Harva Venäjällä on halukas itse sotimaan

Anonyymi-ap

Wikipedia: "Venäjällä on miehille asevelvollisuus, mutta vain hieman yli 10 % kustakin ikäluokasta suorittaa varusmiespalveluksen. Palveluksen voi välttää lahjomalla lääkäreitä tai sotilasviranomaisia tai jättämällä menemättä kutsuntoihin ja piileskelemällä viranomaisilta."

Sotaa kannattaa kuitenkin yli 70 %. Kunhan ei itse tarvitse lähteä.

Hohhoijaa.

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hirveän helppoa käydä sotaa sohvan nurkasta tai bunkkerista.
      Kaikki sotahullut ukot pitäisi viedä rintamalle, mutta he tietävät etteivät itse joudu, ja pystyvät lahjomalla vapauttamaan poikansakin.

    • Anonyymi

      Sotakiihkoa lietsovat siviilit. Putin ja Shoigu eivät ole käyneet armeijaa. Peräkammarin teinitrolli aukoo päätään, mutta vapisee pelosta, että haetaan sankariehdokkaaksi rintamalle.

      • Anonyymi

        Sama tuo suomessakin, naiset ja vanhat ukot huutaa gallupeissa sotakiimaansa, miten ollaan maanpuolustustahtoisia ja kannatetaan miehille pakollista asevelvollisuutta, kun asia ei itseä koske. Halutaan muilta suojelua ja uhrivalmiutta, kunhan ei itse tarvitse tehdä mitään.
        Siksi tämän maan puolesta uhrautuminen kiinnostaa yhä vähemmän niitä, joilta sitä vaaditaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuo suomessakin, naiset ja vanhat ukot huutaa gallupeissa sotakiimaansa, miten ollaan maanpuolustustahtoisia ja kannatetaan miehille pakollista asevelvollisuutta, kun asia ei itseä koske. Halutaan muilta suojelua ja uhrivalmiutta, kunhan ei itse tarvitse tehdä mitään.
        Siksi tämän maan puolesta uhrautuminen kiinnostaa yhä vähemmän niitä, joilta sitä vaaditaan.

        Mikä ihmeen maanpuolesta uhrautuminen? Tämä maa ei kävele mihinkään vaikka se valloitettaisi. Mikään ei muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen maanpuolesta uhrautuminen? Tämä maa ei kävele mihinkään vaikka se valloitettaisi. Mikään ei muutu.

        Kyllähän se muuttuu. Väestöä voi pakkosiirtää ja siirtää venäläisiä tilalle, näin kävi esim. Virossa, on käymässä nyt Ukrainassa, ja ylipäätään kaikkialla mitä Venäjä on valloittanut.

        Ja myös ympäristöstä piittaamattomuus saattaa esim. saastuttaa pohjavedet, myrkyttää maan ja muutenkin tehdä maasta elinkelvottoman.

        Vaikka Suomen maankamara säilyisikin, ei se tarkoita, että sen päällä kävelisi enää suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuo suomessakin, naiset ja vanhat ukot huutaa gallupeissa sotakiimaansa, miten ollaan maanpuolustustahtoisia ja kannatetaan miehille pakollista asevelvollisuutta, kun asia ei itseä koske. Halutaan muilta suojelua ja uhrivalmiutta, kunhan ei itse tarvitse tehdä mitään.
        Siksi tämän maan puolesta uhrautuminen kiinnostaa yhä vähemmän niitä, joilta sitä vaaditaan.

        Puhut puppua!! Kyllä isänmaata rakastavia nuorukaisia ja neitosia löytyy vielä Suomen maasta. Teitä jänishousujakin on alkanut lisääntyä enemmän, mutta toivottavasti tuota rehtiä joukkoa löytyy puolustamaa tätä maata, jos sellainen tilanne eteen tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut puppua!! Kyllä isänmaata rakastavia nuorukaisia ja neitosia löytyy vielä Suomen maasta. Teitä jänishousujakin on alkanut lisääntyä enemmän, mutta toivottavasti tuota rehtiä joukkoa löytyy puolustamaa tätä maata, jos sellainen tilanne eteen tulee.

        Sinä kuulut juuri tuohon vanhojen ukkoja ja akkojen velliperse ryhmään, joka ulisee muita itseään suojelemaan. Etkö sinä osaa edes hävetä itseäsi?

        Et saa tuollaisilla lapsellisilla höpinöillä aikaan me-henkeä ja uhrimieltä, päin vastoin, lietsot kahtiajakoa ja vihaa sinun kaltaisia loisia kohtaan nuorten miesten keskuudessa.


    • Anonyymi

      Kyllä putinin trollit on kovia, uskalisivat kasvot peitettyinä heittää muutaman lekan Suomen venäjän suurlähetystön aidan yli😁🤣🤣 On siinä urheus huipussaan🤣🤣 Ja mitä he pelkäsivät, länsimaisen viisumin perumista?🤣🤣

    • Anonyymi

      Kuulostaa lännen touhuilta. Harva suorittaa asepalvelun tai maassa on ammattiarmeija, joka voidaan lähettää sotimaan toiselle puolelle maailmaa.

      Mikä on pointti? Se, että ihmiset mieluummin elävät normaalisti, kuin haluavat olla Bidenin perheen bisnesten vuoksi sodassa?

      • Anonyymi

        Entä, onko aamu valjennut aurinkoisena siellä Pietarissa?


      • Anonyymi

        r.....n itkijä ei osaa kuin valehdella. r.......ä on uhka ja suurin aggressori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, onko aamu valjennut aurinkoisena siellä Pietarissa?

        Tarkoitatko sitä, että lännessä armeijan käydään jos jaksetaan?


      • Anonyymi

        "Mikä on pointti? "

        Jotkut varmaan ihmettelee vaan että miksi venäläinen armeijaan sotaan kutsuttu sotilas viettää aikaa esimerkiksi suomalaisessa pakolaiskeskuksessa ja ylistää venäjää ja kannattaa sotaa .

        Tai miksi venäläisten tekemässä kyselyssä eniten sotaa ja venäjän mediaa seuraavat henkilöt kannattavat sotaa mutta eivät itse olisi kyselyn mukaan valmiita lähtemään osalliseksi siihen erilaisten arkisten esteiden ja elämäntilanteiden vuoksi vaan katsovat muiden soveltuvan siihen hommaan paremmin.

        Kunhan nyt ihmettelevät sitten.


      • Anonyymi

        Mitä haluat kertoa kommentillasi? Sitäkö,
        että lännessä olevat ovat niin heikossa hapessa, ettei niistä voi sotilaita tehdä mekkaloimaan ympäri maailmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat kertoa kommentillasi? Sitäkö,
        että lännessä olevat ovat niin heikossa hapessa, ettei niistä voi sotilaita tehdä mekkaloimaan ympäri maailmaa?

        Tiltu, olet täällä vuosia väittänyt miten usa ja länsi sotii siellä ja täällä, ja nyt kuitenkin ovat heikossa hapessa?

        Hienoa lukea että heikkohappinen länsi vie yhtä jos toista vastustajaa kuin mätää kukkoa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä on pointti? "

        Jotkut varmaan ihmettelee vaan että miksi venäläinen armeijaan sotaan kutsuttu sotilas viettää aikaa esimerkiksi suomalaisessa pakolaiskeskuksessa ja ylistää venäjää ja kannattaa sotaa .

        Tai miksi venäläisten tekemässä kyselyssä eniten sotaa ja venäjän mediaa seuraavat henkilöt kannattavat sotaa mutta eivät itse olisi kyselyn mukaan valmiita lähtemään osalliseksi siihen erilaisten arkisten esteiden ja elämäntilanteiden vuoksi vaan katsovat muiden soveltuvan siihen hommaan paremmin.

        Kunhan nyt ihmettelevät sitten.

        "Jotkut varmaan ihmettelee vaan että miksi venäläinen armeijaan sotaan kutsuttu sotilas viettää aikaa esimerkiksi suomalaisessa pakolaiskeskuksessa ja ylistää venäjää ja kannattaa sotaa ."

        Voidaanhan se kysyä toisinpäin, miksi venäläinen nuori menee kutsun tullessa armeijaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltu, olet täällä vuosia väittänyt miten usa ja länsi sotii siellä ja täällä, ja nyt kuitenkin ovat heikossa hapessa?

        Hienoa lukea että heikkohappinen länsi vie yhtä jos toista vastustajaa kuin mätää kukkoa😁

        "Hienoa lukea että heikkohappinen länsi vie yhtä jos toista vastustajaa kuin mätää kukkoa😁"

        Tarkoitatko sitä, että Afganistaniin lähdetään taas revanssi hengessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä on pointti? "

        Jotkut varmaan ihmettelee vaan että miksi venäläinen armeijaan sotaan kutsuttu sotilas viettää aikaa esimerkiksi suomalaisessa pakolaiskeskuksessa ja ylistää venäjää ja kannattaa sotaa .

        Tai miksi venäläisten tekemässä kyselyssä eniten sotaa ja venäjän mediaa seuraavat henkilöt kannattavat sotaa mutta eivät itse olisi kyselyn mukaan valmiita lähtemään osalliseksi siihen erilaisten arkisten esteiden ja elämäntilanteiden vuoksi vaan katsovat muiden soveltuvan siihen hommaan paremmin.

        Kunhan nyt ihmettelevät sitten.

        Tuo porukka haluaa mielistellä Putinia & kumppaneita. Heidän on hyväksyttää sota, jotta Putin jättää heidät rauhaan ja vie pakosta kaikki kynnelle kykenevät vangit tapettaviksi..

        Putin haluaa mielistellä tällä tavoin tuota eliitti porukkaa, joka kenties on tuon armeijan koukutuksen läpi käynyt.

        Taitaa noita vankeja Venäjällä riittää tapettaviksi.


    • Anonyymi

      En minäkään lähde Suomen kokoomuslaisten puolesta sotimaan.

      • Anonyymi

        Missäs ne ”Suomen Kokoomuslaiset” nyt sotii? En ole kuullut?


      • Anonyymi

        "En minäkään lähde Suomen kokoomuslaisten puolesta sotimaan."

        En minäkään enkä muidenkaan julkisten järjestöjen puolesta jos en sitä ammatikseni tee.

        Lähden sotimaan vain ja ainoastaan jos itse katson että minua perhettäni ja läheisiäni jokin ulkoinen valta uhkaa hyökkäyksellä maahamme tai että yhteiskunnassa missä elän demokrattista järjestelmäämme pyritään sotatoimilla muuttamaan sisältä tai ulkoa päin .

        En missään tapauksessa lähtisi rajojemme ulkopuolelle sotimaan koska en ole ammatiltani edes sotilas mutta Suomen rajojen sisällä olen valmis tarttumaan aseeseen välittömästi jos esimerkiksi venäjä tekisi sotilaallisia hyökkäystoimia Suomea vastaan.

        Ja kun tartun aseeseeen en tee sitä minkään puolueen ,pääministerin , presidentin tai muunkaan tämänlaisen tekijän puolesta vaan ihan omista lähtökohdistani käsin puolustaakseni itsettäni perhettäni omaisuuttani jne ...olen siis hyvin itsekäs ihminen sotatilanteessa ja perin vittumainen kaveri koska sota on silloin minulle henkilökohtainen asia minun ja vihollisen välillä.


      • Anonyymi

        Kyllä suomalaiset lähtevät puolustamaan maataan, perhettään demokratiaa ja hyvinvointia. Jos et niin muuta muualle. Syöpäläisiä ja russakoita Suomessa ei kaivata.

        Ja Naton toimintaan lähtevät vapaaehtoiset, niitä löytyy riittämiin.

        On niitä puolustus sotia Suomessa ennenkin käyty, eikä siellä puoluekantaa kyselty vaan maanpuolustustahtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomalaiset lähtevät puolustamaan maataan, perhettään demokratiaa ja hyvinvointia. Jos et niin muuta muualle. Syöpäläisiä ja russakoita Suomessa ei kaivata.

        Ja Naton toimintaan lähtevät vapaaehtoiset, niitä löytyy riittämiin.

        On niitä puolustus sotia Suomessa ennenkin käyty, eikä siellä puoluekantaa kyselty vaan maanpuolustustahtoa.

        Suomalaiselle ihmisille valtio armeija julkinen hallinto ja nykyisin myös Nato on vain välineitä joita kyseinen ihminen voi käyttää sodassa apunaan jos joku Suomalaisen ihmisen tai läheisten turvallisuutta uhkaa.

        Venäjällä asia on vähän niin kuin toisinpäin Putinille ja venäjän hallinnolle venäläinen ihminen on väline hyökkäyssotiin vieraalla maalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomalaiset lähtevät puolustamaan maataan, perhettään demokratiaa ja hyvinvointia. Jos et niin muuta muualle. Syöpäläisiä ja russakoita Suomessa ei kaivata.

        Ja Naton toimintaan lähtevät vapaaehtoiset, niitä löytyy riittämiin.

        On niitä puolustus sotia Suomessa ennenkin käyty, eikä siellä puoluekantaa kyselty vaan maanpuolustustahtoa.

        Suomalaisista alle laskennallisesti alle10% on valmis menemään armeijaan vapaaehtoisesti, sekin on yläkanttiin, en tiedä ainuttakaan, joka ei olisi ilman pakkoa sinne mennyt.

        Sotaan olisi vielä vaikeampi saada porukkaa lähtemään, etenkin kun on täysin poliitikkojen syy, jos suomi joutuu hyökkäyksen kohteeksi, kun natoon ei menty ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista alle laskennallisesti alle10% on valmis menemään armeijaan vapaaehtoisesti, sekin on yläkanttiin, en tiedä ainuttakaan, joka ei olisi ilman pakkoa sinne mennyt.

        Sotaan olisi vielä vaikeampi saada porukkaa lähtemään, etenkin kun on täysin poliitikkojen syy, jos suomi joutuu hyökkäyksen kohteeksi, kun natoon ei menty ajoissa.

        ano 20:27:27 sulla on väärä maa, Suomen tilalla pitää lukea venäjä. Nykynuorisoa ei tarvitse pakottaa armeijaan vaan kaikki suorittavat sen jopa mielellään varsinkin nyt venäjän sotahulluuden vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 20:27:27 sulla on väärä maa, Suomen tilalla pitää lukea venäjä. Nykynuorisoa ei tarvitse pakottaa armeijaan vaan kaikki suorittavat sen jopa mielellään varsinkin nyt venäjän sotahulluuden vuoksi.

        Tiltuko se sielä kirjoittelee venäjän asioista, siellä teillä kaikki on propagandan mukaan innoissaan, kun pääsee sotaan.

        Suomessa voimme olla rehellisempiä, pysytään totuudessa. Täällä saa vuoden vankeustuomion jo pelkästään siitä, jos kieltäytyy armeijasta. Suomessa kaikki armeijassa olevat miehet ovat käytännössä vankeja, sinne ei saada kuin pakottamalla, muutamaa kiimaista homoa lukuun ottamatta. Jos olisit miespuolinen SUOMALAINEN, tietäisit tämän itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ano 20:27:27 sulla on väärä maa, Suomen tilalla pitää lukea venäjä. Nykynuorisoa ei tarvitse pakottaa armeijaan vaan kaikki suorittavat sen jopa mielellään varsinkin nyt venäjän sotahulluuden vuoksi.

        Nykyisin nuori mies menee armeijaan vain siksi, että välttävät rangaistukset, jos ei mene, poliisi hakee. Tietäisit tämän itsekin, jos olisit miespuolinen, olisit saanut uhkauksilla höystetyn kirjeen saapua kutsuntoihin ja sieltä uhkauksilla saatu määräys ilmoittautua armeijaan.

        Maanpuolustustahtoa ei luoda pakolla ja rangaistuksilla. Suurimalle osalle nuorista miehistä selviää armeija-aikana, että suomen valtio on heidän pahin vihollinen.


    • Anonyymi

      Venäjän trolli yrittää hämmentää perusasiaa, että HÄN ei olisi missään tapauksessa valmis itse lähtemään sotaan, mutta hänen mielestään on täysin loogista, että hän kannattaa sotaa.

      Hämmennykseksi riittä, että mutqu länsi...

      Vastassamme ei ole sen kansakunnan terävin kärki, mikä on oikeastaan lohdullista.

      • Anonyymi

        Trollli? Ei ole huonoja syitä kieltäytyä aseista. EUn perusti kansojen yhteinen tahto. on hienoa, että ihmiset päättävät EUssa keskittyä toisten ihmisten tappamisen, Bidenin perheen bisnesten sijasta rauhan, sosialismin, monimuotoisuuden, edistyksellisyyden ja ilmastonmuutoksen torjumisen edistämiseen.

        Ylpeästi Euroopassa voidaan sateenkaaren värisen lipun kanssa olla näissä asioissa edelläkävijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollli? Ei ole huonoja syitä kieltäytyä aseista. EUn perusti kansojen yhteinen tahto. on hienoa, että ihmiset päättävät EUssa keskittyä toisten ihmisten tappamisen, Bidenin perheen bisnesten sijasta rauhan, sosialismin, monimuotoisuuden, edistyksellisyyden ja ilmastonmuutoksen torjumisen edistämiseen.

        Ylpeästi Euroopassa voidaan sateenkaaren värisen lipun kanssa olla näissä asioissa edelläkävijä.

        "Trollli? Ei ole huonoja syitä kieltäytyä aseista."

        Paitsi jos itse on niin täydellinen paskahousu että että itse kieltäytyy pelkuruutensa takia aseista ja kannattaa venäjän sotaa vieraalla maalla naapurimaassaan.

        Ymmärrän kyllä jos joku on niin sodanvastainen (varsinkin hyökkäyssodan) että itsekin kieltäytyy aseista mutta en saa päähäni miten helvetissä aseistakieltäytyjä voi kannattaa hyökkäyssotaa itsenäiseen valtioon???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Trollli? Ei ole huonoja syitä kieltäytyä aseista."

        Paitsi jos itse on niin täydellinen paskahousu että että itse kieltäytyy pelkuruutensa takia aseista ja kannattaa venäjän sotaa vieraalla maalla naapurimaassaan.

        Ymmärrän kyllä jos joku on niin sodanvastainen (varsinkin hyökkäyssodan) että itsekin kieltäytyy aseista mutta en saa päähäni miten helvetissä aseistakieltäytyjä voi kannattaa hyökkäyssotaa itsenäiseen valtioon???

        "Paitsi jos itse on niin täydellinen paskahousu että että itse kieltäytyy pelkuruutensa takia aseista ja kannattaa venäjän sotaa vieraalla maalla naapurimaassaan."

        Eurooppalaisen humaanin oikeusvaltioperiaatteen mukaisesti sinulla on oikeus olla puolustamatta maatasi. Myös oikeus saada sosiaaliturvaa toisten rahoin koko elämäsi ajan.

        Vain joku Turkin, Unkarin, Kiinan tai Venäjän kaltainen valtio pakottaa ihmiset aseisiin. Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet ja oletko Putinisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paitsi jos itse on niin täydellinen paskahousu että että itse kieltäytyy pelkuruutensa takia aseista ja kannattaa venäjän sotaa vieraalla maalla naapurimaassaan."

        Eurooppalaisen humaanin oikeusvaltioperiaatteen mukaisesti sinulla on oikeus olla puolustamatta maatasi. Myös oikeus saada sosiaaliturvaa toisten rahoin koko elämäsi ajan.

        Vain joku Turkin, Unkarin, Kiinan tai Venäjän kaltainen valtio pakottaa ihmiset aseisiin. Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet ja oletko Putinisti?

        "Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet ja oletko Putinisti?"

        Eihän tässä mitään kiistetä vaan ihmetellään pelkurimaisia ihmisiä jotka kannattavat sotaa mutta kieltäytyvät itse aseista .

        Menikö itse asia sinulta ohitse jotenkin ?😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollli? Ei ole huonoja syitä kieltäytyä aseista. EUn perusti kansojen yhteinen tahto. on hienoa, että ihmiset päättävät EUssa keskittyä toisten ihmisten tappamisen, Bidenin perheen bisnesten sijasta rauhan, sosialismin, monimuotoisuuden, edistyksellisyyden ja ilmastonmuutoksen torjumisen edistämiseen.

        Ylpeästi Euroopassa voidaan sateenkaaren värisen lipun kanssa olla näissä asioissa edelläkävijä.

        Olet jo paljastunut Putinin trolliksi. Turha yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Trollli? Ei ole huonoja syitä kieltäytyä aseista."

        Paitsi jos itse on niin täydellinen paskahousu että että itse kieltäytyy pelkuruutensa takia aseista ja kannattaa venäjän sotaa vieraalla maalla naapurimaassaan.

        Ymmärrän kyllä jos joku on niin sodanvastainen (varsinkin hyökkäyssodan) että itsekin kieltäytyy aseista mutta en saa päähäni miten helvetissä aseistakieltäytyjä voi kannattaa hyökkäyssotaa itsenäiseen valtioon???

        Ei se putinilaisessa todellisuudessa ole ongelma. Totuus on valetta ja valhe totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet ja oletko Putinisti?"

        Eihän tässä mitään kiistetä vaan ihmetellään pelkurimaisia ihmisiä jotka kannattavat sotaa mutta kieltäytyvät itse aseista .

        Menikö itse asia sinulta ohitse jotenkin ?😒

        Et muuten vastannut kysymykseen, eli kysyn uudestaan. Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet olla puolustamatta maatasi ja oletko Putinisti?

        https://eroa-armeijasta.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo paljastunut Putinin trolliksi. Turha yrittää.

        Putinin trolli? Tarkoitatko sitä, että sinä pyyhkäiset Eurooppalaiset oikeudet paikkasi, missä valo ei paista?

        Voi hyvää päivää, näitä aikoja! Eurooppa tarvitsee yhtenäisyyttä ja täällä sitten on kirjoittelijoita, jotka näyttelevät olevansa Naton puolella, mutta todellisuudessa ovatkin viidettä kolonnaa nakertelemassa Eurooppalaisia oikeuksiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten vastannut kysymykseen, eli kysyn uudestaan. Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet olla puolustamatta maatasi ja oletko Putinisti?

        https://eroa-armeijasta.fi/

        "Et muuten vastannut kysymykseen, eli kysyn uudestaan. Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet olla puolustamatta maatasi"

        Tottakai jokainen voi valita tarttuuko aseeseen vai ei.
        Kysymys on vain siitä että trolli kannattaa sotaa niin kauan kuin ei itse tarvitse sotia pelko on luonnollinen asia joskus se tulee esiin koomisena narsismina kuten tässä tapauksessa



        "ja oletko Putinisti?"

        En kannata natsismia ja kansanmurhia vieraissa maissa en ole Putinisti lähinnä luonnehtisin itseäni sen sijaan realistiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin trolli? Tarkoitatko sitä, että sinä pyyhkäiset Eurooppalaiset oikeudet paikkasi, missä valo ei paista?

        Voi hyvää päivää, näitä aikoja! Eurooppa tarvitsee yhtenäisyyttä ja täällä sitten on kirjoittelijoita, jotka näyttelevät olevansa Naton puolella, mutta todellisuudessa ovatkin viidettä kolonnaa nakertelemassa Eurooppalaisia oikeuksiamme.

        "Voi hyvää päivää, näitä aikoja! Eurooppa tarvitsee yhtenäisyyttä ja täällä sitten on kirjoittelijoita, jotka näyttelevät olevansa Naton puolella, mutta todellisuudessa ovatkin viidettä kolonnaa nakertelemassa Eurooppalaisia oikeuksiamme."

        Otahan happea ja rauhoitu .
        Kerro nyt kuka sinulta on vienyt oikeuksia ja liitä vaikka tekstin pätkä tähän sellaisesta keskustelijan repliikistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin trolli? Tarkoitatko sitä, että sinä pyyhkäiset Eurooppalaiset oikeudet paikkasi, missä valo ei paista?

        Voi hyvää päivää, näitä aikoja! Eurooppa tarvitsee yhtenäisyyttä ja täällä sitten on kirjoittelijoita, jotka näyttelevät olevansa Naton puolella, mutta todellisuudessa ovatkin viidettä kolonnaa nakertelemassa Eurooppalaisia oikeuksiamme.

        Höpö höpö. Et meitä hämää. Putinin trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et muuten vastannut kysymykseen, eli kysyn uudestaan. Kiistätkö Eurooppalaiset oikeudet olla puolustamatta maatasi"

        Tottakai jokainen voi valita tarttuuko aseeseen vai ei.
        Kysymys on vain siitä että trolli kannattaa sotaa niin kauan kuin ei itse tarvitse sotia pelko on luonnollinen asia joskus se tulee esiin koomisena narsismina kuten tässä tapauksessa



        "ja oletko Putinisti?"

        En kannata natsismia ja kansanmurhia vieraissa maissa en ole Putinisti lähinnä luonnehtisin itseäni sen sijaan realistiksi.

        "luonnehtisin itseäni sen sijaan realistiksi."

        Hienoa! Siis tunnistat värisävyissä muitakin kuin mustan ja valkoisen. Itse asiassa harmaa lienee paras värisävy maailmanmenossa. Näillä tosiasioilla ja realismilla tiedät, miten pitkä on elinikäsi, jos sota Venäjän ja USA:n välillä alkaa. Tiedät myös sen, että Suomi on jatkossa tekemisissä Afganistanin kaltaisissa sikoläteissä USA:n rinnalla.

        Moni ajatteleva on jo johtopäätöksensä tehnyt, kuten YLE:n uutinen sen kertoo. Useita rykmenttejä sotilaita on siirtynyt reservistä pois siviilipalveluksen puolelle. Suomalaiset ovat pasifistinen kansa.

        https://yle.fi/a/3-12441561
        https://eroa-armeijasta.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Et meitä hämää. Putinin trolli.

        Vastaa nyt kysymykseen, äläkä siirrä huomiota pois itsestäsi. Eli: Tarkoitatko sitä, että sinä pyyhkäiset Eurooppalaiset oikeudet paikkasi, missä valo ei paista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "luonnehtisin itseäni sen sijaan realistiksi."

        Hienoa! Siis tunnistat värisävyissä muitakin kuin mustan ja valkoisen. Itse asiassa harmaa lienee paras värisävy maailmanmenossa. Näillä tosiasioilla ja realismilla tiedät, miten pitkä on elinikäsi, jos sota Venäjän ja USA:n välillä alkaa. Tiedät myös sen, että Suomi on jatkossa tekemisissä Afganistanin kaltaisissa sikoläteissä USA:n rinnalla.

        Moni ajatteleva on jo johtopäätöksensä tehnyt, kuten YLE:n uutinen sen kertoo. Useita rykmenttejä sotilaita on siirtynyt reservistä pois siviilipalveluksen puolelle. Suomalaiset ovat pasifistinen kansa.

        https://yle.fi/a/3-12441561
        https://eroa-armeijasta.fi/

        " Näillä tosiasioilla ja realismilla tiedät, miten pitkä on elinikäsi, jos sota Venäjän ja USA:n välillä alkaa."

        Kuten sanoin olen realisti ja nämä "jos jos " keskustelut jätän omaan arvoonsa.

        Sinua voin valistaa näin välikätenä Moskovassa asuvan Putinistisen hallinnon alaisen tutkijan mielipiteitä "jossitteluihisi".

        Hänen näkemyksensä mukaan USAvs venäjä sotaa ei ole tulossa mutta jos haluat hänen hypoteesinsa sinun" jossitteluisi"Tutkija sanoo että itämeren alueella asuu eniten venäläisiä ja venäjän etu ei missään tapausessa ole ydinaseiden käyttö alueella missään skenaariossa johtuen Pietarin miljoonakaupungin sijainnista suurin häviäjä olisi siis venäjä

        Sota käytäsiin pääasiassa mustanmeren alueella .

        Hän myöskin lisäsi että sota USA vastaan ei ole mahdollinen vaan että sota käydään venäjän ja Naton välillä .

        Mutta kuten sanoin olen itse realisti enkä alennu jossittelemaan nyt näyttää siltä että venäjän tilanne pelkästään Ukrainaa vastaan on niin tukala ja tappiollinen ettei venäjä todellakaan tule haastamaan Natoa jossa on yli miljardi ihmistä ja venäjän puolustusbudjetti on vain 5% Naton vastaavasta ....joten jossittelusi on suorastaan järjetön tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "luonnehtisin itseäni sen sijaan realistiksi."

        Hienoa! Siis tunnistat värisävyissä muitakin kuin mustan ja valkoisen. Itse asiassa harmaa lienee paras värisävy maailmanmenossa. Näillä tosiasioilla ja realismilla tiedät, miten pitkä on elinikäsi, jos sota Venäjän ja USA:n välillä alkaa. Tiedät myös sen, että Suomi on jatkossa tekemisissä Afganistanin kaltaisissa sikoläteissä USA:n rinnalla.

        Moni ajatteleva on jo johtopäätöksensä tehnyt, kuten YLE:n uutinen sen kertoo. Useita rykmenttejä sotilaita on siirtynyt reservistä pois siviilipalveluksen puolelle. Suomalaiset ovat pasifistinen kansa.

        https://yle.fi/a/3-12441561
        https://eroa-armeijasta.fi/

        "Moni ajatteleva on jo johtopäätöksensä tehnyt, kuten YLE:n uutinen sen kertoo. Useita rykmenttejä sotilaita on siirtynyt reservistä pois siviilipalveluksen puolelle. Suomalaiset ovat pasifistinen kansa."

        Kuten sanottua olemme rauhaa rakastava kansa maanpuolustustahtokin jos maahamme hyökätään on Viimeisen tutkimuksen mukaan vain 83 % vaikka se on noinkin pieni eikä tasan 100% uskon sen riittävänonhan se kuitenkin Euroopan korkein.

        Viimeisen tutkimuksen mukaan
        Suomalaisten maanpuolustustahto on raportin mukaan vahvistunut selvästi. Nyt 83 prosenttia haluaa, että Suomea puolustetaan aseellisesti, jos kotimaahan hyökätään. Tulos on korkein koko MTS:n kyselysarjan historiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Moni ajatteleva on jo johtopäätöksensä tehnyt, kuten YLE:n uutinen sen kertoo. Useita rykmenttejä sotilaita on siirtynyt reservistä pois siviilipalveluksen puolelle. Suomalaiset ovat pasifistinen kansa."

        Kuten sanottua olemme rauhaa rakastava kansa maanpuolustustahtokin jos maahamme hyökätään on Viimeisen tutkimuksen mukaan vain 83 % vaikka se on noinkin pieni eikä tasan 100% uskon sen riittävänonhan se kuitenkin Euroopan korkein.

        Viimeisen tutkimuksen mukaan
        Suomalaisten maanpuolustustahto on raportin mukaan vahvistunut selvästi. Nyt 83 prosenttia haluaa, että Suomea puolustetaan aseellisesti, jos kotimaahan hyökätään. Tulos on korkein koko MTS:n kyselysarjan historiassa.

        "maanpuolustustahto" gallupeissa on eri asia, kuin halu puolustaa maata ITSE asein.

        Naiset ja eläkeläiset tunnetusti vastailevat olevansa maanpuolustushenkisiä, kun tietävät, ettei asia heitä käytännössä koske.

        Ikäluokasta armeijan suorittaa alle 30% naiset mukaan lukien, miehistäkin lähes kaikki pelkureina siksi, etteivät saisi rangaistusta. Aitoa maanpuolustustahtoa ei siten voi olla 15% enempää, todennäköisemmin jossakin 5% seutuvilla.

        Naurettavaa väittää, että on 83% maanpuolustustahto, kun alle 30% käy armeijan ja niistäkin suurin osa vain siksi, kun pakotetaan.

        Suomella on tosi tilanteessa vaikeuksia saada riveihinsä yli 25 000 kelvollista sotilasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "maanpuolustustahto" gallupeissa on eri asia, kuin halu puolustaa maata ITSE asein.

        Naiset ja eläkeläiset tunnetusti vastailevat olevansa maanpuolustushenkisiä, kun tietävät, ettei asia heitä käytännössä koske.

        Ikäluokasta armeijan suorittaa alle 30% naiset mukaan lukien, miehistäkin lähes kaikki pelkureina siksi, etteivät saisi rangaistusta. Aitoa maanpuolustustahtoa ei siten voi olla 15% enempää, todennäköisemmin jossakin 5% seutuvilla.

        Naurettavaa väittää, että on 83% maanpuolustustahto, kun alle 30% käy armeijan ja niistäkin suurin osa vain siksi, kun pakotetaan.

        Suomella on tosi tilanteessa vaikeuksia saada riveihinsä yli 25 000 kelvollista sotilasta.

        Olen varma, että jos sota syttyisi, Suomessa puolustustahtoa riittää. Kukaan ei halua luovuttaa Suomea vihollisen vallan alle. Huomasihan tuon jo siitä, että kun Ryssä hyökkäsi Ukrainaan, ilmestyi koulutukseen halukkaita melkoinen määrä.,

        Kyllä meillä sotilaita löytyisi maata puolustamaan, siitä olen aivan varma. Me rakastamme isänmaatamme. Luulenpa, että koko kansa antaisi panoksensa tuohon, vanhuksia myöten.


    • Anonyymi

      Putinisti trollit on sitten veikeitä ja yksinkertaisia tapauksia ja liian helppoa kauraa näissä keskusteluissa nyt Putinistilla menee loppupäivä kun se etsii olematonta repliikkiä jossa sen oikeuksia on loukattu tai kiistetty.

      Putinistin on hirveän vaikea tunnustaa se että hänelle nauretaan sen vuoksi että hän kannattaa hyökkäyssotia mutta ei itse uskalla lähteä sotaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa nyt kysymykseen, äläkä yritä lässytellä Putinisteista. Eli: Tarkoitatko sitä, että sinä pyyhkäiset Eurooppalaiset oikeudet paikkasi, missä valo ei paista?

        https://akl-web.fi/fi/posts/slava-ukraini-solidaarisuuskeikka-1712

        "Vastaa nyt kysymykseen, äläkä yritä lässytellä Putinisteista. Eli: Tarkoitatko sitä, että sinä pyyhkäiset Eurooppalaiset oikeudet paikkasi, missä valo ei paista?"

        Putinistilla selvästi alkaa kiehumaan .
        En minä kenenkään oikeuksista ole sanonut /sanomassa mitään olen vain todennut että on huvittavaa kun Putinisti kannattaa sotaa mutta ei itse uskalla siihen osallistua henkilökohtaisen pelokkuutensa vuoksi onhan se koominen asia
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vastaa nyt kysymykseen, äläkä yritä lässytellä Putinisteista. Eli: Tarkoitatko sitä, että sinä pyyhkäiset Eurooppalaiset oikeudet paikkasi, missä valo ei paista?"

        Putinistilla selvästi alkaa kiehumaan .
        En minä kenenkään oikeuksista ole sanonut /sanomassa mitään olen vain todennut että on huvittavaa kun Putinisti kannattaa sotaa mutta ei itse uskalla siihen osallistua henkilökohtaisen pelokkuutensa vuoksi onhan se koominen asia
        😁

        Siis olet kaappiputinisti? 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet kaappiputinisti? 😄

        "Siis olet kaappiputinisti? 😄"

        Olisko kaappiputinisti sellainen joka istuu peräkammarissa kirjoittaa päivät pitkät Putinin propagandaa tänne mutta häpeää putinia nykyvenäjää omaa itseään ja ajatuksiaan niin paljon ettei kehtaa kellekkään myöntää tätä häpeällistä sairauttaan salaisuuttaan .

        Olen huomannut että moni venäjämielisiä kirjotuksia tänne postaavat älähtävät että häntä pidetään putinistina syyttä.
        Ymmärrän hyvin sen häpeän ja halveksunnan joka jopa venäjämielisissä syntyy kun heitä sanoo putinistiksi se on varmaan tämän hetken halventavin sana mitä ihmisestä voi käyttää .


    • Anonyymi

      No niinhän Suomessakin Natoa kannattaa eniten sivarit ja homot, ketkä eivät itse halua maatamme puolustaa.

      Suomen johtava Natokellokas Pekka Haavisto on sekä sivari, että myös homo.

      • Anonyymi

        "No niinhän Suomessakin Natoa kannattaa eniten sivarit ja homot, ketkä eivät itse halua maatamme puolustaa."

        Venäjää vastaan me laitammekin sivarit ja homot he varmasti pesevät ryssän kehitysmaa armeijan Ukrainan näytön perusteella muut joukkomme sitten säästetään reservissä jos sattuu joku varteenotettava vastustaja tunkemaan maahamme .

        "Suomen johtava Natokellokas Pekka Haavisto on sekä sivari, että myös homo."

        Hienosti hoiti Natoasian sehän sen työ olikin itse olen hetero joten en ole kiinnostunut tavallasi ihmisten seksuaalisuuntauksista teikäläisille on kai omat palstat jossain käsittääkseni .


      • Anonyymi

        Tulihan se tunnustus sieltä. Täysin Kremlin mieleistä mielipidevaikuttamista. Mutta tehotonta. Pietarin jätevesiallas haisee tänne asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No niinhän Suomessakin Natoa kannattaa eniten sivarit ja homot, ketkä eivät itse halua maatamme puolustaa."

        Venäjää vastaan me laitammekin sivarit ja homot he varmasti pesevät ryssän kehitysmaa armeijan Ukrainan näytön perusteella muut joukkomme sitten säästetään reservissä jos sattuu joku varteenotettava vastustaja tunkemaan maahamme .

        "Suomen johtava Natokellokas Pekka Haavisto on sekä sivari, että myös homo."

        Hienosti hoiti Natoasian sehän sen työ olikin itse olen hetero joten en ole kiinnostunut tavallasi ihmisten seksuaalisuuntauksista teikäläisille on kai omat palstat jossain käsittääkseni .

        Natosivarit ei tikkua ristiin laita oman kansan puolesta.
        Sillähän te sen NATOn suojaksenne tarvitsette.


      • Anonyymi

        Kyllä Natoa kannatta Suomen kansa melkein kokonaisuudessaan. Siellä on noita poikkeuksia, jotka vastaan jurrittavat ja vain sen vuoksi, että kannattavat ryssää.

        Rehti suomalainen haluaa kotimaalleen täyden suojan ja se tulee Natosta.


    • Anonyymi

      Ukrainasta pakenee nuoria miehiä nyt paljon, Suomeenkin tullut tuhansia viimeisten viikkojen aikoina he eivät halua sotia kerjäläisten kuninkaan puolesta. Lieksaan perustettu heille vastaanottokeskus. Lieksan lehti esittelee heitä kuvien kanssa 3.1. numerossaan.

      • Anonyymi

        "Ukrainasta pakenee nuoria miehiä nyt paljon, Suomeenkin tullut tuhansia viimeisten viikkojen aikoina he eivät halua sotia kerjäläisten kuninkaan puolesta. Lieksaan perustettu heille vastaanottokeskus. Lieksan lehti esittelee heitä kuvien kanssa 3.1. numerossaan."

        No onpahan niille tuhansille venäjältä kutsuntoja ja Putinin hallintoa paenneille venäläisille nuorille miehille sitten korttipeli kavereita mukavempihan se on iltaa istua hyvässä sovussa kuin ampua toisiaan Ukrainassa.

        Niin kuin Lady venäjä ja venäjän kaikkien aikojen suosituin kansansuosikki Alla Pugatsova hienosti sanoi pyytäessään venäjän oikeusministeriöltä ulkomaisen agentin statusta merkiksi patrioottisuudestaan"nuorten miesten tapattaminen turhassa tarkoituksettomassa sodassa on Putinin hallinnolta karmivaa toimintaa"


    • Anonyymi

      Putler ei halua sotia, mutta sitäkin innokkaammin sodittaa.

    • Anonyymi

      Tollo.

    • Anonyymi

      Tiltut tietävät hyvin tilanteen mutta nauttivat kun Venäjän köyhät sotii.

    • Anonyymi

      Sotaa kannattaa kuitenkin yli 90 %. Nato Tiltuista kunhan ei itse tarvitse lähteä.

      • Tiltu on kova poika keksimän muille mielipiteitä.


      • Niin, hän on ilmeisesti kaksoiskansalainen, hyvästä suomenkielestä päätellen.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Niin, hän on ilmeisesti kaksoiskansalainen, hyvästä suomenkielestä päätellen.

        No nyt sää myötäilit jo vainoarhaista mielipidettäskin molo. Olet sää vaan aika sventuuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt sää myötäilit jo vainoarhaista mielipidettäskin molo. Olet sää vaan aika sventuuva.

        Tuosta välistä poistettiin tiltun ala-arvoinen viesti.


    • Anonyymi

      Tässä näkyy olevan seuraava. Peräkammariin kaivataan seuraa?

      • Anonyymi

        Eikö sillä muka ole jo koira? Luulin tajunneen hankkia? Ja jos se ihmisvihaaja on, niin mitä muuta kun eläinseuraa se voi kaivata?


    • Anonyymi

      Toivottavasti Suomessakin on alle 10% halukkaita sotimaan. Tai oikeastaan luvun pitäisi olla 0%

      • Anonyymi

        Juuri sama prosentti kuin Naton vastustajia on Suomessa hyvin menee yks yhteen Tiltun laskelmat vaikkakin yläkanttiin.


    • Anonyymi

      Aloittajan, tai siis Wikipedian artikkeliin viitaten ihmettelen vaan, että miten 10 % kustakin voi suorittaa missään varusmiespalveluksen? Paskan osuutta ei mainita. :)

      Vakavasti puhuen eivät Venäläiset halua eivätkä edes osaa sotia. Vain Venäjän johto haluaa sotia. Putin eivätkä hänen Kenraalinsa eivät ole käyneet Armeijaa eivätkä tappaneet itse ikinä ketään. Niille ne Sotilaat ovat vain pelkkiä pelinappuloita joita uhrataan "Lihamyllyyn".

    • Anonyymi

      Tulkinta on oikea. Miksi muuten palstan verenhimoiset russomieliset eivåt ole tekemässä sitä mistä puhuvat?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe