https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/c0a4f282-156b-4eeb-ae67-b54b99cded35?ref=newsletter:92f6&utm_source=Uusisuomi_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Uusisuomi_Uutiskirje
Kiina avustaa Venäjää tämän tedessä rikollista murhaamista!
Luulisi, että kaikissa maailman maissa olisi sama vastaisuus ihmisten murhaamiselle!
Kiina avustaa Venäjää liikaa
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä olisi jo romahtanut ilman Kiinan + Iranin + Turkin suurta tukea
Siinä maailman 4 roistovaltiota, jossa tavallisella kansalaisella ei ole mitään oikeuksia - Anonyymi
sotilasyhteistyö sitä se on voi voi voi
usa ajoi kiinan jo täysin venäjän liittolaiseksi ja toisinpäin.
Kiina sen vähempää Venäjä ei luota EU eikä Vielä vähempi usa joten se sinun tiitun aloituksesta hanki elämäNo Hei,,Jos 52 maa auta ukranila se on ok .Mutta jos kiina ja iran auta venäjä se on voi voi
- Anonyymi
Hyvä miettiä, miten Kiina on nykyiseen asemaansa päässyt (vakoilemalla lännen teknistä osaamista/kehittymistä). Autoritaarisessa maassa ei ole aiemmin ollut sitä älyn määrää, mitä Kiina omaa tällä hetkellä. Se on uhka tulevaisuuden turvalle. Ihmisoikeuksien polkeminen jatkuu ja ehkä voi jopa pahentua, jos Kiinan valta asema vahvistuu?
- Anonyymi
Kiinalla ja Venäjällä kato sellainen sotilasliitto keskenään. Vaikka Kiina ei hyväksyisi Venäjän tekemisiä tulee sen pitää tekemistään sopimuksista kiinni.
- Anonyymi
Kiinassa on aina tunnettu mielihyvää tappamisesta. Kiinalaiset ovat koko historiansa ajan keskittyneet erityisesti erilaisten mielikuvituksellisten kidutusmenetelmien kehittämiseen.
- Anonyymi
Kyllä ne ilmeisesti on luonteeltaan elämää suojelevia. Ei niitä muuten olisi niin vitusti.
Suomalaisiakin olisi vitusti enempi jos ne keskittyisi elämän tekemiseen eikä sen tuhoamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762