Maailmanmeno ja yhteiskunnalliset asiat tulevat menemään pieleen ja eivätkä ole sen paremmaksi muuttumassa muuta kuin ehkä väliaikaisesti. 2. Maailmansodan jälkeen tuli pientä parannusta muttei kuitenkaan pysyväistä.
Tulee vain masentuneeksi kun lukee loppumattomia negatiivisia uutisia. Tärkeintähän on että Jeesus, Jumalan Poika on kuollut syntiemme tähden. Ei ole sen suurempaa totuutta maailmassa mitä voisi jostain kuulla. Katso nyt heti täältä miten pääset Taivaaseen niin alkaa mieli piristymään.
https://jeesuspelastaa.com/2021/07/06/miten-paasemme-taivaaseen-kuoleman-jalkeen/
”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.” Room. 6:23.
Jeesuksen nimeen siunausta.
Jumala ainoastaan on hyvä, älkää laittako toivoa maailmaan
57
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Viestisi oli kaunis tässä eitodellakaankauniissamaailmanmenossa.
- Anonyymi
Ei laiteta hanskoja tiskiin ennen aikaisesti. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa!
Kylläse kuolema korjaa kumminkin meidät kaikki. Nyt on elämisen aika eikä valittamisen.- Anonyymi
En usko että nykymaailmassa itsessään on toivoa. Jos joku uskoo että maailman asiat ovat paranemaan päin tulee sellainen henkilö pahasti pettymään.
Sen takia juuri monet keskittyvät iankaikkisiin asioihin eikä väliaikaisiin.
Kannatan ap:n viestiä! Anonyymi kirjoitti:
En usko että nykymaailmassa itsessään on toivoa. Jos joku uskoo että maailman asiat ovat paranemaan päin tulee sellainen henkilö pahasti pettymään.
Sen takia juuri monet keskittyvät iankaikkisiin asioihin eikä väliaikaisiin.
Kannatan ap:n viestiä!Tietenkin jos jää rannalle itkemään sitä miten huonosti asiat ovat, niin elämä pysyykin huonona.
Mutta kannattaa laittaa aikaa ja yritystä niin sinäkin saat omasta elämästäsi tehtyä paremman :)
- Anonyymi
On muuttunut kyllä uutisointi negatiivisemmaksi viime vuosina.
- Anonyymi
Amen.
- Anonyymi
Eli ei tarvitse tehdä mitään, kun kaikki menee kuitenkin pieleen. Positiivista uskoa?
- Anonyymi
Eipäs vääristellä siellä. Pakkohan meidän on koetettava parhaamme tehdä, mutta se on tosiasia, että maailma on taas kerran hullujen tiktaattoreiden ja saatanaa palvovien illuminaattien toimesta penikkatautisen maailmansodan kynnyksellä. Siitä ei ole pienintäkään epäselvyyttä, että silloin käyttävät ydinaseita ja ilma on sakeana sandaaleja ja suolenpätkiä.
Ilouutinen on se, että Jeesuksen tulo ei ole enää kaukana, joten antakaa hyvät ihmiset toisillenne kaikki anteeksi, vaikka kuinka sielunne kiukusta kiehuu. Pakottakaa itsenne siihen, ja antakiaa kunnia Jeesukselle, älkääkä itseänne ylistäkö.
Minun synti on tuon sekopäisen hallituksen kiroaminen. Herra minua auttakoon, että pääsen siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs vääristellä siellä. Pakkohan meidän on koetettava parhaamme tehdä, mutta se on tosiasia, että maailma on taas kerran hullujen tiktaattoreiden ja saatanaa palvovien illuminaattien toimesta penikkatautisen maailmansodan kynnyksellä. Siitä ei ole pienintäkään epäselvyyttä, että silloin käyttävät ydinaseita ja ilma on sakeana sandaaleja ja suolenpätkiä.
Ilouutinen on se, että Jeesuksen tulo ei ole enää kaukana, joten antakaa hyvät ihmiset toisillenne kaikki anteeksi, vaikka kuinka sielunne kiukusta kiehuu. Pakottakaa itsenne siihen, ja antakiaa kunnia Jeesukselle, älkääkä itseänne ylistäkö.
Minun synti on tuon sekopäisen hallituksen kiroaminen. Herra minua auttakoon, että pääsen siitä.Rukoilet Jeesukselta aidosti hyvää toiselle, niin pääset eroon omista negatiivisista tunnelukoistasi.
Minun synti on suru, kaikista niistä kauniista ihmeistä huolimatta, jotka olen elämäni aikana jo kokenut.
Alakuloisuus myös.
Luoja meille positiivisuutta tuokoot, jos niin parhaaksi kokee, kun itse emme välttämättä aina jaksa sitä itsestämme löytää. Ai niin, ja rukoilisin rauhan säilymisen puolesta. Se olisi hieno ihme.
.. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilet Jeesukselta aidosti hyvää toiselle, niin pääset eroon omista negatiivisista tunnelukoistasi.
Minun synti on suru, kaikista niistä kauniista ihmeistä huolimatta, jotka olen elämäni aikana jo kokenut.
Alakuloisuus myös.
Luoja meille positiivisuutta tuokoot, jos niin parhaaksi kokee, kun itse emme välttämättä aina jaksa sitä itsestämme löytää. Ai niin, ja rukoilisin rauhan säilymisen puolesta. Se olisi hieno ihme.
.. :(Oletko kuullut musiikkikappaleen "valtaa sydän Suomen"? Hieno kappale ja löytyy youtubesta. Tietynlainen rukous Suomen puolesta samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun synti on tuon sekopäisen hallituksen kiroaminen. Herra minua auttakoon, että pääsen siitä.No onhan se hyvä että edes uskonnot tuo positiivista sanomaa maailmaan että kannattaa kuitenkin jatkaa sitä elämäänsä kun kaikki muu tuntuu sortuvan.
Pelastus-ja ilosanoma voi olla tosiaan se kantava voima mikä pitää meidät hengissä maailmankaikkeudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut musiikkikappaleen "valtaa sydän Suomen"? Hieno kappale ja löytyy youtubesta. Tietynlainen rukous Suomen puolesta samalla.
En ole kuullut. En kuuntele huonoa musiikkia, varsinkaan huonoa lahkolaismusiikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut musiikkikappaleen "valtaa sydän Suomen"? Hieno kappale ja löytyy youtubesta. Tietynlainen rukous Suomen puolesta samalla.
En. Kiitos suosituksesta, tosin. Kieloja, tuulessa liikkuvia puita ja pikkutipuja kivalla, yksinkertaisella sanomalla kohtuu miellyttävän melodian säestyksellä. Nosti hieman mielialaa.. kiitti tuosta.
Jopa huokauskin voi olla rukous. Yllättävää, mutta totta. Joskus rukous on myös se, kun kiitämme siitä, mitä saa(i)mme; Hyvää tai pahaa, koska edes rukoilla emme saatavaamme ennen osannut tai ehtinytkään. Joskus hyvä on se mitä tarvitaan itsetuntemuksen nostattamiseksi, toisinaan sitten muuta.
Kaikki vie kohti sitä uniikkia oivallusta, jossa käsitämme voimattomuutemme ja säälittävyytemme; Joka johtaa tai sitten ei johda avun kerjäämiseen Jeesukselta. Ylpeys-näyryys akselin mukaisesti.
- Anonyymi
Minun aikanani on tapahtunut paljon hyvää kehitystä. Myös köyhien lapset pääsivät kouluttautumaan tässä yhteiskunnassa, jossa sitä tarjottiin muillekin kuin vain raharikkaille. Kouluruoka, lasten neuvolat, rokotukset, tervystarkastukset, kaikki maksuttomia.
Elinolosuhteet ovat myös parantuneet. Nyt asun kerrostalossa, jossa on lämmintä tasaisesti joka päivä ja hanasta tulee juomakelpoista kylmää vettä sekä myös kuumaa.
Olen elänyt onnelisessa hyvinvointivaltiossa ilman sotia. Olen nähnyt fiksujen lapsiemme kehittävän ties mitä innovaatioita. Terveydenhuolto on parantunut, tiet, palvelut, uimahallit ja kirjastot. Ja suomen luoto on edelleen kanis ja lähellä joka puolella!
En käsitä kummallisia ajatuksiasi muutoin kuin että ehkä ahdistuksesi johtuukin jostain itsesi sisällä olevasta asiasta? Painaako syyllisyys tai tekemättömät asiat vai tehdyt?- Anonyymi
Aivan.
Maailma on mennyt parempaan suuntaan lähes kaikilla mittareilla. Eräille piireille on mustan maailmankuvan maalailu tärkeää oman ideologian kannalta. He mainostavat maailman olevan paha ja menevän vain huonommaksi. Kurjuutta saarnaamalla ja pelottelulla yritetään saada oma ideologia näyttämään houkuttavammalta.
Toki ongelmiakin on, kuten ilmastonmuutos ja lajikato, joka on saavuttanut sukupuuttoaallon voimkkuuden. Ne eivät kuitenkaan siunailemalla parane, vaan niiden korjaamiseen tarvitaan konkreettisia toimenpiteitä, joita jo on alettu tehdäkin. - Anonyymi
En ole aloittaja, mutta!
Suomi on ollut hyvä yhteiskunta. Samaa mieltä kanssasi. On voinu mennä lappiin laskettelemaan taikka ihan minne vain ja jättää sukset ravintoloiden eteen eikä niitä ole kukaan koskaan siitä vieny. Jne. Yms. Tuhat tuhat tuhat hyvää asiaa.. - Anonyymi
Hyvinhän meillä menee. Koronasta huolimatta Suomen ylikulutuspäivä 2021 oli 10.4.2021, kun vuonna 2020 se oli 5.4.2020. Vuonna 2021 maailman ylikulutuspäivä vietettiin 29.7.2021.
Suomen valtionvelka on noin 25.000 euroa per asukas eli meidän perheen osuus 100.000 euroa. Suomessa on rahoitettu hyvinvointia velalla, mutta sitä vartenhan lainat ovat, että niitä otetaan . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta!
Suomi on ollut hyvä yhteiskunta. Samaa mieltä kanssasi. On voinu mennä lappiin laskettelemaan taikka ihan minne vain ja jättää sukset ravintoloiden eteen eikä niitä ole kukaan koskaan siitä vieny. Jne. Yms. Tuhat tuhat tuhat hyvää asiaa..Suomi on hyvä maa kunnes sairastut tai muutoin joudut syrjäytetyksi.
Rikkaille Suomi on hyvä maa mutta keskituloisiakin pudotetaan tarkoituksella huono-osaisuuteen. Näin niiden joukko koko ajan kasvaa joille Suomi ei ole hyvä maa.
Jos katsoo yhtään uutisia niin tämän näkee joka päivä. Maanviljelijät, karjanpitäjät lopettaa, taxiyrittäjät lopettaa, sairaanhoitajat lopettaa.
Jos katsoo vain itseään niin Suomi on hyvä maa. Mutta jos katsoo kokonaisuutta niin Suomi tuhoutuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on hyvä maa kunnes sairastut tai muutoin joudut syrjäytetyksi.
Rikkaille Suomi on hyvä maa mutta keskituloisiakin pudotetaan tarkoituksella huono-osaisuuteen. Näin niiden joukko koko ajan kasvaa joille Suomi ei ole hyvä maa.
Jos katsoo yhtään uutisia niin tämän näkee joka päivä. Maanviljelijät, karjanpitäjät lopettaa, taxiyrittäjät lopettaa, sairaanhoitajat lopettaa.
Jos katsoo vain itseään niin Suomi on hyvä maa. Mutta jos katsoo kokonaisuutta niin Suomi tuhoutuu.Kirjoitin: on ollut.
- Anonyymi
Saanko kysyä henkilökohtaista asiaa? Mitä mieltä olet entisestä perussuomalaisesta Ano Turtiaisesta?
- Anonyymi
Jumalan sanotaan olevan hyvä, tai olevan kaikkivoipa.
Mutta maailmaa tarkemmin katsoen, Jumala ei voi yhtäaikaa sekä olla olemassa, hyvä JA kaikkivoipa.
Jumala voi olla hyvä ja kaikkivoipa, jos hän on sellaiseksi kuviteltu olento.
Jos hän on hyvä ja olemassa niin ei kuitenkaan kaikkivoipa, ottaen huomioon mitä maailmassa tapahtuu.
Jos hän on olemassa ja kaikkivoipa, niin kuka kutsuisi kaaoksenjumalaa hyväksi? - Anonyymi
Kyllä se on oikein myös Raamatullisesti kannattaa kotikaupungin ja maan menestystä. Ja tietenkin myös Israelin.
Mutta se ei ole tärkein asia, vaan sielun pelastus ja Jumalan käskyjen pitäminen, varsinkin rakkauden kaksoiskäskyn pitäminen on tärkeintä. Siinä itselläni on parannettavaa...- Anonyymi
Sama, tuon viimeisimmän suhteen.
Kukin koittaa tietysti mahdollisuuksiensa mukaan olla aina paras versio itsestään. Kuten sylvester stallonen esittämä rooli neuvoi jossain tuollaisessa leffassa. En nyt enää muista elokuvan nimeä, mutta jokatapauksessa jossain leffassa joku neuvoi olemaan paras versio itsestä. Se jäi mukavasti mieleen. Kaunis elämänohje muutenkin minusta.
Sielun pelastus tapahtuu sielun lähtiessä täältä tuonpuoleiseen, kun kullakin sitten se vanhuus tai aika koittaa, pyhänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, tuon viimeisimmän suhteen.
Kukin koittaa tietysti mahdollisuuksiensa mukaan olla aina paras versio itsestään. Kuten sylvester stallonen esittämä rooli neuvoi jossain tuollaisessa leffassa. En nyt enää muista elokuvan nimeä, mutta jokatapauksessa jossain leffassa joku neuvoi olemaan paras versio itsestä. Se jäi mukavasti mieleen. Kaunis elämänohje muutenkin minusta.
Sielun pelastus tapahtuu sielun lähtiessä täältä tuonpuoleiseen, kun kullakin sitten se vanhuus tai aika koittaa, pyhänä.Omin voimin tai omalla hyvyydellä ei Taivaaseen pääse. Ihmisen täytyy syntyä uudestaan ylhäältä Pyhästä Hengestä. Silloin ihminen pääsee osalliseksi Jeesuksen ristin työstä.
”Jeesus vastasi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.”
Nikodemos kysyi: ”Kuinka ihminen voi vanhana syntyä? Ei kai hän voi mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä uudestaan?”
Jeesus vastasi: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha, ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Näin on jokaisen Hengestä syntyneen laita.”” Johannes 3:3-8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omin voimin tai omalla hyvyydellä ei Taivaaseen pääse. Ihmisen täytyy syntyä uudestaan ylhäältä Pyhästä Hengestä. Silloin ihminen pääsee osalliseksi Jeesuksen ristin työstä.
”Jeesus vastasi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.”
Nikodemos kysyi: ”Kuinka ihminen voi vanhana syntyä? Ei kai hän voi mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä uudestaan?”
Jeesus vastasi: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha, ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Näin on jokaisen Hengestä syntyneen laita.”” Johannes 3:3-8En voi argumentoida vastaan, kun minä en ole taivaaseen todellakaan pääsemässä. Mutta ylpeydellä sinne päässee suoraan?
Minä katsoin juuri VITALYZD instragrammia kuinka joku nuoli Vitalyn maskista jotai, nauraen ensimmäistä kertaa varmaan kolmee vuoteen vedet silmissä. Tuollainen mies on makuuni, tuollaisen minä valitsisin ystäväkseni. Ja jos pitää katsoa ystävien perusteella kuka olemme, niin vaikkei yhtään ystävää minulla olekaan, ja Vitaly on vielä kiltti versio itsestäni, niin jo pelkästään vinoutuneen huumorikäsitykseni vuoksi, taitaa minunlaisilta jäädä kauniit unelmat etäisiksi.
Mutta sen huminan kuulee, ja sitä riemastuukin tottakai ja sitten on hyvä. Vaan sitten se meneekin jo polkujaan omiaan. Mitä jää jäkeen, ovat suru ja kaipuu. Kuten kaikesta, mitä aidosti rakastamme. Mutta se on osa tätä elämää, sitten se onkin ohi ja mahdollisuus kokea Jotakin noin kaunista päättyy. Ja palaamme sinne, mistä tänne alunperin puhdistumaan tulimme.
- Anonyymi
Jumala loistaa poissaolollaan niin kuin Putinin hyvät teot.
- Anonyymi
Rakkauden kaksoiskäskyn pitäminen on tärkeintä. Se on yhtä kuin Jeesus, ja evankeliumi, kaikki paha on poissuljettu, (Jeesus on rokotus pahaa vastaan, joka antaa immuniteettisuojan ja laumasuojan syntiä vastaan. Kun ei ole synnin kantajaa se häviää.)
Kaiken tekee Jeesus kun Häneen uskoo. Se on Jumalan teko ja tahto. Usko!
Aamen!- Anonyymi
Kaiken tekee Jeesus kun Häneen uskoo. Se on Jumalan teko ja tahto. Usko!
Minä yritän. Varmaan moni muukin. Elämässä tosin on niitä ylä- ja alamäkiä, hyvin vaikeaa olla aina hymyissäsuin.
- Anonyymi
"Katso nyt heti täältä miten pääset Taivaaseen niin alkaa mieli piristymään".
Piristyminen olisi hieno asia. Iloita porukalla. Ottaa tuollainen soutuvene ja kalastella päivät pitkät ja muistella porukalla elämän hienoja hetkiä ja luoda uusia muistoja. Ottaa polaroid kuvia ja hankkia niille minikehykset laseinee ja asettaa vitriiniin muistuttamaan hyvistä ajoista.
Kullakin ne omat kauniit ja arvokkaat muistot vaikeina aikoina, joista piristyä. Ja yleensä rauhoittuminen ja luonnostakin nauttiminen kävelyllä jos vaan voi ja jopa pienen lumiukonkin rakentelu näillä keleillä on mielestäni mukavaa.
Piristyminen on tärkeää, todella tärkeää, koska muutenhan surut vievät loputtomaan alakuloisuuden kierteeseen. Jos tästä surusta edes voi koskaan päästä aidosti pysyvästi eroon.
Mutta pidetäänhän lippu korkeella ja koitetaan keskittyä positiiviseen eikö. - Anonyymi
Ihmiset ei erota sitä mikä on luotu ja mikä on tehty, jolloin Jumala ei saa kunniaa, yhteys on poikki.
Minä minä minä minä minä ja mulle mulle mulle j.n.e. sielu ei saa rauhaa eikä levätä.
Elämäntapa on vääristynyt kilpailun ja ahneuden johdosta. Pinnallisuus on vallitseva, ja ulkoinen loista, mutta sisältä ontto olo.
Tääkin on negatiivista ruikutusta.
Kun lukee tai kuulee mitä Jeesus antaa se helpottaa, ja luo uskoa huomiseen kummasti. Jeesus kaikilta kohdin hyvä ja tahtoo vain hyvää. Se viisaus tuleekin ylhäältä taivaasta, se menee yli ymmärryksen, ja vielä toimii. Se voi jopa kokea.- Anonyymi
Tokavika lauseesi on mielenkiintoinen. Viimeinen jo synkronisoitumista.
Hyvää tekstiä. Oli virkistävää lukea. - Anonyymi
Kaunista..
Sen voi jopa kokea.
- Anonyymi
Lahkolaisilla on aina kaikki huonosti. Ainainen vinkuminen ja valitus. Vastenmielistä väkeä.
- Anonyymi
Ei sentään noin katkeraa väkeä!
Jeesus rakastaa parjaajiakin!
- Anonyymi
Jumala on häipynyt jonnekin ja on unohtanut koko maailman. On tainnut tunnustaa tappionsa.
Jumala ei tee mitään vääryyksien estämiseksi tai korjaamiseksi. Mitä sellaisella jumalalla on virkaa?- Anonyymi
Olemmeko rukoilleet kansallisella tasolla samanaikaisesti vääryyksien estämistä tai korjaamista, eikä siihen olla vastattu?
- Anonyymi
Sananlaskut 3:3 "Armo ja totuus ei sinua pidä hylkäämän: ripusta ne kaulaas, ja kirjoita sydämes tauluun,
4 Niin sinä löydät armon ja hyvän toimen, Jumalan ja ihmisten edessä.
5 Luota Herraan kaikesta sydämestäs, ja älä luota ymmärryksees;
Mutta ajattele häntä kaikissa teissäs, niin hän sinua oikein johdattaa.
7 Älä ole viisas mielestäs, vaan pelkää Herraa, ja vältä pahaa.
8 Sillä se on navalles terveellinen, ja virvoittaa luus.
9 Kunnioita Herraa tavarastas, ja kaikista vuoden tulos esikoisista;
10 Niin sinun riihes täytetään kyllyydellä, ja sinun viinakuurnas vuotaa ylitse.
11 Poikani, älä Herran kuritusta hylkää, ja älä ole kärsimätön, kuin hän sinua rankaisee,
12 Sillä, jota Herra rakastaa, sitä hän rankaisee, ja on hänelle otollinen niinkuin poika isällensä." - Anonyymi
Nausėda huomauttaa, että Venäjän Valko-Venäjälle sijoittamat joukot uhkaavat läsnäolollaan myös Baltian maita ja Puolaa. Hänen mukaansa Venäjällä on 45 000 sotilasta Valko-Venäjän maaperällä, minkä lisäksi siellä on myös paljon sotilaskalustoa.
Venäjän ja Valko-Venäjän yhteisen sotaharjoituksen on määrä päättyä sunnuntaina. Molemmat ovat vakuuttaneet venäläissotilaiden poistuvan Valko-Venäjältä sunnuntain jälkeen, mutta Nausėda ei vielä luottaisi näihin lausuntoihin.
Niin, että mihin suuntaan? Ukrainaan? Baltiaan? Kotiin?
Bulkarian meppi teki natsitervehdyksen. IL
--Tuollaisen tervehdyksen voi tehdä tietämätön ihan tarkoittamatta natsismista mitään--
Ajattele kuinka moni tekee tuon tervehdyksen kun seisoo portailla katsomassa ja hyvästelemässä kun vieraat lähtevät autolla pois. - Anonyymi
Jos vaikka tehdään balttiaan rintama, johon länsimaat saavat keskittyä. Sama peli kun tehtiin rintama Donbasiin, jotta Krimillä saatiin toimia rauhassa.
- Anonyymi
Mitä peliä täällä nyt pelataan? --a ai, -sekö alkaa 6.10 tänään?
"Vai sellaista peliä" -Tervehdys sinulle lentäjä fitnesyrittäjä. - Anonyymi
Kyllä aika huonosti käy, jos ei tee kuten yhteiskunta vaatii. Siitä rangaistaan ankarasti. Jumalan hyvyys jää auttamattomasti kakkoseksi.
- Anonyymi
TODELLA huonosti, kyllä. Ensin sosiaalisesti, sitten materiaalisesti ja sitten ne muut vielä perään. Kyllä, juurikin noin. Muttei Luoja jätä huomamaatta sielun resonaatiovalintoja; Jsk aikaa vielä annetaan erinäisistä syistä ja apu tulee maallisena, toisinaan maallinen päättyy ja apu tulee ikuisena. Molemmat päätyvät ikuisuutensa näkökulmasta yläkertaan.
..on suuri ajatteluvirhe olettaa, että maanpäällinen on edes etäisesti elämän tarkoitus.
Toiset ovat viisaita etukäteen, eivätkä tarvitse niin paljoa kokemusta menestyksistä yms.sista havaitaakseen tuon, toisethan .. joudumme ensin porautumaan menestyksen harhaonnellisuuksiin, tajutaksemme kuinka pinnallista sekä onttoa se kaikki todellisuudessa onkaan - ja sitten joku osa ihmisistä oikein vaatimalla vaatii, että maallisen on oltava kaikki kaikessa.
Kukin tyylillään. Mutta jos Jeesuksen valitsemme, niin eheytymiset kuin onnellisuuskin tuosta seuraa. Jopa niin syväulotteisesti, että vaikkei meillä mitään enää olisi, kuten Jobilleko vai kelle kävi, mutta rakkaus meillä on, se aidompi, korvien välinen tai jopa sydämessä oleva onnellisuus jää - ja ideaalisti, ehkä sitten myös siellä pysyy.
Minä olen nähnyt ja jopa kokenut ihmeitä. Jumalan hyvyys jäi auttamattomasti kyllä noissa tapauksissa ykköseksi.
Uskoo se jk haluaa. Kullakin on tuo vapaus.
- Anonyymi
Mä nyt en välttämättä sanois, että Vihreä Hippo on kovinkaan ”hyvä”, jos Vihreä Hippo on sitä mieltä että on ihan oikein tuomita minut ikuiseen kadotukseen ja kidutukseen helvetin tulissa, jos mun ainoa mokani elämäni aikana oli se, etten mä suostunut uskomaan Vihreän Hipon olemassaoloon? :/
(HUOM! Korvasin tekstissäni mielikuvitusolento Jumalan mielikuvitusolento Vihreä Hipolla selkeyttääkseeni maailmankatsomuksellista näkökantaani!) - Anonyymi
Nyt siunausta tarvitaan. Ehkä Putin peruu aikeensa. Pääsy Taivaaseen on tärkeämpää kuin maalliset jutut toki...
- Anonyymi
Kiitos 🤣😂😅
https://youtu.be/SIIdXsuDnYI - Anonyymi
Jumalia ei ole. Ei hyviä,eikä pahoja.
- Anonyymi
Pieni tyttö käveli tuttua reittiä kouluun. Koulussa päivä sujui normaalisti, mutta jossain vaiheessa tytön opettaja soitti äidille ja kysyi tytöstä, kun ei näkynyt koulussa. Äiti hätääntyi ja lähti etsimään, sekä kutsui tuttuja mukaan. Tunteja kului ja lopulta ilta, ja sitten mentiin yö läpi ilman unta, järkyttävien pelkojen repien sielua. Tyttöä ei näkynyt seuraavanakaan päivänä. Sitten etsijäpartion koira sai vainun ja johdatti metsään, josta löytyi tytön laukku ja kenkä. Etsinnät keskitettiin metsäalueelle. Meni päivä, meni viikko ja sitten iski shokki. Tytön raiskattu ja runneltu ruumis löytyi kilometrien päästä metsästä.
Missä oli hyvä Jumala, kun tyttö lähti koulumatkalleen, josta tuli hänen viimeisensä? Missä oli hyvä Jumala, kun sairas metsästäjäpeto päätti etsiä itselleen kohteen? Miksi Luoja loi sairaan metsästäjäpedon? Kun tavallinen kansalainen elää tällaisten petojen maailmassa, miksi hän saa rangaistuksen eliminoidessaan pieniä tyttöjä vaanivia petoja? Eikö pitäisi saada kaatopalkkio?- Anonyymi
En väitä tietäväni miksi Jumala sallii kaikkea, mutta jos Jumala tuhoaisi kaikki pahat ihmiset niin Hänen pitäisi tuhota kaikki ihmiset koska ilman Jeesusta ei kukaan pääse Taivaaseen. Ihmisissä itsessään ei oikeastaan ole mitään hyvää ilman Jumalaa...
Kertomuksessasi olevilla henkilöillä on mahdollisuus päästä Taivaaseen uskomalla Jeesukseen, jolloin Jumala saa suuremman kunnian kuin tuhoamalla kaikki ihmiset. Esimerkiksi Nooan aikaan muistaakseni vain 8 ihmistä pelastui kun koko maapallo peittyi veden alle.
Jos joku ei tee parannusta ja usko Jeesukseen, hänet heitetään helvettiin kärsimään iankaikkisen tulen rangaistusta, mikä varmasti on kyllin riittävä myös mainitsemaasi tapaukseen.
Siunausta.
- Anonyymi
Maailma on suurten katastrofien edessä.
Suuret Sodat ja vakavat sairaudet ym. järkyttävät vitsaukset ovat vyörymässä ihmiskunnan päälle ennen näkemättömällä tavalla. Yhteiskuntarauha Suomessakin säröilee. Miten kauan rauha kestää, sitä emme tiedä.
Koko maailma on varustautumassa sotaan.
Jeesus sanoi "Te saatte kuulla sodan ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää pelästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei vielä ole loppu." Matteus 24:6
Tässä vaiheessa pitää laittaa asiat kuntoon Jumalan kanssa. Hän
tahtoo antaa syntisi anteeksi.
Rukoile, että pelastut, ja että monet muutkin löytävät Jeesuksen!
JEESUS kuoli syntiemme puolesta Golgatan ristillä kaksi tuhatta
vuotta sitten.
"Siksi Jeesus sanoi vielä:
”Totisesti, totisesti minä sanon teille:
minä olen lampaiden ovi. Kaikki, jotka
ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita
ja rosvoja, mutta lampaat eivät ole
kuulleet heitä. Minä olen ovi. Kuka
ikinä tulee sisälle minun kauttani,
hän pelastuu. Hän käy sisälle ja ulos
ja löytää laitumen." Joh. 10:7-9
Uskon päämäärä on sielun pelastus, synnistä vapautuminen ja ettei joudu helvettiin vaan pääsee Taivaaseen Jeesuksen kanssa.
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on siirtynyt kuolemasta elämään." Joh. 5:24
”Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. ” Joh. 13:34
Yksinkertainen rukous, jos et vielä tiedä miten rukoilla.
“Herra Jeesus, minä uskon, että sinä olet Jumalan Poika ja olet kuollut ristillä ja nousit kuolleista ylös Taivaaseen. Ole minulle armollinen ja auta tekemään parannus. Anna syntini anteeksi ja johdata minut oikealle polulle. Kiitos. Aamen. ” - Anonyymi
Nyt täytyy laittaa asiat Jumalan kanssa kuntoon.
- Anonyymi
Keskimääräistä parempi idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimääräistä parempi idea.
Joko olet tehnyt parannuksen ja uskot Jeesukseen?
- Anonyymi
Rukoilen, lähettäkää Putin luojansa luokse......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782