On syytä harkita miten voidaan ottaa mallia Gazan rauhansopimuksesta myös Ukrainaan. Putin voisi hallita osaa Ukrainasta ja toista osaa hallitsisi vaikka Trump.
Ukraina riisutaan aseista ja siitä tulee neutraali valtio NATO maiden ja Venäjän välissä, mikä ei uhkaa kenenkään turvallisuutta.
Kuulostaisi varsin hienolta ajatukselta ottaa mallia Gazan sopimuksesta että saataisiin rauha Euroopan laidalle.
GAZA voisi olla rauhansopimuksen mallina myös Ukrainassa, Ukraina riisutaan aseista
86
369
Vastaukset
Häiritseekö Ukrainan dronet unia siellä Pietarissa?
- Anonyymi
🤣😊👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😊👍🏼
Onko Tanskassa drooneja lainkaan, vai onko ne ukrainasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tanskassa drooneja lainkaan, vai onko ne ukrainasta?
Ukrainalaiset AZOV terroristit Tanskan tuella räjäytti NORD STREAM kaasuputķen. Onnselvää että nyt Ukrainan dronet lentää Tanskassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainalaiset AZOV terroristit Tanskan tuella räjäytti NORD STREAM kaasuputķen. Onnselvää että nyt Ukrainan dronet lentää Tanskassa.
Tanska esti alueellaan tapahtuneen järkyttävän terroriteon , NORD STREAM räjäytyksen tutkinnan koska lienee tukenut tuota tekoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😊👍🏼
Ukrainan dronet häiritsee poliitikkoja Tanskassa, ei Venäjän.
- Anonyymi
Trump: Jos Hamas ei hyväksy sopimusta, saa Israel vapaat kädetä tuhota sen
Trumpin mukaan Israelilla on hänen täysi tukensa tuhota Hamas, jos äärijärjestö ei hyväksy rauhansopimusta.
Trump sanoi kuitenkin uskovansa, että Hamas hyväksyy sopimuksen.
Trumpin mukaan Israel on osoittanut haluavansa rauhaa.
Yhdysvaltain presidentti totesi myös, että ”monet palestiinalaiset” haluavat elää rauhassa. Hän jatkoi, että gazalaisten elämä Hamasin hallitsemassa Gazassa on ollut rankkaa.
Tiedotustilaisuuden alussa Trump sanoi, että rauhansopimuksen hyväksyminen on lähellä.
Yhdysvallat on esittänyt rauhansopimusta, jossa on 21 kohtaa.
Monet Ukrainalaiset haluavat myös elää rauhassa, eivät kuolla typerässä sodassa.- Anonyymi
Venäjä on osoittanut haluavansa rauhaa, mutta Ukraina siitä yhä kieltäytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on osoittanut haluavansa rauhaa, mutta Ukraina siitä yhä kieltäytyy.
Se juuri siinä on. Ukrainalaiset eivät ymmärrä ,että venäjän ohjukset tappavat ukrainan kansalaisia rauha mielessä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se juuri siinä on. Ukrainalaiset eivät ymmärrä ,että venäjän ohjukset tappavat ukrainan kansalaisia rauha mielessä !
Totta kai Venäjä haluaa rauhaa rajoilleen toisin kuin Ukraina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on osoittanut haluavansa rauhaa, mutta Ukraina siitä yhä kieltäytyy.
Natsi-Venäjä ei mitään rauhaa halua. Natsi-Venäjä haluaa hyökkäillä. Saapi nähdä onko tuon roistopaskavaltion seuraava kohde Moldovia? Putler on hullu psykopaatti ja patologinen valehtelija. Natsi!
- Anonyymi
Trump: Jos Hamas ei hyväksy sopimusta, saa Israel vapaat kädetä tuhota sen
Trumpin mukaan Israelilla on hänen täysi tukensa tuhota Hamas, jos äärijärjestö ei hyväksy rauhansopimusta.
Jos Azov ei hyväksy rauhaa Venäjän kansaa, olisiko Venäjälle annettava vapaat kädet tuhota Azov terroristien joukko?- Anonyymi
Tuo toisi kyllä rauhan Ukrainaan jos sotarikolliset AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia , riisuttaisiin aseista tai tuhottaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toisi kyllä rauhan Ukrainaan jos sotarikolliset AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia , riisuttaisiin aseista tai tuhottaisiin.
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toisi kyllä rauhan Ukrainaan jos sotarikolliset AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia , riisuttaisiin aseista tai tuhottaisiin.
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toisi kyllä rauhan Ukrainaan jos sotarikolliset AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia , riisuttaisiin aseista tai tuhottaisiin.
Putin on naZi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on naZi.
Zelensky on AZOV terroristi.
- Anonyymi
Ukraina ei ole hyökkääjä, Hamas on. Ihan eri asia kyseessä.
- Anonyymi
Höpö höpö Azov hyökkäsi Ukrainan oman kansan kimppuun vuonna 2014 mistä Ukrainan sisällissota syttyi.
- Anonyymi
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan sekä Venäjän naisia ja lapsia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan sekä Venäjän naisia ja lapsia .
Loistavaa jo 1100 000 venäläistä poissa pelistä tästä on putinin hyvä jaktaa kohti 2 miljonaa venlistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa jo 1100 000 venäläistä poissa pelistä tästä on putinin hyvä jaktaa kohti 2 miljonaa venlistä.
Onneksi Ukrainan tappiot on pienet kertoo Kiova.
Edes siviilejä ei siellä haavoitu sotaa on hienoa jatkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Ukrainan tappiot on pienet kertoo Kiova.
Edes siviilejä ei siellä haavoitu sotaa on hienoa jatkaa.Miksi Zelensky sitten valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö Azov hyökkäsi Ukrainan oman kansan kimppuun vuonna 2014 mistä Ukrainan sisällissota syttyi.
Tuo on aivan totta. Nyt viime puolueettomat tutkimukset ovat selvittäneet myös sen , että Venäjä ei tulita ukrainaa droonein ja ohjuksin , vaan se menee niin, että ukrainalaisilla on venäjällä piilossa olevia , salaisia drooni - ja ohjusasemia, millä ukrainan armeija tulittaa omia kansalaisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aivan totta. Nyt viime puolueettomat tutkimukset ovat selvittäneet myös sen , että Venäjä ei tulita ukrainaa droonein ja ohjuksin , vaan se menee niin, että ukrainalaisilla on venäjällä piilossa olevia , salaisia drooni - ja ohjusasemia, millä ukrainan armeija tulittaa omia kansalaisiaan.
Aika säälittävää kun tyhmät yrittävät olla sukkelia.
Totuus on ja pysyy, että länsi aseisti ja aloitti Ukrainan sisällissodan saamalla länsiukrainalaiset hyökkäämään venäjänkielisiä itäosia vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika säälittävää kun tyhmät yrittävät olla sukkelia.
Totuus on ja pysyy, että länsi aseisti ja aloitti Ukrainan sisällissodan saamalla länsiukrainalaiset hyökkäämään venäjänkielisiä itäosia vastaan.Mitä hiton sukkelia ?! Viime aikaiset puolueettomat YK : n alaiset tutkimukset osoittavat juuri tämän, mitä tuolla edellä on kerrottu. Ukrainan armeija tulittaa näistä ennen mainituista Venäjälle sijoitetuista salaisista ohjusasemista ukrainaa, siis omia kansalaisiaan.
Trumpin ja Putinin Alaskan tapaamisen salainen lisäpöytäkirja toteaa selkeästi tämän asian. Syyttä länsimaat Putinia aina kaikesta syyttää. Putin tulee vielä saamaan Nobelin rauhanpalkinnon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika säälittävää kun tyhmät yrittävät olla sukkelia.
Totuus on ja pysyy, että länsi aseisti ja aloitti Ukrainan sisällissodan saamalla länsiukrainalaiset hyökkäämään venäjänkielisiä itäosia vastaan.Väite sasttaa olla sittenkin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa jo 1100 000 venäläistä poissa pelistä tästä on putinin hyvä jaktaa kohti 2 miljonaa venlistä.
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa, se on tosi asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Zelensky sitten valehtelee.
Kiovan pelle on Helsingin pellen kaltainen valehtelia, toisin kuin Trump ja Putin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika säälittävää kun tyhmät yrittävät olla sukkelia.
Totuus on ja pysyy, että länsi aseisti ja aloitti Ukrainan sisällissodan saamalla länsiukrainalaiset hyökkäämään venäjänkielisiä itäosia vastaan.Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hiton sukkelia ?! Viime aikaiset puolueettomat YK : n alaiset tutkimukset osoittavat juuri tämän, mitä tuolla edellä on kerrottu. Ukrainan armeija tulittaa näistä ennen mainituista Venäjälle sijoitetuista salaisista ohjusasemista ukrainaa, siis omia kansalaisiaan.
Trumpin ja Putinin Alaskan tapaamisen salainen lisäpöytäkirja toteaa selkeästi tämän asian. Syyttä länsimaat Putinia aina kaikesta syyttää. Putin tulee vielä saamaan Nobelin rauhanpalkinnon.Trump ja Putin ovat pohjimmiltaan molemmat rauhan asialla, toisin kuin Stubb ja Zelensky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa, se on tosi asia.
Totta on se, että Venäjän stalinistista natsismiin ryhtynyt Kremlin tyranni Vladimir Kalsarimyrkyttäjä on saanut 123 valtiossa pidätysmääräyksen sotarikoksistaan Ukrainassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on se, että Venäjän stalinistista natsismiin ryhtynyt Kremlin tyranni Vladimir Kalsarimyrkyttäjä on saanut 123 valtiossa pidätysmääräyksen sotarikoksistaan Ukrainassa!
Ei ole Putin sotarikollinen, vaikka moni niin väittää.
Jauho Sannan esimies Tony Blear taas kuulemma on .
- Anonyymi
UPI tutkija haluaa antaa rauhalle mahdollisuuden myös Ukrainaan ei vain Gazaan.
- Anonyymi
Pakotettu rauha Ukrainaan on yhtä hyvä kuin Gazaan.
- Anonyymi
AZOV terroristeilla ei voi olla sijaa Ukrainan hallinnossa tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AZOV terroristeilla ei voi olla sijaa Ukrainan hallinnossa tulevaisuudessa.
Azoveista tulee kremlin keisreita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Azoveista tulee kremlin keisreita.
Saas nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AZOV terroristeilla ei voi olla sijaa Ukrainan hallinnossa tulevaisuudessa.
Kremlin natsiterroristi Putin pitää saada poistettua Kremlistä Haagiin tuomiolle hirveistä sotarikoksistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kremlin natsiterroristi Putin pitää saada poistettua Kremlistä Haagiin tuomiolle hirveistä sotarikoksistaan.
Onko todisteita että Britannia ei ole sotarikollinen?
- Anonyymi
Ukrianaliset tosin eivät suostu puutin orjiksi kuten valko-venäläist siksi tästä on hyvä jatkaa jo yli 1100 000 on kuollut tai loukaantunut putin paras työ 25v aikan vaikka muutkin kärsii mutta kun putin saa 5 miljonaa venäläistä täyteen se on noobelin paikka.
- Anonyymi
Onneksi Ukrainan tappiot pienet, muuten vaan sotilaat sieltä loppuu.
- Anonyymi
Suomi on suostunut NATO orjaksi.
- Anonyymi
Esitetty suunnitelma on uhkavaatimus, ei todellinen pyrkimys rauhaan.
- Anonyymi
Suomi ja Stubb voisi ryhtyä ajamaan Ukrainan aseistariisuntaa jotta saataisiin rauha Ukrainaan.
Ei lisää aseita Ukrainaan vaan vähemmä aseita sinne.
Se edesauttaa sodan loppua.- Anonyymi
Sota loppuu heti kun Venäjä vetäytyy vuoden 1991 rajojen taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota loppuu heti kun Venäjä vetäytyy vuoden 1991 rajojen taakse.
Ei se tee sitä se vaati 20 mt ydinpimmin venäjän 5 isoipmaan kaupunkiin sitten venäjä on hajonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tee sitä se vaati 20 mt ydinpimmin venäjän 5 isoipmaan kaupunkiin sitten venäjä on hajonnut.
Venäjän hyvä ystävä Kiina on todella kiinnostunut kaikista Uralin Aasian puoleisista alueista. Niitä ei kannata pommittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota loppuu heti kun Venäjä vetäytyy vuoden 1991 rajojen taakse.
Sota loppuu heti kun Ukraina lopettaa Venäläisten surmaamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tee sitä se vaati 20 mt ydinpimmin venäjän 5 isoipmaan kaupunkiin sitten venäjä on hajonnut.
Mutta jos ampuu takaisin tai jopa ensin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota loppuu heti kun Ukraina lopettaa Venäläisten surmaamisen.
Hyvin sanottu
- Anonyymi
Ukrainan täydellinen riisuminen aseista on ainoa tie rauhaan.
Kun Ukrainan on vieroitettu sodasta, tulee rauha.
Aseistariisunta voi tapahtua kun Ukraina siihen suostuu ja antautuu.
Toinen vaihtoehto on että se jatkaa loppuun asti sotimista ja sortuu lopulta.
Siinä tuhoutuu lisää miehiä ja maata, mutta se on väistämätön lopputulos.
Ja rauhan säilyttäiseksi Ukraina on pysyttävä aseettomana.
Se tarkoittaa että mitään Natomaiden "rauhanturvajoukkoja" ei sinne sallita tekemään uudelleenvarustelua.
Pysyvä, todellinen neutraliteetti ilman länsimaiden puuttumista sen asioihin on Ukrainan rauhan tae.- Anonyymi
Höpö höpö. Ainoa tie rauhaan on Venäjän paloittelu pienempiin osiin. Niin kauan kuin Venäjä on nykymuodossa olemassa ei tule olemaan rauhaa missään päin maailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ainoa tie rauhaan on Venäjän paloittelu pienempiin osiin. Niin kauan kuin Venäjä on nykymuodossa olemassa ei tule olemaan rauhaa missään päin maailmaa.
Jos Venäjä ja Kiina tekee valtioliiton miten käy sitten Suurisuu Stubbin? Venäjästä tulee entistä suurempi, ei pienempi mitä NATOtrollit toivoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Venäjä ja Kiina tekee valtioliiton miten käy sitten Suurisuu Stubbin? Venäjästä tulee entistä suurempi, ei pienempi mitä NATOtrollit toivoo.
Sen verran Kremlin tyrannikin ehkä ymmärtää, että Kiina ei ole Venäjän ystävä. Kiinan ja Venäjän liitto olisi Venäjälle yhtä kohtalokas kuin veljeily ja toveruus natsi-Saksan kanssa ennen vuotta 1941.
Puolan jako vielä sujui kivasti näiltä rosvoilta Stalinilta ja Hitleriltä, mutta muiden maiden jako yhteisymmärryksessä ei enää onnistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran Kremlin tyrannikin ehkä ymmärtää, että Kiina ei ole Venäjän ystävä. Kiinan ja Venäjän liitto olisi Venäjälle yhtä kohtalokas kuin veljeily ja toveruus natsi-Saksan kanssa ennen vuotta 1941.
Puolan jako vielä sujui kivasti näiltä rosvoilta Stalinilta ja Hitleriltä, mutta muiden maiden jako yhteisymmärryksessä ei enää onnistunut.Kiinan ja Venäjän välit on varsin hyvät ja hyvä niin.
- Anonyymi
Gazan sopimusta ja hamasterroristien aseista riisumista tuetaan laajasti myös muslimimaissa. Ukrainalaisten aseista riisumista taitaa ajaa vain Kreml.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, lue miten YK äänesti Ukrainan ehdotusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, lue miten YK äänesti Ukrainan ehdotusta!
Eihän NATOtrollit osaa lukea vieraskielistä tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän NATOtrollit osaa lukea vieraskielistä tekstiä.
Siitä johtuu että NATOtrollit on asioista niin ulkona.
- Anonyymi
Tuota aivotonta "höpö höpöä" on helppo lukea kun ei näe tai ymmärrä tosiaioita.
Venäjän pilkkominen on osittautunut saavuttamattomaksi jo alun alkaen.
Se on samanlainen hokema kuin tämä syvällinen "höpöhöpö".
Yhdysvaltojen globalistit olisivat lähteneet USA itse osapuolena hyökkäämään Venäjää vastaan Ukrainan kautta, mutta ymmärsivät että Venäjä on liian vahva.
Silti päätettiin yrittää proxyna Nato-asein ja EUn tukemana.
No, kun ei onnistu niin ei onnistu.
Venäjä on sotilaallisesti vain vahvistunut, ei siis ole paloiteltavissa pienempiin osiin.
Sikäli tuossa tuli totuus että Kreml ajaa Ukrainan aseistariisumista kun taas länsi Trumpista lähtien ajaa Ukrainan lisää aseistamista sodan loppumisen estämiseksi.
Se kun "raha paukkaa ja paska laukkaa". (Money talks and bullshit walks).
Ja samat verenhimoiset tahot ne ovat palestiinalaisten teurastamisen kannattajia.
Jos ottaisi pään pois pers.. siis pensaasta niin voisi nähdä miten maailma makaa.
Mutta taitaa olla helpompaa jäädä siihen höpö höpöön.- Anonyymi
Tuo on hyvä kommentti kiitos siitä.
- Anonyymi
Mitä pitää tehdä Ukrainan itäosalle. Siellähän niitä venäläisiä asuu.
- Anonyymi
Sehän on jo osa venäjää, mutta Ukrainam Zelensky muuta väittää.
- Anonyymi
YLE Aamu tv : ssä Helsingin yliopiston Lähi-idän väitöskirja tutkija torppasi Trumpin ja Netanjahun rauhanehdotuksen Gazaan aika tarkasti. Aivan oikein se meni ja ei tarvitse epäillä,etteikö Juusolan opit ole menneet perille. Olisihan se nyt ihan väärin, jos tällainen rauha Gazaan tulisi,missä Hamas riisuttaisiin aseista. Kukas se sitten ampuisi Gazasta rauhanraketteja Israeliin ? Sitä ei voi ymmärtää , että palestiinalaiset Länsirannan hallinnossa ovat suhtautuneet positiivisesti nyt tulleeseen rauhan ehdotukseen. Sinne täytyisi ehdottomasti Juusolan päästä konsultoimaan asiassa.
- Anonyymi
Ukrainaan saadaan heti ja välittömästi rauha,kun ukrainalaiset ymmärtävät sen ehdottoman tosi asian ,että Ukrainan olisi paras liittyä osaksi äiti-venäjää.
Sitä paitsi siinä samalla toteutuisi myös se puoli tässä tilanteessa,että näin ukrainalaiset pääsisivät nauttimaan Putinin luomasta hienosta ja mahtavasta edistyksellisestä vapaasta demokratiasta.- Anonyymi
Nauttikoot nyt vaan tarpeekseen läntisestä demokratiasta ja sääntöpohjaisesta yhteiskuntajärjestyksestä. Säästyvät äänestyksien vaivoilta kun oppositiopuolueet istuvat vankilassa ja presidentti istuu vallassa ilman vaaleja.
Valinnat hoituu USAn ja EUn malliin vastustajien tekaistuilla syytteillä.
Siihen on ukrainalaisilla nautintaoikeus ja sen kerran saatuaan, siitä ei voi kieltäytyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttikoot nyt vaan tarpeekseen läntisestä demokratiasta ja sääntöpohjaisesta yhteiskuntajärjestyksestä. Säästyvät äänestyksien vaivoilta kun oppositiopuolueet istuvat vankilassa ja presidentti istuu vallassa ilman vaaleja.
Valinnat hoituu USAn ja EUn malliin vastustajien tekaistuilla syytteillä.
Siihen on ukrainalaisilla nautintaoikeus ja sen kerran saatuaan, siitä ei voi kieltäytyä.Sepä se ! Mutta kyllä ukrainan kansa vielä herää siihen todellisuuteen ja ymmärtää , kuinka suorastaan upean edistyksellisen demokratian Vova Putin on luonut Venäjälle ja alkaa kapinoimaan ja vaatia liittymistä äiti- venäjään ,päästäkseen nauttimaan sen eduista ja oikeuksista. Se jo tiedetään hyvin, että ukrainassa on alettu kadehtimaan venäjän ehdottoman riippumatonta oikeuslaitosta ja vaatimaan samanlaista ukrainaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttikoot nyt vaan tarpeekseen läntisestä demokratiasta ja sääntöpohjaisesta yhteiskuntajärjestyksestä. Säästyvät äänestyksien vaivoilta kun oppositiopuolueet istuvat vankilassa ja presidentti istuu vallassa ilman vaaleja.
Valinnat hoituu USAn ja EUn malliin vastustajien tekaistuilla syytteillä.
Siihen on ukrainalaisilla nautintaoikeus ja sen kerran saatuaan, siitä ei voi kieltäytyä.Hyvin sanottu asiasta.
- Anonyymi
Siinähän tulee tulevaisuudessa käymään niin että monet Israeliin vihamielisesti suhautuvat tulevat hyökkäämään suurilla armeijoillaan Israelin kimppuun. Mites sitte suu pannaan, tuleeko vastalauseita.
- Anonyymi
"On syytä harkita miten voidaan ottaa mallia Gazan rauhansopimuksesta myös Ukrainaan. "
Aivan; eli hyökkääjä riisutaan aseista.
Mahtaako Putin suostua siihen?- Anonyymi
Olet tainnut ymmärtää väärin, AZOV terroristit hyökkäsi Venäjälle jo 2014.
- Anonyymi
Trumb on Rauhanlähettiläs, pistää terrofistit kuriin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hamasin-kello-tikittaa-trumpilta-tiukka-takaraja/9231982 - Anonyymi
>>Kuulostaisi varsin hienolta ajatukselta ottaa mallia Gazan sopimuksesta
>> että saataisiin rauha Euroopan laidalle.
En usko että onnistuu, sillä tuossa jäisi kokonaan toteutumatta IMPPERIALISTIN Eteen Työnnetyn Rintaman ( IETR ) taktiikka eli valtava määrä aseita jäisi impperialistilta kauppaamatta !!! Ja miljardit saamatta.
t. haans - Anonyymi
Jos zelnsky ei suostu Putinin rauhanehtoihin, Putinilla on vapaat kädet pudottaa Kiovaan ydinpommi.
- Anonyymi
Kovaa puhetta , mutta uhattuna Venäjä varmaan käyttää kaikkia aseita oman turvallisuutensa varmistamiseksi.
- Anonyymi
Se olisi samalla puttepossun loppu.
- Anonyymi
Trumpin pitää tarjota samaa sopimusta Ukrainalle mitä hän tarjoaa Palestiinalaisille.
Näin tulee rauha Eurooppaan ja sotilaiden kuluttaminen loppuu molemmissa maissa.- Anonyymi
Tuo on totta hyvin pitkälti.
- Anonyymi
Stubbion mukaan Ukraina pitää aseistaa hampaisiin asti rauhan tai aselepo aikana
- Anonyymi
Kohta tulee ukrainalta terveisiä ei vain droneilla vaan ohjuksilla.
Ukrainan sodan käynnisti kapinallinen hyökkäys istuvaa demokraattista hallitusta vastaan. Näin ollen kapinan tyrehdyttäminen riisumalla Ukraina aseista on perusteltua. Putinin on myös strategioitava itsensä pois toisten mailta, johon hänellä tai Venäjällä ei ole oikeutta.
- Anonyymi
Voidaan järjestää uudet vaalit. Sittenhän sen näkee ketä kannatetaan jahka saadaan tulitauko siksi ajaksi.
- Anonyymi
Venäjä ottaa pataan yhä enemmän, talvi tulee ja lämpövoimalat Venäjällä ovat kuin tarjottimella Kiovan ohjuksille, josta slobot saivat esimakua Belgoradissa.
- Anonyymi
Sotiminen ei kannata se on päässyt ihmisiltä unohtumaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492