistopuolueiden kanssa, niin persut hajoaisi uudestaan. Ministerinsalkun saaneet persut loikkaisivat jälleen kerran omiin ryhmiinsä, sillä kukapa ministeri haluaisi selitellä ulkomailla liikkuessaan persujen farmijoukkueiden toimia. Ei kukaan sillä se olisi naurettavaa ja ihmisarvoa alentavaa.

      Persujen kannatus on kuin venäläinen ruplan raha. Mitä sillä tekee vaikka sitä olisi miljuuna pankkitilillä?

    • Anonyymi

      Täällä palstalla on näitä örveltäjiä jotka vielä joutuvat nielemään kielensä , kun Suomen suurin suosituin puolue on vallassa.

    • Anonyymi

      Nuin ne naiset kiusaa, kun on eri mieltä niin ei olla kavereita.

    • Anonyymi

      Miten niin muka syrjitään persuja? Itse persut syrjii ja haukkuu muita. Halla-aho kävi hallitusneuvottelut siinä missä muutkin, mutta Halla-aho tajusi, että kannatus laskisi ja puolue hajoaisi, jos menisivät hallitukseen. Taitaa olla niin, että jo alunperinkin Halla-aho päätti olla menemättä hallitukseen. Ei persuista ole vastuunkantajiksi.

    • Anonyymi

      Eikai se persujen este ole maahanmuutto vaan loputon populistinen kohkaaminen ja poliittinen epärehellisyys. Kuka uskaltaa lähteä mukaan kun varmasti tulee selkäpuukosta? Sen sai sipilä kokea.
      Ei persut edes itse luota persupuolueseen. Ennen kannattaa tehdä hallitus perähikiän päiväkodista kuin valepersuista.

      • Anonyymi

        Sipilähän ei syyttä saanyt puukkoa selkään, vaan hyvinkin ansaitusti. Sipilä on kaikkien aikojen suurin politiikkohuijari. Hänestä odotettiin lähimmäisenrakasta, ihmisestä välittävää johtajaa. Paljastuikin, että hän oli pahin riistäjä, hyvävelikerhon arvostettu jäsen.

        Muistakaa faktat.


    • Anonyymi

      Kyl se mieli muuttuu muilta puolueilta. Kun Ps seuraavissa vaaleissa saa kunnon voittojytkyn,moni puolue haluaa mukaan.
      Unohtavat nykyisen uhittelun.
      Valta on sellaista.

    • Anonyymi

      Persut itse ovat maanpettureita. Viides kolonna! Venäjämielisiä. Juuri eilen joku persu eduskunnassa esitti, että Suomen pitäisi erota kaikista kansainvälisistä sopimuksista! Moskovassa myhäillään tyytyväisinä ja kuola valuen! Viides kolonna toimii kuten Kreml haluaa! Ohisalo pariin kertaan mainitsi pitkän rajamme Venäjän kanssa mutta ei mennyt persuille jakeluun!

    • Anonyymi

      Kokoomus voisi painua perseeseen. Eivät he eivätkä muutkaan POPULISTIpuolueet uskaltaneet saapua edes äänestämään tärkeistä asioista työpaikalleen!

      Se kyllä muistetaan!

    • Anonyymi

      Nooh, politikassa kaupataan inhimillisyydestä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe