Järkyttävä tuo perussuomalaisten viha Ukrainalaisia kohtaan!

Anonyymi-ap

Vain 5 prosenttia Vasemmistoliiton kannattajista ei haluaisi Suomen osallistuvan Ukrainan turvatakuisiin.

Karmea prosentti perussuomalaisilla:
Peräti 26 %, siis reilusti yli neljännes!

Toki se venäjämielisyys selittää tuon karmean luvun, se vain paistaa läpi.

54

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menikö yöunet heikkohermoinen varistyttö ?

      • Anonyymi

        rys*sät vit*tuun, Suomestakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rys*sät vit*tuun, Suomestakin!

        Perussuomalaiset ovat Suomen venäjämielisin puolue 🇷🇺

        DA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat Suomen venäjämielisin puolue 🇷🇺

        DA!

        Vasemmistolaiset ovat edelleen suomen venäjämielisin puolue ja tuo vassareiden 21 eos tarkoittaa ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat Suomen venäjämielisin puolue 🇷🇺

        DA!

        Nyt narraat. Persut ainoana puolueena vastusti Ottawan sopimusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt narraat. Persut ainoana puolueena vastusti Ottawan sopimusta.

        Vassut ei halua miinoja vieläkään takaisin ettei tule pipi jalkaan iipolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat Suomen venäjämielisin puolue 🇷🇺

        DA!

        Missä sellainen tutkimus, propagandaa kaikki tyynni. sekä valehtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vassut ei halua miinoja vieläkään takaisin ettei tule pipi jalkaan iipolle.

        Niin ja rajat pitäisi olla auki taivasta myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat Suomen venäjämielisin puolue 🇷🇺

        DA!

        Viime vuonna Suomeen muutti melkein 4000 venäläistä. Että se siitä itärajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vassut ei halua miinoja vieläkään takaisin ettei tule pipi jalkaan iipolle.

        Se pipi tulee suomalaisille metsästyskoirille ja riistaeläimille sekä marjastajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rajat pitäisi olla auki taivasta myöten.

        Nythän ne on kun Purran vahtivuorolla on tullut jo 130 000 maahanmuuttajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rys*sät vit*tuun, Suomestakin!

        Ei ne mitään persuja ole olleet ne 26%, ovat vain sanoneet olevansa hämätäkseen vasemmistolaisuutensa. Onhan siinä ristiriitaa, kun persut ainoana puolueena vastusti Ottavan sopimusta, ajoivat itärajan kiinni ja raja-aidan, kannattivat Natoa lähes 100%:sesti.


    • Anonyymi

      Järkytyin myös Demareiden uusnatsimyönteisyyttä, lisään avaukseeni.

      Lisäksi minulla on kissa

      • Anonyymi

        Ei sentään ole lapsena itsuttu sellissä niinkuin juopon äitinsä kanssa Tallinnassa reissannut Purra 7 vuotiaana. Ties mitä myyneet siellä. Tässä linkki Purran omaan kertomukseen. Samasta leikkeestä huomaa, että hän houkuttelee virolaisia Suomeen töihin vaikka pk-seudulla on paljon raksalaisia työttömänä virolaisten duunareitten takia.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/923aa9fa-9f87-4bb1-aa3b-942ace6381b5


    • Anonyymi

      Järkytyin myös vihreiden metsänmyynnistä

      • Anonyymi

        No muuttui käsitys perussuomalaisista tässä asiassakin!

        Eikä positiivisempaan suuntaan!


    • Anonyymi

      Persut inhoaa eniten kaikista omaa kansaansa.
      Kultturikin lopetetaan. Suomalaiset onkin ihan pa**oja!

      • Anonyymi

        Puhut vassuista joiden aate painottaa ylikansallisuutta.


    • Anonyymi

      Suomessa on liian vähän köyhiä ja nälkäisiä, siksi rahaa on rutottoman paljon. Tyrkkäämme rahaa oikein kunnolla Ukrainaan, muutenhan rahamme homehtuvat pankkien kellarissa.

    • Anonyymi

      Mää en haluaisi että suomi osallistuu milläntapaa edes viron mahdollisiin turvatakuisiin jos venäjä sinne höögii. Viro nyt vaikka jonkinverran makseleekin naton jäsenmaksuja.

      Miksi helvetissä joku Ukraina saisi täysin ilmaiseksi jotkut turvatakuut joita ei ole edes naton jäsenmaksuja maksavilla mailla. On vaan lupaus että muut ehkä koittaa kykyjensä mukaan jeesiä.

      • Anonyymi

        Mitä puoluetta edustat?.


    • Anonyymi

      Se Ukrainan armeijan tilinumero:

      UA843000010000000047330992708

    • Miksi ei yllätä, että tämänkin aloituksen motiivi on yIIäpitää ikivanhaa tuhannesti debunkattua vaIetta Persujen kuvitellusta "venäjämielisyydestä".

      ☝🏻😏

      • Anonyymi

        Aloittaja on mt-potilas.


    • Anonyymi

      Eipä se oikeastaan pysty, perussuomalaiset puolueena, määräämään kannattajiaan olemaan venäjänvastaisia tai venäjämyönteisiä.

      • Anonyymi

        Pakko perussuomalaisten puoluejohdon hyväksyä venäjämieliset, jotta saisivat sitä kannatusta ja äänestäjiä.


    • Anonyymi

      Miksi ryzzänmieliset kannattavat persuja?

      • Anonyymi

        Mitä se sulle kuuluu. Mikä vitun into vihervassaripaskiaisilla on tunkea nokkansa muiden asioihin. Onko niiden oma elämä noin tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu. Mikä vitun into vihervassaripaskiaisilla on tunkea nokkansa muiden asioihin. Onko niiden oma elämä noin tylsää.

        Kyllä se vähän kuuluu kun persuja on päättämässä maamme asioista. Ne koskevat kaikkia kansalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu. Mikä vitun into vihervassaripaskiaisilla on tunkea nokkansa muiden asioihin. Onko niiden oma elämä noin tylsää.

        Natoa kannatti perussuomalaisten eduskuntaryhmästä kaikki, paitsi yksi äänesti tyhjää ja sekään ei päässyt enää toiselle kaudelle.


    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti miehet kannattavat Ukrainan vahvaa tukemista.
      Perussuomalaiset nykyään valtaosin miehiä, venäjämielisiä miehiä!

      • Anonyymi

        Miksi ukrainalaisia paskoja pitäs tukea. Itse ovat itsensä tuohon tilanteeseen ajaneet. Nyt sitten räkä poskella nyyhkytetään muilta apua.

        Mineraalit menee jos antautuvat mineraalit meni vaikkeivät antautuneetkaan. USAkaan ei noiden paskojen rimpuilua "itsenäisyydessä" rupea ilmaiseksi tukemaan.


    • Anonyymi

      ukrainalaiset ovat täysmätä

      • Anonyymi

        Lähinnä tyypillisiä venäläisiä sanoisin.


    • Anonyymi

      Ja taasen se nähdään että PervoPersuthan eivät kunnioita kansan mielipidettä!!!
      90% Suomalaisista kannattaa osallistumista Ukrainan turvatakuisiin,,,

      PervoPersut ovat todistetusti olleet suomen ryssänmielisin puolue!!!

      • Anonyymi

        Nähdäänhän tuo suomen päättäjistäkin jo vuosikymmenien ajalta. Enemmistön äänestämiä nuo suomen päättäjät on olleet enemmistö siis silkkaa paskaa eivät edes osaavia päättäjiä osaa äänestää.


      • Anonyymi

        Mistä se väitetty 90 prosenttia ottaa senkin rahan?


    • Anonyymi

      Kuka hullu uskoo vassujen puheisiin?

      • Anonyymi

        Kuten aloittajan. Hän todennäköisesti on vassu. Se aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten aloittajan. Hän todennäköisesti on vassu. Se aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä.

        Kirkin kaltaisia paskiaisia ne sata miljoonaa on olleet eikä ihmisiä.


    • Anonyymi

      No noinhan se menee, mitä aloituksessa lukee.

    • Anonyymi

      Onhan se hurjaa, Ukraina vastustus!
      Ukrainan ja ukrainalaisten vastustus!

    • Anonyymi

      Kun on Ukrainan puolella, niin silloin ollaan Suomen puolella, ei siis venäjän puolella!

      • Anonyymi

        Kun ollaa Suomen puolella, ollaan Suomen puolella. Jos ollaan muiden maiden puolella, ei olla Suomen puolella.


    • Anonyymi

      Halla-aho vei persut venäjämielisten porukkaan.
      Huhtasaari äänesti Venäjän pakotteita vastaan.
      Tynkkynen osallistu putinnuorten leirille.

    • Anonyymi

      eipä ne sitten ollutkaan hyviä, ne persut!

    • Anonyymi

      Persut ovat Venäjän konservatiivisten arvojen kannattajia. Venäläinen takapajuisuus on lähellä heidän sydäntään.

    • Anonyymi

      Persujaxovat täälläkin Ukrainaa haukkuvat ja Venäjää puolustavat tahot vaikka koittavat toisissa viesteissä vassuiksi itseään väittää.

    • Anonyymi

      Mutta mikä selittää sekopäisyytesi?

    • Anonyymi00055

      Leikataan Ukraina laisilta!

      Mutta miksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe