Mistä johtuu että ministeri Maria Ohisalo ei asu

Anonyymi

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreät ovat emäkieroja .

      • Anonyymi

        Kun Vihreet tuli, puolueeksi joskus 1986 heti nousi bensan vero joku umpätidyöbrro

        Ymmärrän jos ne luonnosujelursht maksaa saastuttaja jä päästöt tekevä teollisuus ei pienituloinen Kansalainen tuöläonrn


        Lsldimsismotssline ajaako edes polkupyörällä

        Ajaa saastuttavslla elohopea akku puörällä


    • Anonyymi

      On siinä hyvä jakaa öljyllä hankittuja voitelurahoja.

    • Anonyymi

      ois snaipperille helppo kohde

    • Anonyymi

      Se on sitä parempaa vihreyttä. Pahempia paskaajia ei maailmassa olekkaan.

    • Anonyymi

      minä asuisin mielelläni pienessä kerrostalo asunnossa vaikka olisi miljoonat tilillä

      pistäs vaa korvatulpat välillä vaikka ja katselisi seinän kokoista tv ja tietokone näyttöä, kylmä suodattamaton olut välillä pöydällä ehkä

    • Anonyymi

      Kateelliset persut pillittää, sniff yhyy byääh. Huippumenestyvä supernainen on elämänsä sössineille MIESluusereille aina kova pala.

      • Anonyymi

        Sanoo vassuluuseri....heheheheee.

        Ohisalo on inhottu ministeri.


      • Anonyymi

        Huippu menestyvä? Ymmärtääkseni menestys tulee vain viher kouhojen äänillä ja palkankin maksaa veronmaksajat ei ne Ohiasaloa äänestäneet sosiaalipummit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huippu menestyvä? Ymmärtääkseni menestys tulee vain viher kouhojen äänillä ja palkankin maksaa veronmaksajat ei ne Ohiasaloa äänestäneet sosiaalipummit.

        Siksi kun hän on vihreä ja vihreät eivät välitä paskaakaan luonnosta.


      • Anonyymi

        Olen kokoomuslainen ja vihaan Ohisaloa ja hänen saastaisia arvojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokoomuslainen ja vihaan Ohisaloa ja hänen saastaisia arvojaan.

        Olet työtön ja kateellinen persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun hän on vihreä ja vihreät eivät välitä paskaakaan luonnosta.

        Tekopuhyhidyä pyhin

        Huijari oikeisto lainen köyhän riisto puolue Vihreet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokoomuslainen ja vihaan Ohisaloa ja hänen saastaisia arvojaan.

        Lol, no sen uskon teistä kokkarepökäleistä, että kaikki mihin liittyy ihmisyys tai inhimillisyys on teille vierasta


    • Anonyymi

      Jaahas vai niin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näun unen missä Ohisalo kidutettiin kuoliaaksi. Hän joutui sitä ennen syömään miehensä pallit.

      Heräsin energisenä.

      • Anonyymi

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Montako neliötä?

    • Anonyymi

      Kun ajatukset, sanat ja teot ovat yhdenmukaiset, on ihminen tasapainoinen. Ihan kaikki eivät ole tasapainoisia ihmisiä, joku ministerikään

    • Anonyymi

      Öljyrakkansa kanssa! 😁
      Onpas harvinaisen kaksinaamainen eukko!

      • Sen takia vihreitä nimitetään Kokoomuksen puisto-osastoksi.Jokaisessa puolueessa on oma eliitti ja sitä kautta on parempi ponnistella vieläkin "vihreämmälle" oksalle.


      • Anonyymi

        Mikä öljyrakas?


    • Anonyymi

      Vihreille riittää, että muut maksavat päästöveroja ja - maksuja.

    • Anonyymi

      Johan pomppas!

    • Anonyymi

      Kateus on vakava sairaus.

      • Anonyymi

        Onko se kateutta jos tuo julki kaksilla rattailla ajavan ministerin teot? Ohisalon puolue ajaa kaiken tuon kieltämistä joita ministeri Ohisalo itse tekee miksi ei puolueen johto elä kuten haluaa muiden elävän vaan elää kuten johtoporras Neuvostoliitossa?


    • Anonyymi

      Miksi?

      Miksi SDP:n ex.ministeri Pirkko Työläjärvi lensi N.Y:iin Concordella veronmaksajien piikkiin?
      Miksi SDP:n ex.ministeri Luttinen sai Lahdesta tontin ohi jonon Vesijärven rannalta?
      Miksi SDP:n ex.ministeri Sundqwist sai miljoonavelat anteeksi valtiolta?
      Miksi SDP:n ex.ministeri Ahteen ylinopeussakon maksoi SDP:n nuorisojärjestö?
      Miksi SDP:n ministeri pääsi julkisenpuolen hoitoon ohi potilasjonon?
      Miksi SDP:n pääministeri korotti omaa palkkaansa 2470 eurolla kk:ssa ja unohti vappusatasen?

      Siksi!

      • Anonyymi

        Demarit on kaksnaamasia, ahneita paskoja kaikkine ay-pomoineen, pahempia ku kommarit ikinä!


    • Anonyymi

      Mallia muille :
      ..
      Sisäministeri Maria Ohisalo, 34, (vihr.) juhli uutenavuotena häitään biopolttoainekauppias Miika Johanssonin kanssa.

      Hääpäivä alkoi helsinkiläisestä luksushotelli Kämpistä, minne rakastavaiset hurauttivat poliisihallituksen omistamalla Mersulla. Maria ja Miika viettivät hotellissa tuntikausia, minkä jälkeen tuore aviopari lähti ottamaan lisää hääkuvia Poliisien kesäkodille Helsingin Lauttasaareen.

      .
      Seiska

      • Anonyymi

        Veronmaksajat kustantivat tuon kaiken.


    • Anonyymi

      aikamoinen turhake nainen ja koko puolue on pelkkä vitsi.

      Vihreät - rakastan luontoa, suojelen ympäristöä ja eläimiä, mutta ei tulisi mieleenikään antaa ääntäni Vihreille.

      Vaihtaisivat nimensä vaikka Helsingin Suvakki puolueeksi, koska ma tut ovat ainoa asia jota he suojelevat.

    • Anonyymi

      Ohisalo rakastaa lentämistä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      34
      2592
    2. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      135
      2522
    3. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      39
      2232
    4. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      10
      1605
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      164
      1556
    6. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      26
      1495
    7. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      98
      1380
    8. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      111
      1288
    9. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1255
    10. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      53
      1239
    Aihe