Kukahan valoperse keksi

Anonyymi

että trippimittarin pitää nollaantua 1000 kilometrin jälkeen ???

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin jossain autoissa se tosiaan nollautuu tonnin jälkeen,mutta ei kaikissa autoissa.

    • Anonyymi

      Vain joissain vanhoissa romuissa.

    • Anonyymi

      Sehän on osamatkamittari, ei tarkoitettu auton koko eliniän ajokilometrien mittaamiseen.
      Nykyautojen myynti-ilmoituksissa, siis käytettyjen, saa olla tarkkana, ettei olekin ilmoitettu vain osamatkamittarin lukema, jos omistaja on niin tietämätön tai huolimaton, ettei hoksaa kaivaa valikoista esille todellista matkamittarilukemaa, ja sanon tässä nyt suoraan, että naisten huolimattomuus tämänkaltaisissa asioissa on se mikä arveluttaa...

      • Itse mittaan sillä yleensä tankillisen kestoa. Olisi aika ikävää, jos se nollautuisi ennen kuin pitää tankata uudestaan (parhaimmillaan 1300 kilsaa tankillisella).

        Joskus käytän sitä tarkkailemaan kesä- ja talvikulutuksen eroja. Nollaan syksyllä ja keväällä. Ihan näppärä. Mukava, että kerää ainakin sen pari kymppää nollautumatta.

        Joskus, hyvin harvoin, olen katsonut siitä matkaa, kun joku on käskenyt ajamaan 700 metriä eteenpäin ja kääntymään sitten. Mutta ei sitä tarvitse moista varten nollata, jos osaa yhteenlaskea alle 10 olevia lukuja.


      • Anonyymi

        Käynyt pienessä mielessäsikään, että joillakin "trippi" voi olla tuhansiakin kilometreja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käynyt pienessä mielessäsikään, että joillakin "trippi" voi olla tuhansiakin kilometreja?

        Omassa golfissa trippimittarissa n. 5000km. kun en oo viitsiny nollata sitä.


    • Anonyymi

      Lambda mittaa hyvästi.

      • Anonyymi

        Larnlxla ruttaa pahasti.


    • Anonyymi

      Ei nollaudu minun VW Golf 4

    • Olen ajankulukseni joskus mittaillut pidempien matka-ajojen keskikulutuksia.
      Ainakin isoimmissa mersuissa tarjotaan päivän ajot erikseen ja sitten vielä lisäksi trippimittari, joka taitaa laskea ainakin lukemaan 9999 - en ole varma, meneekö tästä ylitse.
      Useimmilla talviajot jäävät kesäajoja vähäisemmiksi, joten voi vaikka laskeskella kuinka paljon nastarenkailla ajo vaikuttaa kulutukseen, ellei mittaria koko ajan ole nollailemassa.
      Merkkihuollossa tuppaavat sen kyllä tekemään, ellei asiasta työnvastaanotossa ensin pidä palopuhetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      189
      3638
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2892
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2732
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2209
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1657
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1321
    Aihe