Äärioikeisto,hallituksen tuhojen
tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
12
110
Vastaukset
- Anonyymi
👺👺👺👺👺👺👺👺
Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämistä
Kaikki mahdollinen on ainakin kohta ryövätty ja hallitus ryövää lisää ottamalla
lisää ja lisää velkaa veronmaksajien piikkiin. Piikki on koko ajan auki eliitille veronmaksajien laskuun. Tavallinen kansa velat tulee maksamaan.- Anonyymi
Punikki hallituksen tuhojen korjaaminen kestää maailman loppuun 2060.
- Anonyymi
Urpon jurrijengi Marin ei saanut bilettää Urpo paheksui.
💩💩💩💩💩💩💩💩🦟🪳🪰🪳🦟🦟🪲🦗🐜🦋🦋🦑🐙💩💩💩
Urpon jurrijengi
Marin ei saanut bilettää
Urpo paheksui. Mitä jos Venäjä olis hyökännyt kun ollaan teidottomassa tolassa
Mikä tekopyhyys
Äänestä vain SDP- Anonyymi
.
- Anonyymi
Kukkuu, kukkuu😘
- Anonyymi
Mistä maasta puhut?
En tiennytkään, että Pohjois-Korean asiat kinostelee noin. - Anonyymi
Maan asiat saadaan kuntoon kun maahanmuuttajien myös äänestävät SDP:tä kuten gallupit lupaavat. SDP:n peruskannattajien kanssa äänipotti tulee ylittämään 50% rajan ja vihreitten sekä vasemmistoliiton kanssa myös perustuslain muuttamiseen vaadittavan kynnyksen. Sen jälkeen muutos tulee olemaan nopea. Metsät otetaan valtion haltuun ja ylipäätään kaikki luontoa haittaava toiminta kielletään. Armeija lakkautetaan ja yksityisten aseet kerätään pois. Myös maaseudulla asuminen kielletään ja ihmiset kerätään isompiin yksiköihin. Yli 2500 €/kk palkat kielletään ja pankkitileiltä takavarikoidaan yli 1000 € omaisuus. Kirkot muutetaan moskeijoiksi ja kristinusko kielletään. Peruskoulu lopetetaan, vain koraanikoulu on pojille sallittu, tytöt opiskelevat kotona ja valmistautuvat hoitamaan suurperhettä. Näillä pienillä muutoksilla saadaan väkimäärä taas nousuun ja valtion velkaantuminen kuriin.
- Anonyymi
Eu:hun liittymisen jälkeisen velan kasvun korjaamiseen menee 100 vuotta. Koko 2000-luku on otettu velkaa, joka vuosi.
A) Mitkä tuhot?
B) Millä mittasit korjausten vaatiman ajan?- Anonyymi
A) vasemmistolainen tunne
B) vasemmistolainen tunne - Anonyymi
Ei riitä 8 vuotta alkuunkaan...ainakin 18 vuotta vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482