Jos Venäjä häviää nöuryyttävästi sodan
Kymmenen kertaa pienemmälle maalle.
Putin ja sotilasjohto joutuisivat vankilaan
taikka lynkattaisiin.Venäjä hajoaisi pienempiin osiin.Pelastaisiko Putin ja
sotilasjohto itsensä ja perheensä,ja maansa
suurelta häpeältä.Ja miksi valmistaa sadoilla
miljardeilla euroilla ydinaseita,ja edes tosi
paikan tullen johtajat eivät pelastaisi
itseänsä ja maatansa hajoamiselta.
Miksi Venäjä ei käyttäisi ydinasetta?
18
252
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä näytä olevan häviämässä yhtään kenellekään. Joten ei pelkoa.
- Anonyymi
Wagner- ja Rusich -uusnatsiryhmät auttavat äiti-Venäjää suojautumaan lännen jatkuvilta hyökkäyksiltä.
- Anonyymi
Älä vielä nuolase,ennen kuin tipahdatte.
- Anonyymi
Vain terroristivaltiot, kuten venäjä ja pohjois korea voisivat käyttää ydinasetta, edellyttäen, että niillä olisi sellainen.
Muslimivaltiot voisivat myös käyttää sellaista, koska ne uskovat oikeasti allahin suojelukseen ja taivastenvaltakuntaan.En tiedä Historia sano että Amerikka kyllä käyttänyt myös Historia sanoa että Ei tarvinnut Amerikka käyttää koska sota oli loppunut mutta Uncle Sam halua näyttä
- Anonyymi
brusli.bulls kirjoitti:
En tiedä Historia sano että Amerikka kyllä käyttänyt myös Historia sanoa että Ei tarvinnut Amerikka käyttää koska sota oli loppunut mutta Uncle Sam halua näyttä
Aika huva kaantaja.
Anonyymi kirjoitti:
Aika huva kaantaja.
Kyllä Lammas ymmärsit hyvin ,Mutta nyt sinulle tullut mahaa kipu et osaa vasta
Minulle hyvä idea kun lammas tulee kipeä annattaa Vettä ja suola
Nyt sinä voit ottaa jos auta hhhhhhhhhhhhhhh- Anonyymi
brusli.bulls kirjoitti:
Kyllä Lammas ymmärsit hyvin ,Mutta nyt sinulle tullut mahaa kipu et osaa vasta
Minulle hyvä idea kun lammas tulee kipeä annattaa Vettä ja suola
Nyt sinä voit ottaa jos auta hhhhhhhhhhhhhhhOikee lampas huh ja metiapooollit yms. nyy woorl oorterit.
Anonyymi kirjoitti:
Oikee lampas huh ja metiapooollit yms. nyy woorl oorterit.
Sanon mitä lammas on kun ymmärrät mitä tarkoita lammas ja lammas ryhmä
Tiedä se on vaikea erota ryhmä kanssa olet elänyt 80 vuotta sama kuin lammas mitä mestari sano sanot bah bah lammas ryhmä
Mestari on USA
Lammas ryhmä EU- Anonyymi
brusli.bulls kirjoitti:
Sanon mitä lammas on kun ymmärrät mitä tarkoita lammas ja lammas ryhmä
Tiedä se on vaikea erota ryhmä kanssa olet elänyt 80 vuotta sama kuin lammas mitä mestari sano sanot bah bah lammas ryhmä
Mestari on USA
Lammas ryhmä EUOkua lpapas metiapoolit huh okee nuu woorl ooterit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika huva kaantaja.
Olisko automaattikääntäjä venäläistä huipputekniikkaa?
- Anonyymi
Outo palopuhe. Vaara piilee, kun Putteri tietää että varma teloitus odottaa, kunhan hänet saadaan Haagiin.
Jos ja kun näin käy, ja aikanaan teloitus kuvataan ja televisoidaan, niin taitaa sillä hetkellä loppua maailman sähköntuotantolaitoksista virta.
Nimittäin siitä tulee historiallinen kaikkien aikojen bestselleri, silloin television ääressä on kaikki maailman kansa kenelle se vain suinkin on mahdollista.
Sillä hetkellä maailma tulee pysähtymään ruutujen ääreen.
Venäjä romahtaa sillä hetkellä lopullisesti. - Anonyymi
Venäläsillä menee hyvin putin vallan alla putin on tapattanut heitä vasta 300 000 hykäyksessään onnea heille kaikille.
- Anonyymi
Kyllähän ensin voisi käyttää kemialliset aseet
- Anonyymi
Biologiset aseet ovat pahimpia aseita. Ydinaseetkin kalpenevat niiden rinnalla.
- Anonyymi
Ensin pitää saada ladoihin turvavyöt etää kansa on turvassa!
- Anonyymi
Ladoissa oli edistyksellistä turvallisuustekniikkaa jo alkaen 1200L malleissa vuosilta - 70-80.
Turvallisuus huomioon ottaen ne tehtiin niin huteriksi ajaa, että missään nimessä yli 80 km/h nopeutta ei pystynyt ajamaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482