Ruokakunnan ruoka huolto..

Minkälaisia ruokia laitatte? Mä vundeerasin ja löytyi noin 25. Onks se paljon vai vähän?

Laittakaa tähän ruokia joita valmiststte.

Mä aloitan: Bolognese ja kinkku aura creme fraiche pastat. Texmex lihapullat. Tacot ja tortillat, Panang kanaa, Snitsel bearnsisella, possun ullofiletttä kerma sinappi pippuri kastikkeella, valkosipuli perunat, chicken wings, makaroonilaatikko, makkarakastike.

Nää esimerkkinä. Minkä annat arvosanana?

Mitä teillä syödään? 😊

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä syödään kotiruokaa

• Mitä Teidän kotiruoka on?

Mä lisäisin vielä pizzat ja hampurilaiset. Pizzapohjana ja kastikkeena Lidlin pizzakit omilla suosikki täytteillä. Burger pihvinä kaupan pannulle valmiit. Esim naughty burger tai s ryhmän kotimaista label.

Burgereistskin tulee paljon paljon parempia heseen tai mäkkiin verrattuna.

Suosittelen.

• Anonyymi

Meillä ei syödä eines pizzoja eikä myöskään eines jauhelihapihvejä. Kalapuikkoja ja ranskalaisia joskus ja felix muussiaineksia käytetään. Muut ruuat tehdään alustapitäen itse samoin itse pakastetaan marjat joko niin, että torilta ostetaan tai sitten, jos pääsee itse metsään niitä keräämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      102
      1745
    2. Ei on ei!

Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär
      Ikävä
      66
      1009
    3. Kaikki oli hetken aikaa

niin intensiivistä ja upeaa. Oltiin vain me. Sähköä oli ilmassa joka puolella. On vaikea hyväksyä, että se on nyt taka
      Ikävä
      53
      809
    4. EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.

https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko
      Maailman menoa
      159
      726
    5. Eikö me voitaisi jutella joskus ihan rehellisesti?

Ihan vain jutella. Kasvotusten siis. Eikai siinä olisi mitään pahaa? Miehelle, työpaikallasi.
      Ikävä
      50
      703
    6. Tunnen että tykkäät minusta

Miksi et silti tunnu tahtovan mitään välillemme?
      Ikävä
      39
      687
    7. Trumpin parjaamisen on loputtava

Suomalaiset ovat tavallista alttiimpia median propagandalle. Vuosikausia jatkunut demokraattisen USA:n vapailla vaaleill
      Maailman menoa
      205
      629
    8. Jäikö sinua

Yhtään vaivaamaan se, miksi tunnen meidän välisen yhteyden niin voimakkaana? En tiedä onko tämä siunaus vai kirous, kun
      Ikävä
      40
      622
    9. Mitä mieltä?

Mitä mieltä oot kaivattusi ammatista? Onks se seksikästä vai onks sillä ees väliä, mitä tekee?
      Ikävä
      34
      617
    10. Muistan sun kädet kauniit

Sain niitä kerran kosketella. Olen kiitollinen siitä, että tein niin joskus. Pitkät sormet, herkät mutta vahvat, naisell
      Ikävä
      48
      609
    Aihe