Miksei kurdirikollisia voisi antaa Turkille?

Anonyymi

Helsinkiläisjengi Kurdish Mafian johtohahmo Milan Jaff tuomittiin viime viikolla 10 vuoden vankeuteen lukuisista eri rikoksista, jotka liittyvät katujengien väkivaltaiseen kostokierrevyyhtiin.

Siis kuka noita haluaa hyysätä täällä? Turkkiin vaan.

20

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haloo hölmöläinen. Milan Jaff on irakilainen. Kurdeja asuu Turkin lisäksi Syyriassa, Irakissa ja Iranissa. Suurin osa kurdeista ei liity terrorismiin mitenkään. Turkissa on yksi kurdipuolue parlamentissakin. Vain yksi ryhmä - PKK - on julistettu terrorijärjestöksi, koska se on takavuosina tehnyt iskuja.

    • Anonyymi

      Meillä on jotain kuusi henkeä, jotka Turkki on pyytänyt palauttamaan. Riippuu siitä, mitä heille Turkissa tapahtuisi. Tietenkin selvät terroristit pitääkin palauttaa, muttei asia aina ole niin helppo ratkaista. Suomessa kun ei ole kuolemanrangaistusta.

      • Anonyymi

        Suomen rangaistusjärjestelmä voi olla mikä on. Tietenkin henkilöt palautetaan takaisin lähtömaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen rangaistusjärjestelmä voi olla mikä on. Tietenkin henkilöt palautetaan takaisin lähtömaahan.

        Hoh, hoijaa. Ei se niin mene, että tietenkin palautetaan. Kun ulkomaalaislaki aikoinaan Eduskunnassa säädettiin, niin vihervasemmisto sai siihen pykälän, joka vesittää tarvittaessa kaikki palautukset.
        Pykälä on nimeltä: palautuskielto, 147 §. Se alkaa sanoilla, ketään ei saa käännyttää, karkottaa alueelle, jos....
        Suomen edistykselliset lakimiehet keksivät aina keinot, jolla palautukset kyseisen pykälän perusteella estyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh, hoijaa. Ei se niin mene, että tietenkin palautetaan. Kun ulkomaalaislaki aikoinaan Eduskunnassa säädettiin, niin vihervasemmisto sai siihen pykälän, joka vesittää tarvittaessa kaikki palautukset.
        Pykälä on nimeltä: palautuskielto, 147 §. Se alkaa sanoilla, ketään ei saa käännyttää, karkottaa alueelle, jos....
        Suomen edistykselliset lakimiehet keksivät aina keinot, jolla palautukset kyseisen pykälän perusteella estyvät.

        No minkäs takia sit kuitenkin se oman lapsensakin raiskannu Abdiqadir Osman Hussein voitiin palauttaa Somaliaan!?

        Ai koska laki on kaikille sama? Toisille vaan ”samempi”? :) ;/


    • Anonyymi

      Kurdit kurdistaniin kurdailemaan

    • Anonyymi

      Erdogan on suurempi terroristi kuin yksikään kurdi.

      • Anonyymi

        Erdoganin voisi luovuttaa Syyrian kurdeille.


      • Anonyymi

        ÅÄlä vitusas toistele mitä sanon
        - poistoon !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÅÄlä vitusas toistele mitä sanon
        - poistoon !

        toistele mitä sanon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toistele mitä sanon

        mitä sanon


    • Anonyymi

      Vaikka kurdirikollisissa sinällään ei ole mitään puolusteltavaa, niin on pakko huomauttaa ettei niiden luovuttaminen ratkaisisi mitään.

      Ruotsi antoi siitä jo hyvän esimerkin. Sen suhteen kun turkkia kaiveli se aseidenvientikielto.

      Ruotsi ilmoitti että ok. He purkavat aseidenvientikiellon. Johon turkki reagoi heti vaatimuksella ruotsin puolustusministerin erottamisesta.

      Vaan kuinka kävisi jos puolustusministeri erotetaan?

      Todennäköisesti uusi vaatimus ponnahtaa esiin kuin vieterinukke. Luovuttakaa toisinajattelijat turkille.. Maksakaa turkille miljardi euroa veroa vuosittain.. Tappakaa Kaarle-Kustaa...... Ei siihen löydy loppua, kun sille tielle lähtee.

    • Anonyymi

      Jaffi saa kuulemma jo suihkussa patukkaa kunnolla....

      • Anonyymi

        Eikös se ollu Grandi eikä Jaffa!?


    • Anonyymi

      Miksi kurdilainen he ovat terroristi,Mutta suomalainen he ovat sankari jos taistelija venäjä tai saksan kanssa,,Ja ukranialaiset he ovat sankari ,Mutta kurdilaiset he ovat terroristi

    • Anonyymi

      puupäät kun pähkäilee niin eipä palauteta. lopputulos voipi hyvinki olla ei natoon, suomi liitetään osaksi venäjää ja ördö saa ne 6 kurdia putelta.

      diudiu

    • Anonyymi

      No nää Jaffathan on ollu aina monikulttuurisia!?

      https://olutposti.fi/wp-content/uploads/2020/12/hartwall-limut1.jpg

    • Voi kurdi,Turkki ei pelkä usa tai venäjä tai koko eu,Mutta turki pelkä pari kurdilainen

    • Anonyymi

      liian kovat rangaistukset poikii entistä raaempia tilanteita rikollismaailmassa ja siten ei ole mitään hyötyä- karkotukset voi johtaa epätoivosiin tekoihin ja siten on vaaraksi jokaiselle?

    • Anonyymi

      Ei kannata ottaa Erdoganin juttuja liian kirjaimellisesti.

      Myyntimiesten kulttuuri.
      Puhuvat jatkuvasti ihan mitä sattuu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe