Lemppasin saman tien tytön.
Näin kun tyttöystäväni jutteli etnisen rodun kanssa...
24
65
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö halunnut saada kaikkea kivaa yllätystä?
- Anonyymi
Tyttö siis jutteli jonkun kanssa, kaikki me ollaan jotain etnistä ryhmää.
Ihan hyvä tytölle, että päästit sen menemään. - Anonyymi
Onko aloittaja raksaduunaritason perheestä lähtöisin ?
- Anonyymi
Ei, mutta se tyttö oli...
- Anonyymi
Pelkäsi ilmeisesti aisankannattajaksi joutumista.
- Anonyymi
Hyvä. Sellaisella ei ole enää käyttöä joka noihin sekoaa.
- Anonyymi
Ei noi Jonnet pärjää muun maalaisille kun ei suomalaisillekaan
- Anonyymi
Miten rodun kanssa voi jutella?
Tyttöystävällesi oli onni, kun pääsi noin tyhmästä poikaystävästä. Seuraava on lähes varmasti fiksumpi.- Anonyymi
Se oli julistamassa Senaatintorilla, suomalaiset miehet, kasvakaa aikuisiksi
- Anonyymi
Sain vihdoin tuhdin kokoista munaa toisin kuin ollessani aloittajan kanssa suhteessa t:entinen tyttöystäväsi
- Anonyymi
Hihiii... Sen munan takia suvakki tädit Aleksillakin pellepuvuissa tepasteli ja. keppihevosilla kopotteli. Sen munan takia kaapukin tasaarvoiselle suvakkitädille muuttuu mieluisaksi. Se totuus siitä mustastamunasta aina välillä livahtaa suvakin suusta, vaikka valehteleekin olevansa vain humaani, kärsiviä miehiä auttava hyvä ihminen. Nooo... auttamista tuokin🤭
- Anonyymi
Saiko matu siitä uuden patjan?
- Anonyymi
Hyvä että kundi pääsi eroon muijasta, oli varmaan juttelemassa Isis-patjaksi ryhtymisestä.
- Anonyymi
Kaukaisin ihmisrotu jonka kanssa kelvollinen tyttöystävä voi tarvittaessa muutaman sanan vaihtaa, on savolaiset.
Jos sitä kauempaa olevia ihmiskunnan serkuskansalaisia nainen menee vaikka parkkipaikalla tapaamaan ja juttelemaan, niin bänksit sellaisen nasttunaisen kanssa heti. - Anonyymi
Ai kokonaisen rodun kanssa? Ehtiväinen likka.
Kyllä ihminen voikin olla tyhmä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
Joo,se likka ei tosiaan ollut penaalin terävin kynä.
- Anonyymi
Onneksi sulle jäi se afrikkalainen poikaystävä.
- Anonyymi
"Etninen rotu", vain vajakkien maailmassa on sellainenkin rotu.
- Anonyymi
Tulee sekarotusia äpäräkakaroita
- Anonyymi
Kumpikohan se lemppasi ja kenet?
- Anonyymi
Etninen lertsan tuoksu kiinnostaa liikaa
- Anonyymi
Kyseisen aloittajan tyttöystävän voi olla arvelluttavaa puhua kenenkään miespuolisen kanssa. Tiettyjen etnisten kanssa ei kylläkään kannata puhua ollenkaan. Niille jätkille puhuminen voi johtaa mielettömyyksiin.
- Anonyymi
Onnittelen tyttöä. Tästä se hyvä elämä alkaa.
Oisit ehdottanut kimppaa. Olisi tyttös saanut kerrankin isoa...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596