Leuanveto kuntotelineillä

Anonyymi-ap

Kuinka moni palstan tietäjä harrastaa leukojen rykimistä lenkillä?
Meikä pysähtyy kerran kaksi viikkoon telineillä.
Lauantaisin kuntoilen tupakki suussa.
Yksi sininen menee rennosti samalla.

25

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄH, sininen on paskaa, tisleellä pilattua tupakanlehteä.

      Perehdy 1900-luvun alun metodeihin. Osasta ei tule käryä vieläkään WADAn mittareilla.

      Sinisellä kehon nestekierto menee pilalle.

    • Anonyymi

      Leukojen rykiminen ?

      Miten kysyjä mahtaa tuollaisen idean päähänsä saaneen ?

      Tiedätkö, mitä rykiminen tarkoittaa, siis termiähän käytetään vain porotaloudessa.

      • Anonyymi

        Ruskana pakkasessa, ryitään


    • Anonyymi

      Juoksijain kielenkäytössä rykiminen on parittelua. Hiihdossa pääjoukosta karkaamista Jauhopääjärvi kutsuu rykäisyksi. Niin, mikä ettei.

    • Anonyymi

      Tekee pelkästään hyvää nulukan päälle vähän roikkua ja etenkin rykiä. Tulee myös uutta toivoa Suomen juoksuun.

    • Kerran viikossa yksi tupakki kuntotelineillä rentoa. Pidä se tuossa äläkä retkahda.

    • Anonyymi

      Pelkkä hölkkä painaa selkärankaa kasaan. Roikkuminen avaa paikkoja ihan jalkojakin myöten.

      Monen ammattijuoksijan nilkka/akillesongelmien taustalla on yldinkertaisesti kasaan painuminen. Edes hieronta ei avaa kehon meridiaaneja niin hyvin kuin lihan riiputtaminen.

      • Anonyymi

        Riippuun vähän siitä mistä roikkuu. Legioonassa leuanveto ja puolapuut oli joka marssin päälle lejour placee.


    • Anonyymi

      Leuanveto lisää kehon pitoa, joka puuttuu monelta hölkkääjältä ja jopa edustusjuoksijoiltamme. Lisäksi vatsaa ja selkää, talvella hiihtoa per/vap rankasti.

      Jos aikoo pitää cooperin yli 3,5 km, on reenattava muutoinkin kuin pelkästään juoksemalla.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Juoksemaan oppii kyllä juoksemalla, mutta huipputuloksia ei tule vain sillä että painaa menemään kovilla alustoilla.

        Itse kun aloitin core-treenin, ei vk-vedoissa ala selkä valumaan alaspäin. Leuanvetoa, erilaisia kiertoja yms.


    • Anonyymi

      Hölkällä kuultua - menee 0 - 4 toistoa.

      Tavallinen kansalainen vetää äkkiä 6.

      • Anonyymi

        Ja Berliinissä on yli 90 bordelloa


      • Anonyymi

        kähöukoilla ei mene yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kähöukoilla ei mene yhtään

        Kokeilin eilen. Meni yksi - lenkkarit lisäpainoa jalassa. Tupakkia ei männyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin eilen. Meni yksi - lenkkarit lisäpainoa jalassa. Tupakkia ei männyt.

        Miula mäni yksi sininen tupakki leuanvetopaikalla.


    • Anonyymi

      Risukkoja vesaamaan ja lapiolla ojia aukaisemaan. Syke nousee herkemmin kuin reenräatessä. Turhaan.

    • Anonyymi

      Miulla mäni parikymmentä. Tehkää perässä.

      • Aski päivässä? Suosittelen vähentämään.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Aski päivässä? Suosittelen vähentämään.

        Kaljaterassilla kun vetää putkee niin aski menee tuhkana ja 11 tuoppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaterassilla kun vetää putkee niin aski menee tuhkana ja 11 tuoppia.

        Kaljaterassilla juomat kalliita, halvemmaksi tulee ryypätä kaupungin kallioilla. Mennessä voi vetää yhden leuan leuanvetopaikalla.


    • Anonyymi

      Vedän kerran viikossa kuntotelineiden ohi juostessa yhden leuan.

      • Anonyymi

        Mie veän kerran viikossa kippurahäntää


    • Anonyymi

      Laitakko tankoon jotain mönjää ettei liukas pakkasella?
      Vinkkejä kuule otan.

    • Anonyymi

      Itkonen ei harrasta leuvanvetoo.
      Kysyn miksi

    • Anonyymi

      Pihkaa kannattaa kokeilla hanskoihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe