Joko laastaria löytyy värillisenä?

Anonyymi

20

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Villissä lännessä ennen tervattiin kaikki tummalla tervalla, onneksi höyhenet olivat valkoisia. Onhan se raasismii, jos tervaa saa vain tummemman värisenä.

• Anonyymi

Aku Ankka -laastareita löytyy nee kere ille.

• Anonyymi

Jos ei löydy, se on rasismia.
      Jos löytyy, niin sekin on rasismia.

• Anonyymi

Mustia laastareita tasapuolisuuden vuoksi.

• Ihonvärisiä laastareita on, koska niitä on koettu tarvittavan. Kaikki eivät halua kirkkaanvärisiä kuviolaastareita, vaan mieluummin vähän huomaamattomampia.. Kun sitten tarvetta on muillekin sävyille kuin beigelle, kohu kai syntyi tässäkin siitä, että joillakin valkoihoisilla tuli paha mieli, että muutkin kuin he saisivat ihonvärisiä laastareita. Mene tiedä, miksi joka asiasta tarvitsee pahoittaa mielensä. Kyllä minä saan apteekista beigen laastarin, vaikka siellä muitakin värejä myydään. Ja jos minä saan huomaamattoman laastarin, niin kivahan se vain on, jos muutkin halutessaan saavat. Jos en saisi, niin todennäköisesti ehdottaisin, että sellaisiakin otettaisiin valikoimaan.

• Anonyymi

Kyllä urban on ymmärtänyt pahoittajat täysin väärin. Kun joku muun värinen ei ole löytänyt iholleen sopivaa, niin siitä hirmuinen itku.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä urban on ymmärtänyt pahoittajat täysin väärin. Kun joku muun värinen ei ole löytänyt iholleen sopivaa, niin siitä hirmuinen itku.

Siitäkö tässä ketjussa itketään? Vai siitä, että ihonvärisiä laastareita on kehdattu haluta muidenkin ihojen sävyihin, kuin beigen?

• Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Siitäkö tässä ketjussa itketään? Vai siitä, että ihonvärisiä laastareita on kehdattu haluta muidenkin ihojen sävyihin, kuin beigen?

Ei tässä mistään itketä, mutta sinä yritit taas tuonkin väittää valkoisten aikaan saamaksi kohuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä mistään itketä, mutta sinä yritit taas tuonkin väittää valkoisten aikaan saamaksi kohuksi.

Jos ihonväristen laastareiden haluaminen on itkua, niin eiköhän silloin tällaisesta harmistuminenkin ole. Ei tämä nyt mielestäni mikään iso asia ole, helposti korjattavissa eikä aiheuta haittaa kenellekään.

• Anonyymi

Eikö Afrikan mantereen apteekeista voisi tilata niitä laastareita, joita siellä paikalliset asukkaat käyttävät? Ainakin mallikappaleet pitäisi sieltä saada, jotta täällä pohjolassa osattaisiin sitten valmistaa oikeanvärisiä laastareita.
      Minä käytän vaan laastaria silloin, kun sitä pieneen ihovammaan tarvitsen. Minulle laastari ei ole mikään kauneuttani haittaava läpyskä.

• Anonyymi

Menkööt kauppaan ja ostakoot mustaa spray maalia.

• Anonyymi

Jos mulla ihonväri olisi tumma niin kyllä minä haluaisin tumman laastarin. Siksihän se laastari on beige ettei se huutaisi olemassaoloaan vaan näyttäisi ihon väriseltä.

Kun Ruotsissa tuota tummaa porukkaa on paljon niin ihan oikean asian ottivat esille. Toki tämä sama koskee kaikkea muutakin apuvälineistöä. Rannetukia olen nähnyt yleensä yhdenvärisinä eli valmistajalla tuote on joko musta tai beige mutta ei saatavana molemmanvärisenä.

• Anonyymi

Ruotsissa ei taida olla muita ongelmia, kun tästä tehdään kohu.

• Anonyymi

Onhan niitä läpinäkyviä laastareita vai ovatko nekin jo rasism.

• Anonyymi

Olen vaaleaihoinen suomalainen, mutta kyllä se peige punertavan-rusehtava laastari näkyy leuassani tai sormessani. En ole tosin sitä ongelmaksi kokenut, tärkeintä on, että pikkunaarmuista pääsee eroon. En minä ikuisesti käytä laastaria.

• Anonyymi

Löytyy koronan ehkäisy laastari.

• Anonyymi

Alligaattori-kuvainen laastari olisi hyvä.

• Anonyymi

mustanaamion leimakaan ei näy.

• Anonyymi

Muistaakseni asiasta valitti tummanainen.

• Anonyymi

Jos jalka kipsataan, niin voinko valita ihon väriini sopivan kipsin? Ei ole kiva, jos joku näkee että jalkani on kipsissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      24
      5250
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      86
      4669
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      286
      3735
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      122
      3167
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      47
      2699
    6. 25
      2038
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      10
      1867
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      106
      1864
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      242
      1797
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      72
      1720
    Aihe