ja jos hän eläisi hän ei pitäisi persuista, kuten ei pitänyt senaikaisista "persuistakaan".
Mannerheim ei ollut persu
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän nykyäänkään kukaan järkevä ole persu tai äänestä niitä.
- Anonyymi
Aivan, pitää äänestää puolueita jotka tuovat maahan lisää lastenraiskaajia, sillä suomi nousee!
- Anonyymi
Hän oli Venäjän ystävä. Kuitenkin.
- Anonyymi
Mitenkä niin? Sota-aikana ei veljeilty Venäjän kanssa.
- Anonyymi
No myönnetään että persut ovat melkeipä voisi sanoa naimisissa Venäjän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No myönnetään että persut ovat melkeipä voisi sanoa naimisissa Venäjän kanssa.
Joo, koko suomi on. Se sattuu olemaan meidän rajanaapuri täällä eu:n itäisessä kolkassa ja myös tärkeä kauppakumppani.
- Anonyymi
Nauratko halla-ahon naamalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauratko halla-ahon naamalle?
Eiköhän tuo naura Marinin hampaille...
Anonyymi kirjoitti:
No myönnetään että persut ovat melkeipä voisi sanoa naimisissa Venäjän kanssa.
Sun kannattaisi kysyä näiltä vanhoilta Neuvostoliiton ja DDR:n ystäviltä suhteista Venäjään. Halonen. Tuomioja. Lipponen varmaankin kertoisivat ketä nykyisin pitää nuoleksia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo naura Marinin hampaille...
Sullahan on tekohampaat.
- Anonyymi
Mannerheim oli Venäjän armeijan upseeri ja ei Suomellakaan huonosti mennyt niin kauan kun Venäjä kunnioitti Suomen autonomista asemaa.
Suomihan oli suunnilleen kuin Ahvenanmaa nykyään. Ei tarvinnut käydä Venäjän armeijaa eikä pakkoa puhua venäjää.
Bobrikovin aikana nämä edut haluttiin viedä Suomelta mutta Venäjä hävisi sodat Japanille ja Saksalle ja tsaarinvaltaa romahti ja Suomi julistautui itsenäiseksi.
Mannerheim muutti Suomeen ja hänestä tuli valkoisen armeijan ylipäällikkö. - Anonyymi
Mannerheim ei tykännyt kommareista, eikä siten tuskin muistakaan vassareista. Tuskin olisi vihreäkään.
Mannerheim piti kyllä keisarillisesta Venäjästä. Mannerheim metsäsi, tiikereitäkin.
Luulenpa että hän olisi persu-kokoomusakselilla, kuten suurin osa armeijan päällystöstäkin. Kaikki ei toki politiikasta välitä, kuten tuskin marsikaan olisi välittänyt. Taisi pakostakin alkaa pressaksi. Varmaakin veljeilisi vihevassrien kanssa, että saisi pitää ylipäällikön vakanssi. Vitsi...vitsi...
- Anonyymi
Mannerheim kävi sentään armeijan toisin kuin kulttijohtjanne Halla-aho.
- Anonyymi
Eipä pitäisi kekkonenkaan.
- Anonyymi
Mannerheim oli tsaarinvaltaa kannattava venäläinen upseeri. Hänellä oli työpöydällään viimeisen tsaarin Nikolai II:n kuva ilmeisesti kuolemaansa saakka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522