Kysy palstalaiselta osio osa 2

Mielellään taas pakko vastata

318

729

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä sä asut?

      • Kouvolassa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kouvolassa

        Ihanko totta ?
        Minulla on muutama sukulainen siellä, tosin hautausmaalla...
        Tulee käytyä kesäisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta ?
        Minulla on muutama sukulainen siellä, tosin hautausmaalla...
        Tulee käytyä kesäisin.

        Totta kun kirkon rotta


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Totta kun kirkon rotta

        Hyvää yötä 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 😴

        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Hyvää yötä

        Aamujen aamua 🌤🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamujen aamua 🌤🤗

        Huomenta, klo 07:41 olin vielä sängyssä


    • Oletko jossain määrin pervo?

    • Takapotku vsi neliveto äestykseen? 😁

      • Nelikko, takapotku puskee suoraan tiukoissa käännöksissä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nelikko, takapotku puskee suoraan tiukoissa käännöksissä

        Lipukka irti jarruista ja kääntyy! 😀👌 tiukempaan kuin nelikko ikään. 😃


      • Disse kirjoitti:

        Lipukka irti jarruista ja kääntyy! 😀👌 tiukempaan kuin nelikko ikään. 😃

        Takapotku sopii parhaiten kauppareissuille :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Takapotku sopii parhaiten kauppareissuille :D

        Höpöhöö! Takapotkun saa vielä itse irti jos miettii, mutta nelivedon vetää vai yksi tai usempa samanmoinen pois. 😃

        No kyllähän neljä vetävää pyörää on fiksu ratkaisu. Mutta pitää silti käyttää järkeä, tai se on tosi pinteessä. 😬


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Höpöhöö! Takapotkun saa vielä itse irti jos miettii, mutta nelivedon vetää vai yksi tai usempa samanmoinen pois. 😃

        No kyllähän neljä vetävää pyörää on fiksu ratkaisu. Mutta pitää silti käyttää järkeä, tai se on tosi pinteessä. 😬

        kakspiikkinen äes takavedon perään niin saa kyntää läpi vuoden. kolme piikkiä on jo liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kakspiikkinen äes takavedon perään niin saa kyntää läpi vuoden. kolme piikkiä on jo liikaa.

        Noinkohan?

        https://youtu.be/HMGeYhMBQz0

        Tarpeeks kun on löylyä, niin viskaa sarkaojan ylikin viilloksen. 💪😁


    • Niin siis....tässähän oli tarkoitus kysellä keneltä tahansa palstalaiselta

      • No tietty kysellään sulta eka. 😂

        Sitä paitsi ei mun tule mieleen muilta edes kysellä. 😁

        Multa saa kyllä kysyä, jos ketä hotsittaa. Vielä hetken jaksan valvoa. 🙂


      • Anonyymi

        Rupesit saamaan liikaa kysymyksiä vai 😄


      • Disse kirjoitti:

        No tietty kysellään sulta eka. 😂

        Sitä paitsi ei mun tule mieleen muilta edes kysellä. 😁

        Multa saa kyllä kysyä, jos ketä hotsittaa. Vielä hetken jaksan valvoa. 🙂

        Oletko juonut tänään maitoa?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No tietty kysellään sulta eka. 😂

        Sitä paitsi ei mun tule mieleen muilta edes kysellä. 😁

        Multa saa kyllä kysyä, jos ketä hotsittaa. Vielä hetken jaksan valvoa. 🙂

        Missä sinä asut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rupesit saamaan liikaa kysymyksiä vai 😄

        Lievästi sanottuna liikaa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä asut?

        Pohjois-savossa. Sen tarkempaan en suostu sanomaan. Varjelen anonyymiyttäni täällä. Se on tärkeää, joskaan ei haittaa vaikka paljastuu... haluun olla vaan joku jostain... 😃


      • pujotteIija kirjoitti:

        Oletko juonut tänään maitoa?

        Vai kahvin seassa. Muuten en enää nykyään juo. Juon ruokajuomakin vettä.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Lievästi sanottuna liikaa :D

        Sä oot mielenkiintoinen heppu. Sitä se kertoo. 😀👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Pohjois-savossa. Sen tarkempaan en suostu sanomaan. Varjelen anonyymiyttäni täällä. Se on tärkeää, joskaan ei haittaa vaikka paljastuu... haluun olla vaan joku jostain... 😃

        Tämä riittää.
        Hyvää yötä 😴


      • Disse kirjoitti:

        Vai kahvin seassa. Muuten en enää nykyään juo. Juon ruokajuomakin vettä.

        Sama, paitsi ruokajuomana voi olla myös kotikaljaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä riittää.
        Hyvää yötä 😴

        Se saakin, kuten unikin tulla. 😊

        https://youtu.be/yI0g2XrB7ho

        Tää on sulle ja yhdelle palstan Mokama-fanille. 🙃


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sama, paitsi ruokajuomana voi olla myös kotikaljaa

        No sekin liian hapokasta. 😃


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Se saakin, kuten unikin tulla. 😊

        https://youtu.be/yI0g2XrB7ho

        Tää on sulle ja yhdelle palstan Mokama-fanille. 🙃

        OH! Olin ihan unohtanut tämän kappaleen!

        Disse auta! Alkoi soimaan päässä joku Tyynyyn kappale joka aina välillä vain kummittelee päässä, mutta en millään muista kenen tekemä kappale ja tarpeeksi lyriikoita, että google auttaa.. Sävelen vain.

        Miehen laulama rauhallinen biisi. Kolmannen naisen tyylinen kappale ja hieman sellainen tunnelma sekä tahti kuin Valehtelisin jos väittäisin biisissä.

        Ajattelin sinulla on niin hyvä biisi muisti niin jos näin pienillä vihjeillä keksit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        OH! Olin ihan unohtanut tämän kappaleen!

        Disse auta! Alkoi soimaan päässä joku Tyynyyn kappale joka aina välillä vain kummittelee päässä, mutta en millään muista kenen tekemä kappale ja tarpeeksi lyriikoita, että google auttaa.. Sävelen vain.

        Miehen laulama rauhallinen biisi. Kolmannen naisen tyylinen kappale ja hieman sellainen tunnelma sekä tahti kuin Valehtelisin jos väittäisin biisissä.

        Ajattelin sinulla on niin hyvä biisi muisti niin jos näin pienillä vihjeillä keksit.

        Kartat mua?

        https://youtu.be/qlWBKFJd-BI

        Noista selityksistä tuli tää mieleen...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kartat mua?

        https://youtu.be/qlWBKFJd-BI

        Noista selityksistä tuli tää mieleen...

        En miennnut, että olisi Kolmannen naisen kappale. Kirjoitinko noin epäselvästi? Vaan tyyliä ja fiilistä. Anyway.. Löysin kumminkin. Kappaleen nimi on Tyynyyn vaikka ei tullutkaan perus googlauksella ekaksi vaihtoehdoksi. Luomakunta - Tyynyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En miennnut, että olisi Kolmannen naisen kappale. Kirjoitinko noin epäselvästi? Vaan tyyliä ja fiilistä. Anyway.. Löysin kumminkin. Kappaleen nimi on Tyynyyn vaikka ei tullutkaan perus googlauksella ekaksi vaihtoehdoksi. Luomakunta - Tyynyyn.

        Luomakunta ja tyynyyn?

        https://youtu.be/JPmhK94rrD0

        No enpä ois tiennyt... nevörhööd! 😀


      • Disse kirjoitti:

        Luomakunta ja tyynyyn?

        https://youtu.be/JPmhK94rrD0

        No enpä ois tiennyt... nevörhööd! 😀

        Paitsi nyt sit...😁


      • Saanko sinulta kysyä?
        Minua pelottaa kun ihmiset onkin erilaisia kuin luulin.🥺


      • Pujottelija uskotko parempaan elämään?


      • valtakunta kirjoitti:

        Pujottelija uskotko parempaan elämään?

        Tottahan toki, vaikka en uskovainen olekaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tottahan toki, vaikka en uskovainen olekaan

        En minäkään ole uskovainen.


    • Anonyymi

      Mikä on elämän tarkoitus?

      Vastata saa ken osaa.

      • Anonyymi

        Syntyä, elää, kuolla.


      • Anonyymi

        Ainoa tarkoitus on jatkumo.

        Onkohan muuta lajia kuin ihminen, joka voi tietoisesti ja tarkoituksellisesti jättää tämän kortin käyttämättä?


      • Oivaltaa se. 😁

        Ei miettiä mikä, vaan miten. 😬

        Ja hyvinhänse vastaus on. 😬👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syntyä, elää, kuolla.

        Lisääntyä?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Lisääntyä?

        Onko partaheppulilla vauvakuume?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko partaheppulilla vauvakuume?

        Kyllähän sitä tässä iässä kuuluisi jo perhe olla.


      • Anonyymi

        Tällä hetkellä? Saada tämä tuskainen päänsärky pois.


    • Kysyisin Timo Similältä, että onko hän saanut koskaan kovaa tälliä (bassoasennuksistaan)?

      (hihitystä)

      • Hitto, meinasin jo itse kysyä itseltäni, mutta onneksi funis muistit minutkin.
        i
        Juu aika pahan päätällin sain, mutta se ei liittynyt basssojuttuihin. Olen siis suonette, suoraan sanottuna, aivovammainen.

        vaikka urani kesti 17 vuotta, ei se riitä. Alle 42 vuotta töitä tehneet ovat haittaeliöitä, minä mukaan lukien.

        Siis sinä PS, oi kaunis PS kerro ja näytä aivovammaiselle tuottava, sekä kansantaaloutta nostattava työ.


      • KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:

        Hitto, meinasin jo itse kysyä itseltäni, mutta onneksi funis muistit minutkin.
        i
        Juu aika pahan päätällin sain, mutta se ei liittynyt basssojuttuihin. Olen siis suonette, suoraan sanottuna, aivovammainen.

        vaikka urani kesti 17 vuotta, ei se riitä. Alle 42 vuotta töitä tehneet ovat haittaeliöitä, minä mukaan lukien.

        Siis sinä PS, oi kaunis PS kerro ja näytä aivovammaiselle tuottava, sekä kansantaaloutta nostattava työ.

        Olen aina miettinyt, että miltä aivovamma mahtaa tuntua. Tunnetko olevasi vielä sama persoona kuin ennen onnettomuutta?


    • Anonyymi

      Kysytään Funeaulta:
      Joko olet löytänyt itsesi?

      • Kerran kyllä kävi niin että ruuvasin irti kattolampun tarkoituksena maalata katto (Älä nyt etsi tästä mitään vittuilua), ja asennettuani lampun takaisin, napsautin valot päälle.

        No se ei päättynyt hyvin se.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kerran kyllä kävi niin että ruuvasin irti kattolampun tarkoituksena maalata katto (Älä nyt etsi tästä mitään vittuilua), ja asennettuani lampun takaisin, napsautin valot päälle.

        No se ei päättynyt hyvin se.

        (hirn)

        Juu,
        Minäkin tykkään olla pimeässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu,
        Minäkin tykkään olla pimeässä.

        Mjoo

        Tuota on liikkeellä. FBI (Federal...wtf) on kuuluisa siitä että ne pidetään pimeässä ja niille syötetään paskaa.

        Tämä ei liity mitenkään Jason Boureen Marsissa.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tuota on liikkeellä. FBI (Federal...wtf) on kuuluisa siitä että ne pidetään pimeässä ja niille syötetään paskaa.

        Tämä ei liity mitenkään Jason Boureen Marsissa.

        (naurua)

        Miksi muuten herkkusieniä sanotaan herkkusieniksi?

        Pitäiskö niille kuitenkin syöttää samaa tavaraa kuin luomuperunoille Marsissa?

        Tunnen muuten kaverin joka kirjoittaa Marsista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten herkkusieniä sanotaan herkkusieniksi?

        Pitäiskö niille kuitenkin syöttää samaa tavaraa kuin luomuperunoille Marsissa?

        Tunnen muuten kaverin joka kirjoittaa Marsista.

        En osaa sanoa.

        Meilaa heti kaiffan numro niin menen ja posautan niin kammottavan printtipinon työpydälle että jalat narisevat.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        En osaa sanoa.

        Meilaa heti kaiffan numro niin menen ja posautan niin kammottavan printtipinon työpydälle että jalat narisevat.

        (naurua)

        Ei Marsissa toimi puhelimet. Se kirjoittaa aina etanapostia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Marsissa toimi puhelimet. Se kirjoittaa aina etanapostia.

        Kusti polkee...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Marsissa toimi puhelimet. Se kirjoittaa aina etanapostia.

        Dillinger pahasti kesken stop Batman jahtaa Jack Sparrowia stop Tilanne akuutti stop

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Dillinger pahasti kesken stop Batman jahtaa Jack Sparrowia stop Tilanne akuutti stop

        (hirn)

        Onneksi tuli mainostauko. Mainokset ne vasta ovat kivoja ja viihdyttäviä. Jos mitään ei eloluvasta saa, niin ainakin mainokset.

        Parahimmassa tapauksessa minuun ei vedota, vaan minut paljastetaan itselleni.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Onneksi tuli mainostauko. Mainokset ne vasta ovat kivoja ja viihdyttäviä. Jos mitään ei eloluvasta saa, niin ainakin mainokset.

        Parahimmassa tapauksessa minuun ei vedota, vaan minut paljastetaan itselleni.

        (hihitystä)

        Liian monimutkaista.

        Yksinkertaisinta on vain katsella ruutua.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kerran kyllä kävi niin että ruuvasin irti kattolampun tarkoituksena maalata katto (Älä nyt etsi tästä mitään vittuilua), ja asennettuani lampun takaisin, napsautin valot päälle.

        No se ei päättynyt hyvin se.

        (hirn)

        Aina voi mennä huonommin. Jopa katon maalaukssessa. Ällös siitä huolehdi. Se on eloa..


    • Kysyn Pönttikseltä....oletko sinkku?

      • Anonyymi

        Jahas, Vai tämmönen taka-ajatus tässä oli.

        Pönttis on ollut huolestuttavan hyväntuulinen viime aikoina. Ei yhtään palstaviihdettä ole irronnut. Kyllä sen pitäis vähän mouruta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, Vai tämmönen taka-ajatus tässä oli.

        Pönttis on ollut huolestuttavan hyväntuulinen viime aikoina. Ei yhtään palstaviihdettä ole irronnut. Kyllä sen pitäis vähän mouruta.

        Pitäähän se minunkin aloittajana jotain kysellä


      • Anonyymi

        Olenhan mie sinkku. Jottain säätöö on ollut mutta oon mie tokkiinsa ootellut koska sie otat yhteyttä.

        Pönttis out


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan mie sinkku. Jottain säätöö on ollut mutta oon mie tokkiinsa ootellut koska sie otat yhteyttä.

        Pönttis out

        Eppäilyttää hivenen, ei kuulosta alkuperäiseltä Pönttikseltä, luulisin ainakin


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Eppäilyttää hivenen, ei kuulosta alkuperäiseltä Pönttikseltä, luulisin ainakin

        Olen muuttanut tyyliäni, palstailun vähentäminen kuuluu myös siihen, nyt keskityn enemmän mersuuni.
        pönttis out


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen muuttanut tyyliäni, palstailun vähentäminen kuuluu myös siihen, nyt keskityn enemmän mersuuni.
        pönttis out

        En vieläkään arvaa alkaa yrittämään lopettaa Pönttiksen oletettua sinkkuutta :D


      • Miten neitsyt ( sinä) ja oinas (pönttis) sopii yhteen.. ? Se on ratkaiseva juttu, katsos.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miten neitsyt ( sinä) ja oinas (pönttis) sopii yhteen.. ? Se on ratkaiseva juttu, katsos.

        Horoskoopit on humpuukkia


      • pujotteIija kirjoitti:

        Horoskoopit on humpuukkia

        Pönttis on vakaumuksellinen oinas. ☝️


      • pujotteIija kirjoitti:

        Horoskoopit on humpuukkia

        No ei muuten ole!:D Olen opiskellut astrologiaa(sitä oikeaa) aika helkkarin pitkään;) Naistenlehtien horoskoopit ovat kyllä höpöhöpöä : p
        Itse olen skopu aurinko, kalat kuu, vesimies nousu.


      • p.Eppis kirjoitti:

        No ei muuten ole!:D Olen opiskellut astrologiaa(sitä oikeaa) aika helkkarin pitkään;) Naistenlehtien horoskoopit ovat kyllä höpöhöpöä : p
        Itse olen skopu aurinko, kalat kuu, vesimies nousu.

        No ei kai sitten oikea astrologia ole. Sopiikohan noista sinun merkeistä mikään hyvin yhteen neitsyen kanssa? Varmaan alaa opiskelleena tiedät


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttis on vakaumuksellinen oinas. ☝️

        Mikä syy sun hillittömän Pönttis-kiinnostuksen takana piilee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä syy sun hillittömän Pönttis-kiinnostuksen takana piilee?

        Wuppis jäi aikoinaan alakynteen Pönttikselle miesrintamalla ja kauneudessa. Kantaa kaunaa vieläkin?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttis on vakaumuksellinen oinas. ☝️

        Wuppis on vakaumuksellinen pässi? :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        No ei kai sitten oikea astrologia ole. Sopiikohan noista sinun merkeistä mikään hyvin yhteen neitsyen kanssa? Varmaan alaa opiskelleena tiedät

        No e, oikea astrologia on todella vanhaa ja monia eri tyylisuuntia, arabeilla ja aasialaisilla omansa:) Tietääkseni enemmän sinusta mun pitäisi tehdä sulle syntymäkartta. Sen voi itsekkin tehdä ilmaiseksi netissä jos kiinnostaa. Mä etsin yleensä vähän pienempiä aspekteja joita ei näy noissa kartoissa.
        Mutta perus piirre neitsyissä on se että he ovat järkimiehiä, usein hygieenia hulluja ja työ on joskus jopa pakkomielle. Työ/työnteko on tärkeää tälle merkille, toimeettomana on tylsää..kaikenlainen herkuttelu on vastapainona uurtamiselle:D


      • p.Eppis kirjoitti:

        No e, oikea astrologia on todella vanhaa ja monia eri tyylisuuntia, arabeilla ja aasialaisilla omansa:) Tietääkseni enemmän sinusta mun pitäisi tehdä sulle syntymäkartta. Sen voi itsekkin tehdä ilmaiseksi netissä jos kiinnostaa. Mä etsin yleensä vähän pienempiä aspekteja joita ei näy noissa kartoissa.
        Mutta perus piirre neitsyissä on se että he ovat järkimiehiä, usein hygieenia hulluja ja työ on joskus jopa pakkomielle. Työ/työnteko on tärkeää tälle merkille, toimeettomana on tylsää..kaikenlainen herkuttelu on vastapainona uurtamiselle:D

        Unohdin sanoa että neitsyet ovat ajattelijoita ja loogisuuden ruumiillistumia, ehkäpä mun vesimies nousu sopisi sun merkin kanssa, meillä olisi teräksisen kovia älyllisiä keskusteluja;)


      • p.Eppis kirjoitti:

        Unohdin sanoa että neitsyet ovat ajattelijoita ja loogisuuden ruumiillistumia, ehkäpä mun vesimies nousu sopisi sun merkin kanssa, meillä olisi teräksisen kovia älyllisiä keskusteluja;)

        Aika hyvin osuu neitsyt arviosi, suunnilleen 80 % oikein. Aiemmin kun palstalla oli neitsyt arvio, niin meni aivan päin peetä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Aika hyvin osuu neitsyt arviosi, suunnilleen 80 % oikein. Aiemmin kun palstalla oli neitsyt arvio, niin meni aivan päin peetä

        Ha, löysimpäs tämän viimeinkin,lääh, piti käydä koko ketju läpi ^-^ No niin, mä tiesin et mun neitsyt tieto saattais osua;D Toi oli tommonen perus tieto,paljon myös vaikuttaa muut aspektit vaikka se kuu ja nousumerkki. Mä en ole nähnyt sinun IKINÄ meuhkaavan ja kuuma-kalleilevan täällä, olet todella "neutraali" neitsyt tavalla:D


      • p.Eppis kirjoitti:

        Ha, löysimpäs tämän viimeinkin,lääh, piti käydä koko ketju läpi ^-^ No niin, mä tiesin et mun neitsyt tieto saattais osua;D Toi oli tommonen perus tieto,paljon myös vaikuttaa muut aspektit vaikka se kuu ja nousumerkki. Mä en ole nähnyt sinun IKINÄ meuhkaavan ja kuuma-kalleilevan täällä, olet todella "neutraali" neitsyt tavalla:D

        Turha on meuhkata, lällyilen mielummin :D


      • p.Eppis kirjoitti:

        Ha, löysimpäs tämän viimeinkin,lääh, piti käydä koko ketju läpi ^-^ No niin, mä tiesin et mun neitsyt tieto saattais osua;D Toi oli tommonen perus tieto,paljon myös vaikuttaa muut aspektit vaikka se kuu ja nousumerkki. Mä en ole nähnyt sinun IKINÄ meuhkaavan ja kuuma-kalleilevan täällä, olet todella "neutraali" neitsyt tavalla:D

        Tässä sinulle vielä lälly
        https://www.youtube.com/watch?v=g9Tu9cvFnzI
        Boyce Avenue sais laittaa vauhtia lällyjen tuotantoon, kohta on kaikki käytetty :D


      • p.Eppis kirjoitti:

        Ha, löysimpäs tämän viimeinkin,lääh, piti käydä koko ketju läpi ^-^ No niin, mä tiesin et mun neitsyt tieto saattais osua;D Toi oli tommonen perus tieto,paljon myös vaikuttaa muut aspektit vaikka se kuu ja nousumerkki. Mä en ole nähnyt sinun IKINÄ meuhkaavan ja kuuma-kalleilevan täällä, olet todella "neutraali" neitsyt tavalla:D

        Hei mahtava nähdä sinua taas just kerroin sinusta olit sitten tähän ilmestynyt aiemmin en huomannut.


    • Minusta on kiva että olet täällä .🥰
      ystäväni Harmaaritarikin on laukannut metallisella ratsulla varmaan etsimään kaunista kukkaansa.

      Olen tänään 4tuntia opiskellut lasten ja nuorten (35ops ja 40ops) opiskelukirjaa otan siitä muistiin panoja ja tuomaan että on jo paljon tuttua osaamista ja huomaa samalla kuinka olen jo kuin lukisi jo mitä jo oppinut olen.
      10 tuntia on jäljellä kirjaa joka on siis oikeasti jonkun koko opiskelun uran kirja. Olen oppinut kokemuksen kautta ja itse havainnoimalla näitä kuin kertoisin omia kokemuksia.

      Mutta jännä juttu on. En tiennyt että varhaiskasvatus pitäisi tukea vanhemmuutta erittäin surkeasti on kyllä hoitaneet siinä. Edes kerhossa eivät lohduttaneet lasta ja ottanut huomiota siihen ja koppia et poistuisin kirja kyllö ohjastaa juuri siihen antaa huomiota lapselle .

      Jännä juttu että tuollaiset asiat mitkä voisi olevan koulussa ja varhaiskasvatuksessa mutta eihän ne suorita niitä. Ihan kuin ammattitaito on ihan hukassa kerhossakin myös pitäisi osata kirjan mukaan kommunikaatio kuvin jo.
      Siis ohan ihan outo systeemi.

      Jännä juttu otin muutaman muukin ylös jota kommunikaation muodot oli outoja nimeltä.

      Mutta ihana nähdä sinua oot sellainen pirteys.
      Ostatko minkälaisia sukkia itselle?

      • Kirkon kerho on ihan muu se on jännä kuinka hyvin ottaa huomiota lapset Ja kyllä heilläkin kuvakortit vielä hakusessa oli mutta vaikutti enemmän kiinnostuneet niistäkin kuin taas kunnan oma kerho jotenkin olivat enemmän vaivautuneet.


      • Viimeksi ostin kahdet ohkaiset sukat, käytän niitä luistimissa, ohkaisilla on hyvä tuntuma jäähän


      • pujotteIija kirjoitti:

        Viimeksi ostin kahdet ohkaiset sukat, käytän niitä luistimissa, ohkaisilla on hyvä tuntuma jäähän

        Käytkö luistelemassa jäähallilla?🤔


      • pujotteIija kirjoitti:

        Viimeksi ostin kahdet ohkaiset sukat, käytän niitä luistimissa, ohkaisilla on hyvä tuntuma jäähän

        Kävin pikku pesulla. Jotenkin tuntu hyvältä idealta tuohon väliin .😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Käytkö luistelemassa jäähallilla?🤔

        Nimenomaan siellä


    • Anonyymi

      En asu Suomessa. Olen asunut hiukan yli 24 vuotta ulkomailla (heinäkuussa tuli 24 vuotta täyteen). Asun Eurooppalaisessa noin 450 000 asukkaan kaupungissa keskustan tuntumassa, Aiemmin asuin 12 km kaupungin ulkopuolella kun asuin vielä vanhempien kotona.
      Muuttaessamme tänne olin 6-vuotias ja aloitin koulun täällä.
      En aio muuttaa Suomeen koskaan.

    • Anonyymi

      Meille yhteinen harrastus, Aamujumppa Tv2 klo 8.50. Nuorrutaan ja elämämä hymyilee.

      • Ai meille?
        Jumpattaisko samaa teeveetä katsoen, vai kumpikin omaa?


    • Mainitse 3 kaunista asiaa ja 3 rumaa asiaa? Se siitä pinnallisesta kysymyksestä.

      Sitten voisit kertoa mikä on syvällisintä mitä olet koskaan pohtinut?

      • Kauniita
        Iltarusko, nainen, tähtitaivas

        Rumia
        Fiat Multipla, Kouvolan keskuskirkko, vompatti
        Henkiset asiat jäi nyt väliin

        Olen pohtinut maailmankaikkeutta


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kauniita
        Iltarusko, nainen, tähtitaivas

        Rumia
        Fiat Multipla, Kouvolan keskuskirkko, vompatti
        Henkiset asiat jäi nyt väliin

        Olen pohtinut maailmankaikkeutta

        Oletko lukenut siitä että maailmankaikkeutta ennen on ollut jo muita maailmankaikkeuksia? Ja että todennäköisesti tulee olemaan tämän jälkeenkin. Syntyy aina uusi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut siitä että maailmankaikkeutta ennen on ollut jo muita maailmankaikkeuksia? Ja että todennäköisesti tulee olemaan tämän jälkeenkin. Syntyy aina uusi.

        En muistaakseni ole lukenut. Hivenen epäilyttää tiedot maailmankaikkeudesta, että onko varmaa tietoa


    • Mitä kysyis?

      • No vaikka sitä


      • Anonyymi

        Eksyykö kysyvä tieltä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyykö kysyvä tieltä ?

        Eksyy jos on hutilus vastaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyy jos on hutilus vastaamassa.

        Nokkela vastaus, kiitos siitä 🤩


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        No vaikka sitä

        Huomaat jotain siellä, ss ss .😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaat jotain siellä, ss ss .😍

        Täh, mitä, missä? En oo mittään huomannut


    • Aurinko vai tähtitaivas?

      • Kyllähän auringosta enemmän iloa on, vaikka tähtitaivasta mielummin katseleekin


    • Anonyymi

      Kysymys kaikille, oletko panenut tänään?

      • Todennäköisesti en


    • Anonyymi

      Ai niin joo.. Kai sitä voisi taas kysyä, vaikka onkin ikuinen mysteeri.
      Kollimaattori, oletko mode? x3

    • Anonyymi

      Täällä 24/7 , höpön pöpöä, niin paljonp vaan sanomatta jää, päivien kulusta. Päivä se on huomennakin, ilot, surut, syömensykkeet, sydänlupaukset. Auringon paisteet, kevään odotus.

      • Anonyymi

        Mitä tässä kysyttiin?


    • Anonyymi

      Kysyn Pujikselta, minkä värinen auto sulla on?

      • Tummansininen metalliväri


    • Minä haluaisin tietää Kollimaattorilta että mikä on nimimerkin tausta?
      Miksi juuri kollimaatori?

      • Missä päin Suomea asustelet? Tai voihan tietysti ulkomaillakin asustella


      • Anonyymi

        Vastaus: Miespuolinen (kolli) moderaattori (sanamuunnos munansaannos ”maattori”.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Missä päin Suomea asustelet? Tai voihan tietysti ulkomaillakin asustella

        09 - alueella. Etelässä siis pikkukaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus: Miespuolinen (kolli) moderaattori (sanamuunnos munansaannos ”maattori”.

        .... En edes tajunnut tuota nimi yhdistelmään ja vain hänen käytöksestään sekä missä kaikkialla hän oli niin aloin miettimään että hän on mode. OMG! O_O Mindblown.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus: Miespuolinen (kolli) moderaattori (sanamuunnos munansaannos ”maattori”.

        Joo, jos ny kuitenkin olisit antanu Kollimaattorin itse vastata. Kiinnostaa ku olen sellaisia rakennellu työkseni, kollimaattoreita meinaan.
        Siihen sen enempää menemättä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo, jos ny kuitenkin olisit antanu Kollimaattorin itse vastata. Kiinnostaa ku olen sellaisia rakennellu työkseni, kollimaattoreita meinaan.
        Siihen sen enempää menemättä.

        "olen sellaisia rakennellu työkseni, kollimaattoreita meinaan."

        Mikä ihme on kollimaattori, siis laite, härpäke?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo, jos ny kuitenkin olisit antanu Kollimaattorin itse vastata. Kiinnostaa ku olen sellaisia rakennellu työkseni, kollimaattoreita meinaan.
        Siihen sen enempää menemättä.

        Ole vaiti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        "olen sellaisia rakennellu työkseni, kollimaattoreita meinaan."

        Mikä ihme on kollimaattori, siis laite, härpäke?

        Ei mikään. Se valehtelee.


      • randombypasser kirjoitti:

        "olen sellaisia rakennellu työkseni, kollimaattoreita meinaan."

        Mikä ihme on kollimaattori, siis laite, härpäke?

        Eräänlainen rajain... eli laitteen osa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole vaiti.

        En taida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään. Se valehtelee.

        Ei kuulu valehtelu tapoihini..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eräänlainen rajain... eli laitteen osa...

        Ok, alan hahmottamaan, kiitos!
        Erikoinen nimike laitteen osalle, joten nyt on pakko sitten googlettaa :)

        Olen aina pitänyt Kollimaattori-nikkiä vain jonkun omana vitsinä, liittyen johonkin mitä en ymmärrä, mutta väärin luulin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo, jos ny kuitenkin olisit antanu Kollimaattorin itse vastata. Kiinnostaa ku olen sellaisia rakennellu työkseni, kollimaattoreita meinaan.
        Siihen sen enempää menemättä.

        Come on! Älä pilaa minun vainoharhaa millään järjellä. Se oli niin hyvä teoria! xD


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        09 - alueella. Etelässä siis pikkukaupungissa.

        Minä pikkukylässä, ei kuitenkaan missään peräkorvessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Come on! Älä pilaa minun vainoharhaa millään järjellä. Se oli niin hyvä teoria! xD

        No, pahoitteluni..
        Kyll sä keksit itelles uuden harhan käden käänteessä...
        Mä voin tarjota.. noi uskoo et mä olen Pertti.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, pahoitteluni..
        Kyll sä keksit itelles uuden harhan käden käänteessä...
        Mä voin tarjota.. noi uskoo et mä olen Pertti.

        Luuleeko joku pöntelö sua oikeesti joku Pertiksi?


      • elisakettu kirjoitti:

        Luuleeko joku pöntelö sua oikeesti joku Pertiksi?

        Kyllä näin on päässyt käymään. Pitäisikö minun olla huolissani?

        Noo, mitäpä sen väliä...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä näin on päässyt käymään. Pitäisikö minun olla huolissani?

        Noo, mitäpä sen väliä...

        Huoli pois. Pertti aka Aki jne on vain menneen joulun haamu.

        Värikäs persoona, hyvä kirjoittaja. Joskus vain sortui liikaa vittuilemaan palstalaisille.

        Mutta kyllä se kohta ilmestyy kun nyt on uusia kirjoittajia.


      • elisakettu kirjoitti:

        Huoli pois. Pertti aka Aki jne on vain menneen joulun haamu.

        Värikäs persoona, hyvä kirjoittaja. Joskus vain sortui liikaa vittuilemaan palstalaisille.

        Mutta kyllä se kohta ilmestyy kun nyt on uusia kirjoittajia.

        Olen se minäkin joskus v-mäinen ämmä. Enimmäkseen yritän kyllä olla jollakin tavalla pose...
        Sä tunnut olevan aidosti pose, sellaisella hienoisella twistillä...
        Kiitos tosta Pertti infosta.. kuten tiedetään olen uusi palstalainen, enkä tiennyt tosta Pertti hommasta mitään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä näin on päässyt käymään. Pitäisikö minun olla huolissani?

        Noo, mitäpä sen väliä...

        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D


      • Partakaweri kirjoitti:

        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D

        No kiitos..
        Ylläri oli että joku pitää minua "riittävänä" Pertiksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen se minäkin joskus v-mäinen ämmä. Enimmäkseen yritän kyllä olla jollakin tavalla pose...
        Sä tunnut olevan aidosti pose, sellaisella hienoisella twistillä...
        Kiitos tosta Pertti infosta.. kuten tiedetään olen uusi palstalainen, enkä tiennyt tosta Pertti hommasta mitään.

        Positiivisia kirjoittajia tarvitaan :) just sanoin tuolle randombybassille (meniköhän se lähellekään oikein? en meinaa muistaa oikein kenenkään alkuperäisiä nimimerkkejä) että hirmu hyviä tulokkaita ollut.

        No, osaan minäkin soittaa suutani. Mutta en nykyisin tykkää/jaksa kinata.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..

        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...


      • elisakettu kirjoitti:

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        Joku tulkitsi että olen ihastunut, kun en suostunut uskomaan Pertiksi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..

        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...

        Pujis on ihastunut suhun, kyseli jo asuinpaikkaasikin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..

        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...

        Okei, en. Sori.

        Mutta niinhän se on, että uusia "katsotaan enempi "sillä silmällä".

        No musta täällä on aika vauhdikkaita tyyppejä, joiden tuotoksioa on kiva seurata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on ihastunut suhun, kyseli jo asuinpaikkaasikin.

        Höpö höpö. Turhaa suunsoittoa taas..


      • elisakettu kirjoitti:

        Okei, en. Sori.

        Mutta niinhän se on, että uusia "katsotaan enempi "sillä silmällä".

        No musta täällä on aika vauhdikkaita tyyppejä, joiden tuotoksioa on kiva seurata.

        Juu, tyypit on ihan mahtavia. Kaikki niin omanlaisia, kiva "tutustua" uusiin ihmisiin.
        Anot aika harmaata massaa, muuten kiva vaihtaa ajatuksia


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        No uivui taas lässytystä.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Joku tulkitsi että olen ihastunut, kun en suostunut uskomaan Pertiksi.

        Sulla on näköjään uusi maski.

        No, kyllähän sinä tiedät. Ainahan täällä ollaan parittelemassa kirjoittajia. Leikkimielisesti tietysti, mutta kuitenkin.

        Asiasta toiseen, sun ja wuffin välistä sanailua on hauska lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on ihastunut suhun, kyseli jo asuinpaikkaasikin.

        Eihän täällä viitsis edes käydä, jos ei olis kehenkään ihastunut :D


      • elisakettu kirjoitti:

        Sulla on näköjään uusi maski.

        No, kyllähän sinä tiedät. Ainahan täällä ollaan parittelemassa kirjoittajia. Leikkimielisesti tietysti, mutta kuitenkin.

        Asiasta toiseen, sun ja wuffin välistä sanailua on hauska lukea.

        Joo, kyllä minä tämän kuvion tiedän. En vain halua, että uusia kirjoittajia ahdistellaan näillä jutuilla.

        Wuhveli on veriviholliseni 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No uivui taas lässytystä.

        Vituttaako?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Joo, kyllä minä tämän kuvion tiedän. En vain halua, että uusia kirjoittajia ahdistellaan näillä jutuilla.

        Wuhveli on veriviholliseni 😁

        Sä olet kiltti. Olen ennenkin huomannut sen :)

        Wuhveli verivihollinen? ... Ääää..... en mää usko :-D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eihän täällä viitsis edes käydä, jos ei olis kehenkään ihastunut :D

        No?


      • elisakettu kirjoitti:

        No?

        Notä mi? :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Eihän täällä viitsis edes käydä, jos ei olis kehenkään ihastunut :D

        Parasta rehellisyyttä!
        Kauniita unia sulle ja Pirpanalle, siis nähkää unta toinen toisestanne😚
        💤😴


      • elisakettu kirjoitti:

        Sä olet kiltti. Olen ennenkin huomannut sen :)

        Wuhveli verivihollinen? ... Ääää..... en mää usko :-D

        Olen kaksijakoinen. Välillä minulle kasvaa pirunsarvet 😈


      • pujotteIija kirjoitti:

        Notä mi? :D

        :-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta rehellisyyttä!
        Kauniita unia sulle ja Pirpanalle, siis nähkää unta toinen toisestanne😚
        💤😴

        Kauniita unia myös sinulle


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Sä olet kiltti. Olen ennenkin huomannut sen :)

        Wuhveli verivihollinen? ... Ääää..... en mää usko :-D

        Onks näillä tämmöisillä kommenteilla mitään arvoa?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Olen kaksijakoinen. Välillä minulle kasvaa pirunsarvet 😈

        Pirunsarvet sopii hyvin punaisen maskin kanssa


      • Miten muka sotken kirjoittajien välejä?

        Ei pidä paikkaansa. Kukaan ei ole koskaan syyttänyt minua sellaisesta. Tulkoon jokainen kertomaan jos näin on tapahtunut.

        Mitäs tuo vellominen tarkoittaa?


      • Liioittelua.

        Kysymys kuuluu; keiden kirjoittajien välejä olen sotkenut?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Joo, kyllä minä tämän kuvion tiedän. En vain halua, että uusia kirjoittajia ahdistellaan näillä jutuilla.

        Wuhveli on veriviholliseni 😁

        Onneksi sinä olet hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Liioittelua.

        Kysymys kuuluu; keiden kirjoittajien välejä olen sotkenut?

        No nytkin tässä ketjussa maalailet.


      • Juu. Kollektiivinen harha...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nytkin tässä ketjussa maalailet.

        Kenen tai keiden välit on sotkettu?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kenen tai keiden välit on sotkettu?

        Pirpana sinua huomautti. Palaa omia jälkiäsi taaksepäin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Onneksi sinä olet hyvä ihminen.

        Kiitos :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kenen tai keiden välit on sotkettu?

        Mitä sulle tapahtui? Sä olit välillä ihan ok tyyppi, jopa järkevä, mutta sitten alkoi sekoilu ja kommentoinnista tuli ailahtelevaa?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Liioittelua.

        Kysymys kuuluu; keiden kirjoittajien välejä olen sotkenut?

        Olet näkemässä ”lämpimiä välejä” kirjoittajien välillä, missä niitä ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirpana sinua huomautti. Palaa omia jälkiäsi taaksepäin.

        Pirpanan kanssa olemme asian keskenämme jo puhuneet. Kenekään välejä ei ole sotkettu.

        Niin oliko muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirpana sinua huomautti. Palaa omia jälkiäsi taaksepäin.

        Hei kuule Lady E laittoi sen kiusoitellakseen.. ei sitä kukaan tosissaan ottanut.. en minä ainakaan. Samalla tyylillä vastasin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet näkemässä ”lämpimiä välejä” kirjoittajien välillä, missä niitä ei ole.

        Esimerkkejä?

        Lämpimät välit eivät välttämättä tarkoita mitään suhteilua, jos niin olet luullut.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Esimerkkejä?

        Lämpimät välit eivät välttämättä tarkoita mitään suhteilua, jos niin olet luullut.

        Pirpana kirjoitti näin (muistin virkistykseksi) ja että tajuat:” Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..
        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...”

        Pitäs mennä perille.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Esimerkkejä?

        Lämpimät välit eivät välttämättä tarkoita mitään suhteilua, jos niin olet luullut.

        Tiukkaa sulla tekee omien kirjoitustesi myöntäminen jälkeen päin. Sua on nyt edelleen huomautettu epätoivottavasta hämmentämisestä. Olet ainoa, joka joutavaa vellomista harrastaa. Sinä olet tässä se, joka luulottelee. Realismi-checkin paikka.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hei kuule Lady E laittoi sen kiusoitellakseen.. ei sitä kukaan tosissaan ottanut.. en minä ainakaan. Samalla tyylillä vastasin.

        Luehan sinäkin oma kommenttisi. Turha loiventaa. Kirjoitit mitä kirjoitit ja elisakettu sanoi ”sori”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luehan sinäkin oma kommenttisi. Turha loiventaa. Kirjoitit mitä kirjoitit ja elisakettu sanoi ”sori”.

        Tässä tarvetta loiventaa... me ollaan Lady E:n kanssa ihan fine. Älä haasta riitaa, äläkä kylvä sorajyviä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirpana kirjoitti näin (muistin virkistykseksi) ja että tajuat:” Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..
        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...”

        Pitäs mennä perille.

        Niin siis tämä yksittäistapaus sinua kiusaa? Kuule, eiköhän me Pirppiksen kanssa selvitetä keskenään moiset ja se on selvitettykin.

        Asiassa ei nähdäkseni ole enää vatuloimista.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hei kuule Lady E laittoi sen kiusoitellakseen.. ei sitä kukaan tosissaan ottanut.. en minä ainakaan. Samalla tyylillä vastasin.

        Nimenomaan kiusoitellakseen. Onko tarpeellista? Näytti sunkin sanat siinä ettei oo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiukkaa sulla tekee omien kirjoitustesi myöntäminen jälkeen päin. Sua on nyt edelleen huomautettu epätoivottavasta hämmentämisestä. Olet ainoa, joka joutavaa vellomista harrastaa. Sinä olet tässä se, joka luulottelee. Realismi-checkin paikka.

        Kysy kaikin mokomin täsmennystä kaikkiin häiritseviin kommentteihini.

        Sitä kutsutaan realismiksi. Ei tälläistä epämääräistä vihjailua.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tässä tarvetta loiventaa... me ollaan Lady E:n kanssa ihan fine. Älä haasta riitaa, äläkä kylvä sorajyviä...

        Äläkä sinä käännä takkia. Pysy siinä linjassa, minkä otitkin sillä sehän oli jopa viisas - tällä kertaa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kysy kaikin mokomin täsmennystä kaikkiin häiritseviin kommentteihini.

        Sitä kutsutaan realismiksi. Ei tälläistä epämääräistä vihjailua.

        Sinua on ojennettu. Muu ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kysy kaikin mokomin täsmennystä kaikkiin häiritseviin kommentteihini.

        Sitä kutsutaan realismiksi. Ei tälläistä epämääräistä vihjailua.

        Myönnätkö itse, että kommenttisi ovat epämääräistä vihjailua? Selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä sinä käännä takkia. Pysy siinä linjassa, minkä otitkin sillä sehän oli jopa viisas - tällä kertaa.

        Olisitko ymmärtänyt jos viestini perässä olisi ollut 😜


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Niin siis tämä yksittäistapaus sinua kiusaa? Kuule, eiköhän me Pirppiksen kanssa selvitetä keskenään moiset ja se on selvitettykin.

        Asiassa ei nähdäkseni ole enää vatuloimista.

        Täällä on muitakin lukijoita kuin te kaksi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tässä tarvetta loiventaa... me ollaan Lady E:n kanssa ihan fine. Älä haasta riitaa, äläkä kylvä sorajyviä...

        Täällä on jokaisella oikeus tehdä havaintoja. Kuten teillä, myös meillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua on ojennettu. Muu ei kiinnosta.

        Onko tyydytetty olo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myönnätkö itse, että kommenttisi ovat epämääräistä vihjailua? Selvä.

        Enpä taida myöntää :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Onko tyydytetty olo?

        Miltä nyt tuntuu?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Onko tyydytetty olo?

        Oletko aina ollut huono ottamaan palautetta vastaan? Sitä opetetaan ensin kouluissa, sitten työpaikoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on jokaisella oikeus tehdä havaintoja. Kuten teillä, myös meillä.

        Näin on näreet. Kyllä kaikilla on siihen oikeus, mutta se että leikillään kiusoitellaan on jo huono närkästymisen aihe.. kuten sanoin me ollaan ihan fine Lady E:n kanssa.
        Kaikkea tarvii niin otsa rypyssä tulkita.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olisitko ymmärtänyt jos viestini perässä olisi ollut 😜

        En tarvitse siihen mitään komppikerholaisten ikivihreitä #kieliulos -tunnuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on muitakin lukijoita kuin te kaksi.

        No lienee kaikilla osapuolilla jo olla selvä, ettei tapaukseen liity mitään draamaa ja tragediaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä nyt tuntuu?

        Huvittuneelta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Näin on näreet. Kyllä kaikilla on siihen oikeus, mutta se että leikillään kiusoitellaan on jo huono närkästymisen aihe.. kuten sanoin me ollaan ihan fine Lady E:n kanssa.
        Kaikkea tarvii niin otsa rypyssä tulkita.

        Ethän sinä tähän kuulukaan vaan möläyttelijää on huomautettu.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No lienee kaikilla osapuolilla jo olla selvä, ettei tapaukseen liity mitään draamaa ja tragediaa?

        Vieläkö siinä jos asia selvä? Saa poistua. Lupa annettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aina ollut huono ottamaan palautetta vastaan? Sitä opetetaan ensin kouluissa, sitten työpaikoilla.

        Voi kuule. Otan palautetta oikein mielelläni vastaan. Myös kritiikkiä. Mutta se täytyy olla jäsenneltyä ja täsmällisesti esitettyä. Missä tilanteessa on mokattu ja miten.

        Epämääräisyyksiin viittaminen ei ole rakentavaa palautetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö siinä jos asia selvä? Saa poistua. Lupa annettu.

        Katsos, kun olen pyrkinyt vastailemaan näihin kommentteihin.

        Oliko lupa siihen?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Voi kuule. Otan palautetta oikein mielelläni vastaan. Myös kritiikkiä. Mutta se täytyy olla jäsenneltyä ja täsmällisesti esitettyä. Missä tilanteessa on mokattu ja miten.

        Epämääräisyyksiin viittaminen ei ole rakentavaa palautetta.

        Mikä sulla sitten tossa oli vaikea ymmärtää? Sulle oli pantu oikein lainauksetkin siihen, ja pirpana sanoi toisessakin kohdassa höpötyksiin ”höpöhöpö”. Ovatko siis omat kommenttisi jopa omasta mielestäsikin epämääräisiä!? Sillä niihinhän -ja vain niihin- tässä viitataan. Lue, mitä olet kirjoittanut.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Voi kuule. Otan palautetta oikein mielelläni vastaan. Myös kritiikkiä. Mutta se täytyy olla jäsenneltyä ja täsmällisesti esitettyä. Missä tilanteessa on mokattu ja miten.

        Epämääräisyyksiin viittaminen ei ole rakentavaa palautetta.

        Joo. Et tod. ota :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla sitten tossa oli vaikea ymmärtää? Sulle oli pantu oikein lainauksetkin siihen, ja pirpana sanoi toisessakin kohdassa höpötyksiin ”höpöhöpö”. Ovatko siis omat kommenttisi jopa omasta mielestäsikin epämääräisiä!? Sillä niihinhän -ja vain niihin- tässä viitataan. Lue, mitä olet kirjoittanut.

        Mikä hinku sulla on jatkaa tätä?

        Johan tuo asia oli loppuunkäsitelty. Jos olisi alunperinkin kerrottu että olen sotkenut Pirpanan ja (kenen muun) välit, niin se olisi pitänyt sanoa jo heti kättelyssä.

        Todellisuudessa näin ei ole tapahtunut.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mikä hinku sulla on jatkaa tätä?

        Johan tuo asia oli loppuunkäsitelty. Jos olisi alunperinkin kerrottu että olen sotkenut Pirpanan ja (kenen muun) välit, niin se olisi pitänyt sanoa jo heti kättelyssä.

        Todellisuudessa näin ei ole tapahtunut.

        Ei ole mitään halua jatkaa. Sinua on nyt huomautettu epäasiallisesta vellomisesta. Toivottavasti tämän ketjun opetus näkyy jatkossa ja epämääräinen vihjailu kirjoittajista vähenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään halua jatkaa. Sinua on nyt huomautettu epäasiallisesta vellomisesta. Toivottavasti tämän ketjun opetus näkyy jatkossa ja epämääräinen vihjailu kirjoittajista vähenee.

        Keskittyisit sinäkin jahtaamaan niitä oikeita rikollisia :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Keskittyisit sinäkin jahtaamaan niitä oikeita rikollisia :)

        Toisella silmällä katsotaan tänne. Täälläkin teitä hiippareita liikkuu.


      • Yritä seuraavalla kerralla olla vakuuttavampi ja täsmällisempi, äläkä keskity epämääräiseen "sinne jonnekin".

        Öitä :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Yritä seuraavalla kerralla olla vakuuttavampi ja täsmällisempi, äläkä keskity epämääräiseen "sinne jonnekin".

        Öitä :)

        Palstalaista puhutetaan jatkossa(kin) mikäli kurittomuutta on havaittavissa. Pysymme asian äärellä. Öitä uudelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään halua jatkaa. Sinua on nyt huomautettu epäasiallisesta vellomisesta. Toivottavasti tämän ketjun opetus näkyy jatkossa ja epämääräinen vihjailu kirjoittajista vähenee.

        Olen samaa mieltä on hyvin törkeää käytöstä vihjailla edes kiusotelleen. On hyvä että olet huomannut saman epämäärästä vihjailua näkyy. Pirpana on selvästi uus nainen ja siten tuo varattu nainen hyökkää kiinni pureskelee.

        Tuollainen on varmasti syy miksi täällä ei ole sinkku naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sulle tapahtui? Sä olit välillä ihan ok tyyppi, jopa järkevä, mutta sitten alkoi sekoilu ja kommentoinnista tuli ailahtelevaa?

        Kyllästyi esittämään, nyt on ollut oma itsensä.


      • Anonyymi

        Harmi kun et ollut keskustelun keskipisteenä ☹️ Minä olin kiltti ja annoin sulle kaipaamaasi huomiota. Saa kiittää... 😊

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun et ollut keskustelun keskipisteenä ☹️ Minä olin kiltti ja annoin sulle kaipaamaasi huomiota. Saa kiittää... 😊

        xLiner

        Kyse ei ole mistään huomiosta vaan tasan tarkkaa huonojen käytöksen kitkemisestä.
        voisit oikeasti perehtyä käytökseen ja saada onnellisempi paikka maailmasta. Vähättely vain pahentaa asiaa
        Eipä sinunkaan elämä hyvä tule olemaan kun käyt kiinni kiltteihin ihmisiin, miten ihmeessä opit aikuisena ihmisenä enää jos et perehdy käytökseen.
        Tulee huono vanhuus sinulle jos ei käytöksen muutosta tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun et ollut keskustelun keskipisteenä ☹️ Minä olin kiltti ja annoin sulle kaipaamaasi huomiota. Saa kiittää... 😊

        xLiner

        Jos antaisin vaan sinun olla huono ihminen itse voittaisin ja jos et tajua miksi voisit miettiä miksi voittaisin? Jos kiehuisin sinua huonoon käytökseeen mieti vähän kuinka pahassa tilanteessa olisit vuosien päästä! Ja kun itseäsi harjotat huonoon käytökseen kun se jää päälle kuin kirosanat satutat lähempiä ihmisiä ja jäät lopulta yksin.

        Mitä minä opin kun en ole näihin altis moraalisoimaan vaan paremmin luuletko että olisin ollut monta vuotta yksin alakoulussa vain sen vuoksi että olen altis huonoon käytökseen? Ei minä en leikkinyt ihmisten kanssa jotka oli tuhmia ja olen äärimmäisen tarkka seurastani koska koen myötähäpeää kiusaajien käytöksen takia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jos antaisin vaan sinun olla huono ihminen itse voittaisin ja jos et tajua miksi voisit miettiä miksi voittaisin? Jos kiehuisin sinua huonoon käytökseeen mieti vähän kuinka pahassa tilanteessa olisit vuosien päästä! Ja kun itseäsi harjotat huonoon käytökseen kun se jää päälle kuin kirosanat satutat lähempiä ihmisiä ja jäät lopulta yksin.

        Mitä minä opin kun en ole näihin altis moraalisoimaan vaan paremmin luuletko että olisin ollut monta vuotta yksin alakoulussa vain sen vuoksi että olen altis huonoon käytökseen? Ei minä en leikkinyt ihmisten kanssa jotka oli tuhmia ja olen äärimmäisen tarkka seurastani koska koen myötähäpeää kiusaajien käytöksen takia.

        "Toisten huono käytös" on edelleenkin vain sun omassa päässäsi.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toisten huono käytös" on edelleenkin vain sun omassa päässäsi.

        xLiner

        Eih tämä asia on vaan sinun ongelma. Käyttäydyt huonosti etkä opi mitään vaikka sinulle kerrotaan.” Sinä et voi määrittää minun motiivia vaan minä määritä sen Itse” käytökseni ei muutu ja sinun käytös määrittää kuin tässäkin elisaketun kuin ei voi väittää pirpanaakin olevan Pertti kun se ei ole.

        Erittäin huono ihmisten asiantuntija olet, minä määritä sinun käytöksen mukaan mitä väärää teet, ei juurikin olettamista kuin sinulla on
        Miksi sanon huonoksi käytökseksi.

        Minä en ajattele sinun laillasi, joten et voi määrittää minun motiiveja ja ota vastuu käytöksestäsi ja tunteistasi. Pidä oletuksesi vain piilossa jos et halua olla yksin ja rikosrekisteriin omaava henkilö.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eih tämä asia on vaan sinun ongelma. Käyttäydyt huonosti etkä opi mitään vaikka sinulle kerrotaan.” Sinä et voi määrittää minun motiivia vaan minä määritä sen Itse” käytökseni ei muutu ja sinun käytös määrittää kuin tässäkin elisaketun kuin ei voi väittää pirpanaakin olevan Pertti kun se ei ole.

        Erittäin huono ihmisten asiantuntija olet, minä määritä sinun käytöksen mukaan mitä väärää teet, ei juurikin olettamista kuin sinulla on
        Miksi sanon huonoksi käytökseksi.

        Minä en ajattele sinun laillasi, joten et voi määrittää minun motiiveja ja ota vastuu käytöksestäsi ja tunteistasi. Pidä oletuksesi vain piilossa jos et halua olla yksin ja rikosrekisteriin omaava henkilö.

        Voi sua höpönassua 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyi esittämään, nyt on ollut oma itsensä.

        No karua. Ei miellytä silmää.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä on hyvin törkeää käytöstä vihjailla edes kiusotelleen. On hyvä että olet huomannut saman epämäärästä vihjailua näkyy. Pirpana on selvästi uus nainen ja siten tuo varattu nainen hyökkää kiinni pureskelee.

        Tuollainen on varmasti syy miksi täällä ei ole sinkku naisia.

        Törkeää on myös väittää, että olen hyökännyt Pirppiksen kimppuun. En ole myöskään purrut häntä. Minusta hän on hyvä tyyppi kuten useimmat palstalaiset.

        Otapa nyt Valtis silmä näppiisi ja katso (ja tyyppi tai pari muutakin voisi katsoa):

        Anonyymi
        22.10.2020 19:52
        (Partakaweri kirjoitti:
        Eikä ole. Tuota kutsutaan Perttipsykoosiksi.)

        Olet ihastunut. Kaikki muut huomaa.

        (ketjusta Miks täältä taas katoaa ketjuja?)

        ------

        elisakettu
        22.10.2020 22:01

        (Partakaweri kirjoitti:
        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D)

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D
        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        (tästä samaisesta ketjusta)

        Tästä melko viattomasta kommentistani tehtiin jumalattoman iso poru. Onko muutama palstalainen todella sokeita vai mistä päättömyydestä tässä on kysymys, että minusta nyt on lupa kirjoittaa mitä tahansa asiattomuuksia?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Törkeää on myös väittää, että olen hyökännyt Pirppiksen kimppuun. En ole myöskään purrut häntä. Minusta hän on hyvä tyyppi kuten useimmat palstalaiset.

        Otapa nyt Valtis silmä näppiisi ja katso (ja tyyppi tai pari muutakin voisi katsoa):

        Anonyymi
        22.10.2020 19:52
        (Partakaweri kirjoitti:
        Eikä ole. Tuota kutsutaan Perttipsykoosiksi.)

        Olet ihastunut. Kaikki muut huomaa.

        (ketjusta Miks täältä taas katoaa ketjuja?)

        ------

        elisakettu
        22.10.2020 22:01

        (Partakaweri kirjoitti:
        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D)

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D
        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        (tästä samaisesta ketjusta)

        Tästä melko viattomasta kommentistani tehtiin jumalattoman iso poru. Onko muutama palstalainen todella sokeita vai mistä päättömyydestä tässä on kysymys, että minusta nyt on lupa kirjoittaa mitä tahansa asiattomuuksia?

        Itse nostat taas loppuunkäsitellyn aiheen uudelleen. Se on vellomista.

        Voitko hyvin?


      • elisakettu kirjoitti:

        Törkeää on myös väittää, että olen hyökännyt Pirppiksen kimppuun. En ole myöskään purrut häntä. Minusta hän on hyvä tyyppi kuten useimmat palstalaiset.

        Otapa nyt Valtis silmä näppiisi ja katso (ja tyyppi tai pari muutakin voisi katsoa):

        Anonyymi
        22.10.2020 19:52
        (Partakaweri kirjoitti:
        Eikä ole. Tuota kutsutaan Perttipsykoosiksi.)

        Olet ihastunut. Kaikki muut huomaa.

        (ketjusta Miks täältä taas katoaa ketjuja?)

        ------

        elisakettu
        22.10.2020 22:01

        (Partakaweri kirjoitti:
        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D)

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D
        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        (tästä samaisesta ketjusta)

        Tästä melko viattomasta kommentistani tehtiin jumalattoman iso poru. Onko muutama palstalainen todella sokeita vai mistä päättömyydestä tässä on kysymys, että minusta nyt on lupa kirjoittaa mitä tahansa asiattomuuksia?

        Joo iso poru leikinlaskusta. Mä en ole loukkaantunut joten mun puolestani ei tarvitse asiaa "puolustaa".
        Lady E ja minä ollaan ihan fine.
        Ja kantani olen jo sanonut monesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse nostat taas loppuunkäsitellyn aiheen uudelleen. Se on vellomista.

        Voitko hyvin?

        Kommenttini oli Valtakunnalle. Hänelläkö on vielä oikeus nimitellä minua?

        Itse olen eri mieltä.
        Olisi pitänyt suunsa sovinnolla kiinni kun ei kerran lukea osaa, mistä alunperinkin on kysymys.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo iso poru leikinlaskusta. Mä en ole loukkaantunut joten mun puolestani ei tarvitse asiaa "puolustaa".
        Lady E ja minä ollaan ihan fine.
        Ja kantani olen jo sanonut monesti.

        Tänks Pirppis. <3


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo iso poru leikinlaskusta. Mä en ole loukkaantunut joten mun puolestani ei tarvitse asiaa "puolustaa".
        Lady E ja minä ollaan ihan fine.
        Ja kantani olen jo sanonut monesti.

        Ja nähdäkseni Lady E on joutunut jonkinlaisen ajojahdin alaiseksi viattoman kommentoinnin seurauksena. Not nice!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja nähdäkseni Lady E on joutunut jonkinlaisen ajojahdin alaiseksi viattoman kommentoinnin seurauksena. Not nice!

        Kun panee koneen kannen kiinni, rauha maassa. Toisten mielipiteet eivät ole ajojahtia. Yritätkö torpata keskustelijoiden mielipiteitä? Jos näin, häpeä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kommenttini oli Valtakunnalle. Hänelläkö on vielä oikeus nimitellä minua?

        Itse olen eri mieltä.
        Olisi pitänyt suunsa sovinnolla kiinni kun ei kerran lukea osaa, mistä alunperinkin on kysymys.

        Valtakunnalla on oikeus mielipiteisiinsä ja ilmaisuun, miten asiat kokee.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Törkeää on myös väittää, että olen hyökännyt Pirppiksen kimppuun. En ole myöskään purrut häntä. Minusta hän on hyvä tyyppi kuten useimmat palstalaiset.

        Otapa nyt Valtis silmä näppiisi ja katso (ja tyyppi tai pari muutakin voisi katsoa):

        Anonyymi
        22.10.2020 19:52
        (Partakaweri kirjoitti:
        Eikä ole. Tuota kutsutaan Perttipsykoosiksi.)

        Olet ihastunut. Kaikki muut huomaa.

        (ketjusta Miks täältä taas katoaa ketjuja?)

        ------

        elisakettu
        22.10.2020 22:01

        (Partakaweri kirjoitti:
        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D)

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D
        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        (tästä samaisesta ketjusta)

        Tästä melko viattomasta kommentistani tehtiin jumalattoman iso poru. Onko muutama palstalainen todella sokeita vai mistä päättömyydestä tässä on kysymys, että minusta nyt on lupa kirjoittaa mitä tahansa asiattomuuksia?

        Mun silmään näyttää siltä, että etköhän ota palstan vähän liian tosissasi?


      • elisakettu kirjoitti:

        Törkeää on myös väittää, että olen hyökännyt Pirppiksen kimppuun. En ole myöskään purrut häntä. Minusta hän on hyvä tyyppi kuten useimmat palstalaiset.

        Otapa nyt Valtis silmä näppiisi ja katso (ja tyyppi tai pari muutakin voisi katsoa):

        Anonyymi
        22.10.2020 19:52
        (Partakaweri kirjoitti:
        Eikä ole. Tuota kutsutaan Perttipsykoosiksi.)

        Olet ihastunut. Kaikki muut huomaa.

        (ketjusta Miks täältä taas katoaa ketjuja?)

        ------

        elisakettu
        22.10.2020 22:01

        (Partakaweri kirjoitti:
        Täällä epäillään kaikkia vuorollaan Pertiksi. Elä ole siis moksiskaan. Osoittaa vaan, että kuulut porukkaan :D)

        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D
        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)

        (tästä samaisesta ketjusta)

        Tästä melko viattomasta kommentistani tehtiin jumalattoman iso poru. Onko muutama palstalainen todella sokeita vai mistä päättömyydestä tässä on kysymys, että minusta nyt on lupa kirjoittaa mitä tahansa asiattomuuksia?

        Nonii tuossa olikin erittäin törkeys partakaveria kohtaa Törkeää Koska siitä on kiusattu paljon asiasta Kun varsinkin puolustaa tuota pikku-pirpanaa taas tuo epämääräinen väite partiksen ihastuminen Pikku-pirpanaa kohtaa Ikävää kuin myös sanoi pikku-pirpana.


        Ehkä oli sitä erittäin huonoa tilannetajua mutta eipä sitä oikein mukavana otettu mukaan. Tuo x-liner heti teki samaa kiusaamista että oon mustasukkainen Kun lähden puolustaa,joka ei pidä paikkaansa mitä pidän pureskeluna. Motiiveja vääristää


        Pikku-pirpana
        22.10.2020 22:05

        elisakettu kirjoitti:
        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)
        Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..

        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...


        Äänestä

        Kommentoi

        Partakaweri
        22.10.2020 22:06

        elisakettu kirjoitti:
        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)
        Joku tulkitsi että olen ihastunut, kun en suostunut uskomaan Pertiksi.”

        Suoralainaus vastaukseesi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nonii tuossa olikin erittäin törkeys partakaveria kohtaa Törkeää Koska siitä on kiusattu paljon asiasta Kun varsinkin puolustaa tuota pikku-pirpanaa taas tuo epämääräinen väite partiksen ihastuminen Pikku-pirpanaa kohtaa Ikävää kuin myös sanoi pikku-pirpana.


        Ehkä oli sitä erittäin huonoa tilannetajua mutta eipä sitä oikein mukavana otettu mukaan. Tuo x-liner heti teki samaa kiusaamista että oon mustasukkainen Kun lähden puolustaa,joka ei pidä paikkaansa mitä pidän pureskeluna. Motiiveja vääristää


        Pikku-pirpana
        22.10.2020 22:05

        elisakettu kirjoitti:
        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)
        Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..

        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...


        Äänestä

        Kommentoi

        Partakaweri
        22.10.2020 22:06

        elisakettu kirjoitti:
        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)
        Joku tulkitsi että olen ihastunut, kun en suostunut uskomaan Pertiksi.”

        Suoralainaus vastaukseesi.

        "Tulee harmeja tommoisesta..."

        Oikeassa oli, Pönttö ja sinä harmistelette kovasti.. 😉

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun panee koneen kannen kiinni, rauha maassa. Toisten mielipiteet eivät ole ajojahtia. Yritätkö torpata keskustelijoiden mielipiteitä? Jos näin, häpeä.

        En yritä torpata ketään. Kerroin mielipiteeni, siinä missä sinäkin. Olen kuitenkin tässä jupakassa se alkuperäinen aihe.

        Jos olet tulkinnut väärin minun ja Lady E:n välistä julkista keskustelua ja siitä on kaikille julkisesti on kerrottu, että kyse on leikinlaskusta. Että mitään pahaa ei ole sanottu tai tehty, on Lady E:n hiillostaminen mielestäni ajojahtia.

        Väärinkäsitys on tapahtunut siellä lukijapäässä ja joku tekee nyt kärpäsestä härkästä.
        Kuka tässä asiassa sanoo viimeisen sanan, se tuntuu olevan avainasia.
        Joten häpeä ihan keskenäsi,
        Me, over and out...


      • valtakunta kirjoitti:

        Nonii tuossa olikin erittäin törkeys partakaveria kohtaa Törkeää Koska siitä on kiusattu paljon asiasta Kun varsinkin puolustaa tuota pikku-pirpanaa taas tuo epämääräinen väite partiksen ihastuminen Pikku-pirpanaa kohtaa Ikävää kuin myös sanoi pikku-pirpana.


        Ehkä oli sitä erittäin huonoa tilannetajua mutta eipä sitä oikein mukavana otettu mukaan. Tuo x-liner heti teki samaa kiusaamista että oon mustasukkainen Kun lähden puolustaa,joka ei pidä paikkaansa mitä pidän pureskeluna. Motiiveja vääristää


        Pikku-pirpana
        22.10.2020 22:05

        elisakettu kirjoitti:
        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)
        Täällä kukaan ole ihastunut kehenkään..

        Älä Lady E rupee härnäämään. Tulee harmeja tommoisesta...


        Äänestä

        Kommentoi

        Partakaweri
        22.10.2020 22:06

        elisakettu kirjoitti:
        Mitä!? Etkö sä olekaan Pertti? :-D

        Muuten, jostain luin että Partis on ihastunut Pirppikseen. Ihanaa :)
        Joku tulkitsi että olen ihastunut, kun en suostunut uskomaan Pertiksi.”

        Suoralainaus vastaukseesi.

        Ehkä sinun olisi syytä käydä alkuperäisen henkilön kimppuun, joka väitti ihastumista. Ehkä nimittelysi eri laatusanoilla kävisi kohteena paremmin.

        Minähän vain sanoin lukeneeni jostain... jotain...

        Mutta tehdäänpä nyt sillä tavalla, että kysyn olenko pureskellut Partakaweria ja pyydän häneltä anteeksi, jos olen häntä loukannut.

        Eihän tämä asia ole muita koskenut tähänkään päivään asti.

        Mutta hämmästyttäävän paljon asiaa paisuteltu.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kommenttini oli Valtakunnalle. Hänelläkö on vielä oikeus nimitellä minua?

        Itse olen eri mieltä.
        Olisi pitänyt suunsa sovinnolla kiinni kun ei kerran lukea osaa, mistä alunperinkin on kysymys.

        Mitä se Pertti on sulle tehnyt
        ” Huoli pois. Pertti aka Aki jne on vain menneen joulun haamu.

        Värikäs persoona, hyvä kirjoittaja. Joskus vain sortui liikaa vittuilemaan palstalaisille.

        Mutta kyllä se kohta ilmestyy kun nyt on uusia kirjoittajia.”
        Selkeätä kiusaamista sitäkin kohtaan.

        Minulle se ei ole ärsyttänyt koska en sanonut ilkeästi eikä hänkää minusta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En yritä torpata ketään. Kerroin mielipiteeni, siinä missä sinäkin. Olen kuitenkin tässä jupakassa se alkuperäinen aihe.

        Jos olet tulkinnut väärin minun ja Lady E:n välistä julkista keskustelua ja siitä on kaikille julkisesti on kerrottu, että kyse on leikinlaskusta. Että mitään pahaa ei ole sanottu tai tehty, on Lady E:n hiillostaminen mielestäni ajojahtia.

        Väärinkäsitys on tapahtunut siellä lukijapäässä ja joku tekee nyt kärpäsestä härkästä.
        Kuka tässä asiassa sanoo viimeisen sanan, se tuntuu olevan avainasia.
        Joten häpeä ihan keskenäsi,
        Me, over and out...

        Teet jäljestä päin-muotoilua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitä se Pertti on sulle tehnyt
        ” Huoli pois. Pertti aka Aki jne on vain menneen joulun haamu.

        Värikäs persoona, hyvä kirjoittaja. Joskus vain sortui liikaa vittuilemaan palstalaisille.

        Mutta kyllä se kohta ilmestyy kun nyt on uusia kirjoittajia.”
        Selkeätä kiusaamista sitäkin kohtaan.

        Minulle se ei ole ärsyttänyt koska en sanonut ilkeästi eikä hänkää minusta.

        Voi vittu sun kanssas.

        Minä en ole kiusannut Perttiä. Me Pertin kanssa käytämme toisillemme ymmärrettävää kieltä. Kyllä hän tajuaa tuon.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Voi vittu sun kanssas.

        Minä en ole kiusannut Perttiä. Me Pertin kanssa käytämme toisillemme ymmärrettävää kieltä. Kyllä hän tajuaa tuon.

        Lääkärit eivät saa käyttää tuollaista puhekieltä.


      • En ole missään vaiheessa tulkinnut Pönttiksen olevan kiinnostunut minusta. Olen aina tiennyt, että kyseessä oli täysin yksipuolinen ihastus. Pönttistä inhottaa koko aihe. Asiasta vatvominen on taas minulle vaan herkkua, sillä tiedän sen ärsyttävän Pönttistä *Räkäistä naurua*


      • elisakettu kirjoitti:

        Voi vittu sun kanssas.

        Minä en ole kiusannut Perttiä. Me Pertin kanssa käytämme toisillemme ymmärrettävää kieltä. Kyllä hän tajuaa tuon.

        Täytyy tallentaa pertille tuo jos sattuu oikeasti tulemaan mutta kyllä tuo aika halventava ilmaisu on hänestä vaikka olisi totta. Vai onko tuollainen kunnioittavaa sinua kohtaan sinua puhutella Eteenpäin ? Kasvattaa ennakkoluuloja häntä kohtaa kun tupsahtaa taas tai sinua kohtaan? Vai yritätkö tuo piilottaa sitten kun vien tiedon eteenpäin hänelle. Kysyen hei tämmöistä kertoo uusille naisille ja tiedätkö onko se sinusta kiusaamista vai ei? Tuottaa sinusta kuva elisaketun mielipide teillä hauskaa läppää kun täällä kaikkia kiusataa pertiksi ja Pertistä vielä maalataan tämmöinen kuva elisaketun singeeraus?

        Joten tämä on hyvä juttu huomata oliko nyt sinusta kunnioittavaa kertoa tämmöistä pohjatietoa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Täytyy tallentaa pertille tuo jos sattuu oikeasti tulemaan mutta kyllä tuo aika halventava ilmaisu on hänestä vaikka olisi totta. Vai onko tuollainen kunnioittavaa sinua kohtaan sinua puhutella Eteenpäin ? Kasvattaa ennakkoluuloja häntä kohtaa kun tupsahtaa taas tai sinua kohtaan? Vai yritätkö tuo piilottaa sitten kun vien tiedon eteenpäin hänelle. Kysyen hei tämmöistä kertoo uusille naisille ja tiedätkö onko se sinusta kiusaamista vai ei? Tuottaa sinusta kuva elisaketun mielipide teillä hauskaa läppää kun täällä kaikkia kiusataa pertiksi ja Pertistä vielä maalataan tämmöinen kuva elisaketun singeeraus?

        Joten tämä on hyvä juttu huomata oliko nyt sinusta kunnioittavaa kertoa tämmöistä pohjatietoa.

        Sun kannattaisi keskittyä niihin kommentteihin, joissa OIKEASTI kiusataan tai nimitellään palstalaisia, eikä tälläiseen palstaläppään.

        Säilytä toki Pertille tuo. Tiedä vaikka saataisiin hänet takaisin palstalle. :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Sun kannattaisi keskittyä niihin kommentteihin, joissa OIKEASTI kiusataan tai nimitellään palstalaisia, eikä tälläiseen palstaläppään.

        Säilytä toki Pertille tuo. Tiedä vaikka saataisiin hänet takaisin palstalle. :-D

        Jahas luulen että se ei ole tuollainen läpän heittäjä kun ei minullekaan ole ollut ja eikä varmasti ymmärrä, että heität ulkopuoliselle ihmiselle tämmöisen epämääräisen tiedot hänestä joka ehkä tulee näkemäänkin pertin.

        Pertti vaikutti hyvin lukeneelta mieheltä minulle ja tiesi todella paljon politiikasta muistutti siten itselleni läheiseltäni ei kertaakaan Vmäinenen ollut minulle.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jahas luulen että se ei ole tuollainen läpän heittäjä kun ei minullekaan ole ollut ja eikä varmasti ymmärrä, että heität ulkopuoliselle ihmiselle tämmöisen epämääräisen tiedot hänestä joka ehkä tulee näkemäänkin pertin.

        Pertti vaikutti hyvin lukeneelta mieheltä minulle ja tiesi todella paljon politiikasta muistutti siten itselleni läheiseltäni ei kertaakaan Vmäinenen ollut minulle.

        Oli vmäinen muille. Eikö se kiusaa sinua?


      • elisakettu kirjoitti:

        Oli vmäinen muille. Eikö se kiusaa sinua?

        En nähnyt koska en kenenkään riitoihin sekaannu mutta nyt hän ei ole täällä itseään puolustamassa sen vuoksi

        En seuraa tuollaista enkä puutu riitoihin. Minulla ei ole kiinnostusta tuollaiseen puuttua tässä ei ollut mitään riitaa mutta ärsyttää tuo tuollainen annetaan huonoon valoon kuin yritettäisiin satuttaa ja toinen ei ole paikalla.

        En nähnyt sellaista puolta koska en seurannut ihmisten riitoja.


      • valtakunta kirjoitti:

        En nähnyt koska en kenenkään riitoihin sekaannu mutta nyt hän ei ole täällä itseään puolustamassa sen vuoksi

        En seuraa tuollaista enkä puutu riitoihin. Minulla ei ole kiinnostusta tuollaiseen puuttua tässä ei ollut mitään riitaa mutta ärsyttää tuo tuollainen annetaan huonoon valoon kuin yritettäisiin satuttaa ja toinen ei ole paikalla.

        En nähnyt sellaista puolta koska en seurannut ihmisten riitoja.

        *applause*


      • elisakettu kirjoitti:

        *applause*

        Miksi taputat?


      • valtakunta kirjoitti:

        Miksi taputat?

        "...koska en kenenkään riitoihin sekaannu..."


      • elisakettu kirjoitti:

        "...koska en kenenkään riitoihin sekaannu..."

        silloin oli jotain riitoja mutta en tiennyt esim sinäkin olet ollut jutuissa mukana koska en ole ollut seuraamassa ja kun en jaksa ikävää käytöstä edes muita kohtaan sen vuoksi minä en ole näkemässä. nähnyt tuollaista puolta hänestä, joten koin sen just sellaiseksi ikäväksi.
        Koen ihmisten itse sitten ilmoittavan eteenpäin.

        Että esim tässäkin ulkopuolisena katsoi varmasti tuollain anonyymikin jota en tiedä. Se vaikuttaa kiusaamiselta, jos ei tiedä Pohjaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        "...koska en kenenkään riitoihin sekaannu..."

        Katso täällä on. Ihmisiä jotka ei ymmärrä sitä että on väärin ymmärryksiä ja minä en ole niitä ketjuja seurannut missä on juurikin kamalasti satuttamista kun en tiedä kuka aloitti.

        Kuin näet tuollaisia ihmisiä ne on syvimmillään minä yritän aina selvittää asiat mutta eivät taas omissa teoissaan mitään pahaa.

        Sinä sanoit sen ymmärtävän ja lupasin kuvan että se on teidän välistä ja sen ymmärrän mutta minä tottakai puolustan kun en nähnyt tämmöistä puolta hänestä.

        Vai haluatko sinustakin vain pahaa puhutaa kun et ole läsnä täällä, minä en taas sellainen ole.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi taputat?

        ...ttuilee sulle.


      • Sinun perässäsi?

        Kuule, minä en vissiinkään pyytänyt sinua ottamaan osaa arvosteluuni, jonka lähtökohtaan et jaksanut kiinnittää sitten huomiota.

        Olen pyrkinyt tuomaan esille nämä asiat.

        Sivumennen sanottuna sinulla olisi paljonkin puolusteltavaa tälläkin palstalla, jos siihen nyt haluat tähdätä. Mutta tottahan se on, että joidenkin toisten nimittelyltä ja trollailulta on helpompi sulkea silmänsä. Eikö niin?


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinun perässäsi?

        Kuule, minä en vissiinkään pyytänyt sinua ottamaan osaa arvosteluuni, jonka lähtökohtaan et jaksanut kiinnittää sitten huomiota.

        Olen pyrkinyt tuomaan esille nämä asiat.

        Sivumennen sanottuna sinulla olisi paljonkin puolusteltavaa tälläkin palstalla, jos siihen nyt haluat tähdätä. Mutta tottahan se on, että joidenkin toisten nimittelyltä ja trollailulta on helpompi sulkea silmänsä. Eikö niin?

        Ole tuo oikeat syytökset voin perustella.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinun perässäsi?

        Kuule, minä en vissiinkään pyytänyt sinua ottamaan osaa arvosteluuni, jonka lähtökohtaan et jaksanut kiinnittää sitten huomiota.

        Olen pyrkinyt tuomaan esille nämä asiat.

        Sivumennen sanottuna sinulla olisi paljonkin puolusteltavaa tälläkin palstalla, jos siihen nyt haluat tähdätä. Mutta tottahan se on, että joidenkin toisten nimittelyltä ja trollailulta on helpompi sulkea silmänsä. Eikö niin?

        Siis ole hyvä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinun perässäsi?

        Kuule, minä en vissiinkään pyytänyt sinua ottamaan osaa arvosteluuni, jonka lähtökohtaan et jaksanut kiinnittää sitten huomiota.

        Olen pyrkinyt tuomaan esille nämä asiat.

        Sivumennen sanottuna sinulla olisi paljonkin puolusteltavaa tälläkin palstalla, jos siihen nyt haluat tähdätä. Mutta tottahan se on, että joidenkin toisten nimittelyltä ja trollailulta on helpompi sulkea silmänsä. Eikö niin?

        Sinä kerroit että minulla on paljon puolustelmista, joten anna tulla.??


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä kerroit että minulla on paljon puolustelmista, joten anna tulla.??

        Toisten puolustamisesta oli puhe.

        Lainaus: "Sun kannattaisi keskittyä niihin kommentteihin, joissa OIKEASTI kiusataan tai nimitellään palstalaisia, eikä tälläiseen palstaläppään."

        Sama koskee trollailua.


      • elisakettu kirjoitti:

        Toisten puolustamisesta oli puhe.

        Lainaus: "Sun kannattaisi keskittyä niihin kommentteihin, joissa OIKEASTI kiusataan tai nimitellään palstalaisia, eikä tälläiseen palstaläppään."

        Sama koskee trollailua.

        Noh mutta tämmöisissä on vaikea kun en tiedä heidän kaikkien käytöstä itseeni kuin vasta jutellessa aloittaako oman sotansa. Pertti kun ei ollut kohtaan ikävä niin kohtelen sen mukaan häntä jos taas tiedän riitaa olevan toisten kanssa harvemmin puutun heidän välisiin keskinäisiin riitoihin, Koska tiedän olevan jostain missä vaikea puuttua ja aloittajaa vaikea arvata, vaikka ikävää on sanottavaa toisesta. Jos en tiedä mitään ihmisistä. Minä kun en ole kostaja.

        Sen vuoksi en tykkää, minulle muovautuneista hyvistä ihmistä puhutaan pahaa. Siksi tämä väärinkäsitys oli sen verta selkeä. Missiäkin puolustan täällä kun ei ole paikalla Harmaaritari on yleensä jo puolustamassa vaikka en ole paikalla mutta sen verta kun tiedän.
        Kyllä puolustin myös välimerkitöntä koska hänkin on hyvin kiltti kuin partakaveria myös.


        Taas ihmisten käytöksen mukaan myös herkästi miten tuomitsee muut ja uudet myös tuo yleinen näkökulma, jos ymmärrä mitä toinen tarkoittaa en tuomitse sitä niin kovin mutta tarvitsee myös tietää perimmäinen tarkoitus kysymällä suoraa mutta esim minua kohtaa samoja jankutetaan, joten ne on van kiusaamassa. Minä en noita kiviä siedä, eikä ne muutu.

        Sen vuoksi en yleensä puhu muista täällä ainakaan noin koska tiedän että näemme ihmiset eritavoin ja jos puhun yleensä ne on ihan itse läsnä puolustamassa itseään Ja suoraan, miksi käyttäytyy kuin käyttäytyy joten avartuu asianytimen tarkoitus.

        Mutta toiset vaan sitten kuvittelee minusta omiaan kun olen sanonut aiheesta ja kuvittelee minusta maalailu on oikein ja kiusaaminen kun ei tajua yhteistä hyvää tavoittelen.
        Eivät näemmä muutu. Yhden uskon muuttuneen.

        Minä en jaksa vuosien ajan kantaa heidän kiviään joten kun kerkeän niin kimppaan poliisilaitokselle se tarvitsee isot voimavarat kun paljon selvitettävää. Osittain toisten kiviin tottuu kun tietää ettei ne ole totta vaan valheita suurin osa. Samat ne on ja vaan jatkaa koltiaisiaan kuin näet. Anonyymi en ole ollut joten ei tule väärinkäsityksiä.




        Kuin sanoin en tiennyt olevan palstaläppää jonka tulen sitten varmistaa ymmärtääkö? Ehken koskaan näe täällä tai tunnista keskinäisiä välejä mutta kuin toin omankin näkökulman että minulla toisenlainen kuva.


      • elisakettu kirjoitti:

        Toisten puolustamisesta oli puhe.

        Lainaus: "Sun kannattaisi keskittyä niihin kommentteihin, joissa OIKEASTI kiusataan tai nimitellään palstalaisia, eikä tälläiseen palstaläppään."

        Sama koskee trollailua.

        Niin juu ei unohdeta peppupupua joka myös täältä jotkut on häätänyt, enkä ihmettele joku noista puskassa olijoista olisi. Hän on todella kaunis ja nätti ihminen ja hyvin kiltti taas missi ja peppupupu olivat sinkkuja viimeisempien tietojen mukaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh mutta tämmöisissä on vaikea kun en tiedä heidän kaikkien käytöstä itseeni kuin vasta jutellessa aloittaako oman sotansa. Pertti kun ei ollut kohtaan ikävä niin kohtelen sen mukaan häntä jos taas tiedän riitaa olevan toisten kanssa harvemmin puutun heidän välisiin keskinäisiin riitoihin, Koska tiedän olevan jostain missä vaikea puuttua ja aloittajaa vaikea arvata, vaikka ikävää on sanottavaa toisesta. Jos en tiedä mitään ihmisistä. Minä kun en ole kostaja.

        Sen vuoksi en tykkää, minulle muovautuneista hyvistä ihmistä puhutaan pahaa. Siksi tämä väärinkäsitys oli sen verta selkeä. Missiäkin puolustan täällä kun ei ole paikalla Harmaaritari on yleensä jo puolustamassa vaikka en ole paikalla mutta sen verta kun tiedän.
        Kyllä puolustin myös välimerkitöntä koska hänkin on hyvin kiltti kuin partakaveria myös.


        Taas ihmisten käytöksen mukaan myös herkästi miten tuomitsee muut ja uudet myös tuo yleinen näkökulma, jos ymmärrä mitä toinen tarkoittaa en tuomitse sitä niin kovin mutta tarvitsee myös tietää perimmäinen tarkoitus kysymällä suoraa mutta esim minua kohtaa samoja jankutetaan, joten ne on van kiusaamassa. Minä en noita kiviä siedä, eikä ne muutu.

        Sen vuoksi en yleensä puhu muista täällä ainakaan noin koska tiedän että näemme ihmiset eritavoin ja jos puhun yleensä ne on ihan itse läsnä puolustamassa itseään Ja suoraan, miksi käyttäytyy kuin käyttäytyy joten avartuu asianytimen tarkoitus.

        Mutta toiset vaan sitten kuvittelee minusta omiaan kun olen sanonut aiheesta ja kuvittelee minusta maalailu on oikein ja kiusaaminen kun ei tajua yhteistä hyvää tavoittelen.
        Eivät näemmä muutu. Yhden uskon muuttuneen.

        Minä en jaksa vuosien ajan kantaa heidän kiviään joten kun kerkeän niin kimppaan poliisilaitokselle se tarvitsee isot voimavarat kun paljon selvitettävää. Osittain toisten kiviin tottuu kun tietää ettei ne ole totta vaan valheita suurin osa. Samat ne on ja vaan jatkaa koltiaisiaan kuin näet. Anonyymi en ole ollut joten ei tule väärinkäsityksiä.




        Kuin sanoin en tiennyt olevan palstaläppää jonka tulen sitten varmistaa ymmärtääkö? Ehken koskaan näe täällä tai tunnista keskinäisiä välejä mutta kuin toin omankin näkökulman että minulla toisenlainen kuva.

        Kaikkihan oli palstaläppää. Viatonta. En ole hyökännyt kenenkään kimppuun pureskelemaan :-D (no ehkä parin trollin persauksesta pala puuttuu, mutta eri juttu). Enkä myöskään ole sotkenut kenenkään välejä. Enkä ajanut ketään palstalta pois.

        Mun mielestä tästä tehtiin suhteettoman iso asia. Pujiksen hyvän mielen ketjussa vielä, niin harmittaa.

        Kaikki lukee varsin selvästi tuolla. En tajua miksi sitä piti muuttaa muuksi. Mutta ymmärränhän toki, että tämä on henkilökohtaista.

        Minä vielä selitän tämän Perttikeissin sinulle. Alkuperäinen lainaus oli siis Pirpanalle, joka ei tiedä tyypistä tuon taivaallista.

        "Huoli pois. Pertti aka Aki jne on vain menneen joulun haamu."

        -> Ei kukaan (tai ainakaan minä) epäile Pirpanaa Pertiksi. Pertin lukuisat eri nimimerkit menevät kuin menneen joulun haamut. Ne elää ja kummittelee tällä palstalla. Perttivertauksia saadaan lukea vähän väliä.

        *Värikäs persoona, hyvä kirjoittaja. Joskus vain sortui liikaa vittuilemaan palstalaisille.*

        -> Mielestäni värikäs persoona, teki aikamoisia aloituksia. Mielestäni myös hyvä kirjoittaja. Ja kyllä, hän tavan takaa alkoi vittuilemaan palstalaisille. Jokainen vuorollaan oli trollitehdas ja suurnimimerkki yms.

        "Mutta kyllä se kohta ilmestyy kun nyt on uusia kirjoittajia"

        -> Aina ilmestyttyään alkaa valittamaan siitä, että samat kirjoittajat löpisee samoja iänaikaisia jorinoita. Toivonut palstalle lisää kirjoittajia ja tason nousua. Ja kun jokainen uusi palstailija on olevinaan Pertti, niin eiköhän Pertinkin huomio ala kiinnittymään tänne, millaisia kirjoittajia.

        Pertti ymmärsi palstaläpän päälle. Eikä mun tätä tarvitse hänelle edes selitellä. Tavallaan jopa kaipaan sitä erikoista, jopa mahtipontista egoa.

        Mitä tulee vielä Pertin kettuiluun, niin en myöskään viitannut häneen kun mainitsin trollit ja nimittelijät.

        Jospa tämä oli tässä?


      • Anonyymi

        🌹

        xLiner


      • elisakettu kirjoitti:

        Kaikkihan oli palstaläppää. Viatonta. En ole hyökännyt kenenkään kimppuun pureskelemaan :-D (no ehkä parin trollin persauksesta pala puuttuu, mutta eri juttu). Enkä myöskään ole sotkenut kenenkään välejä. Enkä ajanut ketään palstalta pois.

        Mun mielestä tästä tehtiin suhteettoman iso asia. Pujiksen hyvän mielen ketjussa vielä, niin harmittaa.

        Kaikki lukee varsin selvästi tuolla. En tajua miksi sitä piti muuttaa muuksi. Mutta ymmärränhän toki, että tämä on henkilökohtaista.

        Minä vielä selitän tämän Perttikeissin sinulle. Alkuperäinen lainaus oli siis Pirpanalle, joka ei tiedä tyypistä tuon taivaallista.

        "Huoli pois. Pertti aka Aki jne on vain menneen joulun haamu."

        -> Ei kukaan (tai ainakaan minä) epäile Pirpanaa Pertiksi. Pertin lukuisat eri nimimerkit menevät kuin menneen joulun haamut. Ne elää ja kummittelee tällä palstalla. Perttivertauksia saadaan lukea vähän väliä.

        *Värikäs persoona, hyvä kirjoittaja. Joskus vain sortui liikaa vittuilemaan palstalaisille.*

        -> Mielestäni värikäs persoona, teki aikamoisia aloituksia. Mielestäni myös hyvä kirjoittaja. Ja kyllä, hän tavan takaa alkoi vittuilemaan palstalaisille. Jokainen vuorollaan oli trollitehdas ja suurnimimerkki yms.

        "Mutta kyllä se kohta ilmestyy kun nyt on uusia kirjoittajia"

        -> Aina ilmestyttyään alkaa valittamaan siitä, että samat kirjoittajat löpisee samoja iänaikaisia jorinoita. Toivonut palstalle lisää kirjoittajia ja tason nousua. Ja kun jokainen uusi palstailija on olevinaan Pertti, niin eiköhän Pertinkin huomio ala kiinnittymään tänne, millaisia kirjoittajia.

        Pertti ymmärsi palstaläpän päälle. Eikä mun tätä tarvitse hänelle edes selitellä. Tavallaan jopa kaipaan sitä erikoista, jopa mahtipontista egoa.

        Mitä tulee vielä Pertin kettuiluun, niin en myöskään viitannut häneen kun mainitsin trollit ja nimittelijät.

        Jospa tämä oli tässä?

        No asia vaikuttaa isolta.
        ”-> Ei kukaan (tai ainakaan minä) epäile Pirpanaa Pertiksi. Pertin lukuisat eri nimimerkit menevät kuin menneen joulun haamut. Ne elää ja kummittelee tällä palstalla. Perttivertauksia saadaan lukea vähän väliä.”

        sanoin väärin näkeehän etten tarkoittanut vaikka sanoin väärin ja yritin korjata törkeätä se on partakaweria kohtaan vihjailla

        https://aijaa.com/4CecNa

        Luulin tuo selvitettiin kun sanoin vastauksen

        https://aijaa.com/Iq1oif

        mutta sitä en tiedä selvititkö partakaverin kanssa kun vihjailit partakaveria pertiksi


        https://aijaa.com/ZlxU80

        ”Luuleeko joku pöntelö taas pertiksi”
        Miten tämän taas uskot välittävän missille
        Misspönttöuunia kiusattiin lyhennettiin nimeä ikävästi käytettiin vai mitä tuolla pöntelöllä tarkoitat?


        Pertti ei minua vasta kuin trolliksi sanoin lopuksi ennen kuin katosi, enemmän vaikutti erittäin kiusaantulta kun minuakin syytti trolliksi yllättäen ei yhtään miltään iloiselta vaikuttanut.

        Voihan se just olla Pertti reagoi vahvasti kiusaantisem takia mutta voisitko jättää nuo epämääräiset ei ole sinun tapasi yhtään joten voi juurikin voitu juuri reagoida vahvasti.



        Noh mutta eiköhän elisakettu näkee nyt miten huonosti on valinnut vain sanansa varmasti tajuamatta, jos ei sitten ottanut muiden vihjailu sanoja käyttöön?
        Näin tämän asian mihin pitää puuttua.
        Mutta anonyymi en ole ollut tässä ehkä tässä on vain erehdys tapahtunut sitten se tuntuu että pirpanakin

        Mutta joo ymmärrän oli jotain sinun ja Pertin välistä läppää mutta itse en ole Seurannut joten yllätyinTästä mikä vaikutti just oudolta


        Minua ei huvita tätä enempää Selvittää pahoittelut pujottelija ja pahoittelut elisakettu kun näytti pahalta ulkopuolisen silmin ja vähän jotain tietäen mutta tärkeintä on, ettet ole ketään yrittänyt pois ajaa tai kiusata ja asia oli teidän välinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🌹

        xLiner

        On hyvä että annat ruusuja, se tarvitsee niitä kovin leppyäkseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🌹

        xLiner

        Viikonloppuna ei ole perhetyöntekijöitä tarjolla mutta hyvät ihmiset selvittäkää keskenään välinne ja lopettakaa ne motiivien vääristelyt ja kiusaamiset.


      • käyttäydy!


      • En käytä perhepäivähoitajaa
        Joten suosin lopettamaan


      • Anonyymi

        Lisäys: viesti on huumoria. Vastuu on lukijalla.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: viesti on huumoria. Vastuu on lukijalla.

        xLiner

        Ei ole kyseisen asia on kiusaamista ja kunnianloukkaamista.
        Käyttäydy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: viesti on huumoria. Vastuu on lukijalla.

        xLiner

        Eli jos susta ei ole hauskaa kirjoitella mun kanssani, sen kun lopetat vaan 😊

        xLiner


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa tulkinnut Pönttiksen olevan kiinnostunut minusta. Olen aina tiennyt, että kyseessä oli täysin yksipuolinen ihastus. Pönttistä inhottaa koko aihe. Asiasta vatvominen on taas minulle vaan herkkua, sillä tiedän sen ärsyttävän Pönttistä *Räkäistä naurua*

        Oletpa vain tulkinnut, älä yritä kierrellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa vain tulkinnut, älä yritä kierrellä.

        Jos nukut paremmin niin uskoen, niin kaikin mokomin.


      • Anonyymi

        Höhöö! Tulit siihen sitten helikopteria vemputtamaan! Varo ettei irtoo.. 😄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höhöö! Tulit siihen sitten helikopteria vemputtamaan! Varo ettei irtoo.. 😄

        xLiner

        Höhöö... :oD


    • Onko mulla hankkijan lippalakkia?

      • Taitaa olla, laita kuva todisteeksi


      • En usko että on.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Taitaa olla, laita kuva todisteeksi

        Se oli aika tuhannen rutussa tuolla kaapin perällä, mutta käskystä..

        https://aijaa.com/pqLj47u


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se oli aika tuhannen rutussa tuolla kaapin perällä, mutta käskystä..

        https://aijaa.com/pqLj47u

        Siehän näytät ihan maalaiselta, vai kuka tuossa kuvassa on?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Siehän näytät ihan maalaiselta, vai kuka tuossa kuvassa on?

        No mie ihan ite..

        Se on miun ironialätsä. Käytin sitä viime kesänä joka päivä batman-paidan kanssa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mie ihan ite..

        Se on miun ironialätsä. Käytin sitä viime kesänä joka päivä batman-paidan kanssa..

        Hyvä yhdistelmä


    • Anonyymi

      Kuluuko öljypolttimen suutin oikeasti käytössä?
      Vaihtelevat jotkut niitäkin.

    • Anonyymi

      Vastaus kysymykseen 1. on: Asun tunnetussa Universumissa.

      Mikä on kysymys numero 2.?

      • Anonyymi

        Minkä nimisessä.


      • Ei nyt tule oikeaa vastausta mieleen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei nyt tule oikeaa vastausta mieleen

        Tai tässä tapauksessa kysymystä


      • Millä planeetalla? Olisiko kysymys 2

        🤔


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Millä planeetalla? Olisiko kysymys 2

        🤔

        Ootko taas kohta lehtien palstoilla ? Kyhäämässä jotain uutta meille.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Millä planeetalla? Olisiko kysymys 2

        🤔

        Netissä näin juttua ettei jatkuva raskaana olo ole terveellistä, miten on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netissä näin juttua ettei jatkuva raskaana olo ole terveellistä, miten on?

        Eihän jatkuva raskaana olo keholle hyväksi keho väsyy hormooni tasapaino heittelee ja myös keho väsyy ja tukosten määrä on suurempi todenäköisempi kun riski veren hyytymisestä on suuremmat.


    • Anonyymi

      Ylipainoja voi tietysti itsekin liimaila vaikka ilmastointiteipillä muutamia kymmeniä kiloja lyijyä vyötärölle, tietää miltä tuntuu.... noniin hoh, mutta niin voi tehdä jos haluaa kokeilla, mutta niin silloin saattaisi olla iso vauveli tulossa mahasta jos painaa jo ennen syntymisä elli pullautumistaankin jo 100kg.

    • Miksi sinitarra on sinistä ja löytyykö sitä muun värisenä, hä? Ja hä.

      • Tuohon en tiedä oikeaa vastausta, mutta muistan kun ostin eräälle tytölle joululahjaksi sinitarraa


      • Anonyymi

        Ei ole.
        Valkoista ainakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.
        Valkoista ainakin on.

        valkoinen on valkotarraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.
        Valkoista ainakin on.

        Pitihän tuo googlettaa, niin valkoista tosiaan löytyy. Sinitarra taas on tuotemerkki ja itse tuotteen nimi on liimatahna... öh.


    • Kiire, voiko pistorasian peittää teipillä?? ^-^ (jos kiinnostaa niin syy on että niistä vetää jäätävää ilmaa sisälle aivan helkkaristi,kun puhallin päällä)

      • Luulisin ettei siitä mitään haittaa ole


      • Anonyymi

        Voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi.

        yes,kiitti molemmille, yritin ettiä tietoa netistä mutta ei oikein löytynyt mitään..sattumalta huomasin että pistorasiat jotka lattian tasolla puhaltavat jäätävää ilmaa sisälle aika voimalla..koska näissä luukuissa säästetään eikä pistetä pattereita päälle enää pakko yrittää blokata edes noita pahoja veto kohtia:O


      • p.Eppis kirjoitti:

        yes,kiitti molemmille, yritin ettiä tietoa netistä mutta ei oikein löytynyt mitään..sattumalta huomasin että pistorasiat jotka lattian tasolla puhaltavat jäätävää ilmaa sisälle aika voimalla..koska näissä luukuissa säästetään eikä pistetä pattereita päälle enää pakko yrittää blokata edes noita pahoja veto kohtia:O

        Aika omituinen ilmiöhän tuo kyllä on


      • Anonyymi

        Puhallin? tarkoitat kai sitä huippuimuria? No siinähän ei pistorasioiden teippaaminen juuri auta kun jos siitä kohti tukkii se imee sitten korvausilmaa jostain muusta reiästä. Järkevin mitä tuossa voisi ajatella tehtävän olisi se että tukkisit ne räppänät joista imu tulee ainakin osittain. Keittiössä ja kylppärissä varmaan ainakin on, ehkä jossain vaatehuoneessakin jos sulla sellainen. Niissä otoissahan on varmaan ne kierrettävät kannet/p'äädyt, kokeile niistä pyörittämällä saada vetoa pienemmäksi. Nehän on tuonnäköisiä:

        https://www.tavaratalohurrikaani.fi/media/catalog/product/cache/45a0f244deb26e61cefa25c2312a6704/p/o/poistoilma-venttiili-125mm-valkoinen-europlast.jpg

        ja sisäosa on ikäänkuin ruuvi, siitä pyörittämällä saa imualaa pienemmäksi.

        ps. sorry jos neuvoin liikaa mutta parempi niin kuin liian vähän eikä kaikki noita aina tiedä että voi säätää.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Onko liesituuletin se puhallin jota tarkoitat eikä pysty sammuttamaan vaikka haluaisi?
        Katkaisimen voi jättää nopeuksien puoliväliin jolloin moottori sammuu .
        Pistorasiat kannattaa peittää koska viilentävät kylmää lattiaa entisestään, ylempää asuntoon tuleva ulkoilma ei tunnu niin pahalta.
        Liesituulettimen sulakkeen voi myös ottaa pois tarvittaessa jos siitä on kyse. Asunnon ilmankierto hoituu kyllä ilman imuriakin jos tilanne on tuo.


      • Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

        yes,kiitti molemmille, yritin ettiä tietoa netistä mutta ei oikein löytynyt mitään..sattumalta huomasin että pistorasiat jotka lattian tasolla puhaltavat jäätävää ilmaa sisälle aika voimalla..koska näissä luukuissa säästetään eikä pistetä pattereita päälle enää pakko yrittää blokata edes noita pahoja veto kohtia:O

        Hanki tehokas sähköpatteri tai toinenkin.

        Ilmanottoaukkoja ei kannata tukkia, sillä ilmanvaihto on huitsin tärkeää huoneilman laadun kannalta. Pahimmissa tapauksissa korvausilma alkaa tulemaan vääristä paikoista (rappukäytävä, tupakan ja ruuan hajut) ja vielä pahemmassa ilma ei vaihdu tarpeeksi -> homeongelma.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhallin? tarkoitat kai sitä huippuimuria? No siinähän ei pistorasioiden teippaaminen juuri auta kun jos siitä kohti tukkii se imee sitten korvausilmaa jostain muusta reiästä. Järkevin mitä tuossa voisi ajatella tehtävän olisi se että tukkisit ne räppänät joista imu tulee ainakin osittain. Keittiössä ja kylppärissä varmaan ainakin on, ehkä jossain vaatehuoneessakin jos sulla sellainen. Niissä otoissahan on varmaan ne kierrettävät kannet/p'äädyt, kokeile niistä pyörittämällä saada vetoa pienemmäksi. Nehän on tuonnäköisiä:

        https://www.tavaratalohurrikaani.fi/media/catalog/product/cache/45a0f244deb26e61cefa25c2312a6704/p/o/poistoilma-venttiili-125mm-valkoinen-europlast.jpg

        ja sisäosa on ikäänkuin ruuvi, siitä pyörittämällä saa imualaa pienemmäksi.

        ps. sorry jos neuvoin liikaa mutta parempi niin kuin liian vähän eikä kaikki noita aina tiedä että voi säätää.

        -harmiseikirj-

        Just tällaiset ohjeet ovat kaikkein pahimpia. Täysin asioista mitään tietämätön yrittää olla vakuuttava ja esittää neuvoja, jotka ovat suorastaan vaarallisia. Poistoilmaventtiilien tukkiminen on pahinta, mitä tuossa tilanteessa voi tehdä! Näin sisäilmaongelmat ja kosteusvauriot syntyvät.

        Selvää on, että ilmanvaihto ei ole kunnossa. Korvausiman ei pidä tulla pistorasioista. Korvausilman pitää tulla hallitusti huoneistoon. Oikea osoite asioiden korjaamiseen on huoneiston omistaja ja taloyhtiö tai kuka nyt huoneiston asuttavuudesta vastaakaan tässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tällaiset ohjeet ovat kaikkein pahimpia. Täysin asioista mitään tietämätön yrittää olla vakuuttava ja esittää neuvoja, jotka ovat suorastaan vaarallisia. Poistoilmaventtiilien tukkiminen on pahinta, mitä tuossa tilanteessa voi tehdä! Näin sisäilmaongelmat ja kosteusvauriot syntyvät.

        Selvää on, että ilmanvaihto ei ole kunnossa. Korvausiman ei pidä tulla pistorasioista. Korvausilman pitää tulla hallitusti huoneistoon. Oikea osoite asioiden korjaamiseen on huoneiston omistaja ja taloyhtiö tai kuka nyt huoneiston asuttavuudesta vastaakaan tässä tapauksessa.

        Ilmanvaihto on liian tehokas, kiitos nykymääräykset ja siksi juuri se korvausilma tulee vääristä paikoista ja homehduttaa koko kämpän. en kehottanutkaan kokonaan tukkimaan venttiileitä vaan laittamaan pienemmälle jotta imu tulee kohtuullisemmaksi. Sun(kin) kannattaisi vähän perehtyä tuohon liian kovaa sisään imemiseen ja sen vaaroihin:

        https://www.rakennuslehti.fi/blogit/taman-vuoksi-suomi-homehtui/

        https://www.rakennuslehti.fi/2016/06/nain-suomi-homehtui-hyva-rakentamistapa-sai-aikaan-pahaa-jalkea/

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmanvaihto on liian tehokas, kiitos nykymääräykset ja siksi juuri se korvausilma tulee vääristä paikoista ja homehduttaa koko kämpän. en kehottanutkaan kokonaan tukkimaan venttiileitä vaan laittamaan pienemmälle jotta imu tulee kohtuullisemmaksi. Sun(kin) kannattaisi vähän perehtyä tuohon liian kovaa sisään imemiseen ja sen vaaroihin:

        https://www.rakennuslehti.fi/blogit/taman-vuoksi-suomi-homehtui/

        https://www.rakennuslehti.fi/2016/06/nain-suomi-homehtui-hyva-rakentamistapa-sai-aikaan-pahaa-jalkea/

        -harmiseikirj-

        Ekan linkin kirjoittaja neuvoi avaamaan ikkunat, jotta alipaineistus vähenee. Siis räppänät auki!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekan linkin kirjoittaja neuvoi avaamaan ikkunat, jotta alipaineistus vähenee. Siis räppänät auki!

        xLiner

        Se olisi ilmanvaihdollisesti hyvä mutta jos/kun lähdetään siitä että peppis kylmyydestä valitti niin ruskinpa on halukas ikkunoita avaamaan, esitin toiseksi parasta vaihtoehtoa jolla ehkä voisi saada liikaimua kohtuullisemmaksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi ilmanvaihdollisesti hyvä mutta jos/kun lähdetään siitä että peppis kylmyydestä valitti niin ruskinpa on halukas ikkunoita avaamaan, esitin toiseksi parasta vaihtoehtoa jolla ehkä voisi saada liikaimua kohtuullisemmaksi.

        -harmiseikirj-

        Höhlä. Kun koneellinen ilmastointi on päällä, tulee alipaine. Jos tukit ilmanottoaukot, alipaine nousee ja vetää korvausilman sitten vaikka seinän raoista (tai pistorasioiden reijistä).

        Ja eikös tuolla ollut homettakin. Ei ihme, jos ilman vaihto on noin huono. Räppänät auki!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höhlä. Kun koneellinen ilmastointi on päällä, tulee alipaine. Jos tukit ilmanottoaukot, alipaine nousee ja vetää korvausilman sitten vaikka seinän raoista (tai pistorasioiden reijistä).

        Ja eikös tuolla ollut homettakin. Ei ihme, jos ilman vaihto on noin huono. Räppänät auki!

        xLiner

        Mikä rakennusvuosi? Mistä tiedät onko koneellista ilmastointia koskaan ollutkaan siihen aikaan. Liesituuletin on hoitanut ilmanvaihtotehtävät vanhemmissa rakennuksissa, sitä vanhemmissa ei mikään ja ihme, vanhemmat rakennukset kestävät paremmin.
        Kun sammuttaa imurin huomaa hyvin pian mitä vaikuttaa, sitä ei huomaa palstaohjeilla, se pitää itse todeta.
        Jos ilmaa tulee sisään myös pistorasioista, miksi avata ikkunoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höhlä. Kun koneellinen ilmastointi on päällä, tulee alipaine. Jos tukit ilmanottoaukot, alipaine nousee ja vetää korvausilman sitten vaikka seinän raoista (tai pistorasioiden reijistä).

        Ja eikös tuolla ollut homettakin. Ei ihme, jos ilman vaihto on noin huono. Räppänät auki!

        xLiner

        Itse olet höhlä, kehoitin säätämään pienemmälle niitä imuventtiileitä joiden kautta se liika alipaineistus tulee. Ilmanottoaukkojahan siellä ei taida juuri edes olla kun nyt kerran jo imee pistorasioiden kohdalta. No toki kannattaa katsoa ikkunoiden yläreunat, niissähän on usein ne ottoaukot ettei niitä ole tukittu. Sitä hometta sinne on tullut just sen liian kovan imun vuoksi, kts. linkit ylempänä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi ilmanvaihdollisesti hyvä mutta jos/kun lähdetään siitä että peppis kylmyydestä valitti niin ruskinpa on halukas ikkunoita avaamaan, esitin toiseksi parasta vaihtoehtoa jolla ehkä voisi saada liikaimua kohtuullisemmaksi.

        -harmiseikirj-

        Kerrostalon nykyaikaisessa ilmanvaihtosysteemissä on LTO-kone, jossa on talvi- ja kesäasetus korvausilmalle. Eli kesällä raitisilmaluukusta puhaltaa enemmän ilmaa sisälle, talvella vähemmän.


    • Anonyymi

      Olet parisuhteessa kauniin naisen kanssa. Hän on unelmiesi nainen. Kaunis, seksikäs, kiltti, reipas ja huumorintajuinen ilopilleri. Suurin ero välillänne on pukeutumistyylissä. Sinä liikut rikkinäiset verskat ja crocsit jalassa ja hänellä vaatteet ovat kuin muotilehdestä. Hän onkin ehdottanut sinulle että ostaisit vähän muodikkaampia vaatteita itsellesi. Esteettisyys on hänelle hyvin tärkeää. Miten toimit?

      A) jatkat huvittuneena crocsien ja lökäpöksyjen käyttöä, sinähän et moisista hömpötyksistä välitä.

      B) loukkaannut ja ilkeilet naisellesi heti sopivan tilaisuuden tullen (itse asiassa, hän on lihonut pari kiloa, sillä voikin sopivasti näpäyttää). Kehtaakin arvostella.

      C) et ymmärrä esteettisyyden päälle tuon taivaallista, mutta jos kerran naisesi pyytää, niin tottakai. Uusit kaikki vaatteesi samantien hänen toiveiden mukaisesti. Sillä sinulla on pettämätön pelisilmä.
      Onnellinen nainen = paljon hyvää seksiä.

      • C on lähimpänä totuutta, en nyt sentään kaikkia vaatteita uusisi


      • Anonyymi

        Kohdassa c) on vakava virhe.

        Onnellinen nainen = Onnellinen nainen.
        Seksin kanssa sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä.

        Olen elänyt onnellisen naisen kanssa liitossa kauan. Seksi ei kyllä tätä tapausta kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohdassa c) on vakava virhe.

        Onnellinen nainen = Onnellinen nainen.
        Seksin kanssa sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä.

        Olen elänyt onnellisen naisen kanssa liitossa kauan. Seksi ei kyllä tätä tapausta kiinnostanut.

        Ei siinä ole virhettä! Kaikki naiset eivät ole kuin eksäsi.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        C on lähimpänä totuutta, en nyt sentään kaikkia vaatteita uusisi

        :) :) kaikki vastausvaihtoehdot olivat liioiteltuja, mutta olen iloinen että valtsit C:n.


      • Anonyymi kirjoitti:

        :) :) kaikki vastausvaihtoehdot olivat liioiteltuja, mutta olen iloinen että valtsit C:n.

        Mii tuu :D


      • Anonyymi

        Vastaan D

        D) En omista corcseja enkä lökäpöksyjä mutta jos ei nykytyyli kelpaa voin kyllä hommata sellaiset. Aloitan huvittuneena crocsien ja lökäpöksyjen käytön, katsotaan pyytääkö nainen palaamaan takaisin vanhaan tyyliin :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan D

        D) En omista corcseja enkä lökäpöksyjä mutta jos ei nykytyyli kelpaa voin kyllä hommata sellaiset. Aloitan huvittuneena crocsien ja lökäpöksyjen käytön, katsotaan pyytääkö nainen palaamaan takaisin vanhaan tyyliin :)

        -harmiseikirj-

        Hihhihhiiiiii.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohdassa c) on vakava virhe.

        Onnellinen nainen = Onnellinen nainen.
        Seksin kanssa sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä.

        Olen elänyt onnellisen naisen kanssa liitossa kauan. Seksi ei kyllä tätä tapausta kiinnostanut.

        Mistäs sinä tiedät, onko naisella paljon hyvää seksiä?


    • Anonyymi

      Noniin joku nato-sotilastakki on tietysti jokaisessa olosuhteessa ylivoimainen ... noniin.

      Mutta niin... minihame ja bikinit tietystikin sääolosuhteetkin huomioiden naisilla olisivat järkevät, kuin Kalifornian Beachille menossa vesisateessa, vesi kuin atlantin vesi, sama asia.

    • Anonyymi

      Huoh. Tämäkin aloitus menee varmasti pian poistoon kun taas palstan viaton otti omaan tarkoitukseensa.

    • Anonyymi

      Nukkukaa välillä.

    • Suosin pitää naiset turvassa varsinkin kiltit sinkku naiset.
      Mee lämmittää ja kehuu niitä kun niitä joku kiusii. Ei tarvitse toiselle sanoa mitään. Saat sen huomion sit itseesi pujottelija.😁

    • Pujottelija löysin todistus aineiston
      Olleeni oikeassa en vaan tiennyt sitä kuinka hyvin osasinkaan tulkita viestiä Ja toiset vaan puhu pahaa minustakin.🙄 kuinka väärin tulkitsen.
      https://aijaa.com/Q62dkl

      • Ei se niin tärkeää ole kuka täällä on väärässä tai oikeassa, luulisin ainakin


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei se niin tärkeää ole kuka täällä on väärässä tai oikeassa, luulisin ainakin

        Varmaan huomannut, hyss, 🤭


    • Anonyymi

      Jos itse tekee jonkin elokuvan, laittaa sitten nimeksi: GIGANTIC SUPER KAMERAFILM.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe