Kuinka moni palstan tietäjä harrastaa leukojen rykimistä lenkillä?
Meikä pysähtyy kerran kaksi viikkoon telineillä.
Lauantaisin kuntoilen tupakki suussa.
Yksi sininen menee rennosti samalla.
Leuanveto kuntotelineillä
25
581
Vastaukset
- Anonyymi
ÄH, sininen on paskaa, tisleellä pilattua tupakanlehteä.
Perehdy 1900-luvun alun metodeihin. Osasta ei tule käryä vieläkään WADAn mittareilla.
Sinisellä kehon nestekierto menee pilalle. - Anonyymi
Leukojen rykiminen ?
Miten kysyjä mahtaa tuollaisen idean päähänsä saaneen ?
Tiedätkö, mitä rykiminen tarkoittaa, siis termiähän käytetään vain porotaloudessa.- Anonyymi
Ruskana pakkasessa, ryitään
- Anonyymi
Juoksijain kielenkäytössä rykiminen on parittelua. Hiihdossa pääjoukosta karkaamista Jauhopääjärvi kutsuu rykäisyksi. Niin, mikä ettei.
- Anonyymi
Tekee pelkästään hyvää nulukan päälle vähän roikkua ja etenkin rykiä. Tulee myös uutta toivoa Suomen juoksuun.
Kerran viikossa yksi tupakki kuntotelineillä rentoa. Pidä se tuossa äläkä retkahda.
- Anonyymi
Pelkkä hölkkä painaa selkärankaa kasaan. Roikkuminen avaa paikkoja ihan jalkojakin myöten.
Monen ammattijuoksijan nilkka/akillesongelmien taustalla on yldinkertaisesti kasaan painuminen. Edes hieronta ei avaa kehon meridiaaneja niin hyvin kuin lihan riiputtaminen.- Anonyymi
Riippuun vähän siitä mistä roikkuu. Legioonassa leuanveto ja puolapuut oli joka marssin päälle lejour placee.
- Anonyymi
Leuanveto lisää kehon pitoa, joka puuttuu monelta hölkkääjältä ja jopa edustusjuoksijoiltamme. Lisäksi vatsaa ja selkää, talvella hiihtoa per/vap rankasti.
Jos aikoo pitää cooperin yli 3,5 km, on reenattava muutoinkin kuin pelkästään juoksemalla.- Anonyymi
Hyvin sanottu. Juoksemaan oppii kyllä juoksemalla, mutta huipputuloksia ei tule vain sillä että painaa menemään kovilla alustoilla.
Itse kun aloitin core-treenin, ei vk-vedoissa ala selkä valumaan alaspäin. Leuanvetoa, erilaisia kiertoja yms.
- Anonyymi
Hölkällä kuultua - menee 0 - 4 toistoa.
Tavallinen kansalainen vetää äkkiä 6.- Anonyymi
Ja Berliinissä on yli 90 bordelloa
- Anonyymi
kähöukoilla ei mene yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kähöukoilla ei mene yhtään
Kokeilin eilen. Meni yksi - lenkkarit lisäpainoa jalassa. Tupakkia ei männyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin eilen. Meni yksi - lenkkarit lisäpainoa jalassa. Tupakkia ei männyt.
Miula mäni yksi sininen tupakki leuanvetopaikalla.
- Anonyymi
Risukkoja vesaamaan ja lapiolla ojia aukaisemaan. Syke nousee herkemmin kuin reenräatessä. Turhaan.
- Anonyymi
Miulla mäni parikymmentä. Tehkää perässä.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Aski päivässä? Suosittelen vähentämään.
Kaljaterassilla kun vetää putkee niin aski menee tuhkana ja 11 tuoppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljaterassilla kun vetää putkee niin aski menee tuhkana ja 11 tuoppia.
Kaljaterassilla juomat kalliita, halvemmaksi tulee ryypätä kaupungin kallioilla. Mennessä voi vetää yhden leuan leuanvetopaikalla.
- Anonyymi
Vedän kerran viikossa kuntotelineiden ohi juostessa yhden leuan.
- Anonyymi
Mie veän kerran viikossa kippurahäntää
- Anonyymi
Laitakko tankoon jotain mönjää ettei liukas pakkasella?
Vinkkejä kuule otan. - Anonyymi
Itkonen ei harrasta leuvanvetoo.
Kysyn miksi - Anonyymi
Pihkaa kannattaa kokeilla hanskoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427