Ruotsi ja muslimit

Anonyymi

Ruotsissa myönnetään jo avoimesti, että muslimipakoloisten integraatio on epäonnistunut, koska musulit eivät edes halua integroitua yhteiskuntaan. Lypsävät vaan rahaa ja muuttavat lähiöt getoiksi. Sama tulossa Suomeenkin.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän oli päivänselvää, kun mielipuolivihreät eivät tajua tekojensa seurauksia.
      Joka ikinen heidän haistapaskan vouhotuksensa seurauksena ON VAIN PELKKÄÄ MORAALITONTA PASKAA !!!
      Voiko joku muuta todistaa?

    • Anonyymi

      Sanna Marinin johdolla Ohisalo ja Haavisto tuovat tänne lisää elätettäväksi. Ne eivät tule ikinä tekemään töitä ja maksamaan veroja. Vielä kolmannessakin sukupolvessa tarvitsevat tulkin apua, vaikka ovat käyneet peruskoulun.
      Ohisalo haluaa näitä tänne 80 000 töihin.
      Kannattaisi Ohisalon mennä Itäkeskuksesta, Kontulasta, Espoon keskuksesta jne värväämään töihin tätä sakkis. Helposti löytyy muutamia kymmeniä tuhansia.

      • Anonyymi

        On ne jääräpäistä porukkaa nuo päättäjät. Eivät usko vaikka itse näkevät mitä islamistaminen tuo tullessaan.
        Mikä niiden päässä viiraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne jääräpäistä porukkaa nuo päättäjät. Eivät usko vaikka itse näkevät mitä islamistaminen tuo tullessaan.
        Mikä niiden päässä viiraa.

        Olisiko kansanedustaja Eva Biaudetin kaltaiset ihmiset saaneet vääristettyä todellisuutta sellaiseksi, että ideologia ohittaa todelliset tapahtumat päätöksenteossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne jääräpäistä porukkaa nuo päättäjät. Eivät usko vaikka itse näkevät mitä islamistaminen tuo tullessaan.
        Mikä niiden päässä viiraa.

        EU palkkiovirka niiden päässä luuraa


      • Eikö sinusta itsestäsi tämä ajatustenkulku tunnu erikoiselta? Lähtöajatuksina ovat, että Ohisalo haluaa 80 000 työntekijää ulkomailta Suomeen, ja että 'nämä', viitaten ilmeisesti muslimipakolaisiin, eivät työllisty. Ja tästä pääset jotenkin johtopäätökseen, että työperäistä maahanmuuttoa tarpeelliseksi kokiessaan Ohisalo tarkoittaakin kansainväliseen suojeluun perustuvaa, heikosti työllistyvää väestöä. Nehän ovat ihan eri asioitakin, oleskelulupa työn tai kansainvälisen suojelun perusteella.

        Sinällään, mitä turvapaikanhakijoihin ja pakolaisiin tulee, on mielenkiintoista, että heitä saapuu aina tänne joidenkin mielestä vihreiden ja vasemmiston toimesta, olivatpa nämä hallituksessa tai oppositiossa.


    • Anonyymi

      Ei sopeudu täälläkään.

    • Anonyymi

      Ruotsin uuden Arabipuolueen sanoma: ”Ruotsalainen, irtisano Ruotsin kansalaisuutesi ja muuta muualle”

      • Anonyymi

        Tarkoittaa että jättäkää omaisuutenne meille ja paetkaa henkenne edestä.
        Muutoin otamme sen väkivallalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa että jättäkää omaisuutenne meille ja paetkaa henkenne edestä.
        Muutoin otamme sen väkivallalla.

        Ota siellä Pietarissa rauhallisesti. Me emme jätä venäläisille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa että jättäkää omaisuutenne meille ja paetkaa henkenne edestä.
        Muutoin otamme sen väkivallalla.

        Poltamme talonne ja autonne. Viemme rahanne ja tyttölapsenne. Näin saarnaa Allahin palvelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota siellä Pietarissa rauhallisesti. Me emme jätä venäläisille mitään.

        Mutta kun putin, alkaa olla aika kulunut kommentti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe