Eilen oli parikin ketjua missä kaksi eri vakkaria(?) otti tosi outoja kierroksia.
Onko toi joku varoitus, että ei kandee jäädä tänne pitkäksi aikaa tai alkaa tippu jotain osia päästä? Mikä on se raja et missä vaiheessa on ollut liian pitkään?
Onko täällä muuten minkä fiiliksen porukkaa?
Mielenterveyspäivä meni jo, mutta lokakuu on aina ollut vähän sellainen vaikea kuukausi, että voisihan tuosta aiheesta keskustella ylipäätänsä. En vain mitään havaintoa kuinka kauan aihe pysyisi täällä asiallisena ennen kuin taas ollaan jossain kierroksissa - tai joku tulee ilkeyttään kiusaamaan.
Tai ei joku tajua sellaisten kaiken kokeneiden synkistelijöiden huumoria.
Olipa eilinen..
183
50
Vastaukset
Jos meinaat sitä kissatappelua, niin se eilinen vaan jatkuu.. ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
En muuten, mutta olin se "loukattu" jota parkaa hyökkäsi joku nyymi puolustelemaan ja sit oli piru irti. Antaisivat asian jo olla.. mutta nyt on oikeasti jaeltu loukkauksia puolin jos toisin ja hommasta ei tule millään loppua...
Pari right-fighteriä kinaa siitä että kuka on oikeassa ja kuka saa viimeisen sanan.
Jokainen tuon kärhämän viesti putoaa mun laatikkoon ja jokaisen olen lukenut eli olen aika kartalla.
Porukan puolesta en osaa sanoa mitään kun olen uusi itsekin, hyviä tyyppejä kaikki ovat ja tietysti omanlaisiaan. Siinähän se hienous piileekin.
Ei täällä kyllä kande odottaa että olisi ketjut aina siistinä, parempi vaan oppia suodattamaan ja olemaan suvaitsevainen...- Anonyymi
Se palstan viaton ja sen ano on tehnyt tuota jo kai useamman kerran täällä kaikille.
Joku ihme kaste kun tänne palstalle tulee niin on, että joutuu hänen syytetyksi ihan ihme asioista tai johonkin tekaistuun draamaan. Näistä aloituksista on kai jouduttu lähes kaikki poistamaan kun päädytty taas tuollaiseen tulokseen? Niin ainakin olen käsittänyt.
Toinen oli kai joku vakiotyyppi omassa vanhassa ketjussan huusi rumuuksia itselleen anonyymina ja nikkinä kunnes sekin ketju kai poltettiin.
Välillä kun tänne tulee vilkaisemaan niin on silleen, että WTF taas tapahtuu? Jotain ihme räjähdys hetkiä. Anonyymi kirjoitti:
Se palstan viaton ja sen ano on tehnyt tuota jo kai useamman kerran täällä kaikille.
Joku ihme kaste kun tänne palstalle tulee niin on, että joutuu hänen syytetyksi ihan ihme asioista tai johonkin tekaistuun draamaan. Näistä aloituksista on kai jouduttu lähes kaikki poistamaan kun päädytty taas tuollaiseen tulokseen? Niin ainakin olen käsittänyt.
Toinen oli kai joku vakiotyyppi omassa vanhassa ketjussan huusi rumuuksia itselleen anonyymina ja nikkinä kunnes sekin ketju kai poltettiin.
Välillä kun tänne tulee vilkaisemaan niin on silleen, että WTF taas tapahtuu? Jotain ihme räjähdys hetkiä.No, kuten sanoin olen uusi. Ja mä en ota anoista kyllä selkoa sitten millään...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No, kuten sanoin olen uusi. Ja mä en ota anoista kyllä selkoa sitten millään...
Sulla on ihan ok rekattu nicci, pidän jopa siitä.
Mutta kun yhtä lailla voit ruksata itsesi anoksi ja kirjoittaa päinvastaista, sitä en ymmärrä.
Tulisi olla joko tai, eikä molemmilla tavoilla mahdollista kirjoittaa.
Vastaappas mulle anona, niin samalla voit testata, toimiiko:) Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ihan ok rekattu nicci, pidän jopa siitä.
Mutta kun yhtä lailla voit ruksata itsesi anoksi ja kirjoittaa päinvastaista, sitä en ymmärrä.
Tulisi olla joko tai, eikä molemmilla tavoilla mahdollista kirjoittaa.
Vastaappas mulle anona, niin samalla voit testata, toimiiko:)Kirjoitan nikilläni ja jos anona, niin yleensä nostan jotain ylös.
Muutoin 99 % nikilläni.
Olen asiapainoitteinen - lue tylsä - kirjoittaja.
Ja en näe syytä olla muuta kuin olen, turpiinhan siitä tulee, mutta kai mussa on masokistin vikaa.. heh...
- Anonyymi
Palstalla(kaan) naiset eivät osaa olla sopuisia niin kuin miehet, kummallista mutta kai se on luonnon laki.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Kjähkjäh, taas kunnon aamunaurut. Olet huvittava!
Ei niitä kannata kauhean vakavasti ottaa, eikä etenkään lukea tai ainakaan jatkaa lukemista. Antaa ihmisten viidyttää itseään omilla tavoillaan, vaikka ne omituisilta joskus tuntuvatkin.
Ihan samaa menoa tämä on aina ollut, niin pitkälle kuin itse muistan, sillon kymmenisen vuotta viimeksi ja nyt taas, mitä nyt joskus on vähän hiljaisempaa jonkun kuukauden. Henkinen tasapaino vaan tuntuu olevan aina yhtä kiikun kaakun, mutta hullujahan me kaikki pohjimmiltaan ollaan, kuka milläkin tavalla.
Aika vaikea täälllä on mitään saada pysymään asiallisena, kun joillain on tarkoituksena vain hämmentää ja häiriköidä, mielellään vielä ottaen jotkut tietyt tahot silmätikuikseen. Semmosta se on ja on aina ollutkin, kiusataan siellä missä siihen on mahdollisuus, kun ei tiedetä paremmasta tai itseä on satutettu toistuvasti.- Anonyymi
Joskus on kuin arpaa heittäisi; Onko trolli, kiusaaja vai ihan tosissaan?
Se on vähän niin kuin jokin peli ja pitää odottaa lisävihjeitä ennen kuin voi olla varma.
En automaattisesti näe trolleja kiusaajina, heitäkin on montaa laatua ja muutama niistä osaa juuri sopivati ja toiset on yhtä hienovaraisia/taitavia kuin isolla vasaralla jyskyttäisivät.
Onhan tämä oma hullujenhuoneensa. Anonyymi kirjoitti:
Joskus on kuin arpaa heittäisi; Onko trolli, kiusaaja vai ihan tosissaan?
Se on vähän niin kuin jokin peli ja pitää odottaa lisävihjeitä ennen kuin voi olla varma.
En automaattisesti näe trolleja kiusaajina, heitäkin on montaa laatua ja muutama niistä osaa juuri sopivati ja toiset on yhtä hienovaraisia/taitavia kuin isolla vasaralla jyskyttäisivät.
Onhan tämä oma hullujenhuoneensa.Valitettavasti olet oikeassa, hullujenhuonehan tämä kyllä on, mitä nyt väleissä vilahtelee kirkastakin ajattelua ja sanailua.
Varmaan osansa tästä tunnistamisen haasteesta syntyy kun käytössä on vain teksti, kirjaimet. Jo pelkkä ääni, saatikka sitten kasvotusten kohtaaminen antavat paljon enemmän vihjeitä toisen tarkoitusperistä.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Valitettavasti olet oikeassa, hullujenhuonehan tämä kyllä on, mitä nyt väleissä vilahtelee kirkastakin ajattelua ja sanailua.
Varmaan osansa tästä tunnistamisen haasteesta syntyy kun käytössä on vain teksti, kirjaimet. Jo pelkkä ääni, saatikka sitten kasvotusten kohtaaminen antavat paljon enemmän vihjeitä toisen tarkoitusperistä.Ei aina. Sen opin kun vuosia charppasin ja muiden kanssa kirjoittelin. Teksti ja kuinka sitä käyttää kertoo paljon ihmisestä.
IRL tapahtuu helpommin erehdyksiä, koska tulee liikaa informaatiota tai jollain ei vain mene eleet yhteen. Tarkoituksella manipulointia tai vain, koska on joku neurologinen juttu.
Ihmiset liian usein luulee olevansa hyviä lukemaan toisiaan kun tavataan, mutta se liika informaatio voi pahentaa tulkintaa. Varsinkin ensimmäiset tapaamiset tulkitaan aina ihan vituralleen ja siksi esim. työhaastattelut on niin mahdottomuuksia.
Ihmisten on sitten vaikea päästä eroon siitä ensimmäisestä oletuksesta ja tulkinnasta. Kun taas tekstin kanssa on enemmän aikaa lukea tekstin lisäksi ihmistä.
Taisin selittää asian tarpeeksi epäselvästi. :D Anonyymi kirjoitti:
Ei aina. Sen opin kun vuosia charppasin ja muiden kanssa kirjoittelin. Teksti ja kuinka sitä käyttää kertoo paljon ihmisestä.
IRL tapahtuu helpommin erehdyksiä, koska tulee liikaa informaatiota tai jollain ei vain mene eleet yhteen. Tarkoituksella manipulointia tai vain, koska on joku neurologinen juttu.
Ihmiset liian usein luulee olevansa hyviä lukemaan toisiaan kun tavataan, mutta se liika informaatio voi pahentaa tulkintaa. Varsinkin ensimmäiset tapaamiset tulkitaan aina ihan vituralleen ja siksi esim. työhaastattelut on niin mahdottomuuksia.
Ihmisten on sitten vaikea päästä eroon siitä ensimmäisestä oletuksesta ja tulkinnasta. Kun taas tekstin kanssa on enemmän aikaa lukea tekstin lisäksi ihmistä.
Taisin selittää asian tarpeeksi epäselvästi. :DOmalla kokemuksella enimmät hassit on kyllä tulleet juuri tekstien kanssa, pelkkä ääni langan toisessa päässä on jo heti helpompi, saati sitten kasvotusten kohtaaminen. Ainakin itelle.
Voi olla, että kirjoitetun viestinnän osalta yritän liikaa tulkita, vaikka selkeästi en ole siinä hyvä. Muilla kommunikointikeinoilla ehkä olen sitten joko ripauksen taitavampi tulkitsemaan toista tai jätän tulkinnan suosiolla väliin, tiedä häntä.
Ensimmäiset kohtaamiset on vaarallisia juuri tuon herkän leimaamisen takia, sitä on vaikea muuttaa enää myöhemmin. Varmaan aniharva osaa oikeasti kohdata toiset ihmiset liki neutraalisti ja ottaa sen tapaamisen sellaisena kuin se todella tapahtuu, tulkitsematta ihmeemmin mitään. Paitsi toivottavasti itseään siinä tilanteessa, se on hyödyllistä.
Ei tuo epäselvä selvitys ollut ensinkään, varsin hyvä esitys :)- Anonyymi
Omalla kokemuksella enimmät hassit on kyllä tulleet juuri tekstien kanssa, pelkkä ääni langan toisessa päässä on jo heti helpompi, saati sitten kasvotusten kohtaaminen. Ainakin itelle.
Voi olla, että kirjoitetun viestinnän osalta yritän liikaa tulkita, vaikka selkeästi en ole siinä hyvä. Muilla kommunikointikeinoilla ehkä olen sitten joko ripauksen taitavampi tulkitsemaan toista tai jätän tulkinnan suosiolla väliin, tiedä häntä.
Ensimmäiset kohtaamiset on vaarallisia juuri tuon herkän leimaamisen takia, sitä on vaikea muuttaa enää myöhemmin. Varmaan aniharva osaa oikeasti kohdata toiset ihmiset liki neutraalisti ja ottaa sen tapaamisen sellaisena kuin se todella tapahtuu, tulkitsematta ihmeemmin mitään. Paitsi toivottavasti itseään siinä tilanteessa, se on hyödyllistä.
Ei tuo epäselvä selvitys ollut ensinkään, varsin hyvä esitys :)Se siinä on. Ihmiset on parempia eri kommunikaatio lajeissa ja ei se kaikilla onnistu sen yleisemmän normaalin tavan mukaan. Siksi kai niitä rakkaudenkieliäkin on monta.
Anonyymi kirjoitti:
Se siinä on. Ihmiset on parempia eri kommunikaatio lajeissa ja ei se kaikilla onnistu sen yleisemmän normaalin tavan mukaan. Siksi kai niitä rakkaudenkieliäkin on monta.
"Siksi kai niitä rakkaudenkieliäkin on monta."
Ymmärrän tämän käsitteen, ymmärrän sen kuvailuja, mutta omaan elämään ja kokemuksiin koen tuon vaikeaksi sovittaa. Voin jäsentää tuota jonkin verran kyllä, mutta jotenkin tuntuu, että olen silti pihalla kuin lumiukko heinäkuussa.
Tiedän olevani empaattinen ja kuunteleva, käytän mieluiten kommunikaatiovälineenä keskustelua, etenkin kasvotusten. Samalla kuitenkin suurin puutteeni lienee toisen kuulemisessa ja turhan aktiivisessa kommunikoinnissa takaisin. En tohtisi sanoa olevani verbaalisesti taitava, mutta luen paljon ja mielelläni käytän värikkäitä ilmaisuja, muotoilen sanottavia asioita tarinoiksi ja esimerkeiksi. Silti en miellä tuota rakkaudenkielekseni, vaan... no joksikin.
Vastaavasti kirjoitan paljon työssäni, toisinaan myös vapaa-ajalla, mutten kyllä koe käyttäväni kirjoitettua sanaa varsinaisesti rakkaudenkielenä, vaikka toki sitäkin tulee tehtyä jonkin verran.
Ehkä hiljainen tekeminen kulisseissa, vailla suoraa kiitosta, vailla toisen tiedostamistakin on se, jonka miellän eniten rakkaudenkielekseni. Sen, että pidän huolta yhteisistä asioista, toisesta, itsestä, meistä. Ihan kaikessa hiljaisuudessa vaan, esiripun takana, kunhan vain hoitelen niitä asioita.
Kun puhutaan rakkaudenkielestä, koen olevani puupökkelö, tiiliskivi, täysi tyhjyys vailla ainuttakaan ajatusta. En vain jotenkin saa miellettyä itseäni samaan lauseeseen sen termin kanssa :)- Anonyymi
"Siksi kai niitä rakkaudenkieliäkin on monta."
Ymmärrän tämän käsitteen, ymmärrän sen kuvailuja, mutta omaan elämään ja kokemuksiin koen tuon vaikeaksi sovittaa. Voin jäsentää tuota jonkin verran kyllä, mutta jotenkin tuntuu, että olen silti pihalla kuin lumiukko heinäkuussa.
Tiedän olevani empaattinen ja kuunteleva, käytän mieluiten kommunikaatiovälineenä keskustelua, etenkin kasvotusten. Samalla kuitenkin suurin puutteeni lienee toisen kuulemisessa ja turhan aktiivisessa kommunikoinnissa takaisin. En tohtisi sanoa olevani verbaalisesti taitava, mutta luen paljon ja mielelläni käytän värikkäitä ilmaisuja, muotoilen sanottavia asioita tarinoiksi ja esimerkeiksi. Silti en miellä tuota rakkaudenkielekseni, vaan... no joksikin.
Vastaavasti kirjoitan paljon työssäni, toisinaan myös vapaa-ajalla, mutten kyllä koe käyttäväni kirjoitettua sanaa varsinaisesti rakkaudenkielenä, vaikka toki sitäkin tulee tehtyä jonkin verran.
Ehkä hiljainen tekeminen kulisseissa, vailla suoraa kiitosta, vailla toisen tiedostamistakin on se, jonka miellän eniten rakkaudenkielekseni. Sen, että pidän huolta yhteisistä asioista, toisesta, itsestä, meistä. Ihan kaikessa hiljaisuudessa vaan, esiripun takana, kunhan vain hoitelen niitä asioita.
Kun puhutaan rakkaudenkielestä, koen olevani puupökkelö, tiiliskivi, täysi tyhjyys vailla ainuttakaan ajatusta. En vain jotenkin saa miellettyä itseäni samaan lauseeseen sen termin kanssa :)Rakkaudenkielet toimii myös muissa sosiaalisissa suhteissa ja nimi on harhaan johtava. Ei vain ole niin myyvä jos sanoo öööö.. sosiaalisetkielet.
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaudenkielet toimii myös muissa sosiaalisissa suhteissa ja nimi on harhaan johtava. Ei vain ole niin myyvä jos sanoo öööö.. sosiaalisetkielet.
"öööö.. sosiaalisetkielet."
Ymmärrän :D
Tuo kohdennuksen pieni muutos määrittää tarkemmin oman... no kieleni :)
Kyllä se esitystavasta riippumatta osuu aika tarkasti empaattisuuteen, huolehtimiseen ja huomioon ottamiseen. Asiaa on syytä puntaroida paremmalla ajalla tarkemminkin, kiitos mainiosta avusta! :)
Ja ihminen kun olen, niin en läheskään aina ole edellisiä olemisessani muiden kanssa tai heitä kohtaan, vaan osaan olla vmäinen, ikävä ja itsekäs ääliö. Kiva kontrasti kyllä, tuotakin on syytä makustella, varmastikin käy niin, että siinä missä kielet parhaimmillaan esiintyvät yhdellä tavalla, niin negatiivisimmillaan ne ehkä esiintyvät juuri päinvastaisena käyttäytymisenä. Ehkä se on aika ennustettavakin tilanne, tätä pitä havainnoida itsessä huonompina hetkinä :)
No vois edes koittaa muistella mitä noi ketjut on? Ei tälläseen voi vastata mitään, jos ei tiedä mistä edes on ollut kysymys...
Ei näitä juttuja tartte lukea ja ihmetellä, jos ei tykkää, tämä on täysin vapaaehtoista jokaiselle. :o)- Anonyymi
Oikestaan aika mielenkiintoista, se vain on niin suuri mysteeri miettiä aina, että tajuaako ihmiset itse mitä tekee vai ei.
Tavallaan kun täällä seilaa lueskelemassa eri paikoissa niin löytää vaikka mitä psykologisia ja muita mysteerejä. Jotkut vain huolestuttaa sen verran, että miettii, miten on näin pitkälle mennyt. Anonyymi kirjoitti:
Oikestaan aika mielenkiintoista, se vain on niin suuri mysteeri miettiä aina, että tajuaako ihmiset itse mitä tekee vai ei.
Tavallaan kun täällä seilaa lueskelemassa eri paikoissa niin löytää vaikka mitä psykologisia ja muita mysteerejä. Jotkut vain huolestuttaa sen verran, että miettii, miten on näin pitkälle mennyt.No ihmiset kirjoittaa tänne mitä ihmeellisimmin syin, motiiveja voi vaan arvata ja jos yhtään koettaa miettiä, sortuu äkkiä pohjaamaan omiin opittuihin js kokemiin asioihin, mitkä on yhtä totta kuin varma lottorivi.
Eli jää vain mielenkiinto ilman vastausta.... kuten munkin ihmettely. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ihmiset kirjoittaa tänne mitä ihmeellisimmin syin, motiiveja voi vaan arvata ja jos yhtään koettaa miettiä, sortuu äkkiä pohjaamaan omiin opittuihin js kokemiin asioihin, mitkä on yhtä totta kuin varma lottorivi.
Eli jää vain mielenkiinto ilman vastausta.... kuten munkin ihmettely. 😁Itsekin tehtailet aika syvällisiä aloituksia joihin on vaikea saada vastausta joten.. Ollaan kai molemmat jossain mysteeri metsässä?
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin tehtailet aika syvällisiä aloituksia joihin on vaikea saada vastausta joten.. Ollaan kai molemmat jossain mysteeri metsässä?
No jokaisella on mahkut tasan omiin vastauksiin... :o)
Mä kävin lukemassa sitä ketjua. Jostain pikkusanailusta joku anonyymi alkoi räkyttämään Ellulle, joka oli siinä mielentilassa, että ei antanut tuumaakaan periksi, lopulta valtakunta tuli imemään huomion itseensä, kun ei ollut sitä muualta muuten saanut. :o)
Linukka ja trollikka sääti väliin ja sellaista patoutumien huudatusta... Normipalstasettiä. :oD
Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mä kävin lukemassa sitä ketjua. Jostain pikkusanailusta joku anonyymi alkoi räkyttämään Ellulle, joka oli siinä mielentilassa, että ei antanut tuumaakaan periksi, lopulta valtakunta tuli imemään huomion itseensä, kun ei ollut sitä muualta muuten saanut. :o)
Linukka ja trollikka sääti väliin ja sellaista patoutumien huudatusta... Normipalstasettiä. :oD
Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oDEli tämä tulee tapahtumaan aina vain uudestaan ja sama peruskiertoa? Kukaan ei erikseen ole tullut hulluksi?
Mitä muuten teidän kutsumalle Darkille kävi? Sekosi kai taas jos on sama tyyppi. Onko sekin vain samaa vanhaa juttua? Ei huolta, että täällä tulisi sitä normaalia hullummaksi? Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä tulee tapahtumaan aina vain uudestaan ja sama peruskiertoa? Kukaan ei erikseen ole tullut hulluksi?
Mitä muuten teidän kutsumalle Darkille kävi? Sekosi kai taas jos on sama tyyppi. Onko sekin vain samaa vanhaa juttua? Ei huolta, että täällä tulisi sitä normaalia hullummaksi?Normaalia touhua, että joku anonyymi tai trollaava nikki/ ymmärtämätön nikin omistaja säätää kun tunteet leiskuu ja soppa on valmis.
Noita tulee aina varmaan olemaan täällä aika-ajoin ja riippuu siitä miten dramaattisia tyyppejä on takana, niin voi syntyä isokin jupakka, ns palstasota. :oD
Darkkis on varmaan taas saanut bannia, kun on sitä on huudatettu...ottaa silloin europeanman nikin käyttöön. :oD
No tää voi olla oikeasti monelle ihmiselle näppiksien takana jokin peli ja hauska tapa huudattaa vaan porukkaa? Kuka tietää? Voihan joku ottaa ihan tosissaankin siinä seassa, mutta niille jotka haluavat vaan sotkea, nekin on sekoittavia elementtejä joita ruokitaan lisää.
Palsta on kunnon sekametelisoppa. :o) Ja niin moni tuo tähän mausteita.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Normaalia touhua, että joku anonyymi tai trollaava nikki/ ymmärtämätön nikin omistaja säätää kun tunteet leiskuu ja soppa on valmis.
Noita tulee aina varmaan olemaan täällä aika-ajoin ja riippuu siitä miten dramaattisia tyyppejä on takana, niin voi syntyä isokin jupakka, ns palstasota. :oD
Darkkis on varmaan taas saanut bannia, kun on sitä on huudatettu...ottaa silloin europeanman nikin käyttöön. :oD
No tää voi olla oikeasti monelle ihmiselle näppiksien takana jokin peli ja hauska tapa huudattaa vaan porukkaa? Kuka tietää? Voihan joku ottaa ihan tosissaankin siinä seassa, mutta niille jotka haluavat vaan sotkea, nekin on sekoittavia elementtejä joita ruokitaan lisää.
Palsta on kunnon sekametelisoppa. :o) Ja niin moni tuo tähän mausteita.On täällä välillä kyllä ihan piristäviäkin trolleja. Darkkiksen huutelut sen uudella nikillä ja anonyyminä ei kauheasti innosta ja näytä terveeltä, mutta yleisesti ottaen.. Satunnaiset ano trollit on kyllä ihan hauskoja. Vakkarit vain menee välillä vähän pelottavaksi ja tuntuu kuin katsoisi jotain ydinräjähdystä kohti. Todellakin on vuosien varrella kerääntynyt tuota maustetta. Ajattele jos nuo räjähdyskeskustelut olisi IRL? Apuvah...
Anonyymi kirjoitti:
On täällä välillä kyllä ihan piristäviäkin trolleja. Darkkiksen huutelut sen uudella nikillä ja anonyyminä ei kauheasti innosta ja näytä terveeltä, mutta yleisesti ottaen.. Satunnaiset ano trollit on kyllä ihan hauskoja. Vakkarit vain menee välillä vähän pelottavaksi ja tuntuu kuin katsoisi jotain ydinräjähdystä kohti. Todellakin on vuosien varrella kerääntynyt tuota maustetta. Ajattele jos nuo räjähdyskeskustelut olisi IRL? Apuvah...
No jotkut anonyymien kommenteista on hauskoja ja hupaisia. Varsinaisia hauskoja trollauksia ei enää osu kohdalleen... Viinamiehenkin jutut on jumahtaneet aika latteiksi. Harmiksen jutuistakin puuttuu joku ponsi, mutta kaikki voi johtua ihan siitä, että täällä on tottunut olemaan... Ei voi aina keksiä uutta...
Oishan se toisaalta kivaa pistää vaikka joku naishahmo tänne, millä oikein huudattais "palstapoikia". :oD Joskushan mulla oli se mieliviini-hahmo, mutta se oli liian pikainen ja spontaani vitsi, mutta jos suunnittelis oikeen realistisen Maisamaisen "rahastaja/miehenkäyttäjä"-tyypin siitä, niin saattais se hetken mennä läpikin. :oD
Mutta en mä niin paljoa tänne aikaa tuhlaisi... mutta siitä jollekin pohjaa trollailuun.... mä voin sitten antaa vettä myllyyn mielellään vakavasti. :oD
No tuskin kukaan oikeasti lähtisi irl tuollaisten valtakuntien kanssa vääntämään.... katselisivat kattoon ja hipsisivät takavasemmalle....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No jotkut anonyymien kommenteista on hauskoja ja hupaisia. Varsinaisia hauskoja trollauksia ei enää osu kohdalleen... Viinamiehenkin jutut on jumahtaneet aika latteiksi. Harmiksen jutuistakin puuttuu joku ponsi, mutta kaikki voi johtua ihan siitä, että täällä on tottunut olemaan... Ei voi aina keksiä uutta...
Oishan se toisaalta kivaa pistää vaikka joku naishahmo tänne, millä oikein huudattais "palstapoikia". :oD Joskushan mulla oli se mieliviini-hahmo, mutta se oli liian pikainen ja spontaani vitsi, mutta jos suunnittelis oikeen realistisen Maisamaisen "rahastaja/miehenkäyttäjä"-tyypin siitä, niin saattais se hetken mennä läpikin. :oD
Mutta en mä niin paljoa tänne aikaa tuhlaisi... mutta siitä jollekin pohjaa trollailuun.... mä voin sitten antaa vettä myllyyn mielellään vakavasti. :oD
No tuskin kukaan oikeasti lähtisi irl tuollaisten valtakuntien kanssa vääntämään.... katselisivat kattoon ja hipsisivät takavasemmalle....Alaikäinen tyttö/poika voisi olla aika kova trolli, mutta siitä tulisi varmaan niin nopeasti ällöttävää kun täällä palstoilla on liiankin paljon tätä tietyn tyyppistä porukkaa kuolaamassa. Niin paljon, että varmasti ovat onnistuneet tekemään ansoja toisilleen sitä tajuamatta.
On muuten niitä harmittavan paljon kanssa ihan IRL ja onneksi alkaa olemaans en verta vanha, että siitä osuudesta elämässä pääsemässä eroon.
Mitä sille Bisse jutulle kävi kun hävisi kokonaan? Oliko tosiaan se mitta sun sponttaaniudesta? Totta kyllä jos liikaa panostaa niin pakko alkaa miettiä oman elämänsä tarkotusta, että mitä vittua tekee..
Minä olisin hävinnyt jo tuhka tuuleen varmaan ennen kuin sen valtsin tyyppinen ihminen ehtii IRL aloittamaankaan. Ihan perusihmiset IRL väsyttää muutenkin, niin karkaan vaikka ikkunasta vapauteen heti kun on liikaa ihmisiä ja on yksikin voimakkaampi persoona joukossa. Anonyymi kirjoitti:
Alaikäinen tyttö/poika voisi olla aika kova trolli, mutta siitä tulisi varmaan niin nopeasti ällöttävää kun täällä palstoilla on liiankin paljon tätä tietyn tyyppistä porukkaa kuolaamassa. Niin paljon, että varmasti ovat onnistuneet tekemään ansoja toisilleen sitä tajuamatta.
On muuten niitä harmittavan paljon kanssa ihan IRL ja onneksi alkaa olemaans en verta vanha, että siitä osuudesta elämässä pääsemässä eroon.
Mitä sille Bisse jutulle kävi kun hävisi kokonaan? Oliko tosiaan se mitta sun sponttaaniudesta? Totta kyllä jos liikaa panostaa niin pakko alkaa miettiä oman elämänsä tarkotusta, että mitä vittua tekee..
Minä olisin hävinnyt jo tuhka tuuleen varmaan ennen kuin sen valtsin tyyppinen ihminen ehtii IRL aloittamaankaan. Ihan perusihmiset IRL väsyttää muutenkin, niin karkaan vaikka ikkunasta vapauteen heti kun on liikaa ihmisiä ja on yksikin voimakkaampi persoona joukossa.No mä en isänä oikeen kovin paljoa alaikäiseen trolliin tykkäis lähteä ollenkaan... se ei ole hauskaa missään mielessä...:o/
En tiedä kuka se Bisse on? Ei oon mun juttuja... jotenkin veikkaan, että se on sen kilttimies89 ;n käsialaa ehkä? Mutta voi olla hakuammuntaa... se ilmestyi joskus, kun itse vaan pidin jotain ketjuja yllä ja tarkistin vellikelloa seuraten kuka mitäkin vastaa...en siis seurannut etusivua yhtään.... oli se nyt viikonloppuna jotain sillä nikillä laittanut, mutta ei mitään erikoista... Ehkä sen tarkoitus oli ärsyttää mua tai muita, mutta ei oikeen onnistunut....mäkään kun en ees kunnolla huomannut sitä. :oD
No mullakin oli aika, kun ihmiset ärsytti.... tuntui että on enemmän täysin tonttuja tolloja, kuin mukavia perusjamppoja ja lyylejä, mutta oon jo päässyt siitä fiilingistä pois. Kävin tuossa toissailtana ottaa pari olutta paikallisessa. Siellä oli niitä tyyppejä joita oon inhonnut ja nyt ne oli ihan jees. En mun tartte kuin moikata ja kilistää tuoppia ja mennä vaan toisaalle. Mä nautin olosta siellä kerrankin. Otin ne parit, moikkasin tuttuja, niitäkin mulkkuja ja otin taksin ja hurautin kotiin. Ja aamulla join kahvia takatertsillä auringon paistaessa. Mä en ala juoksemaan pois... en enää. :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mä en isänä oikeen kovin paljoa alaikäiseen trolliin tykkäis lähteä ollenkaan... se ei ole hauskaa missään mielessä...:o/
En tiedä kuka se Bisse on? Ei oon mun juttuja... jotenkin veikkaan, että se on sen kilttimies89 ;n käsialaa ehkä? Mutta voi olla hakuammuntaa... se ilmestyi joskus, kun itse vaan pidin jotain ketjuja yllä ja tarkistin vellikelloa seuraten kuka mitäkin vastaa...en siis seurannut etusivua yhtään.... oli se nyt viikonloppuna jotain sillä nikillä laittanut, mutta ei mitään erikoista... Ehkä sen tarkoitus oli ärsyttää mua tai muita, mutta ei oikeen onnistunut....mäkään kun en ees kunnolla huomannut sitä. :oD
No mullakin oli aika, kun ihmiset ärsytti.... tuntui että on enemmän täysin tonttuja tolloja, kuin mukavia perusjamppoja ja lyylejä, mutta oon jo päässyt siitä fiilingistä pois. Kävin tuossa toissailtana ottaa pari olutta paikallisessa. Siellä oli niitä tyyppejä joita oon inhonnut ja nyt ne oli ihan jees. En mun tartte kuin moikata ja kilistää tuoppia ja mennä vaan toisaalle. Mä nautin olosta siellä kerrankin. Otin ne parit, moikkasin tuttuja, niitäkin mulkkuja ja otin taksin ja hurautin kotiin. Ja aamulla join kahvia takatertsillä auringon paistaessa. Mä en ala juoksemaan pois... en enää. :o)Hyvä kun taksilla menit etkä itse ajellut. Pisteet siitä.
Joo.. Minä vain lähden pois kun alkaa liikaa stressaamaan. Silloin olen myös helposti joku kiusaajien kohde, kuin haistaisivat stressin. Paras häipyä ennen kuin tullaan siihen vaiheeseen.
Täälläkin lopupeleissä vaikka vakavasta jutuista puhuisikin niin ei yöunia menetä tai palstan ulkopuolelle kanna. Muuta kuin jos on jotain hauskaa kerrottavaa tai oppi jotain uutta ja mielenkiintoista. Kantaa hyviä ja tarpeellisia juttuja mielessään ja jättää muut omaan arvoonsa.
Vähän niin kuin tämä olisi oma erillinen maailmansa todellisuudesta, vaikka täällä on ihan oikeita ihmisiä ja mysteerejä. Samalla tapaa, että jos jotain peliä pelaa niin ei elä koko aika siinä pelimaailmassa, vaikka ei peliä nyt sillä hetkellä pelaisi. Kaikki erillään omissa laatikoissaan. Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun taksilla menit etkä itse ajellut. Pisteet siitä.
Joo.. Minä vain lähden pois kun alkaa liikaa stressaamaan. Silloin olen myös helposti joku kiusaajien kohde, kuin haistaisivat stressin. Paras häipyä ennen kuin tullaan siihen vaiheeseen.
Täälläkin lopupeleissä vaikka vakavasta jutuista puhuisikin niin ei yöunia menetä tai palstan ulkopuolelle kanna. Muuta kuin jos on jotain hauskaa kerrottavaa tai oppi jotain uutta ja mielenkiintoista. Kantaa hyviä ja tarpeellisia juttuja mielessään ja jättää muut omaan arvoonsa.
Vähän niin kuin tämä olisi oma erillinen maailmansa todellisuudesta, vaikka täällä on ihan oikeita ihmisiä ja mysteerejä. Samalla tapaa, että jos jotain peliä pelaa niin ei elä koko aika siinä pelimaailmassa, vaikka ei peliä nyt sillä hetkellä pelaisi. Kaikki erillään omissa laatikoissaan.Mä otin saunassakin jo pari olutta, niin ei ollut asiaa rattiin. 😀
Joo. Ei näitä kannata miettiä kovin tarkkaan. Näissä on liian monta muuttujaa. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mä otin saunassakin jo pari olutta, niin ei ollut asiaa rattiin. 😀
Joo. Ei näitä kannata miettiä kovin tarkkaan. Näissä on liian monta muuttujaa. 😊Nyt olisi aika ehkä nukkua. Taas valvon liikaa ja näemmä sinäkin teet niin.
Öitä! Anonyymi kirjoitti:
Nyt olisi aika ehkä nukkua. Taas valvon liikaa ja näemmä sinäkin teet niin.
Öitä!No mä saan palkkaa tästä valvomisesta, että olis jopa suotavaa olla hereillä. :oD
Mutta menehän nukkumaan, taidan mäkin ottaa nokoset, kun ei täällä just nyt mitään hommia ole. Ja kyllä sitten herää jos tarttee jotain touhuta.
Öitä. :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mä saan palkkaa tästä valvomisesta, että olis jopa suotavaa olla hereillä. :oD
Mutta menehän nukkumaan, taidan mäkin ottaa nokoset, kun ei täällä just nyt mitään hommia ole. Ja kyllä sitten herää jos tarttee jotain touhuta.
Öitä. :o)Ai nykyään on vielä työpaikkoja jotka antaa palkkaa siitä, kun olet töihin kutsuttava? Harvinaista.
Anonyymi kirjoitti:
Ai nykyään on vielä työpaikkoja jotka antaa palkkaa siitä, kun olet töihin kutsuttava? Harvinaista.
Juu. Tää on semmonen jännä homma, ettei työhommat mene ohi nukkumallakaan. 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oD"Joku anonyymi" oli aika varmasti tälläkin kertaa Pönttö 😁. Sehän syyttää palstalaisia Harmiksen ja itsensä välien pilaamisesta. Ja tykkää ruokkia Valtiksen harhoja.
Kauniit ja rohkeat -suomi24 palsta 😜
Ei kannata ottaa liian vakavasti, hupina vaan 😄
xLiner - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oD"Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oD"
Ei kuule puhise; mä kuules avauduin jo koko rahalla, Valtikselle!
Kerroin tasan tarkkaan mitä mieltä mä olen sen; puhdistus operaatioista, kun ihan hyvän hyvyyttään käy hämmentämässä ja poistattamassa keskusteluja.
Elluhan heitti puhdasta läppää, kun joku tarttui siihen ... Paikalle porhalsi Valtakunta ja siitähän se sota vasta alkoi... kaiken tietävä Valtishan alkoi paasaamaan Ellulle jne.
Mullahan on tästä Valtakunnansyyttäjä matamista ihan tarpeeksi hampaankolossa, entuudestaan, niin annoin mädän hampaan osua sen persuuksiin oikein kunnolla.
Mulla ei ole lisättävää, hammas tuli juurineen ulos! Ihan yks lysti jos hommaa mulle pitkä aikaisen bannin tai ei. Mielipiteeni hänen käytöksestään palstalla mä jo sanoinkin.
trollikka Disse kirjoitti:
No tuskin kukaan oikeasti lähtisi irl tuollaisten valtakuntien kanssa vääntämään.... katselisivat kattoon ja hipsisivät takavasemmalle....Muista sitten oikein raflaava kuva mukaan laittaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joku anonyymi" oli aika varmasti tälläkin kertaa Pönttö 😁. Sehän syyttää palstalaisia Harmiksen ja itsensä välien pilaamisesta. Ja tykkää ruokkia Valtiksen harhoja.
xLinerJa kuitenkin sä otat vakavasti syyttämällä pönttistä joka asiasta. Tuleeko mieleen, että joku muu voi kirjoittaa? Miksi pönttö olisi ollut tuossa ketjussa, elisaketun ja pirpanan sekoilujen välissä??
Anonyymi kirjoitti:
"Joku anonyymi" oli aika varmasti tälläkin kertaa Pönttö 😁. Sehän syyttää palstalaisia Harmiksen ja itsensä välien pilaamisesta. Ja tykkää ruokkia Valtiksen harhoja.
xLinerNo tiedäppä näistä trolleistakaan... joku voi tekeytyä pönttikseks helposti, vähän komentaa ja niin pois päin...
Saa lisää hämmennettyä... tempaisee pönttiksenkin tähän mukaan. 😬Anonyymi kirjoitti:
"Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oD"
Ei kuule puhise; mä kuules avauduin jo koko rahalla, Valtikselle!
Kerroin tasan tarkkaan mitä mieltä mä olen sen; puhdistus operaatioista, kun ihan hyvän hyvyyttään käy hämmentämässä ja poistattamassa keskusteluja.
Elluhan heitti puhdasta läppää, kun joku tarttui siihen ... Paikalle porhalsi Valtakunta ja siitähän se sota vasta alkoi... kaiken tietävä Valtishan alkoi paasaamaan Ellulle jne.
Mullahan on tästä Valtakunnansyyttäjä matamista ihan tarpeeksi hampaankolossa, entuudestaan, niin annoin mädän hampaan osua sen persuuksiin oikein kunnolla.
Mulla ei ole lisättävää, hammas tuli juurineen ulos! Ihan yks lysti jos hommaa mulle pitkä aikaisen bannin tai ei. Mielipiteeni hänen käytöksestään palstalla mä jo sanoinkin.
trollikkaKyllä huomasin. Mutta kyllä säkin vielä tontille tuut, jos tulee lisää aihetta. Ihan takuulla. 😁 Ja pöllyytät valtista.
Ja se saa tuulta alleen ja niin eespäin...J-76 kirjoitti:
Muista sitten oikein raflaava kuva mukaan laittaa. :)
No kun en jaksa trollata... pitäis paneutua, jos oikeesti rupeis.... sit se pitäis olla sopivan hauskaa...ei sotkee yhtään omiin juttuihin. 😀
Anonyymi kirjoitti:
xLinerPönttö on hävinnyt palstalta. Se masentui kun hävisi trollauskisan kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin sä otat vakavasti syyttämällä pönttistä joka asiasta. Tuleeko mieleen, että joku muu voi kirjoittaa? Miksi pönttö olisi ollut tuossa ketjussa, elisaketun ja pirpanan sekoilujen välissä??
Piruuttasiko sä yrität vielä Pönttistä tähän sotkea? Eiköhän se nimimerkki ole jo ihan tarpeeksi saanut osakseen paskanheitosta! Oli kuitenkin periaatteessa ihan hauska tyyppi.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Piruuttasiko sä yrität vielä Pönttistä tähän sotkea? Eiköhän se nimimerkki ole jo ihan tarpeeksi saanut osakseen paskanheitosta! Oli kuitenkin periaatteessa ihan hauska tyyppi.
trollikkaMinustakin joku koittaa esiintyä pönttiksenä, että saa lisää vakkareita möyhimään tätä soppaa.
Jos jotain kannattais tässä tehdä, ois sen Pönttiksen unohtaminen, koska ei ole ilmoittanut olevansa tässä ja sitten jättäisin tuon Valtiksenkin jo syyntakeettomana pois.
Mitä jää? Välirauha... mutta elkää nyt antako jonkun mahdollisen trollin vejättää kaikkia nippuun ja räkättää tuolla jossain sopalleen...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin sä otat vakavasti syyttämällä pönttistä joka asiasta. Tuleeko mieleen, että joku muu voi kirjoittaa? Miksi pönttö olisi ollut tuossa ketjussa, elisaketun ja pirpanan sekoilujen välissä??
En mä syytä Pönttöä joka asiasta. Tai no, joku pönttö täälläkin on käyny sähläämässä..
Yks tän palstan suola on noi muumit. Nehän voi olla keitä tahansa. Hyvin on trollattu kuitenkin, jos on joku toinen 👍. Musta on hauskaa seurailla kuka kuulostaa keneltäkin, maneereineen. Jii oli esimerkiksi hyvä Perttinä.
Älä ota niin vakavasti, Pönttö! 😜
xLiner Anonyymi kirjoitti:
En mä syytä Pönttöä joka asiasta. Tai no, joku pönttö täälläkin on käyny sähläämässä..
Yks tän palstan suola on noi muumit. Nehän voi olla keitä tahansa. Hyvin on trollattu kuitenkin, jos on joku toinen 👍. Musta on hauskaa seurailla kuka kuulostaa keneltäkin, maneereineen. Jii oli esimerkiksi hyvä Perttinä.
xLinerMinusta ainakin Pönttistä olisi helppo matkia. Komentaa vähän ja ja töksäyttelee, niin valmista tulee nopeasti.
Teijän anomuumien väännätyksiin ei kannata lähteä. Et sinäkään enää vakuuttas mua, kuten rekattuna. Vaikka kuinka allekirjoittaisit... jokuhan voi välillä esittää sinua, sinun itsesikin huomaamatta.
Allekirjoitukset ja hymiömerkit aika turhia, kun ne voi ottaa käyttöön koska vaan muukin ja tämähän on nykyään oikein trollien taivas koko palsta. 😀- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Minusta ainakin Pönttistä olisi helppo matkia. Komentaa vähän ja ja töksäyttelee, niin valmista tulee nopeasti.
Teijän anomuumien väännätyksiin ei kannata lähteä. Et sinäkään enää vakuuttas mua, kuten rekattuna. Vaikka kuinka allekirjoittaisit... jokuhan voi välillä esittää sinua, sinun itsesikin huomaamatta.
Allekirjoitukset ja hymiömerkit aika turhia, kun ne voi ottaa käyttöön koska vaan muukin ja tämähän on nykyään oikein trollien taivas koko palsta. 😀". jokuhan voi välillä esittää sinua, sinun itsesikin huomaamatta."
On esittänytkin. Ja tän jälkeen vasta esittääkin. 😏
Niin kuin kirjoitin, mua kiinnostaa erilaisten ihmisten kirjoitukset. Minkälaisen maalauksen kaikki saavat teksteillään aikaan. Kirjailijan voi tunnistaa tekstistä, taiteilijan maalaustyylistään. Jokaisella on oma rytminsä, tietynlainen musiikki, maalaustyyli...
On taideväärentäjiä, imitoijia..
Palstalla käyainakin pari sanoilla taidetta tekevää. Mä uskon, että he voisivat ymmärtää mitä mä tarkoitan.
Jokaiselle jotakin.
". jokuhan voi välillä esittää sinua, sinun itsesikin huomaamatta."
On esittänytkin. Ja tän jälkeen vasta esittääkin. 😏
Niin kuin kirjoitin, mua kiinnostaa erilaisten ihmisten kirjoitukset. Minkälaisen maalauksen kaikki saavat teksteillään aikaan. Kirjailijan voi tunnistaa tekstistä, taiteilijan maalaustyylistään. Jokaisella on oma rytminsä, tietynlainen musiikki, maalaustyyli...
On taideväärentäjiä, imitoijia..
Palstalla käyainakin pari sanoilla taidetta tekevää. Mä uskon, että he voisivat ymmärtää mitä mä tarkoitan.
Jokaiselle jotakin.
xLinerJoo. Tää on niin hyvä, kuin tästä itse tekee...
Toi Pirppis ehdotti, että kirjoittaisin aloituksia suhteisiin... 🤔
Voisinkin itse ehkä laajentaa muuallekin.... vois päästä näistä mylläämisistä... mua nää kyllästyttää... 😊
Jotain muuta vois...🙃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Tää on niin hyvä, kuin tästä itse tekee...
Voisinkin itse ehkä laajentaa muuallekin.... vois päästä näistä mylläämisistä... mua nää kyllästyttää... 😊
Jotain muuta vois...🙃Kun ei käy liian usein tää on ihan hauska palsta 😄
xLiner - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Tää on niin hyvä, kuin tästä itse tekee...
Jotain muuta vois...🙃Onhan toi palstan vaihto yks vaihtoehto. Saat täältä perskärpäset mukaasi! 😂
Onhan toi palstan vaihto yks vaihtoehto. Saat täältä perskärpäset mukaasi! 😂
xLinerNo ei nää perskärpäset täälläkään haittaa, mutta jotain tylsää täällä alkaa olla... jos vähän laajentais repertuaaria tms. Siis lisäisi, ei vaihtaisi....😁
Disse kirjoitti:
No kun en jaksa trollata... pitäis paneutua, jos oikeesti rupeis.... sit se pitäis olla sopivan hauskaa...ei sotkee yhtään omiin juttuihin. 😀
No jos joskus jaksat, niin paa tuulemaan. :D
En mäkään nyt jaksa, enkä ehtiskään hömpöttää. On arjessa puuhaa muutenkin mikä työllistää kivasti. :)Anonyymi kirjoitti:
xLinerPertti on niin klisheinen, että sitä osaa imitoida kuka vaan. :)
Stereotyyppiset tyypit on aika helppoja matkia.Disse kirjoitti:
Minusta ainakin Pönttistä olisi helppo matkia. Komentaa vähän ja ja töksäyttelee, niin valmista tulee nopeasti.
Allekirjoitukset ja hymiömerkit aika turhia, kun ne voi ottaa käyttöön koska vaan muukin ja tämähän on nykyään oikein trollien taivas koko palsta. 😀Totta. Pönttiksellä on omanlaiset maneerit mitä matkimalla voi aika vakuuttavasti lyödä ehkä läpi.
Juu, allekirjoitukset ei pal auta, rekattu nikki on ainoa mikä kuittaa tekstit tunnisteena varmiten, mutta vain sen nikkin. Voihan sitä sooloilla muuten mielin määrin, jos viittii.J-76 kirjoitti:
No jos joskus jaksat, niin paa tuulemaan. :D
En mäkään nyt jaksa, enkä ehtiskään hömpöttää. On arjessa puuhaa muutenkin mikä työllistää kivasti. :)No sepä se on itselläkin. Mä raahasin vanhan kärrin pihaan ja aion modata siitä moottorikelkalle käypäsen kärrin. 😊
Vois yhden vinssin laittaa aisaan ja nyppäsis sillä sen kyytiin. Takaa levittäis, niin sopii sukset nätisti ja perälaudasta ramppi. 😁👌J-76 kirjoitti:
Pertti on niin klisheinen, että sitä osaa imitoida kuka vaan. :)
Stereotyyppiset tyypit on aika helppoja matkia.Oisko mua helppo matkia? 🤔
Disse kirjoitti:
Oisko mua helppo matkia? 🤔
No mä ehkä osaisin sua matkia, mutta ei kovin pitkiä tarinoita. Muutama virke. :)
J-76 kirjoitti:
Totta. Pönttiksellä on omanlaiset maneerit mitä matkimalla voi aika vakuuttavasti lyödä ehkä läpi.
Juu, allekirjoitukset ei pal auta, rekattu nikki on ainoa mikä kuittaa tekstit tunnisteena varmiten, mutta vain sen nikkin. Voihan sitä sooloilla muuten mielin määrin, jos viittii.Totta. Mä luulen, että Ellukin luulee, että Pönttis ois toi anonyymi, mutta toisaalta luulisin, että Pönttis ei suotta olis pimennossa ja noin salamyhkäinen.... kyllä tuossa on selvää trollausta, vaikka voin olla väärässäkin. 😬
Joo, no välillä tulee mieleen Valtiksestakin, että on oikeasti trolli. Kunhan huudattaa monia noilla vedoillaan. 😀Disse kirjoitti:
No sepä se on itselläkin. Mä raahasin vanhan kärrin pihaan ja aion modata siitä moottorikelkalle käypäsen kärrin. 😊
Vois yhden vinssin laittaa aisaan ja nyppäsis sillä sen kyytiin. Takaa levittäis, niin sopii sukset nätisti ja perälaudasta ramppi. 😁👌Sulla riittää tuota inspistä noihin nikkarointeihin. Mulla on menny aikaa lähinnä lukemiseen ja asioiden tonkimiseen luetun pohjalta. :)
Disse kirjoitti:
No tuskin kukaan oikeasti lähtisi irl tuollaisten valtakuntien kanssa vääntämään.... katselisivat kattoon ja hipsisivät takavasemmalle....Semmonen hahmo sais vain ätmilauman peräänsä huutamaan että kattokaa ny, tommosii ne kaikki naiset on..🙄
Joku semmonen mamumiehen kanssa deittaileva mimmi, joka haukkuu suomiukkoja huudattais enemmän..J-76 kirjoitti:
No mä ehkä osaisin sua matkia, mutta ei kovin pitkiä tarinoita. Muutama virke. :)
Niin, sä oot kyllä hyvä papukaija matkimaan ja kikkailee vaikka mitä. 😬👌
J-76 kirjoitti:
Sulla riittää tuota inspistä noihin nikkarointeihin. Mulla on menny aikaa lähinnä lukemiseen ja asioiden tonkimiseen luetun pohjalta. :)
No pitkänajan suunnitelmia...😬👌
Disse kirjoitti:
No tiedäppä näistä trolleistakaan... joku voi tekeytyä pönttikseks helposti, vähän komentaa ja niin pois päin...
Saa lisää hämmennettyä... tempaisee pönttiksenkin tähän mukaan. 😬Pönttis ainakin trollaa minua puskista.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oDValtakunnan rikosilmoitus -loukkaantumiset alkaa todella kyllästyttää. Blääh.
Wwuwuw kirjoitti:
Semmonen hahmo sais vain ätmilauman peräänsä huutamaan että kattokaa ny, tommosii ne kaikki naiset on..🙄
Joku semmonen mamumiehen kanssa deittaileva mimmi, joka haukkuu suomiukkoja huudattais enemmän..No mikäpä alituisia marisijoita ei marisuttais? 🤔
Partakaweri kirjoitti:
Pönttis ainakin trollaa minua puskista.
Tai trolli joka saa sinut luulemaan niin? 🤷♂️
Disse kirjoitti:
Tai trolli joka saa sinut luulemaan niin? 🤷♂️
Ainahan se mahdollista on. Pönttis kuitenkin hävisi kuin pieru Saharaan, kun otin asian esille.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Oisko mua helppo matkia? 🤔
🤔 No ois :oD
😄 😂 🐒💨 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunnan rikosilmoitus -loukkaantumiset alkaa todella kyllästyttää. Blääh.
Ei pelkästään kyllästyttää, hän on omilla uhkauksillaan ollut se joka lopulta on tehnyt oikean rikoksen. Usemman kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄 😂 🐒💨Tää v#ttu s#atana kombo vielä jäi .... 😁👌
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunnan rikosilmoitus -loukkaantumiset alkaa todella kyllästyttää. Blääh.
No se on sen juttu... kaikilla tällä omat juttunsa. 😬
Anonyymi kirjoitti:
😄 😂 🐒💨No tyrkkäsisitte vaan tunnevastuun ihan väärään asiayhteyteen. 😂☝️
Disse kirjoitti:
No tyrkkäsisitte vaan tunnevastuun ihan väärään asiayhteyteen. 😂☝️
Mä alan olee huolissani sun nukkumisesta..
Olekko nukkunu yhtään yöhukis päälle?
Tai no se mulle kuulu, mutta mulla olisi asiaa sulle mutta kun en voi sitä kertoa ku noin parin viikon päästä.
Ihan palstaan liittyvää... elä ala keulii...
Sä et tajunnu mun piiloviestiä joten kerron sen parin viikon päästä...Anonyymi kirjoitti:
Tää v#ttu s#atana kombo vielä jäi .... 😁👌
En kai mä nyt v.ttu saa.ana kiroile, pe.kele? 🤨
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tai no se mulle kuulu, mutta mulla olisi asiaa sulle mutta kun en voi sitä kertoa ku noin parin viikon päästä.
Sä et tajunnu mun piiloviestiä joten kerron sen parin viikon päästä...Nukuin töissä vähän ja sit noin 7-12 kotona. Liikaa ei voi nukkuu, että nukuttaa tänään illalla.
Huomen aamulla on vielä hieronta kello 8.00, joten ei parane kukkuilla pitkään, että jaksaa pompata 07:00 ylös. 😀
No kertoilet sitten kun kerkiät. 😊Partakaweri kirjoitti:
Ainahan se mahdollista on. Pönttis kuitenkin hävisi kuin pieru Saharaan, kun otin asian esille.
No sattumuksiakin voi osua kohdikkain.
Toisaalta Pönttis on kyllä leikikäskin ja hyvällä mielikuvituksella varustettu hassu, että voi se olla oppinut trollailunkin hauskuudet. 😄
Ainoa vaan on, ettei sen luulis ihan just Ellua huudattavan, ennenmin jotain muita...🤔Disse kirjoitti:
Nukuin töissä vähän ja sit noin 7-12 kotona. Liikaa ei voi nukkuu, että nukuttaa tänään illalla.
Huomen aamulla on vielä hieronta kello 8.00, joten ei parane kukkuilla pitkään, että jaksaa pompata 07:00 ylös. 😀
No kertoilet sitten kun kerkiät. 😊👍
Joo. Ei se mitään kummoista ole, olisin vaan tarvinnu vähän jeesiä.
Tosin tilanne ei ole enää kriittinen - hälytystila laskettu keltaiseen.
Hieronta? Tuntuu kivalle murjonnan jälkeen, ja on se muutoinkin hyväksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkästään kyllästyttää, hän on omilla uhkauksillaan ollut se joka lopulta on tehnyt oikean rikoksen. Usemman kerran.
Jep jep. Valtakunta saa syyttää ja uhkailla muita. Hänelle ei saa sanoa mitään - kaikesta loukkaantuu. Vaikka toivottaisi vain hyvää päivänjatkoa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No se on sen juttu... kaikilla tällä omat juttunsa. 😬
Kaikilla omat juttunsa joo. Toisten jutut vain ovat sairaampia kuin toisten.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä et tajunnu mun piiloviestiä joten kerron sen parin viikon päästä..."Sä et tajunnu mun piiloviestiä joten kerron sen parin viikon päästä..."
Ei kun kerro nyt ja oikein hitaasti niin disse ehkä tajuaa kahden viikon päästä :D
-harmiseikirj- Pikku-pirpana kirjoitti:
👍
Joo. Ei se mitään kummoista ole, olisin vaan tarvinnu vähän jeesiä.
Tosin tilanne ei ole enää kriittinen - hälytystila laskettu keltaiseen.
Hieronta? Tuntuu kivalle murjonnan jälkeen, ja on se muutoinkin hyväksi.No mä oon vähän huono tulkkaamaan piiloviestejä...🤔
Että sinäänsä vähän reilummin kun sais ravistettua... harmi kun täällä ei oo privaviestimahkua... vois sitä kautta pistää ihan suoraan. Säpöosoitteenkin jos tähän vaan tökkäsee, niin kohta tulee vaikka mitä sontaa täyteen koko posti...🤔
Tietty kun jossain vaikka vilauttais sitä aijaan kautta ja sit poistais heti, ei kaikki trollit kerkeis ehkä väliin? 🙄Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla omat juttunsa joo. Toisten jutut vain ovat sairaampia kuin toisten.
No niinhän ne osaa olla...
Disse kirjoitti:
No mä oon vähän huono tulkkaamaan piiloviestejä...🤔
Että sinäänsä vähän reilummin kun sais ravistettua... harmi kun täällä ei oo privaviestimahkua... vois sitä kautta pistää ihan suoraan. Säpöosoitteenkin jos tähän vaan tökkäsee, niin kohta tulee vaikka mitä sontaa täyteen koko posti...🤔
Tietty kun jossain vaikka vilauttais sitä aijaan kautta ja sit poistais heti, ei kaikki trollit kerkeis ehkä väliin? 🙄Ei sen väliä. Tilanne ei ole enää päällä kriittisesti. Kerron parin viikon kuluttua.
Ei tod. kannata täällä mitään vilautella. Mikään ei ole sen arvoista et täällä vilauttaa.Anonyymi kirjoitti:
"Sä et tajunnu mun piiloviestiä joten kerron sen parin viikon päästä..."
Ei kun kerro nyt ja oikein hitaasti niin disse ehkä tajuaa kahden viikon päästä :D
-harmiseikirj-Disse on Mies. Isolla alkukirjaimella, eikä kaikki miehet ymmärrä naisen logiikkaa.
Ja hyvä niin. Olihan se kyllä aika vaikea tulkata.
Ei vielä " tunneta " tarpeeksi hyvin.
Kas kun miehet eivät ole ajatusten lukijoita. Monen naisen harmitus se onkin.
Kun ei osata puhua niistä omista asioista ja sit kumminki odotetaan että toinen tajuaa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei sen väliä. Tilanne ei ole enää päällä kriittisesti. Kerron parin viikon kuluttua.
Ei tod. kannata täällä mitään vilautella. Mikään ei ole sen arvoista et täällä vilauttaa.En ole tuota chattia harrastanut niin en tiedä varmaksi, mutta tuo mitä tuolla selitetään varmaan toimisi, sovitte täällä jonkun huoneen ja sitten siellä otatte yksityiskeskustelun/viestit, saisitte ihan rauhassa pervoilla keskenänne :
https://www.suomi24.fi/opastus/chat
-harmiseikirj- Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei sen väliä. Tilanne ei ole enää päällä kriittisesti. Kerron parin viikon kuluttua.
Ei tod. kannata täällä mitään vilautella. Mikään ei ole sen arvoista et täällä vilauttaa.Vai vilautella? Täällähän välillä oli hirmuiset vilauttelut.... sekin Pertsa miksi sua luultiin vilautteli hanuriaan ahkeraan. 😜
Kaikkien miesten harmiksi ei vissiin kukaan nainen mitään tissivakoa kummempaa vilautellut... wuppis tai kyynärtaivepepun laittaa, vai pimppiäkö se sillä esitti. 😬- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mä oon vähän huono tulkkaamaan piiloviestejä...🤔
Tietty kun jossain vaikka vilauttais sitä aijaan kautta ja sit poistais heti, ei kaikki trollit kerkeis ehkä väliin? 🙄"Tietty kun jossain vaikka vilauttais sitä aijaan kautta ja sit poistais heti, ei kaikki trollit kerkeis ehkä väliin? 🙄"
Eipäs vilautella siellä! eikös se ole rikollistakin jo nykyään?
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
"Tietty kun jossain vaikka vilauttais sitä aijaan kautta ja sit poistais heti, ei kaikki trollit kerkeis ehkä väliin? 🙄"
Eipäs vilautella siellä! eikös se ole rikollistakin jo nykyään?
-harmiseikirj-Viuhauttaa niin vikkelään, ettei kukaan kerkee huomata... 😁
Disse kirjoitti:
Vai vilautella? Täällähän välillä oli hirmuiset vilauttelut.... sekin Pertsa miksi sua luultiin vilautteli hanuriaan ahkeraan. 😜
Kaikkien miesten harmiksi ei vissiin kukaan nainen mitään tissivakoa kummempaa vilautellut... wuppis tai kyynärtaivepepun laittaa, vai pimppiäkö se sillä esitti. 😬No, jokainen tyylillään.
Mä tyydyn vilauttelemaan niitä sähkökemiallisia reaktioita.
Silleen omaan tyyliini.
Kyllähän se aika kuluu niitäkin vaihdellessa.Anonyymi kirjoitti:
En ole tuota chattia harrastanut niin en tiedä varmaksi, mutta tuo mitä tuolla selitetään varmaan toimisi, sovitte täällä jonkun huoneen ja sitten siellä otatte yksityiskeskustelun/viestit, saisitte ihan rauhassa pervoilla keskenänne :
https://www.suomi24.fi/opastus/chat
-harmiseikirj-Me mitään pervoilla. Taidat taas tulkita vanhankantaisesti.
Olet kuin muinaisjäänne, hauska sellainen, toki sen myönnän.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Me mitään pervoilla. Taidat taas tulkita vanhankantaisesti.
Olet kuin muinaisjäänne, hauska sellainen, toki sen myönnän.Kyllä minä luulen että teidän yksityischatissa meno yltyisi melko villiksi. Miksette kokeilisi? säästäisi meitä muita paljon jos/kun tunneteoriajutut kävisitte siellä privana :) voisitte ottaa myö ryhmäsession, j-76, asianviestä ja kynäM porukkaan mukaan.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Disse kirjoitti:
En kai mä nyt v.ttu saa.ana kiroile, pe.kele? 🤨
No et, mut viljelet tätä 😁👌
- Ja se pistää kiroilemaan!! Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä luulen että teidän yksityischatissa meno yltyisi melko villiksi. Miksette kokeilisi? säästäisi meitä muita paljon jos/kun tunneteoriajutut kävisitte siellä privana :) voisitte ottaa myö ryhmäsession, j-76, asianviestä ja kynäM porukkaan mukaan.
-harmiseikirj-Mutta sulle tulisi paha mieli,
kun me ei leikittäisi enää sun kanssa.
Toisekseen sulla olisi tylsää kun ei olisi ketään jota ojentaa...
Kolmanneksi meillä olisi tylsää kun kukaan ei trollaisi meitä.
Joten kaunis kiitos vinkistä, mutta mä passaan tarjouksen.Disse kirjoitti:
Jokainen puhisee koppa punaisena, kunhan tulee uus tilaisuus. :oDMinä puutuin vain huonoon palsta käyttäytymiseen kun antaa vääriä vihjauksia huonossa valossa toisesta. Eikä ollut kirjoittelin tapaista. Tahallista tai tahatonta voi siihen puuttua.
Minä en halunnut huomiota vaan toisin omantuntoni mukaan muita suojelun varsinkin minulle tärkeitä.
Kuin sanoin että” haluisiko hän, hänestä puhutaan ikävää sävyyn, eikä kukaan puolusta”
On ymmärrettävä etten puolustele ihmisiä joista en pidä joten en jokaiseen puutu ja kun ihminen itse on läsnä pystyy puuttumaan itsekin.
Kyllä minä haluan hyvät ihmiset takaisin tänne, jotka ei satuta omillaan oletuksillaan.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No tyrkkäsisitte vaan tunnevastuun ihan väärään asiayhteyteen. 😂☝️
En oikein ymmärrä, miten vastauksesi liittyy matkimiseen? Vai vastasitko johonkin muuhun?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mutta sulle tulisi paha mieli,
kun me ei leikittäisi enää sun kanssa.
Toisekseen sulla olisi tylsää kun ei olisi ketään jota ojentaa...
Kolmanneksi meillä olisi tylsää kun kukaan ei trollaisi meitä.
Joten kaunis kiitos vinkistä, mutta mä passaan tarjouksen.Pöh, pilasit nyt kaiken, disse olis tullu laikka punasena privacahttiin sun kanssa :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä puutuin vain huonoon palsta käyttäytymiseen kun antaa vääriä vihjauksia huonossa valossa toisesta. Eikä ollut kirjoittelin tapaista. Tahallista tai tahatonta voi siihen puuttua.
Minä en halunnut huomiota vaan toisin omantuntoni mukaan muita suojelun varsinkin minulle tärkeitä.
Kuin sanoin että” haluisiko hän, hänestä puhutaan ikävää sävyyn, eikä kukaan puolusta”
On ymmärrettävä etten puolustele ihmisiä joista en pidä joten en jokaiseen puutu ja kun ihminen itse on läsnä pystyy puuttumaan itsekin.
Kyllä minä haluan hyvät ihmiset takaisin tänne, jotka ei satuta omillaan oletuksillaan.Taas se alkaa.. 🙄
xLiner Pikku-pirpana kirjoitti:
No, jokainen tyylillään.
Mä tyydyn vilauttelemaan niitä sähkökemiallisia reaktioita.
Silleen omaan tyyliini.
Kyllähän se aika kuluu niitäkin vaihdellessa.Tjoo... no hauska vaan muistella, kun porukalle iski vimma mättää kuvia. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, pilasit nyt kaiken, disse olis tullu laikka punasena privacahttiin sun kanssa :)
-harmiseikirj-Kaikkea säkin luulet tietäväs... entäs jos mun naisystävä ei pidäkään toisten naisten kanssa schattailystä? 😬
valtakunta kirjoitti:
Minä puutuin vain huonoon palsta käyttäytymiseen kun antaa vääriä vihjauksia huonossa valossa toisesta. Eikä ollut kirjoittelin tapaista. Tahallista tai tahatonta voi siihen puuttua.
Kyllä minä haluan hyvät ihmiset takaisin tänne, jotka ei satuta omillaan oletuksillaan.Kyllä minä luin teidän kurjoittelun ja ei sun touhuissa ollut mitään järkeä...
Mutta pidän sua syyntakeettomana jo... joko ooot liian väsynyt arkees tai trolli... yks sama..Anonyymi kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miten vastauksesi liittyy matkimiseen? Vai vastasitko johonkin muuhun?
No sitä, että mun matkijat pistäis mun käyttämän tunnevastuutermin mihin sattuu kuitenkin, jos matkisitte mun jorinoita. 😬
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, pilasit nyt kaiken, disse olis tullu laikka punasena privacahttiin sun kanssa :)
-harmiseikirj-Tarkoitukseni on saada vaikutteita erilaisilta ihmisiltä, ei sulkeutua vaan avautua lisää.
Oppia muilta...
Tällä periaatteella privaattikeskustelut ovat pikkuisen huonoja.
Etkä pysty kirkkain silmin väittämään että olisin käyttäytynyt palstalla huonosti.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kaikkea säkin luulet tietäväs... entäs jos mun naisystävä ei pidäkään toisten naisten kanssa schattailystä? 😬
Ei se sitten varmaan suvaitsis sun palstajuttujakaan :) ja ethän sinä nyt toki niin ahdaskatseista naisystävää huolisikaan joka ei ymmärtäisi jos ihan kamupohjalta chattailet muiden naisten kanssa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitten varmaan suvaitsis sun palstajuttujakaan :) ja ethän sinä nyt toki niin ahdaskatseista naisystävää huolisikaan joka ei ymmärtäisi jos ihan kamupohjalta chattailet muiden naisten kanssa.
-harmiseikirj-Hähää... et enää mene noin helppoihin. 😀
Anonyymi kirjoitti:
No et, mut viljelet tätä 😁👌
- Ja se pistää kiroilemaan!!Jaa? No sehän on loistavaa, jos saa reaktioita aikaan! Mahtavaa! 😀👌
valtakunta kirjoitti:
Kyllä minä haluan hyvät ihmiset takaisin tänne, jotka ei satuta omillaan oletuksillaan.toisin =toimin
Disse kirjoitti:
Kyllä minä luin teidän kurjoittelun ja ei sun touhuissa ollut mitään järkeä...
Mutta pidän sua syyntakeettomana jo... joko ooot liian väsynyt arkees tai trolli... yks sama..Minä moraalisoin käytöksestä ja kun itse sanoit
”oot vähän huono tulkkaamaan piiloviestejä”
https://aijaa.com/X0A7Sg
Uskon sen olevan se syy miksi et näe samoin ja näyttäisi että moraalisoin aiheettomasti.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tarkoitukseni on saada vaikutteita erilaisilta ihmisiltä, ei sulkeutua vaan avautua lisää.
Oppia muilta...
Tällä periaatteella privaattikeskustelut ovat pikkuisen huonoja.
Etkä pysty kirkkain silmin väittämään että olisin käyttäytynyt palstalla huonosti.Olet niin pelottavan asiallinen ja avoin muille ihmisille, että minua ainakin pelottaa, että tämä palsta tuhoaa sinut. Tai olet liian hyvä ollakseen totta ja joku trollin long con menossa. Harvemmin missään S24 paltoilla on sellaisia jotka olisivat valmiita muilta ihmisiltä mitään oppimaan tai edes kuuntelemaan.
valtakunta kirjoitti:
Minä moraalisoin käytöksestä ja kun itse sanoit
”oot vähän huono tulkkaamaan piiloviestejä”
https://aijaa.com/X0A7Sg
Uskon sen olevan se syy miksi et näe samoin ja näyttäisi että moraalisoin aiheettomasti.Häh?
Ei tuo liity mihinkään toissapäiväiseen sinun ja Elisaketun väliseen kirjoitteluun.Disse kirjoitti:
Häh?
Ei tuo liity mihinkään toissapäiväiseen sinun ja Elisaketun väliseen kirjoitteluun.mutta se koskettaa kaikkia piiloviestejä joiden ihmisten tapaa kiusata. Joten on helpompi antaa anteeksi.
Miksi tuntunut siltä että annat toisten hakata henkisesti ihan tahallaan mutta sekin nyt selkis.Anonyymi kirjoitti:
Olet niin pelottavan asiallinen ja avoin muille ihmisille, että minua ainakin pelottaa, että tämä palsta tuhoaa sinut. Tai olet liian hyvä ollakseen totta ja joku trollin long con menossa. Harvemmin missään S24 paltoilla on sellaisia jotka olisivat valmiita muilta ihmisiltä mitään oppimaan tai edes kuuntelemaan.
Jos trollaan, trollaan nikilläni.
Ja kyllä on käynyt mun mielessä että täällä sahaan oksaa jolla istun.
Eikä todellakaan ole mistään katajasta kyse, vaan kunnon männystä jolla oksat korkealla.
Kyllä ihmiset peilaavat jatkuvasti toisia ihmisiä, ja muuttavat omaa käytöstään sen mukaan.
Sitä mäkin täällä teen. Tosin henkisellä tasolla ja ainoana palkintona palstan suoma viihde, sekä parempi ymmärrys itsestäni ja kanssaihmisistäni.
Olen myös huomannut että palstailun myötä sosiaalinen elämäni on virkistynyt irl. Ei tosin nyt kun olen vuodepotilaana, mutta muutoin.Disse kirjoitti:
Niin, sä oot kyllä hyvä papukaija matkimaan ja kikkailee vaikka mitä. 😬👌
Välillä jos on tylsää, viihdytän itseäni imitoimalla. Mutta nyt ei ole pitkään aikaan huvittanut moinen. Vaatii tietynlaisen mielentilan, että ryhtyy matkimaan.
Meinaa olla kaali kipee.. Se on hyvvee yötä. :)Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä luulen että teidän yksityischatissa meno yltyisi melko villiksi. Miksette kokeilisi? säästäisi meitä muita paljon jos/kun tunneteoriajutut kävisitte siellä privana :) voisitte ottaa myö ryhmäsession, j-76, asianviestä ja kynäM porukkaan mukaan.
-harmiseikirj-Eiku ajattelin privachattailla sun kanssa rivoja, niin ku viime viikolla. Heh, 🤫... 😜
J-76 kirjoitti:
Välillä jos on tylsää, viihdytän itseäni imitoimalla. Mutta nyt ei ole pitkään aikaan huvittanut moinen. Vaatii tietynlaisen mielentilan, että ryhtyy matkimaan.
Meinaa olla kaali kipee.. Se on hyvvee yötä. :)Se onkin vaativaa, imitoida ihtiään. 😀
Koitahan saada kuuppa kuntoon! 😊👌
Öitä...Disse kirjoitti:
Se onkin vaativaa, imitoida ihtiään. 😀
Koitahan saada kuuppa kuntoon! 😊👌
Öitä...Öitä🤗
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Eiku ajattelin privachattailla sun kanssa rivoja, niin ku viime viikolla. Heh, 🤫... 😜
Älä ny hyvä ihminen laita näille bensaa liekkeihin, kuvittelevat jo muutenkin vaikka mitä kaikesta mahdollisesta :D
-harmiseikirj- valtakunta kirjoitti:
mutta se koskettaa kaikkia piiloviestejä joiden ihmisten tapaa kiusata. Joten on helpompi antaa anteeksi.
Miksi tuntunut siltä että annat toisten hakata henkisesti ihan tahallaan mutta sekin nyt selkis.No joo... pitäydyn siinä syyntakeettomuudessa...
En edes yritä ymmärtää..🙄- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Pönttis ainakin trollaa minua puskista.
Voi olla kuka vaan pönttiksen sijaan. Kuvittelet taas omiasi.
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla kuka vaan pönttiksen sijaan. Kuvittelet taas omiasi.
Kyllä minä sen tunnistan. Se ei vaan osaa antaa olla, vaan roikkuu joissain vuosia vanhoissa kaunoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sä et tajunnu mun piiloviestiä joten kerron sen parin viikon päästä..."
-harmiseikirj-Tarvitsi jeesiä suhteet palstalle luulisin.
Siellä kai kaivataan tunnevastuuasiantuntijaa hehheh. - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Eiku ajattelin privachattailla sun kanssa rivoja, niin ku viime viikolla. Heh, 🤫... 😜
No niin! Selvän teki!!!’
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Kyllä minä sen tunnistan. Se ei vaan osaa antaa olla, vaan roikkuu joissain vuosia vanhoissa kaunoissa.
Sä tunnistat sen aina väärin ja jäät imitaattorin kanssa pelleilemään.
Anonyymi kirjoitti:
Sä tunnistat sen aina väärin ja jäät imitaattorin kanssa pelleilemään.
Jos osun joka toisella oikeaan, se riittää minulle. Onpa siellä kuka tahansa vastassa, minä voitan.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jos trollaan, trollaan nikilläni.
Ja kyllä on käynyt mun mielessä että täällä sahaan oksaa jolla istun.
Eikä todellakaan ole mistään katajasta kyse, vaan kunnon männystä jolla oksat korkealla.
Kyllä ihmiset peilaavat jatkuvasti toisia ihmisiä, ja muuttavat omaa käytöstään sen mukaan.
Sitä mäkin täällä teen. Tosin henkisellä tasolla ja ainoana palkintona palstan suoma viihde, sekä parempi ymmärrys itsestäni ja kanssaihmisistäni.
Olen myös huomannut että palstailun myötä sosiaalinen elämäni on virkistynyt irl. Ei tosin nyt kun olen vuodepotilaana, mutta muutoin.Voi pientä Pirppistä, miksi olet vuodepotilaana?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Jos osun joka toisella oikeaan, se riittää minulle. Onpa siellä kuka tahansa vastassa, minä voitan.
Harhassa on hyvä elää.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Voitto kiiltää kirkkaana silmissä.
...ja kirkas muru persiessä.
Partakaweri kirjoitti:
Voi pientä Pirppistä, miksi olet vuodepotilaana?
Mulle tehtiin pieni operaatio. Vielä viikko lepoa ( ja palstailua ) nii pääsee takasin töihin. Pääsette minusta eroon.. ette ihan kokonaan mutta suurimmalta osalta.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulle tehtiin pieni operaatio. Vielä viikko lepoa ( ja palstailua ) nii pääsee takasin töihin. Pääsette minusta eroon.. ette ihan kokonaan mutta suurimmalta osalta.
Toivottavasti ei mikään kivulias vaiva. Jos ei, niin mikäs siinä lepäillessä.
Eläkä puhu tuommoisia. Et meitä jätä. Kerkiäähän sitä iltaisin palstailla.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä mäkin sut käsiini etsin :)
Partakaweri kirjoitti:
Toivottavasti ei mikään kivulias vaiva. Jos ei, niin mikäs siinä lepäillessä.
Eläkä puhu tuommoisia. Et meitä jätä. Kerkiäähän sitä iltaisin palstailla.Tää on kieltämättä aika koukuttavaa. Mutta kun olisi se elämäkin elettävänä...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiva mutta kuka se sinä olet?
Minä olen minä, vanha ystäväsi :)
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen minä, vanha ystäväsi :)
Nyymit mulle harmaata massaa. En erota teitä toisistanne.
Jos olet vanha ystäväni niin teretulemast leikkiin mukaan. Joku tunniste sun kannattaisi kehittää että erotut massasta. Jos uskallat...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tää on kieltämättä aika koukuttavaa. Mutta kun olisi se elämäkin elettävänä...
Huomaat siis ettei dissellä ole oikeaa elämää. On palstan asukki 24/7
Anonyymi kirjoitti:
Huomaat siis ettei dissellä ole oikeaa elämää. On palstan asukki 24/7
Jos on, niin hänen asiansa. Eipä tuo ole täällä nytkään..
ja vaikka olisikin, ei ole minun murheeni, taikka sinun. Itekki ollu täällä 24/7. Koska syyt..
Minulle kenenkään palstailut kuuluneet aikasemmin, eikä nytkään tai tulevaisuudessa. Jokainen elää kuten haluaa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jos on, niin hänen asiansa. Eipä tuo ole täällä nytkään..
ja vaikka olisikin, ei ole minun murheeni, taikka sinun. Itekki ollu täällä 24/7. Koska syyt..
Minulle kenenkään palstailut kuuluneet aikasemmin, eikä nytkään tai tulevaisuudessa. Jokainen elää kuten haluaa.Ylempänä sanoit olleesi huolissasi dissen nukkumisista, nyt ei olekaan enää sinun murheesi? Et ole uusi palstalla vaikka niin väität.
Anonyymi kirjoitti:
Ylempänä sanoit olleesi huolissasi dissen nukkumisista, nyt ei olekaan enää sinun murheesi? Et ole uusi palstalla vaikka niin väität.
Ja huoleni perään totesin että mitäpä se minulle kuuluu...
En ole uusi S24 palstoilla, olen uusi sinkuissa.
Katsos kun en ole sinkku, olen ohittanut tämän palstan.. joskus jotain lukenut kommentoimatta.
Palstauudistuksen myötä eksyin sinkkuihin.
Vuosia olin randomina palstalaisena, mutta kun nyymit tuli kuvioihin rekkauduin. Tämä on minun kolmas nikki. Aiemmista en muista kuin yhden jonka salasana hukassa...
Mutta älä päätäsi vaivaa, mulla on-off suhde palstailuun ja katoan kyllä tieltänne pois jossakin vaiheessa.Anonyymi kirjoitti:
Älä ny hyvä ihminen laita näille bensaa liekkeihin, kuvittelevat jo muutenkin vaikka mitä kaikesta mahdollisesta :D
-harmiseikirj-Noooo, haitanneeko tuo mittään jos vähäsen lipsauttelee meidän iltapuhteista. 😆
- Anonyymi
Ai se missä mm. elisakettu sekoili?
- Anonyymi
En huomannut Elisaketun sekoilevan mitään, keskusteli kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin outoa keskustelua oli...
nimimerkin takana oleva persoona on muuttunut. Anonyymi kirjoitti:
nimimerkin takana oleva persoona on muuttunut.Ihan oma itsensä. Nyt vaan selkeästi keskittyi tuohon ketjuun ja häneen kohdistuneisiin turhiin syytöksiin. 😊
Ei Ellunksan tartte kaikkee sietää. 😀- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimimerkin takana oleva persoona on muuttunut.Olen niin uusi, että tuohon en osaa sanoa mitään. Siksi täällä ihmettelinkin, että mikä on täällä normaalia vai alkaako ajan kanssa ottamaan kierroksia.
Sitäpaitsi.. Jokaisen elämässä on huonompia päiviä ja tilanteita mitkä heitä hieman muuttaa. En nähnyt hänessä mitään erityistä eroa mitä aikaisemmin olen jutellut tai lukenut juttuja täällä ohimennen. Ja voi olla kiinni kanssa omasta mielentilasta, että miten lukee toisen henkilön tekstit. Stressi mm. tekee niin, että aina vain ei tunnu kaikki muu ympärillään siltä, että olisi jokin kohdallaan.
Se on aina välillä vaikea tietää, että missä se asia mikä nyt jurraa on. Itsessä, toisessa, ympäristössä vai kaikissa näissä.
Sehän tässä osat tätä mysteeriä on, että mikä se on se juttu mikä vaikuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin uusi, että tuohon en osaa sanoa mitään. Siksi täällä ihmettelinkin, että mikä on täällä normaalia vai alkaako ajan kanssa ottamaan kierroksia.
Sitäpaitsi.. Jokaisen elämässä on huonompia päiviä ja tilanteita mitkä heitä hieman muuttaa. En nähnyt hänessä mitään erityistä eroa mitä aikaisemmin olen jutellut tai lukenut juttuja täällä ohimennen. Ja voi olla kiinni kanssa omasta mielentilasta, että miten lukee toisen henkilön tekstit. Stressi mm. tekee niin, että aina vain ei tunnu kaikki muu ympärillään siltä, että olisi jokin kohdallaan.
Se on aina välillä vaikea tietää, että missä se asia mikä nyt jurraa on. Itsessä, toisessa, ympäristössä vai kaikissa näissä.
Sehän tässä osat tätä mysteeriä on, että mikä se on se juttu mikä vaikuttaa.Täällä on aivan kaikki normaalia. Mitä kummallisempaa ja ällistyttävämpää oikeaan elämään verrattuna, sitä normaalimpaa täällä. Ehkä tän palstan viehätys on just siinä..
xLiner - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ihan oma itsensä. Nyt vaan selkeästi keskittyi tuohon ketjuun ja häneen kohdistuneisiin turhiin syytöksiin. 😊
Ei Ellunksan tartte kaikkee sietää. 😀Ellu ei ole entisensä,
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minusta on. Ei sekään mikään robotti ole.
Entisensä on ☝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestän tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisensä on ☝
Eli sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sekaisin.
Äänestän tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimimerkin takana oleva persoona on muuttunut.Räjähtelee ja kiroaa kuin joku maantierosvo ja harjoittaa epämääräistä palstakuulustelua. Kirjoittajalla olisi pienen tauon ja hengenvedon paikka? Siltä se sivulliselle näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sekaisin.
Paljon vähemmän sekaisin kuin tyypit, joiden kanssa keskusteli.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minusta on. Ei sekään mikään robotti ole.
Onks kenellekkään tullut mieleen, ett Pönttis todella katosi palstalta ja niihin aikoihin Harmaaritari kertoi jonkun vainoavan Pönttistä. Pönttis oli kuulemma tehnyt rikosilmoituksenkin asiasta jne. jne.
Jossain vaiheessa joku kertoi Harmiksen ja Pöntön välirikosta, mutt oliko se totta?
Jos joku on muuttunut niin Harmaaritari. Ei hän joka käänteessä syytä joka ainutta suomalaista naista... ties mistä - milloinkin.
Siis kaikki ne iltalehtien kertomat; jännämies & jännäjenna jutut on jääneet vähälle huomiolle, verrattuna entiseen. Harmis on huomattavasti kesyyntynyt nykyään!
Tulee ainakin mulle mieleen; ett se välirikko noiden kahden välillä, oli plkkä sumuverho jonka avulla saavat olla rauhassa.
Voin mä olla tässäkin asiassa täysin väärässä... muistaaksen Harmiksen kirjoitus;
"Kaikki kun eivät halua tulla pelastetuiksi, riippuu tietenkin naisesta!"...Silleen!
Jokatapauksessa Harmis ei enää käytä rekattua nikkeään... niin ett, joo;
syynsä kai tähänkin asiaan. Toivotan kuitenkin molemmille onnea... tahoilleen!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Onks kenellekkään tullut mieleen, ett Pönttis todella katosi palstalta ja niihin aikoihin Harmaaritari kertoi jonkun vainoavan Pönttistä. Pönttis oli kuulemma tehnyt rikosilmoituksenkin asiasta jne. jne.
Jossain vaiheessa joku kertoi Harmiksen ja Pöntön välirikosta, mutt oliko se totta?
Jos joku on muuttunut niin Harmaaritari. Ei hän joka käänteessä syytä joka ainutta suomalaista naista... ties mistä - milloinkin.
Siis kaikki ne iltalehtien kertomat; jännämies & jännäjenna jutut on jääneet vähälle huomiolle, verrattuna entiseen. Harmis on huomattavasti kesyyntynyt nykyään!
Tulee ainakin mulle mieleen; ett se välirikko noiden kahden välillä, oli plkkä sumuverho jonka avulla saavat olla rauhassa.
Voin mä olla tässäkin asiassa täysin väärässä... muistaaksen Harmiksen kirjoitus;
"Kaikki kun eivät halua tulla pelastetuiksi, riippuu tietenkin naisesta!"...Silleen!
Jokatapauksessa Harmis ei enää käytä rekattua nikkeään... niin ett, joo;
syynsä kai tähänkin asiaan. Toivotan kuitenkin molemmille onnea... tahoilleen!
trollikkaNo minusta oliskin hyvä, jos pitäisivät palstasta riippumatta yhteyttä. Silleen täällä kannattaisikin kaikki tehdä, mitään ei ikinä palstan kautta kannata miettiä, jos on muutakin väyliä.
Mä en edes speguloi mitään tuohon väliin. Sekin on jo sitä mitä palstalla yleensä käy... että sen jätän tähän. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minusta oliskin hyvä, jos pitäisivät palstasta riippumatta yhteyttä. Silleen täällä kannattaisikin kaikki tehdä, mitään ei ikinä palstan kautta kannata miettiä, jos on muutakin väyliä.
Mä en edes speguloi mitään tuohon väliin. Sekin on jo sitä mitä palstalla yleensä käy... että sen jätän tähän. 😊Spekuloi, ”k”.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jeees, I did again! 😃☝️
Jeees, I did again! 😃☝️
"it" - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eee tuu mistään mittää!!!😂
Heeehheee 😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Heeehheee 😂😂😂
Käykää Suomalaisesta kirjakaupasta sanakirja... Disse-Suomi-Disse sinikantinen 1500 sivuinen raamattua muistuttava opus. Kustantaja Weilin-Göös 2017.
- Anonyymi
Jokainen voi olla Anis eli anonyymi vain nappia painamalla.
Minulla kummittelee mielessä tuo eräs kadonnut henkilö kun saatan tietää paikan, pitäisi käydä katsomassa sitä paikkaa missä se on oletetusti murhattu tuo Raimo Sumu, kummittelee mielessä ja tuo elää ikuisesti erään tietokonepelin ennätystuloksissa :) - Anonyymi
Mutta niin tyttöjen väittelyt, itse väittelevät keskenään joskus täysinkin turhista asioista ja ovat sitten vihaisia toinen toisiaan kohtaan.
- Anonyymi
Ei siellä tainnut olla kuin yksi turhasta vihainen nainen.
- Anonyymi
Itseä ja isääkin huvitti kerran niin joo saunomassa isäntä sanoi: sulla on noita kaikkia purnukoita, tyttöjen kauneudenhoitotuotteita aika paljon, no niitä on, mutta tekevät mister babyfacelle eli dukeylle hyvää nuo purnukat, että mikäs siinä sitten...
- Anonyymi
Minua kohtaan tytöt eivät edes halua mitään pahaa tehdä, johtuu varmaan sellaisesta että koska olen tai ainakin yritän olla aina hyvä heitä kohtaan.
Paholaismaisin Terveisin, Philips Von Ladyshave Braun. - Anonyymi
Kiusaamossa niin huumori kukkii yksin.
-roseofsharon- - Anonyymi
Hiriömysteereitä löytyy raamatustakin, kun jotenkin noniin pitäisi käydä luterilaisten luona, noniin mikä on Saban kuningatar... vanhasta testamentista 1. kuningasten kirja ja jne ;D
- Anonyymi
Hassu juttu sinänsä, kun kysyin luterilaisilta: 1. moosekseksen kirja, ei ole vaan on 1. kuningasten kirja missä mainitaan kuningas Salomo sekä Saban kuningatar, eli vanhewmpaa kuin Mooses.
- Anonyymi
Minulle ehkä tuollainen on aika hyväkin asia jos nuoret naiset pyytävät kirkkoihin kuuntelemaan saarnoja aivan kädestä pitäienkin.
- Anonyymi
Täällä jos käy, kannattaa heti valikoida mitä ketjuja lähtee edes lukemaan. Suurin osa on typeriä ja perustuvat naisvihaan, viinaan, tai johonkin outoon psykedeliaan, joka ei ole mitenkään päin normaalia tajunnanvirtaa.
- Anonyymi
Ihaninta on puhua itsestään. Toiseksi ihaninta on puhua siitä, mitä toiset puhuvat itsestä. Kolmanneksi ihaninta on puhua toisista; mitä inhottavampaa sitä ihanampaa. Oikeista asioista puhuminen on yliarvostettua paskaa.
- Anonyymi
Mä en tajua just mitään.
😳- Anonyymi
Ei haittaa... ei ole mitään tajuttavaa , höpinöitä vaan 🙄
- Anonyymi
Mitkä ketjut?
- Anonyymi
Eli siis yhteenveto; Seuraavaa palstan ydinpommia odotelleessa ja ei tarvitse säikähtää - ne on normaaleja?
- Anonyymi
Ota vaan siltä kannalta, että kaikilla on vähän erilaiset motiivit tänne tulemiseen. Mielenkiintoisia nekin. Ei täällä tarvitse alkaa palvelemaan toisten tarpeita, jollei siihen ole vetoa.
Tää on ihan hauska paikka, jos ottaa sen asenteen. Liian totisille tää voi olla pahakin paikka.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaan siltä kannalta, että kaikilla on vähän erilaiset motiivit tänne tulemiseen. Mielenkiintoisia nekin. Ei täällä tarvitse alkaa palvelemaan toisten tarpeita, jollei siihen ole vetoa.
Tää on ihan hauska paikka, jos ottaa sen asenteen. Liian totisille tää voi olla pahakin paikka.
xLinerTäytynee sitten vain täyttää koko kaappi mikropoppareista ja jatkaa lueskelua kun vakavat vakkarit taas kosahtaa. Vedonlyöntiä sentään ei olla vielä tehty? Onnistuuko jos ketjut/aloitukset poistetaan niin ei ole todisteita siitä, että kuka voitti vedon? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytynee sitten vain täyttää koko kaappi mikropoppareista ja jatkaa lueskelua kun vakavat vakkarit taas kosahtaa. Vedonlyöntiä sentään ei olla vielä tehty? Onnistuuko jos ketjut/aloitukset poistetaan niin ei ole todisteita siitä, että kuka voitti vedon? :D
Valtis jo härkkii Disseä tuolla ylempänä ketjussa 😂
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtis jo härkkii Disseä tuolla ylempänä ketjussa 😂
xLinerIhan kuin hajonnutta ruohonleikkuria yrittää taas kännistää. Ei vaikuttanut saavan moottoria käyntiin.
- Anonyymi
En lue juttua ei jaksa nii kiinnostaa mutta selvästi täällä porukka jolle tämä jokapvstä viihdettä..öö..vai elämän sisältöäkö.. tai jotain pätemistä...?? No sama se mulle. Tänne kun kurkkaa nii aika samat tyypit. Kai ne tästä jotai saa.elämäänsä.. tä.hä🙄
- Anonyymi
Vai tällaista täällä on ollut.
AsianVierestä- Anonyymi
Tätä ketjua lukiessa, jos jotain ottaisi tosissaan, poukkoilisi kattoon yhtenään. Toiset sekoittavat ilkeyttään, toiset tekevät vääriä toteamuksia, anonyymit hiekkalaatikolla. Kaikesta huolimatta aiheuttaa mielipahaa usein. Todellisessaelämässäkin tulee väärin ymmärrystä ajoittain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.192626Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091941Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591708Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021551Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491466Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2041324- 961236
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521147Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171035Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13917