Minäkin juhlin Brexittiä !

Nyt Loppuu Persuilut ja kaikki sonta mitä ne on työntäneet.
Ensi vaaleihin! Ettekä Käännä takkia sitten... Tämä muistetaan.

Minäkin haluan nähdä sen Brexit Taivaan ja siirtymä-aika heillä
on 2020 loppuun... Eli 2023 pitäisi olla ennen vaaleja varma tieto
Brexitistä ja Euroopan unionin vaikutuksesta talouteen.

Nyt Te näette oikeasi mitä porukkaa persut oli. Ryssän Trollit
myös joutuvat tyytymään, kuin Lento-onnettomutteen.
Vähä-älyinen häipyy vähä-äänisesti tältä palstalta.

3

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisi ottaa käyttöön kasvojentunnistus kamerat Britanniassa.
      Millaista olisi elää kommunistisessa suomessa jos Kela ja kytät
      ja pienet nilkit voisivat kytätä teitä yötä päivää ja aiheuttaa
      kenelle tahansa pahaa kenelle tahtovat. Te olisitte eläimiä.
      Tämä on todellisuutta jo 5 vuodessa.

      Teillä ei olisi mitään suojaa poliittista sosialistista/kommunistista
      eliittiä vastaan ja he loisivat järjestelmän missä ihmisen elämä
      sidotaan poliittiseen järjestelmään. Esim Veroilla ja kuluilla.
      Asun ulkomailla ja olen suojassa ja omavarainen. Monenko lapsi
      olisi huostaanotettu silloin esim?

      Euroopan lainsäädäntö on kattavampi ja takaa yksilönoikeudet.

      • Anonyymi

        Kenelle? Tavallisella kansalaisella ei ole enää mitään valtaa,koska vallankaapparit ovat vieneet demokratian oikeuslaitoksen ja poliisi jahtaa EU-lakien toteuttamista .Nyt kansa on täysin kyykytetty eikä voi tehdä enää mitään itsensä hyväksi. EU-diktatuuri estää jopa työnteon niiltä jotka sitä haluaisivat. Tukiaiset ovat tähän johtaneet. Vain tukiaisten saajat ja kerjääjät ovat tyytyväisiä siihen että voivat näin rosvota ihmisilötä työn ja toimeentulon.Pörssirosvot voivat leveästi eikä heidän tarvi enää ajatella muuta kuin rahojensa sijoittamista typeriin projekteihin joita valtapuolueet ylläpitävät EKPn biljoonilla jotka on ryöstetty kansalta joka joutuu ottamaan tämän vuoksi velkaa tolkuttomasti.


    • Jaahas tasakaton tallaaja on kaljahuuruista taas pikkasen toipunut, ja samaa sontaa taas suoltaa, voi voi kun rantaruotsalainen on huolissaan Briteistä ja heidän pärjäämisestään, Heitin tämän sen takia , ettei eu-pösilön alias melonin tarvi pelkästään itselleen kirjoitella. Älä menetä epätoivoasi ja voimia Brittien huolten kantoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe