Paviaaniadressi suurta typeryyttä

J_Julistaja

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980064810

30 000 tuhatta suomalaista oli niin pihalla elämästä, että meni jatkamaan sisäsiittoisten ja häiriintyneiden apinoiden muka-elämää allekirjoittamalla vetoomuksen.

Missä ovat nuo 30 000 suomalaista, kun kerätään nimiä työttömien tai sotaveteraanien hädän lopettamiseksi? Miksi apinan hätä menee ihmisen hädän edelle?

10

650

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pro-Simpanssit Ky

Ihmisen julmuudella ei ole mitään rajaa. Nämäkin apinat olisi lopetettu, ja ne olisivat päässeet kärsimästä ahtaista vankilaoloista, mutta ihmisille on tärkeämpää se, että he pääsevät kerran vuodessa pällistelemään näitä "ihania ja hassuja paviaaneja".

Adressin allekirjoittaminen tuotti myös varmastikin ihmisille hyvät yöunet, kun he tekivät "päivän hyvän työn). Taas ei ajateltu omaa nenää pidemmälle.

• sip-su

..ihmisoikeuskeskustelupalsta? Ei täällä. Voisiko tuon ihmisten ja eläinten suojelun vastakkaiasettelu-levyn jo vaihtaa, alkaa niin tympimään, eikä edes kuulu aihepiiriin. Jotain uutta välillä!

• teac

vapautusisku olisi nyt perusteltu.
      Ne eivät edes erottuisi nykyisestä Helsingin katukuvasta sanottavammin.

• P. Appinen

Ainakin jos menisivät eduskuntaan. Nimittäin eduksen.

• Arska

Vastaan edelliseen viestiin.
      Työttömät (olen myös itse) ja sotaveteraanit (en ole) ovat tietysti tärkeitä asioita mutta he ovat oikeuksia omaavia ihmisiä, jotka voivat vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin. Voin mm.äänestää ja siten vaikuttaa asioihin tai olla äänestämättä ja siten tukea sellaisten asioiden ajamista joita vastustan. Onneksi äänestän aina, ja jos äänesty% on 50 niin äänenpainoni on kaksikertainen. Kiitos niille apinoille jotka luulevat protestoivansa äänestämättä jättämisellä.

Ihminen, joka siis on oikeastaan eläin, joka luulee olevansa kaikkein tärkein eläimistä, rakastaa luonnostaan lapsia ja eläimiä vaiston varaisesti. Lapset ja eläimet eivät osaa samalla tavalla huolehtia itsestään ihmisapinoiden yhteiskunnassa.

Nämä apinat ovat sisäsiittoisia vankeuden takia ja todennäköisesti myös siksi osittain häiriintyneitä.

En allekirjoittanut vetoomusta mutta olisin tehnyt sen jos olisi tuotu eteen.
      Tietysti minusta itsekkäästä ihmisapinasta olisi kiva jos muut eläimet antaisivat mulle enemmän rahaa.

• logiikkaasi

Mielestäni jos tarha aikoo olla olemassa, ja pitää tulevaisuudessakin paviaaneja, ei näiden elinkelpoisten yksilöiden tappamisen suunnittelu ollut hyväksyttävää. Ja se estettiin. Hieno juttu.

Jos taas ajatellaan paviaanien kärsimystä vankeudessa, liian pieniä tiloja, ja muutenkin koko eläintarha-aatteen epäoikeudenmukaisuutta olisi koko penteleen saari tyhjennettävä vankeudessa elävistä elukoista. Alkaen siitä surkeasta mahtikotkasta joka mahtuu tuskin levittämään siipiään kanaverkkohäkissään. Tai siitä psykopaattitiikeristä joka ramppaa samoja askelkuvioita tunnista toiseen pikku kopissaan.

Allekirjoitin paviaaniadressin. Allekirjoitan myös sotaveteraaneille tukea hapuilevan adressin, vanhusten taksisetelien poistamista vastustavan adressin, mielenterveystyötä tukevan adressin, ym. ym.

Jos yhteiskunta ylläpitää muka-elämää esittelevän laitoksen, ei sen eläimiä ole syytä teloittaa muutaman euron tahi vaivan tähden.

• Sinun mielestäsi kaikki keräys ja suojelu on typerää ellei siinä ole kohteena vain SUOMALAISET ihmiset tai sotaveteraanit.

Sinulle nämä suomalaiset sotaveteraanit ovat ilmeisesti oikein jumalan asemassa kun ajattelet aina vain heidän etuja. Tiedoksi muuten se että tuskin kovinkaan monessa Euroopan maassa sotaveteraanien asiat ovat edes näin hyvin kun meillä suomessa tällä hetkellä.

Näistä sinun kommenteistasi tulee aina hyvin ilmi sinun itsekkyytesi ja rasismi kaikki muita kansalaisuuksia paitsi suomalaisia kohtaan. Vihaat kaikkia ulkomaalaisia, oli he sitten töissä tai työttömänä.

Mutta mikä suomalaisista työttömistä tekee sitten jollain tavalla etuoikeutettuja että he muka tarvitsevat välttämättä jotain apua?

• Tämä minun aikaisempi kommenttini oli siis suunnattu J. julistajalle.

• Bönö-Rame

Olisivat ampuneet saman tien apinat eivätkä höpöttäneet julkisuuteen mitään. Niin ei olisi tullut mitään kun ei olisi voinutkaan tehdä.

Suomessa on 10.000 koditonta ja joku poraa kymmenen apinan tähden? Ihmisellä on ihmisoikeudet, eläimellä ei.

• Revolver

Mä ammun ennemmin vaikka sata sunlaistas ihmisen irvikuvaa kun yhdenkään eläimen. How's that?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2506
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      946
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      62
      866
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      52
      750
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      733
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      10
      654
    7. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      604
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65