Kauanko tämä kestää?

Anonyymi

Vuosi sitten aloitin hölkän uudelleen ja vielä ei ole kunto noussut yhtään. Alkaa mielessä pyörimään kaiken maailman houkutukset, lager oluet ja siniset tupakit.

63

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Morjensta zero diesel.
      Miehen puhetta.
      Huomenna pikkusikareita?

    • Anonyymi

      Viisaimmin teet kun lopetat koko hölkän. Niin moni ajautunu turmion tielle kun jää koukkuun hölkkään.

    • Anonyymi

      Jos hölkkä sujuu omalla tasolla tyydyttävästi, sitä kannattaa jatkaa harrastuksenomaisesti. Jos vaikuttaa siltä ettet ole mikään erityislahjakkuus, ehkä silloin ei kannata enää aloittaa mitään elämää suurempaa kuntoguuria.

    • Anonyymi

      Jos olet 40v niin ei siinä ihmeellisiä ole odotettavissa vaikka miten treenaisit.

      • Anonyymi

        Rentoa sontaa. Alle 4 mänee alta 40.


      • Anonyymi

        Mikään 5h maraton ei kiinnosta. Liikkuu mieluummin omaksi ilokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään 5h maraton ei kiinnosta. Liikkuu mieluummin omaksi ilokseen.

        Veikkaan että täällä lässyttävät pölhöt ovat ite justiinsa niitä 4 - 5 tunnin maratoonareita.Helpompaa haukkua muita ku lähteä lenkille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että täällä lässyttävät pölhöt ovat ite justiinsa niitä 4 - 5 tunnin maratoonareita.Helpompaa haukkua muita ku lähteä lenkille

        juu . kaljapullo käessä helppo raapustaa.


    • Anonyymi

      oluet ja tupakit. paljonko menee?

      • Anonyymi

        Vielä en ole sortunut olusiin ja tupakeihin, vaikka kunto ei olekaan parantunut yhtään numeroiden valossa. Jotain pieniä muutoksia lienee kuitenkin tapahtunut, koska nykyään samalla vauhdilla lenkkeillessä pääsee vakaampaan mielentilaan kuin aloittaessa.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin pitkää ja kevyttä.

      • Anonyymi

        Mikkove jätti ryypyn. Aijai. Rennon kevyttä 7min,ei rapulaa.


    • Anonyymi

      Laskeskelin sykerajoja. Maffetonen metodin ja zone kakkosen. Pitäisi vauhtia hidastaa entisestään. Se tarkoittaa että lenkistä noin kolmasosa voi olla juoksua ja loput kävelyä, että kehitystä tapahtuu, mitokondriot lisääntyy. Olen tehnyt kovemmalla teholla ajatellen sen olevan tehokkaampaa. Käytännössä zone kolmosta aina. Lenkin lopussa sweet spot syke. Ei ole kehittynyt aerobinen kapasiteetti lainkaan.

    • Anonyymi

      ei nouse minulla.

    • Anonyymi

      Juoksemalla juoksukunto paranee

      Juoksun aikana voit kehittää myös henkisiä lahjoja esim päässälaskua, kun luovut elektroniikasta ja teet analyysit itse.

      Data johtaa harhaan, aina.

    • Anonyymi

      Pintakaasuttelun lisäksi tarvitaan kovia kynnysjuoksuja, että kunto kehittyy. Moni juoksee vain mukavalla zone kolmosella vähän ja ihmettelee kun ei kunto kehity.

    • Anonyymi

      niin, malttia päässä, hiihdon seuraaminen opettaa, Frida Karlsson, pari ylivauhtista kisaa jopa Johaug voittaen, koko loppukausi olympialaisineen pilalle, täysin palautumattomassa tilassa, jo käden ojentaminen vetää sykkeet sataselle.

    • Anonyymi

      Pyöriikö Seppolan houkutukset

    • Anonyymi

      Alussa kannattaa juosta vain hyvin lyhyitä lenkkejä. Siis oikeasti lyhyitä. Pari hassua kilometriä, ja mieluummin hieman reippaammin. Peruskuntoa voi tehdä pitkillä rauhallisella lenkeillä kävellen, pyöräillen, uiden jne. Vasta sitten kun peruskunto mahdollistaa pidemmät lenkit juosten, on niiden aika. Tämä on se oikea tapa aloittaa juokseminen. Kävelyhölkkä tai kävelyvauhtinen hölkkä ovat pelleilyä.

    • Anonyymi

      Kuule kauan.

    • Anonyymi

      Kyllä ne lager oluet ja siniset tupakit pyörii kokeneemmillakin hölkkääjillä mielessä.

    • Anonyymi

      Koetapa alotella vesihölkällä.

      • Anonyymi

        Niin paha ei tilanne sentään ole että ryhtyisin vesijuoksijaksi.


    • Anonyymi

      Potkukelkkailuun vaihoin hölkän talvella.

    • Anonyymi

      Koitapa never easyä. Pari kuukautta kun sietää epämukavuutta, niin jo helpottaa ja kunto paranee.

    • Anonyymi

      Joko on tavo alle neljän?

      • Anonyymi

        Joo, vantaalla meni alle neljän. Kehitys on ollut tosi hidasta, mutta kuitenkin jatkuvaa. Viidessä vuodessa voi päästä 30min 5km aloituksesta 3:30 maraton tasolle,


    • Anonyymi

      Talvella ei oikein hölkkä kulje. Kilometrit taantuu. Vähän pyrin hiihtämään myös.

    • Anonyymi

      Nyt laitan isompaa vaihdetta silmään. On se kumma jos ei ala kunto kohoamaan.

    • Anonyymi

      Lager oluet ja sinniset tupakit testattu. Ei tullut onni niillä. Hölkkä jatkuu.

    • Anonyymi

      Pääasia että hölkkä on rentoa. Vauhdista viis.

    • Lager oluet ja siniset tupakit nautinto. Rentoa vastapainoa hölkälle.

    • Anonyymi

      Juu. Vuodet vierii ja kunto ei parane. Tympäisee.

    • Anonyymi

      Neljän kympin jälkeen on ihan hyvä, jos saa säilytettyä kuntonsa. Suurista parannuksista ei kannata enää haaveilla. Nuorena kunto nousi kyllä, kunhan teki vain jotain.

      • Anonyymi

        Kuule nelikymppinen voi olla paljon paremmassa kunnossa kuin kaksikymppinen. Varusmiesten cooper keskiarvo 2300m. Pappahölkkääjien keskiarvo cooperissa lienee parempi?


      • Anonyymi

        Monipuolisesti ja tasapainoisesti treenaamalla kunto nousee neljänkympin jälkeenkin. Ei pidä ahnehtia.


    • Anonyymi

      puuttuuko rentous?

      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Tuliko ahnehdittua ?

      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Kovin on hidasta kunnon paraneminen. Kokeilen lager oluita ja sinisiä tupakkeja.

      • Anonyymi

        Kunto ei kehity mihkään. Taantuu vuoan. Mutta nautin hölkästä, tupakista ja elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunto ei kehity mihkään. Taantuu vuoan. Mutta nautin hölkästä, tupakista ja elämästä.

        Juu. Viha ei auta hölkän kulkemattomuuteen. Kiitollisena vuoan.


      • Ei auta tupakit kulkemattomuuteen. Hiastaa vaan. Mutta rentoa.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Ei auta tupakit kulkemattomuuteen. Hiastaa vaan. Mutta rentoa.

        Auttaako viagra?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako viagra?

        Parempi lääke erektiovaivoihin on hoikka juoksijatar tyttöystävänä.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Parempi lääke erektiovaivoihin on hoikka juoksijatar tyttöystävänä.

        mistäs sellasii löytyy? Eukot lihoo kuin pullataikina suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistäs sellasii löytyy? Eukot lihoo kuin pullataikina suomessa.

        Sipsikaljavegaanit pullukoita. Jos et löydä juoksijaa niin ota edes lihansyöjä.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Parempi lääke erektiovaivoihin on hoikka juoksijatar tyttöystävänä.

        Miun naiset on jo nelikymppisiä peeheenäitejä. Ei silloin seiso.


    • Anonyymi

      On yritettävä kovempaa. Jos ei edes yritä, vähän läpsyttelee rennosti, ei silloin kunto kohoa.

    • Anonyymi

      Lopetin tupakit ja kunto lähti nousuun. Lageria kyllä menee lähes päivittäin.

    • Anonyymi

      Sandels sandels.

    • Anonyymi

      Kunto vaan huononee vuosi vuodelta. Ei kehity lainkaan.

      • Anonyymi

        Pitää syyä proteiinia. Joka päivä 400g vähärasvaista lihaa.


    • Anonyymi00051

      Sitä se on kun ikää tulee. Olutta juomalla ja tupakkia polttamalla vain nopeutat vääjäämätöntä.

    • Anonyymi00052

      Ei parane kunto mut hölkkään vuan.

    • Anonyymi00053

      Itse aloitin juoksemisen pari viikkoa sitten. Ensimmäisellä yrityksellä jaksoin 50 metriä.
      Eilen juoksin 2 kilometriä. Kyllä se siitä.

    • Anonyymi00054

      AP tässä. Nyt on kunto nousussa. Ilman tupakkeja ja oluttakin vain silloin tällöin. Ratkaisevaa oli alkaa juoksemaan pitkiä vk-lenkkejä. Toki myös pk:ta, mutta vk:n myötä pk vauhti lähti nousuun.

    • Anonyymi00055

      Minä katselin istasta kun tyypit vetää kympin lenkkejä 35 minuuttiin zone 2 alueella, masennuin siitä miten paska olen ja lopetin juoksemisen kokonaan.

      • Anonyymi00057

        Oletpa tyhmä kun lopetit juoksemisen. Lopetatko myös työnteon ja opiskelun, jos joku on nopeampi kuin sinä? Tai syömisen?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Oletpa tyhmä kun lopetit juoksemisen. Lopetatko myös työnteon ja opiskelun, jos joku on nopeampi kuin sinä? Tai syömisen?

        Juu, rennon letkeästi hölkkäsivät jutustellen keskenään 3.30min/km vauhdilla, niin se masensi minut ja lopetin juoksemisen kokonaan.


    • Anonyymi00056

      Jos haluat juosta pitkälle juokse ekonomimmin. Ja jää sinne.

    • Anonyymi00059

      Ei pidä ahnehtia. Miulla juoksu kulkee aina hyvin sen jälkeen, kun olen pitänyt juoksutaukoa ja vain kävellyt spaddu huulessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe