Arto Satonen kiistää hallituksen luvanneen 100 000 uutta työpaikkaa

Anonyymi-ap

22

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän "väärin" käsityksiä siihen liittyy?

      Paitsi Satosella itsellään?

      • Anonyymi

        Tyypillistä Kokoomukselle, kun asiat ei mene ja toimi suunnitellusti niin sitten argumentoidaan ettei mitään olekaan sanottu ja luvattu vaan 8hmiset ovat kuulleet, ymmärtäneet tai muistaneet väärin. Demarit sentään rehellisesti myöntää virheensä ja epäonnistumisensa ja pyytää anteeksi eikä koita kiistää niitä siitä huolimatta että se maksaa heille hallituspaikan seuraavissa vaaleissa. Kokoomus sensijaan alkaa pyykätä täysin katastrofaalisesti menneen hallituskauden likapyykkiä ja valmistautua vaaleihin. Orpo julisti viime viikolla aikovansa jatkaa pääministerinä seuraavankin kauden ja on varma jatkostaan. Siitä tässä nyt on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä Kokoomukselle, kun asiat ei mene ja toimi suunnitellusti niin sitten argumentoidaan ettei mitään olekaan sanottu ja luvattu vaan 8hmiset ovat kuulleet, ymmärtäneet tai muistaneet väärin. Demarit sentään rehellisesti myöntää virheensä ja epäonnistumisensa ja pyytää anteeksi eikä koita kiistää niitä siitä huolimatta että se maksaa heille hallituspaikan seuraavissa vaaleissa. Kokoomus sensijaan alkaa pyykätä täysin katastrofaalisesti menneen hallituskauden likapyykkiä ja valmistautua vaaleihin. Orpo julisti viime viikolla aikovansa jatkaa pääministerinä seuraavankin kauden ja on varma jatkostaan. Siitä tässä nyt on kyse.

        MYÖNSIKÖ DEMARIT VIRHEENSÄ KREIKKA LAINOISSA ? EI VARMASTI !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä Kokoomukselle, kun asiat ei mene ja toimi suunnitellusti niin sitten argumentoidaan ettei mitään olekaan sanottu ja luvattu vaan 8hmiset ovat kuulleet, ymmärtäneet tai muistaneet väärin. Demarit sentään rehellisesti myöntää virheensä ja epäonnistumisensa ja pyytää anteeksi eikä koita kiistää niitä siitä huolimatta että se maksaa heille hallituspaikan seuraavissa vaaleissa. Kokoomus sensijaan alkaa pyykätä täysin katastrofaalisesti menneen hallituskauden likapyykkiä ja valmistautua vaaleihin. Orpo julisti viime viikolla aikovansa jatkaa pääministerinä seuraavankin kauden ja on varma jatkostaan. Siitä tässä nyt on kyse.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MYÖNSIKÖ DEMARIT VIRHEENSÄ KREIKKA LAINOISSA ? EI VARMASTI !

        Tuollojn kokoomuksella oli enemmistö sekä hallituksessa että eduskunnassa ja kokoomus Katainen ajoi kreikkatuet läpi koska kuolasi EU komissaarin virkaa jonka myös sai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollojn kokoomuksella oli enemmistö sekä hallituksessa että eduskunnassa ja kokoomus Katainen ajoi kreikkatuet läpi koska kuolasi EU komissaarin virkaa jonka myös sai.

        En ymmärrä miksi täällä vouhkataan Kreikan lainasta. Suomen valtion budjetissa näkyy, että Kreikka maksaa takaisin lainaansa sovitun aikataulun mukaisesti.


    • Anonyymi

      Lupasiko tavoitella 100 000 työpaikkaa, vai lupasiko 100 000 työpaikkaa?

      • Anonyymi

        Lupasi 100 000 työpaikkaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mihin mun kirjotus Suomenkuvalehden artikkelista katosi??

    • Anonyymi

      Ei riitä Yksi sanominen. Kunhan Teemu sanoo ettei mitään sellaista ole tapantunut, että se on YLEn propagandaa, sitten uskotaan.

      Satonen tarkoitti, että tulevaa huippukautta varten on turvattava ainakin riittävä halpa ja nöyrä työvoimareservi, ainakin 500 000. Mutta hallituskautta on vielä jäljellä!

      Ja juu, kun ei tehdä töitä eikä tuoteta, ainoa keino on lopettaa terveydenhuoltoa, koulutusta, tiedettä, kulttuuria ja kaikenlaista liikenne- tai tiedenhoitohankkeita. Rakennushankkeet on jo lopetettu. Toki kapuloita rattaisiin joutavalle urheilu. ja liikunta-avustuksille. Kaikki osaa kävellä, jos on kengät!

      • Anonyymi

        Älä ota enää kaljaa koska kirjoituksesi on jo nyt sekavaa.


    • Anonyymi

      Turhaa jälkiviisastelua. Hallitus on aloittaessaan toiminut sen hetkisen, parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan.

      • Anonyymi

        Tuo pitää paikkaansa ei ole historiassa toista hallitusta jolla olisi yhtä vähän tietoa ja ymmärrystä vrt. Satonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää paikkaansa ei ole historiassa toista hallitusta jolla olisi yhtä vähän tietoa ja ymmärrystä vrt. Satonen.

        Ministerit käyttävät asiantuntijoita päätösten tekemiseen. Ministeri kun ei ole joka paikan asiantuntija, kuten oppositiopoliitikko, niin ministeri muodostaa oman näkemyksensä asiantuntijalausuntoihin perustuen.


    • Anonyymi

      No laitetaan uudestaan:

      SuomenKuvalehti 24.5.2024:

      "Työ– ja elinkeinoministeriö julkaisi 22. toukokuuta uusia tietoja työttömyydestä. Tilastojen mukaan Suomen työttömyys kasvaa nyt vauhdilla ja se koskettaa lähes koko maata, kaikkia aloja ja ikäryhmiä.

      Tilanne on Petteri Orpon (kok) hallitukselle erittäin vaikea, sillä hallitusohjelmassaan kokoomus, perussuomalaiset, kristillisdemokraatit ja Rkp lupasivat hallituskauden aikana Suomeen 100 000 uutta työpaikkaa."

      Eikö linkkiä lehteen saa laittaa, vai miksi tämä poistettiin aiemmin?

      • Anonyymi

        Täältä poistuu usein tosiasioihin perustuvia arvosteluja Purrasta ja Orposta, vaikka olisi kuinka linkkejä mukana todisteeksi. -sivusta


    • Anonyymi

      Kokoomus Satonen selittelee sanomisiaan parhain päin porvarillisen talouspolitiikan mukaisesti.

    • Tää on tätä semantiikkaa, mikä erityisesti hallitusvastaisella koalitiolla muotoutuu jopa väistämättä räksyttämiseksi ja uIinaksi. Jos nyt hetki edes puhutaan realistisesti, niin hallitusohjelmassa tavoite on 100000 uutta työpaikkaa. Tavoite. Todellisuudessa kukaan ei voi luvata sellaista määrää uusia työpaikkoja, kun ei voida etukäteen tietää, miten toimet puree, varsinkin kun Suomen työllisyys-, talous- yms. rakenteet on rapautettu rapakuntoon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe