Käväisin taasen tänään Lahdessa; se on aivan eri maailma kuin Stadi.

Huomasin että siellä ei kukaan käyttänyt naamavaippoja edes kaupoissa asioidessaan.

Onko tuo kamala korona kaikonnut sieltä kokonaan?
Rokote- ja vaippahöhlät antanevat tähän tietäväisiä vastauksiaan..?!

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoa....

      Tiedän että Persekärpäsellä on tähän tietäväinen vastaus.
      Anna tulla äläkä ujostele....!

      • Anonyymi

        Katohan, PERSKÄRPÄSHÖHLÄ ei omasta mielestään saanut riittävää huomiota, piti ryhtyä kerjäämään.....


    • Minä käväisin ryyppäämässä Salamajärven kansallispuistossa. En nähnyt vaippanaamoja, enkä alkuun ylipäänsäkään muita ihmisiä.

      https://youtu.be/sMiVEwI5y-g

    • PS. En oo perskärpänen :)

      • Heh heh..., tiedän ettei hra Delfine ole Persekärpänen.....

        Joskus käy hieman kateeksi nuo maaseudun maisemat kun niitä vertailee näihin kivihelvettien kammottaviin maisemiin joissa hirviöiden näköiset vaippanaamat haahuilevat.....


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh..., tiedän ettei hra Delfine ole Persekärpänen.....

        Joskus käy hieman kateeksi nuo maaseudun maisemat kun niitä vertailee näihin kivihelvettien kammottaviin maisemiin joissa hirviöiden näköiset vaippanaamat haahuilevat.....

        Lahti on mainettaan mukavampi kaupunki, Suomen Chicagoksikin (turha nimitys) aikoinaan tituleerattu kaupunki on kuulemma piirretty niin että siellä on helppo kulkea eksymättä, se pitää paikkansa, parissa päivässä kaupungin oppi tuntemaan, eikä eksyttänyt yhtään, vietin kuukauden siellä aikoinaan ja varsinkin Vesijärven "rantabulevardilla" oli kiva käveleskellä kesällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti on mainettaan mukavampi kaupunki, Suomen Chicagoksikin (turha nimitys) aikoinaan tituleerattu kaupunki on kuulemma piirretty niin että siellä on helppo kulkea eksymättä, se pitää paikkansa, parissa päivässä kaupungin oppi tuntemaan, eikä eksyttänyt yhtään, vietin kuukauden siellä aikoinaan ja varsinkin Vesijärven "rantabulevardilla" oli kiva käveleskellä kesällä.

        Lahti oli aikanaan säteilykaupunki. Radiotehot oli moninkertaiset näihin 5G juttuihin.

        Hellat soitti radioasemia.

        Silti siellä ei tainnut isommin väki siihen kuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti on mainettaan mukavampi kaupunki, Suomen Chicagoksikin (turha nimitys) aikoinaan tituleerattu kaupunki on kuulemma piirretty niin että siellä on helppo kulkea eksymättä, se pitää paikkansa, parissa päivässä kaupungin oppi tuntemaan, eikä eksyttänyt yhtään, vietin kuukauden siellä aikoinaan ja varsinkin Vesijärven "rantabulevardilla" oli kiva käveleskellä kesällä.

        Toriparkki ja naurettava ”bulevardi” viritys on pilannut lahden. Keskusta näivettynyt eikä siellä ole enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti oli aikanaan säteilykaupunki. Radiotehot oli moninkertaiset näihin 5G juttuihin.

        Hellat soitti radioasemia.

        Silti siellä ei tainnut isommin väki siihen kuolla?

        Ei ihan sähköhellat mutta Radiomäen verkkoaidat kuulemma soivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan sähköhellat mutta Radiomäen verkkoaidat kuulemma soivat.

        Kyllä, siitä oli ihan televisiossa kun olin lapsi.

        Sähköhellan levyt soitteli radiota.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe