Kaikki on suuttuneet toisilleen

Viime päivät ovat olleet palstalla aika villejä. Porukka on jakautuneen leireihin. Yllättävintä kuitenkin on, että täysin asiallisetkin kirjoittajat tuntuvat olevan nyt riidoissa keskenään. Minuahan tämä asetelma ei haittaa, kun olen tällainen kuppikunnaton riitapukari, mutta onko tässä menossa enää mitään järkeä?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölönlörön..

• Puhut vähän mutta asiaa, veli! ☝️

• Anonyymi

Ihan luonnollista ihmisen käyttäytymistä kriisitilanteessa. Odotetaan jokin aika ja sen jälkeen kaikki rakastamme toisiamme ja hyväksymme kaikki sellaisina kuin ovat.

• En mä ole riidoissa kenenkään kanssa, en kuitenkaan toleroi mitä sattuu minäkään.

• Onko missään ikinä ollut mitään järkeä? 😁

Ehkä se meno laantuu ja rauhoittuu kun ne riitapukarit oppivat tekemään kompromisseja eivätkä tarkoituksenmukaisesti eskaloi asioita tahallisesti. Ehkä sillä tökkimisellä on jokin tarkoitus, antaakin ehkä joillekin jotakin.

• Hyvän ja pahan taistelussa jokainen joutuu ennenpitkää mittaamaan moraalinsa määrän ja valitsemaan puolensa.

• En näe mitään hyötyä pahuudesta.
        Itse uskon kun kaikki on kilttejä toisille, on vain kaikilla hyvä olla. Siihen minusta pyrittävä, että kaikki on onnellisia.

• valtakunta kirjoitti:

En näe mitään hyötyä pahuudesta.
        Itse uskon kun kaikki on kilttejä toisille, on vain kaikilla hyvä olla. Siihen minusta pyrittävä, että kaikki on onnellisia.

Noinhan sen pitäisi olla, minä vaan niin kyyninen etten oikein usko että ikinä maailmassa päästään siihen että kaikilla olisi asiat hyvin ja voitaisiin olla sovussa kaikinpuolin :(

• Pahat ihmiset esim esittelee raiskaustoiveita.

Ja sitten yrittää kielisolmussa selittää niitä hyviksi...🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Pahat ihmiset esim esittelee raiskaustoiveita.

Äläs nyt kursaile, perseraiskaustahan sitä toivoit lähimmäiselle.

• Harmaaritari kirjoitti:

Äläs nyt kursaile, perseraiskaustahan sitä toivoit lähimmäiselle.

Takaisin saa sanoa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Noinhan sen pitäisi olla, minä vaan niin kyyninen etten oikein usko että ikinä maailmassa päästään siihen että kaikilla olisi asiat hyvin ja voitaisiin olla sovussa kaikinpuolin :(

Ei kyllä tuo yks onnellinen usko itsekkään omia puheitaan, kunhan tulee länkyttämään, herttaisuuttaan. Uskokoon ketä haluaa... mulle on turha selittää.
        trollikka

• Wwuwuw kirjoitti:

Pahat ihmiset esim esittelee raiskaustoiveita.

Väitätkö sitten hyviksi, mitä sinä sanoit harmaaritarista toivoen?
        Minä ymmärrän hyvin harmaaritaria joka yrittää suojella naisia raiskareilta, jotka tulee köyhistä maista, jotka ei arvosta naisia varsinkin kohdistuu nuoriin naisiin raiskaukset. Himoja ei osata pitää kurissa.varsinkin niitä pahoja.

Ei tarvitsee kuin hymyillä käy käsiksi. Minä olen joutunut juoksemaan ulkomaalaista miestä karkuun koska ei ymmärrä, etten ole kiinnostunut.

Se että ne jotka suojelee niitä vielä on siis ihan pisti sinut toisen tilaan jos se on niin kiva. Sitähän esimerkkiä sinä näytät sanot aina asiat pistämällä se toinen toisen tilalle.

Harmaaritari on soveltanut sinun tapaasi koska teidän ihmeellinen vääntö on asettaa toisianne jatkuvasti ja aina vaan rajummin toisen asemaan.
        Kuin toinen pistää toisen toisen hammaspeikkosi ja toinen pistää toisen hampaaksi aina vaihtu pahis.
        Jotenkin tuntuu että teidän jutut levisi käteen.

Niitä väännetään tässä jatkuvasti ja minä en tykännyt kummastakaa joutua tilanteeseen itse.

Minä tykkään Harmaaritarista sekä tykkään sinusta, olen nähnyt viestin näin sen viestin näin mitä haettiin viestillä.
        Voin sanoa minuunkin on kohdistettu tuollaisia viestejä se on pahaa koska kasvonikin näkyvät ja saa pelätä.

• valtakunta kirjoitti:

Väitätkö sitten hyviksi, mitä sinä sanoit harmaaritarista toivoen?
        Minä ymmärrän hyvin harmaaritaria joka yrittää suojella naisia raiskareilta, jotka tulee köyhistä maista, jotka ei arvosta naisia varsinkin kohdistuu nuoriin naisiin raiskaukset. Himoja ei osata pitää kurissa.varsinkin niitä pahoja.

Ei tarvitsee kuin hymyillä käy käsiksi. Minä olen joutunut juoksemaan ulkomaalaista miestä karkuun koska ei ymmärrä, etten ole kiinnostunut.

Se että ne jotka suojelee niitä vielä on siis ihan pisti sinut toisen tilaan jos se on niin kiva. Sitähän esimerkkiä sinä näytät sanot aina asiat pistämällä se toinen toisen tilalle.

Harmaaritari on soveltanut sinun tapaasi koska teidän ihmeellinen vääntö on asettaa toisianne jatkuvasti ja aina vaan rajummin toisen asemaan.
        Kuin toinen pistää toisen toisen hammaspeikkosi ja toinen pistää toisen hampaaksi aina vaihtu pahis.
        Jotenkin tuntuu että teidän jutut levisi käteen.

Niitä väännetään tässä jatkuvasti ja minä en tykännyt kummastakaa joutua tilanteeseen itse.

Minä tykkään Harmaaritarista sekä tykkään sinusta, olen nähnyt viestin näin sen viestin näin mitä haettiin viestillä.
        Voin sanoa minuunkin on kohdistettu tuollaisia viestejä se on pahaa koska kasvonikin näkyvät ja saa pelätä.

Harmis täällä esitti ensin toiveen, että mamut raiskaisivat Wuppiksen. Sanoin takaisin että ihan tekijästä riippumatta saisi Harmiksen ja muut persuäijät perseraiskata. Myös Halla-aho on esittänyt toiveensa kuinka raiskausten pitäisi osua tiettyihin naisiin näiden mielipiteiden perusteella. Pääministeriainesta?

Sairasta sanon minä.

Ikävä kyllä, aina kun miespopulaatio lisääntyy, niin myös miesten tekemä rikollisuus lisääntyy, lisääntyy se sitten maahanmuuton tai syntymän kautta.

Ja maahanmuuttoon liittyen en edelleenkään ole muuta sanonut, että mulle sopii ihan hyvin että tänne otettaisiin vain naisia ja lapsia. Tämä noin sadannen kerran.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä tuo yks onnellinen usko itsekkään omia puheitaan, kunhan tulee länkyttämään, herttaisuuttaan. Uskokoon ketä haluaa... mulle on turha selittää.
        trollikka

Minä uskon tuohon ja pyrin siihen. Yritän päästä eroon epäilystä toista kohtaa olla hyvä.

Ongelma on juuri tässä ettet itse usko, miksi et usko? Miksi uskot ihmisten haluavan pahaa. Voisit edes ymmärtää tuollainen yhteisö on onnellinen ja siihen pyrin.
        Sen vuoksi painotan empatiaan kasvattamiseen vaikka et itsellesi halua hyviä ihmisiä ympärille, minä haluan.
        Hyvät ihmiset antaa voimaa sinulle ja tukee sinua ja kasvattaa ajatuksiasi oikeaan suuntaan.

Minä oon riidellyt vieläkin miehen kanssa pitkän ajan suhteen alusta ja ymmärrän täysin mitä ei halua läpi elämän kokevan, kukaan ei ole onnellinen kun riitelee. Ei kukaan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Harmis täällä esitti ensin toiveen, että mamut raiskaisivat Wuppiksen. Sanoin takaisin että ihan tekijästä riippumatta saisi Harmiksen ja muut persuäijät perseraiskata. Myös Halla-aho on esittänyt toiveensa kuinka raiskausten pitäisi osua tiettyihin naisiin näiden mielipiteiden perusteella. Pääministeriainesta?

Sairasta sanon minä.

Ikävä kyllä, aina kun miespopulaatio lisääntyy, niin myös miesten tekemä rikollisuus lisääntyy, lisääntyy se sitten maahanmuuton tai syntymän kautta.

Ja maahanmuuttoon liittyen en edelleenkään ole muuta sanonut, että mulle sopii ihan hyvin että tänne otettaisiin vain naisia ja lapsia. Tämä noin sadannen kerran.

No niin se on hyvä ettet ole niiden puolella. Tuota asiaa kierrätte sitten pitkää kun on väärin ymmärrys sanomisesta tullut ja osaa harmaaritari pyytää anteeksi.
        Se sattuu ja pitkää kun jotain pahaa sanottu

Mitä siihen mitä halla-aho sanonut en voi muutakun mennä myös sanoon ”tuollaiset toiveet ikäviä pistää vaan se rajan kiinni eikä puhu pahoja kun kaikki ei ymmärrä omansa parhaaksi.”

• Anonyymi

Tunnustan kärähdelleeni jo viime viikolla täälä ja muualla.

Nyt kaivataan ymmärrystä toisten pahoille fiiliksille vähän normaalia enemmän.

Menin kauppaan viime lauantaina. Olin tullut keskustaan sporalla ja olin jo Alkon kassalla viinapullot kourassa, kun huomasin, että pankkikortti oli jäänyt kotiin. Ei muuta kun tunnin eestakanen reissu kauheessa kiireessä, koska olin menossa kaverille saunaan kuudeksi. Ruokakaupassa kaveri alkoi selittämään mitä erityistuotteita sille pitää ostaa ja tietenkin kyseisen Lidlin valikoimasta puuttui ne kaikki. Sain vielä pidettyä naamarin päässä, kun kysyin, että mitä juustoa haluaisi viinin kanssa(vuohengoudaa) ja hei hei kiva nähdään kohta. Puhelun loputtua paiskasin sen helvatun juuston ostoskoriin niin lujaa, että se pomppasi ensin 1,5 metriä ilmaan ja siitä sitten muutaman metrin päähän lattialle. Kukaan turvarajan päässä olleista ei uskaltanut nauraa, tosin yhdellä oli maski joten en varmaksi osaa sanoa. Saunavuoro oli peruttu.

• Anonyymi

Korona päissään ne täällä riitelee.

• Anonyymi

Korona päissään ne täällä riitelee.

• Herkkää... räjähdysherkkää.. mmm... 🤔
      Pehmo lälly kun olen, osallistun runolla. Ihan itse tein 😄

'On tääl kyl välil melkoinen sotku,
      joka kulman takaa lymyää yllätyspotku.
      On vääntöä, kääntöä heittoja ja potkuja
      Välillä syntyykin järjettömiäkin sotkuja.
      Loukkauksiltakaan ei aina säästy,
      kun on riittävän syvälle diip shittiin päästy.

Onneks lämpöä ja huumoriakin palstalla riittää,
      Koska sen minkä kylvää, sen myös niittää.
      Nyt loppu Lilliksen runontynkä tää,
      toivoo sopii ettei palstailusta kenellekään mitään hampaankoloon pysyvästi jää.'

• 👍
        Suosittelen silti jatkamaan päivätöissä :)

• Thymallus kirjoitti:

👍
        Suosittelen silti jatkamaan päivätöissä :)

😄😄😄

• Itse en ole huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Tosin, en lue ihan jokaista ketjua läpi.
      Täällähän on aina auvoinen ja maailmoja syleilevä fiilis. :)

• Anonyymi

"Itse en ole huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Tosin, en lue ihan jokaista ketjua läpi."

🙄

• Anonyymi kirjoitti:

"Itse en ole huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Tosin, en lue ihan jokaista ketjua läpi."

🙄

Juuri näin, siksi puhtoinen mieleni on säästynyt palstarähinöiltä ja muulta riehumiselta. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Juuri näin, siksi puhtoinen mieleni on säästynyt palstarähinöiltä ja muulta riehumiselta. :)

Ja vielä lisään tähän ja epäilijöille tiedoksi... Mä en ole suuttunut mistään! :D

• tosi..typy kirjoitti:

Ja vielä lisään tähän ja epäilijöille tiedoksi... Mä en ole suuttunut mistään! :D

Rikon sun rillis *kräks, astuu päälle*. Joko suututtaa?

• Partakaweri kirjoitti:

Rikon sun rillis *kräks, astuu päälle*. Joko suututtaa?

Ehei! :D
        Riko vaan, jos siitä on sulle iloa. Oikein tallo ja vaikka hypi niiden päällä. Minulla on näitä kuvia useampia ja eri värisiä. @-@
        Antaa mennä vaan, tanssi vaikka Zorbasta. Katson sinua silti, hymy huulilla, kieroon. :)

• OLnhan tässä järkeä, mutta tommonen vihervassarihuulipunasilakka ei sitä tajuu.

Nooh, tosissaan. ei tuo ole uutta. Itse käsitän mokoman niin, että ihmisillä on paha olla. Pahus kun maailma ei toimikkaan juuri siten, mitä minä itse tällä kvartaalilla haluan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2238
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1527
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1105
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      854
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe