terveiseni konduktööreille täältä maaseudulta

Paljon mukavempaa liikkua omalla autolla kuin junalla kusipäisen minua vastaan salaliittoutuneen ammattikunnan ympäröimänä :)

https://youtu.be/4znUS8phPSs

18

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh...., julkiset liikuntavälineet ovat kurjalistoa ja hippikommunisteja varten.
      Näiden väliin voisi kai vetää yhtäläisyysviivan?
      Harvoinhan noita kai kapitalisteiksi kutsutaan eikä republikaaneiksi suuren maailman malliin?

      Konduktöörin virka on kyllä korkealle arvostettu; se on heti toisena paimenen yläpuolella alhaaltapäin lukien.

      • Viherkommarit yrittää tuhota kansalaisten autoilumahdollisuudet jyräämällä sivuteiden asfaltit sorateiksi. Tuonkaan videon tien asfalttia ei enää koskaan uusita vaan kun se on kulunut aikanaan loppuun muutetaan tie soratieksi.


    • Anonyymi

      Onko verot maksettu? Vai soitanko poliisille?

      • Anonyymi

        Ja mikä tärkeintä: onko kuljettaja ajokunnossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä tärkeintä: onko kuljettaja ajokunnossa?

        Korjaan karmaisevan kirjoitusvihreeni ennen kuin Persekärpänen sen tekee.

        Kirjoitin liikuntavälineet vaikka sen piti olla liikennevälineet.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Korjaan karmaisevan kirjoitusvihreeni ennen kuin Persekärpänen sen tekee.

        Kirjoitin liikuntavälineet vaikka sen piti olla liikennevälineet.

        Katohan, Perskärpäshöhlä toi esiin identiteettinsä, nuo muut nimimerkit ovat natsinasunarsisti ja mitä niitä kymmeniä tyhmiä nimiä onkaan? Ainoastaan tuo Martta on sellainen nimimerkki jota en suostu kirjoittamaan. Se on loukkaus kaikkia Suomen Marttoja ja varsinkin Marttaliittoa kohtaan, he ovat kuitenkin täysijärkistä porukkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä tärkeintä: onko kuljettaja ajokunnossa?

        Sivuteillä voi huoletta naukkailla. Lähin poliisiasema on satojen kilometrien päässä jossain suuremmassa kaupungissa.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Sivuteillä voi huoletta naukkailla. Lähin poliisiasema on satojen kilometrien päässä jossain suuremmassa kaupungissa.

        No ei voi naukkailla. Ajat vielä jonkun lapsen päälle tai vastaantulevan auton jossa on lapsia kyydissä, idiootti. Poliisien olemassaololla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, olet täysi urpo!!


    • Anonyymi

      Sain sakot junassa, kun kännykkä app:ini jumitti H-hetkellä. Se oli nöyryyttävää, kun kaikki ihmiset tuijottivat minua kuin suurtakin rikollista, vaikka syy oli siinä hemmetin apissa. No kun se sitten viimein suostui toimimaan, niin se ei käynyt tarkastajille, koska sillä suunnatulla sekuntilla kun he sitä vaativat eivät sitä saaneet. Ei auttanut sekitykseksi että app:i ei toimi. Näytin vielä että se jumii, mutta kun ei. 80e tuli sakkoa. Minut vielä ympäröitiin molemmin puolin, etten pääse pakoon. 😂 Ei siinä, kävi kyllä mielessä. Ei vaan onnistunut hitto vie. Nolottihan se sosiaalinen nöyryytys.

    • Anonyymi

      Ja kohta lähtee kortti, kun on nautittu liikaa kiljua. Sitten alkaa se parku "poliisien salaliitosta meitä kännissä ajavia kohtaan".
      Vai onko sinulla edes korttia? Tuleeko kohta video "poliisien salaliitosta meitä kortitta ajavia kohtaan"?

      • Auton käynnistämiseen ja ajoneston sammuttamiseen tarvitaan vain avaimet. Ainakaan minun auto ei kysy mitään kortteja kun lähden aamulla liikenteeseen.
        Teboil etukortti toki löytyy lompsasta jolla saa polttoöljystä 1sentin alennuksen per litra.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Auton käynnistämiseen ja ajoneston sammuttamiseen tarvitaan vain avaimet. Ainakaan minun auto ei kysy mitään kortteja kun lähden aamulla liikenteeseen.
        Teboil etukortti toki löytyy lompsasta jolla saa polttoöljystä 1sentin alennuksen per litra.

        Taitaa tulla kohta "Vartijoiden salaliitto meitä vankeja kohtaan".


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Auton käynnistämiseen ja ajoneston sammuttamiseen tarvitaan vain avaimet. Ainakaan minun auto ei kysy mitään kortteja kun lähden aamulla liikenteeseen.
        Teboil etukortti toki löytyy lompsasta jolla saa polttoöljystä 1sentin alennuksen per litra.

        Ilman kortti kännissä löpöä tankissa. Olet kyllä kymmenkertainen idiootti


    • Anonyymi

      Jätkä tekee rikoksia toisensa perään ja vielä julkistaa ne netissä.

      • Anonyymi

        Delfini ei ollut paikalla silloin kun järkeä jaettiin…


      • En muista enää tuon youtube tilini salasanaa, muuten vaihtaisin kanavan delphin-delphin nimestä vaikka rajanylittäjäksi.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        En muista enää tuon youtube tilini salasanaa, muuten vaihtaisin kanavan delphin-delphin nimestä vaikka rajanylittäjäksi.

        Olitko juovuksissa rajaa ylittäessä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe