Nyt Loppuu Persuilut ja kaikki sonta mitä ne on työntäneet.
Ensi vaaleihin! Ettekä Käännä takkia sitten... Tämä muistetaan.
Minäkin haluan nähdä sen Brexit Taivaan ja siirtymä-aika heillä
on 2020 loppuun... Eli 2023 pitäisi olla ennen vaaleja varma tieto
Brexitistä ja Euroopan unionin vaikutuksesta talouteen.
Nyt Te näette oikeasi mitä porukkaa persut oli. Ryssän Trollit
myös joutuvat tyytymään, kuin Lento-onnettomutteen.
Vähä-älyinen häipyy vähä-äänisesti tältä palstalta.
Minäkin juhlin Brexittiä !
3
83
Vastaukset
Poliisi ottaa käyttöön kasvojentunnistus kamerat Britanniassa.
Millaista olisi elää kommunistisessa suomessa jos Kela ja kytät
ja pienet nilkit voisivat kytätä teitä yötä päivää ja aiheuttaa
kenelle tahansa pahaa kenelle tahtovat. Te olisitte eläimiä.
Tämä on todellisuutta jo 5 vuodessa.
Teillä ei olisi mitään suojaa poliittista sosialistista/kommunistista
eliittiä vastaan ja he loisivat järjestelmän missä ihmisen elämä
sidotaan poliittiseen järjestelmään. Esim Veroilla ja kuluilla.
Asun ulkomailla ja olen suojassa ja omavarainen. Monenko lapsi
olisi huostaanotettu silloin esim?
Euroopan lainsäädäntö on kattavampi ja takaa yksilönoikeudet.- Anonyymi
Kenelle? Tavallisella kansalaisella ei ole enää mitään valtaa,koska vallankaapparit ovat vieneet demokratian oikeuslaitoksen ja poliisi jahtaa EU-lakien toteuttamista .Nyt kansa on täysin kyykytetty eikä voi tehdä enää mitään itsensä hyväksi. EU-diktatuuri estää jopa työnteon niiltä jotka sitä haluaisivat. Tukiaiset ovat tähän johtaneet. Vain tukiaisten saajat ja kerjääjät ovat tyytyväisiä siihen että voivat näin rosvota ihmisilötä työn ja toimeentulon.Pörssirosvot voivat leveästi eikä heidän tarvi enää ajatella muuta kuin rahojensa sijoittamista typeriin projekteihin joita valtapuolueet ylläpitävät EKPn biljoonilla jotka on ryöstetty kansalta joka joutuu ottamaan tämän vuoksi velkaa tolkuttomasti.
Jaahas tasakaton tallaaja on kaljahuuruista taas pikkasen toipunut, ja samaa sontaa taas suoltaa, voi voi kun rantaruotsalainen on huolissaan Briteistä ja heidän pärjäämisestään, Heitin tämän sen takia , ettei eu-pösilön alias melonin tarvi pelkästään itselleen kirjoitella. Älä menetä epätoivoasi ja voimia Brittien huolten kantoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644