US-presidentinvaaleihin sekaantuminen tapahtuikin Ukrainasta - Trump ja Putin syyttömiä!?

---
30.9. 9:17

Tähän on nyt liitettävä poikkeavan pitkä ote toisesta HS-jutusta: " ... hän pitää yhä kiinni republikaanien salaliittoteoriasta, jonka mukaan Yhdysvaltain vaalihakkeroinnin takana ei ollutkaan Venäjä eikä sen presidentti Vladimir Putin. Tämän teorian mukaan asialla olivat ukrainalaiset demokraattien liittolaiset, jotka lavastivat Venäjän syylliseksi mustamaalatakseen Trumpia ja saadakseen Hillary Clintonin Yhdysvaltain presidentiksi. ... " [ ~ https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006253559.html - ]

Herää kysymys millaiseen ajojahtiin US-presidentti Donald Trump onkaan joutunut, ilman edelleenkään selkeitä näyttöjä/ todisteita syyllisyydestä, jossa väitetään Venäjän, Venäjän presidentti Vladimir Putinin ja itsensä Trumpin sekaantuneen ja junailleen vahvasti edelliset US-presidentinvaalit, joista Trump tuli valituksi toiseksi suurimmalla äänimäärällä.

Entä, jos Trump ja hänen kabinettinsa kykenee todistamaan tuon alun HS-otteen todeksi asiatodistein ja vankoin näytöin? Miten asenne USA' ssa muuttuu, jos kaikki tuo ajojahti - tai noitavaino, joksi Trump itse tuota ahdistelua kutsuu - osoittautuu vääräksi ja senkin myötä on koetettu kätkeä tuo otteen sisältö piiloon - pois kansalta ja medialta. Miten media suhtautuisi, jos vene kääntyy näin rajusti? Kuinka tiukasti media on ollut mukana tässä Trumpin "noitavainossa"? Tieten vai sensaatiota hakeakseen?

Pitäisikö nyt liittovaltion erikoistutkija Robert Mueller kutsua uudestaan remmiin ja antaa hänelle selkeä tutkimuskohde: "Ukraina". Onnistuisko tämä käänne? Ketkä sitä vastustaisivat? Demokraatit? Entä, jos kuitenkin tuo Trumpin haave "todellisuudesta/ todellisuudesta onkin väärä ja vieläpä niin, että hän tietää tuon vääryyden jo nyt - ja varmasti.


...
6237

9

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Entä, jos Trump ja hänen kabinettinsa kykenee todistamaan tuon alun HS-otteen todeksi asiatodistein ja vankoin näytöin? Miten asenne USA' ssa muuttuu, "

      En usko että mikään muuttuisi, illuminaatti media jatkaisi trumpin vainoamista ja mollaamista kuten tähänkin saakka. Trump on tunnetusti superrikas, joten hän ei ole illuminaatin lahjottavissa kuten aiemmat USA.n presidentit.

      Lahjuksista kieltäytyminen on todellinen syy vainolle ja trump harjoittaa omaa demokraattista politiikkaansa eikä ota neuvoja vastaan illuminaatti eliitiltä jotka koittavat vain lietsoa kolmatta maailmansotaa alkamaan, ja joka luultavasti olisi jo alkanut jos hillary clinton olisi voittanut presidentinvaalit.

      • Anonyymi

        Ottaen huomioon ettei Trump ole paljastanut verotietojaan on hankala edes tietää onko hän todellakin "superrikas", tai siis, eihän parin väitetyn miljardin omistava sellainen ole.

        Superrikkaiden joukkoon vaaditaan kymmenien miljardien omaisuus.

        Trump väitti jo 80 luvulla olevansa hyvin rikas, kun jälkikäteen on opittu että omaisuutta oli vain pari miljoonaa. Tällä hetkellä hänellä, kenties, on omaisuutta muutaman miljardin edestä, mutta paljonko on sen lisäksi velkaa, ja keneltä?

        Jotain hyvin outoa hänen omaisuusjärjestelyissään täytyy olla koska ei ole verotietoja halukas julkaisemaan vaikka itse niin lupasi ennen vaaleja useamman kerran; asia muuten on ensimmäinen kerta Amerikan Ihmevaltojen historiassa kun Presidentti näin tekee.

        Ja mitä tulee eliittiin, mitenkäs selität vaikka sen että Trump osasi alkaa rakentamaan hotellia joitain vuosia ennen Presidentinvaaleja juuri Valkoisen Talon viereen?

        Eihän se voi mitenkään tarkoittaa että Eliittipiireissä oli Presidenttiys jo sovittua?

        Trump ei ole mikään kansan mies; kansanmies ei ota kansalta terveydenhuoltoa ja koulutusta antaakseen miljardööreille triljoonien veroalennuksen. Saa olla todella typerä jos muuta uskoo.

        Mutta hei, kaikkihan on Demokraattien, Clintonien ja Soroksen valeita; kuten 9/11, eikös niin?


      • Anonyymi

        "eikä ota neuvoja vastaan illuminaatti eliitiltä jotka koittavat vain lietsoa kolmatta maailmansotaa alkamaan, ja joka luultavasti olisi jo alkanut jos hillary clinton olisi voittanut presidentinvaalit."

        Ja Amerikan Ihmevallat ei tällä hetkellä ole koittamassa lavastaa Iranin sotaa alkavaksi, eihän toki?

        Trump tarvitsee sodan pysyäkseen presidenttinä.

        Lisäksi kenties saamme uuden 9/11 spektaakkelin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaen huomioon ettei Trump ole paljastanut verotietojaan on hankala edes tietää onko hän todellakin "superrikas", tai siis, eihän parin väitetyn miljardin omistava sellainen ole.

        Superrikkaiden joukkoon vaaditaan kymmenien miljardien omaisuus.

        Trump väitti jo 80 luvulla olevansa hyvin rikas, kun jälkikäteen on opittu että omaisuutta oli vain pari miljoonaa. Tällä hetkellä hänellä, kenties, on omaisuutta muutaman miljardin edestä, mutta paljonko on sen lisäksi velkaa, ja keneltä?

        Jotain hyvin outoa hänen omaisuusjärjestelyissään täytyy olla koska ei ole verotietoja halukas julkaisemaan vaikka itse niin lupasi ennen vaaleja useamman kerran; asia muuten on ensimmäinen kerta Amerikan Ihmevaltojen historiassa kun Presidentti näin tekee.

        Ja mitä tulee eliittiin, mitenkäs selität vaikka sen että Trump osasi alkaa rakentamaan hotellia joitain vuosia ennen Presidentinvaaleja juuri Valkoisen Talon viereen?

        Eihän se voi mitenkään tarkoittaa että Eliittipiireissä oli Presidenttiys jo sovittua?

        Trump ei ole mikään kansan mies; kansanmies ei ota kansalta terveydenhuoltoa ja koulutusta antaakseen miljardööreille triljoonien veroalennuksen. Saa olla todella typerä jos muuta uskoo.

        Mutta hei, kaikkihan on Demokraattien, Clintonien ja Soroksen valeita; kuten 9/11, eikös niin?

        Onko tämä Ukraina-kytkös myös salaliittoteorian alainen ...? Trump näyttää siihen vahvasti kuitenkin tarttuneen!


    • Anonyymi

      Vuosi sitten - Trump avasi käsirautansa – Helsingin hengessä

      Aiemmin sanottu ”mahdoton” tuli mahdolliseksi. Trump on ollut kultaisessa häkissä [0 – paljolti amerikkalaisten sotahaukkojen toimesta. Toiseksi suurimmalla äänimäärällä valittu US presidentti Donald Trump kaivoi taskustaan käsirautojensa avaimet ja jatkoi nyt myös vaalilupaustensa toteuttamista – suhteiden parantamista sen toisen ydinasesuurvallan – Venäjän kanssa. Tästä hyötyy koko muu maailma ja kiinalaisetkin hymyilevät … käsikirjoitus etenee.

      Trump tapasi sielunheimolaisensa - hiosteessa, eikä vain helteen – vaan lännenmiehen median luomassa puristuksessa. Oli pakko toistaa kymmeniä kertoja todisteeton väite Venäjän ja Kremlin osallisuudesta US-presidentinvaaleihin, joissa tosiaan eniten ääniä saanut ei voittanut avaimia Valkoiseen taloon. Hillary Clinton hävisi suurimmalla äänimäärällä – tämä on sitä amerikkalaista demokratiaa.

      USA' ssa on väkevän voimakkaita valtakeskittymiä eli superlobbareita, jotka haluavat estää Trumpin etenemisen ”maailmanrauhasuunnitelmissaan” - nimittäin rauha on amerikkalaisen sotateollisuuden pahin uhka.

      Asetehtaat ja maailman suurimman asekauppiaan Yhdysvaltojen sotabusiness on biljoonien liiketoimintaa [1, ja sitä ei saa estää, eikä häiritä. Trump on pidettävä käsiraudoissa – nyt vain kävi niin, että avaimet rautoihin jäivät Trumpin omaan taskuun.

      I
      Lännenmiehen median kestosuosikki on Venäjän sekaantumisväitteet US-presidentinvaaleihin – ilman päteviä todisteita (missä serveri)
      ~ https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005759523.html -

      HS-otsikolla: Putin antoi haastattelun vain Trumpin äänitorvena toimivalle Fox-kanavalle ja vihjasi, että venäläiset sekaantuivat USA:n vaaleihin – ”Mutta kaikkihan ne ovat tosiasioita”

      Allekirjoittaneen kommentti ylläolevaan linkkikirjoitukseen:

      Lännenmiehen vastakkainasettelua mielellään korostava media koetti tässä hiostaa Putinia, joka tietysti on vapaan sanan periaatteella aivan ok.

      • Anonyymi

        "Toiseksi suurimmalla äänimäärällä valittu US presidentti Donald Trump"

        Oliko sulla lisää näitä valeita? Vai uskoitko vain Trumpin vaihtoehtoiseen totuuteen?

        Trump 2016 hiukan alle 63 miljonaa ääntä (Clinton vajaa 66 miljoonaa ääntä)
        Obama 2012 hiukan vajaa 66 miljoonaa ääntä
        Obama 2008 69 ja puoli miljoonaa ääntä

        Obama valittiin siis kahdesti enemmällä äänimäärällä, aiempina vuosina ei noin suuriin lukemiin päästy koska väkimäärä valtiossa oli alempi. Olisi mielenkiintoista suhteuttaa lukuja äänestysoikeutettuihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toiseksi suurimmalla äänimäärällä valittu US presidentti Donald Trump"

        Oliko sulla lisää näitä valeita? Vai uskoitko vain Trumpin vaihtoehtoiseen totuuteen?

        Trump 2016 hiukan alle 63 miljonaa ääntä (Clinton vajaa 66 miljoonaa ääntä)
        Obama 2012 hiukan vajaa 66 miljoonaa ääntä
        Obama 2008 69 ja puoli miljoonaa ääntä

        Obama valittiin siis kahdesti enemmällä äänimäärällä, aiempina vuosina ei noin suuriin lukemiin päästy koska väkimäärä valtiossa oli alempi. Olisi mielenkiintoista suhteuttaa lukuja äänestysoikeutettuihin.

        Eikö Trump valiintunutkaan US-presidentiksi toiseksi suurimmalla äänimäärällä? (!)


    • Anonyymi

      Trollin synkkää yksinpuhelua itsensä kanssa. Peräkämmarissako käy aika pitkäksi?

    • Entä tämän kytköstymismahdollisuus Ukraina-caseen?

      Yle:
      "NYT: Trump painosti puhelimessa Australian pääministeriä auttamaan Muellerin raportin tutkimuksissa

      Australian hallitus vahvistaa, että maan pääministeri lupasi auttaa Trumpia.

      Donald Trump1.10.2019 klo 00.24 - päivitetty 1.10.2019 klo 06.02 ... "

      ~ https://yle.fi/uutiset/3-10998233 -
      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe