Karjala takaisin ja pakkovenäjä pakkoruostin tilalle!!

Anonyymi

Näinhän kaikki Karjala-intoilijat haluavat todellisuudessa!

Näin siksi, että Karjalaa ei saada takaisin ilman venäläisiä asukkaitaan, eli tyhjänä ryssistä-

Kokoomuslaiset ja muut intoilijat haluavat Karjalan takaisin ja samalla kertaa pakkovenäjän. Hyvä puoli asiassa olisi tietyst pakkoruostin poistuminen....

11

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin taik mitä jos suomee ja englantii? Miksi pitäisi opetella kolmea kieltä kun ei muutkaan opettele? Englannin opiskelun hyödyllisyyden nyt varmasti jokainen ymmärtää. Nyt kun täytyy ruotsiakin opetella niin tietäähän sen ketkä on etulyöntiasemassa parhaimmisssa viroissa. Pääsee vähän kuin ilmatteeksi.

      • Anonyymi

        Onko vieraasta pakkokielestä joku fiksaatio joillakin?
        Miten olisi Viron kielipolitiikka? Siis Suomessa suomi ainoana virallisena kielenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vieraasta pakkokielestä joku fiksaatio joillakin?
        Miten olisi Viron kielipolitiikka? Siis Suomessa suomi ainoana virallisena kielenä?

        Selkeästi on kun me opettelemme kolmea kieleä suomessa.


    • Kannatan myös Karjalan palautusta että suomen pitäisi luovuttaa Kymijoen itäpuoliset alueet takaisin Venäjälle, ja palauttaa raja kulkemaan kuten Ruotsin ja Venäjän välillä raja kulki v.1721 alkaen:

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Uudenkaupungin_rauha#/media/Tiedosto:NystatIngria.png

      Paasikivi ehdotti talvisodan ja jatkosodan välisenä rauhan aikana lapinläänin luovuttamista venäjälle ja saksalaisten joukkojen maahanpääsyn kieltämisestä.

      Lopputuloksen tiedämme. Saksalaiset joukot päästettiin maahan ja suomi lähti hyökkäyssotaan venäjälle sekä keskitysleirejä laatokan karjalaan perustamaan.

      Sodan vihollisuuksien päätyttyä sama Paasikivi joka 1940-1941 ehdotti lapin luovuttamista venäjälle, sai palkkioksi neuvoteltua Porkkalan tukikohdan takaisin suomelle v.1956.

      Ilman paasikiven välirauhan aikaisia antoisia tarjouksia venäjän suuntaan ei suomi olisi saanut koskaan porkkalaa takaisin.

      Ystävät muistetaan sanoi Nikita Hruštšov kun allekirjoitti Paasikiven kanssa 1955 Moskovassa Porkkalan palautus sopimuksen suomelle.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Porkkalan_palautus

    • Anonyymi

      Parempi venäläinen kuin asuttajana somali tai ..

    • Anonyymi

      Hyvä kauppa olisi, jos Suomi luovuttaisi suomenruotsalaiset ja somalit Venäjälle.

      Joko Karjalan kanssa tai ilman.

      Kaunispoika Lamminpää

      • Anonyymi

        Kerrankin Kaunispojan puheissa jotain järkeä.


    • Anonyymi

      Mitä järkeä olisi Karjalaa edes "saada"takaisin. Sen liittäminen Suomeen onnistus vaan jos Suomi liittyis Venäjään eikä niin että Venäjän Karjala liittyis Suomeen.

    • Meidän sukujuuremme on Karjalassa, Muolaan pitäjän Jaarilan kylästä.
      Veljeni teki tuosta sukuselvityksen. Kirkonkirjat oli saatu pelastettua Mikkeliin sodan jaloista.
      Tila oli jo 1700- luvulla kunnes sieltä tuli lähtö.

      En tiedä onko tämä verenperintöä vai mitä mutta toki haluaisin saada takaisin tilamme ja myös puolet Laatokkaa.

      Kiinnostuneille tiedoksi että vaikka isäni oli karjalainen niin äitini oli savolainen ja siksi minusta tuli tällainen tosikiero stadilainen......

      • Jatkoa....

        Karjalan lääniä ei enää ole.
        Jostain syystä ei ole myöskään enää Hämeen ja Savon läänejä. Onneksi sentään maakuntalaulut ovat säilyneet; kai kohta nekin tuhotaan...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe