Ensimmäinen klubitapahtuma 1.11. klo 8 reikäleipä.
Akin aamulenkki 5.30/km
Tero's Threshold 7.00/km
Kumpaan sinä lähdet?
Maistuuko ilmainen aamupala Kahvila Sävyssä?
Akin ja Teron kuukausittaiset lenkit
56
1192
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläkö ne wannabe hölkkäjeesukset kokoontuu?
- Anonyymi
Käypä katsomassa.
Mukavaa jos joku palstalla herää aikaisin ja raportoi muille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käypä katsomassa.
Mukavaa jos joku palstalla herää aikaisin ja raportoi muilleLiika kaukana. En jaksa juosta ympäri Helsinkiä Akin perässä.
- Anonyymi
Eikö ole 10/km ryhmää?
- Anonyymi
Eivät kehtaa juosta stadissa pk-vauhilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kehtaa juosta stadissa pk-vauhilla?
Kehtaisi jos itkonen vetäisi joukkoja ilman paitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehtaisi jos itkonen vetäisi joukkoja ilman paitaa.
Itkonenkin juoksee 7/km vauhilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kehtaa juosta stadissa pk-vauhilla?
Paljonko Teron pk?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko Teron pk?
Varmaankin 10/km koska 7.30 yläkynnys
- Anonyymi
Kuka Aki? Epsanjan vai ylästön?
- Anonyymi
Miksi ylästön ukko juoksuttaa helsinkiläisiä eikä Ylästön lenkkikerhoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylästön ukko juoksuttaa helsinkiläisiä eikä Ylästön lenkkikerhoa?
Ukko tarjoaa unelmahöttöä kalliossa.
- Anonyymi
Kahvi ja lenkki hyvä yhdistelmä. Mutta kahvi maistuisi paremmin ennen lenkkiä. En päästäisi hikisiä juoksijoita kahvilaan.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Saako kahvilan terassilla tuprutella lenkin jälkeen?
Tupruttele poies ja katso miten muut reagoivat.
- Anonyymi
Mitä jos kastautuu töölönlahessa ennen kahvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos kastautuu töölönlahessa ennen kahvia?
Kyllä siellä kastautua saapi. Veneliikennekään ei liioin häiritse pulikointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupruttele poies ja katso miten muut reagoivat.
Hölkkäjeesukset jeesustelisivat.
- Anonyymi
eikö akilla riitä kantti vetää kolmosen vauhtia?
- Anonyymi
Ei pidä ahnehtia. 5.30/km rento vk-vauhti hölkkäjeesuksille.
- Anonyymi
Perjantaina männään. Rentoa hölkkää ja runninghigh tarjoaa kahvit.
- Anonyymi
muista laittaa palstalle kuulumiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muista laittaa palstalle kuulumiset
Runninghigh somessa lenkkipäivitykset. Voisiko aki ja tero ottaa goprot mukaan?
- Anonyymi
Huomenna jeesuksen ryhtiliike 8.00.
- Anonyymi
Yksi yö enää. Jänskää. Ai että.
- Anonyymi
Miten mäni Akin ja Teron kahvilenkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mäni Akin ja Teron kahvilenkki?
peruko sade lenkit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peruko sade lenkit?
Stravassa näkyy lenkit. Aki ei ahnehtinut, 5.51/km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stravassa näkyy lenkit. Aki ei ahnehtinut, 5.51/km.
Ikävä pettymys. Tavo 5.30
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mäni Akin ja Teron kahvilenkki?
Ekan puokin haasteet puhutti
- Anonyymi
Koska seuraava Akin ja Teron somelenkki?
- Anonyymi
Onko näille ollut jatkoa?
- Anonyymi
15.3 olutlenkki wanhassa satamassa.
Kolmosryhmä taattua teroa.
Lisätietoja: Kolme vauhtiryhmää: 1. ryhmä 5.00-5.30/km, 2. ryhmä 6.15-6.45, 3. ryhmä 7.45-8.15/km - Anonyymi
Joko viikoittain?
- Anonyymi
Säännöllinen rytmi haastavaa.
- Anonyymi
Koska seuraavat aamulenkit kalliosta? Tero alkanut juoksemaan kun Aki telakalla. Kovin podcast ukko.
- Anonyymi
Juu. Koska maratoni?
- Anonyymi
Keskiviikkona oli viimeiset voitelut. Olitko mukana?
- Anonyymi
Akin juoksukoulu 99 euroo. Menetkö?
- Anonyymi
Eikö nyt ihan jokainen osaa juosta kouluja käymättäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nyt ihan jokainen osaa juosta kouluja käymättäkin.
osaa ahnehtien. Juoksukoulusta saat malttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osaa ahnehtien. Juoksukoulusta saat malttia.
Bati olisi tarvinnut Akin juoksukoulun oppeja. Olisi päässyt sub 3.
- Anonyymi
Aki järjesti tänään ilmaisen yhteislenkin omaan tahtiin kaikille. Juoksu kuuluu kaikille.
- Anonyymi
Miksi akilla pipo päässä toukokuussa? Eikö hiki nauhaa löydy sponsorilaatikosta?
- Anonyymi
Koska seuraava yhteislenkki?
- Anonyymi
Eikö perjantaina
- Anonyymi
Joko mennään?
Hotsittaa kuulla lissää akin 10 min säännöstä- Anonyymi
Koska Aki juoksee taas Helsinkiä? Werunhelsinki? Miksei werunvantaa? Myyrmäen uimahallilta krapulalenkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Aki juoksee taas Helsinkiä? Werunhelsinki? Miksei werunvantaa? Myyrmäen uimahallilta krapulalenkki?
Aki dissaa vantaata. On wannabehelsinkiläinen.
- Anonyymi00052
Eikö aki ja tero enää juoksuta aamulenkkiläisiä?
- Anonyymi00053
Mikä tuo Akin ja Teron pikavisiitti Stokiksen stadionille oli? Juoksivat pari kierrosta kentällä ja takaisin?
- Anonyymi00054
Laittavat teroa syksyksi kuntoon Vantaalle.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Laittavat teroa syksyksi kuntoon Vantaalle.
tee perässä 6x400m nylkkynä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
tee perässä 6x400m nylkkynä.
Epek.
- Anonyymi00057
Hhm rahat on taskussa. Hyvä käyä virman piikkiin laivalla ryyppää
- Anonyymi00058
Aki merkitsi trail runin huonosti.
Nollasta ultraan juoksi harhaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416