Akin ja Teron kuukausittaiset lenkit

Anonyymi-ap

Ensimmäinen klubitapahtuma 1.11. klo 8 reikäleipä.
Akin aamulenkki 5.30/km
Tero's Threshold 7.00/km

Kumpaan sinä lähdet?
Maistuuko ilmainen aamupala Kahvila Sävyssä?

56

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täälläkö ne wannabe hölkkäjeesukset kokoontuu?

      • Anonyymi

        Käypä katsomassa.
        Mukavaa jos joku palstalla herää aikaisin ja raportoi muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypä katsomassa.
        Mukavaa jos joku palstalla herää aikaisin ja raportoi muille

        Liika kaukana. En jaksa juosta ympäri Helsinkiä Akin perässä.


    • Anonyymi

      Eikö ole 10/km ryhmää?

      • Anonyymi

        Eivät kehtaa juosta stadissa pk-vauhilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kehtaa juosta stadissa pk-vauhilla?

        Kehtaisi jos itkonen vetäisi joukkoja ilman paitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaisi jos itkonen vetäisi joukkoja ilman paitaa.

        Itkonenkin juoksee 7/km vauhilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kehtaa juosta stadissa pk-vauhilla?

        Paljonko Teron pk?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko Teron pk?

        Varmaankin 10/km koska 7.30 yläkynnys


    • Anonyymi

      Kuka Aki? Epsanjan vai ylästön?

      • Anonyymi

        Miksi ylästön ukko juoksuttaa helsinkiläisiä eikä Ylästön lenkkikerhoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ylästön ukko juoksuttaa helsinkiläisiä eikä Ylästön lenkkikerhoa?

        Ukko tarjoaa unelmahöttöä kalliossa.


    • Anonyymi

      Kahvi ja lenkki hyvä yhdistelmä. Mutta kahvi maistuisi paremmin ennen lenkkiä. En päästäisi hikisiä juoksijoita kahvilaan.

      • Saako kahvilan terassilla tuprutella lenkin jälkeen?


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Saako kahvilan terassilla tuprutella lenkin jälkeen?

        Tupruttele poies ja katso miten muut reagoivat.


      • Anonyymi

        Mitä jos kastautuu töölönlahessa ennen kahvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kastautuu töölönlahessa ennen kahvia?

        Kyllä siellä kastautua saapi. Veneliikennekään ei liioin häiritse pulikointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupruttele poies ja katso miten muut reagoivat.

        Hölkkäjeesukset jeesustelisivat.


    • Anonyymi

      eikö akilla riitä kantti vetää kolmosen vauhtia?

      • Anonyymi

        Ei pidä ahnehtia. 5.30/km rento vk-vauhti hölkkäjeesuksille.


    • Anonyymi

      Perjantaina männään. Rentoa hölkkää ja runninghigh tarjoaa kahvit.

      • Anonyymi

        muista laittaa palstalle kuulumiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muista laittaa palstalle kuulumiset

        Runninghigh somessa lenkkipäivitykset. Voisiko aki ja tero ottaa goprot mukaan?


      • Anonyymi

        Huomenna jeesuksen ryhtiliike 8.00.


    • Anonyymi

      Yksi yö enää. Jänskää. Ai että.

      • Anonyymi

        Miten mäni Akin ja Teron kahvilenkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mäni Akin ja Teron kahvilenkki?

        peruko sade lenkit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        peruko sade lenkit?

        Stravassa näkyy lenkit. Aki ei ahnehtinut, 5.51/km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stravassa näkyy lenkit. Aki ei ahnehtinut, 5.51/km.

        Ikävä pettymys. Tavo 5.30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mäni Akin ja Teron kahvilenkki?

        Ekan puokin haasteet puhutti


    • Anonyymi

      Koska seuraava Akin ja Teron somelenkki?

      • Anonyymi

        Onko näille ollut jatkoa?


    • Anonyymi

      15.3 olutlenkki wanhassa satamassa.
      Kolmosryhmä taattua teroa.
      Lisätietoja: Kolme vauhtiryhmää: 1. ryhmä 5.00-5.30/km, 2. ryhmä 6.15-6.45, 3. ryhmä 7.45-8.15/km

    • Anonyymi

      Joko viikoittain?

      • Anonyymi

        Säännöllinen rytmi haastavaa.


    • Anonyymi

      Koska seuraavat aamulenkit kalliosta? Tero alkanut juoksemaan kun Aki telakalla. Kovin podcast ukko.

      • Anonyymi

        Juu. Koska maratoni?


    • Anonyymi

      Keskiviikkona oli viimeiset voitelut. Olitko mukana?

    • Anonyymi

      Akin juoksukoulu 99 euroo. Menetkö?

      • Anonyymi

        Eikö nyt ihan jokainen osaa juosta kouluja käymättäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nyt ihan jokainen osaa juosta kouluja käymättäkin.

        osaa ahnehtien. Juoksukoulusta saat malttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osaa ahnehtien. Juoksukoulusta saat malttia.

        Bati olisi tarvinnut Akin juoksukoulun oppeja. Olisi päässyt sub 3.


    • Anonyymi

      Aki järjesti tänään ilmaisen yhteislenkin omaan tahtiin kaikille. Juoksu kuuluu kaikille.

    • Anonyymi

      Miksi akilla pipo päässä toukokuussa? Eikö hiki nauhaa löydy sponsorilaatikosta?

    • Anonyymi

      Koska seuraava yhteislenkki?

      • Anonyymi

        Eikö perjantaina


    • Anonyymi

      Joko mennään?
      Hotsittaa kuulla lissää akin 10 min säännöstä

      • Anonyymi

        Koska Aki juoksee taas Helsinkiä? Werunhelsinki? Miksei werunvantaa? Myyrmäen uimahallilta krapulalenkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Aki juoksee taas Helsinkiä? Werunhelsinki? Miksei werunvantaa? Myyrmäen uimahallilta krapulalenkki?

        Aki dissaa vantaata. On wannabehelsinkiläinen.


    • Anonyymi00052

      Eikö aki ja tero enää juoksuta aamulenkkiläisiä?

    • Anonyymi00053

      Mikä tuo Akin ja Teron pikavisiitti Stokiksen stadionille oli? Juoksivat pari kierrosta kentällä ja takaisin?

      • Anonyymi00054

        Laittavat teroa syksyksi kuntoon Vantaalle.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Laittavat teroa syksyksi kuntoon Vantaalle.

        tee perässä 6x400m nylkkynä.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        tee perässä 6x400m nylkkynä.

        Epek.


      • Anonyymi00057

        Hhm rahat on taskussa. Hyvä käyä virman piikkiin laivalla ryyppää


    • Anonyymi00058

      Aki merkitsi trail runin huonosti.
      Nollasta ultraan juoksi harhaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe