luona oy, 1500 asuntoa

Anonyymi

Koronan liepeillä paljastui että Luona Oy on keksinyt pomminvarman tavan rikastua

Luonalla on hallinnassa n 1500 asuntoa . Luona majoittaa näihin nyt mm korona karanteenissa olevia.

Mutta pääkäyttö Luonalla näihin asuntoihin on majoittaa pakolaisia, karkotettuja yms.
Valtio tai kunnat maksaa majoituksen.
Pienen yksiön vuokra on n 3000 euroa kuussa.
Ja rahaa tulee
esim 1200 * 3000 * 12 = n 40 miljoonaa euroa vuodessa

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös se Demari Natsima ole tuon Luonan halltuksessa.

• Anonyymi

... tyypillinen demari ; mulle kaikki.

• Anonyymi

Islamisti bisnes on näköjään super tuottavaa.

• Anonyymi

Se herätti ihmetystä, mistä näitä Luonan omistamia tyhjiä asuntoja ilmaantui satamäärin eri puolilta Suomea kuin taikaiskusta ?

• Anonyymi

niitä kato on ja töissä olevat hoitajat pesemään vessat. eikä kun töihin, noei vaan potkut :D

• Anonyymi

Luona varmaan jälleenvuokraa niitä. Tuskin se niitä itse omistaa, tai en tiedä, mutta epäilen.

• Anonyymi

Ei mene kaun noilla hinnoilla niin omistaa...

• Anonyymi

ne on niitä baronan kiinteistöjä jne. muutama vok mennyt myös kiinni. tottaki ne himoitsee rahaa. mulle mulle mulle. jne.

• Anonyymi

Odottavat partasuulapsia, ei niihin suomalaiset pääse.

• Anonyymi

Jos tuo Luona olisi kiinassa olisivat ovet hitsannu kiinni,niin ne avan dokumentissä teki.Tytär huusi jostain kuolemanloukosta äiti on kuallu.Kyllähän sairaat pitää hoitaa,eristää .Ainahan hädällä osattu rahastaa,en sano onko tässä kyse siitä.Tiloja tarvitaan,tauti levii.Kesä tulee henki kulje mihkää,miettikää miten hirvee on jo kesäflunssa sairastaa saati tuo tauti keuhkot kun fragaa

• Luona Oy nousi vuonna 2015 suurimmaksi yksityiseksi toimijaksi vastaanottokeskusten yksityisenä tarjoajana.

Tässä Luona Oy:n Nihtisillan vaatimaton rötiskö:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Luona#/media/Tiedosto:Nihtisillan_vastaanottokeskus.jpg

Huomatkaamme että me veronmaksajat maksamme kaikki laskut kitisemättä mitä Luona Oy ilkeää meille esittää.
      Nuo 1500 asuntoa on hankittu pääosin niillä voittovaroilla mitä Luona Oy kahmi maahanmuuttobisneksillään.

• Anonyymi

Tiedän tuon talon, oli noin 5 v ja ylikin sitten lappu ikkunassa: Toimitilaa vuokrattavana.
        Olikohan se pitkään tyhjillään?

Olen ollut töissä siinä seuraavassa taloparissa Keran asemalta tultaessa, samalla puolen Kutojantietä. Jossain vaiheessa tämä Tiedon rakennus jäi tyhjilleen, nyt en ole käynyt sielläpäin. Siinä lähes vastapäätä suuressa kierrätyskeskuksen paikassa olen käynyt jotain pientä ostamassa. Sekin talo lienee joku varasto, olikohan S-ryhmällä se käytössä joskus muinoin.
        Keran aseman lähettyvillä on ollut S:n (Inex-partners) toiseksi viimeisin valtava varasto. Uusin tuli muistaakseni Sipooseen.

• Anonyymi

Eikös siellä Luonassa ole myös tämä Ulpu Hiivarikin, onkohan siellä muitakin Demareita tienaamassa...

• Anonyymi

Kaikkien demareiden toivepaikka, yhteiskuntaa on hyvä ryöstää, demareiden päätavoite.

• Anonyymi

Onhan Demareilla Kojamokin rahasampona. Missä demari siellä yhteiskunta maksajana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1539
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      351
      1305
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1100
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      340
      1050
    5. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      62
      1041
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      137
      929
    7. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      831
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      199
      754
    9. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      42
      629
    10. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      625
    Aihe