Naiset tekisitkö näin

Anonyymi

Varatut oletko tehnyt jo ja sinkkunaiset tekisitkö näin perjantaina iltakahville leipoisit kakun ja kysyisit mieheltäsi haluaisitko suikkarin ja vietätte iltaa yhdessä ja illemmalla rakastelette sitten taas

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En todellakaan tee mitään noista

      • Anonyymi

        Miks pitäis. Miehistä on pelkkää harmia.
        Syökööt huolto asemalla ja aina voi mennä maksullisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäis. Miehistä on pelkkää harmia.
        Syökööt huolto asemalla ja aina voi mennä maksullisiin

        Entä jos se olis nainen


      • Anonyymi

        Vanhapiikako olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhapiikako olet

        Juu, oon nii ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, oon nii ruma

        Ok asia selvä


    • Lauruska

      En.

      • Anonyymi

        Miksi et tekisi etkö haluaisi pitää omaa kultaasi hyvänä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tekisi etkö haluaisi pitää omaa kultaasi hyvänä

        Minä en passaa pelkän kyrvän takia miestä. Olen sen kertaalleen tehnyt, ja se sai riittää. Voisit Välis mennä näiden jatkuvien seksipostausten kanssa sinne seksipalstalle, niin sieltä voisit saada niitä myönteisiäkin vastauksia.

        Tai jos oikein puutteessa olet, niin mene maksulliselle. Sulla niinkuin Allullakin ei ole mikään muu mielessä kuin pillu. Ja siitä jatkuva jankkaaminen alkaa jossakin vaiheessa toisia kyllästyttämään. Muussa tapauksessa vaihda aihetta.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Minä en passaa pelkän kyrvän takia miestä. Olen sen kertaalleen tehnyt, ja se sai riittää. Voisit Välis mennä näiden jatkuvien seksipostausten kanssa sinne seksipalstalle, niin sieltä voisit saada niitä myönteisiäkin vastauksia.

        Tai jos oikein puutteessa olet, niin mene maksulliselle. Sulla niinkuin Allullakin ei ole mikään muu mielessä kuin pillu. Ja siitä jatkuva jankkaaminen alkaa jossakin vaiheessa toisia kyllästyttämään. Muussa tapauksessa vaihda aihetta.

        Et kovin kivalta naiselta vaikuta niin voisit sinäkin joskus olla mukava miehellesi no ei ihme että olet sinkku ja sinkkuna pysyt voi voi sentään


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Minä en passaa pelkän kyrvän takia miestä. Olen sen kertaalleen tehnyt, ja se sai riittää. Voisit Välis mennä näiden jatkuvien seksipostausten kanssa sinne seksipalstalle, niin sieltä voisit saada niitä myönteisiäkin vastauksia.

        Tai jos oikein puutteessa olet, niin mene maksulliselle. Sulla niinkuin Allullakin ei ole mikään muu mielessä kuin pillu. Ja siitä jatkuva jankkaaminen alkaa jossakin vaiheessa toisia kyllästyttämään. Muussa tapauksessa vaihda aihetta.

        Arvaapa montako kertaa Välikselle on ehdotettu seksipalstalle siirtymistä tässä vuosien varrella..MONTA. Mut ei ole uskonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kovin kivalta naiselta vaikuta niin voisit sinäkin joskus olla mukava miehellesi no ei ihme että olet sinkku ja sinkkuna pysyt voi voi sentään

        Sä et tunne mua, ja parempi niin. Tiiätkö mitä. Sinkkuna oon pysyny ihan omasta halusta, eikä mun ole koskaan tarvinut ruikuttaa yhtään missään etten miestä saa. Toisin kuin eräät.

        Minä en tanssi kenenkään pillin mukaan, eikä kukaan määräile mitä saan tehdä ja milloin, tai mitä pitää tehdä ja milloin. Jos mä jotakin teen jollekulle, teen sen siksi että haluan sen tehdä. En siksi, että sitä automaattisesti odotetaan multa jonkun seksipalveluksen korvaukseksi. En ole mikään kodin hengitä, tai palvelija.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Sä et tunne mua, ja parempi niin. Tiiätkö mitä. Sinkkuna oon pysyny ihan omasta halusta, eikä mun ole koskaan tarvinut ruikuttaa yhtään missään etten miestä saa. Toisin kuin eräät.

        Minä en tanssi kenenkään pillin mukaan, eikä kukaan määräile mitä saan tehdä ja milloin, tai mitä pitää tehdä ja milloin. Jos mä jotakin teen jollekulle, teen sen siksi että haluan sen tehdä. En siksi, että sitä automaattisesti odotetaan multa jonkun seksipalveluksen korvaukseksi. En ole mikään kodin hengitä, tai palvelija.

        Jotenkin saan sinusta hankalan ja erittäin vaikean naisen kuvan ja jopa häijynkin eli sinulta turha odottaa pusua tai kaunista sanaa tai tekoa tolla tyylillä sinkkuna pysyt


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Sä et tunne mua, ja parempi niin. Tiiätkö mitä. Sinkkuna oon pysyny ihan omasta halusta, eikä mun ole koskaan tarvinut ruikuttaa yhtään missään etten miestä saa. Toisin kuin eräät.

        Minä en tanssi kenenkään pillin mukaan, eikä kukaan määräile mitä saan tehdä ja milloin, tai mitä pitää tehdä ja milloin. Jos mä jotakin teen jollekulle, teen sen siksi että haluan sen tehdä. En siksi, että sitä automaattisesti odotetaan multa jonkun seksipalveluksen korvaukseksi. En ole mikään kodin hengitä, tai palvelija.

        Aamen! Itse olen miehenä vastaavasti tullut siihen lopputulokseen, että naisista on vain harmia ja vaivaa, joten parempi unohtaa moiset turhakkeet. Sama pätee epäilemättä myös toisin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin saan sinusta hankalan ja erittäin vaikean naisen kuvan ja jopa häijynkin eli sinulta turha odottaa pusua tai kaunista sanaa tai tekoa tolla tyylillä sinkkuna pysyt

        Lauruska kirjoitti ihan asiaa. Eikä sinulla tosiaakaan ole mitään muuta mielessä kuin pillu. Se on nähty tässä reilun vuoden aikana. Tee asialle jotain tai vaikene.


    • Suhtaudut ruokaan ja seksiin samalla intensiteetillä.. :D

      Kyllähän hyvä kotiruoka on parasta, kahvit jälkkärinä mitä voi kotiin töistä tultuaan valmiina saada nenän eteen. 🙏

      Olisin iki iloinen, jos joskus tuonkin kokisi.

      • Anonyymi

        Totta ja siihen vielä suikkarin saanti niin kyllä se kivaa olisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja siihen vielä suikkarin saanti niin kyllä se kivaa olisi

        No ei se ole niin tarpeen. Ehtii sitten iltapuhteinakin, kun on ehtinyt päivän tohinoista rentoutumaan.

        Mielummin söisi ja joisi, vaihtaisi päivän kuulumiset, kävisi pesulla ja hetken möllöttäisi vaikka kylki kyljessä hosumatta mihkään. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No ei se ole niin tarpeen. Ehtii sitten iltapuhteinakin, kun on ehtinyt päivän tohinoista rentoutumaan.

        Mielummin söisi ja joisi, vaihtaisi päivän kuulumiset, kävisi pesulla ja hetken möllöttäisi vaikka kylki kyljessä hosumatta mihkään. :)

        Kyllä välillä suikkarikin tekis hyvää saada niin jaksaa illemmalla sitten painia ja antaa naisellekkin kivaa niin kiehnätään sitten lauantaina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä välillä suikkarikin tekis hyvää saada niin jaksaa illemmalla sitten painia ja antaa naisellekkin kivaa niin kiehnätään sitten lauantaina

        En ala inttämään. Mulla tuskin koskaan töistä kotiin päästyäni on ollut ekana seksi mielessä. Ei tule mieleen, että miettis mitään suukivaa. Halit ja pusut voi kyllä olla mielessä.

        Jahka ovesta sisään pääsee kahmasee halaukseen ja muiskauttaa pusun. Onpa kiva olla sun luona kotona taas. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        En ala inttämään. Mulla tuskin koskaan töistä kotiin päästyäni on ollut ekana seksi mielessä. Ei tule mieleen, että miettis mitään suukivaa. Halit ja pusut voi kyllä olla mielessä.

        Jahka ovesta sisään pääsee kahmasee halaukseen ja muiskauttaa pusun. Onpa kiva olla sun luona kotona taas. :)

        Joskus voi olla semmoinenkin olo vaikka töistä päästyään mutta nyt oli puhe perjantai illasta eli sanoo naiselle tai toivoo naiselta että polvillesi tai menis polville ja sais suikkarin tai pöydälle nojaamaan ja housut alas ja takaa päin ottaa ja sitten syömään niin sen jälkeen haluis tehdä naisellekkin kivaa olis kiva ilta se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi olla semmoinenkin olo vaikka töistä päästyään mutta nyt oli puhe perjantai illasta eli sanoo naiselle tai toivoo naiselta että polvillesi tai menis polville ja sais suikkarin tai pöydälle nojaamaan ja housut alas ja takaa päin ottaa ja sitten syömään niin sen jälkeen haluis tehdä naisellekkin kivaa olis kiva ilta se

        Mieluummin toi jälkimmäinen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        En ala inttämään. Mulla tuskin koskaan töistä kotiin päästyäni on ollut ekana seksi mielessä. Ei tule mieleen, että miettis mitään suukivaa. Halit ja pusut voi kyllä olla mielessä.

        Jahka ovesta sisään pääsee kahmasee halaukseen ja muiskauttaa pusun. Onpa kiva olla sun luona kotona taas. :)

        Suikkarin tai kielihoidon saanti on sama asia mutta ilman sanoja niin sen tekisi kyllä mielellään omalle kullalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi olla semmoinenkin olo vaikka töistä päästyään mutta nyt oli puhe perjantai illasta eli sanoo naiselle tai toivoo naiselta että polvillesi tai menis polville ja sais suikkarin tai pöydälle nojaamaan ja housut alas ja takaa päin ottaa ja sitten syömään niin sen jälkeen haluis tehdä naisellekkin kivaa olis kiva ilta se

        Miten se perjantai tekee poikkeuksen? Et kai säkin ole niitä, jotka varaa kalenteriin seksipäivät? :D


        Ei saatana. Spontaania sen olla pitää. Tai edes sopien sitten niin, et siinä on joku juoni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suikkarin tai kielihoidon saanti on sama asia mutta ilman sanoja niin sen tekisi kyllä mielellään omalle kullalle

        Aijaa, ihanko totta? 😂

        Tekisi tekisi, vaan ajankohtaahan tässä sommitellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin toi jälkimmäinen.

        Joskus pikapano tekee terää


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Miten se perjantai tekee poikkeuksen? Et kai säkin ole niitä, jotka varaa kalenteriin seksipäivät? :D


        Ei saatana. Spontaania sen olla pitää. Tai edes sopien sitten niin, et siinä on joku juoni.

        Tänään on perjantai siksi se tuli mieleen ja sillä olis hyvä alkaa viikonlopun vietto yhdessä ja kahvin kera suunnitella mitä lauantaina tehtäis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on perjantai siksi se tuli mieleen ja sillä olis hyvä alkaa viikonlopun vietto yhdessä ja kahvin kera suunnitella mitä lauantaina tehtäis

        Niin, ne suunnitelmathan voi tehdä vaikka siinä syödessä tai siinä kylki kyljessä köllötellessä, mut ei samalla kun harrastetaan seksiä. Silloin keskitytään ihan muuhun, kun viikonlopun suunnitelmiin. 😌


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Aijaa, ihanko totta? 😂

        Tekisi tekisi, vaan ajankohtaahan tässä sommitellaan.

        Vaikka heti ja ilahduttais kumppaniaan ei mietitä tekiskö sen tunnin päästä vai keskiyöllä vaan tekee heti hyvää toiselle ja sen tehtyään sanoo tuus kahville tein meille kakun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka heti ja ilahduttais kumppaniaan ei mietitä tekiskö sen tunnin päästä vai keskiyöllä vaan tekee heti hyvää toiselle ja sen tehtyään sanoo tuus kahville tein meille kakun

        Kuulostaa jotenkin niin suunnitelmalliselle. Mutta toki mikäs siinä, jos sille tuntuu. Voihan sitä laittaa mummon selälleen ja lipasta isommat kihinät pois. Eiku hetkinen, sä halusit et sua imeskellään... Nooo antavana osapuolena on jopa hauskempaa. 😜

        https://youtu.be/yG60iRJwmfA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka heti ja ilahduttais kumppaniaan ei mietitä tekiskö sen tunnin päästä vai keskiyöllä vaan tekee heti hyvää toiselle ja sen tehtyään sanoo tuus kahville tein meille kakun

        Oltais silleen. Täytyyhän kummankin saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus pikapano tekee terää

        Niin tekee, kun kumpikin käy kuumana


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kuulostaa jotenkin niin suunnitelmalliselle. Mutta toki mikäs siinä, jos sille tuntuu. Voihan sitä laittaa mummon selälleen ja lipasta isommat kihinät pois. Eiku hetkinen, sä halusit et sua imeskellään... Nooo antavana osapuolena on jopa hauskempaa. 😜

        https://youtu.be/yG60iRJwmfA

        No joskus on itsekkin kiva sen saada ettei aina ole se antava osapuoli eli joskus sen vaan haluaisi saada yksipuolisesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joskus on itsekkin kiva sen saada ettei aina ole se antava osapuoli eli joskus sen vaan haluaisi saada yksipuolisesti

        Yym. Sekin on niin ihmisestä kiinni, kuka mitenkin tykkää. Mä olen enemmän se joka tekee ja vähemmän se joka vastaanottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltais silleen. Täytyyhän kummankin saada.

        Kyllä illemmalla nainen saisi monta kertaa kiitokseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä illemmalla nainen saisi monta kertaa kiitokseksi

        Tästä kovin paljon illemmalla tämä nainen nukkuu jo. Mä olen kato ollut töissä koko päivän. Töiden tekeminen on ilmeisesti täysin outo käsite. Saati sitten se, että nainenkin kävisi töissä eikä pyöri kotona koko päivää leipomassa kakkuja.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Yym. Sekin on niin ihmisestä kiinni, kuka mitenkin tykkää. Mä olen enemmän se joka tekee ja vähemmän se joka vastaanottaa.

        No joo kyllä itsekkin tykkään tehdä ja antaa naiselle mutta olis se kiva välillä toisinkin päin no en osaa paremmin sanoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo kyllä itsekkin tykkään tehdä ja antaa naiselle mutta olis se kiva välillä toisinkin päin no en osaa paremmin sanoa

        Juu taidan ymmärtää kyllä. Joskus on vaan kiva antaa toisen viedä ja nauttia kyydistä. Vastavuoroisuuskin toki on hyvä ja toivottava asia.

        Helposti vaan toinen on passiivisempi ja toinen aktiivisempi jo luonnostaan.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Juu taidan ymmärtää kyllä. Joskus on vaan kiva antaa toisen viedä ja nauttia kyydistä. Vastavuoroisuuskin toki on hyvä ja toivottava asia.

        Helposti vaan toinen on passiivisempi ja toinen aktiivisempi jo luonnostaan.

        No nyt puhut asiaa ja kun toinen on kiltti niin haluaa hänellekkin olla kiltti ja tehdä hyvää mutta nyt rambon tai mies ja alastoman aseen elokuvan pariin tulis sieltä mtv3 22.35 commando mutta sen osaa jo ulkoa no on nämäkin moneen kertaan nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä illemmalla nainen saisi monta kertaa kiitokseksi

        Olis vaan ihana heti olla silleen, kun ikäväkin tullut ja kaipaa iholle. Kaipaa toista niin lähelle.


    • Anonyymi

      Noup.

    • Anonyymi

      Mihin sitä kakkua tarvitaan?? Tai toisaalta mies voi törkkästä kakkuun niin ei tarvis mun ottaa suihin. Ai nii mut eihän mulla olekaan miestä.

      No mut jos olis, niin kakun leipominen ja poskeenotto olis jo vähän liikaa samana päivänä.

      • Anonyymi

        Vai olisko vaan olis ihanaa ja tuntuisi sydämmessä ja huomaa tuota naista rakastan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisko vaan olis ihanaa ja tuntuisi sydämmessä ja huomaa tuota naista rakastan

        Saunaan mentäis yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunaan mentäis yhdessä

        Siellä sitten saisit sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä sitten saisit sinä

        Kummallekkin suunhoito siellä. Mukava silleen, kun just pesty. Voitais pestä toisemme niin tulee hyväilyt siinä.


    • Anonyymi

      En tekis

      • Anonyymi

        Perjantaina, työviikon jälkeen, en todellakaan ala töistä tultuani väsämään mitään kakkuja. Silloin mä haluan rentoutua enkä passata ketään. Mahtaisinkonhan tavallisena perjantaina olla edes kotona niin aikasin, että ehtisin moisia ennen ukon kotiutumista. Enkä mä edes leivo kakkuja, kun juhlapäiviksi. Perjantaisin itseasiassa harvemmin edes kokkaan. Pizzaperjantai, tacoperjantai tai vastaava on hyvä perinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina, työviikon jälkeen, en todellakaan ala töistä tultuani väsämään mitään kakkuja. Silloin mä haluan rentoutua enkä passata ketään. Mahtaisinkonhan tavallisena perjantaina olla edes kotona niin aikasin, että ehtisin moisia ennen ukon kotiutumista. Enkä mä edes leivo kakkuja, kun juhlapäiviksi. Perjantaisin itseasiassa harvemmin edes kokkaan. Pizzaperjantai, tacoperjantai tai vastaava on hyvä perinne.

        Mikä estää nyt heti tekemään kakkua olet jo kotiutunut eli rupeet väsään kakku taikinaa ja uuniin ja sillä välin tiskaat ja kun valmis ja jähtyy niin laitat kahvin tippumaan ja menet miehen eteen ja lasket housut ja annat suukivat hänelle ja sen jälkeen kahville ja aloitatte rennon viikonlopun vieton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää nyt heti tekemään kakkua olet jo kotiutunut eli rupeet väsään kakku taikinaa ja uuniin ja sillä välin tiskaat ja kun valmis ja jähtyy niin laitat kahvin tippumaan ja menet miehen eteen ja lasket housut ja annat suukivat hänelle ja sen jälkeen kahville ja aloitatte rennon viikonlopun vieton

        Ei tuu suukivaa miehelle. Mies saa antaa kivaa mulle, kun oon kakunkin väsännyt. Tai sitten ollaan silleen ja kumpikin saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää nyt heti tekemään kakkua olet jo kotiutunut eli rupeet väsään kakku taikinaa ja uuniin ja sillä välin tiskaat ja kun valmis ja jähtyy niin laitat kahvin tippumaan ja menet miehen eteen ja lasket housut ja annat suukivat hänelle ja sen jälkeen kahville ja aloitatte rennon viikonlopun vieton

        Lähes yhdeksältä illalla väsään kakkua. Et taida elää ihan tässä todellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu suukivaa miehelle. Mies saa antaa kivaa mulle, kun oon kakunkin väsännyt. Tai sitten ollaan silleen ja kumpikin saa.

        Yleensä nainen sen saakin mutta eikö edes saa toivoa tai unelmoida sais joskus kullaltansa suikkarin ja hänen tekemäänsä kakkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä nainen sen saakin mutta eikö edes saa toivoa tai unelmoida sais joskus kullaltansa suikkarin ja hänen tekemäänsä kakkua

        Saahan sitä unelmoida. Saunassa sitten ne suukivat molemmille, kun on kivan lämmintä ja just pesty. Kakkua sitten saunakahveilla.


    • Anonyymi

      No entä jos se kakku olis parempaa kuin se seksi?

    • Anonyymi

      Mä oisin leiponut sen kakun, kun tiedän sun tykkäävän siitä. Mentäis makkariin suoraan, kun haluttais niin kovin..sitten raukeina ja onnellisina maattais sylikkäin. Kunnes mentäis saunaan. Siellä saisit sen suikkarisi, kun mulla olis halua se sulle antaa. Kakku syötäis saunan jälkeen..

      • Anonyymi

        Kiva. Viepä tuo Välis tältä palstalta pois kuljeksimasta!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe