Olipa meininkiä. Varasivat liki kaikki huoneetkin hotellista. https://yle.fi/a/74-20174022
Helluntailaisten saartorengas O. Osbournen ympärillä Seinäjoella 1998
18
195
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kauheaa, nyt uhri-itkua stananpalvojilta ja muilta Osbournen faneilta.
- Anonyymi
Hellareitten pohjaton tyhmyys on sitten pöyristyttävää. Aivokuolleet eivät kykene tajuamaan edes sitä, että se "pimeyden ruhtinas" on pelkkkä rooli jota näytellään showssa. Lordikaan ei ole hirviö vaikka pukeutuu sellaiseksi.
Ozzy Osbourne oli oikeasti rauhallinen kaveri ja kristitty, joka uskoi Jumalaan ja taivaaseen, omalla tavallaan. Ei mikään saatananpalvoja kuten typerykset kuvittelivat.
https://www.mensjournal.com/news/ozzy-osbourne-revealed-if-he-believed-in-god-before-died- Anonyymi
No miksi kukaan näyttelee tuollaista roolia? Voi kai ihminen tehdä jotain järkevääkin elämässään, jos haluaa.
Osborne sai mitä tilasi, kun kuoli. - Anonyymi
Hän myös uskoi näiden mrna piikkien hyödyllisyyteen ja oli innoissaan piikin saamisesta. Vuosia kestänyt sairaus alkoi salaperäisesti piikin ottamisen jälkeen. Eikä tämä ole ainoa tapaus, mutta aina uutisoinnissa jätetään mainitsematta tämä henkilöiden k-piikki status eli se pitää kaivaa muita kanavia pitkin, joissa yleensä ovat mainostaneet piikin ottamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän myös uskoi näiden mrna piikkien hyödyllisyyteen ja oli innoissaan piikin saamisesta. Vuosia kestänyt sairaus alkoi salaperäisesti piikin ottamisen jälkeen. Eikä tämä ole ainoa tapaus, mutta aina uutisoinnissa jätetään mainitsematta tämä henkilöiden k-piikki status eli se pitää kaivaa muita kanavia pitkin, joissa yleensä ovat mainostaneet piikin ottamista.
Kova päihteidenkäyttö huomioonottaen eli varsin pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi kukaan näyttelee tuollaista roolia? Voi kai ihminen tehdä jotain järkevääkin elämässään, jos haluaa.
Osborne sai mitä tilasi, kun kuoli."No miksi kukaan näyttelee tuollaista roolia? Voi kai ihminen tehdä jotain järkevääkin elämässään, jos haluaa."
Jos se oli hänen mielestään järkevää ja oli se varmaan monen muunkin mielestä, koska ei sillä muuten olisi tienannut sellaista omaisuutta, kuuluisuutta ja levymyyntiä. - Anonyymi00014UUSI
no et kyllä sinäkään tiennyt Ozzin olevan kristitty, koska kyllähän se myytiin satanismina koko maailmaan ja bändin nimikin Musta sapatti eli musta pyhä viitta pelsepuupiin.
Mutta jälkiviisas satanisti yrittää tälläkin mollata kristittyjä - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän myös uskoi näiden mrna piikkien hyödyllisyyteen ja oli innoissaan piikin saamisesta. Vuosia kestänyt sairaus alkoi salaperäisesti piikin ottamisen jälkeen. Eikä tämä ole ainoa tapaus, mutta aina uutisoinnissa jätetään mainitsematta tämä henkilöiden k-piikki status eli se pitää kaivaa muita kanavia pitkin, joissa yleensä ovat mainostaneet piikin ottamista.
Ei kuollut kaikkiin mahdollisiin ottamiinsa huume ym alkoholeihin, vaan korona-rokotteeseen...
- Anonyymi
Koin samanlaista mennessäni katsomaan Black Sabbathia USA:ssa 1983.
- Anonyymi
Yhyy yhyy nyyh nyyh. Selvisitkö kokemuksestasi ilman terapiaa?
- Anonyymi
Ozzylla näin ristikorun kaulassa jossain kuvassa.
- Anonyymi
Joo, se otti sen silloin niiltä hihhuleilta suomessa. Ripusti sitten kaulaansa.
- Anonyymi
Helluntailaiset olleet tuolloin oikealla asialla!
Nykyisin hulluntailaisista ei ole mihinkään!
hulluntailaiset vain rikkovat muiden Jeesukseen uskovien avioliittoja!- Anonyymi00016UUSI
Hell-und-die!
Näin sen jo Veltto Virtanen totesi "vastaiskuna" hellareiden Rock on Saatanasta kasetille.
Harmi, ettei sitä kasettia enää ole kuunneltavana Youtubessa, oli meinaa aika koomista kuunneltavaa, huonolla englannilla, Loots ovh tö nyy zörts, sun muuta. Richie Blackmore oli "ylimaallinen" kitaristi, joka sai taitonsa itse paholaiselta. Oli se sitten koominen aikakausi, sinne kun pääsisi uudelleen... - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hell-und-die!
Näin sen jo Veltto Virtanen totesi "vastaiskuna" hellareiden Rock on Saatanasta kasetille.
Harmi, ettei sitä kasettia enää ole kuunneltavana Youtubessa, oli meinaa aika koomista kuunneltavaa, huonolla englannilla, Loots ovh tö nyy zörts, sun muuta. Richie Blackmore oli "ylimaallinen" kitaristi, joka sai taitonsa itse paholaiselta. Oli se sitten koominen aikakausi, sinne kun pääsisi uudelleen...Lords of the New Church.... nähty
- Anonyymi00017UUSI
Eikös nämä uskikset estäneet aikoinaan KISSin konsertin jäähallissa, menivät niin kipsiin, etteivät kyenneet soittamaan?
Ozzya ei taas estä kukaan, eikä mikään, hulluun kun mikään keino ei oikein tepsi, Diary of a madman. - Anonyymi00018UUSI
Enpä olisi tätäkään avaustani muistanut.
Terveiset naapurikunnasta Koskenkorvan suunnalta. Osvpotne ol HELL Heräyksen väkevin elankevista.💪
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492