Mannerheim ei ollut persu

Anonyymi

ja jos hän eläisi hän ei pitäisi persuista, kuten ei pitänyt senaikaisista "persuistakaan".

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän nykyäänkään kukaan järkevä ole persu tai äänestä niitä.

      • Anonyymi

        Aivan, pitää äänestää puolueita jotka tuovat maahan lisää lastenraiskaajia, sillä suomi nousee!


    • Anonyymi

      Hän oli Venäjän ystävä. Kuitenkin.

      • Anonyymi

        Mitenkä niin? Sota-aikana ei veljeilty Venäjän kanssa.


      • Anonyymi

        No myönnetään että persut ovat melkeipä voisi sanoa naimisissa Venäjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No myönnetään että persut ovat melkeipä voisi sanoa naimisissa Venäjän kanssa.

        Joo, koko suomi on. Se sattuu olemaan meidän rajanaapuri täällä eu:n itäisessä kolkassa ja myös tärkeä kauppakumppani.


      • Anonyymi

        Nauratko halla-ahon naamalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauratko halla-ahon naamalle?

        Eiköhän tuo naura Marinin hampaille...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No myönnetään että persut ovat melkeipä voisi sanoa naimisissa Venäjän kanssa.

        Sun kannattaisi kysyä näiltä vanhoilta Neuvostoliiton ja DDR:n ystäviltä suhteista Venäjään. Halonen. Tuomioja. Lipponen varmaankin kertoisivat ketä nykyisin pitää nuoleksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo naura Marinin hampaille...

        Sullahan on tekohampaat.


    • Anonyymi

      Mannerheim oli Venäjän armeijan upseeri ja ei Suomellakaan huonosti mennyt niin kauan kun Venäjä kunnioitti Suomen autonomista asemaa.

      Suomihan oli suunnilleen kuin Ahvenanmaa nykyään. Ei tarvinnut käydä Venäjän armeijaa eikä pakkoa puhua venäjää.

      Bobrikovin aikana nämä edut haluttiin viedä Suomelta mutta Venäjä hävisi sodat Japanille ja Saksalle ja tsaarinvaltaa romahti ja Suomi julistautui itsenäiseksi.

      Mannerheim muutti Suomeen ja hänestä tuli valkoisen armeijan ylipäällikkö.

    • Anonyymi

      Mannerheim ei tykännyt kommareista, eikä siten tuskin muistakaan vassareista. Tuskin olisi vihreäkään.
      Mannerheim piti kyllä keisarillisesta Venäjästä. Mannerheim metsäsi, tiikereitäkin.

      Luulenpa että hän olisi persu-kokoomusakselilla, kuten suurin osa armeijan päällystöstäkin. Kaikki ei toki politiikasta välitä, kuten tuskin marsikaan olisi välittänyt. Taisi pakostakin alkaa pressaksi.

    • Varmaakin veljeilisi vihevassrien kanssa, että saisi pitää ylipäällikön vakanssi. Vitsi...vitsi...

      • Anonyymi

        Mannerheim kävi sentään armeijan toisin kuin kulttijohtjanne Halla-aho.


    • Anonyymi

      Eipä pitäisi kekkonenkaan.

    • Anonyymi

      Mannerheim oli tsaarinvaltaa kannattava venäläinen upseeri. Hänellä oli työpöydällään viimeisen tsaarin Nikolai II:n kuva ilmeisesti kuolemaansa saakka.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe