on puhdasta ääntenkalastelua, puolueen kannatus on niin surkea, että tuollaista populistista keinoa koitetaan. Jos vasurit haluaisi oikeasti auttaa köyhimpiä, niin tuesta pitäisi tulla vakituinen ja liittää se suoraan toimeentulotukeen. Nyt tuki on vaan neljä kuukautta, eli hyöty on mitätön.
Aivan liian läpinäkyvää vasemmistoliitto, naurettavaa suorastaan.
Vas.liiton ajama 75 egen korvaus työttömille/köyhille
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Populismia parhaimmillaan,
- Anonyymi
Kepun Lintilän Business Finlandin kautta jakamat lähes 1 000 milj. euroa elinkeinottelurahaa muks koronakriisitukina ne vasta puhdasta ääntenkalastelua olivat. Yrittikö kepuliyrittäjien äänten lisäksi ostaa myös kokoomuksen äänestäjiä.
- Anonyymi
Joo,eipä tuo paljoa hyödytä.
Merkitys heikoimmassa asemassa oleville on suuri. Niin se tuntuu olevan myös niille, jotka eivät millään tahtoisi heikoimmassa asemassa olevia tuettavan. Vastustamista vain ei niinkään haluta tehdä rehellisesti, vaan keksitään syitä, miksi oikeastaan se onkin köyhien etu, etteivät saisi koronakorotusta.
- Anonyymi
Höpöhöpö, minä joudun elämään perusturvan varassa, eikä tuo 75€ muutamana kuukautena asioita paranna. Tuen pitäisi olla jatkuva, niin sitten se oikeasti hyödyttäisi. Eli temppu kyseessä.
Kommunistit näköjään öyhöttää asiasta, mutta minä kun en niitä ole, voin siis sanoa asian rehellisesti. Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, minä joudun elämään perusturvan varassa, eikä tuo 75€ muutamana kuukautena asioita paranna. Tuen pitäisi olla jatkuva, niin sitten se oikeasti hyödyttäisi. Eli temppu kyseessä.
Kommunistit näköjään öyhöttää asiasta, mutta minä kun en niitä ole, voin siis sanoa asian rehellisesti.Totta kai siitä on enemmän apua, jos saa pysyvästi enemmän rahaa. Silti sen väittäminen, että 75 euron korotus noin 500 euron tukeen neljäksi kuukaudeksi olisi turha, on epärehellistä. Ihan samoinhan voisi väittää, että tukea voisi leikata 75 euroa eikä se olisi ongelma, jos leikkaus olisi vain muutaman kuukauden mittainen.
Toimeentulotuen varassa elävä joutuu selviämään niin pienellä rahalla, että väliaikainenkin helpotus siihen on tärkeä. Kun muidenkin elämää voidaan koronan aikaan helpottaa rahallisesti, on ehdottoman tärkeää, että niin tehdään myös vaikeimmassa asemassa olevien suhteen.- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Totta kai siitä on enemmän apua, jos saa pysyvästi enemmän rahaa. Silti sen väittäminen, että 75 euron korotus noin 500 euron tukeen neljäksi kuukaudeksi olisi turha, on epärehellistä. Ihan samoinhan voisi väittää, että tukea voisi leikata 75 euroa eikä se olisi ongelma, jos leikkaus olisi vain muutaman kuukauden mittainen.
Toimeentulotuen varassa elävä joutuu selviämään niin pienellä rahalla, että väliaikainenkin helpotus siihen on tärkeä. Kun muidenkin elämää voidaan koronan aikaan helpottaa rahallisesti, on ehdottoman tärkeää, että niin tehdään myös vaikeimmassa asemassa olevien suhteen.Sinä et tiedä mitään köyhän elämästä, tuo 75 egee on hyvin laiha lohtu neljälle kuulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään köyhän elämästä, tuo 75 egee on hyvin laiha lohtu neljälle kuulle.
Sun porvarit kokoomus ja kepu, RKP tai persut ei antaisi euroakaan. Sekö parenpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun porvarit kokoomus ja kepu, RKP tai persut ei antaisi euroakaan. Sekö parenpi?
No koita etsiä töitä poju, äläkä valita täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään köyhän elämästä, tuo 75 egee on hyvin laiha lohtu neljälle kuulle.
Kyllä minä sanoisin, että jos sinun mielestäsi 300 euroa on turhaa rahaa, se olet sinä, jolla ei ole köyhän arjesta käsitystä. Kuulostaa pikemminkin vain yritykseltä uskotella, ettei sitä korotusta kannata antaa kenellekään, kun 'ei köyhä siitä hyödy'. Kyllä hyötyy.
Lopulta kuitenkin toimeentulotukea joutuu hakemaan aina erikseen, ja jos se toivottavasti toteutuva korotus harmittaa, niin eihän sitä kannata hakea. Toivon, että se kuitenkin toteutuu niille, joille tuolla rahalla on merkitystä.
- Anonyymi
Eikö persut olekkaan tavallisen vähäväkisen suomalaisen puolella? Yllättyikö joku?
- Anonyymi
Persujen poliitikot on ihmisiä jotka luultavasti vaikka maksaa 150 euroa siitä ettei köyhimmät saa sitä 75 euroa.
- Anonyymi
On yhdentekevää minkä motiivien vuoksi köyhät saavat rahaa elämiseensä lisää, kunhan saavat.
Mistähän äänistä aloittaja puhuu kun nyt 4 kuukauden aikana ei mitään vaaleja ole. Ilmeisesti äänet kaikuvat aloittajan pään sisällä "tapa köyhä, tapa köyhä" - Anonyymi
Ei punikit oikeasti oli kiinnostunut köyhien ja prekariaatin oloista vaan heidän äänistään. Toivottavasti persut eivät koskaan sorru tällaiseen populismiin. Kevään vaalien ääntenkalastelu on jo alkanut. Tämä punikkien populistinen heitto lienee ollut vastaus persujen "Suomi takaisin" TV-mainoskampanjaan.
- Anonyymi
persut: Suomi takaisin kivikauteen.
- Anonyymi
Kuka muka yllättyi, että persut ei halua antaa mitään tukea kaikkein köyhimmille! Äärioikeisto ei ole koskaan ollut köyhän asialla. Näki se jo viime hallituksen aikana. Perskeko palvoi suurpääomaa.
- Anonyymi
Vasemmisto taas on mamujen puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto taas on mamujen puolella.
Kokoomus se vasta onkin. Jyrki Katainen kertonut kokoomuksen haluavan lähivuosina Suomeen 1 800 000 mamua, Sipilän, Vanhasen ja Ahon oikeistokepu jakaa agendan.
- Anonyymi
Punkit vihaa suomalasiaja erityisesti köyhiä ja eläkeläisiä. Ne ovat Punikelle vain vaalikarjaa, jota syötetään heinilä ja vaalilupaksilla. Luvataa vappusatanen., annetaan 10 euroa ja varastetaan taskusta 90 euroa.
- Anonyymi
Vas.liitto on kommaripummien puolue.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991