Helluntailaisten saartorengas O. Osbournen ympärillä Seinäjoella 1998

Anonyymi-ap

18

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kauheaa, nyt uhri-itkua stananpalvojilta ja muilta Osbournen faneilta.

    • Anonyymi

      Hellareitten pohjaton tyhmyys on sitten pöyristyttävää. Aivokuolleet eivät kykene tajuamaan edes sitä, että se "pimeyden ruhtinas" on pelkkkä rooli jota näytellään showssa. Lordikaan ei ole hirviö vaikka pukeutuu sellaiseksi.

      Ozzy Osbourne oli oikeasti rauhallinen kaveri ja kristitty, joka uskoi Jumalaan ja taivaaseen, omalla tavallaan. Ei mikään saatananpalvoja kuten typerykset kuvittelivat.

      https://www.mensjournal.com/news/ozzy-osbourne-revealed-if-he-believed-in-god-before-died

      • Anonyymi

        No miksi kukaan näyttelee tuollaista roolia? Voi kai ihminen tehdä jotain järkevääkin elämässään, jos haluaa.

        Osborne sai mitä tilasi, kun kuoli.


      • Anonyymi

        Hän myös uskoi näiden mrna piikkien hyödyllisyyteen ja oli innoissaan piikin saamisesta. Vuosia kestänyt sairaus alkoi salaperäisesti piikin ottamisen jälkeen. Eikä tämä ole ainoa tapaus, mutta aina uutisoinnissa jätetään mainitsematta tämä henkilöiden k-piikki status eli se pitää kaivaa muita kanavia pitkin, joissa yleensä ovat mainostaneet piikin ottamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän myös uskoi näiden mrna piikkien hyödyllisyyteen ja oli innoissaan piikin saamisesta. Vuosia kestänyt sairaus alkoi salaperäisesti piikin ottamisen jälkeen. Eikä tämä ole ainoa tapaus, mutta aina uutisoinnissa jätetään mainitsematta tämä henkilöiden k-piikki status eli se pitää kaivaa muita kanavia pitkin, joissa yleensä ovat mainostaneet piikin ottamista.

        Kova päihteidenkäyttö huomioonottaen eli varsin pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi kukaan näyttelee tuollaista roolia? Voi kai ihminen tehdä jotain järkevääkin elämässään, jos haluaa.

        Osborne sai mitä tilasi, kun kuoli.

        "No miksi kukaan näyttelee tuollaista roolia? Voi kai ihminen tehdä jotain järkevääkin elämässään, jos haluaa."
        Jos se oli hänen mielestään järkevää ja oli se varmaan monen muunkin mielestä, koska ei sillä muuten olisi tienannut sellaista omaisuutta, kuuluisuutta ja levymyyntiä.


      • Anonyymi00014
        UUSI

        no et kyllä sinäkään tiennyt Ozzin olevan kristitty, koska kyllähän se myytiin satanismina koko maailmaan ja bändin nimikin Musta sapatti eli musta pyhä viitta pelsepuupiin.

        Mutta jälkiviisas satanisti yrittää tälläkin mollata kristittyjä


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän myös uskoi näiden mrna piikkien hyödyllisyyteen ja oli innoissaan piikin saamisesta. Vuosia kestänyt sairaus alkoi salaperäisesti piikin ottamisen jälkeen. Eikä tämä ole ainoa tapaus, mutta aina uutisoinnissa jätetään mainitsematta tämä henkilöiden k-piikki status eli se pitää kaivaa muita kanavia pitkin, joissa yleensä ovat mainostaneet piikin ottamista.

        Ei kuollut kaikkiin mahdollisiin ottamiinsa huume ym alkoholeihin, vaan korona-rokotteeseen...


    • Anonyymi

      Koin samanlaista mennessäni katsomaan Black Sabbathia USA:ssa 1983.

      • Anonyymi

        Yhyy yhyy nyyh nyyh. Selvisitkö kokemuksestasi ilman terapiaa?


    • Anonyymi

      Ozzylla näin ristikorun kaulassa jossain kuvassa.

      • Anonyymi

        Joo, se otti sen silloin niiltä hihhuleilta suomessa. Ripusti sitten kaulaansa.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset olleet tuolloin oikealla asialla!

      Nykyisin hulluntailaisista ei ole mihinkään!

      hulluntailaiset vain rikkovat muiden Jeesukseen uskovien avioliittoja!

      • Anonyymi00016
        UUSI

        Hell-und-die!

        Näin sen jo Veltto Virtanen totesi "vastaiskuna" hellareiden Rock on Saatanasta kasetille.

        Harmi, ettei sitä kasettia enää ole kuunneltavana Youtubessa, oli meinaa aika koomista kuunneltavaa, huonolla englannilla, Loots ovh tö nyy zörts, sun muuta. Richie Blackmore oli "ylimaallinen" kitaristi, joka sai taitonsa itse paholaiselta. Oli se sitten koominen aikakausi, sinne kun pääsisi uudelleen...


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Hell-und-die!

        Näin sen jo Veltto Virtanen totesi "vastaiskuna" hellareiden Rock on Saatanasta kasetille.

        Harmi, ettei sitä kasettia enää ole kuunneltavana Youtubessa, oli meinaa aika koomista kuunneltavaa, huonolla englannilla, Loots ovh tö nyy zörts, sun muuta. Richie Blackmore oli "ylimaallinen" kitaristi, joka sai taitonsa itse paholaiselta. Oli se sitten koominen aikakausi, sinne kun pääsisi uudelleen...

        Lords of the New Church.... nähty


    • Anonyymi00017
      UUSI

      Eikös nämä uskikset estäneet aikoinaan KISSin konsertin jäähallissa, menivät niin kipsiin, etteivät kyenneet soittamaan?

      Ozzya ei taas estä kukaan, eikä mikään, hulluun kun mikään keino ei oikein tepsi, Diary of a madman.

    • Anonyymi00018
      UUSI

      Enpä olisi tätäkään avaustani muistanut.

      Terveiset naapurikunnasta Koskenkorvan suunnalta.

    • UUSI

      Osvpotne ol HELL Heräyksen väkevin elankevista.💪

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe