Targetti saa injektion kerran kuukaudessa

Anonyymi

Hei, olen targeted individual.

Minulla on skitsofrenian diagnoosi, vaikken itse usko olevani sairas.

Olen saanut jo melkein 2 vuotta tätä lääkettä injektiona (Abilify Maintena 400mg) kerran kuukaudessa pakaraan tai käsivarteen.

Silti minulla on tunne, että huoneessani on kamera, vaikka olen teipannut pienen pienen osasen katostani, jossa oli reikä. Psyk. sairaanhoitajanikin ihmetteli, että tämänhän lääkkeen piti toimia.

Mitkään psykoosilääkkeet eivät auta joukkovainon uhria. Koska se mitä olen kokenut on aina ollut totta eikä harhaa. Olen vieläkin sitä mieltä että naapurit stalkkasi minua kotona ollessani, eikä mun mielipide tule koskaan muuttumaan. Muutin kyllä noista naapureista kauemmas rivitaloon, eikä heitä ole nyt stalkkaamassa minua yläkerrasta.
Huom! Minulla ei tietääkseni ole koskaan ollut katuteatteria, tai sitten en ole vain huomannut. Jokaisella targetilla on vähän erilaisia metodeja, joilla heihin pyritään vaikuttamaan. Mutta minua kiusattiin kotona ollessani.

Jos muutankin takaisin vuokra-asuntoon, niin gang stalking saattaa jatkua.

Mutta kaikki se stalkkaaminen kotona ollessani, kaikki se mitä tapahtui menneisyydessäni oli totta.

En tiedä miten saisin sen kameran löydettyä ja poistettua.

Olen aina tiennyt etten ollut koskaan harhaluuloinen.

136

2182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtaako sairaita edes olla vaan kaikki on lääkäreiden huijausta. Upseereita taasen ei luokitella hulluiksi vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi olla. Onhan se tervettä toimintaa huutaa taakse poistua hullun kiilto silmissä tai rauhan aikana sulloa lapsia panssarivaunuun ja lähteä ylittämään järveä.

• Anonyymi

Sanopa se. Minullekin haluttiin ruveta antamaan lääkettä injektioina, mutta kieltäydyin kunniasta.

• Anonyymi

Mielisairauksia ei ole olemassakaan. Mutta mt- diagnooseja arpovat lääkärit ovat yleensä itsekin saman kusetuksen uhreja. He tekevät sitä miten heitä on ohjeistettu toimimaan. Lievemmät mielenterveyshäiriöt potilas voi itse valita. Sellainen valitaan vain pistämällä a4 kokoiseen kyselykaavakkeeseen oikeisiin kohtiin ruksit. Kuka tahansa osaa arvata mitä pitää vastata kysymyksiin jotta saa diagnoosin x.

Hulluutta on olemassa. Hulluksi pääsee pistämällä elämäntavat risaiseksi valvomalla paljon, käyttämällä huumeita ja viinaa, olemalla likainen ja siivoton, ja käyttäytymällä kuin idiootti. Hulluksi pääsee myös vaikkapa vain huonon ravitsemuksen avulla.

Psykologista kipua on olemassa. Sitä pääsee suurin osa ihmisistä kokemaan mutta toiset enemmän kuin toiset. Psyykkinen kipu ei ole mielisairaus. Se on erilaisten pahoinvointia aiheuttavien sosiaalisten kuvioiden kuten huonon kohtelun aiheuttama seuraus. Yleensä psyykkistä kipua ja vitutusta aiheuttaa niinkin yksinkertainen asia kuin tavat ja tottumukset. On totuttu kommunikoimaan muiden kanssa siten että siitä kommunikointitavasta itsestään aiheutuu kaikille vitutusta. Tai sitten vain jollekin.

Suosittelen kaikkia lukemaan kirjan nimeltä The Myth of Mentall illness.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielisairauksia ei ole olemassakaan. Mutta mt- diagnooseja arpovat lääkärit ovat yleensä itsekin saman kusetuksen uhreja. He tekevät sitä miten heitä on ohjeistettu toimimaan. Lievemmät mielenterveyshäiriöt potilas voi itse valita. Sellainen valitaan vain pistämällä a4 kokoiseen kyselykaavakkeeseen oikeisiin kohtiin ruksit. Kuka tahansa osaa arvata mitä pitää vastata kysymyksiin jotta saa diagnoosin x.

Hulluutta on olemassa. Hulluksi pääsee pistämällä elämäntavat risaiseksi valvomalla paljon, käyttämällä huumeita ja viinaa, olemalla likainen ja siivoton, ja käyttäytymällä kuin idiootti. Hulluksi pääsee myös vaikkapa vain huonon ravitsemuksen avulla.

Psykologista kipua on olemassa. Sitä pääsee suurin osa ihmisistä kokemaan mutta toiset enemmän kuin toiset. Psyykkinen kipu ei ole mielisairaus. Se on erilaisten pahoinvointia aiheuttavien sosiaalisten kuvioiden kuten huonon kohtelun aiheuttama seuraus. Yleensä psyykkistä kipua ja vitutusta aiheuttaa niinkin yksinkertainen asia kuin tavat ja tottumukset. On totuttu kommunikoimaan muiden kanssa siten että siitä kommunikointitavasta itsestään aiheutuu kaikille vitutusta. Tai sitten vain jollekin.

Suosittelen kaikkia lukemaan kirjan nimeltä The Myth of Mentall illness.

Sitten taas jos opettaa lapsia tappamaan ja ajelee panssarivaunulla yli koulutusmielessä ei ole hullu vaan esikuva.

• Anonyymi

Väärä lääke tai annos, kyllä ne vainot yleensä oikealla hoidolla lähtevät.

• Anonyymi

Selitäs ny viel miksei upseereita luokitella hulluiksi?

• Anonyymi

Vasta nyt muistin, että minulla oli aiemmin (monta vuotta sitten) Ketipinor ja Risperdal. Molemmat eivät auttaneet.

Olen ollut psykiatrian potilaana jo vuodesta 2011.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitäs ny viel miksei upseereita luokitella hulluiksi?

Jos upseeri alkaa ammuskella näkemään pikku-ukkoja niin kyllä hänet kärrätään äkkiä sairaalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos upseeri alkaa ammuskella näkemään pikku-ukkoja niin kyllä hänet kärrätään äkkiä sairaalaan.

Jos upseeri sulloo lapsia panssarivaunuun ja upottaa sen niin joutuuko sairaalaan?

• Anonyymi

Eihän lääke voikaan toimia jos oikeasti on kamerat. Sairaaloissahan on kamerat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän lääke voikaan toimia jos oikeasti on kamerat. Sairaaloissahan on kamerat.

Kännyköissäkin on kamerat. On aikalailla 100 % varmaa että kännykän kautta joku seuraa.

• Anonyymi

Joskus oikealla hoidolla ja lääkityksellä lähtee vähän enemmänkin kuin vainot. Joskus lähtee henki. Pitkällisen psykologisen, kemiallisen ja sosiaalisen kidutuksen jälkeen.

Psyyken lääkkeet eivät ole sen kummempi hoitomuoto kuin katukauppahuumeet. Lukuun ottamatta että katukauppahuumeiden osalta ihminen voi itse valita millä itseään lääkitsee. Samaa kemiallista ainetta ovat pääasiassa.

Tehokkain hoitomuoto lähes kaikkeen on terveellinen säännöllisesti nautittu ruoka ja sopivasti liikuntaa sekä unta. Mutta tietysti siinä tapauksessa kun ongelma on ulkopuolisessa maailmassa, muissa ihmisissä ja heidän toiminnassaan se ei ongelmaa korjaa, että itse syö terveellisesti, liikkuu ja nukkuu.

• Anonyymi

Mitä se haittaa vaikka on kamera? Runkkaa sen edessä.

• Anonyymi

Onhan se yksityisyysrikos kuvata kameralla. Siitä aiheutuu traumoja. Eikös psykiatrien tehtävä pitäisi olla parantaa? Tietääkö kukaan korkeammin koulutettu oikeasti yhtään mitään vai onko kaikki vain pelkkää kokeilemista ja leikkimistä muilla ihmisillä?

• Anonyymi

Kannattaa mieluummin kaivaa nenää pierrä, kaivella varpaita ja tehdä kaikkea muuta ällöttävää. Suurempi todennäköisyys että tirkistely lakkaa kiinnostamasta ja salakatselija älyää vihdoin alkaa keksimään jotakin muuta elämänsisältöä sen sijaan että täyttää tyhjää elämäänsä toisten elämiä tirkistelemällä. Runkkailu kiinnostaa monia pervertikkoja. Tosin onhan noita kaikenlaisia fetissejä toki. Ehkä jotakin se nenänkin kaivelu kiihottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa mieluummin kaivaa nenää pierrä, kaivella varpaita ja tehdä kaikkea muuta ällöttävää. Suurempi todennäköisyys että tirkistely lakkaa kiinnostamasta ja salakatselija älyää vihdoin alkaa keksimään jotakin muuta elämänsisältöä sen sijaan että täyttää tyhjää elämäänsä toisten elämiä tirkistelemällä. Runkkailu kiinnostaa monia pervertikkoja. Tosin onhan noita kaikenlaisia fetissejä toki. Ehkä jotakin se nenänkin kaivelu kiihottaa.

Kyllä ne stalkkaavat naapuria teknisten laitteiden avulla tirkistelevät maksimaalisen sairaat hullut vaan jaksavat tirkistellä vaikka vuosia, teki kohde mitä vaan. Niitä varmaan kiihottaa katsoa ja kuunnella sitäkin, kun kohde ripuloi vessanpöntöllä. Ehkä joillekin maksetaan siitä, niin sekin motivoi?

• Anonyymi

Ei sinua turhaketta kukaan stalkkaa. Torakkakin on sinua mielenkiintoisempi.

• Anonyymi

Millainen on turhake ihminen? Kuka on toista tärkeämpi? Jos upseeri sulloo lapsia panssarivaunuun ja upottaa sen niin onko siinä tärkeä mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on turhake ihminen? Kuka on toista tärkeämpi? Jos upseeri sulloo lapsia panssarivaunuun ja upottaa sen niin onko siinä tärkeä mies?

Rauhan aikana tapetaan kansalaisia turhaan koska pelätään että toisen maan täysin samalla tavalla koulutettu upseeri saattaa hyökätä. Pelon vuoksi. Mikseivät psykiatrit anna lääkitystä tämän kaltaiselle pelkotilalle? Beetasalpaajilla voisi lähteä alkuun niitähän annetaan esiintymiskammoihinkin.

• Anonyymi

Miksi poistatit tästä minun kysymyksen? Onko sinulla jotain salattavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi poistatit tästä minun kysymyksen? Onko sinulla jotain salattavaa?

Mitä kysyit? En ole se henkilö, kenelle viestin tarkoitit, mutta en ehtinyt nähdä kysymystäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinua kukaan upseeri ainakaan stalkkaa. Upseereilla on tärkeämpääkin tekemistä, heillä on perheet jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinua kukaan upseeri ainakaan stalkkaa. Upseereilla on tärkeämpääkin tekemistä, heillä on perheet jne.

Miten niin eivät upseerit stalkkaa? Reservin upseerithan siviilityöpaikoillakin jakavat ohjeistuksiaan. Tällähetkellä leikitään koronaa ja syyllistetään työntekijöitä ottamaan rokotuksia ja pitämään maskia. Tätä samaa sirkusta on tapahtunut koko elämän ajan eikä tämä mitään muuta olekaan. Joka nurkan takana minne menee niin reservin upseerihan siellä kyselemässä tai neuvomassa.

On varmasti tärkeää tekemistä huutaa taakse poistua ja ansaita helpolla elantonsa. Jos on mulkku luonteeltaan niin valtio tarjoaa automaattisesti hyvän ammatin hyvillä eduilla. Ei ole huolta huomisesta kun voi tehdä ihan mitä huvittaa eikä etuja oteta milloinkaan pois. Mikäs siinä perhettä perustaessa. Toisilla onkin hieman hankalampaa kun ei ikinä tiedä mitä mulkut seuraavaksi keksivät ja joutuu ihan itse ilman suurta samanmielistä ystäväporukkaa pärjäämään rauhanomaisin keinoin hullujen psykopaattien johtamassa "yhteiskunnassa". Joo mää oon uskovainen mutta kyl mun mielest maata puolustaessa saa tappaa ja kaveritkin on samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin eivät upseerit stalkkaa? Reservin upseerithan siviilityöpaikoillakin jakavat ohjeistuksiaan. Tällähetkellä leikitään koronaa ja syyllistetään työntekijöitä ottamaan rokotuksia ja pitämään maskia. Tätä samaa sirkusta on tapahtunut koko elämän ajan eikä tämä mitään muuta olekaan. Joka nurkan takana minne menee niin reservin upseerihan siellä kyselemässä tai neuvomassa.

On varmasti tärkeää tekemistä huutaa taakse poistua ja ansaita helpolla elantonsa. Jos on mulkku luonteeltaan niin valtio tarjoaa automaattisesti hyvän ammatin hyvillä eduilla. Ei ole huolta huomisesta kun voi tehdä ihan mitä huvittaa eikä etuja oteta milloinkaan pois. Mikäs siinä perhettä perustaessa. Toisilla onkin hieman hankalampaa kun ei ikinä tiedä mitä mulkut seuraavaksi keksivät ja joutuu ihan itse ilman suurta samanmielistä ystäväporukkaa pärjäämään rauhanomaisin keinoin hullujen psykopaattien johtamassa "yhteiskunnassa". Joo mää oon uskovainen mutta kyl mun mielest maata puolustaessa saa tappaa ja kaveritkin on samaa mieltä.

Ei se oikein tasavallalta kuulosta jos reservin upseerit johtavat siviilityöpaikoillakin.
        Voitko todistaa etteikö näin olisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upseereiden pääasiallinen työ on miettiä mitä ohjelmaa varusmiehille keksitään tosin sekin on automaattista eli ei oikeastaan tarvitse edes keksiä kun noudattaa vaan samaa lukujärjestystä kuin edellisvuonnakin. Olisi hienoa jos kaikilla olisi mahdollisuus yhtä helppoon työhön. Valtio ei tarjoa kaikille samoja etuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upseereiden pääasiallinen työ on miettiä mitä ohjelmaa varusmiehille keksitään tosin sekin on automaattista eli ei oikeastaan tarvitse edes keksiä kun noudattaa vaan samaa lukujärjestystä kuin edellisvuonnakin. Olisi hienoa jos kaikilla olisi mahdollisuus yhtä helppoon työhön. Valtio ei tarjoa kaikille samoja etuja.

Lastentarhan opettajan työ on vähän samanlaista mutta sillä erolla että jos lapsi kuolee niin opettaja saa syytteet. Upseereita harvemmin syytetään yhtään mistään. Kuorma-auto onnettomuudenkin sysäsivät alokkaan niskoille helvetin miehekästä toimintaa. Työ on kuulemma erittäin vastuullista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mikäs siinä perhettä perustaessa itselle suunniteltuun maailmaan. Mitäpä sitä muiden mielipiteillä mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mikäs siinä perhettä perustaessa itselle suunniteltuun maailmaan. Mitäpä sitä muiden mielipiteillä mitään merkitystä.

Upseereilla on tosiaan perheet, työ, harrastukset jne. matkustelevat ym. Ei todellakaan ole aikaa saati kiinnostusta kytätä jotain tyhjäntoimittajia kattojen rei’istä

• Anonyymi

Harmittaako sinua, että olet niin mitäänsanomaton ja mitätön ihminen, että ketään ei kiinnosta yhtään sinun tekemiset? Haluaisitko olla yhtä mielenkiintoinen ihminen kuin TI:t (targeted individuals)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaako sinua, että olet niin mitäänsanomaton ja mitätön ihminen, että ketään ei kiinnosta yhtään sinun tekemiset? Haluaisitko olla yhtä mielenkiintoinen ihminen kuin TI:t (targeted individuals)?

No en tosiaan halua olla satuhahmo. Mitään TI ei ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin olisin onnellinen jos kukaan ei kyselisi yhtään mitään eikä kukaan tuntisi minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upseereilla on tosiaan perheet, työ, harrastukset jne. matkustelevat ym. Ei todellakaan ole aikaa saati kiinnostusta kytätä jotain tyhjäntoimittajia kattojen rei’istä

Mikä se sellainen tyhjäntoimittaja on? Maailmahan olisi parempi paikka mitä vähemmän toimitellaan. Onko aseiden myyjä sitten erittäin tärkeä ihminen? Entä se joka lirkuttelee valheita jotta saadaan sotia aikaiseksi ja aseita myytyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se järkevämpää ja yhteiskunnan sekä ympäristön kannalta hyveellisempää toimittaa tyhjää kuin toimittaa ja rakennuttaa laitteita jotka aiheuttavat vahinkoa ympäristölle. Pystytkö todistamaan väittämäni vääräksi? Jos ei kykene tekemään mitään oikeasti hyödyllistä niin eikö parempi olla tekemättä mitään?

Eipä tässä millään mitään merkitystä kun en voi vaikuttaa yhtään mitään yhtään mihinkään. Yhden dokumentin mukaan kansalliskaarti teloitti yhdysvalloissa vietnamin sotaa vastustavia nuoria. Perheille vain ilmoiteltiin että olkaa vaan onnellisia että kommunistit kuoli. Psykiatrit eivät luokittele kansalliskaartilaisia hulluiksi he ovat samalla puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lastentarhan opettajan työ on vähän samanlaista mutta sillä erolla että jos lapsi kuolee niin opettaja saa syytteet. Upseereita harvemmin syytetään yhtään mistään. Kuorma-auto onnettomuudenkin sysäsivät alokkaan niskoille helvetin miehekästä toimintaa. Työ on kuulemma erittäin vastuullista?

Kyllä, ja ketkuttivat tahallaan niin pitkään, että varmaan määränneen upseerin osalta vanheni tai muuten vain jättivät syytteeseen panematta, myös alokkaaseen kohdistuneen kohtelun. Tiesivät kuitenkin jo ennestään että paikka oli vaarallinen. Oliko se murha ja murhan yritys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ja ketkuttivat tahallaan niin pitkään, että varmaan määränneen upseerin osalta vanheni tai muuten vain jättivät syytteeseen panematta, myös alokkaaseen kohdistuneen kohtelun. Tiesivät kuitenkin jo ennestään että paikka oli vaarallinen. Oliko se murha ja murhan yritys?

Jos oli, niin sehän ei kyllä vanhene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te ette ole mielenkiintoisia vaan henkisesti sairaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te ette ole mielenkiintoisia vaan henkisesti sairaita.

Olet väärässä. Uskomattoman suurta määrää ihmisiä kiinnostaa uskomattoman paljon kaikki, mitä esim. minä teen, sekin kun käyn vessassa paskalla tai kusella. Osaatko tuota kohteiden tirkistelyä harrastavien hengenheimolaisena sanoa, mikä siinä niin kiinnostaa ja liittyykö siihen seksuaalista kiihottumista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Uskomattoman suurta määrää ihmisiä kiinnostaa uskomattoman paljon kaikki, mitä esim. minä teen, sekin kun käyn vessassa paskalla tai kusella. Osaatko tuota kohteiden tirkistelyä harrastavien hengenheimolaisena sanoa, mikä siinä niin kiinnostaa ja liittyykö siihen seksuaalista kiihottumista?

Esim.minä, toinen TI olen vuosien ajan 24/7TosiTV:ssä kotonani. Esim. kännykän näytöltä voi seurata. Mistä tiedän? Siitä kun olen saanut palautetta, on matkittu tai kerrottu, mitä minun on nähty tekevän.- Tavallisille käskyläisille tämä antaa vallantunnetta ja kyttäämistyydytystä. Stalkkereita auttaa stalkkausten suunnittelussa ja ajoittamisessa.

Miksi ihmisiä vainotaan joukolla.Siitä on oma ketjukin täällä salaliittoteorissa, en muista nimeä, mutta äskettäin ylösnostettu oli jotakin: Mihin gang stalkingia tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim.minä, toinen TI olen vuosien ajan 24/7TosiTV:ssä kotonani. Esim. kännykän näytöltä voi seurata. Mistä tiedän? Siitä kun olen saanut palautetta, on matkittu tai kerrottu, mitä minun on nähty tekevän.- Tavallisille käskyläisille tämä antaa vallantunnetta ja kyttäämistyydytystä. Stalkkereita auttaa stalkkausten suunnittelussa ja ajoittamisessa.

Miksi ihmisiä vainotaan joukolla.Siitä on oma ketjukin täällä salaliittoteorissa, en muista nimeä, mutta äskettäin ylösnostettu oli jotakin: Mihin gang stalkingia tarvitaan.

Minulla on samoja kokemuksia. Kaikki mitä teen tai sanon omassa kodissani, menee vainoajien tietoon. Yhdessä tapauksessa jopa yksi poliisi miimasi eli matki minua julkisella paikalla. Että sellaisia sankareita Helsingin poliisissa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se ei ole kamera. se on tutkalaite joka toimii mikroaalloilla ja kuvaa kolmesta suunnasta yhtaikaa. Teippi ei sitä estä, muovi ei jotenkin tehoa. Metalli. puu, nahka, jopa sileä paperikin ovat parempia. Ei abilify sitä poista, se poistaa vain tunteet. Mikään ei oikein tunnu kivalta, vai tuntuuko? Olet sadistisen ihmiskokeen uhri niinkuin moni muukin tässä epäoikeusvaltiossa-Suomen joukkovainotut ry. on vuosia vastustanut niitä.

• Anonyymi

En tiedä auttaisiko Abilify vai joku muu jos pistettäisiin niille stalkkereille, kun en tiedä onko stiä missään koskaan kokeiltu. En tiedä miksi ei, mutta luulen että siksi, että psykiatrit ja poliisit tykkäävät mieluummin vainota ja kiduttaa vainottuja kuin vainoojia. Vai kummat teidän mielestänne ovat mielisairaampia, naapureitaan kiduttava ääliöt, heidän rikoksensa tutkimatta, estämättä ja syyttäjälle toimittamatta jättävät ja jopa uhreja psykiatrien kynsiin kuskaavat poliisit ja psykiatrit jotka taas kritiikittä pakkohoitavat ihmisiä ammattitaidottomien poliisien tekemien hoitoonkuskaamisten mukaan, vai sitten näiden kaikkien todennäköisesti mielisairaiden tekemistä rikoksista kärsivät ja niiltä suojautumaan pyrkivät ainakin melko normaalit ihmiset? Tämähän on ikuisuuskysymys johon on ainakin kymmenen vuotta odotettu ja toivottu ratkaisua, jotta saataisiin tämä gan stalking -rikollisuus loppumaan.

Ei onnistu varmaankaan siksi, että kaikki, jotka voisivat toimia, ovat mukana tässä järjestäytyneessä stalkkeri- ja virkamiesrikollisuudessa. Suomessa on mielestäni aika hyvät lait, en löydä niistä tässä suhteessa juurikaan vikaa. Vika on vain stalkkereiden ja virkamiesten korvien välissä, lukutaidossa tai luetun ymmärtämisessä ja halussa toimia lakien mukaan. Jos ne saatasiin kuntoon niin Suomellakin voisi olla toivoa päästä oikeusvaltioiden haluttuun joukkoon. Unkarin Orban esimerkiksi voisi opastaa siinä. Teki hän omassa maassaan mitä tahansa, niin suomalaisten virkamiesrikollisuuteen hän on yrittänyt puuttua tavalla, joka osoittaa että hänellä on todennäköisesti sekä EU:n että Suomen kansallinen lainsäädäntö paremmin hallussa kuin monella suomalaisella virkamiehellä. Samaa epäilen Putinista, joka tosin ei siitä varmaankaan asiasta paljon puhu.

Pelkäävätkö poliisit esimerkiksi sen omien lakien tarkastelua perustuslain valossa ja vasta sen jälkeen toimimista. Se olisi kuitenkin välttämätömtä, ja tietenkin myös sen jälkeen kun Suomeenkin on saatu perustuslakituomioistuin. Eduskunnan perustuslakivaliokunta voi joissakin asioissa olla aika hampaaton ja antaa valheellisen mielikuvan siitä, että myös kaalimaan vartijoiden itse laatimat lait aina sellaisenaan toimisivat myös siitä näkökulmasta.

• Anonyymi

Sotilastutkankin käyttämäksi säteilyksi sopisi alimillimetrisäteily. Läpäisee vaatteet ja sopii lentokoneiden ja satelliittien väliseen viestintään. Sitäköhän lienee. Mitkähän sen terveysvaikutukset ovat ja milloinkahan aletaan käyttää rikollisten tarkkailuun uhrien tarkkailun sijaan?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Alimillimetrisäteily

• Anonyymi

Oletko tullut ajatelleeksi että ne kamerat jotka löydät on jätetty löydettäviksi jotta et huomaa niitä oikeita kameroita?

Kuten tuolla ylempänä todettiin, kamera ei ole välttämätön, jo muinoin vanhalla TV:llä sai katsottua naapuriin, voit vain miettiä mitenkä tuo on kehittynyt vuosikymmenien saatossa.

Googlella muuten löytyy ohjeita mitenkä älypuhelimen avulla on mahdollista paljastaa huoneesta kamerat. Muistathan lopuksi poistaa myös sen älyluurin huoneesta, siinä on nykyisin vähintään kaksi, usein kolme tai neljä kameraa ja omassani myös LIDAR.

• Anonyymi

Saiko aloittaja skitsofreniadiagnoosin vain sillä perusteella että sinulla oli tunne että sinua salakatsellaan kameralla? Millä ihmeellä diagnoosin antanut lääkäri uskoi tietävänsä että kyseessä ei ole oikea salakatselu? Uskoiko lääkäri itse harhaisessa mielessään omaavansa yliluonnollisia selvänäkökykyjä? Vaikka tunne olisi perusteeton eikä kameraa olisi olemassakaan, ei se tarkoita että olet psyykkisesti sairas. Useimmille ihmisille tulee silloin tällöin kaikenlaisia tunteita ja paikkansa pitämättömiä epäluuloja.

Aika rohkea veto alkaa injektoimaan säännöllisesti myrkkyä ihmisen kehoon sillä perusteella. Aloittajan ulosantikin vaikuttaa aivan tervejärkisen ihmisen kirjoitukselta.

Salakatseluun tarkoitettuja kameroita on ollut olemassa niin kauan kuin kameroita on ollut olemassa. Muistan yhden au pairin joka löysi isäntäperheen asentaman kameran huoneensa televisiosta. Isäntäväki oli tirkistellyt au pairin seksielämää salaa. Älylaiteaikana salakatselu on entistä helpompaa. Itsekin olin hakkeroinnin kohteena. Mulkku naapuri tuli vittuilemaan aivan suoraan kuinka minulla ei ole todisteita häntä vastaan kun hän oli päässyt käsiksi tietokoneellani olleisiin teksteihin. Kiilusilmäinen nainen työskentelee tälläkin hetkellä sairaanhoitajana ja rääkkää potilaista ties millä tavoin. Väittäisin että ns. "psyykkisesti sairaiden" potilaiden oikeusturva on kokolailla olematon näinä aikoina. Kentien ollut aina. Varsinkin kun heitä sitten pääsevät hoitelemaan kaiken maailman kiusaajat. kyberrikolliset ja myrkyttelijät.

• Anonyymi

• Anonyymi

Eihän se mikään rohkea veto ole kun ei siinä ole mitään riskejä muilla kuin potilailla kaikki muut tienaavat helvetisti rahaa.

• Anonyymi

Näin siitä huolimatta vaikka jo vuosia sitten julkaistiin tutkimus tai tutkimuksia, joiden mukaan psyykkisesti sairastuneita kiusataan enemmän kuin muita ihmisiä. Poliisin pitäisi yhdenvertaisuuslain peruteella tutkia enemmän ja tarkemmin heihin kohdistuvia rikoksia kuin muihin, jotka todennäköisesti pärjäävät heihin kohdistuneiden kanssa psyykkisesti sarastuneita paremmin. Mutta tomivatko he niin? Jos eivät, niin se altistaa sairastuneita vielä enemmän kiusaamselle ja rikoksille, sillä stalkkerit ja muut rikolliset huomaavt sen varmasti ja käyttävät hyväkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin siitä huolimatta vaikka jo vuosia sitten julkaistiin tutkimus tai tutkimuksia, joiden mukaan psyykkisesti sairastuneita kiusataan enemmän kuin muita ihmisiä. Poliisin pitäisi yhdenvertaisuuslain peruteella tutkia enemmän ja tarkemmin heihin kohdistuvia rikoksia kuin muihin, jotka todennäköisesti pärjäävät heihin kohdistuneiden kanssa psyykkisesti sarastuneita paremmin. Mutta tomivatko he niin? Jos eivät, niin se altistaa sairastuneita vielä enemmän kiusaamselle ja rikoksille, sillä stalkkerit ja muut rikolliset huomaavt sen varmasti ja käyttävät hyväkseen.

Tarkemmin, asiaa koskeva säännös on yhdenvertaisuuslain 9 §:ssä. Googleta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmin, asiaa koskeva säännös on yhdenvertaisuuslain 9 §:ssä. Googleta.

Sama juttu on silloin jos polisii tulkitsee uhrin oireet esimerkiksi erityisherkkyydestä johtuviksi. Katsoo, ettei sen edelleenkään tarvitse tehdä mitään rikollisille, vaikka ilman heidän toimintaansa ei erityisherkillekään tulisi sellaisia oireita. Eivät ymmärrä että eivät uhrin ominaisuudet oireita aiheuta, vaikka pahentaa voivatkin, eikä edelleenkään yhdenvertaisuuslaki mene poliisin kaliin. Onko mitään mikä saisi sen sinne menemään. Ehkä sama kuin Aarniolle, eli että tuomitaan siitä rikoksesta , minkä poliiisina sallii. Siihen on lakikin olemassa, mutta missä ovat tutkijat ja syyttäjille toimittajat? Poliisin oikeusosasto ei ainakaan näytä toimivan. Eikä poliisin rikosten käsittely toisessa läänissä. Vai olisiko se todennäköisesti mielisairaiden äärioikeistolaisten poliisien riittävän pitkä pakkohoito ankarasti lääkittynä, siihenhän on perusteet, hehän pahoinpitelevät asiakkaitaan jatkuvasti sallimalla heihin kohdistuvaa henkistä ja sähkömagneettista pahoinpitelyä. Voisiko STM ohjeistaa mistä laidasta aletaan? Psykiatreille olisi ainakin vähäksi aikaa töitä taas. Voisiko pelastuslaitos heti panna piipaa-auton Oulun poliisilaitokselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu on silloin jos polisii tulkitsee uhrin oireet esimerkiksi erityisherkkyydestä johtuviksi. Katsoo, ettei sen edelleenkään tarvitse tehdä mitään rikollisille, vaikka ilman heidän toimintaansa ei erityisherkillekään tulisi sellaisia oireita. Eivät ymmärrä että eivät uhrin ominaisuudet oireita aiheuta, vaikka pahentaa voivatkin, eikä edelleenkään yhdenvertaisuuslaki mene poliisin kaliin. Onko mitään mikä saisi sen sinne menemään. Ehkä sama kuin Aarniolle, eli että tuomitaan siitä rikoksesta , minkä poliiisina sallii. Siihen on lakikin olemassa, mutta missä ovat tutkijat ja syyttäjille toimittajat? Poliisin oikeusosasto ei ainakaan näytä toimivan. Eikä poliisin rikosten käsittely toisessa läänissä. Vai olisiko se todennäköisesti mielisairaiden äärioikeistolaisten poliisien riittävän pitkä pakkohoito ankarasti lääkittynä, siihenhän on perusteet, hehän pahoinpitelevät asiakkaitaan jatkuvasti sallimalla heihin kohdistuvaa henkistä ja sähkömagneettista pahoinpitelyä. Voisiko STM ohjeistaa mistä laidasta aletaan? Psykiatreille olisi ainakin vähäksi aikaa töitä taas. Voisiko pelastuslaitos heti panna piipaa-auton Oulun poliisilaitokselle?

Äärioikeistolainen tekee jatkuvasti psykiatrisia diagnooseja, vaikka sillä ei ole siihen minkään valtakunnan toimivaltaa. Tai perustelee toimintaansa usko(nno)lla, millä ei pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa. Poliisilaki sanoo selkeästi että sen on palveltava kaikkia, ja mielenterveyslaki että sen on toimitettava terveyskeskukseen henkilö, joka todennäköisesti voidaan toimittaa tahdostaan riippumattomaan hoitoon. Lähetteen tekee terveyskeskuslääkäri, jos tekee, ei poliisi, ja päätöksen tarkkailuun määräämisestä tekee psykiatri, ei poliisi. Erittäin kiireellisissä tapauksissa poliisin on toimitettava henkilö suoraan psykiatriseen sairaalaan. Poliisin perustehtävä on saada rikoksentekijät vastaamaan teoistaan, ja jos poliisi keskittyisi tässäkin toiminnssa rikosentekijöihin, se auttaisi sitä myös perustehtävänsä hoitamisessa, sillä onhan hoidettu hullu varmaan helpompi kuulustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äärioikeistolainen tekee jatkuvasti psykiatrisia diagnooseja, vaikka sillä ei ole siihen minkään valtakunnan toimivaltaa. Tai perustelee toimintaansa usko(nno)lla, millä ei pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa. Poliisilaki sanoo selkeästi että sen on palveltava kaikkia, ja mielenterveyslaki että sen on toimitettava terveyskeskukseen henkilö, joka todennäköisesti voidaan toimittaa tahdostaan riippumattomaan hoitoon. Lähetteen tekee terveyskeskuslääkäri, jos tekee, ei poliisi, ja päätöksen tarkkailuun määräämisestä tekee psykiatri, ei poliisi. Erittäin kiireellisissä tapauksissa poliisin on toimitettava henkilö suoraan psykiatriseen sairaalaan. Poliisin perustehtävä on saada rikoksentekijät vastaamaan teoistaan, ja jos poliisi keskittyisi tässäkin toiminnssa rikosentekijöihin, se auttaisi sitä myös perustehtävänsä hoitamisessa, sillä onhan hoidettu hullu varmaan helpompi kuulustella.

..ja parempi kuulustelija...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on tipahtanut alusta poliisi-sana pois. Siis: Äärioikeistolainen poliisi tekee jatkuvasti psykiatrisia diagnooseja, vaikka sillä ei ole siihen minkään valtakunnan toimivaltaa.

• Anonyymi

Jos se cami
      ... ei ole todiste
      ... ei sitä löydä ku meedio
      4.99 minuutti ppämmä

• Anonyymi

non meedio (kyökkinoita) kertoisi
        että se on viihdettä
        mielenhal... lusinaatioteatteria
        cosca parembaan ei kysymysteatteriin
        nyt cycne

• Anonyymi

Lännnen oma agentti käyttää huumeita mm. pössyttelee kannabista. Savu leijailee naapurin (länsimaa) asuntoon. Aiheuttaa viattomassa naapurissa huimaamista ja huonoa oloa. Tupakan savu aiheuttaa syöpää myös. Lännen agentti kiusaa viattomia yksittäisiä länsimaalaisia. Lännen diplomaattikohteissa taitaa henkilökunta pyöriä huumeissa. Ei ihme, että harhoja näkevät. Osoittelevat sormella, että ”Venäjä, Venäjä” vaikka vakoilun kohde ei ole todellakaan Venäjän agentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

että se on viihdettä
        nyt cycne

Eliitille (=maailman johtavimmat ja arvostetuimmat poliitikot) on ilmeisen vaikea hyväksyä etteivät omaakaan niin paljoa valtaa, että voisivat päättää jonkun yksittäisen tavis kansalaisen työpaikan ja ammattialan. Kun tavis ei suostukaan hyppimääm pelinappulana pillin mukaan niim se on vaikea pala henkilölle, joka on tottunut saamaan lähes kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

että se on viihdettä
        nyt cycne

Mielenhallinta eikä savustamimen toimi. Jos henkilö ei halua poliitikoksi/diplomaatiksi / virkamieheksi vapaaehtoisesti niin sellaiseksi on aika vaikea ketään väkisin pakottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lännnen oma agentti käyttää huumeita mm. pössyttelee kannabista. Savu leijailee naapurin (länsimaa) asuntoon. Aiheuttaa viattomassa naapurissa huimaamista ja huonoa oloa. Tupakan savu aiheuttaa syöpää myös. Lännen agentti kiusaa viattomia yksittäisiä länsimaalaisia. Lännen diplomaattikohteissa taitaa henkilökunta pyöriä huumeissa. Ei ihme, että harhoja näkevät. Osoittelevat sormella, että ”Venäjä, Venäjä” vaikka vakoilun kohde ei ole todellakaan Venäjän agentti.

Minulla muuten sama, mutta poraavat välipohjaan reikiä, sellaisiin paikkoihin että niitä on vaikea havaita, ainakaan minun asunnostani. Mutta ääni kuuluu.

• Anonyymi

Kannabis aiheuttaa skitsofreniaa. Myös passiivisissa käyttäjissä.

Kannabishörhö naapuri on agentti. Seinän tai lattian takaa suuntaa jammerinsa ja pössyttelee kannabista. Kannabiksen savu leijailee naapurin huoneistoon. Naapuria alkaa pyörryttää. Sikarin savu leijailee naapurin asuntoon myös. Aiheuttaa huonoa oloa naapurissa ja pitkällä aika välillä syöpää.

• Anonyymi

Sinun lääkärisi on varmaankin unohtanut kysyä sinulta haluatko sen lääkityksen tai sitten ei tunne alaansa koskevaa lainsäädäntöä. Mikä moka! Asia on korjattavissa, vaadi vain lääkrmääräyksen poistamista. Jos ei toimi niin muistutus sairaalan johdolle. Terveyskeskukseen ilmoittaminenkin varmaan toimisi, ja se että et mene piikille. Avohoidossa lääkitys on joitakin laissa säädettyjä poikkeuksia lukuunottamatta vapaaehtoista. Aivan hullua lääkitä pakolla rikoksen uhria, rikoksen tekijän pakkolääkintä olisi helpommin ymmärrettävissä. Mahtaako lääkärisi olla ihan täyspäinen?

• Anonyymi

Kun olin psykiatrisella osastolla neljä vuotta sitten, minullekin annettiin Abilify.piikki. Se annettiin sellaisessa vaiheessa, että olin yrittänyt esittää lääkärilleni kaikki syyt miksi sitä ei tarvita ja miksi en ole sairas. Minulla oli mukana paljon papereita sitä varten. Olin jännittynyt ja kauhuissani kun tiesin että jos en onnistu, se pistetään. Jännitin muistanko nyt esittää kaikki tarpeelliset asiakirjat ja sanoa kaiken tarpeellisen. Olin hermona ja huusin ja heiluin. Sitten tuli vaihe, jossa tunsin, että olin tehnyt kaikkeni oikean ratkaisun eteen ja muuta en voi. Herpaannuin ja juuri siinä vaiheessa piikki pistettiin. Lääkäri varmaankin sanoi jotain että sehän tehosi, mutta olin niin loppu että en enää jaksanut reagoida siihen enkä muuhunkaan.

Aluksi en tuntenut mitään sitten huomasin että en todellakaan tuntenut mitään. Minulla ei enää ollut tunteita. Kun erinäisten vaiheiden jälkeen pääsin pois, lääkäri oli kirjoittanut loppulausuntoon että Abilify selvästi helpotti oireita, minulta mitään kysymättä, vaikka muuten oli vuorovaikutustaitoisimpia kaikista lääkäreistäni. Vältyin kuitenkin jatkuvilta piikeiltä. Olisiko se vaikuttanut, että eduskunnan oikeusasiamies tarkasti psykiatrisia sairaaloita seuraavana vuonna ja puuttui lainvastaisiin kaavamaisiin lääkityksiin. Pakkolääkitys avohoidossa on myös ollut kielletty ainakin kolmekymmentä vuotta, vaikka psykiatrit ovat sitä jatkuvasti tehneet, jopa äärioikeistolaisen poliisin avustuksella. Laissa ei ole säännöstä joka sallisi poliisille tällaisen toiminnan, mutta se ei ole piitannut siitä, kuten psykiatritkaan eivät ole laista piitanneet. Molemmat ovat kai katsoneet, että laki ei koske heitä, ja monet kai katsovat vieläkin. Ainoastaan THL voi määrätä lääkityksiä avohoitoon, rikoksentekijöille, tuomioistuimen päätöksellä, ei muulloin. Eli mielisairaiden stalkkereiden lääkitseminen myös avohoidossa voi olla laillista, mutta ei heidän uhriensa.

Sillä yhdellä piikillä oli se vaikutus, että olin ilman tunteita puoli vuotta. En tuntenut iloa enkä surua, ja arvatkaa oliko se elämää. Muistan sen kun vihdoin havaitsin alkaneeni uudelleen tuntea, ja elämä alkoi taas maistua. Ainoa tunne, mitä Abilify ei vienyt koko aikana pois, oli pelko, hirveä pelko että taas joudun sinne. Pelolle on edelleen perusteet, sillä äärioikeistolainen mielisairas poliisi kiikuttaa sinne edellen vain rikosten uhreja. Psykiatreissa on ehkä jo muitakin kuin äärioistolaisia, mutta he eivät vieläkään pääse tekemään oikeita lainmukaisia töitä, sillä mielisairas äärioikeistolainen poliisi kärrää sinne edelleen vain rikosten uhreja, näin ainakin kotikaupungissani, ja jättää edellleen virkavelvollisuutensa hoitamatta. Stalkkerit ovat täysin sairaudentunnottomia, joten ilman poliisin oikeaa toimintaa heitä ei sinne saada ja psykiatrit istuvat tyhjän pantteina. Ääliömäistä ohjeistusta poliisihallitukselta, jos se on siitä vastuussa.

• Anonyymi

Ja ihanko tosissasi olet sitä mieltä että tuollaisen vuodatuksen kirjoittaa mieleltään terve ihminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihanko tosissasi olet sitä mieltä että tuollaisen vuodatuksen kirjoittaa mieleltään terve ihminen?

Pnko sillä merkitystä? Tässä on kysymys rikoksesta, katsotko jollain perusteella että se ei voi kohdistua psyykkisesti sairastuneeseen ihmiseen? Jos katsot niin et varmaan ole ihan terve tai sitten olet vain yksinkertaisesti tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pnko sillä merkitystä? Tässä on kysymys rikoksesta, katsotko jollain perusteella että se ei voi kohdistua psyykkisesti sairastuneeseen ihmiseen? Jos katsot niin et varmaan ole ihan terve tai sitten olet vain yksinkertaisesti tyhmä.

Merkitys on se että mieleltään sairas ihminen kokee asioita jotka eivät aina ole todelisia, mutta sen mielen sairauden ansiosta se jolle nämä asiat tapahtuvat pitää niitä kokemuksia todellisena.

Jos yksilö on tilassa jossa ei kykene päättämään omasta hyvinvoinnistaan on yhteiskunnan velvollisuus hoitaa tilanne.

Sekään että sinä kutsut sitä rikokseksi ei tarkoita että sellainen on ehdottomasti kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkitys on se että mieleltään sairas ihminen kokee asioita jotka eivät aina ole todelisia, mutta sen mielen sairauden ansiosta se jolle nämä asiat tapahtuvat pitää niitä kokemuksia todellisena.

Jos yksilö on tilassa jossa ei kykene päättämään omasta hyvinvoinnistaan on yhteiskunnan velvollisuus hoitaa tilanne.

Sekään että sinä kutsut sitä rikokseksi ei tarkoita että sellainen on ehdottomasti kyseessä.

Suomen lain mukaan idutus on rikos. en tiedä minkä valtakunnan lain mukaan sinä toimit ja millä perusteella. Ilmeisesti et ole ihan viisas, mielenterveydestäsikään en menisi takuuseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen lain mukaan idutus on rikos. en tiedä minkä valtakunnan lain mukaan sinä toimit ja millä perusteella. Ilmeisesti et ole ihan viisas, mielenterveydestäsikään en menisi takuuseen.

..siis kidutus on rikos, lähetin vähän liian kiireellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..siis kidutus on rikos, lähetin vähän liian kiireellä.

Jos katsot, että teko, jonka valtakunnan johto tai poliisi hyväksyy, ei voi olla rikos, niin nin ei todellakaan ole Suomen lain mukaan. Myös he voivat syyllistyä rikokseen. Eri asia sitten, tulevatko tuomituiksi. Jos taas puhut asiasta, jota et tunne, olet siinä asiassa sivullinen, ja asia ei kuulu sinulle. Silloin olisi parempi olla hiljaa ja kuunnella, voi oppia jotain asioista, joita ei tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos katsot, että teko, jonka valtakunnan johto tai poliisi hyväksyy, ei voi olla rikos, niin nin ei todellakaan ole Suomen lain mukaan. Myös he voivat syyllistyä rikokseen. Eri asia sitten, tulevatko tuomituiksi. Jos taas puhut asiasta, jota et tunne, olet siinä asiassa sivullinen, ja asia ei kuulu sinulle. Silloin olisi parempi olla hiljaa ja kuunnella, voi oppia jotain asioista, joita ei tunne.

Sitä paitsi, oletko ajatellut, että se, että sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta psykiatrisesta hoidosta, voi johtua paitsi siitä, että olisit, terve, myös siitä, et vain ole koskaan sinne vielä joutunut tai hakeutunut. Moni pitäisi varmaan tassakin suhteessa ajattelutapaasi sairaana, sinä jostain syystä et.

Myös psykiatrit voivat tietenkin syyllistyä ammatissaan rikoksiin. Ainakin silloin heiltä voidaan viedä oikeus harjoittaa sitä ammattia. Mutta silti he ovat ainakin tällä hetkellä lain mukaan Suomessa se ainoa ammattikunta, jolla on oikeus harjoittaa sitä ammattia. Se oikeus ei siis automaattisesti siirry poliiseille tai kouutetuille kokemustoimijoille, esimerkiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi, oletko ajatellut, että se, että sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta psykiatrisesta hoidosta, voi johtua paitsi siitä, että olisit, terve, myös siitä, et vain ole koskaan sinne vielä joutunut tai hakeutunut. Moni pitäisi varmaan tassakin suhteessa ajattelutapaasi sairaana, sinä jostain syystä et.

Myös psykiatrit voivat tietenkin syyllistyä ammatissaan rikoksiin. Ainakin silloin heiltä voidaan viedä oikeus harjoittaa sitä ammattia. Mutta silti he ovat ainakin tällä hetkellä lain mukaan Suomessa se ainoa ammattikunta, jolla on oikeus harjoittaa sitä ammattia. Se oikeus ei siis automaattisesti siirry poliiseille tai kouutetuille kokemustoimijoille, esimerkiksi.

Oletko itse ajatellut että nimenomaan siksi koska minulla ON kokemusta työn puolesta psykiatrisesta hoidosta kirjoitin sen mitä sanoin tuossa ylempänä?

Siksi kysynkin että haluatko esittää lisätodisteita harhaisesta mielestäsi, vai joko arvioit että ylläkirjoittamasi on riittävä osoitus siitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse ajatellut että nimenomaan siksi koska minulla ON kokemusta työn puolesta psykiatrisesta hoidosta kirjoitin sen mitä sanoin tuossa ylempänä?

Siksi kysynkin että haluatko esittää lisätodisteita harhaisesta mielestäsi, vai joko arvioit että ylläkirjoittamasi on riittävä osoitus siitä?

Tarkoitin kyllä nimenomaan potilaana. Kokemus voi olla täysin päinvastainen kuin sen joka tekee sitä työkseen. Parhaassa tapauksessa yhteiymmärrys syntyy. Onko sinulla useinkin tapana tehdä diagnooseja nettikeskusteluissa? Ammattilainen ei siihen kyllä syyllisty, ainakaan jos tuntee alaansa koskevaa lainsäädäntöä. Epäilen että olet harhainen stalkkeri, oli koulutuksesi mikä hyvänsä.

Myös monet psykiatrit pyrkivät tai ovat pyrkineet riistämään rikosten uhrien sananvapautta samoin kuin monen muun vähemmistöryhmän, ja myös esimerkiksi juutalaisten, siitähän on todisteita historiassa. Myös eräät järjestäyneet omaiset ovat pyrkineet samaan, samoin jotkut heidän palkkaamansa järjestötyöntekijät sekä näiden kouluttamat ns.kokemusasiantuntijat ja -toimijat, joille kuulemma on siitä korkealta taholta jopa maksettu, mitä oikeusvaltiossa ei kyllä tapahtuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin kyllä nimenomaan potilaana. Kokemus voi olla täysin päinvastainen kuin sen joka tekee sitä työkseen. Parhaassa tapauksessa yhteiymmärrys syntyy. Onko sinulla useinkin tapana tehdä diagnooseja nettikeskusteluissa? Ammattilainen ei siihen kyllä syyllisty, ainakaan jos tuntee alaansa koskevaa lainsäädäntöä. Epäilen että olet harhainen stalkkeri, oli koulutuksesi mikä hyvänsä.

Myös monet psykiatrit pyrkivät tai ovat pyrkineet riistämään rikosten uhrien sananvapautta samoin kuin monen muun vähemmistöryhmän, ja myös esimerkiksi juutalaisten, siitähän on todisteita historiassa. Myös eräät järjestäyneet omaiset ovat pyrkineet samaan, samoin jotkut heidän palkkaamansa järjestötyöntekijät sekä näiden kouluttamat ns.kokemusasiantuntijat ja -toimijat, joille kuulemma on siitä korkealta taholta jopa maksettu, mitä oikeusvaltiossa ei kyllä tapahtuisi.

Harhaisen Maailma tosiaan on erilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaisen Maailma tosiaan on erilainen.

Joo niin on. Minulla on oma käsitykseni todellisuudesta, sinulla omasi. En ehkä koskaan pysty sinua vakuuttamaan. Jos asia kiinnostaa, niin tietoa kyllä löytyy, mutta virallista ei ainakaan toistaiseksi paljon. Esimerkiksi Yk:n ihmisoeusraportoija Nils Melzer on kuitenkin koonnut elektronisesti/sähkömagneettisesti kidutettujen kokemuksia
        https://ch.linkedin.com/in/nils-melzer-546a6227. Myös suomeksi löytyy netistä tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin on. Minulla on oma käsitykseni todellisuudesta, sinulla omasi. En ehkä koskaan pysty sinua vakuuttamaan. Jos asia kiinnostaa, niin tietoa kyllä löytyy, mutta virallista ei ainakaan toistaiseksi paljon. Esimerkiksi Yk:n ihmisoeusraportoija Nils Melzer on kuitenkin koonnut elektronisesti/sähkömagneettisesti kidutettujen kokemuksia
        https://ch.linkedin.com/in/nils-melzer-546a6227. Myös suomeksi löytyy netistä tietoa.

profiilia ei löydy, että mikähän virheellinen kohta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei tuollaisten kokemusten jälkeen ainakaan terve ole koko loppuelämän aikana. Lääkärit ja psykiatrit kuitenkin varmasti mielellään "parantelevat" koko loppuelämän ajan ja pelailevat aikaa. Heillehän maksetaan siitä että asiakkaita riittää parantaminen onkin sitten asia erikseen ja lääkäri voittaa jokatapauksessa kävi miten kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit parantelivat kranaattikammoisia sotilaita koska raha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei tuollaisten kokemusten jälkeen ainakaan terve ole koko loppuelämän aikana. Lääkärit ja psykiatrit kuitenkin varmasti mielellään "parantelevat" koko loppuelämän ajan ja pelailevat aikaa. Heillehän maksetaan siitä että asiakkaita riittää parantaminen onkin sitten asia erikseen ja lääkäri voittaa jokatapauksessa kävi miten kävi.

Varsinkin kun kokemukset no kokijan omassa päässä.

Meillähän ei ole tästä tarinasta kuin toinen puoli kerrottuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla kokemusta omien pierujen haistelemisesta, kun kiduttamiseen taipuvaisilla ihmisillä on tutkitusti paljon perversioita?

Entä haluaisitko katsella valvontakuvasta, kun kohde istuu kotonaan vessanpöntöllä? Kiihottaako se sinua ajatuksena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla kokemusta omien pierujen haistelemisesta, kun kiduttamiseen taipuvaisilla ihmisillä on tutkitusti paljon perversioita?

Entä haluaisitko katsella valvontakuvasta, kun kohde istuu kotonaan vessanpöntöllä? Kiihottaako se sinua ajatuksena?

Ei kyllä tullut tuollaista edes mieleen.

Mutta sulle selvästi tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä tullut tuollaista edes mieleen.

Mutta sulle selvästi tuli.

Niin siis, kohteita teknisten laitteiden avulla todella katselevat valvontakuvasta reaaliaikaisesti, kun kohteet ovat esim. vessanpöntöllä ripuloimassa.

Onko tuollaisille absoluuttisen sairaille ja maksimaalisen perversseille tirkistelijöille jotain hoitoa? Jos et itse tee sitä, niin sinulla on varmaan ainakin kavereita, jotka tekevät, koska sinulla on samanlainen mentaliteetti? Ihminen kun hakeutuu kaltaistensa seuraan.

Minkälaisia tyyppejä sinun teknologista tirkistelyä harrastavat kaverisi ovat? Osaavatko he näytellä hyvin normaalia ihmistä niin, että heistä ei huomaa päälle päin sitä totaalista sairautta, ennen kuin heihin tutustuu paremmin? Sillä tavalla kuin piilonarsistit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis, kohteita teknisten laitteiden avulla todella katselevat valvontakuvasta reaaliaikaisesti, kun kohteet ovat esim. vessanpöntöllä ripuloimassa.

Onko tuollaisille absoluuttisen sairaille ja maksimaalisen perversseille tirkistelijöille jotain hoitoa? Jos et itse tee sitä, niin sinulla on varmaan ainakin kavereita, jotka tekevät, koska sinulla on samanlainen mentaliteetti? Ihminen kun hakeutuu kaltaistensa seuraan.

Minkälaisia tyyppejä sinun teknologista tirkistelyä harrastavat kaverisi ovat? Osaavatko he näytellä hyvin normaalia ihmistä niin, että heistä ei huomaa päälle päin sitä totaalista sairautta, ennen kuin heihin tutustuu paremmin? Sillä tavalla kuin piilonarsistit.

Onko sulla useinkin tuollaisia pakko-oireita?

• Anonyymi

Siinähän mietit koko ensi yön mitä salattavaa mulla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän mietit koko ensi yön mitä salattavaa mulla on.

Enpä mieti, kun on muutakin tekemistä.

Mutta se jäi vielä kysymättä, että onko se tuottanut sinulle sadistista nautintoa, kun näet mt-potilaan olevan psykoosilääkkeiden takia kuolaava ja katatoninen. Sehän on absoluuttinen fakta, että mt-hoitajissa on paljon sadistisia ja psykopaattisia mielipuolia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä mieti, kun on muutakin tekemistä.

Mutta se jäi vielä kysymättä, että onko se tuottanut sinulle sadistista nautintoa, kun näet mt-potilaan olevan psykoosilääkkeiden takia kuolaava ja katatoninen. Sehän on absoluuttinen fakta, että mt-hoitajissa on paljon sadistisia ja psykopaattisia mielipuolia.

Sulla kyllä on aika sairaita ajatuskuvia.

Mulle ei edelleen tullut tuollaisia mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla kyllä on aika sairaita ajatuskuvia.

Mulle ei edelleen tullut tuollaisia mieleen.

Hetkinen, poistatitko tuosta kommentin, jossa sinulta kysyttiin mt-potilaiden pakkolääkitykseen liittyvä kysymys? Sinulla taitaa tosiaan olla paljon salattavaa. Ajatella että tuollaiset kierot lurjukset "auttavat" työkseen mt-potilaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi rikos on ainakin sellainen ettei upseereita luokitella hulluiksi on täysin mieleltään terveen ihmisen toimintaa opettaa tappamaan ja ajaa nuoren lapsen päältä harjoitusmielessä panssarivaunulla ihan vain siksi ettei sitten sodassa pelota kova ääni.

• Anonyymi

Toki, YK tutkii tuota häirintää; ja on valtioita joilla on ydinase.

Mutta kumpikaan ei tarkoita että sinä olisit häirinnän kohteena, tai että sinulla olisi hallussa ydinase.

Elektronista häirintää on tähän mennessä todistetusti käytetty ainoastaan poliittisena aseena. Missään ei ole konkreettisia viitteitä että sitä käytettäisiin johonkin lähiön/kylän (juoppo)hulluun.

Se että vedät johtopäätöksen "YK tutkii elektronista häirintää, minä siis olen sellaisen uhri" osoittaa ettei Muumit ole kenties edes löytäneet laaksoaan.

• Anonyymi

Poliittiseksi vastustajaksi koettukin voi olla juoppohullu, ja mistä tietää kuinka moni poliitikko on sitä. Minä en käytä alkoholia enkä ole poliitikko. Nykyisissä yhteiskuntamuodoissa poliitikoilla on tehtävänsä. Valitettavasti on myös niitä, joilla on nämä aseet ja niitä joilla on myös ydinaseet. MInä olen tällä hetkellä häirinnän ja kidutuksen kohteena, jostain itselleni täysin käsittämättömästä syystä. Moni amerikkalainenkin lienee tällä hetkellä samassa tilanteessa, samoin kuin moni eurooppalainen. Suomessa meitä on aika onta. Kuka voisi tietää ja ymmärtää mitä noiden kiduttavien ( juoppo)hullujen mielissä liikkuu vai liikkuuko enää mitään?

Cian, jonka kerrotaan ne kehittäneen, ja joka myös kuulemma tutkii itse omia tekosiaan, intressissä on varmaaan pitää ne pilossa, samoin kuin ilmeisesti poliittiset tavoitteensa. Kidutus on amerikkalainen tapa toimia eikä kuulu eurooppalaiseen elämänmuotoon. Toivottavasti puolustusvoimat pysyy suomalaisena ja on myös suomalaisten puolella, jokaisen meistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliittiseksi vastustajaksi koettukin voi olla juoppohullu, ja mistä tietää kuinka moni poliitikko on sitä. Minä en käytä alkoholia enkä ole poliitikko. Nykyisissä yhteiskuntamuodoissa poliitikoilla on tehtävänsä. Valitettavasti on myös niitä, joilla on nämä aseet ja niitä joilla on myös ydinaseet. MInä olen tällä hetkellä häirinnän ja kidutuksen kohteena, jostain itselleni täysin käsittämättömästä syystä. Moni amerikkalainenkin lienee tällä hetkellä samassa tilanteessa, samoin kuin moni eurooppalainen. Suomessa meitä on aika onta. Kuka voisi tietää ja ymmärtää mitä noiden kiduttavien ( juoppo)hullujen mielissä liikkuu vai liikkuuko enää mitään?

Cian, jonka kerrotaan ne kehittäneen, ja joka myös kuulemma tutkii itse omia tekosiaan, intressissä on varmaaan pitää ne pilossa, samoin kuin ilmeisesti poliittiset tavoitteensa. Kidutus on amerikkalainen tapa toimia eikä kuulu eurooppalaiseen elämänmuotoon. Toivottavasti puolustusvoimat pysyy suomalaisena ja on myös suomalaisten puolella, jokaisen meistä.

Katsokaapa muuten MOT 17.1.2021. Ei liity tähän asiaan, vaan sähköherkkyyteen ja 5g:hen. Katsokaa miten psykiatri suhtautuu asiaan. ja verratkaa, miten puhuu ihminen joka tietää mistä on kysymys ja on ihmisen puolella. Psykiatri puhuu vain asemansa antamalla varmuudella, osaamatta kyseenalaistaa asinatuntijuuttaan tässäkään asiassa. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että se on monessa asiassa hyvin tyypillistä nimenomaan tälle ammattikunnalle. Siksi psykiatreilla on merkittävä rooli maailmanlaajuisestikin myös häirinnän jatkumisessa. Ilman heitä se ehkä olisi jo selätetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten tuossa itse toteat; CIA (ja muut tiedustelupalvelut) varmasti haluavat pitää välineet joilla oikeaa elektronista häirintää suoritetaan visusti piilossa.

Siksipä juuri niitä ei kanneta johonkin Suomalaiseen lähiöön jotta voitaisiin häiritä ihmistä jonka olemassaolo ei maailmalle ole millään tasolla merkityksellinen. Riski että tiimi joka laitteistoa käyttää jää laitteistoineen kiinni on aivan liian suuri.

Huomaatko mitenkä ihan itse kaadoit sen mahdollisuuden että kokemasi olisi oikeaa häirintää? Asia tapahtuu vai omassa mielessäsi.

Jos oikeasti haluat elämäsi laadun paranevan olisi syytä ottaa ehdotukset että asia on omassa päässäsi vakavasti; ilman sitä et koskaan tule paranemaan tuosta tilasta.

Ymmärrän, et halua ottaa tuota vaihtoehtoa huomioon koska mielesi on rikkoutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaapa muuten MOT 17.1.2021. Ei liity tähän asiaan, vaan sähköherkkyyteen ja 5g:hen. Katsokaa miten psykiatri suhtautuu asiaan. ja verratkaa, miten puhuu ihminen joka tietää mistä on kysymys ja on ihmisen puolella. Psykiatri puhuu vain asemansa antamalla varmuudella, osaamatta kyseenalaistaa asinatuntijuuttaan tässäkään asiassa. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että se on monessa asiassa hyvin tyypillistä nimenomaan tälle ammattikunnalle. Siksi psykiatreilla on merkittävä rooli maailmanlaajuisestikin myös häirinnän jatkumisessa. Ilman heitä se ehkä olisi jo selätetty.

Eli olet sitä mieltä että ihminen, joka on ikänsä kouluttautunut ymmärtämään jotain tietää asiasta vähemmän kuin joku lähiössä asuva lakaisija joka hädin tuskin pääsi peruskoulusta läpi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet sitä mieltä että ihminen, joka on ikänsä kouluttautunut ymmärtämään jotain tietää asiasta vähemmän kuin joku lähiössä asuva lakaisija joka hädin tuskin pääsi peruskoulusta läpi?

Asioista ymmärtävät psykiatrit tietävät, että kuka tahansa voi sairastua. Kouluttautunut ei siis ole siltä turvassa. Riippuen siitä millä tavalla on kouluttautunut, voi olla jopa alttiimpi. Koulutuksia on monenlaisia, valitettavasti.

Valitettavasti puuttuu mittarit, joilla suoraan voitasiin todeta kuka on terve ja kuka sairas. Luotettavin mittari hyvälle hoidolle olisi sellainen, joka mittaisi, kuinka moni sairastunut palaa terveeseen normaaliin elämään ja kuinka monella on nmyös aidosti mahdollisuus siihen, ilman häirintää naapurin tai muulta taholta. On osittautunut, että stalkkerit eivät ole kykeneviä itse hakeutumaan hoitoon. Tarvittasiin siis terveitä, osaavia ja lakia - eikä siis maalittajia - kunnioittavia virkamiehiä, jotka osaisivat ja ymmärtäisivät heidät sinne toimittaa. Tasapuolisuudella saataisiin terve yhteiskunta. Jos poliisikunta ei siihen ole halukas, onko sellaista ammattikuntaa turhan tähden pakko ylläpitää? Joku muu amaattikunta ehkä osaisi paremmin, en tiedä mikä, jos ei sitten vaikkapa vartijat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioista ymmärtävät psykiatrit tietävät, että kuka tahansa voi sairastua. Kouluttautunut ei siis ole siltä turvassa. Riippuen siitä millä tavalla on kouluttautunut, voi olla jopa alttiimpi. Koulutuksia on monenlaisia, valitettavasti.

Valitettavasti puuttuu mittarit, joilla suoraan voitasiin todeta kuka on terve ja kuka sairas. Luotettavin mittari hyvälle hoidolle olisi sellainen, joka mittaisi, kuinka moni sairastunut palaa terveeseen normaaliin elämään ja kuinka monella on nmyös aidosti mahdollisuus siihen, ilman häirintää naapurin tai muulta taholta. On osittautunut, että stalkkerit eivät ole kykeneviä itse hakeutumaan hoitoon. Tarvittasiin siis terveitä, osaavia ja lakia - eikä siis maalittajia - kunnioittavia virkamiehiä, jotka osaisivat ja ymmärtäisivät heidät sinne toimittaa. Tasapuolisuudella saataisiin terve yhteiskunta. Jos poliisikunta ei siihen ole halukas, onko sellaista ammattikuntaa turhan tähden pakko ylläpitää? Joku muu amaattikunta ehkä osaisi paremmin, en tiedä mikä, jos ei sitten vaikkapa vartijat.

vartijat harjoittavat stalkkausta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vartijat harjoittavat stalkkausta

Olen kuullut että näin tapahtuu, itse vain en ole kohdannut. Minulla on päinvastainen kokemus, kun yritin vuosia sitten saads poliisia tutkimaan julkisissa tiloissa tapahtuvaa mikroalltosäteilytystä ja muuta sähkömagneettista häirintää. Ei onnistunut, ja joissakin se jatkuu toisinaan edelleen, samoin stalkkaus. Yhdessä vartija tunnisti ilmiön, kun kiinnitin hänen huomionsa siihen. Hän sanoi tekevänsä tutkintapyynnön. Sen kohtalosta en tietenkään tiedä enempää, mutta havaitsin, että siellä pitkään jatkunut häirintä loppui, ainakin toistaiseksi. Muutaman kerran taitava junailija on osannut hoitaa sen, toisessa paikassa taas taitava vahtimestari. Niissä häirintä oli toteutettu tavalla, joka teki siitä jatkuvaa mutta silti melko huomaamatonta pienellä teknisellä tempulla, jonka ammattilainen siis osasi hoitaa pois. Sitä tehdään kuitenkin hyvin erilaisilla tavoilla, ja jotkut eivät hoidu ilman poliisia, ja siksi jäävät useimmiten hoitamatta.

Vartijoilla ei liene samoja valtuuksia kuin poliisilla, mutta heillä voi olla myös sellaista ammattitaitoa mikä poliisilta puuttuu. Sehän ei silti sulje pois stalkkauksen mahdollisuutta missään ammatissa, edes Supossa, näin oletan. En tiedä, millainen kontrolli siellä on, mutta yleensä kai virkamiehiä kontrolloivat lähinnä tavalliset ihmiset, jotka joutuvat kohteeksi. Eivät kuitenkaan yleensä pysty vaikuttamaan ilman virkakunnan myötävaikuttamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti uskon edelleen, että ihmisen puolella olevalla, lakia ja ihmisoikeuksia kunnioittavalla psykiatrilla voi olla roolinsa sen selättämisessä edelleen. Mutta ei ehkä ilman että myös muut virkamiehet alkavat hoitaa oman osuutensa.

Yksi mahdollisuus olisi, jos kehitettisiin riitävän herkkiää asuntojen säteily-, ilmanlaatu- ja melutasomittareita, myös infra- ja ultraääniä mittaavia, jotka rekisteröisivät jatkuvasti muutokset niin että häirinnästä jäisi jälki. Olisi kuitenkin varmaan kallista ja kyberturvallisuus vaikeasti turvattavissa näiltä koulutetuilta rikollisilta.. Ehkä jossain laboratorio-olsuhteissa mahdollinen.

Onko ministeriöiden sisäinen valvonta niin turvattua, että ne eivät tietämättään tai valvonnan puutteen vuoksi rahoittais itätä rikollista toimintaa. Jo ei, niin miten se saataisiin ensiksi oikealle tolalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulutetut tietävät vain sen mitä heille on koulutettu ja joku tienaa sillä milljoonia. Aikoinaan opetettiin että on hyvä lyödä lasta ja sitten opetettiin ettei oikein ole hyvä juttu kun tulee traumoja nyt ollaan taas menossa siihen että on se hyvä kumminkin hieman kurittaa kun kaikki on taas nuorisossa päin helvettiä. Opetukset muuttuu mutta yksi mikä ei muutu on että tietty porukka ei tee ruumiillista työtä koskaan vaan tienaa miljoonia muuttelemalla opetuksia ja kouluttamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korjaus: rikoksia tehtailevat stalkkerit ovat kyllä tietyssä ympäristössä kykeneviä hakeutumaan hoitoon, ainakin jos hoito on rikoksia tehtailevan soteyhdistyksen kontrollissa. Hakevat diagnoosin että pääsevät tuettuun työhön ja yhdistyksen toiminnanjohtaja tarjoaa heille sitä STM:n rahoittamana. Työ on toiminnanjohtajan työtapoja arvostelleiden kiduttamista sähkömagneettisilla aseilla, vuodesta toiseen, kunnes narsistin murhanhimo laantuu ja sehän ei laannu, jos siihen ei lailla puututa. Ja kuka siihen puuttuisi kun suomalainen poliisi ei puutu eikä amerikkalainen. No, ehkä venäläinen, sitten joskus jos hyvin käy..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korjaus: rikoksia tehtailevat stalkkerit ovat kyllä tietyssä ympäristössä kykeneviä hakeutumaan hoitoon, ainakin jos hoito on rikoksia tehtailevan soteyhdistyksen kontrollissa. Hakevat diagnoosin että pääsevät tuettuun työhön ja yhdistyksen toiminnanjohtaja tarjoaa heille sitä STM:n rahoittamana. Työ on toiminnanjohtajan työtapoja arvostelleiden kiduttamista sähkömagneettisilla aseilla, vuodesta toiseen, kunnes narsistin murhanhimo laantuu ja sehän ei laannu, jos siihen ei lailla puututa. Ja kuka siihen puuttuisi kun suomalainen poliisi ei puutu eikä amerikkalainen. No, ehkä venäläinen, sitten joskus jos hyvin käy..

Ja kaiken aikaa elämässä tapahtuumeille ihmisille kaikenlaista, todella suuria asiota ja isoja murheita vaikkakin joskus ilojakin. Jatkuvasti häiriköivä kusipää naapurissa ei ehkä ole pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua, mutta ei miellyttävintäkään. Varsinkin kun laki on mutta sitä ei valtionkaan taholta noudateta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti saat apua harhoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti saat apua harhoihin.

Joukkovainoamisen päätekijät ovat psykopaatteja ja narsisteja, joilla on harha, että heillä on oikeus vainota muita ihmisiä. Kehottaisin niitä menemään hoitoon, mutta noihin persoonallisuushäiriöihin ei valitetettavasti ole hoitoa, vaan terapia usein jopa pahentaa niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukkovainoamisen päätekijät ovat psykopaatteja ja narsisteja, joilla on harha, että heillä on oikeus vainota muita ihmisiä. Kehottaisin niitä menemään hoitoon, mutta noihin persoonallisuushäiriöihin ei valitetettavasti ole hoitoa, vaan terapia usein jopa pahentaa niitä.

Mutta kun joukkovainoa ei ole olemassa, se harha joka sulla on alkaa jo ihan ensimmäisestä päätelmästäsi.

Mitä nopeammin kohtaat todellisuuden sitä nopeammin voi parantuminen alkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun joukkovainoa ei ole olemassa, se harha joka sulla on alkaa jo ihan ensimmäisestä päätelmästäsi.

googlaa gaslighting, niin näet, mitä teet eli kun kiistät toisen ihmisen kokemusten olevan todellisia ja väität hulluksi

mitähän vikaa sinun psyykkessä on, kun täytyy pitää sitä koossa tällaisella toiminnalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DDR:ssä harjoitettiin samanlaista toimintaa. Mutta on mahdotonta, että sitä tapahtuisi nykyään Suomessa tai muissa maissa? Miksi, ihmisluonto on ihan samanlainen nyky-Suomessa kuin silloisessa Itä-Saksassa. Aina on paljon ihmisiä, jotka ovat valmiita vainoamaan, jos siihen tarjoutuu mahdollisuus.

https://www.verkkouutiset.fi/diabolisen-pahuuden-psykoterroria-nain-stasi-riisti-sielun/#3a7e38b9

Tuolla on pohdintaa siitä, miksi olen valikoitunut kohteeksi ja miksi sovin TI:n profiiliin:

https://indietarget.blogspot.com/2017/12/organisoitu-vainoaminen.html

Poiminta siitä:

Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.

Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä.

Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa.

Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

googlaa gaslighting, niin näet, mitä teet eli kun kiistät toisen ihmisen kokemusten olevan todellisia ja väität hulluksi

mitähän vikaa sinun psyykkessä on, kun täytyy pitää sitä koossa tällaisella toiminnalla

Voihan se olla, että tuo trolli on itsekin mukana toiminnassa. Mutta odotetaan vaan, kun toiminta alkaa paljastua yhä enemmän, niin tekijät alkaa tehdä vahinkojen minimointia (eli damage control). Sitten ne alkavat vihjailemaan, että kyllä targetteja on vainottu, mutta että ne ovat ansainneet sen jostain syystä. Olen jo nähnyt yhdessä GS-keskustelussa esim. sellaisen viestin, jossa käytännössä paljastettiin, mitä valhetta minusta on levitetty. Se on uskomattoman törkeä valhe.

Se kertoo siitä, tekijöiden keskuudessa alkaa olla huolta toiminnan paljastumisesta, sillä ei tuollaisia viestejä näkynyt alkuvuosina ollenkaan. Psykopaatit ja narsistithan tekevät aina sitä, että kun heidän juonittelunsa ja pahat tekonsa uhkaa paljastua, he yrittävät kääntävät syyllisyyden uhriinsa. Se on ihan perustoimintatapa niille. Se onkin myös juuri sitä "gaslightingia".

• Anonyymi

Julkaistaankohan tätä omaa kokemusta neljän vuoden takaa. Olin kuukauden visiitillä psyk.osastalla. (syy ei ollut mielenvikaisuus vaan GS).

Oli pantu laamaava lääkitys. Olin poislähtökeskustelussa. Lääkäri sanoi, että hän haluaa nyt antaa minulle lääkkeen injektiona ja toivoo, että jatkaisin sillä. Tabletit menee maksan kautta aivoihin. Nyt ei mene maksa pilalle, kun lihakseen pistettynä menee suoraan aivoihin. - Otin laukkuni ja juoksin karkuun.

• Anonyymi

Joo, eihän se suinkaan ollut mielenvikaisuus vaan "ne".

Mitäs jos kysyttäisiin myös sun läheisiltä mitä mieltä ne on siitä miksi sä sinne jouduit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos kysyttäisiin myös sun läheisiltä mitä mieltä ne on siitä miksi sä sinne jouduit?

Mitä jos tehtäisiin rikostutkimus, kuten normaalisti tehdään, kun ihminen tekee rikosilmoituksen ja esittää myös todisteita siitä rikoksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos tehtäisiin rikostutkimus, kuten normaalisti tehdään, kun ihminen tekee rikosilmoituksen ja esittää myös todisteita siitä rikoksesta?

No teeppäs se, mitä sä täällä kitiset.

Poliisi sitten tutkii onko rikosta tapahtunut vai ei; muista että jos poliisi toteaa ettei rikosta ole tapahtunut, se oli vain omassa mielessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No teeppäs se, mitä sä täällä kitiset.

Poliisi sitten tutkii onko rikosta tapahtunut vai ei; muista että jos poliisi toteaa ettei rikosta ole tapahtunut, se oli vain omassa mielessäsi.

sinä teePPäs se käytätkö myös venkuloida sanaa: älä venkuloi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä teePPäs se käytätkö myös venkuloida sanaa: älä venkuloi

Yli puolessa tapauksissa eli ne, joista on tehty rikosilmoitus, asia ei etene tutkintaan asti. Ei panna jatkoon, vaikka uhri olisi toimittanut riittävät todisteet.
        Ja niistä, joita tutkitaan, vain 20 % menee tuomioistuimen käsittelyyn. Ja sinne pääsyä voi joutua odottamaan vuosia.
        Ja tulee maksamaan, jos häviää.

Eli sinne häviävät rikosilmoitukset gs-vainosta ja e-häirinnästä, johon ei ole edes lainsäädäntöä olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä voi tietysti olla oma käsityksensä, mutta asia ei heille kuulu, ovat sivullisia, joilla ei ilman asianomaisen lupaa ole oikeutta tiedonsaantiin. Eikä heidän mielipiteillään ole lain mukaan merkitystä, kuin hyvin tarkasti rajatuissa tapauksissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä voi tietysti olla oma käsityksensä, mutta asia ei heille kuulu, ovat sivullisia, joilla ei ilman asianomaisen lupaa ole oikeutta tiedonsaantiin. Eikä heidän mielipiteillään ole lain mukaan merkitystä, kuin hyvin tarkasti rajatuissa tapauksissa..

Ja sallittu rajattu tapaus on kun yksilö on niin harhainen että on vaarallinen itselleen ja läheisilleen.

Voimia heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sallittu rajattu tapaus on kun yksilö on niin harhainen että on vaarallinen itselleen ja läheisilleen.

Voimia heille.

Kuka määrittelee ja millä perusteella, onko joku harhainen vai ei? Joku kyberstalkkaamista harjoittava persoonallisuushäiriöinen nettitrolli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka määrittelee ja millä perusteella, onko joku harhainen vai ei? Joku kyberstalkkaamista harjoittava persoonallisuushäiriöinen nettitrolli?

Kyllä sen ihan ilmaisusta huomaa.

Virallisesti diagnoosin toki tekee ammattilainen.

Osana tuota sairautta on se ettei potilas itse ole kykenevä hahmottamaan tai hyväksymään tilaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen ihan ilmaisusta huomaa.

Virallisesti diagnoosin toki tekee ammattilainen.

Osana tuota sairautta on se ettei potilas itse ole kykenevä hahmottamaan tai hyväksymään tilaansa.

"Kyllä sen ihan ilmaisusta huomaa."

Selitä hyvin perustellen, miten sen huomaa esim. minun ilmaisustani, että olen "harhainen"? Voit tarkastella ilmaisuani mm. tästä vastauksessa kommentoijalle, joka väitti minun kärsivän "harhaluuloisuushäiriöstä":

http://indietarget.blogspot.com/2021/09/vastaus-blogikommenttiin-jossa.html

"Virallisesti diagnoosin toki tekee ammattilainen."

Mitä jos perusteena "ammattilaisen" viralliselle diagnoosille on, että potilas on puhunut joillekin siitä, että häntä on alettu seuraamaan ja pelottelemaan mm. autoilla (mikä on ikivanha kikka vainoamisessa). Mitä jos "ammattilainen" on - tutkimatta asiaa mitenkään - sitä mieltä, että potilasta ei ole seurattu autoilla ja päätyy sillä perusteella siihen, että hän on "harhainen".

"Osana tuota sairautta on se ettei potilas itse ole kykenevä hahmottamaan tai hyväksymään tilaansa."

Niin, kun potilas sanoo olevansa terve, niin hänelle sanotaan: "Sinulla ei ole sairaudentuntoa, se on yksi mielisairauden oire". Mt-potilaalle on usein käytännössä vaihtoehtona vain myöntää olevansa sairas, vaikka hän on terve, koska pakkohoidossa joutuu olemaan yleensä sitä pitempään, mitä vähemmän "yhteistyöhaluinen" on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä sen ihan ilmaisusta huomaa."

Selitä hyvin perustellen, miten sen huomaa esim. minun ilmaisustani, että olen "harhainen"? Voit tarkastella ilmaisuani mm. tästä vastauksessa kommentoijalle, joka väitti minun kärsivän "harhaluuloisuushäiriöstä":

"Virallisesti diagnoosin toki tekee ammattilainen."

Mitä jos perusteena "ammattilaisen" viralliselle diagnoosille on, että potilas on puhunut joillekin siitä, että häntä on alettu seuraamaan ja pelottelemaan mm. autoilla (mikä on ikivanha kikka vainoamisessa). Mitä jos "ammattilainen" on - tutkimatta asiaa mitenkään - sitä mieltä, että potilasta ei ole seurattu autoilla ja päätyy sillä perusteella siihen, että hän on "harhainen".

"Osana tuota sairautta on se ettei potilas itse ole kykenevä hahmottamaan tai hyväksymään tilaansa."

Niin, kun potilas sanoo olevansa terve, niin hänelle sanotaan: "Sinulla ei ole sairaudentuntoa, se on yksi mielisairauden oire". Mt-potilaalle on usein käytännössä vaihtoehtona vain myöntää olevansa sairas, vaikka hän on terve, koska pakkohoidossa joutuu olemaan yleensä sitä pitempään, mitä vähemmän "yhteistyöhaluinen" on.

Lisäyksenä vielä, että sekään, että jonkun ilmaisu on vähän sekavaa, ei tarkoita sitä, etteikö häntä voitaisi silti vainota. Eikä se, että joku on vainoharhainen, myöskään tarkoita sitä, etteikö häntä voitaisi vainota. Jotkut TI:t voivat olla niin tuhottuja henkisesti vuosien vainoamisen jälkeen, että se näkyy ulospäin tavalla, joka saa heidät vaikuttamaan esim. sekavilta. Se on yksi tällaisen vainoamisen pyrkimyksistä, kuten oli DDR:n Stasin harjoittamassa Zersetzungissa, joka oli kohteiden psykologisen tuhoamisen ohjelma.

https://www.verkkouutiset.fi/diabolisen-pahuuden-psykoterroria-nain-stasi-riisti-sielun/#3a7e38b9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että sekään, että jonkun ilmaisu on vähän sekavaa, ei tarkoita sitä, etteikö häntä voitaisi silti vainota. Eikä se, että joku on vainoharhainen, myöskään tarkoita sitä, etteikö häntä voitaisi vainota. Jotkut TI:t voivat olla niin tuhottuja henkisesti vuosien vainoamisen jälkeen, että se näkyy ulospäin tavalla, joka saa heidät vaikuttamaan esim. sekavilta. Se on yksi tällaisen vainoamisen pyrkimyksistä, kuten oli DDR:n Stasin harjoittamassa Zersetzungissa, joka oli kohteiden psykologisen tuhoamisen ohjelma.

Muistelen lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan psyykkisesti sairaisiin kohdistuu rikoksia enemmän kuin muihin. Onko ns. terveiden luonteissa joku ominaisuus, joka panee kohdistamaan vainon mieluummin heikompaan lähemmäiseen, jonka on vaikeampi puolustaa itseään kuin siinä suhteessatasavertaisen tai vahvemman? Jostain syystä valtio rahoittaa veikkausvoittovaroilla myös yhdistyksiä, jotka ovat erikoistuneet joukkoistamaan näihin heikompiin kohdistuvan vainon. Suku on pahin, kuuluu vanha sanonta, ja aika monessa tapauksessa se pitää paikkansa, vaikkakaan ei onneksi kaikissa eikä ehkä edes useimmissa. Kannattaa kuitenkin suhtautua tietyllä varauksella siihen millaista tietoa tällaisista paikoista tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia heille.

Harhaisuudesta eo välttämättä seuraa että henkilö olisi vaarallinen itselleen tai läheisilleen. Se on stereotypia, jota eräät tahot ovat pyrkineet ylläpitämään tarkoitushakuisestikin. Ainakin eräälle yhdistykselle se vaikuttaa merkinneen merkinnyt täysin kontrolloimatonta rahantuloa todennäköisesti vähintään perustus- ja yhdenvertaisuuslain vastaista toimintaa varten. Näyttää saaneen ainakin poliiseja mukaan harjoittamansa järjestäytyneeseen syrjintärikollisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelen lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan psyykkisesti sairaisiin kohdistuu rikoksia enemmän kuin muihin. Onko ns. terveiden luonteissa joku ominaisuus, joka panee kohdistamaan vainon mieluummin heikompaan lähemmäiseen, jonka on vaikeampi puolustaa itseään kuin siinä suhteessatasavertaisen tai vahvemman? Jostain syystä valtio rahoittaa veikkausvoittovaroilla myös yhdistyksiä, jotka ovat erikoistuneet joukkoistamaan näihin heikompiin kohdistuvan vainon. Suku on pahin, kuuluu vanha sanonta, ja aika monessa tapauksessa se pitää paikkansa, vaikkakaan ei onneksi kaikissa eikä ehkä edes useimmissa. Kannattaa kuitenkin suhtautua tietyllä varauksella siihen millaista tietoa tällaisista paikoista tulee.

”Muistelen lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan psyykkisesti sairaisiin kohdistuu rikoksia enemmän kuin muihin.”

Mielenkiintoista. Ehkä heidät tosiaan nähdään helppona kohteena samalla tavalla kuin koulussa kiusataan herkkiä ja vähiten puolustuskykyisiä? Satunnaisten pahoinpitelyiden kohteeksi valikoituu myös sellaisia, joilla on jotenkin alistunut ja pelokas kehonkieli. Muistan kun tuota analysoitiin yhdessä TV-dokumentissa. Uhrissa nähty avuttomuus ilmeisesti laukaisee tekijässä sadistiset mielihalut.

Omalla kohdallani huomasin silloin, kun vainoaminen oli alkuvaiheessa, että monet tekijöistä nauttivat suuresti siitä, kun saivat purkaa patoutuneita sadistisia taipumuksiaan minuun. Niiden joukossa myös lähipiirin ihmisiä. Siinä tilanteessa kai olinkin ns. opitun avuttomuuden tilassa, koska vainoaminen oli rajua enkä ymmärtänyt, mistä siinä oli kyse, kuten nyt.

Se tilanne selvästi laukaisi tekijöissä myös perusteetonta ylemmyydentuntoa, joka on yksi motiivi kaikenlaiselle kiusaamiselle. Oikeasti se on pohjattoman säälittävää, jos ainoa tapa nostaa omanarvontuntoa on kiusata joukolla yhtä ihmistä. Pitäisikö minun toisaalta ottaa kohteliaisuutena se, että valtavalla joukolla ihmisiä on tarve todistella minulle, että he ovat minun yläpuolellani älyllisesti ja/tai moraalisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Muistelen lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan psyykkisesti sairaisiin kohdistuu rikoksia enemmän kuin muihin.”

Mielenkiintoista. Ehkä heidät tosiaan nähdään helppona kohteena samalla tavalla kuin koulussa kiusataan herkkiä ja vähiten puolustuskykyisiä? Satunnaisten pahoinpitelyiden kohteeksi valikoituu myös sellaisia, joilla on jotenkin alistunut ja pelokas kehonkieli. Muistan kun tuota analysoitiin yhdessä TV-dokumentissa. Uhrissa nähty avuttomuus ilmeisesti laukaisee tekijässä sadistiset mielihalut.

Omalla kohdallani huomasin silloin, kun vainoaminen oli alkuvaiheessa, että monet tekijöistä nauttivat suuresti siitä, kun saivat purkaa patoutuneita sadistisia taipumuksiaan minuun. Niiden joukossa myös lähipiirin ihmisiä. Siinä tilanteessa kai olinkin ns. opitun avuttomuuden tilassa, koska vainoaminen oli rajua enkä ymmärtänyt, mistä siinä oli kyse, kuten nyt.

Se tilanne selvästi laukaisi tekijöissä myös perusteetonta ylemmyydentuntoa, joka on yksi motiivi kaikenlaiselle kiusaamiselle. Oikeasti se on pohjattoman säälittävää, jos ainoa tapa nostaa omanarvontuntoa on kiusata joukolla yhtä ihmistä. Pitäisikö minun toisaalta ottaa kohteliaisuutena se, että valtavalla joukolla ihmisiä on tarve todistella minulle, että he ovat minun yläpuolellani älyllisesti ja/tai moraalisesti?

Ei se ole kohteliaisuus. Olet ihan tarjolla oleva välikappale.

Minun vainoajissa huomasin alkuun, että MAASSA MAKAAVAN POTKIMINEN on heille.autuutta. Usein itse porukalla vainoten , väsyttäen, tekemällä elämää mahdottomaksi, jne saavat painettua sinne maahan. Sitten käydään kimppuun. Eivät luultavasti uskalla silloin, kun uhri on puolustuskykyinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähipiirihän ei sinua vainonnut, vaan halusivat että saisit apua ja palaisit tilaan jollaisena he sut tuntevat.

On pelottavaa lähipiirille nähdä mitenkä joku on mieleltään niin sekaisin ettei tajua omaa parastaan.

Ja TIEDÄN, et usko ylläolevasta mitään, koska se kuuluu osana sairauteen. Mutta mieleltään terveet tuon ymmärtävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähipiirihän ei sinua vainonnut, vaan halusivat että saisit apua ja palaisit tilaan jollaisena he sut tuntevat.

On pelottavaa lähipiirille nähdä mitenkä joku on mieleltään niin sekaisin ettei tajua omaa parastaan.

Ja TIEDÄN, et usko ylläolevasta mitään, koska se kuuluu osana sairauteen. Mutta mieleltään terveet tuon ymmärtävät.

Oletko sinä tutkinut minun tapaukseni ja tiedätkö kaikki siihen liittyvät faktat? Oletko nähnyt kaiken todistusaineistoni? Et, jollet ole osallinen tai hakkeri, joka on imuroinut etänä minun tietokoneesta niitä.

Ja kerrohan nyt, miten minun "harhaisuuteni" käy ilmi esim. tästä blogikirjoituksesta, jossa vastaan minua "harhaluuloiseksi" väittäneen mielenterveyden asiantuntijan jokaiseen argumenttiin melkein lause lauseelta:

Poimi sieltä vaikka esimerkiksi ote ja selitä, miten harhaisuus näkyy siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä tutkinut minun tapaukseni ja tiedätkö kaikki siihen liittyvät faktat? Oletko nähnyt kaiken todistusaineistoni? Et, jollet ole osallinen tai hakkeri, joka on imuroinut etänä minun tietokoneesta niitä.

Ja kerrohan nyt, miten minun "harhaisuuteni" käy ilmi esim. tästä blogikirjoituksesta, jossa vastaan minua "harhaluuloiseksi" väittäneen mielenterveyden asiantuntijan jokaiseen argumenttiin melkein lause lauseelta:

Poimi sieltä vaikka esimerkiksi ote ja selitä, miten harhaisuus näkyy siinä.

Mikä saa sut luulemaan että olisin kiinnostunut lukemaan tuota blogitekstiä?

Miten ilmenee harhaisuus? Olen jo toistanut sen useamman kerran. Intät tästä asiasta edelleen.

Jotenka, haluatko inttää lisää ja todistaa tilanteen toistamiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ilmenee harhaisuus? Olen jo toistanut sen useamman kerran. Intät tästä asiasta edelleen.

Joo, turhaa on todistella vanhaa juttua, SIIRRY ETEENPÄIN.

Onhan vakiokaava, että GS TI:t käytetään psyk.osastolla saamassa dg ja sitä on melkein mahdotonta saada kumotuksi edes toisen asiantuntijan avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan vakiokaava, että GS TI:t käytetään psyk.osastolla saamassa dg ja sitä on melkein mahdotonta saada kumotuksi edes toisen asiantuntijan avulla.

Kerroin Anne Marien tapauksesta yleisellä tasolla. Että tutkitutti itsensä jälkeen päin.DG kumottiin ja poistettiin asiakirjoista. - Viesti on poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin Anne Marien tapauksesta yleisellä tasolla. Että tutkitutti itsensä jälkeen päin.DG kumottiin ja poistettiin asiakirjoista. - Viesti on poistettu.

Olen satuileva mummu. Jo vuosia sitten mielikuvitukseni tuotti seuraavan tarinan.

Olipa kerran hieno suku, jossa oli paljon arvostettuja oppineita. Erääseen perheeseen syntyi älykäs poika. Tämä päätyi aktivistien joukkoihin. Tästä ehkä koitui suvulle mainehaittaa. Päättuvät palauttaa pojan ruotuun, elämään niin kuin he.
        Ensin vähän huumetta, että käyttäytyy kummallisesti. Sitten psyk.osastolle saamaan dg ja vähän rauhottavaa. Eiköhän tuo sen jälkeen alkaisi opiskella.,Voi ei, oli jo ehtinyt sotkea asioitaan ja päätyi TI:ksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä saa sut luulemaan että olisin kiinnostunut lukemaan tuota blogitekstiä?"

Sinua kiinnostaa diagnoisoida minut "harhaiseksi" ja käytät perusteena sitä, että se näkyy ilmaisusta. Mutta ei kiinnosta osoittaa, miten se näkyy minun ilmaisussa?

"Miten ilmenee harhaisuus? Olen jo toistanut sen useamman kerran."

Sanoit että se näkyy jankuttamisena. Itse jankutat täällä koko ajan, joten oletko sinäkin harhainen?

"Jotenka, haluatko inttää lisää ja todistaa tilanteen toistamiseen?"

Niin joo, inttäminen on mielestäsi harhaisuuden merkki, ja sinä teet sitä koko ajan tässä ketjussa. Olet siis itse määritellyt juuri itsesi harhaiseksi.

Mutta tässä ote siitä blogitekstistä:

""En tiedä mistä sinun kohdallasi ja kunkin teistä kohdalla kumpuaa tämä vakaa usko siihen ja kokemus siitä, että jokin paha voima jahtaa ja vainoaa, mutta ilmiö sinänsä kyllä tunnetaan halki ihmiskunnan historian."

Tätä monet yli-innokkaasti ihmisiä ”harhaluuloisiksi” leimaavat eivät ymmärrä tai halua ymmärtää: ei voi niputtaa automaattisesti yhteen kaikkia ihmisiä, jotka uskovat joutuneensa vainotuksi. Monia, jotka uskovat olevansa vainottuja, ei oikeasti vainota, mutta ei ole mitään syytä olettaa lähtökohtaisesti, että ketään, joka uskoo olevansa vainottu, ei myös oikeasti vainottaisi. Tapaukset, joissa on myös todisteita, pitää tutkia perusteellisesti ja myös oikeustieteellisesti, ennen kuin vedetään johtopäätöksiä vainotuksi itseään väittävän mielenterveydestä. Ja vaikka joku henkilö olisi luonnostaan enemmän vainoharhainen kuin ihmiset yleensä, se ei tarkoita, etteikö häntä voitaisi myös vainota. ”Just because you're paranoid, doesn't mean they aren't after you”, lauloi Nirvanan Kurt Cobain.

Eikä organisoidussa vainoamisessa ole kyse mistään mystisestä ”pahasta voimasta”, vaan ihmisten muodostamasta verkostosta, jota todennäköisesti johdetaan tiedusteluorganisaatioiden ja salaisten poliisien toimesta, kuten DDR:ssä. Suomessa se tarkoittaisi sitä, että Supo organisoisi kohteeksi valittujen vainoamista, USA:ssa FBI, välittäjänä sen ja yksityisen sektorin välillä toimiva organisaatio InfraGard, Homeland Security ja jotkut muut tiedusteluorganisaatiot."

Miten harhaisuus ilmenee minun ilmaisusta tuossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä mitään, joku avoinmielinen sivullinenkin saattaa lukea näitä, joten ei välttämättä mene hukkaan nämä kirjoitukset. Ja noita ylimielisiä trolleja voi välillä haastaa, jotta heidän typeryytensä tulee ilmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä mitään, joku avoinmielinen sivullinenkin saattaa lukea näitä, joten ei välttämättä mene hukkaan nämä kirjoitukset. Ja noita ylimielisiä trolleja voi välillä haastaa, jotta heidän typeryytensä tulee ilmi.

RUPEA OPISKELEMAAN, vaikka ei heti ammattisuunnitelmat mielessä, niin älykkäät aivosi tykkäisivät siitä ja yleissivistys kohenisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RUPEA OPISKELEMAAN, vaikka ei heti ammattisuunnitelmat mielessä, niin älykkäät aivosi tykkäisivät siitä ja yleissivistys kohenisi.

En tiedä, onko tässä iässä enää järkeä, paitsi kyllä joillekin täsmäkursseille voisi mennä, joilla saisi pätevyyttä johonkin tiettyyn työhön. Luen välillä kyllä paljon asiakirjallisuutta varsinkin englanniksi, hyvää aivojumppaa se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, onko tässä iässä enää järkeä, paitsi kyllä joillekin täsmäkursseille voisi mennä, joilla saisi pätevyyttä johonkin tiettyyn työhön. Luen välillä kyllä paljon asiakirjallisuutta varsinkin englanniksi, hyvää aivojumppaa se.

Missä iässä? Jos olet alle 50 v. ei ikä ole este.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä iässä? Jos olet alle 50 v. ei ikä ole este.

IT alalla on jatkuvaa työvoimapulaa. Siellä täsmäkoulutetaan joihinkin tehtäviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä saa sut luulemaan että olisin kiinnostunut lukemaan tuota blogitekstiä?"

Sinua kiinnostaa diagnoisoida minut "harhaiseksi" ja käytät perusteena sitä, että se näkyy ilmaisusta. Mutta ei kiinnosta osoittaa, miten se näkyy minun ilmaisussa?

"Miten ilmenee harhaisuus? Olen jo toistanut sen useamman kerran."

Sanoit että se näkyy jankuttamisena. Itse jankutat täällä koko ajan, joten oletko sinäkin harhainen?

"Jotenka, haluatko inttää lisää ja todistaa tilanteen toistamiseen?"

Niin joo, inttäminen on mielestäsi harhaisuuden merkki, ja sinä teet sitä koko ajan tässä ketjussa. Olet siis itse määritellyt juuri itsesi harhaiseksi.

Mutta tässä ote siitä blogitekstistä:

""En tiedä mistä sinun kohdallasi ja kunkin teistä kohdalla kumpuaa tämä vakaa usko siihen ja kokemus siitä, että jokin paha voima jahtaa ja vainoaa, mutta ilmiö sinänsä kyllä tunnetaan halki ihmiskunnan historian."

Tätä monet yli-innokkaasti ihmisiä ”harhaluuloisiksi” leimaavat eivät ymmärrä tai halua ymmärtää: ei voi niputtaa automaattisesti yhteen kaikkia ihmisiä, jotka uskovat joutuneensa vainotuksi. Monia, jotka uskovat olevansa vainottuja, ei oikeasti vainota, mutta ei ole mitään syytä olettaa lähtökohtaisesti, että ketään, joka uskoo olevansa vainottu, ei myös oikeasti vainottaisi. Tapaukset, joissa on myös todisteita, pitää tutkia perusteellisesti ja myös oikeustieteellisesti, ennen kuin vedetään johtopäätöksiä vainotuksi itseään väittävän mielenterveydestä. Ja vaikka joku henkilö olisi luonnostaan enemmän vainoharhainen kuin ihmiset yleensä, se ei tarkoita, etteikö häntä voitaisi myös vainota. ”Just because you're paranoid, doesn't mean they aren't after you”, lauloi Nirvanan Kurt Cobain.

Eikä organisoidussa vainoamisessa ole kyse mistään mystisestä ”pahasta voimasta”, vaan ihmisten muodostamasta verkostosta, jota todennäköisesti johdetaan tiedusteluorganisaatioiden ja salaisten poliisien toimesta, kuten DDR:ssä. Suomessa se tarkoittaisi sitä, että Supo organisoisi kohteeksi valittujen vainoamista, USA:ssa FBI, välittäjänä sen ja yksityisen sektorin välillä toimiva organisaatio InfraGard, Homeland Security ja jotkut muut tiedusteluorganisaatiot."

Miten harhaisuus ilmenee minun ilmaisusta tuossa?

Kuten sanoin, en lua sun blogeja, edes tuosta yltä.

Sulla on hassuja pakkomielteitä, pakko myöntää.

• Anonyymi

piikitetylle tiedoksi, nostin esiin kyttäämis-surveillance -ketjun.Olet niin vainosi alussa, tieto auttaa ymmärtämään.

• Anonyymi

Millais psykiatrit eripuolilla maailmaa kun sota syttyy aiotteko osallistua?

• Anonyymi

Eiku unohtui teillähän on diplomaattinen koskemattomuus ja tärkeä tehtävä hoitaa traumatisoituneita sotilaita takaisin rintamalle tapettavaksi.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      211
      12000
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8238
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      60
      6398
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      178
      5319
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5020
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4543
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4472
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      123
      3998
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83