Nyt tänään ratkeaa , Kuoliko suomalaisia turhaan Talvisodassa ?

Anonyymi

Lahjoituksen Mafialle puolesta äänestäneistä tulee jonkun tehdä iso juliste . Joka kodin seinälle. Kohtuu hintaan. Jos hulluus menee läpi !

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin siinä sitten käy kun uskoo vappusatasiin?🤔🤨🙄

      • Anonyymi

        Ja sitä edellisissä vaaleissa Kokkareiden lupaamien Sari sairaanhoitajajien palkankorotuksiin ? Eli nuo saa valehdella laillisesti


      • Anonyymi

        Kako (=kok) ja kepuli - nuo "isänmaalliset" nyt temppelinharjalla. "Demari"-koira ja vasuri ovat jo luvanneet matin ja maijjan myydä yksimielisesti !

        Puolesta ja vastaan äänestäneiden nimilista on se, joka on tämän jälkeen oltava joka kodissa.


    • Anonyymi

      Jos tämä demukkakaksikko Marinin ja Tuppuraisen ajama törkeys, lahjoitus etelän mafiosoille ja löysäilijöille menee läpi on aihetta suruliputukseen.
      Vielä syntymättömät lapsemme joutuvat demukkakaksikon ajaman velanmaksun maksajiksi.
      Pitää myös muistaa, jos joku jäsenmaa luistaa maksuistaan tulevat nekin suomalaisten veronmaksajien maksettaviksi!
      Te, joilla mahdollista silloin laittaa lippu puolitankoon tehkää se!

    • Anonyymi

      Kyllä on hölmön hommaa ottaa valtion velan lisäksi toista velkaa, ei mitään järkeä ja samalla leikataan hyvinvointi yhteiskuntaa. Paketti on Troijan hevonen, jos EU alkaa itse verottaa jäsenmaita tällä paketti verukkeella niin peli selvä.

      • Anonyymi

        Pikku-Sannukan, sd, pää meni pyörälle EU:n ukkojen pyörityksessä ja skumppalasien kilistelyissä välillä etania ryystäessä.
        Ja nyt päätös ilman Suomen kansan valtuuksia Sannukka-tyttö allekirjoitti kohtaloksemme muodostuvat velkapaperit vieraille valtioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Sannukan, sd, pää meni pyörälle EU:n ukkojen pyörityksessä ja skumppalasien kilistelyissä välillä etania ryystäessä.
        Ja nyt päätös ilman Suomen kansan valtuuksia Sannukka-tyttö allekirjoitti kohtaloksemme muodostuvat velkapaperit vieraille valtioille.

        EU-meno on kieltämättä aika syntistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Sannukan, sd, pää meni pyörälle EU:n ukkojen pyörityksessä ja skumppalasien kilistelyissä välillä etania ryystäessä.
        Ja nyt päätös ilman Suomen kansan valtuuksia Sannukka-tyttö allekirjoitti kohtaloksemme muodostuvat velkapaperit vieraille valtioille.

        Näin taisi päästä käymään ja niinpä meidän kovan luokan neuvottelijamme saapui kotomaahan mukanaan ikuinen lupaus rahan jakamisesta muille maille ja niin turhaan sotia kävivät jos tämä esitys pääsee maaliin, voi isä parka kun aikoinaan vuosikausia rintamalla vietit ja peltoa raivaamalla luulit hyvän työn tekeväsi, toisin kävi, onneksi et ole enää tätä Eu hulluutta ollut näkemässä.


      • Anonyymi

        Tästä käynnistyy globalistien suurhanke Neuvostoliitto 2.0, tällä kertaa Euroopassa.

        Sosialidemokraatit kannattavat tätä koska ovat mukana salaisessa sopimuksessa joka tehtiin jo ensimmäisen Neuvostoliiton aikana.
        Vasemmistoliikkeille ja kommunisteille hanke avaa mahdollisuuden alkaa kehittää Eurostoliitosta sosialistista unelmaa, joten nekin kannattavat sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä käynnistyy globalistien suurhanke Neuvostoliitto 2.0, tällä kertaa Euroopassa.

        Sosialidemokraatit kannattavat tätä koska ovat mukana salaisessa sopimuksessa joka tehtiin jo ensimmäisen Neuvostoliiton aikana.
        Vasemmistoliikkeille ja kommunisteille hanke avaa mahdollisuuden alkaa kehittää Eurostoliitosta sosialistista unelmaa, joten nekin kannattavat sitä.

        Kannattajille käy kuten kommareille, jotka lähtivät Amerikasta NL:ään, lahdattiin jo heti rajalla eivät nähneet lupausta uudesta tulevaisuudesta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Sannukan, sd, pää meni pyörälle EU:n ukkojen pyörityksessä ja skumppalasien kilistelyissä välillä etania ryystäessä.
        Ja nyt päätös ilman Suomen kansan valtuuksia Sannukka-tyttö allekirjoitti kohtaloksemme muodostuvat velkapaperit vieraille valtioille.

        Marinia vietii kuin sitä kuuluisaa litranmittaa Brysselissä. Nainen varmaankin luuli olevansa tärkeätekijä valtapitävien herraseurassa.Nyt nauravat siellä Brysselin herrat, että sillehän olisi mennyt vieläkin huonompi sopimus läpi.


    • Anonyymi

      Suomi päättäjä riemuitsee, kun saa kansansa hillot, lahjoittaa etelän vetelyksille.

    • Anonyymi

      Suomessa on veneenvalmistusta ja niin on Italiassakin. Kun lahjoitamme rahaa Italiaan veneenrakennuksen tuotekehittelyyn, niin me hyödymme siitä.

    • Anonyymi

      Eiköhän päätös tästä siirretä kesäkuun vaalien jälkeiseen aikaan.

    • Anonyymi

      oli vielä joku maa jotka ei ole äänestäneet.

      suomen perässä tulee muutkin kaatuu nurin.

    • Anonyymi

      EU:lle on tärkeintä elvyttää Kiinaa. Suomi voi aivan hyvin kustantaa sen.

    • Anonyymi

      Jos EI kanta häviää, sankarihautausmailla alkaa maa liikkua

      • Anonyymi

        joo, sankarivainajat juhlivat. Persut, Suomen syöpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, sankarivainajat juhlivat. Persut, Suomen syöpä.

        Persut nuo piippalakit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, sankarivainajat juhlivat. Persut, Suomen syöpä.

        Isäni, pellonraivaaja, asutustilansa kylmään korpeen raivaaja, jo maaksi muuttunut SMP:n kannattaja, ennusti kaiken juuri näin. Itse perussuomalainen ja tiedän että voitamme kommunistit.


    • Anonyymi

      Valta Kuuluu Kansalle – ”Viimeinen päivä?” [18.5.2021 – Osa IV]

      Toimittajat Ville Puromäki ja Ilkka Tiainen ovat tehneet pitkäjänteisen ja kunnioituksemme ansaitsevan journalistisen työn Suomen historiallisella hetkellä. Valta Kuuluu Kansalle dokumenttisarjan neljäs osa julkaistiin varhain aamulla ennen eduskunnan täysistunnon äänestystä EU:n elvytyspaketista - tien avaamisesta EU-liittovaltiolle.
      --------
      Kts. video

    • Anonyymi

      Ihan sama vaikka tuleekin köyhyys ja nälänhätä tähän maahan. Sitähän enemmistö näyttää haluavan kun tekivät tuollaisen äänestyspäätöksen.
      Ihmiset vaan eivät koskaan opi.

      • Anonyymi

        Suomessa on talvisin kylmä. Tuolloin roskalaatikossa ei ole kivaa asua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on talvisin kylmä. Tuolloin roskalaatikossa ei ole kivaa asua.

        Kieliä osaamaton sari sairaanhoitaja ei pääse edes Ruotsiin tai Norjaan sairaanhoitajaksi.


    • Anonyymi

      Hillo p,,, t hallitus äänestää puolesta toivottavasti saavat maksaa vaaleissa

      • Anonyymi

        Näkyy varmasti jo kuntavaaleissa näiden Suomen myyjien kannatus.


    • Anonyymi

      Talvi ja jatkosodissa taisteltiin ja nyt annetaan itsenäisyys taistelematta pois.
      Tätä on vaikea käsittää.

      • Anonyymi

        YMMÄRTÄKÄÄ, että tämä on kommunistien kosto, kun vallankumous epäonnistui 1918. Siksi perussuomalaisuus on oikeuden voima


    • Anonyymi

      Tässä ovat kansanpetturit

    • Anonyymi

      Loistava aloitus. Otto Ville Kuusisen tietävät kaikki, ainakin vanhemmat sukupolvet. Uuden Terijoen kaltaisen maanpetturihallituksen joukot on hyvä muistaa tältäkin aikakaudelta. Ketkä lahjoittavat Suomen miljardit Etelä Euroopan mailla, kurjistavat Suomen kytkemällä Suomen pysyvästi yhteislainojen maksajaksi ja siirtävät itsemääräämisoikeutemme Brysseliin.

      Jokainen kansanedustaja vastaa itse kysymykseen "Oletko maanpetturi, Suomen ja suomalaisten vihollinen?" julkisesti eduskunnassa.

      • Anonyymi

        Kansanviholliset kirjoittavat laillista yhteiskuntaa vastaaan.EU:n liittovaltio on nyt totta.Todelliset maanpetturit olivat jotkakirjoittivat EU:huun liittymissopimuksen 1994.


    • Anonyymi

      Puoluejohtajatko päättävät äänestystuloksen?

      • Anonyymi

        Kyllä, hallituksessa olevien puolueiden johtajat. Niitten puolueitten jäsenet äänestävät kuten Marin määrää, muuten ei hyvä heilu.


    • Anonyymi

      Kannattaa liputtaa melko pian ennekuin se julistetaan vihateoksi ja tummat autot alkaa liikkua sorateillä.

    • Anonyymi

      Entä Nuijasota tai Lapin sota?

    • Anonyymi

      Asiaan liittyen: Onko Italialla esittää vedenpitävä nättö kultavarannostaan,
      siis onko sitä kultaa vai joko sekin on puhallettu ja myyty?

      • Anonyymi

        Siniristilippumme puolitankoon, jos demukkakaksikko Marinin ja Tuppuraisen etelän vetelien hyödyksi tuhoisa velkavaltakirja astuu voimaan.


    • Anonyymi

      Kuinka niin juuri talvisodassa? Miksi ei jatkosodassa?

    • Anonyymi

      Suomen hallitus haluu kumartaa Brysselin päätyyn, näin käy kun suvereeni itsehallinto ja itsenäisyy kaatuu. Valta päättää asioistamme menee taholle jolle se ei todellakaan kuulu.

      • Anonyymi

        Ensimmäisen Neuvostoliiton aikanakin Kremliin kumartajia riitti, mutta Kokoomus ja monet muut eivät halunneet Suomea kuitenkaan osaksi liitovaltiota.
        Nyt on toisin vaikka EU on vain kopio Neuvostoliitosta ja sillä on samankaltainen kehityskaari.
        Alkaa kansalaisten riisto, itku ja hammasten kiristys, lopulta koko kyhäelmä romahtaa ja jättää jälkeensä täyden kaaoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisen Neuvostoliiton aikanakin Kremliin kumartajia riitti, mutta Kokoomus ja monet muut eivät halunneet Suomea kuitenkaan osaksi liitovaltiota.
        Nyt on toisin vaikka EU on vain kopio Neuvostoliitosta ja sillä on samankaltainen kehityskaari.
        Alkaa kansalaisten riisto, itku ja hammasten kiristys, lopulta koko kyhäelmä romahtaa ja jättää jälkeensä täyden kaaoksen.

        Joko Halla-aho haaveilee kenraali(sivari)kuvernöörin asemasta Putinin alamaisuudessa?


    • Anonyymi

      kokoomus rupesi sitten vasudeiden apu puolueeksi edestämään liittovaltio euta,

      • Anonyymi

        Kokoomus on aina ollut kaikkein eu myönteisin puolue.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe