Siis Israelin . Eihän tuota ole kansalta mitään kysynyt ! En minä ainakaan tuomitse !
En ymmärrä tuota että Stubb sanoo Suomen tuomitsevan
58
296
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään. Päinvastoin , Israel tekee erinomaista työtä!
- Anonyymi
Törkeää tappaa ihmisiä joukoittaen, siinä menee viattomat llapset ja naiset eikä nuo vanhuksetkaan ole mihnkään syyllistyneet!
Eivät he kaikki kannata tuota Israeliin hyökkäystä, turha kaikille on tuo kosto kohdistaa ja riistää heidän kotimaansa.
En minä usko, ettö okemielinen JUMALA hyväksyy tuon hirveän tuhoamisen ja tappamisen!
Jumala sanoo, ÄLÄ TAPA!! Israel tappaa aivan holtittomasti syyttömiä ihmisiä ja hävittää heidän kotinsa! Minä en voi kristittynä ihmisenä hyväksyä tuollaista tuhoa ja tappamista!
Ei tuo Netanjahu mikään Jumalaa pelkäävä ihminen ole, hän on rikollinen ja tappaja! Näyttää nauttivan suunnattomasti tuosta hävitystyöstä!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää tappaa ihmisiä joukoittaen, siinä menee viattomat llapset ja naiset eikä nuo vanhuksetkaan ole mihnkään syyllistyneet!
Eivät he kaikki kannata tuota Israeliin hyökkäystä, turha kaikille on tuo kosto kohdistaa ja riistää heidän kotimaansa.
En minä usko, ettö okemielinen JUMALA hyväksyy tuon hirveän tuhoamisen ja tappamisen!
Jumala sanoo, ÄLÄ TAPA!! Israel tappaa aivan holtittomasti syyttömiä ihmisiä ja hävittää heidän kotinsa! Minä en voi kristittynä ihmisenä hyväksyä tuollaista tuhoa ja tappamista!
Ei tuo Netanjahu mikään Jumalaa pelkäävä ihminen ole, hän on rikollinen ja tappaja! Näyttää nauttivan suunnattomasti tuosta hävitystyöstä!!!!Et siis koskaan lue vanhaa testamenttiä etkä Ilmestyskirjaa?
Olet outo "kristitty". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo Netanjahu mikään Jumalaa pelkäävä ihminen ole, hän on rikollinen ja tappaja! Näyttää nauttivan suunnattomasti tuosta hävitystyöstä!!!!Et näköjään nähnyt uutisia muutama vuosi sitten kun naiset lapset vanhukset huusi ja VANNOI tuhoavansa Israelin. Siis jo rauhan ja hyvinvoinnin aikana.
Mutta Jumalahan ei SALLI Israelin tuhoa vaan Raamatun mukaan tulee ITSE pelastamaan heidät niiltä miljoonilta verenhimoisilta jotka kokoontuu pian harmagedonille.
Sakarja:
14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo Netanjahu mikään Jumalaa pelkäävä ihminen ole, hän on rikollinen ja tappaja! Näyttää nauttivan suunnattomasti tuosta hävitystyöstä!!!!Ei siellä tuhotakaan "kaikkia". Etelässä ovat turvassa kodeissaan. Tutki joskus google karttaa niin näet muutakin kuin YLEn valheita.
Israel pudottaa lentolehtisiä kaupunkiin kun ilmoittaa etukäteen pommituksista. Jos terroristit haluaa asua raunioissa ja kieltäytyy vaeltamasta etelään niin sehän vapaus heillä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo Netanjahu mikään Jumalaa pelkäävä ihminen ole, hän on rikollinen ja tappaja! Näyttää nauttivan suunnattomasti tuosta hävitystyöstä!!!!Samoilla linjoilla olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis koskaan lue vanhaa testamenttiä etkä Ilmestyskirjaa?
Olet outo "kristitty".Jeesus tuli täydentämään ja korjaamaan ihmistä harhoistaan, väärästä uskosta.
Luetko sinä vanhaa testamenttia ja katsot että jahas, muut pitää hävittää ja tuhota jotka edessäni seisovat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään nähnyt uutisia muutama vuosi sitten kun naiset lapset vanhukset huusi ja VANNOI tuhoavansa Israelin. Siis jo rauhan ja hyvinvoinnin aikana.
Mutta Jumalahan ei SALLI Israelin tuhoa vaan Raamatun mukaan tulee ITSE pelastamaan heidät niiltä miljoonilta verenhimoisilta jotka kokoontuu pian harmagedonille.
Sakarja:
14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa."Jerusalem, Jerusalem,
sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle!
Mutta te ette ole tahtoneet. Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'. Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte:
'Siunattu olkoon hän,
joka tulee Herran nimeen'.""
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/MAT.23.37-MAT.23.39 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään nähnyt uutisia muutama vuosi sitten kun naiset lapset vanhukset huusi ja VANNOI tuhoavansa Israelin. Siis jo rauhan ja hyvinvoinnin aikana.
Sakarja:
14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.Katso:
Hesekiel 22:1-5
"Jerusalemille julistetaan tuomio synneistä, joita kaikki sen kansa on tehnyt.
Ja minulle tuli tämä Herran sana:
"Sinä, ihmislapsi, etkö tuomitse, etkö tuomitse verivelkojen kaupunkia? Tee sille tiettäviksi kaikki sen kauhistukset ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi kaupunkia, joka on vuodattanut keskuudessaan verta, että tulisi sen aika, ja tehnyt itselleen kivijumalia, että se siitä saastuisi!
Verestäsi, jonka olet vuodattanut, sinä olet tullut vikapääksi, ja kivijumalistasi, jotka olet tehnyt, sinä olet saastunut; sinä olet jouduttanut päiviäsi ja olet vuottesi määrään päässyt. Sentähden minä annan sinut pakanain häväistäväksi ja kaikkien maitten pilkaksi.
Läheiset ja kaukaiset pilkkaavat sinua, jonka nimi on saastutettu ja jossa on hämminkiä paljon."
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/EZK.22.1-EZK.22.5 - Anonyymi
Ei sitä kansalta kysytä varsinkaan rasisti persuilta
- Anonyymi
Israel ei anna missään periksi, juuri noin pitää hyökkääjää vastaan toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel ei anna missään periksi, juuri noin pitää hyökkääjää vastaan toimia.
Se on HELVETIN tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis koskaan lue vanhaa testamenttiä etkä Ilmestyskirjaa?
Olet outo "kristitty".Mitä niissäkin on lukemista ne ovat kirjoittaneet entisajan ihmiset sillä ymmärryksellä mitä heillä oli silloin .se ei vastaa nyky ajan ; kieltä eikä muitakaan tekemisiä .älykkyydestä .puhumattakaan . On elettävä ajakohtaislla ehdoilla se kun luestkella jotain vanhaa kirjaa , joka on ihmisten työtä ja mielikuvituksia täynnä
- Anonyymi
Juuri näin. Stubb ja Stubin politiikka myötäilee täyson vasemmiston linjaa eikä kansan linjaa. Hän tekee omaa politiikkaa kuten Marin, eikä välitä kansasta nyt eikä myöskään kansan tulevaisuudesta. Yrittää vain pönkittää omaa egoaan kuten narsistit aina (vrt. Marin). Pisti suomen talouden polvilleen saadakseen paikan kultaisiin saleihin.
Nyt Stubido on tekemässä saman muunneltuna, eli lietsomassa vihaa mahdollisen sota-ajan ystäviämme vastaan TUKEMALLA TERRORISTEJA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Stubb ja Stubin politiikka myötäilee täyson vasemmiston linjaa eikä kansan linjaa. Hän tekee omaa politiikkaa kuten Marin, eikä välitä kansasta nyt eikä myöskään kansan tulevaisuudesta. Yrittää vain pönkittää omaa egoaan kuten narsistit aina (vrt. Marin). Pisti suomen talouden polvilleen saadakseen paikan kultaisiin saleihin.
Nyt Stubido on tekemässä saman muunneltuna, eli lietsomassa vihaa mahdollisen sota-ajan ystäviämme vastaan TUKEMALLA TERRORISTEJA!eihän tässä ole israelista tai raamatusta kysymys- vaan siitä että STUBB käyttää DIKTAATTORI-VALTAA ja laukoo älyttömyyksiään SUOMEN virallisina kannanottoina joka asiasta ja joka tilaisuudessa jonne onnistuu itsensä änkeämään.
Eikö tosiaan ole lakia joka estää presidenttiä pöllöilemästä maailmalla, kun kerran tuollaisen pölvästin valitsitte pressaksi.
- Anonyymi
hyvin siellä icc vangitsemmismääräys kriminaali rikos trumpin kamu kansamurhaa ja trump sisäpiirilleen prössi pikavoittoja tulli höpinöillään, joka niiden ainoa tarkoitus, pikavoitot sisäpiirille fakta mot.
- Anonyymi
Ei sinulta tarvitsekkaan kysyä koska eduskunnan enemmistö tuomitsee myös!!!
Toki PervoPersut ja SaastaKristityt vastustaa sieläkin,,,- Anonyymi
Tiedätkö että muslimi hämmästyy kun hän ensimmäisen kerran kuulee että Jeesus kuoli hänen syntiensä puolesta.
Muslimin ei tarvitsekaan tappaa muita "päästäkseen paratiisiin" vaan Jumalan Poika on jo valmistanut vapaan tien pelastukseen.
Mutta jos muslimi tai te muut luulette itse pelastavanne itsenne, niin se on valhe.
- Anonyymi
En minäkään tuomitse. Israel ottaa rikollisia kiinni ja suomalaiset rikolliset vikisee :)
- Anonyymi
Kun poliisi ampuu ihmisen kuoliaaksi niin luotan täysin siihen että teko oli tarpeellinen.
Uutisissa oltiin äsken huolissaan että poliisi on joutunut tappamaan yhä enenevässä määrin ministerien keräämiä terroristeja ja huumekauppiaita.
Mutta pääsee ministerit samaan tuomioon ihailemiensa hirviöiden kanssa. Siitä ei ole epäilystäkään. Joten olkoot "huolissaan" , se on täysin turhaa. Pahuus tuhoutuu kuitenkin vaikka kuinka surisitte sen tuhoa. - Anonyymi
Ei lapset ja naiset eikä nuo kaikki miehetkään ole rikollisia, joita on tapettu tuosta vaan tuhansia ja heidän kotinsa tuhottu tyystin!
Kyllä Netanjahu ja hänen kannattajansa joutuvat vastaamaan viimeisellä tuomiolla tuon tuhotyön ja tappamisen! Ei Israelissa kaikki ihmiset läheskään kannata tuota tuhotyötä ja tappamista, he, rikolliset ovat noita Netanjahun kannattajia! - Anonyymi
Siis lasten tappaminen, murhaaminen, kylmästi jyrääminen pommeilla on rikollisten kiinniottamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lapset ja naiset eikä nuo kaikki miehetkään ole rikollisia, joita on tapettu tuosta vaan tuhansia ja heidän kotinsa tuhottu tyystin!
Kyllä Netanjahu ja hänen kannattajansa joutuvat vastaamaan viimeisellä tuomiolla tuon tuhotyön ja tappamisen! Ei Israelissa kaikki ihmiset läheskään kannata tuota tuhotyötä ja tappamista, he, rikolliset ovat noita Netanjahun kannattajia!Näin on.
- Anonyymi
Kokoomus tahtoisi nuo meidän köyhien kantasuomalaisten kotielukoiksi ?
- Anonyymi
Suomen valtion virallinen ulkopolitiikka ei hyväksy kansanmurhaa.
Sitä johtaa tasavallan presidentti yhteistoimin valtioneuvoston kanssa.
Olisit äänestänyt Pekkaa. Ei vais, kukaan normaali ihminen ei voi kuin kauhistua kansanmurhasta!- Anonyymi
Täsmälleen juuri noin.
- Anonyymi
Jossain kirjassa sanotaa että ei saa tappaa.
En vaan millään muista missä kirjassa se oli?
Oonko määki ny persu. - Anonyymi
Totta. En minäkään ole mikään tuomitsija, herra tuomitkoon. Enkä nyt Stumbbia tarkota.
- Anonyymi
Israelin nais sotilaat monet hyvin seksikkäitä . Eihän tuollaisia Tampereella ole ainuttakaan .
- Anonyymi
SaastaJutskut surmaavat kaikki vauvoista vanhuksiin sumeilematta natseilta opituin opein tehden kansanmurhaa, ketään ei säästetä!!!
Aatu vainaa oli oikeassa, saastajutskut pitää hävittää maanpinnalta lopullisesti "Endlösung der Judenfrage"!!!
Ja se on paljon että surukseni myönnän tämän nyt, joskus kunnioitin Juutalaisia,,,- Anonyymi
Taidat nyt sekoittaa hamassin ja Israelin.
Niin käy helposti kun kuuntelee kaikkia valheita.
Kommenttisi on silti normaali nykyisessä lopun ajassa kun ihmisten viha nousee ja he kokoontuvat harmagedonille tuhoutumaan. - Anonyymi
Paavo Arhinmäki siellä äänessä.
- Anonyymi
Ei Suomi tuominnut Natsi-Saksaakaan. Miksi pitäisi tuomita juutalaisvaltio?
- Anonyymi
Niinpä, Stubb sooloilee. Itse olen 100% Israelin puolella
- Anonyymi
Israel on hylkiövaltio. Pohjois-Korean ohella. Espanja on suoraselkäisten maa: ei epäröi asettua hyvän ja tulevan voittajan puolelle. Eläköön vapaa Palestiina!
- Anonyymi
Mihin kohtaan Suomea pitäisi mikrofoni työntää turpeeseen, että kuulisi tuomion, jos Suomi nyt ylipäätään mitään tuomitsee?
- Anonyymi
Minä siunaan Israelia. Se maa on voimakkaampi kuin osaamme edes kuvitella. Sillä on myös oikeus puolustaa olemassaoloaan. En usko pätkääkään mitä vassut valehtelee sen toimista Gazassa. Vassujen aate perustuu valheeseen.
- Anonyymi
Ei Israelin valtiolla ole mitään ylioikeutta tuhota ja murhata ihmisiä, ei yhtään sen enempää kuin Hamasilla tai kenelläkään muulla ihmisellä.
- Anonyymi
Minkä takia vassut eivät sanoudu aatteestaan irti kum se on murhannut sata miljoonaa ihmistä?
- Anonyymi
Missä viipyy tuomio
- Anonyymi
Ai Lahdessa?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta kysellä. Stubb tietää sen minkä kaikki muutkin. Israelin toimia Suomessa kannattavat ainoastaan KD ja osa persuista.
- Anonyymi
Hölöttäjä Stubbin puhuessa vastuu siirtyy kuulijalle.
- Anonyymi
Israel ei tätä sotahullutusta aloittanut vaan hamasterroristit hyökätessään festivaaleille Israelin valtion puolelle. Seuraukset ja karmeat jäljet tiedämme siitä!
Hamasterroristit piiloutuvat raukkamaisesti tavallisten kansalaisten taakse raukkamaista sekin.
Istaelilla yksi maailman paras vakoilusysteemi joten taatusti tietävät, miksi toimivat näin kuten toimivat nyt.
Israelilaiset hamasterroristien kourissa vielä kituvat panttivangit ovat todellisia uhreja eivät gazalaiset jotka saavat sitä, mitä tilaavatkin heimolaisiltaan.- Anonyymi
Todella kylmää ja pahaa on puheesi.
- Anonyymi
Shortsipelle nyt paasaa, mitä sylki suuhun tuo ja varsinkin jos jotain etuuksia vielä irtoaisi.
Ei pidä unohtaa nepobabyn härskiä tukemista kesällä. Ei ole ennen nähty ja kuultu Suomessa. Nyt on! - Anonyymi
Stubb myös sanonut maahanmuutto on rikkaus, ei mulla muuta ja ollut Priden suojelijanakin
- Anonyymi
Edustuksellinen demokratia toimii näin.
Ei ole olemassa sellaista hallintoa, jossa kaikki asiat kysyttäisiin kansalaisilta. - Anonyymi
Suomen presidentillä ja ulkoministerillä on laillinen oikeus kertoa Suomen hallituksen ja eduskunnan virallinen näkemys ulkopoliittisista asioista. Fakta.
Ei sitä näkemystä joiltain kristofasisteilta kysytä.- Anonyymi
Muslimifassisti kertoo ilman pyytämättäkin. Islam on fasistinen. Politiikan varjolla ei voi olla fasisti, mutta uskonnon varjolla voi olla kaikkea, natsi ja fasisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimifassisti kertoo ilman pyytämättäkin. Islam on fasistinen. Politiikan varjolla ei voi olla fasisti, mutta uskonnon varjolla voi olla kaikkea, natsi ja fasisti.
Kristinusko on aivan yhtä fasistinen kuin islamkin. Samaa sairasta vihaa kaikkia seksuaalivähemmistöjä kohtaan molemmat levittävät.
- Anonyymi
Israelissa ei ole mitään tuomittavaa. Kaikkea yrittänyt, aina vaan terrorin kohde Nyt riitti.
- Anonyymi
Aloittajan tollolle tiedoksi: Tasavallan presidentti johtaa Suomen ulkopolitiikkaa yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa.
Sinä taas et johda yhtään mitään. - Anonyymi
Siis. Miksi et tuomitse? Tuomitsetko Israelin hyökkäyksen ja kansanmurhan kohteen? Niin mikä se nyt olikaan se valtio, jota Israel pommittaa ja terrorisoi? Ai niin. Eihän siellä tosiaankaan ole kahta armeijaa vastakkain. Niin eihän siellä ole muuta valtiota kuin Israel. Ketä vastaan Israel oikein sotii? Ei juuri ole näytetty rintamalinjoja Suomen uutislähetyksissä.
- Anonyymi
Muslimit vihaa Israelia joten Israel puolustautuu kaikin voimin kuten pitääkin.
- Anonyymi
Kansanmurha on kansanmurha vaikka sitä miten puolustelisi ja selittelisi.
https://unric.org/fi/ykn-tutkintakomissio-israel-syyllistyy-kansanmurhaan-gazassa/
- Anonyymi
Harvemminhan sitä voi tuomita kun ei ole paikalla eikä tiedä Israelin asioista oikeastaan mitään. Uskonnon tähden ei maata puolusteta kuten moni tekee tässä on kysymyksenä paljon laajemmat asiat se kun mitä suomalainen. Edes tietää.
Joten ne joillain asiat tiedossa tekevät miten haluavat. Ei siihen kenelläkään ole nokan ;koputtamista . Tulevaisuus näyttää mitä tuleman pitää Suomen valtion ulkosuhteiden linjan ja päätöksen tekee Presidentti yhdessä hallituksen kanssa. Nämä tahot yhdessä muodostavat "suomen kannan" erinäisiin suomen ulkopoliittista linjaa koskeviin kysymyksiin.
Ihan siitä huolimatta mikä on yksittäisten kansalaisten mielipiden asioista.
Tätä kutsutaan edustukselliseksi demokratiaksi ja se on Suomessa käytössä oleva yhteiskuntamalli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1183858Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma463331Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest322644- 2032577
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem272499Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu441835- 1141501
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja341429Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1591425Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt721182