Miksi Venäjä ei käyttäisi ydinasetta?

Anonyymi-ap

Jos Venäjä häviää nöuryyttävästi sodan
Kymmenen kertaa pienemmälle maalle.
Putin ja sotilasjohto joutuisivat vankilaan
taikka lynkattaisiin.Venäjä hajoaisi pienempiin osiin.Pelastaisiko Putin ja
sotilasjohto itsensä ja perheensä,ja maansa
suurelta häpeältä.Ja miksi valmistaa sadoilla
miljardeilla euroilla ydinaseita,ja edes tosi
paikan tullen johtajat eivät pelastaisi
itseänsä ja maatansa hajoamiselta.

18

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä näytä olevan häviämässä yhtään kenellekään. Joten ei pelkoa.

      • Anonyymi

        Wagner- ja Rusich -uusnatsiryhmät auttavat äiti-Venäjää suojautumaan lännen jatkuvilta hyökkäyksiltä.


      • Anonyymi

        Älä vielä nuolase,ennen kuin tipahdatte.


    • Anonyymi

      Vain terroristivaltiot, kuten venäjä ja pohjois korea voisivat käyttää ydinasetta, edellyttäen, että niillä olisi sellainen.
      Muslimivaltiot voisivat myös käyttää sellaista, koska ne uskovat oikeasti allahin suojelukseen ja taivastenvaltakuntaan.

      • En tiedä Historia sano että Amerikka kyllä käyttänyt myös Historia sanoa että Ei tarvinnut Amerikka käyttää koska sota oli loppunut mutta Uncle Sam halua näyttä


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        En tiedä Historia sano että Amerikka kyllä käyttänyt myös Historia sanoa että Ei tarvinnut Amerikka käyttää koska sota oli loppunut mutta Uncle Sam halua näyttä

        Aika huva kaantaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika huva kaantaja.

        Kyllä Lammas ymmärsit hyvin ,Mutta nyt sinulle tullut mahaa kipu et osaa vasta
        Minulle hyvä idea kun lammas tulee kipeä annattaa Vettä ja suola
        Nyt sinä voit ottaa jos auta hhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Kyllä Lammas ymmärsit hyvin ,Mutta nyt sinulle tullut mahaa kipu et osaa vasta
        Minulle hyvä idea kun lammas tulee kipeä annattaa Vettä ja suola
        Nyt sinä voit ottaa jos auta hhhhhhhhhhhhhhh

        Oikee lampas huh ja metiapooollit yms. nyy woorl oorterit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikee lampas huh ja metiapooollit yms. nyy woorl oorterit.

        Sanon mitä lammas on kun ymmärrät mitä tarkoita lammas ja lammas ryhmä
        Tiedä se on vaikea erota ryhmä kanssa olet elänyt 80 vuotta sama kuin lammas mitä mestari sano sanot bah bah lammas ryhmä
        Mestari on USA
        Lammas ryhmä EU


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        Sanon mitä lammas on kun ymmärrät mitä tarkoita lammas ja lammas ryhmä
        Tiedä se on vaikea erota ryhmä kanssa olet elänyt 80 vuotta sama kuin lammas mitä mestari sano sanot bah bah lammas ryhmä
        Mestari on USA
        Lammas ryhmä EU

        Okua lpapas metiapoolit huh okee nuu woorl ooterit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huva kaantaja.

        Olisko automaattikääntäjä venäläistä huipputekniikkaa?


    • Anonyymi

      Outo palopuhe. Vaara piilee, kun Putteri tietää että varma teloitus odottaa, kunhan hänet saadaan Haagiin.
      Jos ja kun näin käy, ja aikanaan teloitus kuvataan ja televisoidaan, niin taitaa sillä hetkellä loppua maailman sähköntuotantolaitoksista virta.
      Nimittäin siitä tulee historiallinen kaikkien aikojen bestselleri, silloin television ääressä on kaikki maailman kansa kenelle se vain suinkin on mahdollista.
      Sillä hetkellä maailma tulee pysähtymään ruutujen ääreen.
      Venäjä romahtaa sillä hetkellä lopullisesti.

    • Anonyymi

      Venäläsillä menee hyvin putin vallan alla putin on tapattanut heitä vasta 300 000 hykäyksessään onnea heille kaikille.

    • Anonyymi

      Kyllähän ensin voisi käyttää kemialliset aseet

      • Anonyymi

        Biologiset aseet ovat pahimpia aseita. Ydinaseetkin kalpenevat niiden rinnalla.


    • Anonyymi

      Ensin pitää saada ladoihin turvavyöt etää kansa on turvassa!

      • Anonyymi

        Ladoissa oli edistyksellistä turvallisuustekniikkaa jo alkaen 1200L malleissa vuosilta - 70-80.
        Turvallisuus huomioon ottaen ne tehtiin niin huteriksi ajaa, että missään nimessä yli 80 km/h nopeutta ei pystynyt ajamaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe