Ruotsi ja muslimit

Anonyymi

Ruotsissa myönnetään jo avoimesti, että muslimipakoloisten integraatio on epäonnistunut, koska musulit eivät edes halua integroitua yhteiskuntaan. Lypsävät vaan rahaa ja muuttavat lähiöt getoiksi. Sama tulossa Suomeenkin.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän oli päivänselvää, kun mielipuolivihreät eivät tajua tekojensa seurauksia.
      Joka ikinen heidän haistapaskan vouhotuksensa seurauksena ON VAIN PELKKÄÄ MORAALITONTA PASKAA !!!
      Voiko joku muuta todistaa?

• Anonyymi

Sanna Marinin johdolla Ohisalo ja Haavisto tuovat tänne lisää elätettäväksi. Ne eivät tule ikinä tekemään töitä ja maksamaan veroja. Vielä kolmannessakin sukupolvessa tarvitsevat tulkin apua, vaikka ovat käyneet peruskoulun.
      Ohisalo haluaa näitä tänne 80 000 töihin.
      Kannattaisi Ohisalon mennä Itäkeskuksesta, Kontulasta, Espoon keskuksesta jne värväämään töihin tätä sakkis. Helposti löytyy muutamia kymmeniä tuhansia.

• Anonyymi

On ne jääräpäistä porukkaa nuo päättäjät. Eivät usko vaikka itse näkevät mitä islamistaminen tuo tullessaan.
        Mikä niiden päässä viiraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne jääräpäistä porukkaa nuo päättäjät. Eivät usko vaikka itse näkevät mitä islamistaminen tuo tullessaan.

Olisiko kansanedustaja Eva Biaudetin kaltaiset ihmiset saaneet vääristettyä todellisuutta sellaiseksi, että ideologia ohittaa todelliset tapahtumat päätöksenteossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU palkkiovirka niiden päässä luuraa

• Eikö sinusta itsestäsi tämä ajatustenkulku tunnu erikoiselta? Lähtöajatuksina ovat, että Ohisalo haluaa 80 000 työntekijää ulkomailta Suomeen, ja että 'nämä', viitaten ilmeisesti muslimipakolaisiin, eivät työllisty. Ja tästä pääset jotenkin johtopäätökseen, että työperäistä maahanmuuttoa tarpeelliseksi kokiessaan Ohisalo tarkoittaakin kansainväliseen suojeluun perustuvaa, heikosti työllistyvää väestöä. Nehän ovat ihan eri asioitakin, oleskelulupa työn tai kansainvälisen suojelun perusteella.

Sinällään, mitä turvapaikanhakijoihin ja pakolaisiin tulee, on mielenkiintoista, että heitä saapuu aina tänne joidenkin mielestä vihreiden ja vasemmiston toimesta, olivatpa nämä hallituksessa tai oppositiossa.

• Anonyymi

Ei sopeudu täälläkään.

• Anonyymi

Ruotsin uuden Arabipuolueen sanoma: ”Ruotsalainen, irtisano Ruotsin kansalaisuutesi ja muuta muualle”

• Anonyymi

Tarkoittaa että jättäkää omaisuutenne meille ja paetkaa henkenne edestä.
        Muutoin otamme sen väkivallalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota siellä Pietarissa rauhallisesti. Me emme jätä venäläisille mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poltamme talonne ja autonne. Viemme rahanne ja tyttölapsenne. Näin saarnaa Allahin palvelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota siellä Pietarissa rauhallisesti. Me emme jätä venäläisille mitään.

Mutta kun putin, alkaa olla aika kulunut kommentti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3114
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      45
      3003
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2331
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1980
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1749
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      11
      1408
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1237
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1156
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe