No niin, liekö saanut yhteiskunnalta kalja ja viinirahaa 960 e kun joutui luopumaan aamiaisrahasta, tuki jatkuu eri nimikkeellä!!!
Sielllä sitä vaan litkitään olutta, vaikka suomen asiat on retuperällä, Duunarit huhkii 9 e päiväliksalla ja päämnisteri istuu kaljalla??? On meillä päättäjä! Neljässä kuukaudessa ehtii istua kaljalla jos kuin monta kertaa. Kalja maistuu, muttei työt.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Järkyttävää ainakin on.
Oho! Pääministeri Sanna Marin vietti iltaa olutterassilla: pöydällä kaljaa ja viiniä
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luin saman seiskasta. Niin se menee, kalja on tärkeempää kuin suomen asiat, vanhukset, lapsiperheet, eläkeläiset... on aika järksiä että kalja maistuu, leikö ongelma jo?
- Anonyymi
Kyllä kalja ihan hyvää on.
- Anonyymi
Joku tykkää, minä en. Juon aina skumppaa jos istutaan jossain, en ole kaljan ystävä minä. Enkä lonkeron enkä minkään vahvemmankana, aina skumppaa. Se on naisellinen juoma.
- Anonyymi
Tietenkin on saanut, eihän palkkakuopassa olveva ihminen pysty itse ostamaan.
Niin ja onko tuo turvallista ostella hänen, eikö moni sanonut että on turvallisuuskysymys että mariinille tuodaan ruoka ja turvallisuus maksaa ... hih... juupa, selityshän se on tuokin!
Noh, kaljahan on eri asia, kunhan sitä miniterisi saa viis siitä truvallisuuskriteeristä. - Anonyymi
Miljardeja on hukattu etelään ja satoja miljoonia busines-tukiaisiin.
Maan talousasiat ovat ihan rempallaan.
Laatiiko pääministeri uutta toimivaa taloussuunnitelmaa ?
Ei vaan pääministeri ryyppää talouden vielä pahempaan jamaan ! - Anonyymi
Vanhukset kärsii, kun ei saa hoitoa eikä ruokaa eikä pääse ulos, pääministeri istuu kuppilassa olut tuoppi edessä? Joku sanoi ettäpääminiteri on aina töissä... kuka saa istua kuppilassa kaljatuppi edessä työaikana???? Kuka saa aamiasrahaa 960 e kk? Kuka ilmaisen asumisen ja matkat ja kaiken... istumalla kaljalla?
Veikkaan että tavis saa potkut. Työaikan ei tärkeissä töissä kaljotella, pääministerin virka ei siis ole tärkeä, muta silti nettoaa kuussa enempi kuin moni duunari vuodessa.
Kyllä, ollaan katkeria ja kateellisia. Miksi ei oltaisi? Kaikki on. - Anonyymi
Mikäs siinä vaikka pääministeri olusella käy sillon tällön tai viiniä.
- Anonyymi
Mikäs siinä vaikka työläinen tai käyhä kaljalla tai viinillä silloin tällöin käy!
- Anonyymi
Työttömän ei tarvi mennä tuhlaan kelasossurahoja.
- Anonyymi
Pääministerin ei tarvi mennä tuhlaamaan yhteiskunnan varoja ja elämään muiden rahoilla.
- Anonyymi
Työttömänkin pitäisi saada kaljarahaa 960 egeä kuukaudessa. Työmarkkinatuki ei riitä kaljan ostoon.
- Anonyymi
Ei sitä rahaa tuosta vaan jaeta vaan täytyy tehdä työtä niinkuin pääministeri.
- Anonyymi
Kaljallahan hän istuu!!!!! Onko se työtä? No sinne vaan me kaikki. Mie ottasin kuitenkin skumppaa, kiitos.
Populistista paskan jauhantaa.
Tämän ketjun pohjalta aihepiirin nimi kuuluisi olla henkisesti köyhät..- Anonyymi
Kalja maistuu... vaan ei työnteko...
- Anonyymi
Kyllä sitä itse kukin ryypiskelee aina välillä...
Tyylikäs muija. Vetää rehdisti bisochooffenia eikä pelleile minkään drinksujen kanssa. Tuopin se on pääministetikin ansainnut! Respect!
- Anonyymi
Kuitit ovat edelleen piilotettuina...
- Anonyymi
HEHEEEE..... eikä salkkua näy, sekin on piilotettu.
- Anonyymi
Tiedätkö, että pääministerikin saa palkkaa? Palkalla taasen voi ostaa itselleen vaikkapa viiniä tai olutta jos siltä tuntuu.
Ettehän te henkisesti köyhät sitä tajuu, koska työtätekevät maksavat teidän nettilaskunnekin. Mutta öyhöttäkää toki, niin ei teidän tarvitse koskaan palkasta haaveillakaan.- Anonyymi
Aivan kuin työttömätkin. He saavat palkkansa kelasta. Voivat ostaa sillä mitä itse haluavat, eikä se kuulu kellekkään.
Mariin mitään maksa, ilmaisia etuja, asumuksia, aamiasrahaa, kaljarahaa... mikään ei maksa mitään, ei mitään maksa itse.
Toisin on käyhä, maksaa kaiken itse ja silti nälkää näkee, työllisetkin käy kelansta hakemassa rahaa että pärjäävät. - Anonyymi
Et kai luule et mariini sitä ite ostaa?? Hnen kaljat on niinkalliita että kun ruokakin , sen pitää olla truvallisesti saatu, niin kait se on sen 2000 e!!!
Kaljarahaa....miten mariini voi olla tavisten tavoiin kaljalla jos ei voi tavisten tavoin hakea itse ruokaansa?????
- Anonyymi
kalja ja viinirahaa :D
- Anonyymi
Niin ja voi päänisterilläki olla vapaapäivä ni miks ei vähän viihteellä.
- Anonyymi
Juuri näin. Äly ei kaikilla riitä ymmärtämään faktoja. Tämän näkee useista palstojen kirjoituksista. Vajakkien määrä tuntuu lisäksi vain kasvavan.
- Anonyymi
Kaikki voi olla viihtellä, kun maksaa itse.
Sinäkin maksat mariinin viihteellä olon, kun itse ei maksa mitään.
Saatko sinä kaiken ilmaiseksi vai maksatko itse??? Kyllä, sinä maksat itse mutta ei mariini.
- Anonyymi
Köyhät palvelevat eliittiä. Rikkaus kuuluu rikkaille. Älkää äänestäkö, vaan tyytykää rooliinne.
- Anonyymi
En palkasta haaveile vaan öyhötän: Öyhöti öyhöti öyhöti!
- Anonyymi
Mie oon kans työtön kuin mariini. On kiva kun ythteiskunta makselee meillä kaiken.
Ei mene omaa rahaa kun saa kelasta.
Huomenna mennään taas mökille kahdeksi viikoksi, käytiin kaupungissa tankkaamassa ja hakemassa saunaan uusi kiuas. Senkin yhteiskunta makso meille, eihän nyt ilamn kuasta voi saunassa olla.
Meil on ihana hiekkaranta joten koiratkin tykkää olla täällä, Nyt on viileetä joten puuhastellaan sellaista mitä ei helteellä voi tehdä. Onneksi on niin tulee töiäkin tehtyä. - Anonyymi
Menen heti aamulla ostamaan olutta kelan eli veronmaksajien rahoilla hähääh. Juokaa olutta niin työllistätte ihmisiä.
- Anonyymi
Tosiaankin työllistää psykiatria.
- Anonyymi
Voi itku, no onhan se työliistämistä tuokin että käyt usein psykiatrilla. Oletko käynyt pitkään, sillä pari ketaa ei vielä työllisyyttä kohenna, joten olet varmasti käynyt jo vuosia. Onko ollut parannusta toimintaasi?
Tsemppiä tästä eteenkinpäin.
T: Terapeutti
- Anonyymi
Ei se ihme ole, että yritykset valittavat osaajapulasta. Käy tätäkin ketjua lukiessa hyvin selväksi.
- Anonyymi
Kyllä vaan, pääministeri kaljalla keskelläpäivää, muista ministereistä ei ole kuulunut moneen päivään mitään, yritykset on pulassa, kaupat on kiinni, mutta rajalta virtaa porukkaa senkun kerkiää.
Suomi on hälytystilassa, kun päättäjät vaan kaljottelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan, pääministeri kaljalla keskelläpäivää, muista ministereistä ei ole kuulunut moneen päivään mitään, yritykset on pulassa, kaupat on kiinni, mutta rajalta virtaa porukkaa senkun kerkiää.
Suomi on hälytystilassa, kun päättäjät vaan kaljottelee.Eivätkös nämä ministerit ole jo kesälomalla, ja miettivä jo seuraavan syysloman jälkeistä joululomaansa, mitä tekisivät silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkös nämä ministerit ole jo kesälomalla, ja miettivä jo seuraavan syysloman jälkeistä joululomaansa, mitä tekisivät silloin?
Juurikin näin 4 kk kesälomaa 3 kk joululomaa 1 kk syyslomaa 1 kk hiihtolomaa = 9 kk vuodessa pelkkää lomaa ja ns töitä tehdään vajaa 3 kk eli 12 viikkoa vuodessa.
Ei ihme että alkosta saavat 12- 16 pulloa 2 x vuodessa, jouluna ja juhannuksena kotiin tuotuna uutuus viinejä. Ilmaiseksi tottakai. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on hälytystilassa, kun päättäjät vaan kaljottelee.Jaa, nytkö hän olikin kaljalla keskellä päivää? Seiskassa oli kyllä, että noin kymmenen aikaan illalla, mutta ehkä se sitten joillekin on keskipäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, nytkö hän olikin kaljalla keskellä päivää? Seiskassa oli kyllä, että noin kymmenen aikaan illalla, mutta ehkä se sitten joillekin on keskipäivä.
Entäs jos joku työtön olisi sanonut että olinpa kaljalla kello 22.00? Mitä olisit siihen sanonut?
Luuseri juopottelee... hähää.... Kummallisesti ei mikään haittaa kun juo yhteiskunnan laskuun ihminen jonka ei tarvi saada tukia. Oli se kuka tahansa ja missä tahansa kunhan se ei ole työtön ihminen.....
- Anonyymi
Ministerit ovat lomailussa vielä harrastelijasarjassa.
Eläkeläinen on sen sijaan pitänyt niitä Pekkasvapaita jo yli 11 vuotta eikä loppua ole vielä näköpirissä. Ja KEVA lähettää sponsorirahaa joka kuukausi pyytämättä.- Anonyymi
Eduskunta on suurin yhteiskunna nvaroja käyttävä taho. He käytävät varoja kysymättä kansalta sopiiko se, heitlä jotka ne verorahat tienaavat.
Siksi itse en harrasta työtä, en tahdo tehdä työ ta kun niitä rahoja käyttää muut kuin minä itse. Haluan olla se joka käyttää samoin toisten rahoja kuin eduskunta itse.
Eduskunta on suurin valehtelija ja huijari kunta, mitä suomessa on. Sinne menee heidän elättämiseen ja ulkomaille meidän rahat, ja täällä viruvat nyt sairaat ja vanhukset ym, kunheille ei riitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle754009Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023302Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle772671Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792408- 1812072
- 781605
- 361586
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392