Päivä Roswellin jälkeen

Anonyymi

Philip J. Corso/William J. Birnes: Päivä Roswellin jälkeen on nyt luettu.
Hämmentävä kirja, joka sekä vakuuttaa että nostaa samalla epäilyksiä.



Jos kirjan sisältö pitää pääosin paikkansa Maan ulkopuoliset oliot/alienit ovat vierailleet täällä ja tekevät sitä edelleen.

Roswellin maahansyöksystä talteen otettua tekniikkaa on kirjan mukaan sovellettu ja otettu käyttöön ja ihmiskunta kykenee jopa puolustautumaan muualta tulevia mahdollisesti vihamielisten tahojen invaasioyrityksiä vastaan.
Corso väittää kirjaassaan olleensa tuon tekniikka-kopioinnin yksi osatekijä jakaessaan Roswellin haaksirikkohylyn materiaali-/tekniikkatietämystä yhdysvaltalaisille yrityksille näiden tuotekehittelyyn.

249

3710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Täältä löytyy melko paljon suomenkielistä taustatietoa, kuka Philip J. Corso oli. Siellä on mm. suomennettuja haastatteluja:

        www.uudenajansarastus.fi


    • Anonyymi

      Todistettavasti Corso on se joka sanoo olevansa ja ollut niissä vakansseissa joissa sanoo olleensa ja Corson tarinaa tukee monien monien muiden kertomukset ja todistukset. Vahvoja lausuntoja on annettu kirjan puolesta kun Kanadan entinen puolustusministeri kertoo kuulleensa USA:n ilmavoimien korkealta taholta kirjan olevan täysin totta. Hyvin vaikeaa tuota on debunkata vaikka nuo "kalibrointimiehet" ovat takuulla yrittäneet.

    • Anonyymi

      Kuten eräs kirjan arvioinut jenkki oli todennut, tämä on Raamatun kirjoittamisen jälkeen tärkein koskaan kirjoitettu kirja. Jokaisen pitäisi ehdottomasti lukea se, ja muodostaa oma mielipiteensä vasta kirjan luettuaan.

      • Anonyymi

        Kykenen muodostamaan mielipiteeni lukemattakin. Ufoja ei ole. Perustan toteamukseni sille että en ennenkään ole lukenut ufokirjoja ja en ole tutustunut yhteenkään tapaukseen.
        Kerran minulle koetti joku kertoa ufoista, mutta laitoin kädet korville ja pidin "la-la-la-la" ääntä niin kauan silmät kiinni että hän lopetti. Näin olen tieteen avulla todistanut asianlaidan.

        Eino Franciscus Sceptimus, Tottesund


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kykenen muodostamaan mielipiteeni lukemattakin. Ufoja ei ole. Perustan toteamukseni sille että en ennenkään ole lukenut ufokirjoja ja en ole tutustunut yhteenkään tapaukseen.
        Kerran minulle koetti joku kertoa ufoista, mutta laitoin kädet korville ja pidin "la-la-la-la" ääntä niin kauan silmät kiinni että hän lopetti. Näin olen tieteen avulla todistanut asianlaidan.

        Eino Franciscus Sceptimus, Tottesund

        Onpa kiintoisaa. Haluaisin tulemaan mittamaan sinun ei-lukemista uudella herpaantumaattorilla. Olen suorittanut useita testeja aiemmin. Osa onnistunut, osa ei. Kerran tämä Iot-laite otti yhteyttä hornetin ohjusjärjestelmään, mikä tulkitsi tutkittavan olevan sorsa ja ampui sen.


      • Anonyymi

        Olen lukenut ja hyväksi havainnut.
        Ei muuta kuin kipikipi kirjastoon. Niitä on muitakin mielenkiintoisia kirjoja eim. SISÄPIIRI
        maagikko


    • Anonyymi

      Tuo on todella mielenkiintoinen kirja. Luin. Kaupat on nykyään täynnä toinen toistaan turhempia kirjoja. Tuo ei ole sellainen.

      • Anonyymi

        Tilasin kirjan lomalukemiseksi mukaa ja matkaan. Kiitos suosituksista!


    • Anonyymi

      Kirjan suomennos on kyllä melkoisen kökköä ja se näkyy.
      Sanoman voi kiteyttää siihen, että Roswellin kaupungin lähelle New Mexicoon putosi vuonna 1947 siiven muotoinen lentävä objekti, jonka sisällä oli useita ei-maanpäällistä alkuperää olevia "olioita", joiden Corso arvelee olleen mahdollisesti robotteja.

      Yksi näistä oli elossa maahansyöksyn jälkeen, mutta sekin ammuttiin paikalla olleiden sotilaiden toimesta.

      Vähän myöhemmin Corso näki armeijan hallissa yhden "ruumiin", joka oli lasiarkussa sinisessä nesteessä.

      Vuosien päästä Corso määrättiin Pentagoniin tutkimaan kyseistä tapausta ja toimimaan koordinaattorina yhdysvaltalaisten yritysten suuntaan maahansyöksyneen aluksen teknologian "uudelleenmallintamiseksi" tuotantoon.

      Maan ulkopuolisen elämän vierailuihin ja näyttäytymiseen Maan asukkaille saa uskoa ken tahtoo, mutta itse en perusskeptisenä luonteena siihen vielä tuon kirjan evästyksillä kykene.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä että et ole kirjaa perusskeptisenä luonteenaollenkaan lukenut etkä nähnyt, vaan olet lukaissut pätkän jostakin englannin kielisestä kirjamainoksesta kääntäen sen lukemasi pätkän kökköisästi suomen kielelle ihan itse ja päätit noilla eväillä tulla tälle palstalle dissaamaan kyseistä kirjaa.

        Kerro taas siitä kuinka joudutaan kadotukseen jos ei uskota olevamme ainoita? Entä vedenpaisumus onko tulossa jos nuoriso kiroilee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että et ole kirjaa perusskeptisenä luonteenaollenkaan lukenut etkä nähnyt, vaan olet lukaissut pätkän jostakin englannin kielisestä kirjamainoksesta kääntäen sen lukemasi pätkän kökköisästi suomen kielelle ihan itse ja päätit noilla eväillä tulla tälle palstalle dissaamaan kyseistä kirjaa.

        Kerro taas siitä kuinka joudutaan kadotukseen jos ei uskota olevamme ainoita? Entä vedenpaisumus onko tulossa jos nuoriso kiroilee?

        Mitä ihmeen tyhjäpäistä paskaa sinä höpiset "kadotuksesta", "vedenpaisumuksesta" ja "kiroilusta"?
        Minä en ole moisista kirjoittanut tänne tai minnekään muualle, sillä minun skeptisyyteni ulottuu kaikkiin heikosti tai olemattomin todistein perusteltuihin väitteisiin.
        Epäily näyttää olevan teille ufouskovaisille yhtälailla raastavaa kuin se on jumaliin, henkiin tai muihin ylimaalliisiin uskovaisillekin.

        Vuosikymmeniä sitten näimme toisen ihmisen kanssa vallan eriskummallisen valoilmiön, joka askarutti pitkään, kunnes looginen selitys, Neuvostoliiton Plesetskin rakettikokeet, selitti parhaiten kokemuksemme.

        Corson kirjassa on kyse ihmisen väitteistä, joihin joko uskoo tai ei, ja kuten jo mainitsin, niin minä en sen luettuani vakuuttunut puoleen tai toiseen.
        Aiotko sinä määrätä minut tuon kertomisen jälkeen jalkapuuhun Rauni-Leena Luukasen syntymäkotikunnan torille, vai millä tavalla arvelet kykeneväsi karkottamaan epäilyksen mielestäni?

        Sen sijaan viime vuosina esillä olleet armeijan lentäjien ufohavainnot ovat hyvin kiinnostavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen tyhjäpäistä paskaa sinä höpiset "kadotuksesta", "vedenpaisumuksesta" ja "kiroilusta"?
        Minä en ole moisista kirjoittanut tänne tai minnekään muualle, sillä minun skeptisyyteni ulottuu kaikkiin heikosti tai olemattomin todistein perusteltuihin väitteisiin.
        Epäily näyttää olevan teille ufouskovaisille yhtälailla raastavaa kuin se on jumaliin, henkiin tai muihin ylimaalliisiin uskovaisillekin.

        Vuosikymmeniä sitten näimme toisen ihmisen kanssa vallan eriskummallisen valoilmiön, joka askarutti pitkään, kunnes looginen selitys, Neuvostoliiton Plesetskin rakettikokeet, selitti parhaiten kokemuksemme.

        Corson kirjassa on kyse ihmisen väitteistä, joihin joko uskoo tai ei, ja kuten jo mainitsin, niin minä en sen luettuani vakuuttunut puoleen tai toiseen.
        Aiotko sinä määrätä minut tuon kertomisen jälkeen jalkapuuhun Rauni-Leena Luukasen syntymäkotikunnan torille, vai millä tavalla arvelet kykeneväsi karkottamaan epäilyksen mielestäni?

        Sen sijaan viime vuosina esillä olleet armeijan lentäjien ufohavainnot ovat hyvin kiinnostavia.

        Et ole lukenut kirjaa. Se on aivan varmaa. Yksikään tämän palstan "skeptikko" ei lue yhtäkään "ufokirjaa" mutta suu käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen tyhjäpäistä paskaa sinä höpiset "kadotuksesta", "vedenpaisumuksesta" ja "kiroilusta"?
        Minä en ole moisista kirjoittanut tänne tai minnekään muualle, sillä minun skeptisyyteni ulottuu kaikkiin heikosti tai olemattomin todistein perusteltuihin väitteisiin.
        Epäily näyttää olevan teille ufouskovaisille yhtälailla raastavaa kuin se on jumaliin, henkiin tai muihin ylimaalliisiin uskovaisillekin.

        Vuosikymmeniä sitten näimme toisen ihmisen kanssa vallan eriskummallisen valoilmiön, joka askarutti pitkään, kunnes looginen selitys, Neuvostoliiton Plesetskin rakettikokeet, selitti parhaiten kokemuksemme.

        Corson kirjassa on kyse ihmisen väitteistä, joihin joko uskoo tai ei, ja kuten jo mainitsin, niin minä en sen luettuani vakuuttunut puoleen tai toiseen.
        Aiotko sinä määrätä minut tuon kertomisen jälkeen jalkapuuhun Rauni-Leena Luukasen syntymäkotikunnan torille, vai millä tavalla arvelet kykeneväsi karkottamaan epäilyksen mielestäni?

        Sen sijaan viime vuosina esillä olleet armeijan lentäjien ufohavainnot ovat hyvin kiinnostavia.

        Olet joutunut ufo-inkvisitioon, lausu viisikymmentä kertaa ufouskontunnustus

        "Uskon Corsoon, taivaan ja maan luojaan, ufoyhteyteen ja asevarusteluun..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joutunut ufo-inkvisitioon, lausu viisikymmentä kertaa ufouskontunnustus

        "Uskon Corsoon, taivaan ja maan luojaan, ufoyhteyteen ja asevarusteluun..."

        Tuo ei toiminut. Kokeilen nyt seuraavaa: "Nooa, ota meidät kyytiin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei toiminut. Kokeilen nyt seuraavaa: "Nooa, ota meidät kyytiin"

        Nooa oli kunnon mies. Ei olisi ottanut kyytiin kieroja skeptiksiä. Olisivat saaneet jäädä uimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen tyhjäpäistä paskaa sinä höpiset "kadotuksesta", "vedenpaisumuksesta" ja "kiroilusta"?
        Minä en ole moisista kirjoittanut tänne tai minnekään muualle, sillä minun skeptisyyteni ulottuu kaikkiin heikosti tai olemattomin todistein perusteltuihin väitteisiin.
        Epäily näyttää olevan teille ufouskovaisille yhtälailla raastavaa kuin se on jumaliin, henkiin tai muihin ylimaalliisiin uskovaisillekin.

        Vuosikymmeniä sitten näimme toisen ihmisen kanssa vallan eriskummallisen valoilmiön, joka askarutti pitkään, kunnes looginen selitys, Neuvostoliiton Plesetskin rakettikokeet, selitti parhaiten kokemuksemme.

        Corson kirjassa on kyse ihmisen väitteistä, joihin joko uskoo tai ei, ja kuten jo mainitsin, niin minä en sen luettuani vakuuttunut puoleen tai toiseen.
        Aiotko sinä määrätä minut tuon kertomisen jälkeen jalkapuuhun Rauni-Leena Luukasen syntymäkotikunnan torille, vai millä tavalla arvelet kykeneväsi karkottamaan epäilyksen mielestäni?

        Sen sijaan viime vuosina esillä olleet armeijan lentäjien ufohavainnot ovat hyvin kiinnostavia.

        Oletpa taitava tekeytymään syyttömäksi. Tunnistan tyylisi ja olet juuri täällä palstalla riehuva kristitty. Aito skeptikko ei ole uskis.

        Itse en viitsi kommentoida Roswellin tapausta, ei tarvitse koska siitä ei ole todisteita kuten oli siitä laivasto ufosta edes ne kalibrointivirheet.

        Mainittakoon vielä esimerkkinä
        Neuvostoliiton Plesetskin rakettikokeet, mitkä selittivät sen vuoden ufohavainnoista 98%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa taitava tekeytymään syyttömäksi. Tunnistan tyylisi ja olet juuri täällä palstalla riehuva kristitty. Aito skeptikko ei ole uskis.

        Itse en viitsi kommentoida Roswellin tapausta, ei tarvitse koska siitä ei ole todisteita kuten oli siitä laivasto ufosta edes ne kalibrointivirheet.

        Mainittakoon vielä esimerkkinä
        Neuvostoliiton Plesetskin rakettikokeet, mitkä selittivät sen vuoden ufohavainnoista 98%.

        Kalibrointimies on parempi kuin kekkonen muut skeptikot.


      • Anonyymi

        Voitko tarkentaa mikä tuossa käännöksessä on vikana? Diplomi-insinöörinä en havainnut siinä mitään ongelmia. Autenttinen alkuperäiselle uskollinen käännös. Täysin virheetöntä käännöstä tuskin on olemassakaan. Joka kirjassa on varmasti ainakin yksi virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen tyhjäpäistä paskaa sinä höpiset "kadotuksesta", "vedenpaisumuksesta" ja "kiroilusta"?
        Minä en ole moisista kirjoittanut tänne tai minnekään muualle, sillä minun skeptisyyteni ulottuu kaikkiin heikosti tai olemattomin todistein perusteltuihin väitteisiin.
        Epäily näyttää olevan teille ufouskovaisille yhtälailla raastavaa kuin se on jumaliin, henkiin tai muihin ylimaalliisiin uskovaisillekin.

        Vuosikymmeniä sitten näimme toisen ihmisen kanssa vallan eriskummallisen valoilmiön, joka askarutti pitkään, kunnes looginen selitys, Neuvostoliiton Plesetskin rakettikokeet, selitti parhaiten kokemuksemme.

        Corson kirjassa on kyse ihmisen väitteistä, joihin joko uskoo tai ei, ja kuten jo mainitsin, niin minä en sen luettuani vakuuttunut puoleen tai toiseen.
        Aiotko sinä määrätä minut tuon kertomisen jälkeen jalkapuuhun Rauni-Leena Luukasen syntymäkotikunnan torille, vai millä tavalla arvelet kykeneväsi karkottamaan epäilyksen mielestäni?

        Sen sijaan viime vuosina esillä olleet armeijan lentäjien ufohavainnot ovat hyvin kiinnostavia.

        Ovat kiinnostavia joo mutta jos puhutaan parhaasta selityksestä niin kärpänen linssissä tai kalibrointivirhe. Usan laivasto ei vaan tajuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat kiinnostavia joo mutta jos puhutaan parhaasta selityksestä niin kärpänen linssissä tai kalibrointivirhe. Usan laivasto ei vaan tajuu.

        Paras selitys palstan skepoilijoiden järjenkäytölle on kärpässieniä kesäkeitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lukenut kirjaa. Se on aivan varmaa. Yksikään tämän palstan "skeptikko" ei lue yhtäkään "ufokirjaa" mutta suu käy.

        Vain hullut ufokirjoja lukevat.


    • Anonyymi

      Mitään todisteitahan ei kuitenkaan ole. Ja niinhän aloittajakin varovaisesti mainitsee sanat hämmentävä, nostaa epäilyjä, jos pitää paikkansa.

      • Anonyymi

        Roswell elää, sanoi profeetta Helläkoukku aikoinaan. Se kyllä elää,
        mutta ei saa minua vakuuttuneeksi ilmiön aitoudesta, kuten
        aikoinaan vakuutuin Jim Pennistonin ulkoavaruudesta saamasta
        profeetallisesta telepaattisesta binäärikoodiviestistä.
        Vasta sitten, kun sitovasti osoitetaan, että kärkitransistori on
        ulkoavaruudellisen intelligenssin tuote, sitoudun pyhästi
        vihkiytymään Roswell-uskontoon !
        Kunnioittavasti:

        PENNISTONPOIKA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roswell elää, sanoi profeetta Helläkoukku aikoinaan. Se kyllä elää,
        mutta ei saa minua vakuuttuneeksi ilmiön aitoudesta, kuten
        aikoinaan vakuutuin Jim Pennistonin ulkoavaruudesta saamasta
        profeetallisesta telepaattisesta binäärikoodiviestistä.
        Vasta sitten, kun sitovasti osoitetaan, että kärkitransistori on
        ulkoavaruudellisen intelligenssin tuote, sitoudun pyhästi
        vihkiytymään Roswell-uskontoon !
        Kunnioittavasti:

        PENNISTONPOIKA

        Kalibrointimieheksi nimetty komppaa. Ja varmasti moni muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roswell elää, sanoi profeetta Helläkoukku aikoinaan. Se kyllä elää,
        mutta ei saa minua vakuuttuneeksi ilmiön aitoudesta, kuten
        aikoinaan vakuutuin Jim Pennistonin ulkoavaruudesta saamasta
        profeetallisesta telepaattisesta binäärikoodiviestistä.
        Vasta sitten, kun sitovasti osoitetaan, että kärkitransistori on
        ulkoavaruudellisen intelligenssin tuote, sitoudun pyhästi
        vihkiytymään Roswell-uskontoon !
        Kunnioittavasti:

        PENNISTONPOIKA

        Kuuleppas nyt, Pennistonpoika . Nyt on meneillään ufouskonpuhdistus.
        Profeetta Helläkoukku on julistanut binäärit harhaopiksi, kuten Luther
        aikoinaan katolisen kirkon uskomukset. Ja pyhän Kärkitransistorin
        nimessä me tulemme Koukkua seuraamaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalibrointimieheksi nimetty komppaa. Ja varmasti moni muukin.

        Mv! Et ole aito! Minä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas nyt, Pennistonpoika . Nyt on meneillään ufouskonpuhdistus.
        Profeetta Helläkoukku on julistanut binäärit harhaopiksi, kuten Luther
        aikoinaan katolisen kirkon uskomukset. Ja pyhän Kärkitransistorin
        nimessä me tulemme Koukkua seuraamaan !

        No perkule, onko nyt enää lupa uskoa viljapeltokuvioihinkaan ?


    • Anonyymi

      Maailmojen sota... Kaikki luulevat tietävänsä, mutta kukaan ei tiedä.

    • Anonyymi

      Tic tacista oltiin tekemässä saman kaltaista legendaa. Loppui lyhyeen, kiitos us navyn miehistön ja täällä, "kalibrointimiehen".

      • Anonyymi

        KBM (kalibrointimies), skebojen kapo, malboromies, isokiho tai jopa jumala ???!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        KBM (kalibrointimies), skebojen kapo, malboromies, isokiho tai jopa jumala ???!!

        Kalibrointimies olisi muuten oiva humoristi, jos hän ei puhuisi täyttä potaskaa jolle ei ole olemassa mitään lähdettä liittyen väittämiinsä tapahtumiin.

        Uskovaisten "skeptikkojen" nettijulkaisut eivät sisällä sen enempää tietoa, tiedettä, logiikkaa, käytöstapoja kuin tietämystäkään tuntemattomista ilmiöistä.

        Hienoinen paniikki on valloillaan nyt heillä.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Kalibrointimies olisi muuten oiva humoristi, jos hän ei puhuisi täyttä potaskaa jolle ei ole olemassa mitään lähdettä liittyen väittämiinsä tapahtumiin.

        Uskovaisten "skeptikkojen" nettijulkaisut eivät sisällä sen enempää tietoa, tiedettä, logiikkaa, käytöstapoja kuin tietämystäkään tuntemattomista ilmiöistä.

        Hienoinen paniikki on valloillaan nyt heillä.

        Paniikki on skepoilla, kun eivät tiedä ufoprofeetta Helläkoukun tavoin
        mikä ufoista on totta ja mikä ei !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paniikki on skepoilla, kun eivät tiedä ufoprofeetta Helläkoukun tavoin
        mikä ufoista on totta ja mikä ei !

        Hellis saa tiedot alieeneilta !


    • Anonyymi

      jonkun lähteen mukaan kbm sepustaa mutta minkä?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tätä viestiketjua on melko koomista lukea. Hauskaa miten koville totuus voi joillekin ihmisille ottaa.

      • Anonyymi

        Jeps, valitettavasti "ufo-inkvisitio" syöksyy kaikkien niiden kimppuun, jotka eivät nielaise Corson juttua sellaisenaan. Minkähän takia joillekin on niin tärkeää kaikkien uskoa, eikö sellainen ole enemmän kulttien toimintatapa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps, valitettavasti "ufo-inkvisitio" syöksyy kaikkien niiden kimppuun, jotka eivät nielaise Corson juttua sellaisenaan. Minkähän takia joillekin on niin tärkeää kaikkien uskoa, eikö sellainen ole enemmän kulttien toimintatapa?

        Väärin meni. Ufoja debunkkaavat ovat fanaattisia kieltäjiä. Ufoilmiötä tutkivat ja havainnoitsijat ovat sen sijaan paljon rauhallisempia ja avarakatseisia.
        Ufoskeptikot ovat agendassaan paljon aggressiivisempia ja kieltävät kaikkia tutkimasta ja uskomasta näkemäänsä monenlaisin ala-arvoisin keinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni. Ufoja debunkkaavat ovat fanaattisia kieltäjiä. Ufoilmiötä tutkivat ja havainnoitsijat ovat sen sijaan paljon rauhallisempia ja avarakatseisia.
        Ufoskeptikot ovat agendassaan paljon aggressiivisempia ja kieltävät kaikkia tutkimasta ja uskomasta näkemäänsä monenlaisin ala-arvoisin keinoin.

        Ilmeneekö "rauhallisuus" normaalisti sellaisena fanaattisena syytöskuormana kuin Corsoa puolustettaessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni. Ufoja debunkkaavat ovat fanaattisia kieltäjiä. Ufoilmiötä tutkivat ja havainnoitsijat ovat sen sijaan paljon rauhallisempia ja avarakatseisia.
        Ufoskeptikot ovat agendassaan paljon aggressiivisempia ja kieltävät kaikkia tutkimasta ja uskomasta näkemäänsä monenlaisin ala-arvoisin keinoin.

        Pseudoskepoilla on kapeakatseisuus ja alatyylinen matalaotsaisuus tavaramerkkinä kun lopettavat sofistikoitunutta tiedemiestä näyttelemästä.


    • Anonyymi

      Ne, joiden tästä asiasta tarvitsee totuus tietää, sen tietävät. Muut saavat uskoa mitä tahansa. On täysin ymmärrettävää, että totuus pelottaa, eivätkä kaikki sitä halua tietää. Ei kukaan halua, että omilta harhakuvilta vedetään matto alta. Rankkaa havaita oman maailmankuvansa perustuneen valheisiin ja harhatiedotukseen.

      • Anonyymi

        Vuodesta 1947 saakka kun ovat hekotelleet "ufouskovaisille" ja puhuneet innokkaasti "anaaliabduktioista" sun muista, niin eivät kestä sitä millään, että joutuvatkin nyt itse naurun alaisiksi, kun totuus pikkuhiljaa paljastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodesta 1947 saakka kun ovat hekotelleet "ufouskovaisille" ja puhuneet innokkaasti "anaaliabduktioista" sun muista, niin eivät kestä sitä millään, että joutuvatkin nyt itse naurun alaisiksi, kun totuus pikkuhiljaa paljastuu.

        Alkuperäinen "anaaliabduktioista" kirjoittanut oli Whitley Strieber ja tuskinpa Communionin kirjoittanutta voi kummoiseksi debunkkariksi syyttää.


    • Anonyymi

      Maailmantilanne alkaa olla sellainen, että totuus tästä asiasta on pakko kertoa. Se tietää valitettavasti uskontojen jne. romahdusta, mutta eipä voi mitään. Maailmankuva ei voi perustua uskomuksiin, valheisiin ja harhatiedotukseen. Valheellista kulissia on enää melko vaikea pitää pystyssä. Asioissa ei päästä eteenpäin ennen tosiasioiden tunnustamista. Koirat räksyttää ja sammakot kurnuttaa, mutta karavaani kulkee...

      • Anonyymi

        Kristinusko on alusta saakka perustunut tyhjälle. Sen peruspilari sijaissovitus on ratkaiseva ei-tosi palikka, joka poistuessaan romauttaa loogisesti koko palikkatornin.

        Näin on oikein. Jopa islam lepää kestävämmällä pohjalla.

        Nyt vallalla oleva tiedevillitys toimii ufoilun puolesta, koska se paljastaa vain epätotuudet, totuus jää jäljelle. Mukana on tietty pseudoskepot joita ei lasketa tieteen edustajiksi ollessaan toivottoman kapeakatseisia, heittävät myös lapset pesuveden mukana. Pseudoskepot edustavat pseudotiedon pellehahmoja.


      • Anonyymi

        Haluaisitko sinä sitten mielummin maailman, joka perustuisi Corson fantasiaan militarisoidusta yhteiskunnasta ainaisessa sodassa avaruusolentoja vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sinä sitten mielummin maailman, joka perustuisi Corson fantasiaan militarisoidusta yhteiskunnasta ainaisessa sodassa avaruusolentoja vastaan?

        En tiedä mitä mieltä on aloittaja. Itse toivon ja tahdon, ettei jouduta sellaiseen sotivaan mustamaagiseen teknologiayhteiskuntaan, joka esitellään Star Wars lastensaagassa.

        Demokratia kehittyköön ja sodat väistykööt. Jos on pakko valita joku uskonto, niin valitsen buddhalaisuuden/taolaisuuden. Yleismaailmallinen filosofinen ateismi ei ole realistista, vaikka silläkin voitaisiin saavuttaa jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä mieltä on aloittaja. Itse toivon ja tahdon, ettei jouduta sellaiseen sotivaan mustamaagiseen teknologiayhteiskuntaan, joka esitellään Star Wars lastensaagassa.

        Demokratia kehittyköön ja sodat väistykööt. Jos on pakko valita joku uskonto, niin valitsen buddhalaisuuden/taolaisuuden. Yleismaailmallinen filosofinen ateismi ei ole realistista, vaikka silläkin voitaisiin saavuttaa jotain.

        No, miksi olit sitten huutosakkina aloitukselle jos et välitäkään Corson "totuudesta"?

        Jos uskot Corson tarinan niin silloin sinun täytyy myös uskoa urheiden militaristipatrioottien mätkineen salaisessa sodassa alas vihamielisiä avaruusolentoja koko 1900-luvun loppupuolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miksi olit sitten huutosakkina aloitukselle jos et välitäkään Corson "totuudesta"?

        Jos uskot Corson tarinan niin silloin sinun täytyy myös uskoa urheiden militaristipatrioottien mätkineen salaisessa sodassa alas vihamielisiä avaruusolentoja koko 1900-luvun loppupuolen.

        Olen kommentaattorina ajatuksiani esitellen nyt ja jatkossa kannattamatta mitään erityistä aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miksi olit sitten huutosakkina aloitukselle jos et välitäkään Corson "totuudesta"?

        Jos uskot Corson tarinan niin silloin sinun täytyy myös uskoa urheiden militaristipatrioottien mätkineen salaisessa sodassa alas vihamielisiä avaruusolentoja koko 1900-luvun loppupuolen.

        http://www.uudenajansarastus.fi/?page_id=1636

        Mätkitty on koko 1900-luvun loppupuoli, joskaan siihen ei olisi ollut juuri syytä. Lueskelkaa asioista tuoltä sivustolta niin teidän kirjoitelmat edes perustuu johonkin. Olette täysin pihalla tosiasioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.uudenajansarastus.fi/?page_id=1636

        Mätkitty on koko 1900-luvun loppupuoli, joskaan siihen ei olisi ollut juuri syytä. Lueskelkaa asioista tuoltä sivustolta niin teidän kirjoitelmat edes perustuu johonkin. Olette täysin pihalla tosiasioista.

        No, ei tuolla vuodatuksella ei näytä olevan paljoa tekemistä Corson kanssa. Tuossa linkityksessäsi allut ovat New Age-porukka, joka haluaa tulla laulamaan kumba yata maakalaisten kanssa, kunhan ensin särjemme ydinaseet.

        Corson tarinan mukaan avaruusolennot ovat kosminen Neuvostoliitto, jonka hyökkäyshaluisia aluksia hänen patrioottiporukkansa pudotteli primitiivisillä 1900-luvun ohjuksilla, vaikka alieneiden piti olla tähtienväliseen matkailuun kykenevä sivilisaatio.


    • Anonyymi

      Jatkuuko salailu roswellin tapauksesta Trumpin aikana.

    • Anonyymi

      Odotamme Ufosontamiehen ja Suttukuvamiehen saapumista paikalle Verkkouutisineen. He kertovat meille kuningas Midaan lailla mammonassa kierivistä ufokirjailijoista jotka ovat sekoittaneet rahvaan päät niin että nämä alkaa seurustelemaan harmaiden kanssa joilla on munanmuotoinen pää.

      Päälle hörpätään kupposet haaleaa ufokahvia, jonka myynti on toisiksi suurin syy maailmanlaajuiseen ufohörhöilyyn.

    • Anonyymi

      Ei ole tosiaan näköjään yksi jos toinenkaan tajunnut, että Roswellin tapaus on totta ja ihmisille on valehdeltu jo 73 vuotta. Juuri sen valheen takia tämä nykyinen maailma on sellainen kuin se on. Valhetta on yhä vaikeampi pitää yllä.

    • Anonyymi

      "Päälle hörpätään kupposet haaleaa ufokahvia, jonka myynti on toisiksi suurin syy maailmanlaajuiseen ufohörhöilyyn."

      Äläs ny poitsu pilkkaa, jos lie vaikka sitä Korson Rosvellin uhvotaltrikin puuhun ajosta saaliikseen saamaa Marsibica-priimaa, jonka hää vei sitten niihin haitek-virmoihin syynättäväksi, kuten tämä kirkassilmävekkuli vakuuttelee sepustuksessaan tehneen sille roinalle joka rytkähdyksestä jäi :P

      • Anonyymi

        Itsellä juuri luettavana tuo kirja ja on mekosta tylsää jargoniaa, kuvittelin vähän enempi käytännön läheiseksi entä kuin että kirjan puoliväliin asti esitellään eri ihmisiä ja ei vieläkään yhtä tarkkaa tietoa tuosta toiminta mekanismista kuin vaikka siinä uusimmassa Bob lazaria siteevaarassa dokkarissa. Löytyy netflixistä jos kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä juuri luettavana tuo kirja ja on mekosta tylsää jargoniaa, kuvittelin vähän enempi käytännön läheiseksi entä kuin että kirjan puoliväliin asti esitellään eri ihmisiä ja ei vieläkään yhtä tarkkaa tietoa tuosta toiminta mekanismista kuin vaikka siinä uusimmassa Bob lazaria siteevaarassa dokkarissa. Löytyy netflixistä jos kiinnostaa

        Johtuu siitä että kyseessä ei ole romaani-kirja, vaan dokumantaarinen paljastuskirja. Nimet ovat siksi että ne todistavat asianosaiset ja jokainen epäilijä voi halutessaan selvittää että joo ne olivat oikeasti heitä josta kirjassa puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu siitä että kyseessä ei ole romaani-kirja, vaan dokumantaarinen paljastuskirja. Nimet ovat siksi että ne todistavat asianosaiset ja jokainen epäilijä voi halutessaan selvittää että joo ne olivat oikeasti heitä josta kirjassa puhutaan.

        Minäkin luen paraikaa Corson kirjaa, ja olen vakuuttunut hänen jutuistaan. Henkilöistä nimenomaan esitellään nimet, tittelit, arvot ja tehtävät. Kuinka joku edes jaksaisi keksiä kaiken sen nimistön ym pelkästä valehtelun halusta. Ihmisten esittely tuo totuusarvoa hänen koko kirjalleen, ja on varmaan harkittu teko.

        Olen myös sitä mieltä, että ihmiset, jotka pelkäävät tai ovat muutoin tottuneet tasaiseen ja muuttumattomaan elämäänsä, eivät uskalla eivätkä kykene uskomaan ufoihin ja avaruusolioihin, sillä se veisi pohjan koko heidän maailmankäsityksiltään, uskomuksiltaan ja uskoltaan. Itse olen kokenut elämässäni isoja asioita ja muutoksia, joten uskallan ja osaan myös ajatella, että mikä tahansa voi muuttua.

        Kannattee myös seurata, mitä uutta arkeologit ym. tutkijat löytävät maapallon historiasta. Ja mitä tarut ja uskonnot kertovat jumalista, jotka laskeutuivat lohikäärmeen selästä tms maahan, ts kertovatko ne itse asiassa avaruusolentojen vierailuista jo ammoisina aikoina planeetallamme?! Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin luen paraikaa Corson kirjaa, ja olen vakuuttunut hänen jutuistaan. Henkilöistä nimenomaan esitellään nimet, tittelit, arvot ja tehtävät. Kuinka joku edes jaksaisi keksiä kaiken sen nimistön ym pelkästä valehtelun halusta. Ihmisten esittely tuo totuusarvoa hänen koko kirjalleen, ja on varmaan harkittu teko.

        Olen myös sitä mieltä, että ihmiset, jotka pelkäävät tai ovat muutoin tottuneet tasaiseen ja muuttumattomaan elämäänsä, eivät uskalla eivätkä kykene uskomaan ufoihin ja avaruusolioihin, sillä se veisi pohjan koko heidän maailmankäsityksiltään, uskomuksiltaan ja uskoltaan. Itse olen kokenut elämässäni isoja asioita ja muutoksia, joten uskallan ja osaan myös ajatella, että mikä tahansa voi muuttua.

        Kannattee myös seurata, mitä uutta arkeologit ym. tutkijat löytävät maapallon historiasta. Ja mitä tarut ja uskonnot kertovat jumalista, jotka laskeutuivat lohikäärmeen selästä tms maahan, ts kertovatko ne itse asiassa avaruusolentojen vierailuista jo ammoisina aikoina planeetallamme?! Mielenkiintoista.

        "Ja mitä tarut ja uskonnot kertovat jumalista, jotka laskeutuivat lohikäärmeen selästä tms maahan, ts kertovatko ne itse asiassa avaruusolentojen vierailuista jo ammoisina aikoina planeetallamme?!"

        Juu-juu. Ruvetaan vaan luottamaan kaiken sortin taruihin jos loruihinkin lohikäärmeistää. Niin ja etenkin jos ne on pantu ylös "jo ammoisina aikoina", sillä silloinhan sitä oltiin aivan ylitsepääsemättömän viisaita.


    • Anonyymi

      Tuossa linkissä on hyviä valokuvia siitä Roswellissa vuonna 1947 pudonneesta "vappuilmapallosta", jonka aiheuttama kansainvälinen kohu on kestänyt nyt jo 73 vuotta. Kyllä on riittänyt "ilmapallosta" juttua.

      http://www.uudenajansarastus.fi/?page_id=893

      • Anonyymi

        Hyviä on kuvat, paitsi ettei yksikään niistä lehden otsikkoa lukuunottamatta ole missään tekemisissä Roswellin kanssa. No, onpa tuokin tapa luoda träffikkiä omalle saitilleen vaikka ei siitä luotettavuuden puolesta pisteitä tulekaan.


    • Anonyymi

      Tuo näyttää olevan jokseenkin täsmälleen se alus, jonka Philip J. Corso kirjassaan Päivä Roswellin jälkeen kuvailee. Kiitokset kuvalinkistä. Tuolla on hyvinkin paljon tekemistä Roswellin kanssa.

      • Anonyymi

        "Me tehtiin pienosmalli jostakin mitä me luullaan avaruusalukseksi" = Hyviä valokuvia Roswelliin pudonneesta alienihäkkyrystä.

        Tuossa yhtä realistista videotaltiontia siitä mitä Corson porukat tekivät alluille:
        https://www.youtube.com/watch?v=kIXw6R8SSIA


    • Anonyymi

      Loistavia kuvia. Kiitokset.

      • Anonyymi

        Ei kestä kiitellä. Lisää löytyy Fingerporista...


    • Anonyymi

      Eiköhän tässä ole mennyt jo useampi päivä tapahtumasta, veikkaisin jopa viikkoja.

    • Anonyymi

      Jännä tosiaan miten suuri ongelma joillekin on, että Roswellin tapaus on oikeasti totta ja kyseessä oli avaruusaluksen maahansyöksy. Vastustajien kommentit lähentelevät mielisairautta.

    • Anonyymi

      Joo, asioista täysin tietämättömien ns. "skeptikoiden" päät tuntuu tosiaankin olevan poksahtamispisteessä.

      • Anonyymi

        Miksi ne eivät voi vain olla patrioottisia kuten me, jotka ylistämme kansallislaulu huulilla Corson uhrauksia puolustauduttaessa kommunistialieneiden hyökkäyksiä vastaan? Meillä on parhaat pienoismallitkin.


      • Anonyymi

        Osalla jo halkeentunukki.


    • Anonyymi

      Että semmonen väitetty tonttiin tömäytys siellä Rooseweltissä. Nyt kun vielä näkisi jotain varmoja todisteita, ettei mene vallan uskomuksilla perustelluksi.
      Tällaiset tarinakirjat ovat ilman muuta tarpeellisia niiden naputtajien taloustilanteen korjaamiseksi, mutta se kai ei liene pääkysymys totuutta haettaessa, vai kuinka?

    • Täälläkin on moneen kertaan osoitettu Corson väitteiden olevan valhetta. Hänen väitteensä siitä, että ufosta talteen otettu tekniikka olisi mahdollistanut tiettyjen teknisten innovaatioiden käyttönoton on erityisen helppo osoittaa valheeksi sillä niiden kaikkien historia ulottuu aikaan ennen väitettyä maahansyöksyä ja on helposti jäljitettävissä niin perustutkimuksen kuin tekniikan kehityksenkin osalta.

      On jotenkin surkuhupaisaa seurata miten nämä samat väitteet vuodesta toiseen nostetaan täällä esille ja vieläpä samojen nimimerkkien toimesta. No se tietysti on muillekin uskonnoille tyypillistä. Kyllähän niidenkin pyhät kirjoitukset säilyttävät kyseisten lahkojen jäsenille uskottavuutensa ihan samalla tavalla.

      Palstaa kun hetken seuraa pitkän tauon jälkeen, niin huomaa että mikään ei täällä ole muuttunut. Ellei nyt sitten muutokseksi lasketa sitä, että tämä tuntuu käyneen entistäkin hiljaisemmaksi.

      • Anonyymi

        Vanha dementoitunut kotitumputtaja tulet kuolemaan yksin tietämättä mitä maailmassa tapahtuu. Hyvää matkaa sinulle kuitenkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanha dementoitunut kotitumputtaja tulet kuolemaan yksin tietämättä mitä maailmassa tapahtuu. Hyvää matkaa sinulle kuitenkin!

        Ottaa koville kun ei ole mitään sanottavaa?


    • Anonyymi

      Nuo väitteet nostetaan kerta toisensa jälkeen esille yksinkertaisesti siitä syystä, että ne ovat totta. Corso puhuu totta. Totuus ei katoa koskaan. Te ette pääse Roswellin tapauksesta ikinä eroon. Saatte nähdä sen.

    • Anonyymi

      Torinon käärinliinat, ei siis ne makaronit, Jeesuksen riiputuspuun palaset, ihmeitä tekevät ikonit, pyhimysten luut jne. Nämä Corson Roswellin "todisteet" ovat samaa kamaa ufouskovaisten hengellisissä kokouksissa, ja täälläkin.
      Ottakaa iisisti, muistakaa hengittää ja juoda tarvittaessa raikasta vettä, niin kyllä se siittä suttaantuu.

      • Noin se juurikin menee. Noilla mainitsemillasi reliikeillä sentään huomattavasti pidemmät perinteet kuin tällä ufostelulla. On jännä nähdä miten pitkälle se jaksaa ihmisiä kiinnostaa. Tällä hetkellä ei kovin hyvältä näytä, mutta saattaa ufoilu vielä kokea jonkin uuden tulemisen.


      • VCO kirjoitti:

        Noin se juurikin menee. Noilla mainitsemillasi reliikeillä sentään huomattavasti pidemmät perinteet kuin tällä ufostelulla. On jännä nähdä miten pitkälle se jaksaa ihmisiä kiinnostaa. Tällä hetkellä ei kovin hyvältä näytä, mutta saattaa ufoilu vielä kokea jonkin uuden tulemisen.

        Hehheh, et ole sitten mukamas huomannut näitä viimevuosien tapahtumia uforintamalla?

        Nythän ufoilmiö on vahvistettu todelliseksi niin virallisesti, ettei sen virallisemmin sitä voi vahvistaa.

        Uutinen on jättimäinen, mutta tuntemattomasta ilmiöstä ei vahvistettunakaan saada sen enempää irti, kuin askel kerrallaan. Lisää paljastuksia on luvassa, näin sanoo muun muassa havaintoja tehnyt entinen hävittäjälentäjä ja nykyinen ufotutkija David Fravor.

        Maailman suurin uutinen jaksaa kiinnostaa ihmisiä aina. Ihminen on pohtinut aikojen alusta saakka että onko elämää muualla ja koettanut miettiä mitä elämä ylipäätään on.

        Uskonnolliset reliikit ovat vain uskonnollisia reliikkejä. Niillä on symbolinen merkitys, mutta vain symbolinen merkitys.

        Kirjaimellisesti ihmisten kirjoittamiin satuihin uskominen on kuitenkin enemmän mielenterveydellinen asia ja ongelma, kuin todellinen. Ufoilmiö sen sijaan on konkreettinen, todellinen ja aina ajankohtainen.

        Vahvistetusti. Se harmittaa uskovaista, mutta se harmitus ei poista silti sen todellisuutta.


      • Helläkoukku kirjoitti:

        Hehheh, et ole sitten mukamas huomannut näitä viimevuosien tapahtumia uforintamalla?

        Nythän ufoilmiö on vahvistettu todelliseksi niin virallisesti, ettei sen virallisemmin sitä voi vahvistaa.

        Uutinen on jättimäinen, mutta tuntemattomasta ilmiöstä ei vahvistettunakaan saada sen enempää irti, kuin askel kerrallaan. Lisää paljastuksia on luvassa, näin sanoo muun muassa havaintoja tehnyt entinen hävittäjälentäjä ja nykyinen ufotutkija David Fravor.

        Maailman suurin uutinen jaksaa kiinnostaa ihmisiä aina. Ihminen on pohtinut aikojen alusta saakka että onko elämää muualla ja koettanut miettiä mitä elämä ylipäätään on.

        Uskonnolliset reliikit ovat vain uskonnollisia reliikkejä. Niillä on symbolinen merkitys, mutta vain symbolinen merkitys.

        Kirjaimellisesti ihmisten kirjoittamiin satuihin uskominen on kuitenkin enemmän mielenterveydellinen asia ja ongelma, kuin todellinen. Ufoilmiö sen sijaan on konkreettinen, todellinen ja aina ajankohtainen.

        Vahvistetusti. Se harmittaa uskovaista, mutta se harmitus ei poista silti sen todellisuutta.

        Nyt keskutellaan tästä Corson kirjasta ja se ei ole mitään muuta kuin ufouskonnon reliikki. Nuo viimeaikojen tapahtumat ovat sitten oma tarinansa ja niistä olisi kiva keskustella jos jossain vielä olisi sellainen foorumi missä siihen olisi mahdollisuus. Täällä se ei maksa vaivaa.


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        Nyt keskutellaan tästä Corson kirjasta ja se ei ole mitään muuta kuin ufouskonnon reliikki. Nuo viimeaikojen tapahtumat ovat sitten oma tarinansa ja niistä olisi kiva keskustella jos jossain vielä olisi sellainen foorumi missä siihen olisi mahdollisuus. Täällä se ei maksa vaivaa.

        Tuo on tavallaan se hullunkurinen ristiriita k.o. asetelmassa, miksi ufokulttien edustajat palvovat Corsoa alkujaankaan? Corson mukaan alienit eivät ole tuomassa ihmiskunnalle viestiä korkeaulotteisista chakravibraatioista vaan ovat vihamielisiä hyökkääjiä ja ainoastaan herkeämätön rahallinen tuki sotilasteolliselle kompleksille voi ne pysäyttää. Jos kultistit oikeasti uskovat sankariansa niin heidän pitäisi jo olla värväytymässä avaruusmariinien tummiin riveihin käymään superpatrioottista intergalaktista taistelua.

        https://www.youtube.com/watch?v=0ts1DB6hFcQ

        Kuvittele HellaKlonkku karjumassa: "Olen Buenos Airesista ja sanon, että tapetaan ne kaikki!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on tavallaan se hullunkurinen ristiriita k.o. asetelmassa, miksi ufokulttien edustajat palvovat Corsoa alkujaankaan? Corson mukaan alienit eivät ole tuomassa ihmiskunnalle viestiä korkeaulotteisista chakravibraatioista vaan ovat vihamielisiä hyökkääjiä ja ainoastaan herkeämätön rahallinen tuki sotilasteolliselle kompleksille voi ne pysäyttää. Jos kultistit oikeasti uskovat sankariansa niin heidän pitäisi jo olla värväytymässä avaruusmariinien tummiin riveihin käymään superpatrioottista intergalaktista taistelua.

        https://www.youtube.com/watch?v=0ts1DB6hFcQ

        Kuvittele HellaKlonkku karjumassa: "Olen Buenos Airesista ja sanon, että tapetaan ne kaikki!"

        Starship troopers oli ihan hauska. :-)

        Joo minä en tietysti pysty ottamaan kantaa suurimpaan osaan Corson väitteistä. Ei minulla ole aikaa, resursseja eikä välttämättä osaamistakaan niiden tarkistamiseen. Toisaalta Corson väitteet ufosta kopioiduista teknologioista osuvat niin hyvin oman ammatillisen osaamiseni tontille, että väitän olevani pätevä niistä jotain lausumaan. Ainakin minulle se, että hän selkeästi valehtelee näissä vie uskottavuuden pois myös niiltä väitteiltä joiden todenperäisyyttä en pysty tarkistamaan.

        Eipä nämä Corson väitteet tosiaan oikein osu yhteen ufouskonnon "kosmisen rakkauden sanoman" kanssa. Toisaalta eihän meillä ole mitään yhtä yhteistä ufouskonnon liturgiaa, vaan siihen genreen mahtuu laidasta laitaan kaikkea mahdollista.

        Helläkoukku se tuolla alempana kohkaa maalaisjärjen perään, joskin arkijärki kai on nykyään käytetympi termi. Se vaan moni asia, vaikka nyt kvanttimekaniikka, toimii usein arkijärjen vastaisesti. Siihen vetoaminen on ainakin minun silmissäni välillä vähän typerää. Vaikka ufostelu vaatii kyllä sen arkijärjen hylkäämistä kaikkein typerimpien väitteisensä osalta. On kai hellis siis tavallaan oikeassa. :-)


      • VCO kirjoitti:

        Starship troopers oli ihan hauska. :-)

        Joo minä en tietysti pysty ottamaan kantaa suurimpaan osaan Corson väitteistä. Ei minulla ole aikaa, resursseja eikä välttämättä osaamistakaan niiden tarkistamiseen. Toisaalta Corson väitteet ufosta kopioiduista teknologioista osuvat niin hyvin oman ammatillisen osaamiseni tontille, että väitän olevani pätevä niistä jotain lausumaan. Ainakin minulle se, että hän selkeästi valehtelee näissä vie uskottavuuden pois myös niiltä väitteiltä joiden todenperäisyyttä en pysty tarkistamaan.

        Eipä nämä Corson väitteet tosiaan oikein osu yhteen ufouskonnon "kosmisen rakkauden sanoman" kanssa. Toisaalta eihän meillä ole mitään yhtä yhteistä ufouskonnon liturgiaa, vaan siihen genreen mahtuu laidasta laitaan kaikkea mahdollista.

        Helläkoukku se tuolla alempana kohkaa maalaisjärjen perään, joskin arkijärki kai on nykyään käytetympi termi. Se vaan moni asia, vaikka nyt kvanttimekaniikka, toimii usein arkijärjen vastaisesti. Siihen vetoaminen on ainakin minun silmissäni välillä vähän typerää. Vaikka ufostelu vaatii kyllä sen arkijärjen hylkäämistä kaikkein typerimpien väitteisensä osalta. On kai hellis siis tavallaan oikeassa. :-)

        Kiitän kohtuullisen asiallisesta kirjoituksesta.

        Käsitykseni mukaan Corson kirjaan on tullut mukaan vahvistamattomia spekulaatioita, joko taiteellisen vapauden nimissä tai asian mittasuhteen huomioiden innostus on ollut kova ja hän on siitä tehnyt sellaista "kaiken teoriaa" asiaan liittyen.

        Paikannut puuttuvia faktoja oletuksilla. Aivan ymmärrettävää ja niin se on tehtäväkin. Hänellä oli faktojen lisäksi myös oma käsitys asioista ja niin niistä kuuluukin olla.

        Onhan se mekanismi meille ihmisille tuntematon miten tänne tullaan tuosta vaan. Ajattelee sitä sitten arkijärjellä tai tieteen näkökulmasta. Salaisuus piilee ydinvoimissa ja kvanttimekaniikassa. Lomittuminen on erittäin varteenotettava hypoteesi.

        Toistan hieman itseäni mutta elämme jännittäviä aikoja. Luulenpa että vuoden päästä olemme taas viisaampia.


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        Starship troopers oli ihan hauska. :-)

        Joo minä en tietysti pysty ottamaan kantaa suurimpaan osaan Corson väitteistä. Ei minulla ole aikaa, resursseja eikä välttämättä osaamistakaan niiden tarkistamiseen. Toisaalta Corson väitteet ufosta kopioiduista teknologioista osuvat niin hyvin oman ammatillisen osaamiseni tontille, että väitän olevani pätevä niistä jotain lausumaan. Ainakin minulle se, että hän selkeästi valehtelee näissä vie uskottavuuden pois myös niiltä väitteiltä joiden todenperäisyyttä en pysty tarkistamaan.

        Eipä nämä Corson väitteet tosiaan oikein osu yhteen ufouskonnon "kosmisen rakkauden sanoman" kanssa. Toisaalta eihän meillä ole mitään yhtä yhteistä ufouskonnon liturgiaa, vaan siihen genreen mahtuu laidasta laitaan kaikkea mahdollista.

        Helläkoukku se tuolla alempana kohkaa maalaisjärjen perään, joskin arkijärki kai on nykyään käytetympi termi. Se vaan moni asia, vaikka nyt kvanttimekaniikka, toimii usein arkijärjen vastaisesti. Siihen vetoaminen on ainakin minun silmissäni välillä vähän typerää. Vaikka ufostelu vaatii kyllä sen arkijärjen hylkäämistä kaikkein typerimpien väitteisensä osalta. On kai hellis siis tavallaan oikeassa. :-)

        Corson teknologiakysymys on muutenkin hiukan merkillinen. Hänen kirjansa mainoslauseet ratsastivat sillä ajatuksella, että radikaalit teknologiat oli ryöstetty alieneiden taskuista, mutta Corso itse aina veti perään caveatin siitä kuinka hänen alieni-lelulaatikkonsa sisältö jaettiin vain niille porukoille, jotka omintakeisesti jo puuhasivat samaisia laitteita.

        Eli joko tämän tähtienvälisen sivilisaation tekniikka ei ole paljoa noin vuoden 1950 teknistä tasoa pitemmällä tai sitten vaihtoehtoisesti Corso petasi itselleen pakotietä siltä varalta, että joku sattuu tietämään tekniikan olleen olemassa jo ennen Roswellin tapausta ;-)


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        Starship troopers oli ihan hauska. :-)

        Joo minä en tietysti pysty ottamaan kantaa suurimpaan osaan Corson väitteistä. Ei minulla ole aikaa, resursseja eikä välttämättä osaamistakaan niiden tarkistamiseen. Toisaalta Corson väitteet ufosta kopioiduista teknologioista osuvat niin hyvin oman ammatillisen osaamiseni tontille, että väitän olevani pätevä niistä jotain lausumaan. Ainakin minulle se, että hän selkeästi valehtelee näissä vie uskottavuuden pois myös niiltä väitteiltä joiden todenperäisyyttä en pysty tarkistamaan.

        Eipä nämä Corson väitteet tosiaan oikein osu yhteen ufouskonnon "kosmisen rakkauden sanoman" kanssa. Toisaalta eihän meillä ole mitään yhtä yhteistä ufouskonnon liturgiaa, vaan siihen genreen mahtuu laidasta laitaan kaikkea mahdollista.

        Helläkoukku se tuolla alempana kohkaa maalaisjärjen perään, joskin arkijärki kai on nykyään käytetympi termi. Se vaan moni asia, vaikka nyt kvanttimekaniikka, toimii usein arkijärjen vastaisesti. Siihen vetoaminen on ainakin minun silmissäni välillä vähän typerää. Vaikka ufostelu vaatii kyllä sen arkijärjen hylkäämistä kaikkein typerimpien väitteisensä osalta. On kai hellis siis tavallaan oikeassa. :-)

        "Helläkoukku se tuolla alempana kohkaa maalaisjärjen perään, joskin arkijärki kai on nykyään käytetympi termi. Se vaan moni asia, vaikka nyt kvanttimekaniikka, toimii usein arkijärjen vastaisesti. Siihen vetoaminen on ainakin minun silmissäni välillä vähän typerää."

        Pikemminkin tieto voidaan jakaa kokemusperäiseen ja sitten tieteellisin kriteerein tutkittuun tietoon, joilla molemmilla on hyvät ja huonot puolensa, vaikka jakolinja ei välttämättä olekaan jyrkkä, vaan lomittuva tai sekoittuva.
        Älkäämme ylenkatsoko tai nostako toista ylemmäksi kumpaakaan tiedon/taidon suuntausta, vaan käyttäkäämme niitä hyväksi, kuten olemme tähänkin mennessä tehneet.

        Puisia soutuveneitä tehdään edelleen vanhan kokemusperäisen tiedon pohjalta, vaikka laitteet ja osa materiaaleista on modernin tieteen ja tutkimuksen lopputulos.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Kiitän kohtuullisen asiallisesta kirjoituksesta.

        Käsitykseni mukaan Corson kirjaan on tullut mukaan vahvistamattomia spekulaatioita, joko taiteellisen vapauden nimissä tai asian mittasuhteen huomioiden innostus on ollut kova ja hän on siitä tehnyt sellaista "kaiken teoriaa" asiaan liittyen.

        Paikannut puuttuvia faktoja oletuksilla. Aivan ymmärrettävää ja niin se on tehtäväkin. Hänellä oli faktojen lisäksi myös oma käsitys asioista ja niin niistä kuuluukin olla.

        Onhan se mekanismi meille ihmisille tuntematon miten tänne tullaan tuosta vaan. Ajattelee sitä sitten arkijärjellä tai tieteen näkökulmasta. Salaisuus piilee ydinvoimissa ja kvanttimekaniikassa. Lomittuminen on erittäin varteenotettava hypoteesi.

        Toistan hieman itseäni mutta elämme jännittäviä aikoja. Luulenpa että vuoden päästä olemme taas viisaampia.

        "Käsitykseni mukaan Corson kirjaan on tullut mukaan vahvistamattomia spekulaatioita, joko taiteellisen vapauden nimissä tai asian mittasuhteen huomioiden innostus on ollut kova ja hän on siitä tehnyt sellaista "kaiken teoriaa" asiaan liittyen."

        Minä olen aloittaja, ja se tuossa Corson kirjassa muun muassa tökkikin: epämääräinen spekulointi joissain asioissa ja toisaalta tapa, jota kutsuisin "nyrkkiin muminaksi".

        Tiukka asiateksti omien kokemusten tai muualta tulleen faktaksi varmennetun tiedon osalta, mielellään suorin lainauksin ja lähteet mukaan laittaen, ovat parasta lukukokemuksta tietokirjallisuudessa, ja fiktiot löytyvät sitten omasta hyllystään.
        Pitänee hakea uusintaan kirjastosta, jotta voi tutkailla, miltä se reilun puolen vuoden tauon jälkeen maistuu.

        Itse pidän eritoten David Fravorin haastatteluista paljon enemmän kuin näistä sillisalaateista, joissa jää niin paljon veljen väkevään todistukseen luottamisen varaan.


    • Anonyymi

      Saattaapa hyvinkin... hehe...

    • Anonyymi

      Skeptikot ovat tosiasiassa äärettömän laiskoja ja tietämättömiä. Jokainen osaa mennä telkkariin sanomaan: "Ei tämä asia näin ole." Tuollainen ei vaadi mitään osaamista eikä tietoa, mutta aiheuttaa erittäin paljon vahinkoa. Asioista todella tietävät eivät halua edes keskustella skeptikoiden kanssa. Kuten Philip J. Corsokin sanoi: "En edes puhu teille." Juuri noin kannattaa tehdä.

      • Juuri noin. Laiskoja, tietämättömiä, typeriä, ennakkoasenteellisia jukuripäisiä pässejä, joilta puuttuu alkeellisetkin matemaattiset ja loogiset kyvyt. Osa heistä suojelee omaa uskontoaan, kuten on ilmi käynyt tälläkin palstalla.

        Kyseessä ei ole oikeat skeptikot, vaan debunkkarit-


      • Robert Jacobs sen hyvin kiteytti tässä asiassa koskien skeptikkojen epäilyksiä ihmisten omakohtaisia havaintoja kohtaan, kun ammattidebunkkari Philip J Klass esitteli ala-arvoisia epäilyksiään Robertin tietoja kohtaan ufoista:
        "Philip J Klass, kiss my ass, I was there, you were not"


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Juuri noin. Laiskoja, tietämättömiä, typeriä, ennakkoasenteellisia jukuripäisiä pässejä, joilta puuttuu alkeellisetkin matemaattiset ja loogiset kyvyt. Osa heistä suojelee omaa uskontoaan, kuten on ilmi käynyt tälläkin palstalla.

        Kyseessä ei ole oikeat skeptikot, vaan debunkkarit-

        Uskonto
        Laskento
        Lukeminen
        Laulu

        Siinpä ne teikäläisen kouluaikainen lukujärjestys.
        Olet oppinut vähän ynnälaskun alkeita ja niitäkin heikolla menestyksellä.
        Jos olet laajempaakin opetusta nauttiunut niin kerro toki missä laitoksessa?

        Arvasinkin jo että ei ole mitään opinnäytteitä esittää. Muuta kuin Grannin satuja vai oliko se Grimmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto
        Laskento
        Lukeminen
        Laulu

        Siinpä ne teikäläisen kouluaikainen lukujärjestys.
        Olet oppinut vähän ynnälaskun alkeita ja niitäkin heikolla menestyksellä.
        Jos olet laajempaakin opetusta nauttiunut niin kerro toki missä laitoksessa?

        Arvasinkin jo että ei ole mitään opinnäytteitä esittää. Muuta kuin Grannin satuja vai oliko se Grimmin.

        Maalaisjärki ei ole lahja, vaan se on rangaistus, koska joutuu tulemaan toimeen kaikkien niiden kanssa joilla sitä ei ole. Hyvänä esimerkkinä sinä WCO, vapaasti suomennettuna nollatoiletti.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Maalaisjärki ei ole lahja, vaan se on rangaistus, koska joutuu tulemaan toimeen kaikkien niiden kanssa joilla sitä ei ole. Hyvänä esimerkkinä sinä WCO, vapaasti suomennettuna nollatoiletti.

        Maalaisjärkeä joutuu raahaamaan muassaan vain noin 10 % väestöstä. Raskasta taakkaa voisi toki jakaakin... Sehän näkyy, tämä fakta, jo maskien käytössä: 90 % meistä käyttää niitäkin iloisesti väärin, kuului aalloilta juuri. On se niin saa*anan vaikeeta.. :)


    • Anonyymi

      Koirat räksyttää ja sammakot kurnuttaa, mutta karavaani kulkee. Totuutta ei pysäytä mikään.

      • Jotkut pitää sua viisaana ja toiset hulluna
        turhaa kumpaakaan mielipidettä on oikaista
        jotkut sydämestään vihaa sua, toiset rakastaa
        siihen itse et voi vaikuttaa, siis antaa mennä vaan
        Se on yhdentekevää
        niin yhdentekevää
        kunhan silloin tällöin itses kanssa pärjäät
        muu on yhdentekevää
        herttaisen yhdentekevää
        koska viimein aina peilikuvas kanssa kaksin jäät

        Rikkaat pitää sua köyhänä ja köyhät porhona
        ellet itse muista tarkkaan, niin kysy voudilta
        toiset ihastelee kauneuttas päätäs silittäin
        toiset kysyy ootko rekan alle jäänyt äskettäin
        Se on yhdentekevää...

        Jotkut pitää sua sankarina, toiset pellenä
        karavaani kulkee, koirat haukkuu, ei sen väliä
        jotkut tahtois sua nostaa, toiset laskis poveen maan
        silti jäljelle ei meistä jää puuristiä kummempaa
        Se on yhdentekevää.

        -Alatalo-


      • Anonyymi

        Ja Klonkut vain klonkuttaa menemään pilviufoista renessanssimaalauksissa :-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Klonkut vain klonkuttaa menemään pilviufoista renessanssimaalauksissa :-D

        Se on joo äärimmäisen mielenkiintoista miksi renesanssimaalarit maalasi klassisen lentävän lautasen kuvailemaan pilveä, lintua, taivaan voimia jne.

        Myös selkeät säteet niistä lentävistä lautasista on mielenkiintoisia. Hetkinen.. Nehän on niitä samoja kuin on kuvailtu nykyaikanakin, eikä eletä enää renesanssiaikaa.

        Samoja löytyy tuhansia vuosia vanhoista luolamaalauksista.

        Vaikuttaa melkoisen selvältä että ulkopuoliset on vaikuttaneet Maan elämään jo kauan. Kyse ei ole Jessestä, fisusta, viinistä, eikä leivästä, vaan jostakin muusta.

        8)


      • Helläkoukku kirjoitti:

        Se on joo äärimmäisen mielenkiintoista miksi renesanssimaalarit maalasi klassisen lentävän lautasen kuvailemaan pilveä, lintua, taivaan voimia jne.

        Myös selkeät säteet niistä lentävistä lautasista on mielenkiintoisia. Hetkinen.. Nehän on niitä samoja kuin on kuvailtu nykyaikanakin, eikä eletä enää renesanssiaikaa.

        Samoja löytyy tuhansia vuosia vanhoista luolamaalauksista.

        Vaikuttaa melkoisen selvältä että ulkopuoliset on vaikuttaneet Maan elämään jo kauan. Kyse ei ole Jessestä, fisusta, viinistä, eikä leivästä, vaan jostakin muusta.

        8)

        Tuokin asia on jo niin moneen kertaan täällä käsitelty, että minä en ainakaan enää jaksa. Jos joku vielä jaksaa, niin kaivakoon asiasta tehdyn tyhjentävän selityksen ja linkittäköön tänne.


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        Tuokin asia on jo niin moneen kertaan täällä käsitelty, että minä en ainakaan enää jaksa. Jos joku vielä jaksaa, niin kaivakoon asiasta tehdyn tyhjentävän selityksen ja linkittäköön tänne.

        Hukkaan heitettyä aikaa. Viimeistään parin kuukauden päästä samat höpöhopö-jorinat on täällä taas...


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Se on joo äärimmäisen mielenkiintoista miksi renesanssimaalarit maalasi klassisen lentävän lautasen kuvailemaan pilveä, lintua, taivaan voimia jne.

        Myös selkeät säteet niistä lentävistä lautasista on mielenkiintoisia. Hetkinen.. Nehän on niitä samoja kuin on kuvailtu nykyaikanakin, eikä eletä enää renesanssiaikaa.

        Samoja löytyy tuhansia vuosia vanhoista luolamaalauksista.

        Vaikuttaa melkoisen selvältä että ulkopuoliset on vaikuttaneet Maan elämään jo kauan. Kyse ei ole Jessestä, fisusta, viinistä, eikä leivästä, vaan jostakin muusta.

        8)

        Tismalleen samat ufot käyvät täällä "vilkkumassa" niin että viimein tauluunkin päätyvät.
        Aikadilaatio tekee kepposet ja ihmiset menevät retkuun.

        Kyllä nämä säteilevät, olenhan nähnyt. Viimevuonna ottamallani videolla on suuri ufo jossa on jonkinlainen uloke. Nimesin sen tuomariksi, kerroin tästä jo aikaisemmin.
        Tuo ufo rykäisee sellaisen valosaasteen että Aurinko katoaa siihen. Tuo hetkellinen kirkkaus on aivan tajuton. Olen ajatellut että siinä sitä Herran kirkkautta nyt sitten olisi.
        Tuosta videolta ottamastani pysätyskuvasta olisi ainekset vaikka alttaritauluun.
        Sävykäyrää (gammakorjausta) säätämällä saa hieman tuota ufoa irti tuosta valosta.

        Se mitä tuolta valosta paljastuu on todella outoa. Tuota valoa voi kuoria kuin sipulia. Kerroksissa näkyy aina omat eri juttunsa. Mielestäni kyse on jotenkin valon aallonpituuksista. Samalla tuo valo on kuin jotakin materian raaka-ainetta.

        Samanlaista ainetta (plasmaa) oli vastakkaisella puolella taivasta, josta kerroin pursuavan ufoja, kuin puuroa ylikiehuvasta kattilasta.
        Tuo alue on pienempi, ja sellaista kirkkautta siinä ei ole. Olen kuitenkin onnistunut kuvamaan juuri sen hetken kun yksi ufoista materialisoituu ja nousee tuosta hehkuvasta patjasta. Sen ääriviivat ovat n. 2/3 jo nähtävissä loput hehkuvan patjan sisällä.

        Jopa minä pidän outona sitä, että minun on pakko myöntää, että tuossa ufossa joka on kehittymässä niin siinä näkyisi jonkinlaiset tunnisteet elikkä kirjaimia.


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        Tuokin asia on jo niin moneen kertaan täällä käsitelty, että minä en ainakaan enää jaksa. Jos joku vielä jaksaa, niin kaivakoon asiasta tehdyn tyhjentävän selityksen ja linkittäköön tänne.

        Millä tavalla se on käsitelty? Narsistina kuvittelet että sinun käsittelysi on jotenkin yleismaailmallisesti pätevä käsittely. Ei se ole. Se on vain sinun höpinääsi. Uskosi on tekopyhää ja teennäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla se on käsitelty? Narsistina kuvittelet että sinun käsittelysi on jotenkin yleismaailmallisesti pätevä käsittely. Ei se ole. Se on vain sinun höpinääsi. Uskosi on tekopyhää ja teennäistä.

        Ne on vain NollaToiletin jorinoita. Hänelle tuottaa suurta tuskaa olla edes hetken aikaa asiallinen. Sitten alkaa taas vittuilu ja ympäripyöreät fraasit vanhaan malliin, kuten jo toistakymmentä vuotta.

        Turha papparainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla se on käsitelty? Narsistina kuvittelet että sinun käsittelysi on jotenkin yleismaailmallisesti pätevä käsittely. Ei se ole. Se on vain sinun höpinääsi. Uskosi on tekopyhää ja teennäistä.

        Tuon ajan maalauksiin sijoitetun uskonnollisen kuvaston tutkijan ja asiantuntijan toimesta. Näkyy keskustelu menevän taas trollaamisen puolelle joten jatkakaa keskenänne. Minä en ihan oikeasti jaksa näitä samoja vääntöjä taas kerran. Jos joku onnistuu tuomaan tänne jotain uutta näkökulmaa aiheeseen, niin olisin tosi kiinnostunut, mutta näihin en enää lähde.


      • VCO kirjoitti:

        Tuon ajan maalauksiin sijoitetun uskonnollisen kuvaston tutkijan ja asiantuntijan toimesta. Näkyy keskustelu menevän taas trollaamisen puolelle joten jatkakaa keskenänne. Minä en ihan oikeasti jaksa näitä samoja vääntöjä taas kerran. Jos joku onnistuu tuomaan tänne jotain uutta näkökulmaa aiheeseen, niin olisin tosi kiinnostunut, mutta näihin en enää lähde.

        Leikkiuskovainen pseudoskeptikko-poskisolisti koittaa muuttaa selkeät lentävät lautaset pilviksi ja linnuiksi, niin eipä siitä asiasta tosiaankaan tarvitse sinun kanssasi keskustella.


      • Helläkoukku kirjoitti:

        Leikkiuskovainen pseudoskeptikko-poskisolisti koittaa muuttaa selkeät lentävät lautaset pilviksi ja linnuiksi, niin eipä siitä asiasta tosiaankaan tarvitse sinun kanssasi keskustella.

        No niin ei muuta kun jatkat seuraajiesi kanssa vaikkapa siitä, että miltä planeetalta ovat tulleet ja minkä väriset korvat kavereilla on. Hyvää syksyn jatkoa.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Se on joo äärimmäisen mielenkiintoista miksi renesanssimaalarit maalasi klassisen lentävän lautasen kuvailemaan pilveä, lintua, taivaan voimia jne.

        Myös selkeät säteet niistä lentävistä lautasista on mielenkiintoisia. Hetkinen.. Nehän on niitä samoja kuin on kuvailtu nykyaikanakin, eikä eletä enää renesanssiaikaa.

        Samoja löytyy tuhansia vuosia vanhoista luolamaalauksista.

        Vaikuttaa melkoisen selvältä että ulkopuoliset on vaikuttaneet Maan elämään jo kauan. Kyse ei ole Jessestä, fisusta, viinistä, eikä leivästä, vaan jostakin muusta.

        8)

        Ehkä sen ajan maalareilla oli oikeasti silmät päässä, toisin kuin "ufospesialisti" Klonkulla, kun ne maalasivat tällaisia klassisia lentäviä lautasia:

        https://www.wikiart.org/en/correggio/the-assumption-of-the-virgin-1530

        Nyt kun kerran Klonkun lasersäteiden mukana kulkee normaalistikin kyyhkysiä niin mitenpä lienee tuollaiset siivet selässä kulkevat tyypit kaupungin kaduilla Crivellin maalauksessa? Näyttävätkö nekin täysin samanlaisilta kuin mitä Klonkku näkee klonkuttelemassa nykypäivänä kaupunkien kaduilla ;-D

        https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Carlo_Crivelli_Annunciation_with_St_Emidius_1486_London.jpg


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        No niin ei muuta kun jatkat seuraajiesi kanssa vaikkapa siitä, että miltä planeetalta ovat tulleet ja minkä väriset korvat kavereilla on. Hyvää syksyn jatkoa.

        Et voi sanoa noin! Klonkun kaikki lapset ovat ilmavoimien everstejä, presidenttejä tai mitä ne nyt tällä viikolla taas sattuvat olemaankaan, joten loogisesti päätellen kaikki hänen ufojuttunsa siis pitävät paikkaansa - minä luin niin internetistä ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tismalleen samat ufot käyvät täällä "vilkkumassa" niin että viimein tauluunkin päätyvät.
        Aikadilaatio tekee kepposet ja ihmiset menevät retkuun.

        Kyllä nämä säteilevät, olenhan nähnyt. Viimevuonna ottamallani videolla on suuri ufo jossa on jonkinlainen uloke. Nimesin sen tuomariksi, kerroin tästä jo aikaisemmin.
        Tuo ufo rykäisee sellaisen valosaasteen että Aurinko katoaa siihen. Tuo hetkellinen kirkkaus on aivan tajuton. Olen ajatellut että siinä sitä Herran kirkkautta nyt sitten olisi.
        Tuosta videolta ottamastani pysätyskuvasta olisi ainekset vaikka alttaritauluun.
        Sävykäyrää (gammakorjausta) säätämällä saa hieman tuota ufoa irti tuosta valosta.

        Se mitä tuolta valosta paljastuu on todella outoa. Tuota valoa voi kuoria kuin sipulia. Kerroksissa näkyy aina omat eri juttunsa. Mielestäni kyse on jotenkin valon aallonpituuksista. Samalla tuo valo on kuin jotakin materian raaka-ainetta.

        Samanlaista ainetta (plasmaa) oli vastakkaisella puolella taivasta, josta kerroin pursuavan ufoja, kuin puuroa ylikiehuvasta kattilasta.
        Tuo alue on pienempi, ja sellaista kirkkautta siinä ei ole. Olen kuitenkin onnistunut kuvamaan juuri sen hetken kun yksi ufoista materialisoituu ja nousee tuosta hehkuvasta patjasta. Sen ääriviivat ovat n. 2/3 jo nähtävissä loput hehkuvan patjan sisällä.

        Jopa minä pidän outona sitä, että minun on pakko myöntää, että tuossa ufossa joka on kehittymässä niin siinä näkyisi jonkinlaiset tunnisteet elikkä kirjaimia.

        Juupa-juu. Ja sinullahan ei ole edelleenkään esittää meille mitään konkreettista todistusaineistoa noista kuvamateriaaleista?
        En pety tälläkään kertaa mikäli leikit mykkää tuon toiveen jälkeen ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa-juu. Ja sinullahan ei ole edelleenkään esittää meille mitään konkreettista todistusaineistoa noista kuvamateriaaleista?
        En pety tälläkään kertaa mikäli leikit mykkää tuon toiveen jälkeen ; )

        Kellekkä meille?

        En leiki mykkää. ehkä en ole huomannut taikka teksti on esitetty niin "V"seen tyyliin, että ei ole antanut aihetta vastata.

        Asiat ovat juuri niin kuinka tuossa edellä kerroin.
        Sanokaapa yksikin hyvä syy, mitä siitä hyödyn jos esitän teille videon vieraan älyn poukkoilusta ilmassa. Minulle ei siitä makseta.
        Puolustusvoimille maksetaan verovaroin, olivat paikalla, kysykää niiltä.
        Toivottavasti edes kuvia saivat kun eivät muuhun kyenneet.

        Suoranainen ihme että jopa SUTin tutkimuspäälikkö myönsi näkevänsä videoltani ufon joka lensi sotilaskoneen takaa... Näinköhän lentosotakoulussa opetetaan päästämään tunnistamattomat koneet hävittäjien taakse? Ja ihan omalla maaperällä.

        Parasta olisi myöntää heti kättelyssä, että nuo ovat pitelemättömiä, koska eivät ole tästä maailmasta.


      • Anonyymi

        AMEN
        maagikko


    • Anonyymi

      Kaksi rekattua nickiä ovat käyneet jo vuosia samanlaista käpysotaa oikeilla nimillään eräällä toisella palstalla. Sieltä ne on luettavissa edelleenkin.
      Sielläkin havaitaan kuten täälläkin, että toisella on järki päässä kun taas toinen huutaa solvauksia peräsuoli ulkona raivosta kihisten.

      • Tämä menee taas niin lapselliseksi ettei oikein viitsisi vastata, mutta sen verran totean edelleen ettei minulla ole hajuakaan mistä nämä "skeptikot" puhuu.

        Pelkkiä yli-ikäisiä koulukiusaajia, eikä tepsi meikäläiseen ollenkaan. Oikeassa elämässä nämä "kriittisesti suhtautuvat" konttaisi edessäni armoa anellen ja anteeksi pyydellen.

        En edelleenkään harrastele tätä ufoilua missään muualla kuin itsekseni netissä ja tällä palstalla satunnaisesti, havaitakseni vain sen, että dementoitunut mielisairas vanhus varaktori räksyttää täällä aina vaan kuin vesikauhuinen rakki.

        Välillä esittäen tiedemiestä, välillä raamattumiestä, välillä jälkeenjäänyttä ja välillä maailman surkeinta koomikkoa.

        Tasan ei käy onnen lahjat Tampereellakaan. Ei ole ihme että hän on saanut fudut joka ikisestä järjestöstä, johon on koettanut liittyä. Pikkuinen narsistipapparainen. Säälittävä tapaus.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Tämä menee taas niin lapselliseksi ettei oikein viitsisi vastata, mutta sen verran totean edelleen ettei minulla ole hajuakaan mistä nämä "skeptikot" puhuu.

        Pelkkiä yli-ikäisiä koulukiusaajia, eikä tepsi meikäläiseen ollenkaan. Oikeassa elämässä nämä "kriittisesti suhtautuvat" konttaisi edessäni armoa anellen ja anteeksi pyydellen.

        En edelleenkään harrastele tätä ufoilua missään muualla kuin itsekseni netissä ja tällä palstalla satunnaisesti, havaitakseni vain sen, että dementoitunut mielisairas vanhus varaktori räksyttää täällä aina vaan kuin vesikauhuinen rakki.

        Välillä esittäen tiedemiestä, välillä raamattumiestä, välillä jälkeenjäänyttä ja välillä maailman surkeinta koomikkoa.

        Tasan ei käy onnen lahjat Tampereellakaan. Ei ole ihme että hän on saanut fudut joka ikisestä järjestöstä, johon on koettanut liittyä. Pikkuinen narsistipapparainen. Säälittävä tapaus.

        Ei hätää, sinähän Klonkku muutenkin aina jätät vastaamatta milloin joudut faktojen eteen. Onko tämä nyt peräti neljäs vai viides kerta kun väistelet tuota Crivellin siipiveikkoa ja kaikki vain koska se ei sovikaan yhteen pikku ufokulttisi tulkinnan kanssa :-D

        Nytkö Klonkun edessä pitää madellakin? Aina sieltä välillä näemmä pulppuaa sitä oamn elämänsä kulttijohtajan narsismia filtterin ohi.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Tämä menee taas niin lapselliseksi ettei oikein viitsisi vastata, mutta sen verran totean edelleen ettei minulla ole hajuakaan mistä nämä "skeptikot" puhuu.

        Pelkkiä yli-ikäisiä koulukiusaajia, eikä tepsi meikäläiseen ollenkaan. Oikeassa elämässä nämä "kriittisesti suhtautuvat" konttaisi edessäni armoa anellen ja anteeksi pyydellen.

        En edelleenkään harrastele tätä ufoilua missään muualla kuin itsekseni netissä ja tällä palstalla satunnaisesti, havaitakseni vain sen, että dementoitunut mielisairas vanhus varaktori räksyttää täällä aina vaan kuin vesikauhuinen rakki.

        Välillä esittäen tiedemiestä, välillä raamattumiestä, välillä jälkeenjäänyttä ja välillä maailman surkeinta koomikkoa.

        Tasan ei käy onnen lahjat Tampereellakaan. Ei ole ihme että hän on saanut fudut joka ikisestä järjestöstä, johon on koettanut liittyä. Pikkuinen narsistipapparainen. Säälittävä tapaus.

        "Oikeassa elämässä nämä "kriittisesti suhtautuvat" konttaisi edessäni armoa anellen ja anteeksi pyydellen."

        Tuohan kuulostaa itsensä kanssa sujut olevan kypsän, aikuisen ihmisen kommentilta.

        Minkä kyvyn NKVD tai Gestapo menettikään, sinun syntyessä väärään aikaan, väärässä maassa.


      • Helläkoukku kirjoitti:

        Tämä menee taas niin lapselliseksi ettei oikein viitsisi vastata, mutta sen verran totean edelleen ettei minulla ole hajuakaan mistä nämä "skeptikot" puhuu.

        Pelkkiä yli-ikäisiä koulukiusaajia, eikä tepsi meikäläiseen ollenkaan. Oikeassa elämässä nämä "kriittisesti suhtautuvat" konttaisi edessäni armoa anellen ja anteeksi pyydellen.

        En edelleenkään harrastele tätä ufoilua missään muualla kuin itsekseni netissä ja tällä palstalla satunnaisesti, havaitakseni vain sen, että dementoitunut mielisairas vanhus varaktori räksyttää täällä aina vaan kuin vesikauhuinen rakki.

        Välillä esittäen tiedemiestä, välillä raamattumiestä, välillä jälkeenjäänyttä ja välillä maailman surkeinta koomikkoa.

        Tasan ei käy onnen lahjat Tampereellakaan. Ei ole ihme että hän on saanut fudut joka ikisestä järjestöstä, johon on koettanut liittyä. Pikkuinen narsistipapparainen. Säälittävä tapaus.

        En ole pitkiin aikoihin edes poikennut lukemassa tätä palstaa ja nyt muutaman kommentin tänne kirjoitellut. Mikä niissä oli niin asiatonta, että pitää tuolla tavalla päreensä polttaa?

        Valehtelet tuossakin kommentissasi enemmän kuin aikoinaan Bobrikov.

        En ole elämäni aikana saanut "fuduja" ensimmäisestäkään järjestöstä. SUTista olen itse lähtenyt ainakin kaksi kertaa ihan sen takia, että siellä oli niin taivaan lapsellista porukkaa.

        No mutta kaikesta huolimatta hyvää syksyn jatkoa myös sinulle.


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        En ole pitkiin aikoihin edes poikennut lukemassa tätä palstaa ja nyt muutaman kommentin tänne kirjoitellut. Mikä niissä oli niin asiatonta, että pitää tuolla tavalla päreensä polttaa?

        Valehtelet tuossakin kommentissasi enemmän kuin aikoinaan Bobrikov.

        En ole elämäni aikana saanut "fuduja" ensimmäisestäkään järjestöstä. SUTista olen itse lähtenyt ainakin kaksi kertaa ihan sen takia, että siellä oli niin taivaan lapsellista porukkaa.

        No mutta kaikesta huolimatta hyvää syksyn jatkoa myös sinulle.

        Pappa ottaa hotapulveria ja laulaa virren 214. Taivaspaikka varmistuu.


      • Anonyymi
        VCO kirjoitti:

        En ole pitkiin aikoihin edes poikennut lukemassa tätä palstaa ja nyt muutaman kommentin tänne kirjoitellut. Mikä niissä oli niin asiatonta, että pitää tuolla tavalla päreensä polttaa?

        Valehtelet tuossakin kommentissasi enemmän kuin aikoinaan Bobrikov.

        En ole elämäni aikana saanut "fuduja" ensimmäisestäkään järjestöstä. SUTista olen itse lähtenyt ainakin kaksi kertaa ihan sen takia, että siellä oli niin taivaan lapsellista porukkaa.

        No mutta kaikesta huolimatta hyvää syksyn jatkoa myös sinulle.

        No, eiköhän se ole selvä jo mikä on vialla. Ufonurkan omatekoinen kulttijohtaja haluaa kaikkien pukeutuvan säkkiin ja matelevan hänen korkeutensa edessä :D

        Jos Klonkku olisi mytologian hahmo niin tuollainen määrä hybristä kyllä johtaisi jonnekin...


    • Anonyymi

      Astronautti Edgar Mitchell valehtelee kansallisella lehdistöklubilla pidetyssä tiedotustilaisuudessa, että Roswellin tapauksessa oli kyseessä vierasperäinen avaruusalus. Kovia valehtelemaan nämä entiset astronautit... Linkki:

      http://www.uudenajansarastus.fi/?p=2551

      • Mitchell on puhunut useastikin Roswellista. Kertoi myös vanhempansa sanoneen että "tällä kylällä kaikki tiesi totuuden, se oli se mistä ensimmäisenä uutisoitiin"

        Roswellin tarina ei jää kuitenkaan Mitchellin varaan, ei Corson, ei Marcelin eikä poikansa varaan, ei hautaustoimiston työntekijän varaan, eikä kenenkään muunkaan yksittäisen asianosaisen varaan.

        Toistasataa henkilöä. Yhdessä he muodostavat kokonaisuuden, joka on aukottoman selvä todiste siitä että Roswelliin mätkähti ufoalus.

        Mogul- höpinä oli yhtä huono hätäselitys, kuin mitä nämä debunkkareiden hätäselitykset yleensä aina ovat. Aivan kuin lapsen suusta. Kalibrointimies tunnetaan nykyään myös nimellä Klonkku.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Mitchell on puhunut useastikin Roswellista. Kertoi myös vanhempansa sanoneen että "tällä kylällä kaikki tiesi totuuden, se oli se mistä ensimmäisenä uutisoitiin"

        Roswellin tarina ei jää kuitenkaan Mitchellin varaan, ei Corson, ei Marcelin eikä poikansa varaan, ei hautaustoimiston työntekijän varaan, eikä kenenkään muunkaan yksittäisen asianosaisen varaan.

        Toistasataa henkilöä. Yhdessä he muodostavat kokonaisuuden, joka on aukottoman selvä todiste siitä että Roswelliin mätkähti ufoalus.

        Mogul- höpinä oli yhtä huono hätäselitys, kuin mitä nämä debunkkareiden hätäselitykset yleensä aina ovat. Aivan kuin lapsen suusta. Kalibrointimies tunnetaan nykyään myös nimellä Klonkku.

        Miten sinulla Klonkku menee sen Crivellin siipiveikon kanssa? Löytyyköhän sitä koskeville havainnoille myös satoja todistajia, kuten varmaan kyyhkyslasereille ja pilviufoille ;D


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Mitchell on puhunut useastikin Roswellista. Kertoi myös vanhempansa sanoneen että "tällä kylällä kaikki tiesi totuuden, se oli se mistä ensimmäisenä uutisoitiin"

        Roswellin tarina ei jää kuitenkaan Mitchellin varaan, ei Corson, ei Marcelin eikä poikansa varaan, ei hautaustoimiston työntekijän varaan, eikä kenenkään muunkaan yksittäisen asianosaisen varaan.

        Toistasataa henkilöä. Yhdessä he muodostavat kokonaisuuden, joka on aukottoman selvä todiste siitä että Roswelliin mätkähti ufoalus.

        Mogul- höpinä oli yhtä huono hätäselitys, kuin mitä nämä debunkkareiden hätäselitykset yleensä aina ovat. Aivan kuin lapsen suusta. Kalibrointimies tunnetaan nykyään myös nimellä Klonkku.

        Mitchell oli paranormaaliin hurahtanut höpsö. Uskotko myös Mitchellin kaukoparantamisväitteet vai valitsetko vain omaa agendaa ajavat rusinat Mitchellin pullista?


      • Anonyymi

        "Aitoja valokuvia tohtori Mitchellin pienoismallista!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitchell oli paranormaaliin hurahtanut höpsö. Uskotko myös Mitchellin kaukoparantamisväitteet vai valitsetko vain omaa agendaa ajavat rusinat Mitchellin pullista?

        Mitchellillä oli aika hyvät syyt hurahtaa paranormaaliin, koska hän oli aitiopaikalla monessakin roolissa. Astronautit ovat miehistä parhaimpia. Vain parhaista parhaat pääsee lähellekään edes koulutusta.

        Aika noloa kutsua astronauttia höpsöksi. Astronauteista kenties parhaan henkilökohtaisen todistuksen ufoista on antanut Gordon Cooper.

        Yksi aika mielenkiintoinen juttu Mitchellistä löytyy tubesta. Kuuskeptikko tivasi Edgaria laittamaan käden Raamatun päälle ja vannomaan että Edgar on siellä kävellyt.

        Lopulta astronautti hermostui kunnolla ja saattoi toimittajan ulos kengällä ahteriin avittaen. Nauhoitus jäi päälle ja Edgarin poika kysyy nauhalla isältään vapaasti suomennettuna: "Tilataanko tolle katoaminen?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitchell oli paranormaaliin hurahtanut höpsö. Uskotko myös Mitchellin kaukoparantamisväitteet vai valitsetko vain omaa agendaa ajavat rusinat Mitchellin pullista?

        Kaukoparantaminenkin on saanut kvanttimekaniikan paremmin ymmärtämisen aikakautena mahdollisen uuden toimintamekanismin, tai teorian sellaiselle.

        En pidä ollenkaan mahdottomana. Kirurgit suorittavat etänä leikkauksia maapallon toiselta puolelta robottikäsien ja kameroiden avulla. Sekin on eräänlaista kaukoparannusta.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Mitchellillä oli aika hyvät syyt hurahtaa paranormaaliin, koska hän oli aitiopaikalla monessakin roolissa. Astronautit ovat miehistä parhaimpia. Vain parhaista parhaat pääsee lähellekään edes koulutusta.

        Aika noloa kutsua astronauttia höpsöksi. Astronauteista kenties parhaan henkilökohtaisen todistuksen ufoista on antanut Gordon Cooper.

        Yksi aika mielenkiintoinen juttu Mitchellistä löytyy tubesta. Kuuskeptikko tivasi Edgaria laittamaan käden Raamatun päälle ja vannomaan että Edgar on siellä kävellyt.

        Lopulta astronautti hermostui kunnolla ja saattoi toimittajan ulos kengällä ahteriin avittaen. Nauhoitus jäi päälle ja Edgarin poika kysyy nauhalla isältään vapaasti suomennettuna: "Tilataanko tolle katoaminen?"

        Ihmisiä astronautitkin vain ovat ovat iloineen ja murheineen teoistaan huolimatta eikä ne teot tee heitäkään haavoittumattomaksi.

        Hurahtaa noita ihmisiä salaliittoteorioihinkin niin syvälle, että niistä tulee hurahtajalle totuus.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Kaukoparantaminenkin on saanut kvanttimekaniikan paremmin ymmärtämisen aikakautena mahdollisen uuden toimintamekanismin, tai teorian sellaiselle.

        En pidä ollenkaan mahdottomana. Kirurgit suorittavat etänä leikkauksia maapallon toiselta puolelta robottikäsien ja kameroiden avulla. Sekin on eräänlaista kaukoparannusta.

        Tuo ei nyt vastaa ihan Mitchellin kohdalla tapahtunutta "kaukoparantamista", missä vancouverilainen teini puhui syövän etänä pois.


    • Anonyymi

      Toivottavasti kaikki Maahan vierailulle saapuvat alienit ovat ihmisiä kohtaan ymmärtäväisiä ja ystävällisiä, eikä heissä olisi vaikkapa sellaisia sadismista viehättyneitä kusipäämulkkuja, jotka vaativat heihin kriittisesti suhtautuvia konttaamaan edessään ja anelemaan armoa, tai jopa vielä jotain paljon ikävämpää.
      Vai mitä tuumii Helläkoukku?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Webbisaitti nyt ei ihan varmaan heti unohdu.

        Tuon saitin domaini on muuten rekisteröity 24.2.2020 eli suunnilleen samoihin aikoihin kuin Corson kirjan suomennos tuli ulos ja ylläpitäjällä näyttää muutenkin olevan kiinnostus kovasti promota kyseistä kirjaa saitillaan. Onko sinulla jokin harrastuksen ulkopuolinen kiinnostus Corson kirjaan - esimerkiksi jokin taloudellinen intressi myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Webbisaitti nyt ei ihan varmaan heti unohdu.

        Tuon saitin domaini on muuten rekisteröity 24.2.2020 eli suunnilleen samoihin aikoihin kuin Corson kirjan suomennos tuli ulos ja ylläpitäjällä näyttää muutenkin olevan kiinnostus kovasti promota kyseistä kirjaa saitillaan. Onko sinulla jokin harrastuksen ulkopuolinen kiinnostus Corson kirjaan - esimerkiksi jokin taloudellinen intressi myös?

        PS. En kysy sillä, että olisi väärin yrittää saada kirjaa myydyksi, mutta kiinnostaisi vain.


      • Anonyymi

        Nuo Cooperin lausunnot ovat kyllä feikkiä monin osin ja jo useasti alas ammuttu. Vielä näköjään elää..... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Cooperin lausunnot ovat kyllä feikkiä monin osin ja jo useasti alas ammuttu. Vielä näköjään elää..... :)

        Perustele miten ne ovat feikkiä ja mikä on monin osin ja useasti alas ammuttu? Jos et kykene vastaamaan ja laittamaan lähdetietoja, niin kommenttisi on täysin alas ammuttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perustele miten ne ovat feikkiä ja mikä on monin osin ja useasti alas ammuttu? Jos et kykene vastaamaan ja laittamaan lähdetietoja, niin kommenttisi on täysin alas ammuttu.

        Saat arvata kahdesti vastaako hän kysymyksiisi ja laittaako hän lähdetietoja. 8)


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Saat arvata kahdesti vastaako hän kysymyksiisi ja laittaako hän lähdetietoja. 8)

        En ole kyseinen kommentoija, mutta tuossa ylempänä on antamani linkki Cooperin NASAn jälkeisestä touhuilusta. Melkoista syöksylaskua oli kerran niin hienon astronautin ura. Ei anna kovinkaan luotettavaa kuvaa miehestä.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Saat arvata kahdesti vastaako hän kysymyksiisi ja laittaako hän lähdetietoja. 8)

        Klonkulla pitäisi olla kysymysten ja lähdeaineistojenkin vältteleminen ihan verissä tähän mennessä, varsinkin jos on kyse renessanssimaalauksista ja kyyhkyslasereista :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyseinen kommentoija, mutta tuossa ylempänä on antamani linkki Cooperin NASAn jälkeisestä touhuilusta. Melkoista syöksylaskua oli kerran niin hienon astronautin ura. Ei anna kovinkaan luotettavaa kuvaa miehestä.

        Valitettavasti Obergin kirjoituksessa oli enemmän kuin yksi kappale tekstiä, joten keskiverto ufokultisti tuskin jaksaa sitä lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Obergin kirjoituksessa oli enemmän kuin yksi kappale tekstiä, joten keskiverto ufokultisti tuskin jaksaa sitä lukea.

        Oberg on ammatiltaan debunkkari ja pseudoskeptikko, joka irrottaa ammattiinsa kuuluvasti asiat yhteyksistään, vääristelee toisten sanomisia ja tekemisiä, ja keksii loput.

        Cooper oli aktiivinen monella saralla elämässään. Miehistä parhaimpia ja luotettavimpia. Saavutuksiaan ei mitätöi kukaan nobody debunkkari.

        Kuten olen miljoonaan kertaan todennut, niin ufoskeptikoiden selitykset on lapsekkaan naurettavia, ja tämä menee samaan sarjaan silmien muljuttelu -teorian kanssa.


      • Helläkoukku kirjoitti:

        Oberg on ammatiltaan debunkkari ja pseudoskeptikko, joka irrottaa ammattiinsa kuuluvasti asiat yhteyksistään, vääristelee toisten sanomisia ja tekemisiä, ja keksii loput.

        Cooper oli aktiivinen monella saralla elämässään. Miehistä parhaimpia ja luotettavimpia. Saavutuksiaan ei mitätöi kukaan nobody debunkkari.

        Kuten olen miljoonaan kertaan todennut, niin ufoskeptikoiden selitykset on lapsekkaan naurettavia, ja tämä menee samaan sarjaan silmien muljuttelu -teorian kanssa.

        Tässä hyvä esimerkki siitä miten USA:n ufosalailuun liittyvä henkilö hermostuu kun Cooperin ystävä ja hänen tarinaansa perehtynyt heppu kyselee vähän tästä salailusta.
        https://www.youtube.com/watch?v=KkpZ61b1qLQ

        Tässä on nähtävissä pelkoa, paniikkia ja suuttumusta. Jos hänellä ei olisi mitään salailtavaa, niin hänellä ei olisi syytä käyttäytyä noin vaan voisi olla aivan rauhallinen ja vastata kysymyksiin.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Tässä hyvä esimerkki siitä miten USA:n ufosalailuun liittyvä henkilö hermostuu kun Cooperin ystävä ja hänen tarinaansa perehtynyt heppu kyselee vähän tästä salailusta.
        https://www.youtube.com/watch?v=KkpZ61b1qLQ

        Tässä on nähtävissä pelkoa, paniikkia ja suuttumusta. Jos hänellä ei olisi mitään salailtavaa, niin hänellä ei olisi syytä käyttäytyä noin vaan voisi olla aivan rauhallinen ja vastata kysymyksiin.

        Noilla epätoivoisilla purkauksillasiko yrität nollata tuon artikkelin tiedot? Ei helmiä sioille pätee näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla epätoivoisilla purkauksillasiko yrität nollata tuon artikkelin tiedot? Ei helmiä sioille pätee näköjään.

        "Tiedot"? 8)


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Oberg on ammatiltaan debunkkari ja pseudoskeptikko, joka irrottaa ammattiinsa kuuluvasti asiat yhteyksistään, vääristelee toisten sanomisia ja tekemisiä, ja keksii loput.

        Cooper oli aktiivinen monella saralla elämässään. Miehistä parhaimpia ja luotettavimpia. Saavutuksiaan ei mitätöi kukaan nobody debunkkari.

        Kuten olen miljoonaan kertaan todennut, niin ufoskeptikoiden selitykset on lapsekkaan naurettavia, ja tämä menee samaan sarjaan silmien muljuttelu -teorian kanssa.

        Ei asioiden irroittaminen kontekstista vain näyttänyt sinulle Klonkku olevan mikään este tai ongelma Crivellin taulua tuijottaessasi. Siellä muuttuivat iloisesti pilvirakennelmat lentäviksi lautasiksi, jotka ilmeisesti räiskivät sitten kyyhkysillä varustettuja lasersäteitä ihmisten kuontaloihin siipiveikkojen toimiessa tulenjohtajina. Voimme siis täysin luottaa Klonkun olevan lapsellisuuden ja naurettavuuden asiantuntijoita ; -D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiedot"? 8)

        Rehellinen ja tarkka artikkeli, joka perustuu faktoihin. Ei asia siitä miksikään muutu jalkaa polkemalla ja syyttämällä kirjoittajaa vääristelystä. Siinäpä osoitat kohdat mitkä ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellinen ja tarkka artikkeli, joka perustuu faktoihin. Ei asia siitä miksikään muutu jalkaa polkemalla ja syyttämällä kirjoittajaa vääristelystä. Siinäpä osoitat kohdat mitkä ei pidä paikkaansa.

        Samanlaista uskovaisten skeptikkojen itkua ja räpellystä kuin aina ennenkin. Noloa touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asioiden irroittaminen kontekstista vain näyttänyt sinulle Klonkku olevan mikään este tai ongelma Crivellin taulua tuijottaessasi. Siellä muuttuivat iloisesti pilvirakennelmat lentäviksi lautasiksi, jotka ilmeisesti räiskivät sitten kyyhkysillä varustettuja lasersäteitä ihmisten kuontaloihin siipiveikkojen toimiessa tulenjohtajina. Voimme siis täysin luottaa Klonkun olevan lapsellisuuden ja naurettavuuden asiantuntijoita ; -D

        Kyyhkysiä ja pilvimuodostelmiapas hyvinkin ;)
        https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/12/29/17/3BB38E9D00000578-4073706-image-a-15_1483031779873.jpg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehellinen ja tarkka artikkeli, joka perustuu faktoihin. Ei asia siitä miksikään muutu jalkaa polkemalla ja syyttämällä kirjoittajaa vääristelystä. Siinäpä osoitat kohdat mitkä ei pidä paikkaansa.

        Katsoin hieman tuon Obergin historiaa ja työtä. Hän on NASAn äänitorvi, maineen varjelija ja NASAn virallisen version kertoja. Siis NASAn palkkalistoilla ollut skeptikko, kirjailija ja lehtimies.

        On varmasti pätevä kaveri ja tietää paljon NASAn asioista, mutta skeptikko on aina skeptikko, eli kertoo sellaisen itseään miellyttävän luonnollisen version asioista ja menee sieltä mistä aita on matalin, eli tarttuu helppoihin epäkohtiin.

        Mainitussa artikkelissa on otettava sekin huomioon että osa väitteistä ei ole itse astronautin suusta, vaan hänestä ohjelmasarjan tehneen tuottajan kynästä.

        Oberg on kuitenkin varsin pätevä skeptikoksi, eli läski ja epärehellinen vääristelijä sekä valehtelija. Eli siis ihan tavallinen skeptikko. 8)


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Katsoin hieman tuon Obergin historiaa ja työtä. Hän on NASAn äänitorvi, maineen varjelija ja NASAn virallisen version kertoja. Siis NASAn palkkalistoilla ollut skeptikko, kirjailija ja lehtimies.

        On varmasti pätevä kaveri ja tietää paljon NASAn asioista, mutta skeptikko on aina skeptikko, eli kertoo sellaisen itseään miellyttävän luonnollisen version asioista ja menee sieltä mistä aita on matalin, eli tarttuu helppoihin epäkohtiin.

        Mainitussa artikkelissa on otettava sekin huomioon että osa väitteistä ei ole itse astronautin suusta, vaan hänestä ohjelmasarjan tehneen tuottajan kynästä.

        Oberg on kuitenkin varsin pätevä skeptikoksi, eli läski ja epärehellinen vääristelijä sekä valehtelija. Eli siis ihan tavallinen skeptikko. 8)

        "Oberg on kuitenkin varsin pätevä skeptikoksi, eli läski ja epärehellinen vääristelijä sekä valehtelija. Eli siis ihan tavallinen skeptikko. 8)"

        Tuo kertookin kaiken sinusta. En uhraa aikaa tuollaiseen moukkaan enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Oberg on kuitenkin varsin pätevä skeptikoksi, eli läski ja epärehellinen vääristelijä sekä valehtelija. Eli siis ihan tavallinen skeptikko. 8)"

        Tuo kertookin kaiken sinusta. En uhraa aikaa tuollaiseen moukkaan enempää.

        Näinhän sinä herkkänahkainen varaktori olet uhonnut monasti ennenkin, kunnes taas puskat suhisee ja papparainen pihisee pyhää vihaansa anonyyminä, kuten aina. 8)


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Näinhän sinä herkkänahkainen varaktori olet uhonnut monasti ennenkin, kunnes taas puskat suhisee ja papparainen pihisee pyhää vihaansa anonyyminä, kuten aina. 8)

        Pakko näemmä osallistua vaikken aikonutkaan enää jatkaa aiheesta.

        Osoitapa moukka haukkusi oikeaan osoitteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko näemmä osallistua vaikken aikonutkaan enää jatkaa aiheesta.

        Osoitapa moukka haukkusi oikeaan osoitteeseen.

        Totean vain että tuuli puhaltaa ja puskat suhisee. Kun vittuilet minulle, minä vittuilen sinulle, jos puhut asiaa, minä puhun asiaa. En aloita loanheittoa koskaan ensin.

        Vaikea osoittaa raukkamaiselle anonyymille puskahuutelijalle oikeaa osoitetta, mutta hyvin on muistissa ne varaktorin vuosia jatkuneet amistasoiset herjat, joissa kehotettiin parittelemaan muun muassa oman äidin kanssa ja syömään omia eritteitä.

        Sellaista tekstiä ei tule kuin mielipuolen deliriumpäissään demonien vallassa riehuvan suusta. Olen kohdannut elämäni varrella juoppohulluja, jotka on paha saanut valtaansa. Mainitun henkilön käytös täsmää heihin.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Totean vain että tuuli puhaltaa ja puskat suhisee. Kun vittuilet minulle, minä vittuilen sinulle, jos puhut asiaa, minä puhun asiaa. En aloita loanheittoa koskaan ensin.

        Vaikea osoittaa raukkamaiselle anonyymille puskahuutelijalle oikeaa osoitetta, mutta hyvin on muistissa ne varaktorin vuosia jatkuneet amistasoiset herjat, joissa kehotettiin parittelemaan muun muassa oman äidin kanssa ja syömään omia eritteitä.

        Sellaista tekstiä ei tule kuin mielipuolen deliriumpäissään demonien vallassa riehuvan suusta. Olen kohdannut elämäni varrella juoppohulluja, jotka on paha saanut valtaansa. Mainitun henkilön käytös täsmää heihin.

        "Oberg on kuitenkin varsin pätevä skeptikoksi, eli läski ja epärehellinen vääristelijä sekä valehtelija. Eli siis ihan tavallinen skeptikko. 8)"

        Onko tämä sinusta asiaa? Jos joku tuollaisen kommentin jälkeen toteaa sinut moukaksi, oikeassahan hän on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Oberg on kuitenkin varsin pätevä skeptikoksi, eli läski ja epärehellinen vääristelijä sekä valehtelija. Eli siis ihan tavallinen skeptikko. 8)"

        Onko tämä sinusta asiaa? Jos joku tuollaisen kommentin jälkeen toteaa sinut moukaksi, oikeassahan hän on.

        Jos heppu on huomattavan ylipainoinen ja epärehellinen skeptikko, niin silloin hän on kansankielellä valehteleva läski.

        Äläkä toimi omana sihteerinäsi. Ei täällä ole kuin yksi tuollainen uskovainen tekopyhä puusilmä pahvi. Sinä.

        Ylipaino tappaa enemmän ihmisiä kuin mikään sairaus koskaan ikinä. Sille kannattaa tehdä jotakin, jos halajaa pitkää ikää ja terveyttä. Se on yksinkertainen fakta.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Totean vain että tuuli puhaltaa ja puskat suhisee. Kun vittuilet minulle, minä vittuilen sinulle, jos puhut asiaa, minä puhun asiaa. En aloita loanheittoa koskaan ensin.

        Vaikea osoittaa raukkamaiselle anonyymille puskahuutelijalle oikeaa osoitetta, mutta hyvin on muistissa ne varaktorin vuosia jatkuneet amistasoiset herjat, joissa kehotettiin parittelemaan muun muassa oman äidin kanssa ja syömään omia eritteitä.

        Sellaista tekstiä ei tule kuin mielipuolen deliriumpäissään demonien vallassa riehuvan suusta. Olen kohdannut elämäni varrella juoppohulluja, jotka on paha saanut valtaansa. Mainitun henkilön käytös täsmää heihin.

        Vau ja tämä koko esitys vain siksi, että pääsisit vastaamasta ikäviin kysymyksiin siitä yhdestä poloisesta Crivellin maalauksesta? Ehkä sinun pitäisi Klonkku kokeilla kutsua Oberg mukaan pikku ufokulttiisi kun teillä kuitenkin on noin samanlainen modus operandi :-D


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Jos heppu on huomattavan ylipainoinen ja epärehellinen skeptikko, niin silloin hän on kansankielellä valehteleva läski.

        Äläkä toimi omana sihteerinäsi. Ei täällä ole kuin yksi tuollainen uskovainen tekopyhä puusilmä pahvi. Sinä.

        Ylipaino tappaa enemmän ihmisiä kuin mikään sairaus koskaan ikinä. Sille kannattaa tehdä jotakin, jos halajaa pitkää ikää ja terveyttä. Se on yksinkertainen fakta.

        Toivottavasti Varaktori ymmärtää, että tarkoituksenasi oli vittuilla minulle. Olet kyllä harvinainen tapaus, etkä missään positiivisessa mielessä. Moukka on aika lievä ilmaisu kaltaisestasi vastenmielisestä oliosta.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Jos heppu on huomattavan ylipainoinen ja epärehellinen skeptikko, niin silloin hän on kansankielellä valehteleva läski.

        Äläkä toimi omana sihteerinäsi. Ei täällä ole kuin yksi tuollainen uskovainen tekopyhä puusilmä pahvi. Sinä.

        Ylipaino tappaa enemmän ihmisiä kuin mikään sairaus koskaan ikinä. Sille kannattaa tehdä jotakin, jos halajaa pitkää ikää ja terveyttä. Se on yksinkertainen fakta.

        "Ylipaino tappaa enemmän ihmisiä kuin mikään sairaus koskaan ikinä. Sille kannattaa tehdä jotakin, jos halajaa pitkää ikää ja terveyttä. Se on yksinkertainen fakta."

        Hienoa - noin sitä pitää!
        Kerrankin palstalla kunnon arjalainen, joka uskaltaa vaalia ja vaatia salskeutta ja suoraryhtisyyttä, eikä arkaile myöskään ilmaista gestapomaisia toiveitaan, jossa muut ihmiset matelevat hänen edessään, armoa anellen ja anteeksi pyydellen.
        Ufotutkimuksemme näyttää jo yksinomaan tuon perusteella olevan varmoissa käsissä.

        Ehkäpä meidän alienystävämme noudattavat jossain vaiheessa meidän suhteemme samankaltaisia kriteerejä, eli jos vaikka päämme on heidän normistonsa mukaan kerrassaan liian pieni, kuten kuvauksista voi olettaa, niin mikseipä he alkaisi karsia kaikki liian pienipäiset pois kauneusihanteita pilaamasta.


    • Anonyymi

      Kyllä tämän ketjun ja myös kaikkien muidenkin ufoketjujen päätteeksi voi oikein hyvin todeta sen suomalaisen sananlaskun, että yksi hullu inttää, vänkää ja valehtelee enemmän kuin kymmenen järkevää ehtii ja varsinkaan viitsii vastailla! Pari sataa muuta sen lisäksi nauraa partaansa itsekseen hiljaa.

      • Anonyymi

        Unohdit sen yhden tyypin, joka vain haluaa tehdä työnsä; saada kirjansa myydyksi ja unohtaa kaiken...


    • Nyt on ollut pitkästä aikaa runsaasti katsella ja lueskella ufoasioita.

      Olen nyt käytännössä varma, että ne tulevat rinnakkaismaailmasta, joka on läsnä eikä kaukana missään avaruuksissa.

      Jotkut aistii rinnakkaismaailman läsnäolon ja sitä voidaan kutsua myös henkimaailmaksi tai toiseksi ulottuvuudeksi, dimensioksi.

      Heillä on vaan kyky ja taito hypätä tähän todellisuuteen ja maailmaan. Jossakin tilassa ihmisellä on mahdollista aistia heidät paremmin myös henkipuolella ja heitä on loputtoman monimuotoisia.

      Sinä itse voit olla olemassa useissa ulottuvuuksissa ja jotkut äänet ja näyt voivat olla todellisia eikä pelkkiä aivojen luomia illuusioita.

      Ihminen pysyy paremmin järjissään, kun hän rakentaa psyykensä rationaalisten toimintojen varaan, eikä pelottele itseään arkeen suhteutettuna ylimääräisellä aistilla ja tiedoilla.

      Pelkäävä ei voi nähdä totuutta koska hän ei halua nähdä totuutta. Totuuden näkeminen ei ole pakollista tässä maailmassa, mutta uteliaisuus ja totuuden etsintä on yksi tärkeimmistä ihmisen ominaisuuksista ja on tuonut meidät tähän saakka.

      Koska ei ole etäisyyttä heihin, niin he näkevät meidän ydinvoimilla leikit liki realiajassa ja alkoivat kiinnostua maailmastamme enenevässä määrin toisen maailmansodan jälkeen. Toki on sitä ennenkin täällä vierailtu.

      Nyt olisi ihmisen aika mietiskellä keinoja, miten voisimme mekin kurkistella tuonne rinnakkaismaailmoihin. Se ei välttämättä ole ollenkaan niin vaikeaa, kuin voisi ajatella. Taajuuden muutoksella tms se voi onnistua.

      Matka tuntemattomaan on vasta alkamassa. Kiinnittäkää turvavyöt.

      • Anonyymi

        Klonkulla on selvästi on paljonkin aikaa pitkiin manifesteihin, joilla hän selvästi välttelee vastaamasta eräästä renessanssimaalauksesta kontekstin ulkopuolella tekemiensä tulkintojen herättämiin kysymyksiin, vaikka käyttää samalla kyllä paljon aikaa Obergin syyttelemiseen siitä mitä itse harjoittaa :-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Klonkulla on selvästi on paljonkin aikaa pitkiin manifesteihin, joilla hän selvästi välttelee vastaamasta eräästä renessanssimaalauksesta kontekstin ulkopuolella tekemiensä tulkintojen herättämiin kysymyksiin, vaikka käyttää samalla kyllä paljon aikaa Obergin syyttelemiseen siitä mitä itse harjoittaa :-D

        Sinä saat pitää klassista lentävää lautasta pilvimuodostelmana aivan vapaasti, jos haluat. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, vaikka sanoisit sen symboloivan kumisaapasta, sinulla on vapaus uskoa mihin haluat, tai mihin uskosi velvoittaa.

        Pulun kanssa shakin pelaaminen ei kannata.


      • Anonyymi

        "Olen nyt käytännössä varma, että ne tulevat rinnakkaismaailmasta, joka on läsnä eikä kaukana missään avaruuksissa."

        Onko sulla jotain perusteluja, vai ihanko vaan tölkkiä potkiessa valaistuit?

        "Jotkut aistii rinnakkaismaailman läsnäolon ja sitä voidaan kutsua myös henkimaailmaksi tai toiseksi ulottuvuudeksi, dimensioksi."

        Noille jutuille on ihan omat tautiluokituksensakin, mutta harvoinkos se lääketiedekin on erehtynyt.

        "Heillä on vaan kyky ja taito hypätä tähän todellisuuteen ja maailmaan. Jossakin tilassa ihmisellä on mahdollista aistia heidät paremmin myös henkipuolella ja heitä on loputtoman monimuotoisia."

        Vika kytköksissä, vilkas mielikuvitus ja psykoaktiiviset aineet saavat aikaan monenmoista visiota, siis harhakuvaa, johon jotkut jäävä loppuelämäkseen, eikä se ole aina kaunista katsella, puhumattakaan, että sitä joutuisi elämään.

        "Sinä itse voit olla olemassa useissa ulottuvuuksissa ja jotkut äänet ja näyt voivat olla todellisia eikä pelkkiä aivojen luomia illuusioita."

        Oiskos sulla tähän jotain perusteluja ja mieluusti tutkittuna, ellei sitten sitä samaa tölkkiä.

        "Ihminen pysyy paremmin järjissään, kun hän rakentaa psyykensä rationaalisten toimintojen varaan, eikä pelottele itseään arkeen suhteutettuna ylimääräisellä aistilla ja tiedoilla."

        Tuo kuulostaa ristiriitaiselta jo pelkästään täysin epärationaalisten, järjettömien unien näkemisen suhteen, joiden vuoksi ihminen nimenomaan voi pysyä järjissään.

        "Totuuden näkeminen ei ole pakollista tässä maailmassa, mutta uteliaisuus ja totuuden etsintä on yksi tärkeimmistä ihmisen ominaisuuksista ja on tuonut meidät tähän saakka."

        Sinäkin voit kuvitella tietäväsi asioista, väittää olevasi oikeassa ja vannot puhuvasi totta, mutta todellisuudessa voit elää täydellisessä harhamaailmassa, jossa nuo vain tuntuvat Ainoalta Oikealta Vastaukselta.

        "Nyt olisi ihmisen aika mietiskellä keinoja, miten voisimme mekin kurkistella tuonne rinnakkaismaailmoihin. Se ei välttämättä ole ollenkaan niin vaikeaa, kuin voisi ajatella. Taajuuden muutoksella tms se voi onnistua."

        Oiskos sulla antaa vinkkejä kuinka sinne kurkistellaan?
        Meditaatiot, psykoaktiivit, magneetti- ja sähköstimulaatiot on jo esitelty, ja joku väittää jopa siirtäneensä tahdollansa vuoria, mutta aika heppoisilta näyttää todisteet silloin kun testit tehdään.

        "Matka tuntemattomaan on vasta alkamassa."

        Se matka alkoi jo miljardeja x miljardeja vuosia sitten, ja pian on jokaisella meistä osanamme maan povi, pois tieltä toisten tulla.

        "Kiinnittäkää turvavyöt."

        Miksi pitää pitää kiirusta, kun voi vain tarkkailla levollisin mielin ja antaa elämän soljua.
        Buddhalaisena tiennet loputtoman halun houkutukset ja se tuomat vaivat ihmiselle.


      • Anonyymi

        Asia täysin selvä ja lopullinen niitti epäilyksilleni. Minä poistun palstalta pariksi vuodeksi tai ainakin siksi aikaa kun nickisi täällä vielä vilisee.
        LahoSpede


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia täysin selvä ja lopullinen niitti epäilyksilleni. Minä poistun palstalta pariksi vuodeksi tai ainakin siksi aikaa kun nickisi täällä vielä vilisee.
        LahoSpede

        Mitä? Eikö ristiretkeläinen viihdy enää ufojen vastaisessa taistelussaan? Ehkäpä virsi 311 auttaa ja näkyleipä huuhdeltuna alas ehtoollisviinillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen nyt käytännössä varma, että ne tulevat rinnakkaismaailmasta, joka on läsnä eikä kaukana missään avaruuksissa."

        Onko sulla jotain perusteluja, vai ihanko vaan tölkkiä potkiessa valaistuit?

        "Jotkut aistii rinnakkaismaailman läsnäolon ja sitä voidaan kutsua myös henkimaailmaksi tai toiseksi ulottuvuudeksi, dimensioksi."

        Noille jutuille on ihan omat tautiluokituksensakin, mutta harvoinkos se lääketiedekin on erehtynyt.

        "Heillä on vaan kyky ja taito hypätä tähän todellisuuteen ja maailmaan. Jossakin tilassa ihmisellä on mahdollista aistia heidät paremmin myös henkipuolella ja heitä on loputtoman monimuotoisia."

        Vika kytköksissä, vilkas mielikuvitus ja psykoaktiiviset aineet saavat aikaan monenmoista visiota, siis harhakuvaa, johon jotkut jäävä loppuelämäkseen, eikä se ole aina kaunista katsella, puhumattakaan, että sitä joutuisi elämään.

        "Sinä itse voit olla olemassa useissa ulottuvuuksissa ja jotkut äänet ja näyt voivat olla todellisia eikä pelkkiä aivojen luomia illuusioita."

        Oiskos sulla tähän jotain perusteluja ja mieluusti tutkittuna, ellei sitten sitä samaa tölkkiä.

        "Ihminen pysyy paremmin järjissään, kun hän rakentaa psyykensä rationaalisten toimintojen varaan, eikä pelottele itseään arkeen suhteutettuna ylimääräisellä aistilla ja tiedoilla."

        Tuo kuulostaa ristiriitaiselta jo pelkästään täysin epärationaalisten, järjettömien unien näkemisen suhteen, joiden vuoksi ihminen nimenomaan voi pysyä järjissään.

        "Totuuden näkeminen ei ole pakollista tässä maailmassa, mutta uteliaisuus ja totuuden etsintä on yksi tärkeimmistä ihmisen ominaisuuksista ja on tuonut meidät tähän saakka."

        Sinäkin voit kuvitella tietäväsi asioista, väittää olevasi oikeassa ja vannot puhuvasi totta, mutta todellisuudessa voit elää täydellisessä harhamaailmassa, jossa nuo vain tuntuvat Ainoalta Oikealta Vastaukselta.

        "Nyt olisi ihmisen aika mietiskellä keinoja, miten voisimme mekin kurkistella tuonne rinnakkaismaailmoihin. Se ei välttämättä ole ollenkaan niin vaikeaa, kuin voisi ajatella. Taajuuden muutoksella tms se voi onnistua."

        Oiskos sulla antaa vinkkejä kuinka sinne kurkistellaan?
        Meditaatiot, psykoaktiivit, magneetti- ja sähköstimulaatiot on jo esitelty, ja joku väittää jopa siirtäneensä tahdollansa vuoria, mutta aika heppoisilta näyttää todisteet silloin kun testit tehdään.

        "Matka tuntemattomaan on vasta alkamassa."

        Se matka alkoi jo miljardeja x miljardeja vuosia sitten, ja pian on jokaisella meistä osanamme maan povi, pois tieltä toisten tulla.

        "Kiinnittäkää turvavyöt."

        Miksi pitää pitää kiirusta, kun voi vain tarkkailla levollisin mielin ja antaa elämän soljua.
        Buddhalaisena tiennet loputtoman halun houkutukset ja se tuomat vaivat ihmiselle.

        Pohjanmaan lestikset ei Buddhalaisuudesta ymmärrä enempiä kuin kuin sika haitarista.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Sinä saat pitää klassista lentävää lautasta pilvimuodostelmana aivan vapaasti, jos haluat. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, vaikka sanoisit sen symboloivan kumisaapasta, sinulla on vapaus uskoa mihin haluat, tai mihin uskosi velvoittaa.

        Pulun kanssa shakin pelaaminen ei kannata.

        Klonkku siis kertoo tämäntyyppisen renesanssitaiteen motiivin olevan "klassinen" lentävä lautanen:

        http://www.visual-arts-cork.com/famous-paintings/assumption-correggio.htm

        Mitenpä se Klonkulle sitten klonkahtaa siivekäs kaveri kävelemässä kadulla siinä samassa Crivellin maalauksessa? Onko tämä sitten se "klassinen" ufokapteeni, jollaisia Klonkku treffailee ufokultissaan? Rämähteleekö Klonkun luolan seinien läpi lasersäteillä ratsastavia kyyhkysiä (tai puluja) päivittäin?

        https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Carlo_Crivelli_Annunciation_with_St_Emidius_1486_London.jpg

        Visaisia kysymyksiä, mutta tuskinpa kotimainen kulttijohtajamme pääsee ikinä niihin vastaamaan ;)


    • Anonyymi

      Koukulta kysellään Crivellin "siipiveikon" perään. Syytä en tiedä, koska se ei muuta tasapainoa mielestäni suuntaan jos toiseen.

      Taulussa oleva "siipiveikko" kuvaa tietääkseni enkeli Gabrielia. Tauluhan on täynnä symboliikkaa. On omenaa, kurkkua, riikinkukkoa, mattoa, kyyhkystä jne.

      Miksi enkelille kuvataan siivet, sitä saatte miettiä. Miksi lentäjien merkeissä on usein siivet. Googlatkaa vaikkapa lentäjien merkkejä ja miettikkää kuinka olisitte lentäjän taikka taivaalta tulleen henkilön symboloinut aikoinaan. Taikka yleensä mitään lentävää. vaikka se olisi säde niin pitäisikö siihen kuitenkin piirtää kyyhkynen, hyvä lentäjä kun on.

      Kerroin ufojen" ilmestymisestä" tässä ketjussa. Vastauksia tuolle tapahtumalle olen hakenut lähes kaikkialta, myös Raamatusta. Näkymät oli sitä luokkaa että antoi aihetta.
      Siihen maailmankuvaan mikä minulla on ollut, tuo tapahtuma toi niin paljon uusia palasia että niiden sovittamiseen menee aikaa. Vastauksia pitää etsiä jopa tauluista.
      Maalaukset ja vieläpä uskonnolliset (alttaritaulut) kiinostukseni kohteena. Enpä olisi itsestäni tätä uskonut.

      .

      • Anonyymi

        Kysymykset saattavat johtua ihan vain siitä, että Klonkku itse esitteli kyseistä Crivellin maalausta kulttinsa suurenmoisena ufotodisteena.

        Olet täysin oikeilla jäljillä mainitessasi symboliikan, mutta Klonkunpa mukaan tämä teos ei ole symbolinen vaan edustaakin täysin realistista representaatiota jostain todellisesta havainnosta. Mutta jos kerran klassinen enkelipyörre-teema kerran Klonkun käsissä kääntyy "klassiseksi lentäväksi lautaseksi" niin on aivan yhtä reilua kysyä millaisiksi visvaisiksi kammotuksiksi kadulla marssivat enkelit sitten muuttuvat tai miksi Mariaa leikataan lasersäteillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymykset saattavat johtua ihan vain siitä, että Klonkku itse esitteli kyseistä Crivellin maalausta kulttinsa suurenmoisena ufotodisteena.

        Olet täysin oikeilla jäljillä mainitessasi symboliikan, mutta Klonkunpa mukaan tämä teos ei ole symbolinen vaan edustaakin täysin realistista representaatiota jostain todellisesta havainnosta. Mutta jos kerran klassinen enkelipyörre-teema kerran Klonkun käsissä kääntyy "klassiseksi lentäväksi lautaseksi" niin on aivan yhtä reilua kysyä millaisiksi visvaisiksi kammotuksiksi kadulla marssivat enkelit sitten muuttuvat tai miksi Mariaa leikataan lasersäteillä?

        Taidatten ollakki noitii työ skepakot? Ylellä kuultiin tällainen tutkimus.
        Lapin yliopiston Arktisen keskuksen erikoistutkija Elina Helander-Renvallin mukaan lestadiolainen liikutus on sukua shamanismille ja noituudelle. Siinä missä shamaani pyrkii transsiin saadakseen tiedon parantamisesta, tosiuskovainen tahtoo parantua syntien anteeksisaamisen kautta. Noituutta on ollut Lapissa aina ja yleensä se on liittynyt parantamiseen. Noituuden välineinä ovat olleet rumpu ja joiku, joden avulla on saavutettu transsitila missä parantamisen keinot ovat auenneet noidalle. Nykyään saamelainen parantaminen tapahtuu huomattavasti hillitymmin kuin ennen, mutta vielä sitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatten ollakki noitii työ skepakot? Ylellä kuultiin tällainen tutkimus.
        Lapin yliopiston Arktisen keskuksen erikoistutkija Elina Helander-Renvallin mukaan lestadiolainen liikutus on sukua shamanismille ja noituudelle. Siinä missä shamaani pyrkii transsiin saadakseen tiedon parantamisesta, tosiuskovainen tahtoo parantua syntien anteeksisaamisen kautta. Noituutta on ollut Lapissa aina ja yleensä se on liittynyt parantamiseen. Noituuden välineinä ovat olleet rumpu ja joiku, joden avulla on saavutettu transsitila missä parantamisen keinot ovat auenneet noidalle. Nykyään saamelainen parantaminen tapahtuu huomattavasti hillitymmin kuin ennen, mutta vielä sitä on.

        Laestadius tiettävästi itse oli ainakin osaksi saamelaistaustainen itsekin, joten ei olisi mikään iso hyppy esittää sen maailmankuvan vaikuttaneen hänen oppinsa syntyyn, mutta tietääkseni tähän asti edes Lapin yliopistolla kukaan ei ainakaan ole esittänyt hänen käyttäneen ufoja mallina ;-D


    • Anonyymi

      Karkeasti ottaen tähän viestiketjuun kirjoittaneet voidaan jakaa kahteen kategoriaan: totuuden kertoneet ja totuuden vastustajat. Onnea vaan totuuden vastustajille, sitä te todellakin tarvitsette. Valitettavasti onnella ei maailmassa pärjää. Ihmisten olisi äärimmäisen tärkeä ymmärtää, että Roswellin tapauksesta on olemassa oikea totuus ja virallinen totuus. Tuosta virallisesta totuudesta voidaan käyttää myös nimitystä valhe.

      • Anonyymi

        40-luvuilla syntyneille juurtui vahvana herranpelko ilman uskovaisuuttakin. Se herranpelko ulottuu sinne saakka että mitään virallista totuutta ei saa kyseenalaistaa, eikä edes puhua siitä. Pelkäävät joutuvansa vaikeuksiin ja jonkinlaiseen valtion seurantaan mustalle listalle ja kirkonkiroukseen. Sulkevat silmänsä kaikelta muulta. Näiden herranpelkoisten vaikutusvalta ulottuu heidän lapsiinsa, jos heillä auktoriteetti piisaa. Se saattaa ulottua useisiinkin sukupolviin. Hyssyttelevät ja hokevat sanontoja kuten "herranpelko on viisauden alku" ja ovat nöyriä yhteiskunnan palvelijoita. Kunnon herranpelkoiselle parkkisakko on jo likimain elämän ikäinen synti ja häpeä. Suomessa on niiiiin paljon näitä happamia ja ilottomia körttejä, joiden omat aivot eivät ole koskaan oppineet ajattelemaan itse. Puuttuu ne työkalut.


      • Anonyymi

        Ja epäilemättä totuuden sitten voi ostaa liittymällä Kirja kädessä Corson kirkkoon ja huutamalla hurraata militarismin ilosanomalle, eikö vain?


    • Anonyymi

      Tyypillinen taloudellinen hyöty mielessä kasaan keitetty roskakirja.

      Hihhulit nielevät kyllä tämänkin ja kelatuistaan säästävät tarvittavat rahat huijarimoskan ostoon.

      Todisteita on taas kasassa tasan 0 kappaletta.

    • Anonyymi

      Vai rinnakkais maailmasta ufot tulee ? Varma tieto koska tuntuu siltä, että näin on ? Jätetään kommentoimatta sen enempää.

    • Anonyymi

      Lestat on sitä itteensä. Turha niiden kanssa on riiellä.

    • Anonyymi

      Tästä kirjasta on tosiaan turha väitellä. Toiset tietävät tämän olevan totta, toiset luulevat tämän olevan valetta. Tieto vastaan luulo väittelyt ovat turhia, ne eivät johda mihinkään.

      • Anonyymi

        Ooppera ei ole loppunut ennen kuin katsomon valot syttyvät.


    • Anonyymi

      Uudessa laadukkaassa ufo-dokumentissa Phenomenon on myös Roswellissa paikalla ollut poliisi, joka vanhoissa mustavalkoisissa valokuvissa pitelee folion kappaleita. Hän sanoo siinä pitkässä haastattelussa että foliot oli täyttä huijausta ja ne tuotiin paikalle säähavaintopalloprojektista, joka oli myös käynnissä siihen aikaan ja siinä on siitä kuvia. Hän sanoi että kappaleet mitä maasta löytyi oli metallia joka ei painanut mitään eikä sitä voinut taivuttaa tai rikkoa mitenkään. Lisäksi oli toista metallia joka palasi alkuperäiseen muotoon taivutuksen jälkeen. Tästä on sanottu kehitetyn muistimetalli nitinolin, vähän sen jälkeen. Lisäksi lehdissä uutisoitiin aluksi että nyt on flying saucer löydetty, joka seuraavana päivänä kiireellä kiistettiin. Lisäksi paikalla oli hyvin suuri armeijan operaatio ja materiaalin poiskuljetus, mitä tuskin olisi ollut säähavaintopallon oltua kyseessä. Lisäksi ufon ensimmäisenä löytänyt farmari kiisti sen olleen ufo, mutta rikastui heti tapahtuman jälkeen, mikä voi kertoa lahjonnasta.

      Kuitenkin luotettavan paikalla valokeilassa olleen henkilön tunnustukset dokumentissa ja muissakin haastatteluissa ovat parasta antia Roswelliin liittyen.

    • Anonyymi

      Ooppera on vasta alkamassa... jotkut luulevat sen päättyneen...

      • Anonyymi

        Operaan tuli vielä uusi päivityskin tänään! Mitäs siihen sanot?
        Mitäpä muuta kuin entiseen tapaasi mutiset jotain lestasukulaisistasi että kuinka tyhmiä ja halveksittavia he ovat.


    • Anonyymi

      Tämä on mielenkiintoinen kirja. Aletaan päästä vähitellen tosiasioihin kiinni. Kansalaisille valehtelu käy tämän jälkeen yhä vaikeammaksi. Tarvitaan ehdottomasti lisää vastaavia kirjoja.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mitään muita suomenkielisiä Roswell-kirjoja?

    • Anonyymi

      Wikipedian mukaan täysverisiä Roswell-kirjoja löytyy: 1) Roswellin lentävän lautasen arvoitus (1981) ja 2) Roswellin avaruusolennon haastattelu (2020). Tuo Roswellin avaruusolennon haastattelu voittaa Corson kirjan 500 - 0. Olen lukenut. Tuota toista kirjaa tuskin on enää saatavilla muualta kuin divareista.

      • Anonyymi

        Varsinkaan sitä olennon haastattelua alkuperäisenä jostain kumman syystä ei löydy mistään.
        Minulla se kuitenkin on ihan alkuperäisen suorana kopiona C-kasetille nauhoitettuna.


    • Anonyymi

      Kyllä löytyy- Älä valehtele.

    • Anonyymi

      On ymmärrettävää, että totuuden tuleminen esille Roswellin tapauksesta ottaa koville, kun siitä on käyty oikein virallisesti Suomenkin TV:ssä ihmisille valehtelemassa. Menkää vaan valehtelemaan lisää... eiköhän asiat napsahda omaan nilkkaan.

    • Anonyymi

      Siis Roswellin avaruusolennon kuulusteluista tehtiin myös (kuulustelijan) äänitaltiointi. Se ei kuitenkaan ole C-kasetilla, vaan ilmeisesti kelanauhalla tai vastaavalla. Tekstimuodossa on tietysti tyytyminen puhtaaksi kirjoitettuihin kuulustelupöytäkirjoihin. Epäilen, että olet kuunnellut C-kasetilta esim. muumeja tai omaa lapsuusaikaista jokellustasi, et aitoa tavaraa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo Roswellin avaruusolennon haastattelun julkaisu suomeksi on varmasti pahinta mitä tähän viestiketjuun valheita sössöttäneille pystyi tapahtumaan. Sössöttelyn aika alkaa olla ohi...

      • Anonyymi

        Mutta aivopestyillä lahkolaisilla on ainutlaatuinen kyky unohtaa kaikki heille ikävät asiat ja pian he taas palaavat aikaan jolloin naureskeltiin pienille vihreille miehille ja puhuttiin herkkäuskoisista foliohattuisista hörhöistä.


      • Anonyymi

        Jos haluat marssia Corson karavaanissa niin hänen mukaansa olennot tai olento ei puhunut, joten sellaisen haastattelun tallentaminen kelanauhalle tai C-kasetille olisi jokseenkin pettymys. Kun hypätäänkin sitten äkkiä C-kaseteista telepaattisiin yhteyksiin niin ollaan jo ns. "kanavointien" maailmassa ja jokaisen täytyy vain tehdä päätös mitä sen tyyppisestä subjektiivisesta materiaalista välittää ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat marssia Corson karavaanissa niin hänen mukaansa olennot tai olento ei puhunut, joten sellaisen haastattelun tallentaminen kelanauhalle tai C-kasetille olisi jokseenkin pettymys. Kun hypätäänkin sitten äkkiä C-kaseteista telepaattisiin yhteyksiin niin ollaan jo ns. "kanavointien" maailmassa ja jokaisen täytyy vain tehdä päätös mitä sen tyyppisestä subjektiivisesta materiaalista välittää ajatella.

        Haastattelija on voinut tallentaa omaa puhettaan haastattelun aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haastattelija on voinut tallentaa omaa puhettaan haastattelun aikana.

        Sitäpä juuri tarkoitankin :D

        Seuraavaksi ääniteatterissa:
        Alienimonologit: ei alienia, mutta uskomaton simulaatio!


      • Anonyymi

        Ai, nyt vasta tajusinkin tämän olevan mainosjuttu. Teidän porukkanne ("uudenajansarastus") on suomentanut tämänkin opuksen, kuten aiemmin tuon Corson tekeleen ja olette nyt markkinoimassa sitä tällä palstalla. Minulla olisi jälleen muutama kysymys jos ehtisitte vastata:

        1) Miten teillä on mennyt kaupaksi nämä kirjat eli löytyykö niille lukijoita? Nämä ovat vähän iäkkäämpiä kirjoja ja sijoittuvat aiheensa puolesta tietynlaiseen markkinarakoon, joten olisi kiva tietää miten ne on otettu vastaan.
        2) Olettehan te muistaneet kysyä tämän palvelun ylläpidolta suostumuksen kirjojenne markkinointiin? Kuten varmaan tiedätte, palstan säännöt sanovat aiheesta seuraavaa:
        -Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        -Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
        https://www.suomi24.fi/opastus/saannot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, nyt vasta tajusinkin tämän olevan mainosjuttu. Teidän porukkanne ("uudenajansarastus") on suomentanut tämänkin opuksen, kuten aiemmin tuon Corson tekeleen ja olette nyt markkinoimassa sitä tällä palstalla. Minulla olisi jälleen muutama kysymys jos ehtisitte vastata:

        1) Miten teillä on mennyt kaupaksi nämä kirjat eli löytyykö niille lukijoita? Nämä ovat vähän iäkkäämpiä kirjoja ja sijoittuvat aiheensa puolesta tietynlaiseen markkinarakoon, joten olisi kiva tietää miten ne on otettu vastaan.
        2) Olettehan te muistaneet kysyä tämän palvelun ylläpidolta suostumuksen kirjojenne markkinointiin? Kuten varmaan tiedätte, palstan säännöt sanovat aiheesta seuraavaa:
        -Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        -Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
        https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

        Menee tuollaiset jutut salaliittoteorioiden puolelle. Jos muutama kymmenen tätäkin palstaa joskus lukee, niin tuskin kirjamainokset täällä tuottaa yhtään myytyä kirjaa ainakaan muutamaa enempää. Aiheesta kiinnostuneet löytää kyllä haluamansa mistä vaan, sääntömies.

        Mitä arvelet onko tällä palstalla Philip J. Corson / William J. Birnesin edustajia paikalla jotka markkinoivat suomennosta ja kustantajaa saaden jokusen sentin välistä? Ei ole.
        Kummallinen on tuo "skeptikoiden" vastarinta muutenkin ansiotyötä ja yrittämistä kohtaan. Millä te oikein elätte? Sosiaaliturvallako? Aina näyttää närästävän kaikkien tienestit, oli sitten kyse kahvilan pitämisestä tai kirjailijan työstä.
        Kuten Borgi täällä kertoikin niin Suomessa ufokirjailija ei elä sillä työllä, vaan se on ennemminkin harrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee tuollaiset jutut salaliittoteorioiden puolelle. Jos muutama kymmenen tätäkin palstaa joskus lukee, niin tuskin kirjamainokset täällä tuottaa yhtään myytyä kirjaa ainakaan muutamaa enempää. Aiheesta kiinnostuneet löytää kyllä haluamansa mistä vaan, sääntömies.

        Mitä arvelet onko tällä palstalla Philip J. Corson / William J. Birnesin edustajia paikalla jotka markkinoivat suomennosta ja kustantajaa saaden jokusen sentin välistä? Ei ole.
        Kummallinen on tuo "skeptikoiden" vastarinta muutenkin ansiotyötä ja yrittämistä kohtaan. Millä te oikein elätte? Sosiaaliturvallako? Aina näyttää närästävän kaikkien tienestit, oli sitten kyse kahvilan pitämisestä tai kirjailijan työstä.
        Kuten Borgi täällä kertoikin niin Suomessa ufokirjailija ei elä sillä työllä, vaan se on ennemminkin harrastus.

        Eiku ne on kato suomalaisen kirjakaupan salaperäisiä kätyreitä jotka täällä vaanii herkkämielisiä ja sitten herkkämielinen käyttää kaikki rahansa tuohon kirjaan, lukee sen silmät pullollaan ja uskoo kaiken. Tämän jälkeen avaruuden alienit huomaavat että aika on otollinen kun ihmiset uskoo heihin ja sitten he laskeutuvat tänne umpikieron juonen kanssa ja herkkikset pitää heitä jumalina ja palvoo. Kristinusko luhistuu ja epäjumalallinen uskonto pyyhkäisee maan yli tsunamin lailla.
        Salaperäinen suomalaisen kirjakaupan kätyri rikastuu huimasti ja ostaa hienoimman mersun mitä löytyy ja pössyttelee siellä paksuja sikareita ja nauraa tuuheaan partaansa laskien setelinippujen kokonaisarvoa.

        Näin voi hyvinkin käydä, jos on uskominen etelä-pohjanmaan poikain pelkotiloihin ja kauhukuviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee tuollaiset jutut salaliittoteorioiden puolelle. Jos muutama kymmenen tätäkin palstaa joskus lukee, niin tuskin kirjamainokset täällä tuottaa yhtään myytyä kirjaa ainakaan muutamaa enempää. Aiheesta kiinnostuneet löytää kyllä haluamansa mistä vaan, sääntömies.

        Mitä arvelet onko tällä palstalla Philip J. Corson / William J. Birnesin edustajia paikalla jotka markkinoivat suomennosta ja kustantajaa saaden jokusen sentin välistä? Ei ole.
        Kummallinen on tuo "skeptikoiden" vastarinta muutenkin ansiotyötä ja yrittämistä kohtaan. Millä te oikein elätte? Sosiaaliturvallako? Aina näyttää närästävän kaikkien tienestit, oli sitten kyse kahvilan pitämisestä tai kirjailijan työstä.
        Kuten Borgi täällä kertoikin niin Suomessa ufokirjailija ei elä sillä työllä, vaan se on ennemminkin harrastus.

        Tämä saittia viljellyt kaveri väitti viime kerralla kysyessäni klassiseen virkamiestapaan ettei voinut mainitulla hetkellä vahvistaa tai kieltää provikoidensa juoksevan kirjapromojutuista, joten ehkä sinun pitää ottaa häneen yhteyttä jos hyvää salaliittoinnuendoa kaipaat. Huomioiden, että kaverille ilmeisesti jopa maksetaan tarinan kertomisesta, on vielä vähemmän syytä hävetä yhteydenottoa ; D

        Mainitsin muuten hepulle jo viime kerralla ettei kirjan promoamisessa sinänsä ole mitään laitonta, mutta tämän palvelun säännöt ovat olemassa ihan syystä ja se syy ei varmaankaan ole, että jokainen alkaa omakätisesti tekemään niihin poikkeuksia. Voit siis huokaista helpotuksesta, ei ole mitään syytä syöksyä sängyn alle piilloon Pahojen Skeptikoiden (tm) kanavoimilta pimeiltä energioilta.

        Ja kyllä, kuulisin mielelläni myös miten tuo sarastuksen porukka on setvinyt oikeuskysymykset näiden suomennosten kohdalla, vaikka voipi olla etteivät he enää ole aiheesta niin kovin puheliaita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä saittia viljellyt kaveri väitti viime kerralla kysyessäni klassiseen virkamiestapaan ettei voinut mainitulla hetkellä vahvistaa tai kieltää provikoidensa juoksevan kirjapromojutuista, joten ehkä sinun pitää ottaa häneen yhteyttä jos hyvää salaliittoinnuendoa kaipaat. Huomioiden, että kaverille ilmeisesti jopa maksetaan tarinan kertomisesta, on vielä vähemmän syytä hävetä yhteydenottoa ; D

        Mainitsin muuten hepulle jo viime kerralla ettei kirjan promoamisessa sinänsä ole mitään laitonta, mutta tämän palvelun säännöt ovat olemassa ihan syystä ja se syy ei varmaankaan ole, että jokainen alkaa omakätisesti tekemään niihin poikkeuksia. Voit siis huokaista helpotuksesta, ei ole mitään syytä syöksyä sängyn alle piilloon Pahojen Skeptikoiden (tm) kanavoimilta pimeiltä energioilta.

        Ja kyllä, kuulisin mielelläni myös miten tuo sarastuksen porukka on setvinyt oikeuskysymykset näiden suomennosten kohdalla, vaikka voipi olla etteivät he enää ole aiheesta niin kovin puheliaita...

        Pistä linkkiä väitteeseesi. Sinähän olet se sama tyyppi joka mitä milloinkin on "sisäpiireistä" ja salaisilta asiantuntijoilta kuullut ja esiinnyt välillä täällä itsekin biologian tohtorina ja vaikka minä. Kovin on vilkas tuo mielikuvituksesi. Olet nuori sairaseläkeläinen etkä ihan terveimmästä päästä. Lopeta ihan ensimmäiseksi valehtelu niin keskustelu on paljon hedelmällisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä linkkiä väitteeseesi. Sinähän olet se sama tyyppi joka mitä milloinkin on "sisäpiireistä" ja salaisilta asiantuntijoilta kuullut ja esiinnyt välillä täällä itsekin biologian tohtorina ja vaikka minä. Kovin on vilkas tuo mielikuvituksesi. Olet nuori sairaseläkeläinen etkä ihan terveimmästä päästä. Lopeta ihan ensimmäiseksi valehtelu niin keskustelu on paljon hedelmällisempää.

        Minun kysymykseni ovat hyvin spesifisesti tarkoitettu tuolle aloittelevalle kirjapromoottorille ja muuten kuin jos olet tuon samaisen kirjapromoottorin uusi identiteetti, en ole kiinnostunut sinun biologian tarinastasi. Sinä tuskin olet saamassa alekuponkeja toimimalla heidän palkattomana PR-henkilönään :D

        Jos oikeasti haluat tehdä jotain hyödyllistä, pistä niille sähköpostia ja kerro sitten palstalla mitä sait selville.


    • Anonyymi

      Koville ottaa tosiasiat joillekin... ihmiset on hämmästyttävän typeriä...

      • Anonyymi

        Se on suuri ja mahtava alienin pelko, mut kenellä on siitä selko?


    • Anonyymi

      Hyvin vaikea on löytää älykästä elämää tältä planeetalta. Kiivaasti etsitään, mutta ei ole vielä löytynyt.

    • Anonyymi

      Roswel mielestäni paras todiste muukalaisista. Tänä päivänä nuo videopelin kuvat tiktakeista ja irakin sotajoukkojen liikkeistä ovat tehneet vain hallaa oikealle ufo tutkimukselle.

    • Anonyymi

      Noista "foliohatuista" ja "pienistä vihreistä miehistä" höpöttävillä on vakavia mielenterveysongelmia. Eivät pysty ottamaan lainkaan tosiasioita vastaan, heidän keinonsa puolustautua omia harhauskomuksia uhkaavaa tietoa vastaan. Saattaa mennä useita kymmeniä vuosia ennenkuin pääsevät yli harhakuvitelmistaan. Eläköön siinä harhassa, että täällä ei vierailla. Ei kaikkien tarvitse tietää. Jotkut ovat erittäin tyytyväisiä valheessa eläessään.

    • Anonyymi

      Se on taasen kevät käsillä ja lukuisa joukko tunnistamattomia(kin) lentäviä kohteita saattaapi sattua näköpiiriimme.
      Kyllä se siittä suttaantuu, sano.
      Pitäkää huivista kiinni, tatjaanat.

    • Anonyymi

      Tosiasioilla on ikävä taipumus putkahdella pintaan, vaikka ne yrittäisi haudata kuinka syvälle. Ehkä ihmiset oppivat tästä sen. Miten aiotte valehdella tämän peittoon tällä kertaa?

      • Anonyymi

        Varmaan spämmimällä sarastuksen webbilinkkejä kunnes kaikki kirjat on myyty...


      • Anonyymi

        Palturipuheilla on vähintään yhtä harmillinen tapa pulpahtaa näkökenttään siellä jos tuollakin, eikä riitä mitkään maailman lapiot niiden kuoppaamiseen.
        Epäile vaan, hoilasi Juankosken trubaduurikin, ja siinäpä vasta viisas motto opiksi ja ohjenuoraksi elämän teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palturipuheilla on vähintään yhtä harmillinen tapa pulpahtaa näkökenttään siellä jos tuollakin, eikä riitä mitkään maailman lapiot niiden kuoppaamiseen.
        Epäile vaan, hoilasi Juankosken trubaduurikin, ja siinäpä vasta viisas motto opiksi ja ohjenuoraksi elämän teille.

        Kyllä, pseudoskepojen valeita on tälläkin palstalla tiuhaan nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, pseudoskepojen valeita on tälläkin palstalla tiuhaan nähty.

        Sitkeitä ovat kuin Väyrys Paavo. Ideansa tyrmätään ja puolue kokee hänet harmilliseksi ja kansa ei ymmärrä oikein sanaakaan mistä hän puhuu, mutta aina hän tulee takaisin pitkienkin taukojen jälkeen ja jatkaa ja jatkaa, uudelleen ja uudelleen. Vuosikymmeniä, jopa satoja. Samat virret ja sama ympäripyöreys, katoaminen ja paluu. Uudelleen ja uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, pseudoskepojen valeita on tälläkin palstalla tiuhaan nähty.

        Jos nyt löytyisi alkuunsa edes siteeksi todisteita uhvohihhulien vuosikymmenestä seuraavaan väittämistä ns. alieneista sun muista Maan ulkopuolisen vieraan organismin vierailuista, mutta kovin on köykäistä ollut sillä saralla.
        Oiskos tällä kirjoittajalla jotain lihanrepaleita paljon kalutun luun päälle, vai ihanko vaan uskolla mennään?


    • Anonyymi

      Kuten näemme, erittain epätoivoista. Tosiasioiden kieltäjät eivät keksi enää edes mitään valheita. Onko kaikki valheet jo käytetty?

      • Anonyymi

        Kun kyse on jonkun suuremman tahon mahdollisista kaupallisista eduista ja intresseistä saati sitten sotilaallisista, niin hyvänä ohjenuorana on ettei usko sanaakaan virallisista selityksistä. Ne kun on aina valhetta tai vähintäänkin rajattua tietoa tai muunneltua totuutta.
        He kertovat sen mitä äänestäjät ja sijoittajat haluavat kuulla. Kannattaa ekaksi aina miettiä kertojan intressejä asian suhteen jos totuutta etsii. Vankilatkin on täynnä syyttömiä ihmisiä. Tai niin ne ainakin kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kyse on jonkun suuremman tahon mahdollisista kaupallisista eduista ja intresseistä saati sitten sotilaallisista, niin hyvänä ohjenuorana on ettei usko sanaakaan virallisista selityksistä. Ne kun on aina valhetta tai vähintäänkin rajattua tietoa tai muunneltua totuutta.
        He kertovat sen mitä äänestäjät ja sijoittajat haluavat kuulla. Kannattaa ekaksi aina miettiä kertojan intressejä asian suhteen jos totuutta etsii. Vankilatkin on täynnä syyttömiä ihmisiä. Tai niin ne ainakin kertoo.

        Niille joita erilaiset "intressit" kiinnostaa:

        Tämä "uas" on kyllä kaupallinen taho, mutta ei nyt varmaan kovin iso sellainen. Niillä on melko simppeli Zoner Oy:n kautta rekattu saitti, joka pyörähti toimintaan helmikuussa 2020 osana juuri ilmestyneen Corson kirjan suomennoksen nettimarkkinakampanjaa ja ne näyttävät keskittyvän suomentamaan vain kaikkein sensaatiohakuisimpia ufokirjoja. Siitä voi jokainen yhteenlaskea mistä tässä tarinassa oikeastaan on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kyse on jonkun suuremman tahon mahdollisista kaupallisista eduista ja intresseistä saati sitten sotilaallisista, niin hyvänä ohjenuorana on ettei usko sanaakaan virallisista selityksistä. Ne kun on aina valhetta tai vähintäänkin rajattua tietoa tai muunneltua totuutta.
        He kertovat sen mitä äänestäjät ja sijoittajat haluavat kuulla. Kannattaa ekaksi aina miettiä kertojan intressejä asian suhteen jos totuutta etsii. Vankilatkin on täynnä syyttömiä ihmisiä. Tai niin ne ainakin kertoo.

        Aina kannattaa suhtautua miettiväisesti ja kriittisesti netin keskustelupalstoille kirjoittavien motiiveihin/ymmärrystasoon.
        Älä usko mitään ennen kuin olet selvittänyt asioita, ja vaikka osa eteemme tulevista väitteistä koskettavat sellaisia asioita kuten vaikka kosmologiaa, elämän syntyä, "korkeamman voiman" olemassaoloa jne., joita ns. maallikon on vaikea ratkaista omin päin, niin kysy ja epäile siitä huolimatta, sillä spesialistit ja auktoriteetikin ovat usein eri mieltä samasta asiasta.


    • Anonyymi

      Totuus tulee aina julki.

      • Anonyymi

        Odotettavissa oleva uas:n linkin ilmestymiseen:

        10...9....8...7...6...5....

        Miten kauppa on käynyt?


    • Anonyymi

      Mikä tosiasioiden paljastumisessa pelottaa? Millaista terapiaa te tarvitsette?

      • Anonyymi

        No, varmaan meidän tarvitsee ostaa kirja ja vain sinä tiedät mistä, eikös juu ;)


      • Anonyymi

        Mikä tosiasioiden paljastumisessa pelottaa ? En tiedä, tuskin mikään mutta eipähän tuo selviä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tosiasioiden paljastumisessa pelottaa ? En tiedä, tuskin mikään mutta eipähän tuo selviä.

        Sitä minäkin ihmettelen. Koukulla tuntuu pelko jäytävä selkärangan alapäätä yötäpäivää ettei nukutuksi saa.
        Onhan se tietysti nolottavaa kun kaiken kansan edessä selviää että on puhunut täyttä soopaa vuosikymmeniä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen. Koukulla tuntuu pelko jäytävä selkärangan alapäätä yötäpäivää ettei nukutuksi saa.
        Onhan se tietysti nolottavaa kun kaiken kansan edessä selviää että on puhunut täyttä soopaa vuosikymmeniä täällä.

        Ei välttämättä, tyypille sopivanlaisella saalistajan asenteella on täysin mahdollista pistää kunnon seremonia pystyyn ja jopa rahastaa kultin jäseniä, kuten tässä ketjussa opimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä, tyypille sopivanlaisella saalistajan asenteella on täysin mahdollista pistää kunnon seremonia pystyyn ja jopa rahastaa kultin jäseniä, kuten tässä ketjussa opimme.

        Varaktori aloitti aikoinaan tuon lahkolaisten harjoittaman kummallisen vainoharhaisuuden jossa nähdään jokapuolella vaarallisia foliohattuisia ufohörhöjä jotka nauravat suviseuralaisille julmasti eivätkä usko larsleevin lotitsuihin laisinkaan.
        Sama mies oli aina huolissaan siitä jos joku ostaa ufokirjan. Se katsottiin uhaksi teidän omalle uskonnollenne jostakin aivan ihmeellisestä ja epäloogisesta syystä.
        Edelleen te näette uhkia siellä missä niitä ei ole. Suosittelen palaamaan maan pinnalle sieltä taivaspaikkaa teille lupailevien kirkonmiesten satumaailmasta ja unohtamaan ne loitsut ja virret. Niillä ei ole mitään tekemistä terveen järjen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaktori aloitti aikoinaan tuon lahkolaisten harjoittaman kummallisen vainoharhaisuuden jossa nähdään jokapuolella vaarallisia foliohattuisia ufohörhöjä jotka nauravat suviseuralaisille julmasti eivätkä usko larsleevin lotitsuihin laisinkaan.
        Sama mies oli aina huolissaan siitä jos joku ostaa ufokirjan. Se katsottiin uhaksi teidän omalle uskonnollenne jostakin aivan ihmeellisestä ja epäloogisesta syystä.
        Edelleen te näette uhkia siellä missä niitä ei ole. Suosittelen palaamaan maan pinnalle sieltä taivaspaikkaa teille lupailevien kirkonmiesten satumaailmasta ja unohtamaan ne loitsut ja virret. Niillä ei ole mitään tekemistä terveen järjen kanssa.

        Jätän sinut fantasioimaan varaktoreista sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän sinut fantasioimaan varaktoreista sitten...

        Vieläkö se vanha kyvänimijä elää? Alhaisempaa olentoa ei palstalla ole nähty. Taidat olla hänen jälkeläisiään tai uskonveljiään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei selviä kun on osaamattomat tutkijat.

        Meressä kelluu magneettinen voima, mutta ei voida katsoa mikä se on?

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/indonesian-kadonneen-sukellusveneen-mysteeri-jatkuu-alueella-kelluu-iso-oljyvana-seka-kohde-jolla-suuri-magneettinen-voima/8124982#gs.z0jxu1

        Oliskos tämä nyt se uhvo, joita on vuosikymmenet manattu näkösälle, mutta valitettavasti vailla myönteistä tulosta?


    • Anonyymi

      Asiat ovat täysin hyvin niiden tiedossa, joiden asioista tarvitsee tietää. Maassa suoritetuista operaatioista ei ole valitettavasti saatavilla lisätietoja niille, joilla ei ole tarvetta niistä tietää.

      • Anonyymi

        Justiinsa. Oiskos sulla vielä lisää näitä kaskuja kerrottavaksi? Niitä on niin lysti lukea ja kajauttaa välillä selkäkeikkanaurut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa. Oiskos sulla vielä lisää näitä kaskuja kerrottavaksi? Niitä on niin lysti lukea ja kajauttaa välillä selkäkeikkanaurut.

        Varmaan niin monta kuin kirjoja on vielä myymättä. Vain 29,90 - tilaa omasi ennen kuin varjohallituksen agentit takavarikoivat varastomme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan niin monta kuin kirjoja on vielä myymättä. Vain 29,90 - tilaa omasi ennen kuin varjohallituksen agentit takavarikoivat varastomme!

        On ne vaan sen sortin kepulikonstit sillä varjosakilla jotta oikein vihaksi pistää vieläkin.
        Vaatimme oikeutta.
        Pistin heti 40 001 kpl Tuhannen ja yhden ufon tarinoita tilaukseen kun vielä yleensä saa.


    • Anonyymi

      Kovaa vastustusta ja herjausta tuntuu saavan tämä kirja osakseen. Miksi?

      • Anonyymi

        Eli miksi tämä ketju kaivetaan naftaliinista aina muutaman viikon välein? Siksi, että ne kirjat täytyy myös saada myytyä ja tuotteelle ei ole sellaista kuin huono julkisuus jos kaiken voi kuitata salaliitoksi.


      • Anonyymi

        Oletko sinä lukenut Corson kirjan?
        Minä olen. Melkoinen sepustus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laittakaapa TOP 3 ufokirjat suomeksi aloittelevalle ufoharrastajalle. Mahtuuko yhtään Dänikenin kirjaa joukkoon?

      • Anonyymi

        Jokainen aikuinen kyllä ymmärtää että Däniken yhdistelee dokumenttia viihteeseen ja scifiin. Ei siitä tarvi kenenkään hermostua eikä suuttua. Kirjallisuutta on monenlaista. Suomalaiset ufokirjat lienee maailman dokumentaarisimpia ilman lisukkeita. Kerrotaan asiat siten kuin ne katsotaan tapahtuneen.


      • Anonyymi

        Muutama divarista poimittu Dänikenin tekele on hyllyssä, mutta enpä suosittelisi muuten kuin viihteeksi. Oikeiden tutkijoiden joukosta ehkä Valleen töihin kannattaisi varmaan tutustua, mutta niitä ei ilmeisesti vieläkään ole saatu suomeksi, mikä on aika uskomatonta kun samalla Corson kummitusjuttuja pukataan ulos.

        Kotimaisista on tietysti sitten Borgin kirjat olemassa suomeksi.


    • Anonyymi

      Oikean tiedon vähittäistä vuotamista ihmisten tietoisuuteen on mahdotonta estää, eikä loputon ihmisille valehtelu ole edes tarkoituksenmukaista.

    • Anonyymi

      "Corson mukaan Yhdysvaltain SDI- hankkeen (Strategic Defence Initative) Star Wars -projektin - joka tunnetan paremmin ohjuskilpenä - päätarkoitus ei ollut suojata Yhdysvaltoja mahdolliselta Neuvostoliiton yllätyshyökkäykseltä, vaan torjua ufojen muodostama turvallisuusuhka.
      --
      Corso kertoi toimittaja George Knappille eräästä ohjelmasta, johon hän viittasi "muukalaisten aseena":

      "Tiedämme tasan tarkkaan, että SDI:n todelliset kohteet olivat muukalaisten alukset, joita muukalaiset itse pitivät näkymättöminä ja tuhoutumattomina. He asuttivat kuumme, häiritsivät lento- ja tietoliikennettämme, silpoivat karjaamme hirvittävillä biologisilla kokeillaan... he sieppasivat jopa ihmisiä lääketieteellisiin kokeisiinsa kehittääkseen meistä jonkinlaisen hybridirodun.""

      Timothy Good, Sisäpiiri : ufot, sotilaat ja tiedustelupalvelut, ss. 458-459.


      Corso näyttäisi tuon mukaan suhtautuvan varsin kriittisesti ainakin joihinkin alieneihin, jotka Maassa käyvät/asuvat.

      • Anonyymi

        Näin väitetään Roswellista henkiin jääneen alienin sanoneen ennen kuolemaansa telepaattisesti: "Meidän jälkeemme tulee muita, toisia, eikä ne kaikki tule hyvin aikein"

        Taisi käydä niin että ydinaseiden keksiminen, testaukset ja Hiroshima toivat ufolaiset suuressa mittakaavassa maapallolle. Roswellissahan sijaitsi maailman ensimmäinen ydinasetukikohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin väitetään Roswellista henkiin jääneen alienin sanoneen ennen kuolemaansa telepaattisesti: "Meidän jälkeemme tulee muita, toisia, eikä ne kaikki tule hyvin aikein"

        Taisi käydä niin että ydinaseiden keksiminen, testaukset ja Hiroshima toivat ufolaiset suuressa mittakaavassa maapallolle. Roswellissahan sijaitsi maailman ensimmäinen ydinasetukikohta.

        Timothy Goodin yllä mainitussa teoksessa tuodaan esiin sama seikka: osa alieneista on hyvätahtoisia ihmisiä kohtaan, toiset välinpitämättömiä, joidenkin ollessa aggressiivisia, ja eri ryhmien päämäärien Maassa ollessa ristiriidassa toistensa kanssa.

        On vaarallisen sinisilmäistä olettaa kaikkien alieneiden suhtautuvan ihmiseen empaattisesti, eikä sellaiseen pääsääntöisesti syyllistytäkään niiden taholta, jotka ovat syvällisemmin perehtyneet tähän hyvin kompleksiseen asiaan.

        Jos maailmakaikkeuksien määrä on rajaton, kuten esitetään, on väistämätöntä, että evoluution tuloksena tai tekoälyn kaapattua vallan rakentajaltaan jossain niissä syntyy Alien-elokuvien hirviöiden kaltaisia mistään ihmisen etiikasta tai moraaliarvoista piittaamattomia organismeja, kun jo ihminen itse on oman historiansa aikana näyttänyt esimerkeillään kykenevänsä mitä kammottavimpiin tekoihin omia lajitovereitaan ja muita Maassa eläviä kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe