puolet Suomen seksuaalirikoksista, tähän on tultu väärän maahanmuuton myötä.
Eikä tämä totuus poistu millään rasistikortin heiluttelulla.
Pieni mamuvähemmistö(pääosin muslimeita)tekee lähes
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin huono maahanmuuttolaki tekee sen mahdolliseksi, ja typerät hysvääjät käyttävät sitä tietysti kaiken sotkemiseksi, kuin sikojen lääväksi.
- Anonyymi
Muslimit ovat vaan iso ongelma.
- Anonyymi
Muslimit ovat pahuus. Raiskareita ja sotarikollisia.
- Anonyymi
Samat maahanmuuttajaryhmät ovat myös räikeästi yliedustettuna toimeentulotukiasiakkaiden joukossa. Heidän työllisyysasteensa on surkea, eikä tilanne sanottavasti kohene edes täällä syntyneiden toisen polven muuttajien keskuudessa.
- Anonyymi
Surkea tilanne.
- Anonyymi
Ne pitäis saada karkotettua.
- Anonyymi
Tässähän noita tilastoja on nähtävissä. Jos maahanmuuttaja on saanut Suomen kansalaisuuden, häntä ei ole tilastoitu etnisen taustan mukaan vaan Suomen kansalaisena.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/11dbd441-2b98-425a-9b73-a4a6bce7f362- Anonyymi
Sekin on huomioitava.
- Anonyymi
Tilastokeskus: 38 prosentissa raiskausrikoksista epäiltynä tekijänä ulkomaalainen vuonna 2019.
- Anonyymi
Iso prossa.
- Anonyymi
Ruotsissa vielä paljon pahemmat prossat.
- Anonyymi
nalle puh musta?
- Anonyymi
Raiskaustuomiot noille on naurettavia, uusimmassa raiskaustuomiossa istuu 1,3 kk
Hui mikä pelote- Anonyymi
Niinpä, muslimeita ei länsimaiset tuomiot pelota.
- Anonyymi
vankilaan
- Anonyymi
Lisää mannenstromit listaan, niin paastaan 50 paremmalle puolen.
- Anonyymi
Persujen Matti Putkonen on raiskaajien esikuva.
- Anonyymi
Se oli SDP,n tyyppi. . . .
Mitäs rasismia sen sanominen on? Faktat ovat faktoja, eivät mielipiteitä. Rasismiksi se muuttuu vasta, jos aletaan väittämään, että näin ollen jokin maahanmuuttajaryhmä on kokonaisuutena seksuaalirikoksiin taipuvainen. Sehän olisi lisäksi typeryyttä, sillä kaikki yhtä lailla tietävät, että se seksuaalirikoksiin syllistynyt joukko on maahanmuuttajaryhmistäkin marginaalinen.
Otan esimerkiksi muslimit, vaikka heitä on kantasuomalaisissakin, sillä hehän näissä keskusteluissa aina nousevat esiin. Jos ihan jokainen viime vuonna selvitetty raiskaus olisi eri ihmisen tekemä, ja jokainen tekijä olisi muslimi, niin maamme muslimeista silloinkin vain noin 0,9 prosenttia olisi raiskaajia. Ja tietenkään näin ei edes ole; raiskaajia löytyy kyllä kaikista ryhmistä. Heitä vain on, onneksi, kovin vähän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161