Syyttäjä haluaa veljeksille milentilatutkimuksen

Anonyymi

38

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mielentilatutkimuksen

      • Anonyymi

        sähköhoitoa tiedossa...


    • Anonyymi

      Aloitukseen viitaten veikkaan että veljesten kotitausta tuskin kovin auvoinen on ollut.

    • Anonyymi

      Eikös noiden naamasta näe että ovat tyypillisiä korkeamman tahon käskyläisiä eivätkä silloin tule kertomaan mitään koska kyseinen korkeampi taho järjestäisi heille kuoleman ja koston. ?

      • Anonyymi

        Missä todellisuudessa elät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä todellisuudessa elät?

        Siis olet sitä mieltä että putinkin itse hoiti myrkyttämiset eikä mitään "korkeamman tahon " käskyä laitettu alemman tason toteuttajille?

        No ei se mitään. Toimintatapasi onkin yleinen valheenverkko joka pimittää pahuuden mutta ei se tule pahuutta pelastamaan. Vaan koko verkoston tuomio on jo päätetty tuhansia vuosia sitten.
        Minulle on ihan sama mitä mieltä olet ja kuinka pilkkaat totuutta. Totuus ei katoa koskaan. Valheen palvelijat katoavat ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet sitä mieltä että putinkin itse hoiti myrkyttämiset eikä mitään "korkeamman tahon " käskyä laitettu alemman tason toteuttajille?

        No ei se mitään. Toimintatapasi onkin yleinen valheenverkko joka pimittää pahuuden mutta ei se tule pahuutta pelastamaan. Vaan koko verkoston tuomio on jo päätetty tuhansia vuosia sitten.
        Minulle on ihan sama mitä mieltä olet ja kuinka pilkkaat totuutta. Totuus ei katoa koskaan. Valheen palvelijat katoavat ikuisesti.

        Trolloonlollon.


    • Anonyymi

      Sitten pitäsi jokaikiselle syytetylle tehdä mielentilatutkimus!

      Taustalla on se, että poliisi ja oikeuslaitos haluaa tuollaisilla tempuilla leimata ilmiselvän koston poliisia kohtaan hullujen tekosiksi, etteivät muut ala matkimaan.

      Sama juttu poliittisissa murhissa, ne on aina suomessa haluttu leimata hullujen tekemiksi. Imatran poliittisesta (poliitikkoja, poliittisesti leimatuneita toimittajia) kolmoismurhasta poliisi lipsautti ihan suoraan eräässä haastattelussa, että tämä täytyy saada näyttämään hullun tekemältä, ettei sitä aleta matkimaan.

      • Anonyymi

        Mistä sait tämän tiedon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sait tämän tiedon?

        Perehdyin laajasti tapauksen taustoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perehdyin laajasti tapauksen taustoihin.

        Kerropa lähteesi, kiitos.


      • Anonyymi

        Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa lähteesi, kiitos.

        Löydät itsekin netistä kaivelemalla tietoa ja jos osaat käyttää järkeäsi, pystyt tekemään johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.

        Ennen oli ennen ja nyt on nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät itsekin netistä kaivelemalla tietoa ja jos osaat käyttää järkeäsi, pystyt tekemään johtopäätöksiä.

        Ei siitä olekaan kysymys vaan omituisesta rinnastuksestasi näiden veljesten tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perehdyin laajasti tapauksen taustoihin.

        Höpsistäkukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.

        Nyt ei ole kyse poliittisesta murhasta porvookeississä. Fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä olekaan kysymys vaan omituisesta rinnastuksestasi näiden veljesten tapauksessa.

        Sinulta puuttuu kyky ajatella omilla aivoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta puuttuu kyky ajatella omilla aivoilla.

        Tuskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu erään vanhimman poliittisen murhan kohdalla. Yli sata vuotta sitten suomen pakkovenäläistäjä Bobrikov ammuttiin senaatin rappusissa, niin yhä vieläkin lehdet kirjoittelevat miten säälittävä luuseri ja mielenterveysongelmista kärsivä tuo ampuja oli. Vaikka kyseessä oli patriootti, joka lopetti venäjän sortotoimet suomalaisia kohtaan, uhraamalla harkitusti itsensä.

        Ei hän saanut sortotoimia loppumaan vaan Bobrikovin tilalle tuli Seyn joka oli vieläkin ankarampi kenraalikuvernööri.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että Richard on ollut vanhemman veljensä vietävissä koska katseensa vilpitön oikeussalikuvissa.

    • Anonyymi

      Siis jätkät tulittaa Poliiseja ja lähtee karkuun ja tulittaa koko matkan ajan. Monet sivulliset ovat vaarassa. Tämän jälkeen halutaan tietää, että poikein kaalissa jotain häikkää? Voisiko olla? Miten olisi? Tuntuu siltä, että tämän maan oikeusoppineilla ja tuomarikunnalla on päässä enemän häikkää kuin noilla murhaajilla.

      • Anonyymi

        Takuulla on.


      • Anonyymi

        Jestas miten terveen oloisia nuoria miehiä. Niin kirkas katse molemmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas miten terveen oloisia nuoria miehiä. Niin kirkas katse molemmilla.

        Nuoremmalla on mutta vanhemmalla ei joka halusi poistua oikeudesta vedoten arkaluontoiseen terveyssyyhyn eli kaali alkoi pykiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoremmalla on mutta vanhemmalla ei joka halusi poistua oikeudesta vedoten arkaluontoiseen terveyssyyhyn eli kaali alkoi pykiä.

        Vaikuttaa siltä, että sinulla "kaali pykii" vielä pahemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että sinulla "kaali pykii" vielä pahemmin.

        Linkki.


    • Anonyymi

      En ymmärrä näitä tappajien mielentilatutkimuksia rangaistuksesta luistamiseksi. Tappaako joku täysjärkinen toisen ihmisen ilman sen kummempaa syytä?

      • Anonyymi

        Käyhän sekin rangaistuksesta jos joutuu loppuelämäkseen vankimielisairaalaan josta ei lähdetä kuin havumajasta.


    • Anonyymi

      Joku keikka mennyt pieleen, mistä eivät ole kertoneet ja saivat sitten älynväläyksen ryöstää poliiseilta aseet joko myytäväksi tai seuraavaa keikkaa varten. Jotkut käskyttää poikia mutta eivät kerro mitään ja istuvat tuomionsa hiljaa ja palaavat sitten käskyttäjälleen duuniin loihtimaan lisää rikoksia.
      Rikollispomot maksaa vaitiolosta pojille mukavat lomarahat kun istuvat hiljaa.

      • Anonyymi

        Mites Aarnio ? eikös häntä murhastakin nyt syytetä ja huumeitakin oli jo satoja kiloja ja veljeilyjä rikollis jengien kanssa ym..ym...
        mielentila tutkimukseeko ?
        Hänhän oli rikosylikomisaario kahdesti palkittukin.. olisko hän ny sitten hullu ?


    • Anonyymi

      No silläkö nyt noiden roistojen tuomiota lievennetään ?

    • Anonyymi

      Oliko tämä ensimmäinen tapaus kun poliisi käytti hurjasti tarpeetonta voimaa. Ei.

    • Anonyymi

      Joku aiottu keikka meni pieleen ja piti keksiä tilalle jotain muuta. Ovat katsoneet liikaa jamespotkukelkkaa.

    • Anonyymi

      Veljekset olivat hyvällä asialla.

      Tottakai, kun vastustavat Lissuja Suomessa joutuvat mielentilan tutkimuksiin.

      Steen Christensen yritettiin laittaa MT tutkimuksiin, mutta ei suostunut.

      Steen Christensen tulisi saada näköispatsas Suomeen

    • Anonyymi

      Tällä yritetään saada ulkomaalaiset näyttämään hyviltä tyypeiltä. Raija tulee sanomaan vielä "Eivät nämä tyypit ole rikollisia niin kuin suomalaismiehet vaan kunnon ulkomaalaisia joilla on ongelmia".

      Ihmistä kohti ampuminen on rikos eikä mikään vähäinen - linnaan vaan. He saavat lukea siellä tyhmien suomalaisnaisten rakkauskirjeitä!

      Inhottaa kun rikolliset rinnastetaan nykyään mielenterveysongelmista kärsiviin. Ne ovat kaksi eri asiaa! Ei työpaikkaakaan hakiessa tehdä mielentilatutkimusta. Olisiko kassamyyjän virkaa hakevalle syytä tehdä mielentilatutkimus? Hänhän voi yhtäkkiä alkaa hakkaamaan asiakkaita!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe