Maahanmuuttajien

Anonyymi-ap

Espoossa maahantunkeutujien pennut kieltäytyvät puhumasta suomea. Vanhemmat taas valittavat kun vanhempain illoissa ei ole tulkkeja kunniavieraille.
Näin kotoutumishaluttomat pitää ulostaa omiin maihinsa, ei niistä myöhemminkään ole muuta kuin harmia.

37

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kotoutus ei auta kotiutus auttaa.

      • Anonyymi

        Sen kun näkisi.


      • Anonyymi

        Jos kotoutus ei maita, niin kannattaa palata sinne mistä tultiin ja Suomi säästää.


    • Anonyymi

      Matut ovat yhteiskuntamme syöpä.

    • Anonyymi

      Joku on kertonut, maassa maan tavalla siis Suomen tavalla se riittää pitkälle. Suomi ei ole mikään bongo bongo maa eikä meillä uskota henkiä.

      • Anonyymi

        Muukalaislegioonassa on porukkaa kymmenistä kulttuureista ja maista, ja jos ei ranska taitu, niin maihinnousukenkää takamuksiin.


      • Anonyymi

        Itse asiassa on. Suomessa ei vaadita MITÄÄN, että bongo bongo kulttuuei muuttuisi auomalaisemmaksi.
        Olwmme siis bingo bango bongoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muukalaislegioonassa on porukkaa kymmenistä kulttuureista ja maista, ja jos ei ranska taitu, niin maihinnousukenkää takamuksiin.

        Yhdysvallat on monikulttuurinen, mutta jos ei amerikankieli taitu, saat itse palkata itsellesi tulkin, tai häipyä jonnekin muualle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvallat on monikulttuurinen, mutta jos ei amerikankieli taitu, saat itse palkata itsellesi tulkin, tai häipyä jonnekin muualle.

        Älä puhu paska
        USA
        Valkolaiset -Latina -Mustat heillä on ja ovat omaa elämä ja omaa kirkko mutta tärkeää ollaan kaikki laki alle


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Älä puhu paska
        USA
        Valkolaiset -Latina -Mustat heillä on ja ovat omaa elämä ja omaa kirkko mutta tärkeää ollaan kaikki laki alle

        Kiinalaisillkin on oma kaupunginosnsa missä puhuvat keskenään kiinaa. Siellä käyneenä olen nähnyt. Kyllä sitä pystyy ihan hyvin siivoamaan tms kiinankielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaisillkin on oma kaupunginosnsa missä puhuvat keskenään kiinaa. Siellä käyneenä olen nähnyt. Kyllä sitä pystyy ihan hyvin siivoamaan tms kiinankielellä.

        Puhuvat myös englantia tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Älä puhu paska
        USA
        Valkolaiset -Latina -Mustat heillä on ja ovat omaa elämä ja omaa kirkko mutta tärkeää ollaan kaikki laki alle

        "Älä puhu paska", mutta onko oma kieli?.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaisillkin on oma kaupunginosnsa missä puhuvat keskenään kiinaa. Siellä käyneenä olen nähnyt. Kyllä sitä pystyy ihan hyvin siivoamaan tms kiinankielellä.

        Varma et tiesit että Kiina 1,5 mly ihmisiä
        Ja 5 kertaa enemmän kuin USA
        Varma et tiesit että USA 9 mil ihmisiä ja ihminen nuku kadulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Älä puhu paska", mutta onko oma kieli?.

        Oppi älä ikinä puhua jotain mitä et tiedät
        Kardox on tällä haheha ja
        KARDOX tarkoita KOTKA


      • Olen sama mieltä Mamu he yritä USA ja Kanada
        ehkä suomi kela tehnyt ihmisiä laiska
        Minun nimi Kardox
        Ja joskus kun minä kirjoitin että Putin on huono
        Suomi ja EU ja sinun jumala USA he laittoivat hänellä punainen matto


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Olen sama mieltä Mamu he yritä USA ja Kanada
        ehkä suomi kela tehnyt ihmisiä laiska
        Minun nimi Kardox
        Ja joskus kun minä kirjoitin että Putin on huono
        Suomi ja EU ja sinun jumala USA he laittoivat hänellä punainen matto

        Mielenkiintoista, että poistatit viestin johon vastasit, ja joka sanoma oli, että Yhdysvalloissa ja Kanadassa maahanmuuttajat työllistyvät hyvin, koska elinikäinen kelan tuki puuttuu. Esim. somalien työllisyys on huomattavasti korkeampi kuin meillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että poistatit viestin johon vastasit, ja joka sanoma oli, että Yhdysvalloissa ja Kanadassa maahanmuuttajat työllistyvät hyvin, koska elinikäinen kelan tuki puuttuu. Esim. somalien työllisyys on huomattavasti korkeampi kuin meillä.

        Kyllä minä sanon ja sanoin ihan suora


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että poistatit viestin johon vastasit, ja joka sanoma oli, että Yhdysvalloissa ja Kanadassa maahanmuuttajat työllistyvät hyvin, koska elinikäinen kelan tuki puuttuu. Esim. somalien työllisyys on huomattavasti korkeampi kuin meillä.

        Voin kirjoita sinulle uudelle Kanada ja Amerikka siellä ei kela elätä laiska ihmisiä
        ja kalja ja huume ihmisiä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Voin kirjoita sinulle uudelle Kanada ja Amerikka siellä ei kela elätä laiska ihmisiä
        ja kalja ja huume ihmisiä

        Sinun pitäisi mennä sinne ottamaan oppia. Sinne muutkin muslimit haluavat, vaikka on NATO -maita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi mennä sinne ottamaan oppia. Sinne muutkin muslimit haluavat, vaikka on NATO -maita.

        No lammas aivo kolme info sinun pieni aivo ja muista koko elämä
        jos olisin muslimi kyllä sanoin ja olisin ylpeä
        toinen juutu Maksan vero ei suomi elä minua
        ja jos ihmisille äiti on suomalainen hänellä oikea asu ja elä suomessa


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No lammas aivo kolme info sinun pieni aivo ja muista koko elämä
        jos olisin muslimi kyllä sanoin ja olisin ylpeä
        toinen juutu Maksan vero ei suomi elä minua
        ja jos ihmisille äiti on suomalainen hänellä oikea asu ja elä suomessa

        Voihan silti olla kamelinratsastaja ja diktatuurin (putinin) kannattaja, vaikka äiti olisikin suomalainen.
        NATO - Suomessa elämä sellaisella on vaikeaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan silti olla kamelinratsastaja ja diktatuurin (putinin) kannattaja, vaikka äiti olisikin suomalainen.
        NATO - Suomessa elämä sellaisella on vaikeaa.

        Jos minulle ollut pari kameli nyt olisin paljon rikas


    • Anonyymi

      Laivaan ja sinne mista tuli....

      • Anonyymi

        Mitä turhia laivamatkoja maksamaan, nappi otsaan ja maan poveen.


    • Anonyymi

      Jumbe. Suomi nousuun.

      • Anonyymi

        Perussuomalaisten hyväksymään hallitusohjelmaan kirjattu,


    • Anonyymi

      Eikö oikein hieno inklusiivisuus pelitä?

    • Anonyymi

      Ei nää tänne Suomeen aio kotoutua, vasemmisto ja vihreet ei tätä tajua. Pikkutytöt pakotetaan kaapuihin, et vain silmät näkyy, ihan sairasta.

      • Anonyymi

        Vasemmistovihreät keksisivät henkilökohtaisten tulkkien työllistävän vaikutuksen.


      • Anonyymi

        Mikä kenenkin mielestä on sairasta. Täällä pikkutytöt saa kuljeksia napa paljaana ja sitten ihmetellään kun kotimaisetkin tyypit käy kimppuun.


      • Anonyymi

        Perussuomalaiset ovat hyväksyneet hallitusohjelmassa sen, että tänne houkutellaan ulkomaalaisia korvaamaan sitä vajetta syntyvyydessä jonka Purra leikkauksillaan on saanut aikaan. Perussuomlisten vahtivuorolla tänne on tullut ennätysmäärä (70 000) ulkomaalaista halpatyöläistä.

        Satosen irtisanomissuojan höllentävä laki sallii suomalisen työntekijän irtisanomisen, jotta tilalle voidaan palkata ulkomaalainen halpatyöläinen. Yrittäjät maksaa niille niin pientä liksaa, että sillä ei tule toimeen ilman tukia. Satosen laista tulee puolitoistakertainen kustannus valtiolle kun maksetaan ulkomaalaiselle tuet ja työttömäksi jääneelle työttömyyskorvaukset. Yrittäjä käärii votitot ja jakelee ne osakkeenomistajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat hyväksyneet hallitusohjelmassa sen, että tänne houkutellaan ulkomaalaisia korvaamaan sitä vajetta syntyvyydessä jonka Purra leikkauksillaan on saanut aikaan. Perussuomlisten vahtivuorolla tänne on tullut ennätysmäärä (70 000) ulkomaalaista halpatyöläistä.

        Satosen irtisanomissuojan höllentävä laki sallii suomalisen työntekijän irtisanomisen, jotta tilalle voidaan palkata ulkomaalainen halpatyöläinen. Yrittäjät maksaa niille niin pientä liksaa, että sillä ei tule toimeen ilman tukia. Satosen laista tulee puolitoistakertainen kustannus valtiolle kun maksetaan ulkomaalaiselle tuet ja työttömäksi jääneelle työttömyyskorvaukset. Yrittäjä käärii votitot ja jakelee ne osakkeenomistajille.

        Sama kai se, halpatyöläisillä suomi nousuun, katsokaa kiinaa, siellä ei työstä paljon makseta, ai mikä talousmahti!. Hallitsee kohta koko maailmaa. Nämä lähi-idästä ja Afrikasta tulleet ei paljon kansantaloutta nosta.


    • Anonyymi

      Paskasakin ulinalle on tultava loppu!

      • Anonyymi

        Ole sitten hiljaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sitten hiljaa!

        Transuhuora älähti


    • Anonyymi

      Mehän puhutaan englantia rikkaille maahanmuuttajille. Ei niitten tarvi suomea opetella.

    • Anonyymi

      Jos isompi hässäkkä alkaa, näitä syöttöpossuja kukaan enään ala elättämään, kun oma eläminenkin silloin on kiikun ja kaakun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe