Espoossa maahantunkeutujien pennut kieltäytyvät puhumasta suomea. Vanhemmat taas valittavat kun vanhempain illoissa ei ole tulkkeja kunniavieraille.
Näin kotoutumishaluttomat pitää ulostaa omiin maihinsa, ei niistä myöhemminkään ole muuta kuin harmia.
Maahanmuuttajien
37
354
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kotoutus ei auta kotiutus auttaa.
- Anonyymi
Sen kun näkisi.
- Anonyymi
Jos kotoutus ei maita, niin kannattaa palata sinne mistä tultiin ja Suomi säästää.
- Anonyymi
Matut ovat yhteiskuntamme syöpä.
- Anonyymi
Joku on kertonut, maassa maan tavalla siis Suomen tavalla se riittää pitkälle. Suomi ei ole mikään bongo bongo maa eikä meillä uskota henkiä.
- Anonyymi
Muukalaislegioonassa on porukkaa kymmenistä kulttuureista ja maista, ja jos ei ranska taitu, niin maihinnousukenkää takamuksiin.
- Anonyymi
Itse asiassa on. Suomessa ei vaadita MITÄÄN, että bongo bongo kulttuuei muuttuisi auomalaisemmaksi.
Olwmme siis bingo bango bongoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muukalaislegioonassa on porukkaa kymmenistä kulttuureista ja maista, ja jos ei ranska taitu, niin maihinnousukenkää takamuksiin.
Yhdysvallat on monikulttuurinen, mutta jos ei amerikankieli taitu, saat itse palkata itsellesi tulkin, tai häipyä jonnekin muualle.
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvallat on monikulttuurinen, mutta jos ei amerikankieli taitu, saat itse palkata itsellesi tulkin, tai häipyä jonnekin muualle.
Älä puhu paska
USA
Valkolaiset -Latina -Mustat heillä on ja ovat omaa elämä ja omaa kirkko mutta tärkeää ollaan kaikki laki alle- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Älä puhu paska
USA
Valkolaiset -Latina -Mustat heillä on ja ovat omaa elämä ja omaa kirkko mutta tärkeää ollaan kaikki laki alleKiinalaisillkin on oma kaupunginosnsa missä puhuvat keskenään kiinaa. Siellä käyneenä olen nähnyt. Kyllä sitä pystyy ihan hyvin siivoamaan tms kiinankielellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalaisillkin on oma kaupunginosnsa missä puhuvat keskenään kiinaa. Siellä käyneenä olen nähnyt. Kyllä sitä pystyy ihan hyvin siivoamaan tms kiinankielellä.
Puhuvat myös englantia tarvittaessa.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Älä puhu paska
USA
Valkolaiset -Latina -Mustat heillä on ja ovat omaa elämä ja omaa kirkko mutta tärkeää ollaan kaikki laki alle"Älä puhu paska", mutta onko oma kieli?.
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalaisillkin on oma kaupunginosnsa missä puhuvat keskenään kiinaa. Siellä käyneenä olen nähnyt. Kyllä sitä pystyy ihan hyvin siivoamaan tms kiinankielellä.
Varma et tiesit että Kiina 1,5 mly ihmisiä
Ja 5 kertaa enemmän kuin USA
Varma et tiesit että USA 9 mil ihmisiä ja ihminen nuku kadullaAnonyymi kirjoitti:
"Älä puhu paska", mutta onko oma kieli?.
Oppi älä ikinä puhua jotain mitä et tiedät
Kardox on tällä haheha ja
KARDOX tarkoita KOTKAOlen sama mieltä Mamu he yritä USA ja Kanada
ehkä suomi kela tehnyt ihmisiä laiska
Minun nimi Kardox
Ja joskus kun minä kirjoitin että Putin on huono
Suomi ja EU ja sinun jumala USA he laittoivat hänellä punainen matto- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Olen sama mieltä Mamu he yritä USA ja Kanada
ehkä suomi kela tehnyt ihmisiä laiska
Minun nimi Kardox
Ja joskus kun minä kirjoitin että Putin on huono
Suomi ja EU ja sinun jumala USA he laittoivat hänellä punainen mattoMielenkiintoista, että poistatit viestin johon vastasit, ja joka sanoma oli, että Yhdysvalloissa ja Kanadassa maahanmuuttajat työllistyvät hyvin, koska elinikäinen kelan tuki puuttuu. Esim. somalien työllisyys on huomattavasti korkeampi kuin meillä.
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, että poistatit viestin johon vastasit, ja joka sanoma oli, että Yhdysvalloissa ja Kanadassa maahanmuuttajat työllistyvät hyvin, koska elinikäinen kelan tuki puuttuu. Esim. somalien työllisyys on huomattavasti korkeampi kuin meillä.
Kyllä minä sanon ja sanoin ihan suora
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, että poistatit viestin johon vastasit, ja joka sanoma oli, että Yhdysvalloissa ja Kanadassa maahanmuuttajat työllistyvät hyvin, koska elinikäinen kelan tuki puuttuu. Esim. somalien työllisyys on huomattavasti korkeampi kuin meillä.
Voin kirjoita sinulle uudelle Kanada ja Amerikka siellä ei kela elätä laiska ihmisiä
ja kalja ja huume ihmisiä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Voin kirjoita sinulle uudelle Kanada ja Amerikka siellä ei kela elätä laiska ihmisiä
ja kalja ja huume ihmisiäSinun pitäisi mennä sinne ottamaan oppia. Sinne muutkin muslimit haluavat, vaikka on NATO -maita.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitäisi mennä sinne ottamaan oppia. Sinne muutkin muslimit haluavat, vaikka on NATO -maita.
No lammas aivo kolme info sinun pieni aivo ja muista koko elämä
jos olisin muslimi kyllä sanoin ja olisin ylpeä
toinen juutu Maksan vero ei suomi elä minua
ja jos ihmisille äiti on suomalainen hänellä oikea asu ja elä suomessa- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No lammas aivo kolme info sinun pieni aivo ja muista koko elämä
jos olisin muslimi kyllä sanoin ja olisin ylpeä
toinen juutu Maksan vero ei suomi elä minua
ja jos ihmisille äiti on suomalainen hänellä oikea asu ja elä suomessaVoihan silti olla kamelinratsastaja ja diktatuurin (putinin) kannattaja, vaikka äiti olisikin suomalainen.
NATO - Suomessa elämä sellaisella on vaikeaa. Anonyymi kirjoitti:
Voihan silti olla kamelinratsastaja ja diktatuurin (putinin) kannattaja, vaikka äiti olisikin suomalainen.
NATO - Suomessa elämä sellaisella on vaikeaa.Jos minulle ollut pari kameli nyt olisin paljon rikas
- Anonyymi
Laivaan ja sinne mista tuli....
- Anonyymi
Mitä turhia laivamatkoja maksamaan, nappi otsaan ja maan poveen.
- Anonyymi
Jumbe. Suomi nousuun.
- Anonyymi
Perussuomalaisten hyväksymään hallitusohjelmaan kirjattu,
- Anonyymi
Eikö oikein hieno inklusiivisuus pelitä?
- Anonyymi
Ei nää tänne Suomeen aio kotoutua, vasemmisto ja vihreet ei tätä tajua. Pikkutytöt pakotetaan kaapuihin, et vain silmät näkyy, ihan sairasta.
- Anonyymi
Vasemmistovihreät keksisivät henkilökohtaisten tulkkien työllistävän vaikutuksen.
- Anonyymi
Mikä kenenkin mielestä on sairasta. Täällä pikkutytöt saa kuljeksia napa paljaana ja sitten ihmetellään kun kotimaisetkin tyypit käy kimppuun.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat hyväksyneet hallitusohjelmassa sen, että tänne houkutellaan ulkomaalaisia korvaamaan sitä vajetta syntyvyydessä jonka Purra leikkauksillaan on saanut aikaan. Perussuomlisten vahtivuorolla tänne on tullut ennätysmäärä (70 000) ulkomaalaista halpatyöläistä.
Satosen irtisanomissuojan höllentävä laki sallii suomalisen työntekijän irtisanomisen, jotta tilalle voidaan palkata ulkomaalainen halpatyöläinen. Yrittäjät maksaa niille niin pientä liksaa, että sillä ei tule toimeen ilman tukia. Satosen laista tulee puolitoistakertainen kustannus valtiolle kun maksetaan ulkomaalaiselle tuet ja työttömäksi jääneelle työttömyyskorvaukset. Yrittäjä käärii votitot ja jakelee ne osakkeenomistajille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat hyväksyneet hallitusohjelmassa sen, että tänne houkutellaan ulkomaalaisia korvaamaan sitä vajetta syntyvyydessä jonka Purra leikkauksillaan on saanut aikaan. Perussuomlisten vahtivuorolla tänne on tullut ennätysmäärä (70 000) ulkomaalaista halpatyöläistä.
Satosen irtisanomissuojan höllentävä laki sallii suomalisen työntekijän irtisanomisen, jotta tilalle voidaan palkata ulkomaalainen halpatyöläinen. Yrittäjät maksaa niille niin pientä liksaa, että sillä ei tule toimeen ilman tukia. Satosen laista tulee puolitoistakertainen kustannus valtiolle kun maksetaan ulkomaalaiselle tuet ja työttömäksi jääneelle työttömyyskorvaukset. Yrittäjä käärii votitot ja jakelee ne osakkeenomistajille.Sama kai se, halpatyöläisillä suomi nousuun, katsokaa kiinaa, siellä ei työstä paljon makseta, ai mikä talousmahti!. Hallitsee kohta koko maailmaa. Nämä lähi-idästä ja Afrikasta tulleet ei paljon kansantaloutta nosta.
- Anonyymi
Paskasakin ulinalle on tultava loppu!
- Anonyymi
Ole sitten hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sitten hiljaa!
Transuhuora älähti
- Anonyymi
Mehän puhutaan englantia rikkaille maahanmuuttajille. Ei niitten tarvi suomea opetella.
- Anonyymi
Jos isompi hässäkkä alkaa, näitä syöttöpossuja kukaan enään ala elättämään, kun oma eläminenkin silloin on kiikun ja kaakun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2054820Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html163803Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2193686Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1233028Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1572995Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis552913Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152511Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642482Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien802288En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132115