Mainonta riistää naisia ja lapsia

Anonyymi-ap

Mainonnan pakkosyöttö kuluttajille on huolestuttavaa, etenkin kun se kohdistuu epäkunnioittavalla tavalla naisiin, lapsiin ja nuoriin.

Yleisellä tasolla mainontaa pitäisi vähentää, jotta saadaan myös ympäristöä rasittavaa kuluttamista hillittyä. Jos kuitenkin mainostaa pitää, niin mainoksissa tulisi korostaa terveitä elämäntapoja ja henkisiä arvoja.

Varsinkin lapset olisi kasvatettava huomaamaan elämän muutkin mahdollisuudet kuin kerska- ja seksikulutuksen.

8

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin osa ihmisistä työllistyy kun tuottavat sinäänsä turhia tavaroita ja palveluita. Iso osa työllistyy kun myyvät turhia tavaroita ja palveluita.
      Nyt jos nuo joilla on varaa ostaa ja kuluttaa rupeaa "jeesustelemaan" ja vähentämään turhaa kulutustaan tietää se joukkotyöttömyyttä.

      Tuossa pitäisi sitten ilmeisesti lisätä verotusta kovasti niille jotka ei turhaan kuluta vaikka varallisuutta olisi kuluttaa. Tätäkö aloittaja haluaa.

    • Anonyymi

      Nykyaikainen ihminen seuraa aikaa ja kehitystä. Esimerkiksi iPhone vaihdetaan uuteen malliin joka vuosi.

    • Erikoinen aloitus, kummallinen väittämä jossa ei ole mitään esitetty väitteen tueksi. ietenkin on huomattava myös että tuo epäkunnioittava mainonta ei koske miehiä, miten tätä asiaa erotellaan?
      Aloittaja ilmeisesti on sitä mieltä että nuoret ja lapset eivät ymmärrä kritisoida mainosksen kohdetta mitenkään ja mitä siirappisempi mainos niin sitä parempi tuote ja ns. ostettavampi, naisillahan tuollaista ymmärräystä ei ole niin sopivaa kyllä että he ovat listauksessa mukana, mutta pidän turhauttavana että lastenkin äly ja ymmärrys rinnastetaan jo naisten kykyyn ymmärtää asioita, lapsissa ja nuorissahan pitäisi olla maamme toivo?

      • Anonyymi

        99 prosenttisesti lapsista ja nuorista tulee vain hyhy! työntekijöitä/kuluttajia. Eikä niistä paskoista oikeasti muuhun olisikaan.
        Turha siis puhua kovin ylevään sävyyn lapsista ja nuorista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        99 prosenttisesti lapsista ja nuorista tulee vain hyhy! työntekijöitä/kuluttajia. Eikä niistä paskoista oikeasti muuhun olisikaan.
        Turha siis puhua kovin ylevään sävyyn lapsista ja nuorista.

        Paskaporukkaa nykynuoriso. Maleksivat vain kaupoissa. Ne voisi toimittaa Venäjälle, joka tuntuu kakaroista olevan kiinnostunut, kun pitää Ukrainasta asti niitä varastaa.


    • Anonyymi

      Mainoksiin törmääminen tulisi olla vapaaehtoista. Eli mainoksia pitäisi jokaisen itse aktiivisesti etsiä, eikä niitä enää väkisin tuotaisi esille.

      Esimerkiksi jos tiedät tarvitsevasi uuden puhelimen, niin laitat mainoshakuun sanan "puhelin", jonka jälkeen näkisit puhelinmainoksia niin pitkään kunnes lopetat niiden katselun.

      • Anonyymi

        Nettiselaimeen saa jo mainosblokkerit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2537
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      414
      2193
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2074
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1364
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe