Vastaukset ainakin joskus on tyhmiä.
Mutta siis, mitä ihmeeellistä tässä laakeriksi nimetyssä kapistuksessa on, kun sen merkitystä tässä niin painotetaan? Eikö tämä ole se ohjainpylvään päähän tuleva hattu? Mitä ihmeominaisuuksia siltä vaadiataan?
https://www.bikester.fi/fi/articles/2.2772.113877/ritchey-ohjainlaakeri-comp-zero-logic-is42286-i-is5240
Saako täällä kysellä tyhmiä?
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
Sen pitää olla kallis, mielellään hiilikuitua ja trendikkään valmistajan mukaan kiinassa leimattu.
No kun tuossa on ohjainlaakerit mukana…
- Anonyymi
Lyhyt pultti? Saako noita pultteja rosterisena erikseen ja niin pitkinä, että riittää pituus ohjainkannattimen korotintakin varten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt pultti? Saako noita pultteja rosterisena erikseen ja niin pitkinä, että riittää pituus ohjainkannattimen korotintakin varten?
Titaanisena saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ihan toimiva ratkaisu oli laittaa jatkomuhvimutteri siihen entiseeen pulttiin (8mm) ja samankokoisesta pultista kierreosaan lisäpituus.
https://www.landen.fi/rakentaminen/jatkomutteri-m8-zn-1kpl-fix-master/p/6417926133820/?srsltid=AfmBOoq7FuICzuTMjuc897gGOb4Ln3GllnxlXJEcbVdajHxM3VlSKjZX
Voi laittaa kierrelukitetta kierteeseen tai lukitusmutterit muhvin kumpaankin päähän, jos haluaa.
- Anonyymi
Tyhmille kysymyksille nauretaan sitten lähinnä vain saunaillassa.
- Anonyymi
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia.
Onhan niitä tyhmiä kysymyksiä, mutta ei me niille naureta... tai nauretaanhan me, mutta vain pikkujouluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä tyhmiä kysymyksiä, mutta ei me niille naureta... tai nauretaanhan me, mutta vain pikkujouluissa.
Joudatko sinä nettisi ääreltä pikkujouluihinkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudatko sinä nettisi ääreltä pikkujouluihinkin?
Ei ole minun netti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724214Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983655Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363349- 512900
- 402388
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182369Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222092- 231716
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141547Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321536