Taitaa olla ihan paikallaan. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006624144.html
Syyttäjä haluaa veljeksille milentilatutkimuksen
38
86
Vastaukset
- Anonyymi
mielentilatutkimuksen
- Anonyymi
sähköhoitoa tiedossa...
- Anonyymi
Aloitukseen viitaten veikkaan että veljesten kotitausta tuskin kovin auvoinen on ollut.
- Anonyymi
Eikös noiden naamasta näe että ovat tyypillisiä korkeamman tahon käskyläisiä eivätkä silloin tule kertomaan mitään koska kyseinen korkeampi taho järjestäisi heille kuoleman ja koston. ?
- Anonyymi
Missä todellisuudessa elät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä todellisuudessa elät?
Siis olet sitä mieltä että putinkin itse hoiti myrkyttämiset eikä mitään "korkeamman tahon " käskyä laitettu alemman tason toteuttajille?
No ei se mitään. Toimintatapasi onkin yleinen valheenverkko joka pimittää pahuuden mutta ei se tule pahuutta pelastamaan. Vaan koko verkoston tuomio on jo päätetty tuhansia vuosia sitten.
Minulle on ihan sama mitä mieltä olet ja kuinka pilkkaat totuutta. Totuus ei katoa koskaan. Valheen palvelijat katoavat ikuisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet sitä mieltä että putinkin itse hoiti myrkyttämiset eikä mitään "korkeamman tahon " käskyä laitettu alemman tason toteuttajille?
No ei se mitään. Toimintatapasi onkin yleinen valheenverkko joka pimittää pahuuden mutta ei se tule pahuutta pelastamaan. Vaan koko verkoston tuomio on jo päätetty tuhansia vuosia sitten.
Minulle on ihan sama mitä mieltä olet ja kuinka pilkkaat totuutta. Totuus ei katoa koskaan. Valheen palvelijat katoavat ikuisesti.Trolloonlollon.
- Anonyymi
Sitten pitäsi jokaikiselle syytetylle tehdä mielentilatutkimus!
Taustalla on se, että poliisi ja oikeuslaitos haluaa tuollaisilla tempuilla leimata ilmiselvän koston poliisia kohtaan hullujen tekosiksi, etteivät muut ala matkimaan.
Sama juttu poliittisissa murhissa, ne on aina suomessa haluttu leimata hullujen tekemiksi. Imatran poliittisesta (poliitikkoja, poliittisesti leimatuneita toimittajia) kolmoismurhasta poliisi lipsautti ihan suoraan eräässä haastattelussa, että tämä täytyy saada näyttämään hullun tekemältä, ettei sitä aleta matkimaan.- Anonyymi
Mistä sait tämän tiedon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sait tämän tiedon?
Perehdyin laajasti tapauksen taustoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perehdyin laajasti tapauksen taustoihin.
Kerropa lähteesi, kiitos.
- Anonyymi
Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa lähteesi, kiitos.
Löydät itsekin netistä kaivelemalla tietoa ja jos osaat käyttää järkeäsi, pystyt tekemään johtopäätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydät itsekin netistä kaivelemalla tietoa ja jos osaat käyttää järkeäsi, pystyt tekemään johtopäätöksiä.
Ei siitä olekaan kysymys vaan omituisesta rinnastuksestasi näiden veljesten tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perehdyin laajasti tapauksen taustoihin.
Höpsistäkukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.
Nyt ei ole kyse poliittisesta murhasta porvookeississä. Fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä olekaan kysymys vaan omituisesta rinnastuksestasi näiden veljesten tapauksessa.
Sinulta puuttuu kyky ajatella omilla aivoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta puuttuu kyky ajatella omilla aivoilla.
Tuskin.
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.
Ei hän saanut sortotoimia loppumaan vaan Bobrikovin tilalle tuli Seyn joka oli vieläkin ankarampi kenraalikuvernööri.
- Anonyymi
Vanhempi veljes halusi palata vankilaan arkaluontoisesta terveyssyystä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cdf6a537-e734-44ba-8201-bcf4194afc6c - Anonyymi
Vaikuttaa siltä että Richard on ollut vanhemman veljensä vietävissä koska katseensa vilpitön oikeussalikuvissa.
- Anonyymi
Siis jätkät tulittaa Poliiseja ja lähtee karkuun ja tulittaa koko matkan ajan. Monet sivulliset ovat vaarassa. Tämän jälkeen halutaan tietää, että poikein kaalissa jotain häikkää? Voisiko olla? Miten olisi? Tuntuu siltä, että tämän maan oikeusoppineilla ja tuomarikunnalla on päässä enemän häikkää kuin noilla murhaajilla.
- Anonyymi
Takuulla on.
- Anonyymi
Jestas miten terveen oloisia nuoria miehiä. Niin kirkas katse molemmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas miten terveen oloisia nuoria miehiä. Niin kirkas katse molemmilla.
Nuoremmalla on mutta vanhemmalla ei joka halusi poistua oikeudesta vedoten arkaluontoiseen terveyssyyhyn eli kaali alkoi pykiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoremmalla on mutta vanhemmalla ei joka halusi poistua oikeudesta vedoten arkaluontoiseen terveyssyyhyn eli kaali alkoi pykiä.
Vaikuttaa siltä, että sinulla "kaali pykii" vielä pahemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sinulla "kaali pykii" vielä pahemmin.
Linkki.
- Anonyymi
En ymmärrä näitä tappajien mielentilatutkimuksia rangaistuksesta luistamiseksi. Tappaako joku täysjärkinen toisen ihmisen ilman sen kummempaa syytä?
- Anonyymi
Käyhän sekin rangaistuksesta jos joutuu loppuelämäkseen vankimielisairaalaan josta ei lähdetä kuin havumajasta.
- Anonyymi
Joku keikka mennyt pieleen, mistä eivät ole kertoneet ja saivat sitten älynväläyksen ryöstää poliiseilta aseet joko myytäväksi tai seuraavaa keikkaa varten. Jotkut käskyttää poikia mutta eivät kerro mitään ja istuvat tuomionsa hiljaa ja palaavat sitten käskyttäjälleen duuniin loihtimaan lisää rikoksia.
Rikollispomot maksaa vaitiolosta pojille mukavat lomarahat kun istuvat hiljaa.- Anonyymi
Mites Aarnio ? eikös häntä murhastakin nyt syytetä ja huumeitakin oli jo satoja kiloja ja veljeilyjä rikollis jengien kanssa ym..ym...
mielentila tutkimukseeko ?
Hänhän oli rikosylikomisaario kahdesti palkittukin.. olisko hän ny sitten hullu ?
- Anonyymi
No silläkö nyt noiden roistojen tuomiota lievennetään ?
- Anonyymi
Oliko tämä ensimmäinen tapaus kun poliisi käytti hurjasti tarpeetonta voimaa. Ei.
- Anonyymi
Joku aiottu keikka meni pieleen ja piti keksiä tilalle jotain muuta. Ovat katsoneet liikaa jamespotkukelkkaa.
- Anonyymi
Veljekset olivat hyvällä asialla.
Tottakai, kun vastustavat Lissuja Suomessa joutuvat mielentilan tutkimuksiin.
Steen Christensen yritettiin laittaa MT tutkimuksiin, mutta ei suostunut.
Steen Christensen tulisi saada näköispatsas Suomeen - Anonyymi
Tällä yritetään saada ulkomaalaiset näyttämään hyviltä tyypeiltä. Raija tulee sanomaan vielä "Eivät nämä tyypit ole rikollisia niin kuin suomalaismiehet vaan kunnon ulkomaalaisia joilla on ongelmia".
Ihmistä kohti ampuminen on rikos eikä mikään vähäinen - linnaan vaan. He saavat lukea siellä tyhmien suomalaisnaisten rakkauskirjeitä!
Inhottaa kun rikolliset rinnastetaan nykyään mielenterveysongelmista kärsiviin. Ne ovat kaksi eri asiaa! Ei työpaikkaakaan hakiessa tehdä mielentilatutkimusta. Olisiko kassamyyjän virkaa hakevalle syytä tehdä mielentilatutkimus? Hänhän voi yhtäkkiä alkaa hakkaamaan asiakkaita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522